Серед деокупованих регіонів найбільших руйнувань інфраструктури зазнала Чернігівщина

Саме тут тривали і тривають найбільші роботи з відновлення проїзду навколо зруйнованих мостів.
Наша компанія з самого початку бере активну участь у реанімації логістики регіону. Виконувались найрізноманітніші роботи.
На даний час наші бригади працюють здебільшого на мостах – основні траси, які пов’язують населенні пункти регіону, приведені у проїзний стан. На жаль, ми не можемо розповісти, де саме і що саме робиться. ‍♂️Але ми поспілкувались з керівниками проектів, бригадирами і членами бригад. Дізнались, як їм працюється у цей нелегкий час.
Майже всі наші співрозмовники підтверджують: якщо сьогодні хочеш залишитись у професії, маєш бути готовим до будь-якої роботи. Масштабні проєкти «Великого будівництва» зупинені до кінця війни. Тому, наприклад, ланки з улаштування асфальтобетону наразі не затребувані. Потрібно ставати до іншої, іноді менш, а іноді і більш кваліфікованої роботи.
Це запорука того, що співробітник буде постійно задіяним.
Дорожники звикли до передислокацій з об’єкта на об’єкт. Це одна з особливостей професії. Але сьогодні мобільність відіграє ще більшу роль. Наприклад, на Чернігівщині наразі працюють мостобудівельники зі Львівщини.
«Автомагістраль-Південь» завжди приділяла величезну увагу навчанню та підвищенню кваліфікації кадрів. Наш принцип – вирощувати фахівців всередині компанії. Давати можливість співробітникам зростати. Сьогодні навчання, нові навички та досвід – невід’ємні складові робот під час кризи.
Багато з тих, хто працює на Чернігівщині, за цей стали справді універсальними дорожніми майстрами, яких можна залучати на будь-які види робіт.
І, звісно, як компанія ми підтримуємо людей з високою мотивацією. Допомагаємо тим, хто готовий боротись за роботу. Тому що і самі боремось за будь-яку можливість працювати – виходимо у нові регіони, виконуємо нові види робіт. Нам потрібна команда сильних людей зі схожими життєвими принципами. Так обов’язково переможемо!