Проєкт М-3 у Молдові – це наш перший досвід організації та виконання робіт на умовах контрактів FIDIC
«Автомагістраль-Південь» розвивається активними темпами і працює не тільки на українському ринку дорожньо-будівельних робіт. Минулого року ми підписали договір із урядом Республіки Молдова про відновлення автошляху М-3 «Кишинів-Джурджулешти», за яким упродовж трьох років виконаємо реконструкцію понад 85 км дороги.
Технічне керівництво роботами у закордонному проєкті здійснює Сергій Пастух – учасник нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!»
У команду «Автомагістраль-Південь» Сергій прийшов ще в 2012 році на посаду молодшого інженера. Завдяки своїм професійним та організаторським здібностям став провідним інженером технічного контролю, а згодом керівником проєкту у Харківській області.
«Коли компанія реалізовувала грандіозний проєкт Дністровської ГАЕС, працював інженером виробничо-технічного відділу. Потім уже самостійно організовував інженерний супровід об’єктів ремонту на Львівщині. У 2017 році був призначений керівником проєктів у Харківській області, там у 2018 році під моїм керівництвом наша команда реалізувала в рекордні терміни проект відновлення траси Р-46 «Харків-Охтирка». Вважаю, що наступний важливий крок у моїй кар’єрі – саме робота у міжнародному проєкті. Тим паче, що ми з командою не просто представляємо компанію за кордоном, ми – обличчя країни, тому вкрай важливо виконати роботу якісно та вчасно», – розповів Сергій Пастух.
Рекордною подією 2020 року Сергій Пастух вважає набуття практичного досвіду організації та виконання робіт на умовах контрактів FIDIC при реалізації проєкту М-3 «Кишинів-Джурджулешти».
«Це справжній виклик для нашої команди — перший контракт за кордоном, наш перший контракт FIDIC, а також значна складність та велика протяжність ділянки реконструкції, на якій ми повинні виконати надзвичайно багато видів та обсягів робіт. Контрактом передбачено реконструкцію двох ділянок дороги. На першому відрізку км 96+800 — км 151+200 протяжністю 54,4 км роботи вже завершені у верхньому шарі. Виконано відновлення семи із дев’яти мостів, будівництво та подовження декілька десятків водовідвідних труб. Влаштовано систему зовнішнього освітлення загальною протяжністю 22 кілометри в межах чотирьох населених пунктів. Наразі тривають роботи з облаштування з’їздів і примикань, водовідведення та тротуарів в межах населених пунктів. Друга ділянка загальною протяжністю 31,19 км поділена ще на два відрізки: км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750. Роботи на ній більш складні, оскільки проектом передбачено спрямлення крутих поворотів та нове будівництво дороги в об’їзд населених пунктів, а також будівництво мосту довжиною 75 метрів. В свою чергу стан існуючого дорожнього покриття настільки занедбаний, що фактично ці відрізки ми також будуємо «з нуля». Цьогоріч ми провели підготовчі та земляні роботи майже на всій протяжності ділянки будівництва, виконали перевлаштування та будівництво нових водопропускних труб, а також вже завершили основні будівельні роботи з влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття на ділянках загальною протяжністю 6 км», – розповів Сергій Пастух.
За його словами, під час реалізації проєкту використовуються найсучасніші технології, зокрема інноваційна система Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів, що дозволяє з найвищою точністю виконувати планувальні роботи відповідно до проєктних відміток.
«У місті Вулканешти було змонтовано асфальтобетонний завод MARINI Top Tower 3000 та організовано випробувальну лабораторію, яка сертифікована за європейськими стандартами. Під час робіт на об’єкті було задіяно понад 60 одиниць спецтехніки, а саме: десятки самоскидів, екскаватори, асфальтоукладальні комплекси, ресайклер, котки, автогрейдери, бульдозери та інші машини. За цей сезон ми встигли зробити величезний обсяг робіт. Зокрема, виконано понад 100 тисяч кубічних метрів земляних робіт, використано близько 50 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей, понад 100 тисяч тонн щебеневої продукції. Наступного року ми плануємо завершити цей грандіозний проєкт. Сподіваюсь, що наша компанія і надалі продовжить працювати на міжнародному ринку, адже «Автомагістраль-Південь» має все необхідне для виконання дорожніх робіт будь-якої складності», – підсумував Сергій.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!