Підбиваємо підсумки 2022 року!
Це був найскладніший рік в історії Незалежної України. Як і в історії «Автомагістраль-Південь».
Але компанія не зупинилась, не зламалась. Компанія вистояла, працює і перемагає.
З перших хвилин агресії ми будуємо блок-пости та фортифікаційні споруди. Облаштовуємо бомбосховища в лікарнях та пологових будинках.
Підтримуємо Сили оборони. Надали 12 тисяч комплектів амуніції. Бронежилети, шоломи, взуття. А ще автотранспорт, квадроцикли, дрони. Прилади нічного бачення, рації, генератори.
Компанія власним транспортом перевозить військову техніку. Взяла під патронат забезпечення сил протиповітряної оборони, які тримають повітряний щит над Півднем країни. Підтримує спецпідрозділ з охорони інфраструктури.
Загальна сума допомоги військовим склала понад 100 млн грн. Безоплатно виконано робіт на понад 70 млн грн.
З перших днів війни по всій країні працює Гуманітарний штаб «Автомагістраль-Південь». Ми піклуємося про соціальні та медичні заклади. Лікарні, шпиталі, пологові та дитячі будинки, школи-інтернати. Купуємо і розвозимо медикаменти, засоби гігієни, харчі.
Розміщуємо біженців у власних гуртожитках. Евакуюємо сиріт з Харкова та Дніпра. Розміщуємо українських дітей у турецькій Анталії.
З початком деокупації розчищаємо автошляхи на звільнених територіях, ремонтуємо дороги життя. Облаштовуємо об’їзди та переправи поруч зі зруйнованими. Будуємо для військово-повітряних сил та протиповітряної оборони.
Зводимо захисні споруди для енергетичних об’єктів. Відновлюємо зруйновану інфраструктуру.
Працюємо у Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській, Одеській, Львівській, Чернівецькій, Донецькій та Дніпропетровській областях.
На Київщині відновили повноцінну логістику із Заходу на Схід. Із західної сторони відбудували міст через Ірпінь на трасі Київ-Чоп. Це перший в країні великий інфраструктурний об’єкт, капітально відновлений з початку війни.
Зі східної стороні столиці відбудували міст через річку Трубіж на трасі Київ-Харків.
Відновили сполучення між Києвом та Черніговом, який був майже відрізаний від столиці. Виконали аварійний ремонт альтернативному автошляху Р-69.
Відбудували мости біля Топчиївки та Іванівки. Активно відновлюємо низку інших важливих об’єктів.
На деокупованій Сумщині відновили міст через Псел поблизу Бишкінь. Виконали ремонт мережі доріг навколо мосту в Чумаково. Відновили дорогу Т-19-09 Суми-Лебедин. Ділянки трас Н-07 та Р-61.
Робота «Автомагістраль-Південь» на Харківщині не припинялися навіть під час облоги Харкова. Разом з військовими вночі відновлюємо проїзд прифронтовими трасами, якими евакуюють поранених і місцевих мешканців.
Після звільнення регіону розчистили трасу М-03 Київ-Харків-Довжанський. Відновили зруйновані дороги в Ізюмі, об’їзну дорогу Харкова. Побудували тимчасові переправи. Виконали ремонт доріг від Чугуєва до Вовчанська.
На мосту Сіверський Донець біля Чугуїва ще триває демонтаж та влаштування тимчасового об’їзду. Будівництво нового мосту заплановано на 2023 рік.
Львівщина цього року перетворилася на транзитний хаб. Для його посилення провели модернізацію пункту пропуску «Краківець-Корчова». Розширили підходи до КПП, провели комунікації, встановили освітлення, захисний навіс, огорожу, облаштували зони перевірки транспорту. Влаштували майданчики для відстою на понад 130 вантажівок.
Одещина зазнала потужних ракетних ударів по інфраструктурі. Але ворогу не вдалося відрізати сполучення з Південною столицею. Рух основними маршрутами у напрямку західного кордону був ускладнений, але ми провели ремонт альтернативної траси Н-33. Поруч з Ізмаїлом збудували майданчики для відстою вантажівок, які вміщують сотні одиниць техніки.
На Одещині реалізовано і багато інших, вже військових, об’єктів, розповісти про які зможемо лише після війни.
На Дніпропетровщині з початку війни забезпечуємо проїзд «дороги життя». Ними рухається військова техніка, машини швидкої. Роботи виконуються на автошляхах Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград,Т-04-01 Дніпро – Васильківка та інших. Активно працює підрозділ експлуатаційного утримання. Наноситься розмітка, встановлюються знаки, бар’єрне огородження, видаляється рослинність, яка заважає руху.
Визначна подія – завершення проєкту «Автомагістраль-Південь» у Молдові. За три роки ми відновили 85 км траси Кишинів-Джурджулешти. Перша ділянка 54 км, яка включає 9 мостів, здана в експлуатацію.
Створена супутня інфраструктура – сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування. Компанія отримала безцінний досвід, який відкриває перспективу роботи в європейських країнах.
Цього року «Автомагістраль-Південь» повернулася у Чернівецьку область, де працювала ще багато років тому. Ми побудували першу на Буковині цементобетонну дорогу до нещодавно відкритого між Україною та Румунією пункту пропуску «Красноїльськ».
Незважаючи на складнощі з поставками реагентів Експлуатаційна служба компанії підготувалася до зими Працюють 79 виробничих баз, 262 комбінованих дорожніх машини, 135 одиниць іншої спецтехніки. Загалом компанія утримує понад 6 тисяч кілометрів автошляхів.
Війна завдала компанії збитків більше ніж на 2 млрд грн. На захоплених територіях лишилося 5 виробничих баз. Втрачено 215 одиниць техніки, будівлі, устаткування. Будівельні матеріали майже на мільярд гривень.
Але як би не було складно, «Автомагістраль-Південь» буде віддана Україні та Українцям!
Компанія працює на країну. І так буде завжди.