Новини
Влаштовуємо верхній шар асфальтобетону на ділянці злітно-посадкової смуги довжиною 500 метрів.
Наступні два етапи – ділянки по 1500 і 500 метрів.
Складність у тому, що аеропорт продовжує роботу. Навіть у періоди, коли польоти не виконуються, можуть з’являтись позапланові рейси. Техніку доводиться прибирати з полоси. І так по декілька разів на день.
Але реалізація проєкту успішно продовжується. Наша компанія звикла працювати у будь-яких умовах.
Нагадаємо, цього літа «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 м було введено в експлуатацію у 1975 році.
ЗПС з цементобетону, але на центральну частину завширшки 45 метрів нанесене тонкошарове асфальтобетонне покриття.
Старе покриття фрезерується, влаштовується армуючий прошарок із геосинтетичного матеріалу, і три шари асфальтобетонного покриття загальною товщиною 23 см.
В Румунію мобілізовано 3 сучасні асфальтоукладальні комплекси – загалом понад 20 одиниць техніки.
Відбудова мосту у Стоянці біля Києва добігає завершення! На лівому проїзді вже виконані роботи із влаштування асфальтобетону.
Успішно завершені випробування. Показник навантаження нової споруди НК-100, у той час як зруйнованій міст не відповідав навіть задекларованому НК-80.
В кінці наступного тижня після нанесення розмітки на обидвох частинах плануємо повністю відкрити рух мостом!
Ще місяць продовжать тривати роботи з благоустрою прилеглої території, але міст буде повноцінно працювати.
Нагадаємо, міст у Стоянці був підірваний під час оборони Києва на початку 2022 року.
Роботи по відновленню розпочались одразу після звільнення Київщини. З металевих конструкцій були зведені два тимчасових прогони лівого проїзду та відкритий рух.
Одночасно ми відновлювали праву частину, яка складалась з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Довелось також наново побудувати підходи, щоб влаштувати дощову каналізацію. Внаслідок забудови навколо об’єкту, відвід води був порушений, що призводило до замокання дорожнього полотна.
Після відкриття у листопаді правого проїзду ми повернулись на ліву частину споруди. Старі бетонні опори виявились пошкодженими, в конструкції виявили тріщини. Тож, лівий проїзд розібрали та відбудували наново.
Під час реалізації останнього етапу несподівано виникла перешкода. Встановити останню опору мосту заважав ДОТ (довготривала оборонна точка) радянських часів. Об’єкт розкопали під час демонтажу елементів старого мосту. Споруда знаходилась під однією з опор. ДОТ перебував у реєстрі Мінкульту як культурна пам’ятка місцевого значення, тому довелося розділити його на декілька частин, завантажити на трали та перевезти у Національний університет оборони. Епопея з ДОТ тривала декілька місяців, але об’єкт, незважаючи на всі складнощі, завершений у заявлений термін!
Відбудова стратегічного мосту, через який до столиці прямує левова частка трафіку, є безумовно символічною подією.
Міжнародна траса М-06 — це основна транспортна артерія, яка тримає забезпечення не лише столичного регіону, але й східних областей країни.
«Автомагістраль-Південь» відбудували міст рекордними темпами, не закриваючі руху транспорту!
Кривий Ріг почне отримувати воду з річки Інгулець. Перша нитка водогону запущена у тестовому режимі.
Будівництво розпочалось у червні цього року через три дні після підриву Каховської ГЕС. В результаті обміління Каховського водосховища у Південне водосховище припинила надходити вода, і Кривий Ріг залишився без водопостачання. Мешканці отримують воду за графіком – по чотири години на добу.
Новий водогін почала зводити наша компанія.
Чотири нитки трубопроводів мають з’єднати Південне водосховище з річкою Інгулець.
Новий водогін розрахований на подачу 400 тисяч м3 води щодобово. Загальна довжина трубопроводів – 118 км.
«Темпи та масштаб робіт неймовірні. На будівництві цілодобово задіяно понад 150 одиниць техніки та понад 235 робітників. Це найбільш грандіозний проєкт з водозабезпечення за всі роки незалежності України. За термінами реалізації йому взагалі немає аналогів. Те, що зазвичай робиться роками, ми реалізуємо за лічені місяці», – розповідає наш генеральний директор Микола Тимофеєв.
Під влаштування чотирьох ниток трубопроводів діаметром 1-1,2 метри влаштовується гігантська траншея шириною 13 метрів та висотою 2,5 метри. Загалом це понад півмільйона кубометрів ґрунту. Для будівництва водозабору довелося навіть змістити русло Інгульця, створивши триста метрів тимчасового русла.
На першому етапі через водогін вода буде подаватись у зрошувальний канал, який компанія очистила від мулу, дерев і чагарників. На другому етапі канал також замінять трубопроводами, і вода з Інгулця почне напряму потрапляти до водосховища.
Кожен день у середньому автомагістралівці додають кілометр труби. Процес передбачає не лише з’єднання труб, але й ущільнення ґрунту, відсипку піщаної подушки.
Наразі влаштовано понад 32 км труб, розповідає Микола Тимофеєв. Перша нитка готова і працює у тестовому режимі. Вода почала поступати з Інгульця до Кривого Рогу.
Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський заявив, що «влада на всіх рівнях робить усе, щоб врятувати людей і забезпечити питною водою тих, хто отримував її з Каховського водосховища. Кривий Ріг та вся Дніпропетровщина, міста і села Херсонщини, Миколаївщини, Запоріжжя – як би не було важко, маємо допомогти людям», – зазначив Президент.
На мосту через Інгулець повністю завершений монтаж балок!
На початку травня ми розповідали про наш перший великий проєкт з відбудови на деокупованій Херсонщині – міст через Інгулець у Великій Олександрівці.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=610926051078749&id=100064840772534
За цей час повністю демонтовані старі конструкції.
Влаштовані буронабивні палі, нові опори більшого діаметру, змонтовані залізобетонні балки, плити незнімної опалубки і навіть частково влаштована монолітна плита.
Новий міст конструктивно відрізняється від зруйнового. Застосовані сучасні технології, об’єкт розрахований на значно більші навантаження та відповідає сучасним нормативним вимогам.
Завершити роботи плануємо до кінця року.
Ще у 2015 році «Автомагістраль-Південь» відремонтувала ділянку цієї траси довжиною 20,5 км.
Стан покриття і через вісім років дозволяє насолоджуватись комфортною поїздкою. Траса не лише якісно побудована, але й якісно обслуговується нашим Львівським експлуатаційним підрозділом.
А ось капітальний ремонт мостів на Н-9 не проводився багато десятирічь. Об’єкти перебувають не просто у аварійному, а у дійсно критичному стані. До чого це може призвести ми бачили на прикладі Закарпаття, де кілька аварійних споруд просто обвалилися.
Відкладати ремонт «до кращих часів» аж ніяк не можна!
Наразі силами наших бригад тривають ремонти трьох об’єктів у Біберці (20 м), Соколівці (24 метри), Нових Стрілищах (6 м).
На двох мостах пошкоджені не лише елементи прогонової будови, але й опори. В такому випадку поверхневою реконструкцією проблему не вирішити. Доводиться демонтувати, розбивати старі конструкції та створювати нові – більш потужні, які відповідають сучасним вимогам та нормативам.
На всіх мостах замінюються плити, влаштовується гідроізоляція, монолітна плита, нове асфальтобетонне покриття.
В процесі капітального ремонту ширина мостів доводиться до нормативних показників (в середньому збільшується на 2 метри).
Влаштовуються тротуари – на деяких мостах їх взагалі не було. Тобто значно покращується безпека для пішоходів та велосипедистів.
Ремонти виконуються спочатку на одній стороні проїзної частини, потім на іншій. Це значно ускладнює роботу бригад, проте дозволяє не перекривати рух.
Ще один мостовий перехід наразі відновлюється нашою компанією на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочне у Меденичах. У 2023 році це вже другий наш об’єкт на цій трасі.
На цьому програма відновлення мостів на Львівщині не завершується, в планах нові об’єкти.
Наших львівських мостобудівельників вже запрошують відновлювати мости в інші регіони. Адже підрозділ демонструє максимально відповідальне ставлення до виконання навіть невеличких проєктів.
З компанією завжди комфортно та приємно співпрацювати: всі виробничі процеси відшліфовані – інженерний супровід, постачання матеріалів, графік виконання. Замовнику не потрібно в ручному режимі контролювати кожен крок підрядника, виявляти недоліки, сперечатися, змушувати переробляти.
Співпраця з нами – це гарантія того, що об’єкт буде відновлений вчасно та якісно.
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України
Служба автомобільних доріг у Львівській області
«Автомагістраль-Південь» відома як лідер дорожньої галузі. Але сьогодні ми активно задіяні у майже всіх напрямах інфраструктурного будівництва.
Відновлюємо та будуємо мости, транспортні розв’язки, створюємо захисні споруди для енергетики, гідротехнічні об’єкти, злітно-посадкові смуги, пункти пропуску та іншу інфраструктуру.
Все, що ми робимо, об’єднує чітка координація всіх виробничих процесів, бездоганна якість, відповідність заявленим термінам.
Ми пишаємось кожним нашим об’єктом.
Все побудоване під брендом «Автомагістраль-Південь» зроблено на відмінно.
Дякуємо всім нашим співробітникам за дуже нелегку, але важливу для країни працю!
Пам’ятаємо – наша з вами робота наближає Перемогу!
Всім здоров’я, сил та мирного неба!
Міст у Стоянці: в роботі монтаж останнього прогону – історична пам’ятка, військовий ДОТ сторічної давнини, врятована і передана Національному університету оборони!
Виходить на фінішну пряму відбудова мосту через річку Ірпінь у Стоянці (траса М-06 Київ-Чоп).
Роботи розпочались ще понад рік тому. Щоб швидко відкрити рух стратегічною трасою, ми звели два тимчасових прогони по лівому проїзду і почали капітальну відбудову правої частини. У грудні відкрили повністю відбудований правий проїзд та повернулись на ліву.
Наразі три з чотирьох прогонів лівого проїзду вже змонтовані. Збудована монолітна перехідна плита зі сторони Житомира. Влаштовані плити незнімної опалубки, на одному з прогонів навіть виконано армування під влаштування монолітної плити.
Встановити останню опору мосту заважав ДОТ (довготривала оборонна точка) радянських часів. Об’єкт розкопали під час демонтажу елементів старого мосту. Споруда знаходилась під однією з опор.
Як виявилось з архівів, ДОТ побудований у 1927 році та є частиною Київського укріпрайону.
Після війни ДОТ не прибрали. Натомість оперли на нього елементи конструкції мосту. Це виявилося помилкою. Адже ДОТ розміщувався на торф’янику, що призводило до періодичного просідання ґрунту та деформування конструкції мосту.
Так як ДОТ перебуває у реєстрі Мінкульту як культурна пам’ятка місцевого значення довелося розділити його на декілька частин, завантажити на трали та перевезти у Національний університет оборони.
Увесь процес завдав нашим мостовикам чимало клопоту. Лише оформлення дозвільних документів на переміщення об’єкту зайняло три місяці! Але нездійснених завдань для нашої компанії не існує.
Після демонтажу ДОТ виконано великий обсяг земляних робіт. Торф замінений на пісок, влаштований укріплений георешіткою шар щебенево-піщаної суміші завтовшки понад один метр.
Лише після цього була влаштована остання опора мосту та інші конструктивні елементи і монолітна перехідна плита з боку Києва.
До вересня мостовики обіцяють завершити останню прогонову будову, влаштування монолітної плити та покриття з асфальтобетону. Отже, вже у вересні обидві проїзди мосту будуть відкриті!
Голова держави зазначила, що це одна з найважливіших магістралей країни, яка з’єднує дунайський порт із столицею країни та є воротами до країн Європейського союзу.
За словами Санду, відкриття дороги є гарною новиною не лише для перевізників та бізнесу. Нова траса облаштована під’їздами до сільськогосподарських угідь, має заїзди у прилеглі житлові масиви. Облаштована тротуарами, сучасними зупинками громадського транспорту. Траса оминає деякі населенні пункти, які відтепер можуть насолоджуватись чистим повітрям та тишею.
Участь у відкриті траси також прийняла президентка Європейського банку реконструкції та розвитку Оділь Рено-Бассо. Саме ЄБРР надав фінансування для реалізації проєкту.
За словами керівниці банку, нова дорога має велике значення у забезпеченні продовольчої безпеки. Через порт Джурджулешти здійснюється експорт агропродукції на міжнародні ринки.
«Автомагістраль-Південь» і дійсно зробила все можливе, щоб Молдова могла пишатись новою автотрасою.
Свідченням того, що Молдова високо цінує роботу «Автомагістраль-Південь» є той факт, що саме з нашою компанією підписаний наступний контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.
Нагадаємо, роботи на 85 кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» створила виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
В рамках проєкту було побудовано та відремонтовано 11 мостів. Перша ділянка довжиною 54 км була здана в експлуатацію ще минулого року.
Друга і третя ділянки довжиною 31,3 км, які включають як відрізки нового будівництва, так і реконструкції існуючої дороги, введені в експлуатацію нещодавно.
Внаслідок складного рельєфу на ділянках виконаний дуже значний обсяг земляних робіт (0,5 млн.м3).
Побудований новий міст та виконана реконструкція ще одного.
Реалізований величезний комплекс інших робіт: перенесення комунікацій, будівництво водопропускних труб та пішохідних доріжок, монтаж вуличного освітлення, встановлення дорожніх знаків та ще багато іншого.
На початку квітня наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Найбільший міст через Десну знову відкрився для проїзду автотранспорту.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=596026135902074&id=100064840772534
Але окрім відбудови зруйнованої частини мосту довжиною 230 метрів наші мостобудівельники мають виконати реконструкцію двох інших частин споруди. Ці частини вцілили, але є частково пошкодженими та не відповідають сучасним будівельним нормам.
Наразі в роботі правий проїзд, лівий відкритий для руху транспорту.
Основні роботи по русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів вже завершені – замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу. Лишається реконструкція несучих металевих конструкцій та залізобетонних опор.
На береговій частині довжиною 160 метрів основні роботи ще попереду. Наразі тут відбувається демонтаж монолітної плити, залізобетонних балок, ригелів. Плануємо замінювати все крім опор мосту. Опори будемо посилювати – нарощувати діаметр. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість будівництва.
В планах до кінця року завершити основні роботи на правому проїзді, відкрити його для руху транспорту та почати реконструкцію двох старих частин лівого проїзду.
Результатом проєкту стане не просто відбудова стратегічно важливого мосту, що з’єднує Київ та Чернігів. Отримуємо об’єкт, розрахований на значно більші навантаження, який відповідає всім сучасним будівельним нормам.
Сьогодні представники Державної адміністрації доріг Міністерства інфраструктури та регіонального розвитку Молдови оглянули дві останні ділянки автошляху М3 неподалік від міста Вулканешти.
Загальна довжина ділянок 31,3 км. Вони включають як відрізки нового будівництва, так і реконструкції існуючої дороги.
Внаслідок складного рельєфу на ділянках виконаний дуже значний обсяг земляних робіт (0,5 млн.м3).
Побудований новий міст та виконана реконструкція ще одного.
Окрім цього реалізований величезний комплекс інших робіт: перенесення комунікацій, будівництво водопропускних труб та пішохідних доріжок, монтаж вуличного освітлення, встановлення дорожніх знаків та ще багато іншого.
Наші колеги з Молдови залишилися цілком задоволені результатом. Виконані не лише зобов’язання по контракту, але й додаткові роботи, ініційовані замовником.
Свідченням того, що Молдова високо цінує роботу «Автомагістраль-Південь» є той факт, що саме з нашою компанією підписаний наступний контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.
Нагадаємо, роботи на 85 кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» створила виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
В рамках проєкту було побудовано та відремонтовано 11 мостів. Перша ділянка довжиною 54 км була здана в експлуатацію ще минулого року.
Проєкт у Молдові також передбачав створення всієї необхідної супутньої інфраструктури автотраси – це нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Проєкт фінансувався за кошти ЄБРР.
На Львівщині наші експлуатаційники почали відновлення доріг за технологією ЛЕМС.
Перший об’єкт – автотраса М-09 Тернопіль – Львів.
Шість років тому наша компанія завершила ремонт цієї траси довжиною понад 70 км. Ремонт виконаний бездоганно: незважаючи на інтенсивний трафік великогабаритного транспорту, не зафіксовано виникнення колійності та інших деформацій. Основа та нижні шари покриття витримують навіть наднормативні навантаження.
Проте на верхньому шарі місцями почався процес утворення дрібних тріщин. Після багатьох років інтенсивної експлуатації це абсолютно нормальне явище – матеріал старіє.
З часом тріщини можуть призвести до виникнення ямковості, доведеться час від часу проводити локальні аварійні ремонти.
Є варіант, як цьому запобігти та «омолодити» дорогу.
З 2021 року на озброєнні нашої компанії є унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000.
Машина виготовляє та наносить на дорогу тонкошарове покриття литої емульсійно-мінеральної суміші (ЛЕМС).
Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
Компоненти завантажуються в бункери машини, де в автоматичному режимі дозуються. Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване.
Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
Мікропокриття запобігає проникненню води і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою: траса стає не лише комфортнішою, але й безпечнішою.
За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
З економічної точки зору нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.
На автошляху М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська планується відновити приблизно 12,5 км. Але обсяг робіт може бути збільшений.
«Автомагістраль-Південь» стала одним з учасників першого в Україні міжнародного лабораторного практикуму, присвяченого дослідженню реологічних властивостей бітумних в’яжучих за системою Superpave, який відбувся на базі ДП «Дорцентр».
Визнана у всьому світі американська система Superpave призначена для створення асфальтобетонних покриттів з оптимальними експлуатаційними характеристиками.
Система дає можливість у лабораторії моделювати поводження матеріалу в процесі експлуатації, прогнозувати зміну таких параметрів, як стійкість до різного виду утворення тріщин та багато інших.
Superpave також включає набір сучасних методів випробувань, які дозволяють здійснювати оцінку властивостей бітуму з урахуванням заданих умов експлуатації.
Саме комплексне дослідження властивостей бітуму є вкрай важливим та актуальним для України.
По-перше, ми отримує в’яжучу складову асфальтобетону з різних країн, від різних постачальників, тому маємо бути переконані у якості матеріалу.
По-друге, масштабна повоєнна програма відновлення інфраструктури України має проводитись за міжнародними стандартами.
Для «Автомагістраль-Південь» опанування технології є важливим і з точки зору виходу на зовнішні ринки, де застосування Superpave часто є однією з умов контракту.
Завдяки ентузіазму учасників та сприянню ДП «Дорцентр» було зібрано весь комплекс лабораторного обладнання, що дало можливість провести повний комплекс випробувань бітумних в’яжучих (вихідного бітуму 70/100 та отриманих на його основі модифікованих в’яжучих) за системою Superpave.
Учасники практикуму порівняли результати системи Superpave та прийнятої в Україні пенетраційної системи, оцінили їх переваги і недоліки.
Консультативну допомогу у проведенні лабораторного практикуму та оцінюванні отриманих даних надав доктор наук, професор транспортного факультету Чеського Технічного Університету, керівник лабораторії Superpave компанії DOW м. Праг Оттакар Васін.
Міст через річку Болотня на Львівщині зовні тепер виглядає як новий.
Але це не нове будівництво, а лише ремонт в рамках експлуатаційного утримання.
Капітальний ремонт споруди на дорозі Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква не проводився майже 50 років!
На мосту було зафіксовано «руйнування та розходження балок, деформація опор, пошкодження перильного та бар’єрного огородження». Крім цього, як зазначили в Службі автодоріг Львівської області, на мості була відсутня належна гідроізоляція.
В свою чергу наші фахівці виявили, що при будівництві мосту не були встановлені перехідні плити. Покриття перед мостом постійно просідало, що вимагало постійних ремонтів – на ділянках підходів накопичилося більше метру асфальтобетону!
В процесі ремонту наші експлуатаційники посилили балки прогонової будови та відновили їх захисний шар. Влаштували підпірну стінку та перехідні плити, нову монолітну плиту, тротуари, гідроізоляцію, асфальтобетонне покриття, перильне та бар’єрне огородження.
Таких об’єктів у нашій компанії у Львівській області чимало. Аварійні мости не просто ремонтуються. Фахівцями «Автомагістраль-Південь» усуваються помилки та проблеми, закладені ще при будівництві, в процесі реконструкції використовуються більш сучасні та ефективні інженерні рішення. Це дає можливість значно продовжити термін експлуатації інфраструктурних об’єктів.
В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.
В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.