Новини

Відновлення правого проїзду мосту через Десну біля Шестовиці наближається до завершення.
✅На береговій частині з лівого берегу завершено будівництво останніх прогонів. ✅Минулими вихідними на русловій частині влаштовували фінішний шар асфальтобетону.
✅За сприятливої погоди плануємо завершити асфальтобетонні роботи також на інших ділянках. Після чого рух перенесемо на правий проїзд та почнемо реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.
Чому реконструкція це справді важливо?
❗️На фото добре видно різницю між посиленими береговими опорами правого проїзду і опорами лівого проїзду.
Після реконструкції штучна споруда здатна витримувати значно більші навантаження. Це означає, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут по забезпеченню міста.
☝️Нагадаємо, на початку квітня цього року наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Ми відбудували зруйновану берегову частину мосту через Десну довжиною 230 метрів.
Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.
Лівий проїзд відкрили, роботи розгорнулися на правому проїзді.
На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції), влаштовані нові прогони.
Державна дорога Р-79 у Харківській області пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним напрямком для забезпечення фронту.
На початку війни міст на км 115+320 а/д Р-79 було зруйновано, щоб загальмувати просування ворога. Минулого року після деокупації Харківщини нашою компанією було влаштовано тимчасовий об’їзд зруйнованого мосту, а цього року розпочато його капітальне відновлення.
✅Тимчасово змінили напрям русла річки, відвели воду, стару конструкцію демонтували, укріпили основу під трубу геотекстильними матеріалами.
✅На укріплену основу змонтовано дві гофрованих металевих труби ViaCon.
Довжина труб 16 метрів. Висота – 2,6 метри, ширина – 4 метри.
✅Поверх труб невдовзі влаштуємо новий дорожній конструктив.
Гофровані труби – альтернатива мостовим спорудам. Наша компанія вже не вперше влаштовує аналогічні гофровані металеві конструкції. Вони повністю себе виправдовують: не потребують значних витрат на їх доставку та використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для їх монтажу. В результаті вартість і терміни будівництва споруди є найменшими. А термін експлуатації даних конструкцій навіть довший, ніж у залізобетонних.
На перетині Богатирської та Полярної черговий важливий етап – монтаж прогонових балок.
Довжина однієї балки – 31 метр, висота – 1,5 метри.
Вага – понад 30 тонн.
Завдяки і-подібній формі балка важить майже на 10 тонн менше ніж конструкції, які застосовувались у минулому. При навіть більшій конструктивній міцності.
❗️Виготовлення і монтаж таких величезних балок – справа дуже відповідальна. Але «Автомагістраль-Південь» працює виключно з надійними, супердосвідченими виробниками.
Роботи з монтажу у нас також виконують фахівці екстракласу з величезним досвідом. На об’єкті присутній представник виробника – контролюється та перевіряється дотримання технологічних процесів.
✅Загалом на чотирьох прогонах буде змонтовано 72 балки.
☝️Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
❗️Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
✅Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
‍♂️На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії. Понад 40 одиниць техніки. Задіяні 6 кранів.
На основній 2-кілометровій ділянці злітно-посадкової смуги аеропорту Сату-Маре повністю влаштований нижній шар АБС. Переходимо до середнього та верхнього шарів!
❗️Працюємо всю ніч, починаючи з сьомої вечора до восьмої ранку. Зранку аеропорт знову починає приймати літаки!
Дотримання технології, висококласна техніка та майстерність фахівців компанії дозволяють створювати покриття найвищої якості: на щойно влаштований асфальтобетон сідають літаки, і це не призводить до його деформування або пошкодження.
✅Нагадаємо, цього літа «Автомагістраль-Південь» почала реконструкцію злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту в румунському місті Сату-Маре.
Летовище довжиною 2500 м було введено в експлуатацію у 1975 році.
✅ЗПС з цементобетону, але на центральну частину завширшки 45 метрів нанесене тонкошарове асфальтобетонне покриття.
На даний час старий асфальтобетон віфрезеровано, влаштований шар геосинтетичного матеріалу (для запобігання виникнення тріщин).
На першій ділянці ЗПС довжиною 500 метрів влаштовані всі три шари АБС загальною товщиною 23 см.
В роботі друга ділянка довжиною 2 км.
✅В Румунію мобілізовано 4 сучасні асфальтоукладальні комплекси – загалом понад 25 одиниць техніки.
Асфальтобетон влаштовується одночасно трьома виробничими ланками на ширину 28 метрів. Таким чином, досягається ідеальна рівність та мінімізується кількість стиків.
❗️ «Автомагістраль-Південь» інвестувала в одну з найпотужніших бурових у світі Bauer BG 55.
✅180-тонний BG 55 – це справжній гігант, який здатний влаштовувати буронабивні палі діаметром до 3,7 м.
✅Глибина буріння до 126,0 метрів!
✅Потужність – 563 кВт!
Це перша бурова в Україні з такими вражаючими характеристиками!
Установка суперсучасна – економічна, оснащена найдосконалішими системами безпеки. Управління максимально автоматизоване.
Велетенська бурова значно розширює можливості України у сфері будівництва та відновлення інфраструктури.
Це значна економія ресурсів та часу при зведенні складних та масштабних об’єктів. Відкриття нових горизонтів у будівництві мегаспоруд. Можливість значно швидше зводити потужні конструкції для захисту стратегічних об’єктів.
«Автомагістраль-Південь» не вперше завозить в Україну суперсучасну техніку, якої в країні ще не було.
Згадаємо велетенський бетоноукладач Gomaco GP4, який компанія завезла спеціально для будівництва злітно-посадкової смуги одеського аеропорту. Використання Gomaco GP4 дозволило укладати бетон товщиною 40 см на ширину 8 м за один прохід.
Для влаштування тонкошарових покриттів компанія першою почала використовувати унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000.
Компанія завжди була відома тим, що пропонувала замовнику нові технології та нову техніку, які давали можливість досягти вищої ефективності та якості виконання робіт.
І сьогодні, під час війни, незважаючи на всі ризики, компанія продовжує інвестиції в Україну, що не лише відкриває нові можливості, але й робить нашу країну сильнішою.
Як і обіцяли, у листопаді відкриваємо рух відновленим мостом через Інгулець. Саме тут тривалий час проходила лінія фронту. Місцева громада зазнала величезних руйнувань, школи, садочки, крамниці були знищені. Після деокупації діставатися до міста доводилося переправою у селі Давидів Брід, що за 20 кілометрів.
Чи правильно було витрачатись на відновлення мосту? Рішення приймалося місцевою владою, але мешканці Великої Олександрівки одностайні – міст громаді потрібен! Якщо реально плануємо відновлювати регіон, маємо спочатку відбудувати інфраструктуру, кажуть місцеві.
У відкритті мосту брали участь представники Херсонської ОВА. Наших мостобудівників нагородили почесними відзнаками. Проєкт виконаний вчасно. Все зроблено професійно, якісно.
Новий міст розрахований на більші навантаження, більш міцний, більш зручний та безпечний, має значно довший термін експлуатації.
☝️Нагадаємо, українські воїни визволили Велику Олександрівку на початку жовтня минулого року.
У квітні вже цього року військові завершили монтаж тимчасового мосту через Інгулець. Але переправа має лише одну смугу та дерев’яне покриття.
Тому була розпочата капітальна відбудова мосту.
✅Стара конструкція була майже повністю демонтована.
✅Влаштовані буронабивні палі, нові опори більшого діаметру, берегові конуси, змонтовані залізобетонні балки, плити незнімної опалубки, монолітна плита, побудовані нові підходи довжиною 173 і 41 метр, влаштоване асфальтобетонне покриття.
✅Побудовані тротуари, встановлено освітлення, перильне огородження.
Загальна довжина нового мосту 111 метрів.
Дворівнева розв’язка на перетині Богатирської та Полярної – вирішення однієї з хронічних транспортних проблем столиці.
❗️Кияни неодноразово звертались до керівництва міста з петиціями, щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки.
Проєкт реалізується рекордними темпами. ✅Наразі на завершальному етапі роботи по опорам.
✅Зводяться опорні стінки, які влаштовуються також з обидвох боків шляхопроводу, адже для звичного насипу не вистачає місця.
‍♂️На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії. Понад 40 одиниць техніки. Задіяні 6 кранів.
☝️Нагадаємо, реконструкція розв’язки на перетині Богатирської та Полярної стартувала на початку червня.
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.
Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.
❗️Минулого року компанія провела капітальний ремонт ділянки дороги Т-26-08 до контрольно-пропускного пункту (КПП) «Красноїльськ – Вікову де Сус» на українсько-румунському кордоні.
Стара гравійна дорога перетворилась на сучасну цементобетонну.
Довжина відрізку, який відремонтувала «Автомагістраль-Південь», складає 7,4 км.
Цього року ми завершили всі супутні роботи.
✅Дорога проходить у гірській місцевості, тому велика увага була приділена облаштуванню системи водовідведення.
✅Зокрема, влаштовано понад 4 км кюветів та швидкотоків, укріплених монолітним бетоном та збірними залізобетонними лотками. Це трудомістка, як кажуть наші фахівці, «ручна» робота. Спеціалізованим бригадам доводиться окремими захватками готувати щебеневу основу, встановлювати опалубку, виконувати армування та бетонування з подальшим доглядом за бетоном.
✅У місці, де вода з швидкотоків скидається у річку, нами побудовано дві системи водоочищення стічних вод із сепарацією нафтопродуктів.
✅Встановлене бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, дорожні знаки. Нанесена розмітка.
В населеному пункті та поруч із пунктом пропуску побудовані тротуари та пішохідні доріжки.
✅Влаштовано понад 40 заїздів у двори.
Поруч з пунктом пропуску побудований майданчик для відстою транспорту площею понад 5 тис.м2. Облаштована інфраструктура для подорожуючих (альтанки, урни, туалети тощо).
✅Наразі завершуються останні роботи – планування рослинного шару грунту на відкосах та їх укріплення посівом трав.
Нагадаємо, КПП «Красноїльськ – Вікову де Сус» — довгобуд. Зводити його почали у 2015 році в межах грантового проєкту з транскордонного співробітництва, але в 2016 році роботи заморозили.
Минулого року об’єкт нарешті добудовали. КПП «Красноїльск» має розвантажити КПП «Порубне – Сірет», донедавна єдиний КПП на кордоні з Румунією, передбачений для пропуску вантажного автотранспорту. Пропускна спроможність нового КПП складає 500 автомобілів на добу.
☝️Дорога Т-26-08 Сторожинець – КПП «Красноїльськ» з’явилася більше ста років тому, з 1896 по 1900 рік. Ділянка, де виконувала роботи «Автомагістраль-Південь», завжди була вузькою дорогою з гравійним покриттям.
Під час ремонтних робіт було влаштовано капітальний дорожній конструктив ділянки дороги: виконано профілювання, розширення та вирівнювання під проєктні відмітки існуючого гравійного покриття, влаштовано основу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, завтовшки 16 см та цементобетонне покриття завтовшки 23 см.
Відтак відбудована в цементобетонному покритті ділянка дороги Т-26-08 до КПП зможе гарантовано витримувати значний трафік великовантажного транспорту та забезпечить тривалий експлуаційний термін служби.

♂️Барський коледж транспорту та будівництва НТУ – справжня кузня кадрів для нашої компанії. Багато років всебічно підтримуємо команду Йосипа Кібітлевського!
Наш черговий подарунок коледжу – ангар для техніки, де студенти-механіки протягом року зможуть навчатися експлуатації та ремонту механізмів та агрегатів.

Ангар – це можливість створити виробничу базу прямо на основі навчального закладу!
До речі, значна частина техніки та обладнання для навчання передана коледжу також нашою компанією.

Привітали команду Кібітлевського з тим, що конкурс на вступ до коледжу цього року перевершив минулорічний. Це закономірно, бо у Барі навчають престижним та затребуваним професіям, попит на які дуже високий навіть під час війни. Адже саме випускники Барського коледжу відновлюють та відбудовують країну.

Плануємо і надалі підтримувати Барський коледж! Маємо утримати в країні талановиту молодь! Маємо зберегти основу для розвитку галузі, яка вже сьогодні починає відчувати гострий дефіцит робочої сили!

Україну відвідала корейська делегація на чолі з міністром земельних ресурсів, інфраструктури й транспорту Вон Хі Рьоном.

Під час візиту підписана угоду стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку і співробітництва (EDCF), яка сприятиме реалізації ключових проєктів повоєнної відбудови нашої держави.

✅В межах візиту також відбувся україно-корейській форум, де обговорювалася програма відновлення України, розглядалися найбільш актуальні проєкти державно-приватного партнерства, налагоджувалися контакти між бізнесом обидвох країн.
До участі в форумі була запрошена компанія «Автомагістраль-Південь», яка наразі відіграє ключову роль у відновленні та розбудові української інфраструктури.

Зокрема, керівництво нашої компанії провело консультації з президентом Korea Overseas Infrastructure & Urban Development Corporation (KIND) Кан Хон Ли (Kang Hong Lee).

KIND створена урядом Кореї та підтримує корейські компанії у плануванні проектів в інших країнах. KIND прагне зробити свій внесок у покращення якості життя та стійке соціально-економічне зростання у країнах-партнерах.

«Наша компанія ще до війни розпочала інвестувати в розробку ТЄО інфраструктурних проєктів державно-приватного партнерства (ДПП). Цей досвід обов’язково стане у нагоді під час повоєнної відбудови. Міжнародні партнери наголошують, що Україна має робити ставку саме на залучення приватних інвестицій. Тому ми дуже зацікавлені у співпраці з такими структурами, як KIND, які можуть допомогти у залученні інвестицій, обладнання, технологій для реалізації проєктів ДПП. Також наша компанія активно виходить на світовий ринок, і ми готові брати участь у реалізації проєктів в інших країнах, які ініціює та фінансує KIND», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

У Конотопському районі Сумщини поруч зі зруйнованим мостом побудували понтонну переправу, з’єднавши північні та центральні райони області.

Завершується облаштування під’їзних шляхів, але рух транспорту вже відкрито. Він здійснюється у реверсному режимі.

Міст довжиною 250 метрів був підірваний російськими військами на початку квітня 2022 року. Загалом на Сумщині було знищено 5 мостів на дорогах державного значення.

▶️Після деокупації області потік транзитного транспорту рухався об’їзним маршрутом, який складає приблизно 27 кілометрів. Значно ускладнилась робота екстрених служб.

Відбудова мосту запланована на наступний рік. Наразі завершується розробка проєктно-кошторисної документації, тривають підготовчі роботи. Але нормальна життєдіяльність регіону вже відновлена завдяки понтонній переправі.

Понтонна переправа передана партнерами України зі Швеції. Доставка та монтаж переправи, будівництво підходів виконані компанією «Автомагістраль-Південь».

☝️Варто зазначити, що це не першій міст, який ми відбудовуємо на Сумщині. Наприкінці вересня минулого року «Автомагістраль-Південь» завершила відбудову мосту через річку Псел в селі Бишкінь, також зруйнований за часів окупації. Що значно спростило сполучення Лебедину та інших громад з обласним центром.

Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580) та з’єднати ділянки автошляху вже побудованого нашою компанією.
▶️Траса М3 проходить через місто, що створює незручності як для транспорту, так і для місцевих мешканців. Нова дорога перенаправить транспортний потік за межі міста.
✅Довжина ділянки 8,85 км.
✅Перший відрізок (3 км) – залишки старої дороги.
На цій ділянці передбачається розширення земляного полотна та посилення дорожнього покриття: влаштування посиленої основи із застосуванням холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу), а також трьох шарів асфальтобетонного покриття.
✅Другий відрізок (5,8 км) – повністю нове будівництво.
Тут передбачене створення насипів до 15 метрів заввишки. Дорожній одяг складається із двох шарів грунту, стабілізованих шляхом додавання цементу, першого шару ЩПС, другого шару ЩПС з додаванням цементу і трьох шарів асфальтобетону.

Термін реалізації проєкту – 2,5 роки, адже обсяг земляних робіт грандіозний. Відсипка насипу передбачає використання 341 тис м3 грунту.
❗️Складності проєкту додає будівництво нового мосту довжиною 47 метрів та скотопрогіну – монолітної труби шириною 6 на 4 метри. Облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
☝️Загалом в процесі будівництва має бути використано 4 млн тонн матеріалів.
Наразі виконуються роботи з підготовки до будівництва та зняття верхнього шару грунту.

♂️Для «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту з реконструкції та будівництва 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатого компанією у 2019 році. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, виробництво, сформована професійна команда фахівців.

☝️Нещодавно ми розповідали, як наш унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000 відновлює трасу М-09 Тернопіль – Львів.
☝️Але у компанії дві таких машини з нанесення тонкошарового покриття
❗️Друга наразі працює на автотрасі М-15 Одеса – Рені.

Сьогодні М-15 найбільш завантажена дорога в країні. Після припинення зернової угоди майже увесь український аграрний експорт прямує цією дорогою до портів Придунав’я. Це тисячі вантажівок, які рухаються практично безперервно і значною мірою впливають на стан дорожнього покриття.

Неймовірно, але ділянки траси, саме відремонтовані «Автомагістраль-Південь» протягом 2016-2018 років, тримаються!
Гарантійний термін минув, а на дорожньому покритті не має а ні колійності, а ні ямковості. Лише виникли незначне поверхневе лущення та поодинокі тріщини, що за таких умов є природнім.
Секрет витривалості ділянок «Автомагістраль-Південь» у майстерно підібраній рецептурі матеріалів основи та покриття, а також прискіпливому контролі за якістю виконання робіт.
Для недопущення подальшого руйнування та відновлення цілісності покриття використовуємо технологію ЛЕМС – нанесення тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші.
✅Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
✅ Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване
✅Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
✅Мікропокриття зменшить колійність, герметезує тріщини і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
✅Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою
✅За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
Нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.

Через першу нитку водогону, який будує для міста «Автомагістраль-Південь», кожен день проходить понад 106 тис. кубометрів води. Це навіть більше, ніж заявлена проєктна потужність! Отже, за перші десять днів роботи водогону мешканці Кривого Рогу отримали вже понад 1 млн кубометрів води.

❗️Тим часом кипить будівництво трьох інших ниток: кожен день влаштовується кілометр труби! Наразі змонтовано 40 кілометрів труб діаметром 1-1,2 метри.

Гігантська траншея під трубопроводи шириною 13 метрів також майже завершена. Триває зворотня відсипка трубопроводів піском. Лише уявіть масштаб проєкту: для відсипки та інших робіт знадобиться понад півмільйона тонн піску!!!

▶️▶️Неймовірними темпами будується і вся необхідна інфраструктура.

✅Почалося зведення будівель перших двох насосних станцій (заплановано три).
✅Монтуються дві трансформаторні підстанції.
✅Розчищено русло річки Інгулець – якість води, яка подається через водогін має суттєво покращитись.

♂️На будівництві водогону цілодобово задіяно понад 150 одиниць техніки та понад 250 робітників! Робиться все можливе і неможливе, щоб максимально швидко подати воду всіма гілками водогону. Від цього залежить життя цілого міста!

☝️Нагадаємо, будівництво нового водогону розпочалось у червні цього року через три дні після підриву Каховської ГЕС. В результаті обміління Каховського водосховища у Південне водосховище припинила надходити вода, і Кривий Ріг залишився без водопостачання.
Президент Володимир Зеленський заявив, що «влада зробить усе, щоб врятувати людей і забезпечити питною водою тих, хто отримував її з Каховського водосховища».
Чотири нитки трубопроводів мають з’єднати Південне водосховище з річкою Інгулець.
Новий водогін розрахований на подачу 400 тисяч м3 води щодобово. Загальна довжина трубопроводів – 108 км.
На першому етапі через водогін вода буде подаватись у зрошувальний канал, який компанія очистила від мулу, дерев, чагарників та оновила штучні споруди. На другому етапі канал також замінять трубопроводами, і вода з Інгульця почне напряму потрапляти до водосховища.

Транспорт рухається двома проїздами
Стратегічна артерія, що поєднує серце країни із західним кордоном, нарешті працює безперешкодно❗️
Міст є справжнім символом нової повоєнної України. Адже ми не дублювали стару конструкцію, а звели якісну нову, більш потужну та надійну, що відповідає сучасним міжнародним стандартам.
Ба більше, в процесі відбудови ми знайшли та позбавились дуже глибоко прихованих проблем минулого (старий ДОТ радянських часів під однією з опор), які поступово руйнували старий міст.
Тож і наша нова Україна, як і цей новий міст, має позбавитись проблемної спадщини, будувати своє майбутнє, розвиватися на міцному фундаменті за сучасними технологіями!
♂️Дякуємо команді мостовиків, яка цілий рік працювала на відбудові!
❗️Попереду нові об’єкти, але цей проєкт обов’язково увійде в перелік історичних!