Новини










































Барський коледж транспорту та будівництва НТУ – справжня кузня кадрів для нашої компанії. Багато років всебічно підтримуємо команду Йосипа Кібітлевського!
Наш черговий подарунок коледжу – ангар для техніки, де студенти-механіки протягом року зможуть навчатися експлуатації та ремонту механізмів та агрегатів.
Ангар – це можливість створити виробничу базу прямо на основі навчального закладу!
До речі, значна частина техніки та обладнання для навчання передана коледжу також нашою компанією.
Привітали команду Кібітлевського з тим, що конкурс на вступ до коледжу цього року перевершив минулорічний. Це закономірно, бо у Барі навчають престижним та затребуваним професіям, попит на які дуже високий навіть під час війни. Адже саме випускники Барського коледжу відновлюють та відбудовують країну.
Плануємо і надалі підтримувати Барський коледж! Маємо утримати в країні талановиту молодь! Маємо зберегти основу для розвитку галузі, яка вже сьогодні починає відчувати гострий дефіцит робочої сили!
Україну відвідала корейська делегація на чолі з міністром земельних ресурсів, інфраструктури й транспорту Вон Хі Рьоном.
Під час візиту підписана угоду стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку і співробітництва (EDCF), яка сприятиме реалізації ключових проєктів повоєнної відбудови нашої держави.
В межах візиту також відбувся україно-корейській форум, де обговорювалася програма відновлення України, розглядалися найбільш актуальні проєкти державно-приватного партнерства, налагоджувалися контакти між бізнесом обидвох країн.
До участі в форумі була запрошена компанія «Автомагістраль-Південь», яка наразі відіграє ключову роль у відновленні та розбудові української інфраструктури.
Зокрема, керівництво нашої компанії провело консультації з президентом Korea Overseas Infrastructure & Urban Development Corporation (KIND) Кан Хон Ли (Kang Hong Lee).
KIND створена урядом Кореї та підтримує корейські компанії у плануванні проектів в інших країнах. KIND прагне зробити свій внесок у покращення якості життя та стійке соціально-економічне зростання у країнах-партнерах.
«Наша компанія ще до війни розпочала інвестувати в розробку ТЄО інфраструктурних проєктів державно-приватного партнерства (ДПП). Цей досвід обов’язково стане у нагоді під час повоєнної відбудови. Міжнародні партнери наголошують, що Україна має робити ставку саме на залучення приватних інвестицій. Тому ми дуже зацікавлені у співпраці з такими структурами, як KIND, які можуть допомогти у залученні інвестицій, обладнання, технологій для реалізації проєктів ДПП. Також наша компанія активно виходить на світовий ринок, і ми готові брати участь у реалізації проєктів в інших країнах, які ініціює та фінансує KIND», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
У Конотопському районі Сумщини поруч зі зруйнованим мостом побудували понтонну переправу, з’єднавши північні та центральні райони області.
Завершується облаштування під’їзних шляхів, але рух транспорту вже відкрито. Він здійснюється у реверсному режимі.
Міст довжиною 250 метрів був підірваний російськими військами на початку квітня 2022 року. Загалом на Сумщині було знищено 5 мостів на дорогах державного значення.
Після деокупації області потік транзитного транспорту рухався об’їзним маршрутом, який складає приблизно 27 кілометрів. Значно ускладнилась робота екстрених служб.
Відбудова мосту запланована на наступний рік. Наразі завершується розробка проєктно-кошторисної документації, тривають підготовчі роботи. Але нормальна життєдіяльність регіону вже відновлена завдяки понтонній переправі.
Понтонна переправа передана партнерами України зі Швеції. Доставка та монтаж переправи, будівництво підходів виконані компанією «Автомагістраль-Південь».
Варто зазначити, що це не першій міст, який ми відбудовуємо на Сумщині. Наприкінці вересня минулого року «Автомагістраль-Південь» завершила відбудову мосту через річку Псел в селі Бишкінь, також зруйнований за часів окупації. Що значно спростило сполучення Лебедину та інших громад з обласним центром.
Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580) та з’єднати ділянки автошляху вже побудованого нашою компанією.
Траса М3 проходить через місто, що створює незручності як для транспорту, так і для місцевих мешканців. Нова дорога перенаправить транспортний потік за межі міста.
Довжина ділянки 8,85 км.
Перший відрізок (3 км) – залишки старої дороги.
На цій ділянці передбачається розширення земляного полотна та посилення дорожнього покриття: влаштування посиленої основи із застосуванням холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу), а також трьох шарів асфальтобетонного покриття.
Другий відрізок (5,8 км) – повністю нове будівництво.
Тут передбачене створення насипів до 15 метрів заввишки. Дорожній одяг складається із двох шарів грунту, стабілізованих шляхом додавання цементу, першого шару ЩПС, другого шару ЩПС з додаванням цементу і трьох шарів асфальтобетону.
Термін реалізації проєкту – 2,5 роки, адже обсяг земляних робіт грандіозний. Відсипка насипу передбачає використання 341 тис м3 грунту.
Складності проєкту додає будівництво нового мосту довжиною 47 метрів та скотопрогіну – монолітної труби шириною 6 на 4 метри. Облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
Загалом в процесі будівництва має бути використано 4 млн тонн матеріалів.
Наразі виконуються роботи з підготовки до будівництва та зняття верхнього шару грунту.
Для «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту з реконструкції та будівництва 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатого компанією у 2019 році. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, виробництво, сформована професійна команда фахівців.
Нещодавно ми розповідали, як наш унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000 відновлює трасу М-09 Тернопіль – Львів.
Але у компанії дві таких машини з нанесення тонкошарового покриття
Друга наразі працює на автотрасі М-15 Одеса – Рені.
Сьогодні М-15 найбільш завантажена дорога в країні. Після припинення зернової угоди майже увесь український аграрний експорт прямує цією дорогою до портів Придунав’я. Це тисячі вантажівок, які рухаються практично безперервно і значною мірою впливають на стан дорожнього покриття.
Неймовірно, але ділянки траси, саме відремонтовані «Автомагістраль-Південь» протягом 2016-2018 років, тримаються!
Гарантійний термін минув, а на дорожньому покритті не має а ні колійності, а ні ямковості. Лише виникли незначне поверхневе лущення та поодинокі тріщини, що за таких умов є природнім.
Секрет витривалості ділянок «Автомагістраль-Південь» у майстерно підібраній рецептурі матеріалів основи та покриття, а також прискіпливому контролі за якістю виконання робіт.
Для недопущення подальшого руйнування та відновлення цілісності покриття використовуємо технологію ЛЕМС – нанесення тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші.
Основні компоненти ЛЕМС – щебенева суміш, цемент, спеціальна бітумна емульсія, емульгатор.
Виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване
Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий (2 см) та фінішний (1 см).
Мікропокриття зменшить колійність, герметезує тріщини і на 3-4 роки убезпечить верхній шар дороги від подальшого руйнування.
Нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою
За годину комплекс використовує до 90 тонн суміші, за робочу зміну бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри. Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно 15 працівників.
Нанесення ЛЕМС є значно ефективнішим ніж постійні аварійні ремонти з подальшою заміною верхнього покриття.
Через першу нитку водогону, який будує для міста «Автомагістраль-Південь», кожен день проходить понад 106 тис. кубометрів води. Це навіть більше, ніж заявлена проєктна потужність! Отже, за перші десять днів роботи водогону мешканці Кривого Рогу отримали вже понад 1 млн кубометрів води.
Тим часом кипить будівництво трьох інших ниток: кожен день влаштовується кілометр труби! Наразі змонтовано 40 кілометрів труб діаметром 1-1,2 метри.
Гігантська траншея під трубопроводи шириною 13 метрів також майже завершена. Триває зворотня відсипка трубопроводів піском. Лише уявіть масштаб проєкту: для відсипки та інших робіт знадобиться понад півмільйона тонн піску!!!
Неймовірними темпами будується і вся необхідна інфраструктура.
Почалося зведення будівель перших двох насосних станцій (заплановано три).
Монтуються дві трансформаторні підстанції.
Розчищено русло річки Інгулець – якість води, яка подається через водогін має суттєво покращитись.
На будівництві водогону цілодобово задіяно понад 150 одиниць техніки та понад 250 робітників! Робиться все можливе і неможливе, щоб максимально швидко подати воду всіма гілками водогону. Від цього залежить життя цілого міста!
Нагадаємо, будівництво нового водогону розпочалось у червні цього року через три дні після підриву Каховської ГЕС. В результаті обміління Каховського водосховища у Південне водосховище припинила надходити вода, і Кривий Ріг залишився без водопостачання.
Президент Володимир Зеленський заявив, що «влада зробить усе, щоб врятувати людей і забезпечити питною водою тих, хто отримував її з Каховського водосховища».
Чотири нитки трубопроводів мають з’єднати Південне водосховище з річкою Інгулець.
Новий водогін розрахований на подачу 400 тисяч м3 води щодобово. Загальна довжина трубопроводів – 108 км.
На першому етапі через водогін вода буде подаватись у зрошувальний канал, який компанія очистила від мулу, дерев, чагарників та оновила штучні споруди. На другому етапі канал також замінять трубопроводами, і вода з Інгульця почне напряму потрапляти до водосховища.
Транспорт рухається двома проїздами
Стратегічна артерія, що поєднує серце країни із західним кордоном, нарешті працює безперешкодно
Міст є справжнім символом нової повоєнної України. Адже ми не дублювали стару конструкцію, а звели якісну нову, більш потужну та надійну, що відповідає сучасним міжнародним стандартам.
Ба більше, в процесі відбудови ми знайшли та позбавились дуже глибоко прихованих проблем минулого (старий ДОТ радянських часів під однією з опор), які поступово руйнували старий міст.
Тож і наша нова Україна, як і цей новий міст, має позбавитись проблемної спадщини, будувати своє майбутнє, розвиватися на міцному фундаменті за сучасними технологіями!
Дякуємо команді мостовиків, яка цілий рік працювала на відбудові!
Попереду нові об’єкти, але цей проєкт обов’язково увійде в перелік історичних!