Новини
Наша компанія відкрила ще один сучасний асфальтобетонний завод італійської фірми Marini Fayat Group в Україні. Запуск виробництва відбувся в м. Новополтавка Запорізької області.
Завод має досить високу продуктивність, – близько 200 тонн асфальтобетону на годину, – і виробляє дорожнє покриття найвищого класу.
«Нова виробнича база дозволить нам закріпити своє лідерство в регіоні, будувати дороги з використанням самих передових технологій і з кращих матеріалів», – говорить генеральний директора компанії «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофєєв.
Фірмові заводи компанії Marini відповідають найжорсткішим європейським вимогам по екології. У комплект устаткування входить спеціальний агрегат пило- та газоочищення контейнерного типу. Основний фільтрувальної тканиною на асфальтобетонних заводах є матеріал фірми Nomex® (Мета-арамід). В агрегаті встановлено близько 300 фільтрів, завдяки чому очищення повітря проводиться на 99,9%.
«Чистка фільтрів здійснюється автоматикою, яка відстежує ступінь забруднення фільтра. Сервісна служба стежить, щоб фільтрувальна установка перебувала в повній справності», – пояснив керівник виробничої бази Михайло Червінський.
Як показують дослідження, за обсягом викидів завод Marini порівняємо зі звичайним сучасним вантажним автомобілем. Звичайно, це промислове підприємство, але процес в ньому організований так, щоб звести до мінімуму шкідливий вплив на навколишнє середовище.
Нове підприємство дозволить компанії реалізувати два стратегічно важливі проекти області – будівництво траси Н08 (Бориспіль-Запоріжжя-Дніпро-Маріуполь) і дороги Н31 (Енергодар-Бердянськ).
«Автомагістраль-Південь» виграла тендер на проведення капітального ремонту по вулиці Заболотного на загальну суму 318,1 млн грн.
Згідно з умовами тендерів, ремонт триватиме вісім з половиною місяців: з червня нинішнього року до 2019-го. До кінця наступного року вулиця Заболотного буде відремонтована на ділянці від Одеської площі до будинку №156 довжиною 3 км-туди і назад.
Фінансування капремонту буде здійснюватися як за рахунок місцевого, так і державного бюджетів.
Передбачається, що після капітального ремонту ширина магістральної вулиці збільшиться з 16,50 м – до 20,25 м. Після проведення ремонту пропускна здатність магістралі загальноміського значення зросте. Що, в свою чергу, допоможе розвантажити транспортний потік не тільки на вулиці, але і в районі. Також збільшиться площа тротуарів та з’явиться велосипедна доріжка. За договором також буде реконструйовано систему водовідведення та зовнішнього освітлення.
На всі свої роботи компанія завжди дає гарантію. Гарантійний термін на облицювання гранітними плитами і гранітний бортовий камінь становить 15 років, на металеве бар’єрне огородження – 10 років, на дорожнє покриття – 5 років, на розмітку двокомпонентним холодним пластиком – 1 рік.
«Автомагістраль-Південь» з кожним роком поповнює ряди робочих новим поколінням автошляховиків, виховуючи фахівців зі студентської лави. Адже дуже важливо розуміти, що хвилює і турбує молодих робітників, які надії і плани будують хлопці.
Ми давно зрозуміли, що інтелектуальний і кадровий потенціал – один з найголовніших критеріїв успішного розвитку будь-якого бізнесу. Особливо такого, де фахівців потрібно вирощувати прямо «в полі», а точніше – на дорозі. Хорошим дорожнім фахівцем можна стати, лише закріплюючи теоретичні знання практикою.
Увагу керівництва компанії до життя і навчання студентів є сильним стимулом до самовдосконалення і знань. «Автомагістраль-Південь» невпинно опрацьовує цей напрямок і інвестує в нього, зазначає Микола Тимофєєв.
«Ми постійно залучаємо студентів 3-4 курсів та пропонуємо проходити у нас практику. Тим самим пробуджуючи інтерес молодих фахівців і в цілому до галузі, і до нашої компанії зокрема. В першу чергу, направляємо свою діяльність на популяризацію таких спеціальностей як інженер-будівельник, інженер-технолог і виконавець робіт », – зазначає Микола Тимофєєв.
Компанія пропонує майбутнім фахівцям з користю провести час, вільний від навчання: випробувати отримані знання на практиці, вивчити роботу лабораторій, в яких контролюють якість асфальтобетонних сумішей, перейняти досвід кращих фахівців галузі, ознайомитися з усім дорожнім циклом – від виробництва асфальтобетонних сумішей до будівництва і ремонту доріг.
Для цього у нас є всі умови: власне виробництво і потужності, розташовані майже по всій території України, найсучасніша техніка і передові технології – це все доступно для майбутніх фахівців.
Розвиваючи нове покоління будівельників доріг, ми не забуваємо і про наших співробітників. «Автомагістраль» регулярно проводить тренінги та майстер-класи, залучаючи до них кращих європейських фахівців. Наші працівники проходять стажування закордоном та беруть участь в міжнародних виставках і конференціях.
«Автомагістраль-Південь» продовжує ремонтні роботи по столичній вулиці Олени Теліги. Роботи на міський транспортної артерії ведуться у дві зміни: вдень – підготовчі роботи, вночі – укладання асфальту. Це дозволяє мінімізувати незручності для столичних водіїв.
На сьогоднішній день тут покладений весь обсяг нижнього (вирівнюючого) шару асфальтобетонного покриття. В даний час на об’єкті ведуться роботи по влаштуванню верхнього шару асфальтобетонного покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 6 см. У цілому вже укладено близько 75тис.м2
Зараз робітники укладають бордюри і проводять підготовчі роботи на пішохідній частині вулиці перед укладанням асфальту на тротуар, а також на самій дорозі. Основні дорожньо-ремонтні роботи на вулиці триватимуть ще місяць-півтора. Остаточне завершення всіх робіт по цьому маршруту заплановано на початок вересня цього року.
«Сьогодні буде проводитися етап з облаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття. Ці роботи проводяться в першу чергу, а допоміжні роботи, такі як облаштування тротуарів, технічних зон, будуть проводитися пізніше. Якщо погодні умови нам дозволять працювати, то основні будівельні роботи закінчаться приблизно через місяць-півтора », – зазначив Ігор Горбач, виконроб будівельних робіт компанії« Автомагістраль-Південь ».
Нове дорожнє полотно на вул. Теліги роблять з полімерно модифікованого асфальтобетону, що в повній мірі відповідає сучасним вимогам і дозволяє отримувати довговічне дорожнє полотно, що відповідає світовим стандартам. Такий асфальт застосовують для будівництва доріг з високою інтенсивністю руху, що піддаються високим статичним навантаженням і вимагають високі фізико-механічні характеристики.
В рамках запланованих ремонтних робіт по вул. Теліги мобілізовано понад 30 одиниць дорожньо-будівельної техніки, задіяно понад 60 працівників.
Після ремонту проїжджої частини проектом передбачено зміцнення узбіч, пристрій кюветів і ремонт застарілих водопропускних споруд для забезпечення водовідведення, виконання комплексу робіт по забезпеченню безпеки дорожнього руху: установка металевого бар’єрного огородження і нанесення дорожньої розмітки.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» відновила ремонтні роботи на вулиці Олени Теліги в Києві, що стартували в минулому році. За даними «Київавтодору», деякі ділянки шляхопроводу, а саме перетин вул. Олени Теліги та вул. Кирилівської останній раз капітально ремонтували в 1963 році.
Нерідко як від журналістів, так і місцевих жителів можна почути запитання – наскільки екологічні наші підприємства. Важливо внести ясність в це питання.
Заводи «Автомагістраль-Південь» закуповує у провідного європейського виробника техніки MARINI FAYAT GROUP.
Компанії більше ста років. Ще в 30-і роки минулого століття підприємство стало збирати заводи для виробництва бітумної емульсії, а також сушильні барабани з внутрішніми лопатками для сушіння дрібного щебеню. У 60-і роки компанія розробила модель асфальтобетонного заводу продуктивністю 120 тонн на годину, а в 70-е – Щебнерозподільники, асфальтоукладальники і першу дорожню фрезу. У 80-х з’явилася нова технологія рециклінгу асфальтобетону, а ще через 10 років – в 90-их роках був розроблений протиточний асфальтобетонний завод безперервної дії. З 1988 року Marini стала частиною французької групи компаній FAYAT GROUP з головним офісом в Бордо (Франція).
Сьогодні Marini залишається одним з лідерів на ринку по виробництву асфальтобетонних заводів, новатором і розробником нових технологій, а також обладнання.
Заводи Marini відповідають найжорсткішим європейським вимогам по екології. У комплект устаткування входить цілий спеціальний агрегат пило- та газоочищення контейнерного типу. Основний фільтрувальної тканиною на асфальтобетонних заводах є матеріал фірми Nomex® (Мета-арамід). В агрегаті встановлено близько 300 фільтрів, завдяки чому очищення повітря проводиться на 99,9%. Звертаємо увагу, що чистка фільтрів здійснюється автоматикою, яка відстежує ступінь забруднення фільтра. Сервісна служба стежить, щоб фільтрувальна установка перебувала в повній справності.
Як показують дослідження, за обсягом викидів завод Marini порівняємо зі звичайним сучасним вантажним автомобілем. Звичайно, це промислове підприємство. Але організоване так, щоб звести до мінімуму вплив на навколишнє середовище. Завдяки цьому завод може розташовуватися на відстані від 300 метрів до найближчої житлової зони. В Європі такі підприємства іноді знаходяться ще ближче до житлових будинків.
Вчора президент Петро Порошенко перевірив хід будівництва південного обходу міста Дніпро, який проводить компанія “Автомагістраль-Південь”. Глава держави відвідав інфраструктурну локацію в рамках робочої поїздки до Дніпропетровської області.
За словами Петра Порошенка, таке потужне будівництво на цьому шляхопроводі відбувається вперше за 26 років. Він також зазначив, що оновлення південного обходу Дніпра і національної траси Н08 – одні з ключових інфраструктурних пріоритетів в області.
«В області кілька пріоритетних напрямків. Ці напрямки становлять: будівництво або капітальний ремонт дороги з Дніпра до Києва. Це те, про що роками мріяли жителі області і за 26 років так і не дочекалися. Сьогодні перший прорив, перші 12 кілометрів повинні бути добудовані в цьому році, в повному обсязі виділено фінансування, за напрямами і обсягами, на які є проектна документація », – заявив Петро Порошенко.
Радник голови Дніпропетровської обласної держадміністрації Юрій Голік зазначив, що перший етап будівництва – зведення шляхопроводу, – практично завершено.
«За під’їзди і з’їзди з цього обходу відповідає найбільша дорожньо-будівельна компанія в нашій країні -« Автомагістраль-Південь. Що це дасть області? Це дає рівну дорогу від Дніпра до Запоріжжя і від Дніпра до столиці », – сказав Юрій Голік.
За словами генерального директора компанії «Автомагістраль-Південь» Миколи Тимофєєва, ремонт дороги закінчать до кінця року:
«У цьому році ми здамо 12 кілометрів автомобільної дороги Н31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. Побудована дорога дозволить підвищити комфорт водіїв і пасажирів, які подорожують з Києва до Дніпра і навпаки. Крім того, ведуться будівельні роботи на обході Дніпра і ремонт автомобільної дороги Н08 Дніпро-Запоріжжя », – зазначив Микола Тимофєєв.
Лідер українського ринку будівництва автодоріг компанія «Автомагістраль-Південь» відкрила потужний і сучасний асфальтобетонний завод в Новомосковську Дніпропетровської області. Нове підприємство дозволить компанії реалізувати стратегічно важливий проект будівництва дороги Н-31 (Дніпро-Кобеляки-Решетилівка). Завдяки новому ділянці Київ і Дніпро нарешті з’єднає швидкісна автотраса: автомобільну подорож між містами стане комфортним і потребує значно менше часу.
«Ми почали роботи на автотрасі Н-31 в минулому році і продовжуємо сьогодні, – розповів генеральний директор« Автомагістраль-Південь »Микола Тимофєєв. – Довжина ділянки, який буде побудований протягом декількох років – 57 кілометрів. На сьогоднішній день більша частина робіт, що ведеться на ділянці протяжністю 4 км. Це автомобільна дорога першої категорії довжиною в чотири смуги, що поєднує Дніпро з Києвом. Вона не буде проходити через населені пункти, в деяких місцях в транспортну розв’язку буде входити розширення до 6 смуг дороги. Зараз для того, щоб проїхати від Дніпра до автотраси Київ-Харків, потрібно близько 3 годин. Ми скоротимо цей час в півтора рази. Значна частина дороги ще знаходиться в стані проектування, частина проектів вже відправлена на експертизу, незабаром будуть проведені тендерні закупівлі. Завод буде відігравати важливу роль і для інших великих інфраструктурних проектів: автомобільної дороги Дніпро-Запоріжжя, кільцевої дороги навколо Дніпра ».
Завод в Новомосковську виробництва провідного італійського виробника Marini Fayat Group має потужність 240 тонн на годину. Це вже 15-й асфальтобетонний завод «Автомагістраль-Південь» в Україні і четвертий в Дніпропетровській області (перший завод компанії розташований на автодорозі Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв, другий – на Маршала Рибалки, третій – в с. Слов’янка на кордоні з Донецькою областю ). Потужність всіх асфальтобетонних заводів компанії «Автомагістраль-Південь» на Дніпропетровщині складає 800 тонн на годину. асфальту, виготовленого за одну зміну, а це 10 000 тонн, яких вистачить на 10 км двосмугової дороги.
«Завод у Новомосковську побудований на нашій промисловій базі. Ми повністю відновили наше господарство – провели капітальний ремонт і обладнали гуртожиток на 120 чоловік, відновили залізничне сполучення, лабораторію і ремонтну базу. У будівництво заводу інвестували близько 60 млн. Грн. Підсумкові інвестиції в виробничі бази Дніпропетровської області наближаються до 150-170 млн. Грн. за останні кілька років », – каже Микола Тимофєєв.
Крім заводів в Дніпропетровській області, «Автомагістраль-Південь» має потужну бітумну базу на 2000 тонн бітуму, на якій за одну робочу зміну можуть зливатися і розігріватися близько 8 вагонів (560 тонн) бітуму. Обслуговують підприємства компанії нові самоскиди Ford.
«Ми будуємо дороги на сучасному обладнанні, яке використовують провідні міжнародні будівельні компанії. Використовуємо сучасні технології, матеріали, техніку. У нас найбільш професійна і досвідчена команда фахівців. Це дозволяє гарантувати якість нашої роботи, яка відповідає всім міжнародним стандартам », – заявив генеральний директор« Автомагістраль-Південь ».
Це сучасний асфальто-бетонний завод провідного італійського виробника Marini Fayat Group потужністю 240 тонн на годину.
Динаміка розвитку нашої компанії вражає! Адже зовсім недавно в Харківській області ми запустили найпотужніший завод в Україні!
Пропонуємо згадати як це було:
«Автомагистраль-Юг» открыла самый мощный и современный асфальтобетонный завод в Украине
В понедельник, 14 мая 2018 года, "Автомагистраль-Юг" открывает новое предприятие в Новомосковске Днепропетровской области. Это современный асфальто-бетонный завод ведущего итальянского производителя Marini Fayat Group мощностью 240 тонн в час. Динамика развития нашей компании впечатляет! Ведь совсем недавно в Харьковской области мы запустили самый мощный завод в Украине! Предлагаем вспомнить как это было #автомагистральюг #автомагістральпівдень #укравтодор #дорожныйвопрос #ремонтдорог #дорогиукраины #капітальнийремонткраїни #дорогимайбутнього #капитальнийремонтдоріг #Харьков_Ахтырка #новыйзавод #Marini Marini – Fayat Group АВТЕК #automagistral
Geplaatst door Автомагистраль-Юг op Vrijdag 11 mei 2018
«Автомагістраль-Південь» завершила ремонт проїжджої частини автодороги Т-05-25 по маршруту Селидове-Цукурине протяжністю 5 км в Донецькій області!
Велику частку робіт було виконано ще в минулому році: виконано влаштування основи за технологією холодного ресайклінгу та укладено 5 км нижнього шару асфальтного покриття. З початком нового сезону ремонтні роботи продовжилися-було виконано влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття, облаштування з’їздів, пристрій узбіч і водовідвідних канав.
Планується також виконання заходів з безпеки дорожнього руху – встановлення бар’єрного огородження, дорожніх знаків і нанесення горизонтальної дорожньої розмітки
«Автомагістраль-Південь» відновила роботи на автодорозі державного значення Михайлівка-Селидове-Курахово. Ремонтується ділянка довжиною 7,3 км розташований за маршрутом Новоселидівка – Курахово, включаючи проїжджу частину через Курахівське водосховище (з примиканням до національної трасі Н-15 Запоріжжя – Донецьк).
Автодорога з високою інтенсивністю руху і транспортним навантаженням в минулому році була відремонтована за технологією холодного ресайклінгу, яка передбачає влаштування укріпленого підстави шляхом перемішування старого матеріалу пошкодженого покриття і нового щебеневого матеріалу з додаванням цементу та бітумної емульсії. Також було виконано влаштування нижнього (вирівнюючого) шару асфальтобетонного покриття. В даний час на об’єкті ведуться роботи по влаштуванню верхнього шару асфальтобетонного покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.
Після ремонту проїжджої частини проектом передбачено зміцнення узбіч, пристрій кюветів і ремонт застарілих водопропускних споруд для забезпечення водовідведення, виконання комплексу робіт по забезпеченню безпеки дорожнього руху: установка металевого бар’єрного огородження, заміна дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки.
Джерело фінансування проекту – спеціальний фонд обласного бюджету, так звані засоби «митного експерименту». Нагадаємо, в минулому році Кабінет міністрів України прийняв рішення про направлення 50% від перевищення індикатива митних платежів на поліпшення дорожньої інфраструктури. Причому кошти залишаються в тому регіоні, де працює та чи інша митниця.
Роботи планується завершити в червні 2018 року.
«Автомагістраль – Південь» відновила ремонт на дорозі державного значення Р-46 Харків-Охтирка в Харківській області. Роботи здійснюються в рамках реалізації затвердженої урядом Програми розвитку автодоріг 2018-2022 років.
Планується, що траса буде відремонтована до кінця вересня 2018 року. Загальна протяжність ділянки дороги Р-46 Харків-Охтирка в Харківській області, що підлягає ремонту, становить 80,7 км. Обсяг фінансування – близько 750 млн. грн.
Ремонт передбачає виконання комплексу відновлювальних робіт по всіх елементах дороги: від ремонту проїжджої частини до заміни всіх дорожніх знаків і влаштування дорожньої розмітки. На трасі Р-46 Харків-Охтирка традиційно високий автомобільний трафік, в тому числі, вантажного автотранспорту. У зв’язку з цим асфальт буде укладено двома шарами, а на найбільш зруйнованих ділянках додатково буде виконано влаштування шару укріпленої основи передовим методом холодного ресайклінгу. Це забезпечить високу стійкість покриття до інтенсивних навантажень і гарантує термін служби дороги протягом тривалого періоду.
Наша компанія відкрила найбільший в Україні асфальтобетонний завод. Урочистий запуск виробництва відбувся в м Дергачі Харківської області в присутності глави «Укравтодору» Славоміра Новака, заступника голови Харківської облдержадміністрації Євгена Шахненко, а також представників облавтодору, зокрема, начальника служби автодоріг в Харківській області Євгена Зражовца.
«« Автомагістраль-Південь »займає лідируючі позиції, і це вже не перше підприємство компанії в регіоні. Таких заводів нам потрібні десятки по всій Україні. В рамках реалізації програми розвитку автодоріг 2018-2022 років буде зроблено ще більше якісних і безпечних доріг в Україні. Сьогодні розпочато ремонт на важливому для жителів Харківської області напрямку – дорозі Р-46. Планується, що вона буде відремонтована до кінця вересня цього року. Нова дорога створить комфортні і безпечні умови проїзду для жителів області, сприятиме розвитку економічних зв’язків, дозволить збільшити інтенсивність руху. Гарантійний термін на цьому шляху – 10 років на основу і 5 – на покриття », – заявив Славомир Новак під час церемонії відкриття заводу.
Завод має рекордною продуктивністю і дозволяє виробляти дорожнє покриття найвищого класу.
«Ми запускаємо 14-ий власний асфальтобетонний завод в Україні і п’ятий завод італійської фірми Marini Fayat Group. Ця компанія – лідер з виробництва асфальтобетонних заводів в Європі, її продукція вважається однією з кращих. Нова виробнича база дозволить нам закріпити своє лідерство в регіоні, будувати дороги з використанням самих передових технологій і з кращих матеріалів. Завдяки будівництву нового заводу ми зможемо щогодини робити до 320 тонн асфальту, а це понад 3500 тонн в робочу зміну, що на сьогоднішній день є рекордним показником для аналогічних підприємств. Основним нашим проектом, на який буде працювати завод – дорога Харків-Охтирка. Також продукція буде поставлятися на траси Київ-Харків-Довжанський та Харків-Вовчанськ », – розповів генеральний директор« Автомагістраль-Південь »Микола Тимофєєв.
За словами Тимофєєва, «Автомагістраль-Південь» в 2017 році відремонтувала 500 кілометрів автотрас, в цьому році компанія планує збільшити цей показник до 860 кілометрів.
«Якщо в минулому році у нас було 10 виробничих баз, то в цьому вже 17. Кількість автотехніки зросла з 500 до 700 одиниць, плануємо в цьому році розширити автопарк до тисячі одиниць. Число співробітників компанії збільшилася до 2,5 тисяч. Ми динамічно розвиваємося, не тільки здобуваємо нову техніку, але залучаємо найкращих українських фахівців, зарплата провідного інженера доходить до 35 тисяч гривень », – пояснив директор компанії.
У Харківській обласній держадміністрації вважають, що запуск нового заводу – гарантія того, що дороги в регіоні будуть будуватися і ремонтуватися якісно і прослужать довго.
«Якість робіт компанії« Автомагістраль »ми оцінюємо дуже високо. За підсумками минулого року у нас немає до них взагалі ніяких претензій. Роботи на дорогах Чугуїв-Куп’янськ-Мілове, Чугуїв-Ізюм, Харків-Охтирка виконані якісно і в строк. І ми сподіваємося, що якість доріг, на які піде матеріал з нового заводу буде ідеальним. Відкриття заводу для області – знакова подія, сигнал, що ситуація з дорогами зміниться в кращу сторону », – заявив заступник харківського губернатора Євген Шахненко.
«Компанія« Автомагістраль-Південь »- надійний і якісний підрядник, – має все необхідне для виконання дорожньо-будівельних робіт. Це і сучасна техніка, і гарантія якості виконання робіт, і професійний, відповідальний підхід у виконанні поставлених завдань, – підкреслив Євген Зражовець. – Тому можу з упевненістю сказати, що план на 2018 рік за реконструкції та оновлення доріг в Харківській області ми виконаємо в повному обсязі ».
Триває будівництво швидкісної многополосной дороги в Дніпропетровській області, яка стане частиною нової траси Н-31 Дніпро-Решетилівка і основним напрямком з Дніпра до Києва. Протягом 2018 року проект передбачає закінчення робіт на ділянці довгобуду протяжністю близько 7,5 км, і наступні ділянки нового будівництва – загальною протяжністю 5 км – в обхід
смт. Петриківка.
Дорожньо-будівельні роботи відновили на початку квітня, як тільки дозволили погодні умови. На даний момент компанія закінчує роботи по влаштуванню земляного полотна та штучних споруд, проводить роботи по влаштуванню шарів основи з доменного шлаку і щебеневих-піщаної суміші, укладання нижніх шарів асфальтобетонного покриття.
Даний етап масштабного будівництва дороги Дніпро-Решетилівка дозволить забезпечити рух автотранспорту в обхід смт. Петриківка, що значно знизить аварійність, поліпшить безпеку і комфортні умови для місцевого населення та учасників дорожнього руху.
Роботи на автомобільній дорозі Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – приклад сучасного дорожнього будівництва на Дніпропетровщині. У проекті враховані всі фактори – безпеки, екології та економіки. Ніколи ще за роки незалежності України на будівництво і капремонт доріг регіону не виділявся такий значний обсяг фінансування.
24 квітня 2018 року в смт. Дергачі Харківської області «Автомагістраль-Південь» введе в експлуатацію найпотужніший і сучасний асфальтобетонний завод в Україні. У церемонії відкриття заводу візьмуть участь представники «Укравтодору» і Харківської облдержадміністрації.
Підприємство буде оснащено сучасною лабораторією, як вхідного контролю сировини, що поставляється, так і контролю за якістю виробленого асфальтобетону. Весь дорожньо-будівельний матеріал, вироблений на новому заводі, буде спрямований на влаштування асфальтобетонного покриття на трасі Р46 Харків-Охтирка, а також – на трасах М-03 Київ-Харків-Довжанський та Т2104 Харків-Вовчанськ.
Роботи по всіх перерахованих напрямках планується завершити до кінця року. Новий завод дозволить запровадити якісно новий підхід в будівництві та ремонті українських доріг особливо в умовах досить коротких термінів реалізації проектів.