Новини

Для лабораторії «Автомагістралі-Південь» 2018 рік був нелегким, проте продуктивним. Компанія перемогла у тендерах на реконструкцію семи міжнародних трас та шести великих національних магістралей. Ці відповідальні роботи вимагали істотного збільшення обсягів виробництва асфальтобетонних сумішей. Та постійний контроль якості сировини, налагоджений лабораторією, забезпечив безперервне і вчасне виконання запланованих робіт, вважає керівник регіональної лабораторії у Дніпропетровській області Виталий Экимов (Vitaly Ekimov).

«Боротьба за якість матеріалів минулоріч була дуже жорстка. Збільшилась кількість асфальтобетонних сумішей, які випускають наші заводи, збільшилась кількість об’єктів, з найвищими вимогами щодо якості дорожнього покриття. Я пишаюся своїми працівниками: разом із виробниками та постачальниками фахівці лабораторії дуже плідно попрацювали над поліпшенням якості вхідної сировини: інертних матеріалів, бітуму, мінеральних порошків та різноманітних добавок», – розповідає Віталій Екімов.
Зокрема, торік лабораторія «Автомагістраль-Південь» домоглася екстра-якості целюлозної добавки, яка протидіє стіканню бітуму із асфальтобетонної суміші.

Спершу компанія-виробник поставила кілька партій добавки нам на пробу. Протестувавши ці добавки, лабораторія «Автомагістраль-Південь» сформувала низку пропозицій для покращення її якості.

«У результаті «Автомагістраль-Південь» отримала ексклюзивну добавку, яка ідеально підходить для виробництва, – розповів Віталій Екімов. – Тісна співпраця лабораторії з іншим українським виробником призвела до появи адгезійних та енергозберігаючих добавок, які забезпечують високі показники якості асфальтобетонних сумішей. Виробник цієї добавки виготовляє її спеціально під конкретні інертні матеріали виробничих баз компанії, за чіткими рекомендаціями лабораторії».

Також одним зі значних успіхів лабораторії минулого року Віталій Екімов називає підвищення якості мінеральних добавок для дорожньо-будівельних робіт на Дніпропетровщині. Проекти у цьому регіоні наша компанія почала системно реалізовувати торік.

«Місцеві постачальники пропонували сировину допустимої за нормами якості. Проте на початку дорожньо-будівельного сезону ми підвищили вимоги до якості мінеральних добавок, у результаті підписали контракти лише з двома компаніями, які привозили якісну сировину із Західної України. Решта підприємств, аби не програти у конкурентній боротьбі, частково перепрофілювали діяльність і тепер теж постачають матеріали найкращої якості», – каже Віталій Екімов.

Як ключова компанія галузі, ми встановлюємо стандарти якості, які перевершують чинні будівельні норми. Від цього виграють й решта дорожніх компаній, отримуючи найкращу сировину для будівництва української інфраструктури.

«Автомагістраль-Південь» пишається керівником нашої регіональної лабораторії! Вже у 31 рік Віталій став одним із найкращих спеціалістів по забезпеченню якості асфальтобетонних сумішей у компанії.

Проектом передбачено капітальний ремонт вул. Шабської загальною протяжністю 1855 м. У 2018 році відремонтовано ділянку протяжністю 912 м. За короткий проміжок часу компанія виконала роботи з повної перебудови дороги, а саме: розібрано покриття та основу, влаштовано основу дорожнього одягу та укладено два шари покриття з гарячої щільної асфальтобетонної суміші, також встановлено 1940 м бортового каменю.

Складнощі робіт на об’єкті полягали в необхідності забезпечення водовідведення з проїзної частини за рахунок поздовжнього ухилу дороги та одностороннього ухилу проїзної частини у пониженому місці, а також наявності великої кількості люків мереж комунікацій.

Під час виконання робіт було задіяно понад 120 осіб та 60 одиниць техніки.

Вартість виконаних робіт складає понад 20 млн. грн.

У 2019 році, після затвердження плану фінансування, планується закінчити капітальний ремонт проїзної частини та тротуарів, встановити автопавільйони. Також після завершення робіт з ремонту дорожнього покриття будуть встановлені дорожні знаки та нанесена горизонтальна дорожня розмітка.

Порівняйте, як змінилася вулиця Шабська у Білгород-Дністровському.

Минулого року «Автомагістраль-Південь» нарощувала потужності, ремонтувала ключові дороги у дев’яти областях країни, відкрила два заводи та нові напрями діяльності, зокрема, всесезонне утримання доріг. Для того, щоб забезпечити діяльність нових ланок і виробничих ділянок, потрібно було залучити професіоналів і молодих фахівців. Із цим серйозним викликом чудово впорався hr-відділ компанії. На кінець 2018 року штатна кількість працівників «Автомагістраль-Південь» сягнула 2,5 тисяч висококласних спеціалістів.

Де і як наша компанія знаходила нових спеціалістів, як навчали молодих фахівців та чим мотивували – розповіла начальник відділу кадрів Ольга Петровська. У її відділі п’ять працівників.
«Наш hr-відділ насправді невеликий для такої компанії, але ми добре справляємось, бо працюють професіонали. Наша система управління діє чітко і злагоджено, більшість питань вирішуються на місцях. Це економить час та сили», – розповідає Ольга.
Ольга Петровська працює у «Автомагістраль-Південь» шість років. За цей час штат нашої компанії виріс з 300 осіб до 2,5 тисяч.

«2018 року у нас стрімко зростали обсяги виробництва, через що ми відчули суттєву нестачу професіоналів різних рівнів. Бракувало і робітників, і механізаторів, і управлінців середньої ланки. Адже на піку дорожньо-будівельного сезону до роботи стали всі асфальтобетонні заводи із новими включно, йшло активне дорожнє будівництво. Окрім цього, у компанії з’явилась нова високотехнологічна техніка, для управління якою потрібні були кваліфіковані кадри», – пояснює Ольга.

Щоби заповнити вакансії, відділ працював про-активно: шукали професіоналів через сайти пошуку роботи, тісно співпрацювали з обласними центрами зайнятості, які здебільшого допомагали залучати лінійних працівників.

Ключовий акцент зробили на залученні та навчанні молодих спеціалістів, а також на підвищенні кваліфікації робітників. Для цього у дорожньо-будівельних коледжах та університетах, із яким співпрацює компанія, проводили практичні семінари.
«Молодих спеціалістів найчастіше відбирали під час проходження практики. Наймали тих, хто проявив себе найкраще. Ми даємо їм простір для розвитку і підвищення кваліфікації, а самі отримуємо унікальних для кадрового ринку України спеціалістів», – каже Ольга Петровська.

Вирішенню кадрового завдання багато в чому сприяв позитивний імідж компанії «Автомагістраль-Південь» на ринку роботодавців, зазначає Ольга Петровська.
«Люди самостійно нас знаходять, телефонують, цікавляться вакансіями, надсилають свої резюме у резерв», – розповідає Ольга. Багато хто дізнавався про наші пропозиції на сайті компанії у розділі «Кар’єра».

Аби найняти фахівців, компанія врахувала побажання кожного.
«Ми пропонуємо комфортні умови праці, різноманітні пакети допомоги та програми лояльності, страхування, а головне – високу і конкурентну оплату праці. Це стимулює наших працівників не тільки залишатися працювати у «Автомагістраль-Південь», а й запрошувати на роботу своїх друзів та родичів», – говорить Ольга Петровська.

Стрімкий розвиток компанії позначається і на кар’єрному зростанні працівників. Приміром, у нас кожен лінійний працівник із бажанням працювати за невеликий проміжок часу може стати прорабом, керівником відповідального напрямку. І так формується команда, якою ми справді пишаємося.

 

Щиро вітаємо Вас з Новим роком та Різдвом Христовим!
Нехай Новий рік стане роком здійснення всіх Ваших мрій та планів, роком наснаги та невичерпної енергії для професійних перемог. Бажаємо міцного здоров’я, а в домівках кожного нехай запанують злагода, радість, надія і щастя.

Щасливого Нового Року та Різдва Христового!
Колектив компанії «Автомагістраль-Південь».

У 2018 році встановлено нові рекорди за масштабами і швидкості будівництва

2018 рік став для України особливим. Іще ніколи ремонт та будівництво нових доріг не проводили з таким масштабом. Напевне, вперше українські водії відчули, що ситуація у дорожній галузі справді змінюється на краще. Подорожуючи країною, бачиш велику кількість якісно нових ділянок. Багато доріг, які не ремонтувались десятками років, цьогоріч перетворились на автотраси європейського рівня.

Справжнім символом відновлення українських доріг є «Автомагістраль-Південь». За останні роки компанія стала не лише найбільшим та найпотужнішим гравцем ринку. «Автомагістраль-Південь» встановлює нові, європейські стандарти у сферах якості, технологій, виробничих процесів, підготовки кадрів.

Приклад «Автомагістраль-Південь» демонструє: для реалізації проектів національного значення Україні не потрібні закордонні підрядники. Ми маємо вітчизняну компанію, яка ні в чому не поступиться будь-якому конкуренту з Європи чи Китаю.

У 2018-му «Автомагістраль-Південь» збільшила обсяги ремонту та будівництва на понад 30% порівняно з минулим роком. Ми відремонтували понад 500 км автотрас міжнародного, національного та регіонального значень. Компанія проводила ремонт та будівництво на понад 80 об’єктах у дев’яти областях України.

«Автомагістраль-Південь» уперше вийшла на міжнародний рівень – перемогла у тендері на ремонт траси М3 Кишинів-Джурджулешти, що веде до міжнародного порту у Молдові. Ми – одна з перших українських компаній, яка планує працювати за межами країни! Реалізацію цього проекту розпочнемо вже наступного року!

Один із найбільших проектів «Автомагістралі-Південь» 2018 року – відновлення дороги Р-46 «Харків-Охтирка». Ця одна із найважливіших і найбільш завантажених автотрас у північно-східному регіоні перебувала у жахливому стані.

Щоби повністю завершити магістраль уже у цьому сезоні, компанія мобілізувала понад 500 робітників та 300 одиниць техніки. Роботи проводили рекордними темпами, майже у цілодобовому режимі. Для будівництва використано 220 тис. т асфальтобетону, відремонтовано приблизно 800 тис. кв. м дороги. Іще ніколи в Україні об`єкти такого рівня та складності не будували лише за кілька місяців!

Під час реалізації проекту «Харків-Охтирка» «Автомагістраль-Південь»  продемонструвала динаміку та потужність. Це стало можливим завдяки рекордним інвестиціям близько 750 млн грн. у розвиток матеріально-технічної бази, закупівлю техніки та обладнання, запровадження нових технологій та розбудову виробничої бази.

«Автомагістраль-Південь» відкрила два нові асфальтобетонні заводи. Найпотужніший в Україні завод з’явився у місті Дергачі Харківської області. Він здатний виробляти 320 тонн асфальтобетону на годину. Сумарні виробничі потужності «Автомагістралі-Південь» становлять майже 2,5 тис. т/год.

2018 року кількість асфальтобетонних заводів зросла до 12. Більшість із них – це сучасні підприємства італійського виробника Marini – енергоефективні, високопродуктивні та екологічні.

Кількість виробничих баз зросла до 15. Цього сезону заводи компанії виготовили понад 1,4 млн. т асфальтобетонних сумішей. Це майже у шість разів більше, ніж 2015 року!

Не менш стрімко зростав автопарк компанії. Цього року придбано понад 200 одиниць нової техніки. Зокрема, «Автомагістраль-Південь» поповнила автопарк 122 самоскидами Ford, збільшивши кількість вантажівок майже у два рази. Компанія закупила 3 асфальтоукладальні комплекси з найсучаснішими укладальниками «Бомаг» та «Фогель».

 

Загалом автопарк компанії за підсумками року складає понад 750 одиниць дорожньої техніки. Практично вся техніка найвідоміших світових виробників – «Бомаг», «Віртген», «Катерпіллер», «ДжейСіБі», «Амман», «Комацу», «Фогель» та інших. Наступного року парк техніки збільшиться до тисячі одиниць.

Філософія компанії полягає у тому, що під час виробництва всі процеси є однаково важливими. І повинні відповідати найкращим міжнародним практикам. Тому навіть у нанесенні розмітки «Автомагістраль-Південь» дотримується світових стандартів. Цього року компанія придбала дві сучасні спеціалізовані машини Hofmann, що гарантують високу якість і надійність розмітки.

Завдяки величезному досвіду, найкращим фахівцям, потужній матеріально-технічній базі «Автомагістраль-Південь» отримає замовлення на реалізацію найбільших інфраструктурних об`єктів країни. 2018 року компанія завершила перший етап будівництва нової злітно-посадкової смуги одеського аеропорту.

Злітно-посадкова смуга – це величезна бетонна плита довжиною 2800 м і шириною 60 м, метровий шар конструктиву. Для її створення в аеропорту розгорнуто потужну виробничу базу: встановлено два потужні італійські бетонні заводи та одну грунтозмішувальну установку. За сезон компанія виконала величезний обсяг земляних робіт, вироблено та укладено 345 тис. бетонних сумішей.

Спеціально для будівництва смуги в одеському аеропорту компанія придбала сучасний американський бетоноукладальний комплекс Gomaco. Машина також буде використана на будівництві цементно-бетонних доріг. Вона здатна укладати дорожнє полотно шириною до 12 м.

Загалом 2018 року «Автомагістраль-Південь» відновила ділянки на десятках автотрас національного та міжнародного значення.

Н-26 «Чугуїв-Мілове»

Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка»

Н-08 «Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь»

Н-11 «Дніпро – Миколаїв

Н-30 «Василівка – Бердянськ»

Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне»

М-15 «Одеса-Рені»

М-05 «Київ-Одеса»

М-06 «Київ-Чоп»

М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська»

М-11 «Львів-Шегині»

М-03 «Київ-Харків-Довжанський»

М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» (у Дніпропетровській обл.)

У столиці в рекордно короткий термін відремонтовано одну з ключових транспортних артерій– вулицю Олени Теліги. Щоби запустити її в 2018 році, спеціалісти нашої компанії працювали цілодобово у дві зміни.

Цього року компанія вперше приступила до повноцінного виконання робіт з експлуатаційного утримання, яке також передбачає зимове утримання, на одній із найважливіших та складніших трас країни – М-05 «Київ-Одеса» у межах Київської області. Для дорожньої галузі країни цей проект є експериментом, який повинен продемонструвати різницю у якості робіт з утримання дороги силами потужної приватної компанії, яка має сучасну техніку та кваліфікованих працівників, порівняно з державними дорожньо-експлуатаційними організаціями. Тому для компанії основним завданням цього проекту є демонстрація беззаперечних можливостей забезпечення якості виконання робіт та безпеки дорожнього руху, особливо в зимовий період.

Розширення виробничих потужностей компанії, зростання кількості об`єктів супроводжується інвестиціями в систему контролю якості. «Автомагістраль-Південь» не формально декларує, а справді надає гарантію 5 років на дорожнє покриття та 10 років – на дорожню основу. Компанія зацікавлена будувати надійно та якісно. «Автомагістраль-Південь» першою на ринку організувала моніторинг всього комплексу виробництва. Починаючи з вхідного контролю компонентів, що постачаються на виробничі бази, і закінчуючи процесом влаштування асфальтобетонної суміші.

Лабораторії «Автомагістраль-Південь» оснащені сучасним обладнанням італійського виробника MATEST. Компанія чи не єдина в країні, хто має прилади, що контролюють температуру та якість асфальтобетонного шару відразу після його укладання.

Поява сучасної техніки, використання новітніх інформаційних технологій вимагають постійного підвищення фахового рівня співробітників компанії. У цьому «Автомагістраль-Південь» провела декілька семінарів для фахівців із залученням представників виробників дорожньої техніки з Німеччини, США та інших країн.

«Автомагістраль-Південь» першою запровадила спеціальні освітні програми для талановитої молоді. Компанія залучає молодих спеціалістів, фінансуючи їх навчання. Цього року виробничу практику в компанії пройшли 150 студентів, чимало з яких після одержання диплому залишилася працювати у компанії.

Загалом, 2018 року штат компанії збільшився на понад 500 співробітників, досягнувши загальної чисельності понад 2500 осіб.

Наступного року в «Автомагістраль-Південь» ювілей – 15 років виходу на ринок. У далекому 2004-му майбутній лідер починав як підрядник регіонального рівня, що мав 30 робітників та декілька десятків одиниць техніки.

За 15 років компанія пройшла великий шлях. За плечима понад 2 тисячі кілометрів відремонтованих та побудованих доріг, 4 млн. т виробленого асфальтобетону. Нині компанія займає приблизно 20% українського ринку. Бренд «Автомагістраль-Південь» перетворився у своєрідній знак якості.

Ювілей «Автомагістраль-Південь» – не звичайне корпоративне свято. Це професійне свято всієї галузі, адже країна нарешті має власного, національного виробника, який ні в чому не поступається європейським лідерам.

Сьогодні у Державному агентстві автомобільних доріг України підписано конктракт на виконання робіт з реалізації…

Опубліковано Укравтодор Пʼятниця, 28 грудня 2018 р.

«Автомагістраль-Південь» здобула черговий контракт на будівництво стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю в рамках проекту Weight-in-Motion (WiM), який фінансується Світовим Банком. Переможець тендеру – україно-канадський консорціум у складі таких  компанії як ТОВ «Автомагістраль-Південь», СЕА Електронікс Україна та International Road Dynamics. Наша компанія виконуватиме всі дорожні роботи по встановленню зважувальних пунктів.

У рамках контракту вагами облаштують під’їзди до Києва шести автотрас: М-01 «Київ-Чернігів-Нові Яриловичі», М-03 «Київ-Харків-Довжанський», М-05 «Київ-Одеса» , М-06 «Київ-Чоп» та М-07 «Київ-Ковель-Ягодин». Вартість контракту становить майже 6, 441 854,19 доларів США. Термін його реалізації – 7 місяців. Пілотний проект планується за два-три роки розширити на решту доріг країни і побудувати загалом 200-250 таких пунктів.

Наша компанія вже має досвід реалізації схожих проектів. Улітку 2018 року «Автомагістраль-Південь» спорудила контрольно-ваговий пункт на відремонтованій дорозі М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська». Наші співробітники виконали комплекс земляних робіт та облаштувати посилену дорожню конструкцію, на якій розміщений пункт габаритно-вагового контролю. Ще один приклад  – пункт вагового контролю, який ми побудували на автотрасі Н-08 Дніпро-Запоріжжя.

«Автомагістраль-Південь» підтримує програму контролю за завантаженістю автомобілів, оскільки перевантажений транспорт найбільше загрожує дорожньому полотну. Вантажівки, іноді перевантажені вдвічі понад граничну норму, знищують результати нашої роботи. Дороги, які могли слугувати українцям упродовж десятиліття, руйнуються за кілька років. Ми вважаємо, що пунктами контролю ваги слід розмістити на всіх трасах з інтенсивним рухом вантажівок. Це збереже відремонтовані дороги якісними і мінімізує витрати українців на дорожнє будівництво.

На виробничі бази в Одеській, Харківській, Сумській, Запорізькій, Дніпропетровській, Івано-Франківській, Львівській областях завозиться щебінь, аби заводи мали з чого виготовляти асфальтобетонні суміші тільки-но потепліє. Щотижня – десятки тисяч тонн.

Надійним постачальником щебеню для «Автомагістралі-Південь» є приватне підприємство «Лідер», із яким ми співпрацюємо впродовж близько 10 років. Як зародилася співпраця, якої якості будівельні матеріали постачаються на наші виробничі бази, ми попросили розповісти керівника компанії Любомира Данилюка.

«Співпраця починалася зі знайомства з Миколою Тимофеєвим. Домовилися під час першого ж телефонного дзвінка – без укладання контракту. Ми вже тривалий час працювали на ринку, а тому довіряли одне одному, – розповів Любомир Данилюк. – Нині відправляємо на «Автомагістраль-Південь» в середньому один склад потягу щодня. Це близько 60 вагонів, або майже 4 тисячі тонн щебеневого матеріалу».

Щебінь для асфальтобетонних заводів «Автомагістралі-Південь» везуть із кар’єрів у Житомирській, Полтавській, Дніпропетровській, Миколаївській, Вінницькій, Рівненській областях.

«Кар’єри є і в інших регіонах, але не кожен може гарантувати якісну продукцію. Це пов’язано як з особливостями кам’яної породи, так і з технічним оснащенням кар’єрів, модернізацією обладнання та логістичними можливостями «Укрзалізниці». Тому ми беремо щебінь лише з потужних підприємств, які оновили дробарне обладнання і можуть продукувати великі обсяги якісного матеріалу», – пояснив Данилюк.

Дорожні компанії замовляють у «Лідера» лише найкращий матеріали, бо вимоги до будівництва доріг зростають. Скажімо, ще 7 років тому компанії, замовляючи щебінь, не звертали увагу на такий показник його якості, як лещадність. Це характеристика форми камінця, і що більше він схожий на куб, то менший відсоток його лещадності та вища якість. Так-от, раніше будівельників влаштовував і матеріал 20-25% лещадності. А нині навіть щебінь із лещадністю 15% не вважається достатньо якісним.

«Автомагістраль-Південь» виставляє до якості будівельного матеріалу найжорсткіші вимоги, – каже Любомир Данилюк. – Для будівництва злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту компанія замовляла щебінь із лещадністю не більше 10%. Кожен вагон, кожну машину зі щебенем перед розвантаженням перевіряли лаборанти компанії. Питання якості тут стоїть на першому місці».

Поповнювати склади щебенем дорожнім компаніям вигідніше взимку. У цей період робота кар’єрів майже завмирає, бо попит різко знижується. Тому кожен замовник – на вагу золота.

«Якщо хочеш працювати зі щебенем улітку, то йди по нього на кар’єр взимку, –  каже Данилюк. – Щебінь перевозимо як вагонами «Укрзалізниці», так власним вантажним парком. Проте до перевезення матеріалів залучаємо й автомобільний транспорт. Якщо відстань доставки менша за 130 км, то із залізничними вагонами добре конкурують багатотоннажні автомобілі. При навантаженні вагонів відстежуємо погодні умови. Адже якщо після відлиги притиснуть морози, то щебінь у вагоні за три доби в дорозі перетвориться на замерзлі брили, розвантажити його буде проблематично. Звісно, можна обробити щебінь протиожеледними засобами, щоби уникнути його замерзання. Проте це значно здорожчує матеріал. З іншого боку, лабораторія на виробництві може забракувати такий щебінь».

Раніше траплялося, що компанії змушені були відкладати весняний старт будівельного сезону через брак матеріалу на складах, а влітку – у період найвищого попиту на щебінь – працювали із перебоями, бо залізниця не завжди спроможна забезпечити достатню кількості вагонів для перевезення. Нині ж зимова програма забезпечення виробничих баз матеріалом є стандартною для «Автомагістралі-Південь», тому ми впевнені, що розпочнемо дорожні роботи, як тільки це дозволять погодні умови.

Компанія «Автомагістралі-Південь» вітає свого надійного партнера ПП «Лідер» із Новорічними та Різдвяними святами і бажає у новому сезоні здійснення всіх мрій та невичерпної енергії для професійних перемог!

Ігор Горбач став частиною нашої великої родини у 2016 році. Виріс із посади майстра до прораба. Цьогоріч встиг попрацювати на дев’яти об’єктах у шести областях, куди його відряджали як найбільш досвідченого фахівця. Ігоря Горбача знає вся команда «Автомагістралі-Південь», і його нагородження супроводжувалося гучними оваціями: перемога – заслужена!

Ігор родом з Волині. Разом із дружиною у місті виховує двох діток. Родина мешкає у селі Прилісне Маневицького району.

«Син народився торік у серпні, коли ремонтували ділянку дороги «Львів-Тернопіль, – розповідає Ігор Горбач. –  Соціальні гарантії від компанії дозволяють планувати майбутнє для себе і для своїх родин. Працюючи у компанії, ти відчуваєш себе справді захищеним. Заробітна плата конкурентна, а якщо раптом трапилися якісь непередбачувані обставини, кожен завжди може звернутися за матеріальною допомогою до керівництва або взяти безвідсотковий кредит. І наші рідні цінують цю турботу».

У дорожньо-будівельній галузі Ігор Горбач працює понад 10 років. Дорожній справі навчався у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури, яку закінчив 2012 року. За першою освітою – містобудівник.

«Після навчання два роки працював майстром у Молдові, а після повернення на Батьківщину прийшов в «Автомагістраль-Південь». Одразу потрапив на великий семінар для лінійних майстрів, який проводила компанія. На семінарі навчився багато чому новому. Компанія створює можливості для професійного зростання. Це і навчання на своїх потужностях, у наших майстрів, і стажування закордоном у найкращих світових фахівців. До нас також приїжджають викладачі провідних українських дорожньо-будівельних вищих навчальних закладів, які читають нам лекції, що для практиків не зайве. Наші працівники мають бажання навчатися, підвищувати свою кваліфікацію, тому добре підготовлені та досвідчені».

Ігор Горбач каже, що в стосунках зі співробітниками компанії цінує довіру та взаємну підтримку: «Якщо комусь потрібно поїхати по справах додому, завжди знайдеться той, хто його замінить, скерує дії бригади, поки майстер у від’їзді.

Багато хто з моїх колег рекомендує “Автомагістраль-Південь” своїм знайомим, приносить їм оголошення про набір нових працівників, запрошує родичів на роботу. В одній з моїх бригад дорожнім робітником працює брат дружини. Я також запрошую своїх друзів до нашої великої команди. У Західній Україні майстром працює мій добрий знайомий, якого я запросив працювати в “Автомагістраль-Південь”, щойно він повернувся з АТО. Бо ми в «Автомагістралі-Південь» фактично як одна сім’я – разом долаємо труднощі та виклики і разом святкуємо наші перемоги».

Наша компанія працює по всій країні. Заводи, бази, об’єкти «Автомагістралі-Південь» розкидані у десятках регіонів. На жаль, нам усім нечасто вдається зібратися разом.

Тому на новорічний корпоратив ми постаралися зібрати всю НАШУ ВЕЛИКУ РОДИНУ. Весь цвіт нашої чудової команди, наших найкращих, найталановитіших, розумних і енергійних співробітників!

У році, що минає, наша компанія має всі підстави пишатися своїми здобутками. Рекордне зростання виробництва, нові заводи, нова техніка, нові напрямки бізнесу! Ми стали визнаним лідером і трендсеттером – галузь рівняється на приклад і досвід «Автомагістралі-Південь». У нас найбільш потужний кадровий потенціал на ринку, ми впевнено дивимося в майбутнє і готові до нових перемог!

Наше корпоративне свято стало чудовою нагодою підбити підсумки конкурсу «Кращий лінійний керівник». Ми проводили його майже півроку, співробітники прес-служби об’їздили десятки регіонів, взяли інтерв’ю у більшості наших бригадирів. Відеорозповіді викладали на сторінці у фейсбуці, щоби кожен міг проголосувати за найкращого керівника.

Отже, перше місце і новенький iPhone X виборов Ігор Горбач.

Друге місце та Apple iPad 2018 року у Микити Кошкальди.

Третє місце та смарт-годинник Samsung Gear S3 отримав Василь Олександренко.

Вітаємо! Хлопці, так тримати! Ми вами пишаємося!

Подарунки на цьому не закінчилися – їх було багато. Найщасливішим гостям свята випала путівка до Єгипту на двох.

Складно передати атмосферу свята словами. Вона була воістину приголомшливою – веселою, щирою, зворушливою і водночас надзвичайно запальною. Свого часу власники і топ-менеджмент «Автомагістралі-Південь» зробили ставку на молодь, і сьогодні велику частину керівних посад на найбільш важливих напрямках займають дуже обдаровані молоді хлопці. Своєю енергією, ентузіазмом, бажанням зростати, удосконалюватися, бути кращими – саме вони задають загальний тон у компанії. Тож не дивно, що «Автомагістраль-Південь» не тільки найкраще працює, але і найкраще веселиться і відпочиває!!!

 

 

 

 

 

Водії автотранспорту вже зауважили, що поступове підвищення температури повітря у морозну погоду спричиняє утворення тонкого шару льоду на дорозі.

Та на автошляху М-05 у межах Київської області ожеледі не знайдете! «Автомагістраль-Південь» цілодобово відстежує стан дорожнього покриття й оперативно обробляє дорожнє покриття реагентами.
Не стала винятком і нинішня доба. Починаючи з 4-ї ранку, 7 спеціальних комбінованих дорожніх машин нашої компанії вкрили усі ділянки дороги піщано-соляною сумішшю.

За чотири години роботи використано 190 тонн піщано-соляної суміші, тож автошлях чистий від ожеледиці й безпечний для проїзду автотранспорту.

«Автомагістраль-Південь» просить водіїв бути обережними за кермом і бажає щасливої дороги!

 

 

Український ринок стає все більш цікавим для іноземних компаній, конкуренція підвищується, і ми плануємо у наступному році ще більш підсилити одну з головних конкурентних переваг нашої компанії – якість робіт.

Як відомо, в «Автомагістралі-Південь» налагоджений контроль якості на всіх етапах виробництва. Кожна лабораторія на виробничих базах компанії має сучасне обладнання відомих світових виробників MATEST, CONTROLS, TransTech Systems та ін. Саме тут проводять усі необхідні випробування компонентів асфальтобетонних сумішей та монолітного асфальтобетону.
Ми вирішили підготувати серію матеріалів та розповісти, як працюють лабораторії компанії, яке обладнання вони отримають у наступному році, щоб наш процес перевірки якості відповідав найсучаснішим світовим стандартам.

Напевне, вам траплялося бачити круглі отвори у щойно відремонтованій дорозі. Це спеціалісти лабораторії автодорожньої компанії за допомогою лабораторного керновідбірника висвердлили керн – циліндричний зразок завдовжки з 15-20 см, щоби дослідити щільність, міцність та інші характеристики асфальтобетону.

«Кожна відремонтована дорога на вигляд – рівна та гладка. Але це не показник справжньої якості, – розповідає Віталій Екімов, начальник лабораторії з контролю якості виробництва «Автомагістраль-Південь». – Про якість можна говорити лише після аналізу керну на щільність, пружність, водонасиченість та інші характеристики. Що вищі їхні показники, то вища якість асфальтобетону й довший термін його служби».

Під час улаштування асфальтобетону спеціалісти лабораторії регулярно вирізають керни та порівнюють зразки із показниками, отриманими під час тестів асфальтобетонної суміші у гіраторному компакторі за американською системою Superpave. Це унікальне для України обладнання італійської фірми MATEST наша компанія придбала за 100 тис. євро.
Щоби розуміти, яких характеристик набуде моноліт, треба ущільнити щебінь різних фракцій та бітум асфальтобетонної суміші, максимально імітуючи дію дорожніх котків під час улаштування асфальтобетону. Обладнання, яке використовується у більшості лабораторій, просто стискає компоненти суміші. Наприклад, за методом Маршалла суміш ущільнюється пресом. Стиснули раз – і все. Натомість укладання асфальтобетону відбувається з чергування циклів навантаження: спершу суміш ущільнює легкий коток, за ним – середній, на фініші – важкий. Саме такий режим ущільнення ми зможемо отримати у лабораторних умовах. І навіть більше – гіраторний компактор Superpave дозволяє максимально імітувати ущільнення суміші під кутом, як це найчастіше відбувається під час укладання дорожнього полотна.
«За допомогою новітнього обладнання ми можемо проаналізувати два зразки асфальтобетону – до його укладання та після – проконтролювати його якість і підтвердити, що як суміш, так і моноліт не лише відповідають вимогам стандарту, а й за якісними характеристиками перевершують їх», – каже Віталій Екімов.

Комплекс тестів Superpave дозволяє отримати прогноз життєвого циклу дорожнього покриття – від процесу приготування гарячої асфальтобетонної суміші на заводі, її ущільнення котком до подальшого впливу навантаження транспортними засобами. Спеціалісти лабораторії можуть скласти графік деформації, старіння покриття, його зносу та руйнування, а отже – запропонувати таку рецептуру асфальтобетонної суміші, яка служити довгі роки. Саме тому компанія «Автомагістраль-Південь» гарантує високі експлуатаційні властивості асфальтобетонного покриття впродовж 5 років.

У наступному матеріалі ми розповімо, чому на дорогах, побудованих та відремонтованих нашою компанію, не утворюються колії.

Станом на початок грудня профінансовано понад 80% робіт зі будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг державного значення і майже 90% – автошляхів місцевого значення.

Загалом на дороги витрачено близько 30 млрд. грн. Кошти досі небачені для автодорожньої галузі.

Звідки взялися гроші?
Окремий закон спрямовує у Дорожній фонд надходження у державний бюджет від акцизного податку з вироблених та ввезених на територію України пального і транспортних засобів та ввізного мита на нафтопродукти і транспортні засоби. Цьогоріч Дорожній фонд наповнювали половиною цих надходжень – понад 35 млрд грн. Із них 60% передали «Укравтодору» на фінансування робіт на автодорогах загального користування державного значення, а 35% отримали місцеві бюджети, які тепер відповідають за стан автодоріг загального користування місцевого значення. Іще 5% коштів Дорожнього фонду пішли на забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм.
І це дало результат. На початок 2018-го понад 90% доріг були у незадовільному стані. А зараз експерти відзначають, що автодорожникам вдалося у стислі терміни полагодити автошляхи. Не ямковим ремонтом, а відновленням дорожньої конструкції зі стабільною основою, яка витримує значні навантаження.
Наступного року Дорожній фонд матиме ще більше грошей. До нього зарахують 75% акцизів та митних платежів, а 2020-го фінансування становитиме 100% надходжень.

Що це означає для автодорожньої галузі?
Насамперед – з’явилося постійне й надійне джерело фінансування відновлення та будівництва доріг.
У попередні роки ніхто не міг гарантувати, що виконані роботи будуть оплачені. Через це галузь не знала конкуренції, а самі дороги – якості. Тепер же з’явилася прогнозованість процесів на ринку. Завдяки цьому перед компаніями відкрилися можливості інвестувати в матеріально-технічну базу. «Автомагістраль-Південь» зокрема спрямувала на закупівлю техніки та обладнання, запровадження нових технологій та розбудову виробничої бази близько 750 млн грн. Придбано понад 200 одиниць нової техніки найвідоміших світових виробників. Компанія відкрила два нові асфальтобетонні заводи, зокрема найпотужніший в Україні в місті Дергачі Харківської області.

Рішення уряду заснувати Дорожній фонд на практиці довело свою ефективність. «Автомагістраль-Південь» гаряче підтримує такі ініціативи, які дозволяють українським компаніям розбудовувати національну інфраструктуру.

Провідні фахівці компанії «Автомагістраль-Південь» 28-30 листопада 2018 року взяли участь у технічному навчанні в Німеччині. Тренінг проводила всесвітньо відома компанія HUESKER Synthetic GmbH, яка спеціалізується на виробництві геосинтетичних матеріалів та інженерному супроводі їх застосування.
Згідно з навчальною програмою, було розглянуто можливі галузі застосування різних варіантів геосинтетичних матеріалів, індивідуальні технічні рішення щодо їх використання при влаштуванні насипу на слабкій грунтовій основі, армування грунтів для влаштування підпірних стін і крутих схилів, зведення споруд у місцях із можливими карстовими явищами, армування шарів дорожньої основи та асфальтобетонного покриття для забезпечення високого рівня захисту від деформацій протягом тривалого терміну служби тощо.
Також учасники тренінгу побували на ділянках будівництва автобанів у Голландії, де побачили безпосереднє застосування інженерних рішень і технологій із використанням геосинтетичних матеріалів.
Оскільки і в Україні в дорожньому будівництві геосинтетичні матеріали застосовуються досить часто, участь у схожих навчальних заходах дозволяють нашій компанії постійно впроваджувати передові технології та приймати правильні рішення щодо вибору якісних матеріалів, які гарантовано забезпечать необхідний результат.

Сьогодні о п’ятій годині ранку розпочався снігопад, наша техніка чергувала на ввіреній «Автомагістраль-Південь» дорозі М-05 Київ-Одеса з половини четвертої ранку для того, щоб негайно приступити до роботи, як тільки-но негода розпочнеться.

Зараз в межах Київської області на трасі М-05 працюють 14 комбінованих дорожніх машин, які очищують проїзну частину та посипають дорогу піщано-сольовими сумішами або сольовими розчинами, 4 навантажувачі та 27 робітників.

«Снігопад розпочався о п’ятій годині ранку, а в 4.30 на дорогу вже виїхала перша комбінована дорожня машина, перед снігопадом уся техніка стояла на своїх місцях і була готова до роботи», – розповідає диспетчер «Автомагістраль-Південь» Тетяна Тютюнник.
Окрім прибирання проїзної частини, робітники компанії очищують супутню інфраструктуру: зупинки громадського транспорту, лотки, водовідводи. Цим займаються п’ять мобільних бригад.

Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» реалізує перший для себе проект із всесезонного утримання дороги М-05 Київ-Одеса в межах Київської області (км 11+660 – км 143+028). На трасi ні на хвилину не припиняється рух автотранспорту. Наразі проходить процес обробки траси реагентами вiд ожеледиці.

Зимовий період – не час для відпочинку для робітників дорожньо-будівельної галузі. Так, одразу у трьох східних областях країни спеціалісти «Автомагістраль-Південь» встановлюють дорожні знаки та бар’єрне огородження для безпеки дорожнього руху на відремонтованих дорогах.

У Запорізькій області роботи тривають на національних трасах Н-08 Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя (ділянка км 548+108 – км 573+089) та Н-30 Василівка-Бердянськ (ділянка км 55 – км 89,5). На обох об’єктах встановлено близько 150 знаків.
Співробітники компанії також встановлюють нові металеві автопавільйони полегшеного типу біля міста Оріхів. Усього заплановано встановити 5 зупинок для очікування пасажирського транспорту. Всі автопавільйони обладнані лавами для сидіння з дерева або металевого профілю.

Паралельно проводиться демонтаж старого та встановлення нового металевого бар’єрного огородження. Найближчими тижнями встановлять 4,2 км конструкцій, призначених для запобігання з’їздів транспортних засобів із полотна дороги, проїзної частини мостів, шляхопроводів, естакад, а також задля уникнення зіткнень із масивними предметами та спорудами.
У Дніпропетровській області роботи тривають на дорогах М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине, Н-11 Дніпропетровськ-Миколаїв, Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь. На об’єктах встановлено понад 550 дорожніх знаків та понад 10 км нового бар’єрного огородження.

У Харківській області співробітники компанії встановлюють дорожні знаки на дорозі Р-46 Харків-Охтирка – одній із найважливіших та найбільш завантажених автотрас північно-східного регіону. Залишилося встановити близько 120 знаків на всій відремонтованій ділянці км 8 – км 89. Загалом було встановлено 3,8 км металевого бар’єрного огородження та 1070 знаків підвищеної видимості для регулювання дорожнього руху.

Компанія «Автомагістраль-Південь» встановлює дорожні знаки тільки від перевірених виробників із гарантованою якістю та мають цілий спектр переваг. Найголовніший показник – світловідбиваючі властивості. Високоякісна флуоресцентна світловідбиваюча плівка алмазного класу жовто-зеленого кольору наноситься на лицьову сторону щита і забезпечує максимальну яскравість навіть за мінімального освітлення. Плівка зберігає свої фотометричні та колориметричні характеристики протягом 7-10 років й забезпечує значення коефіцієнта світловідбивання щонайменше у 2,5 разу вище мінімальних вимог!

Такі знаки рекомендується встановлювати на пішохідних переходах і в місцях, що характеризуються зниженою видимістю для попередження ДТП.

Основи дорожніх знаків виготовляються з оцинкованої сталі, краї для зміцнення конструкції мають подвійний загин по периметру, а зворотний бік вкритий антикорозійною фарбою сірого кольору для подовження терміну експлуатації.