Новини
Попередньо на ділянці влаштовано насип висотою приблизно 2 метри, в якому влаштовані водопропускні трубопроводи.
Конструктив нової дороги складається з шістьох шарів:





Проєкт фінансується ЄБРР.


Об’єкт поділяється на дві частини.



Після дощу вода у річці Східничанці, яка починається у національному парку Сколівські Бескиди, розмила береги.
Хвиля з мулу, каміння та гілля зруйнувала мости, затопила приблизно сто будинків, готелі й магазини, позмивала зі стоянок автомобілі.
Східниця тривалий час відновлювала зруйновану інфраструктуру. Цього року силами «Автомагістраль-Південь» триває укріплення берегів.

Робота не надто складна, але трудомістка.
На об’єкті задіяно 10-15 працівників.

Компанія вже не вперше займається ліквідацією наслідків стихійних лих у Карпатському регіоні. У 2008 році «Автомагістраль-Південь» приймала активну участь у відновленні Буковини після катастрофічного паводку, яке призвело до чисельних руйнувань та людських жертв.
Тим часом на діючому об’єкті закінчуємо фінальний комплекс робіт, пов’язаний з оздобленням насосних станцій, благоустроєм та берегоукріпленням.

Тривають роботи з відновлення родючого шару грунту та рекультивації порушених ділянок при будівництві водогону. Відтак вже восени дані території знову зможуть використовуватись для ведення сільського господарства.
Під час війни значно зросло навантаження на пункти пропуску на західному кордоні. Проєкт Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує модернізацію українських пунктів перетину кордону для збільшення експорту та пасажиропотоку. В межах роботи Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.






Проте у компанії стає все більше сфер діяльності.
«Автомагістраль -Південь» активно розвиває різні напрями інфраструктурного будівництва.
Тому сьогодні ми вітаємо з професійним святом нашу команду, наших колег, партнерів і друзів.
Бажаємо всім витримки та сили.
Час відбудови неодмінно настане!
З Днем будівельника!
Бетонування виконували у два етапи. Другий – найбільший. Сьогодні протягом дня влаштовано 1340 м2 моноліту. Використано 314 м3 бетону.
Для забезпечення безперервності процесу роботи стартували з 6-ої ранку і тривали до вечора.
Влаштування монолітної плити важка і відповідальна робота, тому на будівельному майданчику зібралась уся команда мостовиків.
Контроль якості бетонної суміші – триступеневий. Лабораторія заводу-виробника, технічний нагляд від замовника, фахівці власної лабораторії «Автомагістраль-Південь».
Тож результат має бути бездоганним.

Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Із сучасною технікою цей вид робіт реалізується значно швидше та якісніше!


Відтак Замовником було прийнято рішення щодо завершення робіт: необхідно було улаштувати підпірні стінки та виконати основний комплекс робіт із забезпечення водовідведення (прикрайкові лотки, водоскиди, лотки по укосах насипу, швидкотоки).

Тому ще декілька років тому наша компанія інвестувала компактний бетоноукладальник Wirtgen SP 15 з ковзною формою (опалубкою), який дає змогу спростити технологічний процес та забезпечити якісне влаштування типових бетонних конструкцій для облаштування доріг.





Відбудова та реконструкція, які тривали понад два роки, успішно завершуються!

613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.


У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.


В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. На русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони демонтовані, опори замінені більш потужними.

Асфальтуємо 3-кілометровий відрізок старої дороги.



Дорога пов’язує 4 райони області та є важливим логістичним маршрутом у напрямку фронту.

Після деокупації Харківщини «Автомагістраль-Південь» влаштувала тимчасовий об’їзд, минулого року розпочала капітальне відновлення мосту.

Зводити об’єкт на основі класичних монолітних бетонних конструкцій – це час і чималі витрати.
Тому використали гофровані металеві труби ViaCon.





Наша компанія не вперше застосовує аналогічні гофровані металеві конструкції.
Перевага у тому, що вони не потребують значних витрат на їх доставку, використання спеціалізованої будівельної техніки та механізмів для монтажу. Вартість проєкту нижче, час реалізації менший.
А термін експлуатації труби ViaCon навіть довший, ніж у залізобетонних конструкцій.
Міст це життя для громади, яка тривалий час вимушена була користуватись грунтовими об’їзними шляхами…
Приємно дивитись на результати якісно виконаної роботи!
Міст зруйнований у 2022 році російською армією для уповільнення наступу українських військ.
Роботи з відбудови розпочались минуло року. Відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам. Тому відбудовуємо об’єкт з нуля.
Довжина нової споруди майже 200 метрів. Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку.
Наново будуються підходи до мосту загальною довжиною 470 метрів.



Інфраструктури наших країн щільно пов’язані, нас об’єднують спільні транзитні логістичні маршрути.
Саме тому представники сторін висловили зацікавленість у продовжені інвестицій у модернізацію важливих транспортних коридорів з боку європейських фінансових інституцій.

Зокрема, підприємці Молдови плануються долучатись до проєктів відновлення України.
Українські компанії вже працюють на ринку Молдови – «Автомагістраль-Південь» реалізує будівництво вже другого великого інфраструктурного проєкту. Незабаром розпочне ще один (детальніше розповімо про це згодом). Завдяки цій співпраці місцевий ринок отримує не лише якісну та сучасну інфраструктуру, але й новий досвід та нові технології.



Насосні станції працюють, вода подається, але додаткові роботи ще на етапі завершення.




