Новини
Найбільша в Україні дорожньо-будівельна компанія «Автомагістраль-Південь» оголошує набір фахівців-випускників профільних навчальних закладів на вакансії:
– молодший майстер
– молодший геодезист
– інженер відділу технічного контролю
– лаборант
Ваше резюме надсилайте на електронну пошту rabota@automagistral.com.ua
Якщо у вас є питання, телефонуйте за номером 067 150 21 19 або
067 482 90 79.
Приєднуйся до команди «Автомагістралі-Південь»!
Стань справжнім професіоналом!
Ми перемогли у двох тендерах на всесезонне утриманнях автошляхів у межах Харківської області. Це ділянка автотраси М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” довжиною 138 км та М-29 “Харків-Красноград-Перещепине” – 127 км.
Уже почався процес організації двох баз, на яких розміщуватиметься необхідна спеціалізована техніка та матеріали. Оскільки наші автошляхи йдуть паралельно один одному, двох баз буде достатньо, щоб якісно обслуговувати ці дороги. Загалом на цих автошляхах працюватимуть 30 співробітників компанії.
Зараз, за оцінками наших фахівців, ділянки доріг М-18 та М-29 знаходяться у відносно задовільному стані. Обстеження виявило декілька місць з розмивами узбіч та відкосів насипу дороги. Оновлення потребує дорожня розмітка. Також виявлені дефекти дорожнього покриття у вигляді аварійної ямковості, які ми плануємо ліквідувати ще до початку сприятливих погодних умов з використанням холодних асфальтобетонних сумішей. Ці заходи дозволять створити безпечні умови руху в зимовий період. Тільки-но дозволить температурний режим, ми, за необхідності, продовжимо ремонтувати покриття з використанням гарячих асфальтобетонних сумішей та пневмоструменевого методу.
Наш контракт у Харківській області передбачає стандартний комплекс робіт з експлуатаційного утримання: взимку ми прибиратимемо сніг, ліквідовуватимемо ожеледь та здійснюватимемо чергування; влітку – догляд та очищення водовідвідних споруд, скошування трави, видалення порослі, обрізку кущів і дерев, усунення пошкоджень та відновлення дорожнього огородження, прибирання придорожньої смуги, заміну та встановлення дорожніх знаків і напрямних стовпчиків, відновлення розмітки тощо. Нам також необхідно буде забезпечити постійну ліквідацію дефектів дорожнього покриття (ямковість, тріщини, напливи тощо).
Уже багато регіонів країни перейшли на співпрацю з приватними підрядниками, яка продемонструвала свою ефективність. Для Харківщини це перший такий проект утримання. І ми доведемо, що це справді правильне рішення, а область незабаром отримає позитивні результати.
Тепла і суха зима дозволила нам уже в середині січня відновити роботи в міжнародному аеропорту «Одеса».
Перше завдання, яке не особливо залежить від погодних умов, – демонтувати старе периметрове огородження аеродрому та встановити нове. Заміна залізобетонних плит на огородження з сітчастих панелей, обладнаних протипідкопом і козирком із колючим дротом, покращить оглядовість та відповідно підвищить безпеку стратегічного об’єкту.
За умови сприятливих погодних умов, продовжимо роботи з влаштування конструктивних шарів на руліжних доріжках РД-С3 та РД-А1. Наразі на них частково влаштовані шари піскоцементу та пісного бетону. Ми продовжимо укладати шар пісного бетону завтовшки 30 см, після чого почнеться фінальний етап – влаштування 40-сантиметрового шару важкого бетону.
Також у планах – влаштування шару важкого бетону на пероні аеропорту. Бетоноукладач Gomaco пройшов регламентні роботи з технічного техобслуговування і вже знаходиться на стартовій позиції у повній готовності.
Відзначимо, що РД-А1 і перон частково знаходяться у чутливій зоні аеродрому, де навіть перебування людей можливе виключно з дозволу аеродромно-диспетчерської служби.
Як і обіцяли, цієї весни компанія виконає всі зобов’язання за контрактом. Але, вочевидь, аеропорт продовжить розвиватись.
Експерти вказують на той факт, що стара злітно-посадкова смуга з бетонних плит, що покладені просто на ущільнений ґрунт, не може використовуватись навіть як магістральна руліжна доріжка. Отже, сподіваємось на продовження розвитку та модернізації аеродромного комплексу одеського аеропорту
Одеська область іще донедавна входила у трійку регіонів із найбільш поганими дорогами. Поки ми проводили масштабні дорожні роботи, наприклад, у Львівській області, на Одещині дорожня мережа перебувала без уваги та продовжувала руйнуватись. Таке відношення до одеського регіону дивувало, адже рідна Одещина – це головні курорти, місця туризму та літнього відпочинку, це найбільші порти країни. На щастя, в останні роки ситуація почала змінюватись на краще. На радість місцевим жителям та сотням тисячам туристів, Одещина нарешті відновлює дорожню мережу.
Зокрема, нещодавно ми закінчили три останні в цьому році об’єкти в Одеській області.
Перший – дорога у селі Трапівка курортного Татарбунарського району (автодорога С162405 “Білолісся-Приморське-Росєйка”). Траса не відновлювалась понад 30 років. Дорожнє полотно було у вкрай незадовільному стані.
Ми повністю відремонтували проїзд на ділянці у 3,24 км. Як і передбачено проектом, влаштували щебенево-піщану основу та двошарове асфальтобетонне покриття. Також було змонтовано нову десятиметрову водопропускну трубу. До кінця року на ділянці буде нанесено розмітку та облаштовано узбіччя. І вже наступного курортного сезону туристів очікує приємна несподіванка!
Також завершений ремонт на вул. Шабській у Білгород-Дністровському. Саме ця вулиця веде до Аккерманської фортеці — однієї з найцікавіших пам’яток Одещини. На всій протяжності ми повністю переробили зруйноване покриття: влаштували прошарок із геосинтетичного матеріалу, двошарову основу із щебенево-піщаної суміші, двошарове асфальтобетонне покриття із крупнозернистого та дрібнозернистого асфальтобетону.
Третій об’єкт – місцева дорога С160507 «КСП «Чорноморське»-Дачне-Холодна Балка», яка проходить через село Холодна Балка та веде до державного санаторію «Хаджибей», у якому лікуються діти з порушенням опорно-рухової системи. На км 5+375 – км 7+960 ми проведено середній ремонт: влаштовано нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см та верхній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 5 см. А також виконали роботи зі влаштування тротуару та нанесення дорожньої розмітки.
Із наступного року використання шлаку при будівництві доріг може стати обов’язковим у деяких промислових регіонах.
Кабінет Міністрів видав розпорядження щодо застосування відходів промислового виробництва в дорожньому будівництві. Як повідомили в Мінінфраструктури, використання металургійних шлаків та зол виносу буде передбачено в договорах на будівництво та ремонт автомобільних доріг.
У МІУ мотивують новацію «подвійним позитивним ефектом» – зниженням собівартості дорожньо-будівельних робіт та вирішенням проблеми утилізації промислових відходів.
Зміни до нормативних документів іще не опубліковані. Але сама ідея використання шлаку при будівництві не є новою.
У промислових регіонах України ще з часів СРСР доменний шлак як матеріал застосовується переважно лише в шарах дорожньої основи при будівництві доріг. Чимало доріг на Дніпропетровщині побудовано з використанням шлаку.
Ми і сьогодні використовуємо шлак, наприклад, при будівництві нової дороги Н-31 «Дніпро-Решетилівка» у якості нижнього шару основи товщиною 26 см.
«Перевага шлаку у низькій ціні та можливості забезпечити необхідну міцність дорожньої конструкції. Але є й суттєві недоліки, які варто враховувати. Шар зі шлаку з часом перетворюється фактично на бетон. З роками формується дуже міцна основа дороги», -пояснює інженер відділу технічного контролю «Автомагістралі-Південь» Артем Животов.
На перший погляд, міцна основа – це добре. Але «плита» з шлаку, як і всі жорсткі матеріали, має властивість змінювати лінійні розміри при коливаннях температури. Це може призводити до деформації верхніх шарів дорожнього покриття, якщо в конструктиві дороги не передбачити додаткових заходів (влаштування щебеневих деформаційних швів), які виконуватимуть функцію «демпфера». Помилковість проектних рішень при використанні шлаку у «чистому вигляді» наочно доводять побудовані ще за радянських часів автошляхи Дніпропетровщини, які сьогодні ніби всіяні «лежачими поліцейськими» та тріщинами.
Тому при будівництві а/д Н-31 ми в основі зі шлаку влаштовуємо прорізи (деформаційні шви), заповнені щебеневим матеріалом, та укладаємо ще два шари основи. Зверху шлаку влаштовується щебенево-піщана суміш, і вже на неї – шар пористого асфальтобетону. Тобто, ми досягаємо деякої економії за рахунок більш дешевого матеріалу, але програємо на ускладненні конструктиву та збільшені товщини основи.
А ось для укріплення узбіч шлак справді можна використовувати без проблем.
Отже, використання доменного шлаку при будівництві доріг не є якимось нововведенням, має переважно місцеве розповсюдження з певними обмеженнями при застосуванні, але з точки зору утилізації промислових відходів – це однозначно раціональне рішення.
«Автомагістраль-Південь» завершила цьогорічні асфальтні роботи на трасі М3 “Кишинів-Джурджулешти” у Молдові. Ми відремонтували окремі ділянки автошляху і продовжимо ці роботи навесні 2020 року. Проте інші види робіт у зимовий період не припиняються. Протягом зимових місяців на ділянці між 151 км та 180 км ми плануємо виконати земляні роботи в обсязі 75 тис. м3. Нагадаємо, що цей відрізок автошляху М-3 ми будуємо “з нуля”.
На іншому відрізку між 97 км та 151 км ми продовжимо відновлення системи водовідведення. В населених пунктах Комрат та Кірсова замінимо труби та інші конструктивні елементи цієї системи. Ми завершимо частину робіт з благоустрою території, зокрема влаштування тротуарів та узбіч.
Також заплановано провести окремі роботи, пов’язані з ремонтом трьох мостів, які знаходяться поблизу населених пунктів Конгаз, Свєтлий та Балабану.
ДОВІДКОВО:
Контрактом між урядом Молдови та компанією «Автомагістраль-Південь» передбачено виконання робіт на кількох ділянках дороги М3 «Кишинів-Джурджулешти»: км 96+800 — км 151+200 (54,4 км), км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750 (загалом 31,19 км).
На першій ділянці наша компанія відремонтує 9 мостів, влаштує 13 957 м2 середнього та 118 735 м2 верхнього шару асфальтобетонної суміші. А також проведемо всі необхідні роботи з благоустрою. На другій ділянці дороги (від 151 до 190 км) заплановано провести земляні роботи загальним обсягом 388 889 м3, влаштувати основу та середній та верхній шари дорожнього одягу на 275 796 м2, побудувати два мости. Проект фінансується ЄБРР. Контракт розрахований на три роки.
Більше новин на сторінці Facebook нашого першого міжнародного проекту:
https://www.facebook.com/Automagistral-Pivden-Moldova-525434924648321/
“Автомагістраль-Південь” завершує роботи з капітального ремонту на ділянці км 208+341— км 213+260 траси Н-07 “Київ-Суми-Юнаківка” — ключової транспортної артерії, що сполучає місто Суми зі столицею.
Це дорога зі значною інтенсивністю руху, тому проектом передбачено відновлення дорожнього покриття з використанням посиленого конструктиву. Влаштований дорожній одяг має загальну товщину майже 50 см і складається із шару основи з СФОВ товщиною 22 см та шарів асфальтобетонного покриття загальною товщиною понад 25 см: вирівнюючого та нижнього із пористого крупнозернистого асфальтобетону, середнього – з дрібнозернистого асфальтобетону та верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Окрім відновлення дорожнього покриття, наші працівники також влаштували перехідно-швидкісні смуги, пересічення та примикання, автобусні зупинки та майданчики для стоянки автомобілів.
Наразі ми завершуємо наносити дорожню розмітку та виконуємо встановлення дорожніх знаків. Паралельно проводяться укріплювальні роботи на водовідвідних спорудах.
До кінця поточного року заплановано ще виконати роботи з встановлення бар’єрного огородження, влаштування нових автопавільйонів і туалетів, а також системи автономного освітлення дороги.
“Автомагістраль-Південь” влаштує чотири майданчики габаритно-вагового контролю на трасі Н-08 “Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь”.
Відрізок автошляху від Запоріжжя до Маріуполя був відремонтований поточного року в рекордні терміни – 130 кілометрів за три місяці. Із цих 130 км наша компанія відновила 58,6 км. Але тепер автомобільну дорогу потрібно вберегти від передчасної руйнації перевантаженим транспортом. На трасі має здійснюватись жорсткий ваговий контроль.
Два майданчики під пересувні габаритно-вагові комплекси збудують на 560-му кілометрі а/д Н-08 поблизу села Новоданилівка Оріхівського району Запорізької області. Майданчики будуть розташовані на місці перехрестя а/д Н-08 із кількома дорогами територіального значення (зокрема, а/д Т-04-08 і а/д Т-08-12) – саме тут сходяться значні потоки вантажного транспорту.
Третій майданчик будується на 664-му кілометрі а/д Н-08 неподалік селища Розівка. А четвертий буде облаштований на вже існуючому місці для відстою автотранспорту, який знаходиться у самій Розівці.
Відзначимо, що майданчики габаритно-вагового контролю поблизу Новоданилівки будуть оснащені системою автономного освітлення, живлення яких забезпечуватимуть вітрогенератори та дві сонячні панелі. Отже, інспектори «Укртрансбезпеки» матимуть можливість здійснювати контроль у цілодобовому режимі.
Згідно з технічним завданням, площа кожного майданчика складатиме 1400 м2. Вони матимуть посилений дорожній конструктив – дорожню основу із шару доменного шлаку (товщиною 35 см) та шару щебенево-піщаної суміші (18 см), а також двошарове покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону на модифікованому бітумі (товщиною 12 см) та щебенево-мастикового асфальтобетону (5 см). Наші фахівці вже завершили влаштування основи на цих майданчиках і розпочали влаштовувати шари асфальтобетонного покриття. Усі роботи із спорудження майданчиків під пересувні габаритно-вагові комплекси заплановано завершити поточного року.
Спеціальні комбіновані дорожні автомобілі “Автомагістралі-Південь” уперше цього сезону виїхали на автошляхи, щоби ліквідувати слизькість. І хоча інтенсивних опадів іще не було, наша компанія за погодженням зі Службою автомобільних доріг у Київській області прийняла рішення попередити утворення ожеледиці на автошляхах, на яких ми забезпечуємо зимове утримання.
Цієї ночі на М-05 «Київ-Одеса» працювали два навантажувачі та три комбіновані автомобілі, які розподіляли по проїзній частині технічну сіль з використанням соляного розчину. Зволоженою сіллю насамперед були оброблені найбільш небезпечні ділянки: спуски та підйоми, круті повороти, шляхопроводи та мости, пересічення та примикання. Другю чергою були покриті всі інші ділянки траси Київ-Одеса від 11 км до 143 км. Загалом було використано 31 т технічної солі та 3 т соляного розчину.
На трасі М-03 “Київ-Харків-Довжанський” на ділянці від Києва до Борисполя, яка теж знаходиться в експлуатаційному утриманні “Автомагістралі-Південь”, працювали два автомобілі та навантажувач. Вони здійснювали лише патрулювання, оскільки в цьому районі опадів не спостерігалось.
За словами заступника керівника проекту «Експлуатаційне утримання» ТОВ «Автомагістраль-Південь» Євгена Кубарського, протягом цієї ночі не надходило скарг на стан проїзної частини ні від учасників дорожнього руху, ні від патрульної поліції, ні від замовника – Служби автомобільних доріг Київської області. І найголовніше – на ділянках не було зафіксовано ДТП. Це найкраще підтвердження ефективності та належного результату робіт, які виконуються нашою компанією в рамках зимового експлуатації доріг.
На жаль, цієї доби внаслідок несприятливих погодних умов зросла кількість дорожньо-транспортних пригод на дорогах України. ДТП масштабного характеру – за участю 11 транспортних засобів – 5 вантажних, 5 легкових автомобілів та 1 рейсового автобуса – сталася на 225 км дороги М-05 у Черкаській області.
У зв’язку з погіршенням погодних умов закликаємо водіїв бути уважними та обережними на дорогах, дотримуватись дистанції та швидкості руху.
Нагадаємо, “Автомагістраль-Південь” здійснює експлуатаційне утримання доріг у двох областях. У Київській області на утриманні знаходяться ділянки на двох міжнародних трасах: М-05 «Київ-Одеса» загальною протяжністю 147 км (від км 11+660 до км 143+028) та М-03 “Київ-Харків-Довжанський” на відрізку км 18+000 – км 35+000. У Дніпропетровській області ми обслуговуємо дороги загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні та територіальні) загальною протяжністю майже 3 тис. км.
“Автомагістраль-Південь” завершує цьогорічні роботи за проєктом будівництва 2-ї черги південного обходу міста Дніпро.
Ми добудували ділянку протяжністю 3,8 км, яка з’єднала запорізьку трасу (Н-08) з вулицею Аеропортівською. На всій довжині ділянки завершено влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
Новий автошлях має надійний конструктив. Дорожня основа влаштована з доменного шлаку (товщина 25 см) та щебенево-піщаної суміші (16 см). Нижні шари покриття складаються з крупнозернистого пористого та крупнозернистого щільного асфальтобетону по 10 см кожен. Верхній шар дорожнього одягу буде влаштований наступного року.
До кінця 2019-го ми ще маємо завершити будівництво системи водовідведення з проїзної частини та розділювальній смузі. Також наші спеціалісти продовжать виконувати комплекс робіт із досипки ґрунту на узбіччях та розділювальній смузі.
Повне завершення робіт на цій ділянці заплановано на наступний рік. Також 2020-го замовник планує подальшу реалізацію проекту, що передбачає будівництво транспортної розв’язки та шляхопроводу на перетині нової траси з вулицею Аеропортівською та продовження будівництва окружної з виходом до Південного мосту. Південний обхід міста Дніпро має спрямувати рух транзитного транспорту повз міську забудову.
“Автомагістраль-Південь” продовжує активно будувати трасу Н-31 «Дніпро–Решетилівка». У спорудженні цієї нової дороги ми вже просунулись до 19-го кілометру. Заплановано, що цьогоріч ділянка від 0 км до 11 км буде введена в експлуатацію – роботи майже на всій протяжності завершені до етапу нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Відповідно до проекту, дорога має три шари основи: із шлаку (товщиною 26 см), із щебенево-піщаної суміші (15 см) та крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші (10 см). Дорожнє покриття складається з двох шарів: крупнозернистого щільного асфальтобетону (10 см) та щебенево-мастикового асфальтобетону (5 см).
Доки дозволяють погодні умови, ми робимо все, щоб виконати й перевиконати планові завдання. Активні роботи тривають на кількох ділянках.
Перш за все, ми маємо завершити будівництво двох розв’язок. Перша кільцева розв’язка знаходиться на «нульовому» кілометрі поблизу населених пунктів Лобойківка та Петриківка. Наші фахівці вже спорудили земполотно та влаштували шари основи зі шлаку, ЩПС та пористого асфальтобетону. Ця розв’язка буде завершена у верхніх шарах покриття. Власне, після того, як буде побудована ця розв’язка, ділянка від 0 км до 11 км може бути введеною в експлуатацію. Паралельно з будівництвом розв’язки наші фахівці завершують наносити розмітку, встановлювати дорожні знаки, бар’єрне огородження та налагоджувати систему освітлення.
Інша кільцева розв’язка споруджується на ділянці автошляху поблизу населених пунктів Іванівка та Радісне. Тут завершуються роботи зі влаштування дорожньої основи. На цій же ділянці наші фахівці мають ще виконати комплекс земляних робіт обсягом 50 тис. м3. Ці роботи пов’язані з монтажем останньої металевої гофрованої конструкції (МГК). Після того, як монтаж МГК та земляні роботи будуть виконані, наші фахівці зможуть завершити дорожню основу. Наступним кроком буде влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-31 буде дорогою першої категорії з чотирма смугами для руху, у деяких місцях з розширенням до шести смуг. Дорога не проходить через населенні пункти і фактично функціонуватиме як європейський автобан. Завершити будівництво Н-31 планують до 2022 року.
“Автомагістраль-Південь” завершила всі роботи на трасі Н-22 “Устилуг-Луцьк-Рівне”. Ми збудували нову ділянку автошляху навколо прикордонного міста Устилуг протяжністю близько одного кілометра. Відтепер транспортний потік, що прямує до пункту пропуску «Устилуг-Зосин» на державному кордоні України з Польщею, оминатиме центральную частину міста.
Щоб збудувати цю ділянку, ми виконали значний обсяг земляних робіт. Адже ділянка траси прокладена по старому гирлу річки Студянка, де є значні перепади висот і складні інженерно-геологічні умови. Для спорудження земляного полотна ми використали 27 тис. м³ ґрунту. Цим обсягом можна заповнити понад 2 тис. самоскидів!
Ми збудували дорогу з надійним конструктивом, яка має два шари основи загальною товщиною 41 см та три шари асфальтобетонного покриття загальною товщиною 25 см. На об’єкті встановлене бар’єрне огородження, дорожні знаки, нанесена дорожня розмітка. Також на всій протяжності ділянки влаштовано пішохідну доріжку та тротуари.
Під’їзди до пункту пропуску через державний кордон стали більш комфортними. Безпосередньо тут дорога розширена до 15 м. По краях проїзної частини облаштовано автомобільну стоянку та встановлені шумозахисні екрани.
Ми завершили об’єкт, який має велике значення для місцевої громади та всіх подорожуючих трасою Н-22.
“Автомагістраль-Південь” сьогодні випустила мільйонну тонну асфальтобетонної суміші у цьому сезоні!
Третій рік поспіль наші обсяги випуску АБС перевищують показник в 1 мільйон тонн. Компанія залишається впевненим лідером в Україні як за кількістю відремонтованих та побудованих кілометрів доріг, так і за випуском асфальтобетону.
“2017 року ми вийшли на обсяги випуску понад 1 млн. т а/б суміші і продовжуємо стабільно демонструвати дуже високі результати. Для нас важлива не тільки кількість, але і якість продукції – кожна тонна нашого асфальтобетону відповідає найвищим стандартам”, – заявив генеральний директор “Автомагістралі-Південь” Микола Тимофеєв.
Нині у нас працюють 13 АБЗ. Зокрема, торік ми запустили надпотужну асфальтозмішувальну установку MARINI TOP TOWER 4000 у Дергачах Харківської області, яка здатна виробляти 320 т на годину. Ще один завод – MARINI TOP TOWER 3000 – з’явився у Новомосковську Дніпропетровської області. Його продуктивністю близько 240 т суміші на годину.
Цьогоріч запрацював наш перший закордонний завод MARINI у місті Вулканешти (Молдова). Кожне наше виробництво оснащено лабораторією, яка контролює всі етапи приготування сумішей – від вхідного матеріалу і розробки найкращого рецепта асфальтобетону для тієї чи іншої дороги до моніторингу кожного влаштованого шару дорожнього одягу.