Новини

«Автомагістраль-Південь» завершила асфальтобетонні роботи на вул. Заболотного – одній з найбільш завантажених автотранспортом магістралей Києва. Фінішний шар дорожнього покриття на 3-кілометровій ділянці влаштований зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

У завершальному етапі капітального ремонту вулиці Заболотного взяли участь близько 100 дорожників та 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

Влаштування верхнього шару дорожнього покриття виконували у цілодобовому режимі.

Найближчим часом будуть проведені роботи зі нанесення дорожньої розмітки, монтажу бар’єрного огородження та встановлення нових дорожніх знаків.

Капітальний ремонт вулиці Заболотного тривав два роки. Дорога збудована на посиленій основі зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Нижні та верхній шари влаштовані з гарячих асфальтобетонних сумішей на площі 109 тис. кв. м.

Окрім відновлення дорожнього покриття, компанія виконала влаштування тротуарів, велодоріжки, водовідведення та зовнішнього освітлення.

Завершено виконання частини основного етапу робіт з відновлення дороги Т-13-06 «Сєвєродонецьк – Новоайдар», яке є одним із пріоритетних завдань президентської програми «Велике будівництво». У стислі терміни жителі прифронтових територій Луганської області вже цього року зможуть користуватися якісним та безпечним автошляхом.
Надважливим цей проєкт є і для «Автомагістралі-Південь». Луганщина є 10-ю областю нашої присутності, тож якісно відновлена майже 40-кілометрова ділянка дороги стане своєрідною візиткою нашої компанії в регіоні. І новим стандартом вітчизняного дорожнього будівництва: як у стислі терміни розгорнути виробництво та одночасно виконати кілька етапів ремонтних робіт стабільно високої якості.
За два останні місяці на всій протяжності ділянки ремонту ми відфрезерували зношене дорожнє покриття та влаштували посилену основу товщиною 15 см із суміші фрезерованого матеріалу та ЩПС, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ). Суміш на об’єкт ремонту постачали з нової виробничої бази поблизу Сєвєродонецька, на якій наприкінці квітня розпочали експлуатацію змішувальної установки.
Також наші асфальтоукладальні бригади завершили влаштування нижнього шару дорожнього покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см на основному проїзді. Вся майже 40-кілометрова ділянка дороги від селища Новоайдар у напрямку міста Сєвєродонецьк уже стала відчутно комфортною для проїзду.

На черзі – влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Наразі стартував наступний етап ремонту – укладання фінішного верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону, який плануємо завершити до середини липня. Після цього, відповідно до затвердженого технічного завдання та графіку робіт – приступимо до облаштування та благоустрою дороги: відновимо водовідвідні споруди, очистимо придорожню смугу від чагарників та порослі, виконаємо досипку та укріплення узбіч, влаштуємо з’їзди та автобусні зупинки, встановимо нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики та бар’єрне огородження, а також нанесемо дорожню розмітку.

Загалом уже наприкінці літа відновлена ділянка траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар” буде здана в експлуатацію як частина повністю оновленого маршруту від Станиці Луганської до Сєвєродонецька протяжністю 128,2 км.

За програмою «Велике будівництво» цього року в Україні ремонтують 73 мости та шляхопроводи. Два із них відновлюємо на автомобільній дорозі Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка» у Львівській області.

Мости розташовані на ділянці дороги км 0+000 – км 12+000, на якій виконуємо капітальний ремонт. У двох місцях – на км 2 та км 3+700 – дорога перетинає річки Щирка та Зубра.
Мости там були зведені за типовим проєктом ТП56 понад 60 років тому. Упродовж тривалої експлуатації під дією надмірного навантаження окремі конструктивні частини мостів зазнали деформацій та руйнувань. Подальше їхнє використання загрожувало безпеці дорожнього руху.
Відтак цього року фахівці ДерждорНДІ провели додаткове обстеження фактичного стану мостів та прийняли рішення щодо повної заміни всіх балок прогонових споруд.
Навесні мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» активно приступив до виконання робіт: демонтували металеву поручневу огорожу, відфрезерувати зношене асфальтобетонне покриття, зняли монолітні бетонні перекриття та тротуарні блоки. Також демонтували зруйновані балки прогонової будови.
Габарит проїзду на мостах до ремонту був 6 м. Тепер його розширюємо до габариту Г-9, а загальна ширина мостів становитиме понад 12 м. Розширення забезпечується шляхом влаштування по обидва боки додаткових опорних частин. На них за допомогою 50-тонного крану буде змонтовано нові залізобетонні балки, на яких влаштуємо монолітну плиту прогонової будови з бетону класу С25/30. Після робіт з гідроізоляції та прокладання дренажної системи розпочнемо асфальтобетонні роботи. Покриття проїзної частини влаштуємо з двох шарів асфальтобетонної суміші: з дрібнозернистої товщиною 3 см та ЩМА-15 товщиною 5 см.
Проїзну частину мостів розширюємо до 9 м. По обидва боки дороги також будуть метрові смуги безпеки та тротуари – пішохідний та технічний.
За умовами технічного завдання, ремонтні роботи проводимо без припинення руху транспортних засобів та пішоходів. Виконуємо їх на половині проїзної частини з забезпеченням руху транспорту по одній смузі в реверсному режимі відповідно до тимчасової схеми ОДР, погодженої з Нацполіцією.
До виконання робіт задіяно понад 20 працівників та 10 одиниць будівельної техніки.
Автошлях Т-14-25 є частиною нового кільця навколо Львова для транзитного вантажного транспорту, що прямує із західних областей до міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Польщею.
Нагадаємо, Національною програмою відновлення мостів, яку президент України Володимир Зеленський анонсував 20 травня, передбачено реконструкцію 1385 мостів та шляхопроводів упродовж 5 років.

У Запорізькій області «Автомагістраль-Південь» почала реалізацію важливого інфраструктурного об’єкта – відновлення 7-кілометрової ділянки автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю.

Автомобільна дорога Р-73 є найкоротшим шляхом з Дніпра до Нікополя. Цей напрямок має важливе значення насамперед для пасажиро-та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини. Незважаючи на ямковий ремонт, який проводився у попередні роки, стан дорожнього покриття є вкрай незадовільним: значні тріщини, напливи, колійність. Проте вже за кілька місяців дана ділянка дороги буде комфортною та безпечною для проїзду.

Наразі проводимо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Із початку цього тижня дорожнє покриття знято на площі понад 25 тис. кв. м. Також проводимо очищення придорожньої смуги від чагарникової рослинності.

На об’єкті працюють 25 працівників та 10 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

Невдовзі плануємо на окремих ділянках посилити дорожню конструкцію та розпочати влаштування вирівнюючого шару дорожнього покриття з крупнозернистого асфальтобетону на всій протяжності ділянки. Після цього буде влаштовано 5-сантиметровий верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону.

Також будуть проведені роботи зі влаштування водовідвідних споруд, автобусних зупинок, встановлення нових дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.

Поточний середній ремонт відрізку регіонального автошляху км 0+000 – км 6 +935 виконуємо за програмою «Велике будівництво». Завершити дорожньо-ремонтні роботи заплановано в серпні поточного року.

Нагадаємо, що «Автомагістраль-Південь» у Запорізькій області, окрім ремонту ділянки автодороги Р-73, відновлює трасу Н-30 “Василівка-Бердянськ” – один із основних туристичних маршрутів у напрямку курортів Азовського моря.

 

«Автомагістраль-Південь» розпочала будівництво 7 кілометрів автотраси Н-31 «Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка» у Дніпропетровській області.

Дорогу прокладаємо на трьох ділянках із 19-го кілометра по 26-й.

На об’єкті працюють 160 самоскидів та 65 одиниць спеціальної дорожньо-будівельної техніки.

Зокрема, до відсипання земляного полотна задіяні бульдозери та автогрейдерів, обладнані супутниковою системою управління Topcon 3D-MC². Завдяки цій технології досягається висока якість та ефективність виконання земляних робіт відповідно до проєктних відміток з точністю до 1,5 см.

Такого технічного оснащення не жодна з вітчизняних дорожніх компаній.

Ділянку траси Н-31 завдовжки 28 км, яку «Автомагістраль-Південь» будує з 2017 року, буде здано в експлуатацію вже цього року.

Профільний журнал «Мінтранс» розмістив авторську колонку генерального директора нашої компанії Миколи Тимофеєва «Секрет успіху «Автомагістралі-Південь»».

На жаль, журнал не має електронної версії, тому передруковуємо текст публікації.

 

Секрет успіху «Автомагістраль-Південь»

У травні 2020 року «Автомагістраль-Південь» встановила неймовірний рекорд – з початку року обсяги виробництва асфальтобетону на наших заводах сягнули 500 тис. т. Жодна приватна дорожня компанія за всю історію незалежної України навіть не наближалася до такого показника. Упевнений, що цього року ми значно перевершимо свій рекорд 2018 року – понад 1,3 млн. т асфальтобетонних сумішей.

Нині ми проводимо ремонтні та будівельні роботи на понад 30 об’єктах у 10 областях країни: Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Львівській, Одеській, Сумській та Харківській. Активно просувається наш проєкт у Молдові. На більшості об’єктів працюємо з випередженням графіку. На деяких ділянках роботи тривають у дві зміни – майже цілодобово.

Задіяна вся наша велика команда –  понад 3 тисячі співробітників та понад 1500 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Працюють 18 виробничих баз: 13 асфальтобетонних заводів та 5 установок з виготовлення укріплених в’яжучим щебеневих сумішей.

Ми дуже добре підготувались до сезону – встановили новий сучасний завод у Сумській області потужністю 240 т на годину. А також переобладнали виробничу базу на Дніпропетровщині. Накопичили значну кількість інертних матеріалів, що дає нам надійну гарантію безперебійного виробництва навіть у пікові періоди. Ми запустили декілька інвестиційних програм з метою розширення company`s fleet у розмірі понад 35 млн. євро. Цього року компанія отримала понад 200 одиниць нової сучасної техніки, зокрема три потужні асфальтоукладальні комплекси з набором дорожніх котків.

Варто зазначити, що потенціал нашої компанії дозволяє виконувати ще більший обсяг робіт. Сумарно всі наші виробництва після запуску в експлуатацію нових потужностей та проведеної модернізації здатні виготовляти до 6 млн. тон асфальтобетону на рік. Маючи такий значний запас міцності, ми продовжуємо активно змагатись за нові замовлення. Беремо на себе відповідальність за об’єкти, які не змогли реалізувати підрядники-початківці.

Але для «Автомагістралі-Південь» дуже важливо не лише збільшувати об’єми виробництва та кількість об’єктів, але і залишатись лідером галузі. Бути першим та найкращим – це вже є складовою філософії компанії.

Ми пишаємось, що першими на ринку починаємо використовувати нові технології та зразки техніки. Це і унікальний для європейського ринку бетоноукладач Gomaco, і котки Bomag нового покоління з системою asphalt manager, які дозволяють ущільнювати суміш в автоматичному режимі, і супутникові системи управління Topcon та Trimblе для земляних робіт. Компанія фактично провела майстер-клас для всього ринку, почавши використовувати комбіновані дорожні машини для експлуатаційного утримання.

«Автомагістраль-Південь» створила найкращу і найбільш професійну в країні мережу лабораторій з контролю якості. Наш науково-дослідний центр, оснащений найсучаснішим обладнанням, моделює характеристики дорожнього покриття залежно від вимог замовника. Серед низки обладнання, що з’явилось у центрі цього року, варто згадати про аналізатор PAVELAB 50 Pave Analyzer, що дозволяє швидко та точно оцінювати склад асфальтобетонних сумішей.

Ми пишаємось, що першими з українських компаній вийшли на ринок сусідніх країн. Наш великий проєкт у Молдові є доказом того, що компанія вміє працювати за міжнародними стандартами.

Багато хто не розуміє, чому нам усе вдається. Тривалий час спекулювали на тому, нібито компанія має таємних, впливових і заможних бенефіціарів. Згодом усі зрозуміли, що нікого за нами нема. Лише досвід, фанатична відданість справі та бажання бути кращим.

Секрет нашого успіху – це професійно та якісно побудована система постачальників і логістики. Ефективне керування фінансовими ресурсами, що дозволяє залучати інвестиції на дуже конкурентних умовах.

Наш секрет – це постійне підвищення кваліфікації команди, її розвиток за рахунок відбору молодих, енергійних та найбільш талановитих фахівців на українському ринку.

Ви здивуєтесь, але у нас справді наймолодша команда на ринку. Чимало наших керівників середньої ланки – це хлопці, які ще кілька років тому завершили навчання. Їм іще не виповнилось і тридцяти років. Вони дуже мотивовані, амбітні, швидко переймають нові технології. Вони бачать кар’єрні перспективи та ототожнюють себе з компанією. І ми продовжуємо інвестувати в молоді кадри: компанія запровадила системну підтримку багатьох середніх та вищих профільних закладів. Ми стежимо за потенційно цікавими хлопцями, починаючи з випускників. Допомагаємо отримати освіту, тестуємо в себе на виробничій практиці, надаємо перше робоче місце. Кадрова стратегія розвитку компанії є, напевно, найбільшим нашим пріоритетом. Кадри нині більш важливіші, ніж заводи чи техніка.

Саме тому ми інвестуємо в навчання нових фахівців. Підтримуємо як профільні навчальні заклади, такі, як Барський коледж транспорту та будівництва, так і заклади вищої освіти.

Нині у нас найбільший колектив на ринку – ми стали дуже потужними, у нас колосальний досвід, але одночасно ми, як і раніше, залишаємось мобільними, швидкими, гнучкими та ефективними. Ми ніколи не зупиняємось. Поки ринок наздоганяє, копіює нас, ми вже відриваємось на декілька кроків уперед. Оце і є секрет успіху «Автомагістралі-Південь».

Насправді все дуже просто.

https://www.facebook.com/525434924648321/posts/805033120021832?sfns=mo

На трасі М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові тривають дорожньо-будівельні роботи

Дорожньо-будівельні підрозділи «Автомагістралі-Південь» продовжують реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові.

Масштабні роботи тривають на ділянках траси км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750. Ця частина автошляху місцями фактично зруйнована та непроїзна для автотранспорту. Але – не для нашої техніки, за допомогою якої ми фактично «з нуля» будуємо дорогу. Рельєф ділянки горбистий, тож земляні насипи на окремих її відрізках сягають понад 8 метрів.

На дільницях ремонту проводимо:

– спорудження земляного насипу. Обсяг земляних робіт сягнув понад 100 тис. куб. м;

– стабілізацію шару основи товщиною 20 см із сумішші грунту та щебенево-піщаного матеріалу з додаванням цементу за допомогою ресайклера CAT RM 500, завезеного в Молдову спеціально для реалізації проєкту;

– влаштування дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з попереднім фрезеруванням асфальтобетонного покриття та приготуванням суміші в установці.

Після завершення земляних робіт, стабілізації основи та влаштування шару із ресайклінгового матеріалу буде влаштовано шар чорного щебеню товщиною 8 см, нижній шар із крупнозернистого щільного асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону завтовшки 4 см.

На іншій ділянці ремонту – км 96+800 – км 151+200 – асфальтобетонні ланки завершують влаштування нижнього шару покриття товщиною 6 см.

На черзі – роботи з влаштування верхнього шару покриття товщиною 4 см. Цей етап реконструкції понад 54-кілометрового відрізку траси розпочнемо після отримання висновку від інженера-консультанта, який здійснює технічний нагляд за виконанням контракту.

Для перевірки якості нашої роботи ми влаштували тестову ділянку верхнього шару зі ЩМА завдовжки 200 м, зразки якої зараз проходять лабораторні дослідження на відповідність європейським дорожньо-будівельним стандартам, які діють на території Республіки Молдова.

Тим часом наші підрозділи по всій ділянці траси виконують роботи зі влаштування примикань до приватних будинків, пішохідних доріжок, водопропускних труб та облаштування узбіччя.

До робіт на об’єктах залучено близько 140 працівників та 50 одиниць техніки.

Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові ми розпочали минулого року. Проєкт реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. За контрактом, ми відремонтуємо відрізок дороги км 96+800 — км 151+200 та збудуємо ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750.

Термін реалізації проєкту становить три роки.

На вулиці Заболотного у столиці влаштовуємо останні метри верхнього шару покриття.

За кілька днів будуть зняті обмеження на проїзд автотранспорту 3-кілометровою ділянкою вулиці Заболотного у Києві. Нині тут завершуються роботи зі влаштування верхнього шару дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.

До завершального етапу капітального ремонту залучено близько 100 працівників та 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки🚜. Працюємо у цілодобовому режимі.

Кілька днів тому асфальтоукладальні бригади влаштували верхній шар покриття на відрізку вулиці по одному проїзду від будинку №156 у напрямку Одеської площі. Тепер цією ділянкою з новим покриттям організовано проїзд автотранспорту згідно з тимчасовою схемою організації дорожнього руху, погодженою з Нацполіцією.

А ми виконуємо влаштування верхнього шару покриття із ЩМАС-20 на протилежній частині вулиці.

Після завершення укладання верхнього шару покриття будемо проводити роботи з нанесення дорожньої розмітки, монтажу бар’єрного огородження та встановлення нових дорожніх знаків.

Нагадуємо, що капітальний ремонт вулиці Заболотного було розпочато у 2018 році. Окрім відновлення дорожнього покриття основної проїжджої частини, ми виконали влаштування тротуарів, велодоріжки, забезпечення водовідведення та зовнішнього освітлення.

Дорога збудована на посиленій основі зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Нижні та верхній шари дорожнього покриття влаштовані на площі 109 тис. кв. м.

Упевнені, що кияни, які користуються однією з найбільш завантажених автотранспортом магістральних вулиць столиці, залишаться задоволені високою якістю нашої роботи.

Завершуємо капітальний ремонт вулиці Заболотного у столиці

На трикілометровій ділянці капітального ремонту вулиці Заболотного у Києві почалися роботи зі влаштування фінішного шару дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.

Влаштовування верхнього шару покриття розпочато від будинку №156 у напрямку Одеської площі по одному проїзду вулиці. Підготовчі роботи виконувались у цілодобовому режимі.

На даний час до робіт залучено майже 100 працівників та 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки.

Проїзд автотранспорту вулицею організовано згідно з тимчасовою схемою організації дорожнього руху, погодженою з Нацполіцією.

Сьогодні завершуємо укладання верхнього шару покриття із ЩМАС-20 на вищезазначеній ділянці, та вже в ніч на 26 травня рух транспорту буде організовано проїздом із новим покриттям. Після чого на протилежному проїзді також розпочнуться підготовчі роботи та буде влаштований верхній шар покриття.

Після завершення асфальтних робіт, також будуть проводитись роботи зі влаштування дорожньої розмітки, бар’єрного огородження та встановлення нових дорожніх знаків.

Капітальний ремонт проїжджої частини і тротуарів вулиці Заболотного, облаштування велодоріжки, забезпечення водовідведення та проведення зовнішнього освітлення ми проводимо з червня 2018 року. Роботи виконувалися у три етапи.
На першому – виконали підготовчі роботи з розбирання покриття основного проїзду, тротуарів та ін.
На другому етапі ми провели земляні роботи. Грунтову основу земляного полотна стабілізували з використанням георешітки на площі понад 114 тис. кв. м. Влаштували посилену дорожню основу, верхній шар якої виконаний із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом.
На третьому етапі проведено влаштування нижніх і верхнього шарів дорожнього покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей. Нижній та середній шари влаштовані із крупнозернистого асфальтобетону на площі 109 тис. кв. м.

Завершити капітальний ремонт вулиці планувалося у 2019 році, але через брак фінансування роботи були перенесені на поточний. Вулиця Заболотного входить до п’ятірки столичних магістральних вулиць безперервного руху, найбільш завантажених транспортом, зокрема й великоваговим транзитним. Проте, незважаючи на постійне навантаження автотранспорту, асфальтобетонне покриття, яке ми влаштували у нижніх шарах, продемонструвало найвищі експлуатаційні якості. Упевнені, що і з фінішним покриттям капітально відремонтована дорога служитиме киянам довго й безпечно.

Відновлюємо маршрути до курортних місць Одещини

У Білгород-Дністровському районі на Одещині чимало привабливих місць для відпочинку на березі Чорного моря. Від Затоки до Вилково тягнеться низка лиманів з цілющими водами та грязями.

Проте дістатися цього унікального куточка України автотранспортом донедавна було доволі проблематично – дорожнє покриття траси Т-16-10 перебувало у вкрай незадовільному стані. Та ще цього року автомандрівки до лиманів, особливо Будацького, стануть комфортними – пропускна здатність ділянки км 12+931 – км 27+189, на якій ми виконуємо поточний середній ремонт, зросте втричі – до 3000 транспортних засобів за добу.
Це дозволить іще більшій кількості українців безпечно дістатися дорогою «Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари» на відпочинок до курортних місць Одеської області.

Проїзна частина автошляху на відрізку через села Вільне, Приморське та Курортне мала ширину 6 м. Комплекс ремонтних робіт з відновлення траси передбачає розширення дорожнього покриття до 7 метрів.

Для цього ми виконуємо кілька етапів ремонту.

На першому етапі ми вже провели:
– розпушення асфальтобетонного покриття фрезою на глибину до 5 см;
– поширення дороги понад 1 м з кожного боку з влаштуванням основи із щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 25 см.

Наразі проводяться роботи з армування поширення георешіткою шириною 2 м та
влаштування двошарової основи з щебенево-піщаної суміші, обробленої комплексним в’яжучим, товщиною 22 см.
Також влаштовуємо вирівнюючий шар товщиною 10 см із крупнозернистого асфальтобетону.

На завершальному етапі асфальтобетонних робіт на ділянці буде влаштовано верхній шар покриття із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.

У межах проєкту також відремонтуємо міст шляхом гільзування з використанням металевої двоочкової гофрованої водопропускної труби дiаметром 2,62 м і загальною довжиною 43,38 м.

У селах Приморське та Курортне також будуть змонтовані мережі зовнішнього освітлення.

До робіт на об’єкті залучено понад 40 працівників та 30 одиниць техніки.

Відновлення дороги Т-16-10 «Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари» плануємо завершити в серпні цього року.

Під час виконання робіт рух автотранспорту організовано по однiй половинi проїзної частини. Для безпеки учасників дорожнього руху встановлено дорожні знаки, бар’єрне огородження та нанесемо дорожню розмітку. Перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності та звертаємо увагу на необхідність дотримання правил дорожнього руху.

На трасі Н-26 «Чугуїв-Мілове» фінішний етап робіт-влаштування верхнього шару покриття

«Автомагістраль-Південь» активно виконує роботи з відновлення автотраси Н-26 «Чугуїв-Мілове» на Харківщині, загальна протяжність ділянки ремонту якої становить 108 км.
Одночасно виконуємо ремонтно-будівельні роботи на кількох відрізках траси:
– км 11– км 15 – поблизу села Коробочкине обдаштовуємо автобусні зупинки;
– км 65 –км 68 – влаштовуємо прикрайковий залізобетонний збірний лоток для водовідведення з проїжджої частини;
– км 81 – км 83 – встановлюємо бортовий камінь на всій протяжності дороги через м. Куп’янськ, влаштовуємо гідроізоляцію монолітної плити шляхопроводу;
– км 92 – км 110+735 – влаштовуємо верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону, який постачаємо з виробничої бази в селищі Шевченкове на Харківщині. Щоденно укладаємо понад 1000 тонн щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші виробленої заводом Ammann Global 160 Quick. Верхній шар уже влаштовано на площі близько 190 тис. кв. м. Також проводимо формування земполотна та відновлення узбіч.
У місцях проведення робіт рух автотранспорту організовано по одній половині проїзної частини у реверсному режимі за погодженою із Нацполіцією схемою. Звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Починаючи з 2016 року, «Автомагістраль-Південь» відновила ділянку траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» км 2+635 – км 110+735, влаштувавши на всій її протяжності дорожню основу та вирівнюючий шар покриття. Також вже понад 64 км дороги виконані у верхньому шарі. Завершити всі роботи по данному проєкту плануємо у серпні поточного року.

Швидкісній трасі «Київ-Бориспіль» подовжуємо експлуатаційний термін

Гордість вітчизняного автодорожнього будівництва – ділянка траси М-03 «Київ-Харків–Довжанський» від Києва до Борисполя – усе частіше вимагає аварійного ремонту. Дорога споруджена 2004 року, і з того часу капітально не ремонтувалась. Постійний жвавий рух транспорту, недотримання міжремонтних термінів, а також незабезпечення належного догляду за станом дорожнього покриття у попередні роки призвели до появи ямковості та деформацій на окремих ділянках автодороги.

Врятувати М-03 від можливих масштабних руйнувань дозволила передача дороги в експлуатаційне утримання приватній компанії.

Тепер «Автомагістраль-Південь» на даній ділянці в постійному режимі виконує вчасне прибирання снігу, аварійний ремонт та інші заходи, аби експлуатаційний стан автомобільної дороги задовольняв вимоги щодо безпеки дорожнього руху.

У квітні на М-03 наші дорожньо-експлуатаційні підрозділи виконали ліквідацію ямковості та деформацій дорожнього покриття, що виникли в процесі експлуатації, обсягом понад 14,6 тис. кв. м. На травень заплановано провести аварійні ремонти обсягом 17 тис. кв. м. Усі ділянки ремонту та технології проведення робіт визначені та погоджені зі Службою автомобільних доріг у Київській області.

Роботи виконуємо методом «карткового» ямкового ремонту, який передбачає фрезерування зношеного дорожнього покриття, очищення поверхні від пилу та залишків фрезерування, нанесення бітумної емульсії з послідуючим укладанням гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником та ущільненням її котками.

До проведення поточних аварійних ремонтів залучено 30 працівників та 12 одиниць техніки.

До кінця місяця заплановано провести ліквідацію ямковості та деформацій дорожнього покриття на 20 ділянках-«картах».

На період виконання робіт ділянки ремонту огороджуємо відповідно до тимчасових схем організації дорожнього руху, погоджених Національною поліцією.

Окрім проведення поточних аварійних ремонтів, наші дорожньо-експлуатаційні підрозділи здійснюють постійний догляд за дорожнім покриттям, шляховими спорудами та смугою відводу автотрас, утримують їх у чистоті та порядку, оперативно усувають виявлені перешкоди для дорожнього руху.

Нагадаємо, у Київській області «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання на понад 240 км автомобільних доріг, а саме М-05 Київ-Одеса та М-03 Київ-Харків–Довжанський.
У Дніпропетровській області забезпечуємо безпечне використання міжнародних трас М-04 «Знам’янка-Ізварине» (+обхід Дніпра), М-18 «Харків-Ялта», М-29 «Харків-Перещепине», національних трас Н-08 «Бориспіль-Маріуполь» (+під’їзд до аеропорту «Дніпро»), Н-11 «Дніпро-Миколаїв (через Кривий Ріг)», Н-15 «Запоріжжя-Донецьк», Н-23 «Кропивницький-Запоріжжя» (+під’їзд до аеропорту «Кривий Ріг»), Н-31 «Дніпро-Решетилівка», чотирьох регіональних та 40 територіальних доріг загальною протяжністю близько 3 тис. км.
У Харківській області виконання робіт експлуатаційного утримання проводимо на 265 км доріг М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» та М-29 «Харків-Перещепине».

В одеському аеропорту завершено «місію»  бетоноукладача Gomaco GP4

«Автомагістраль-Південь» завершила комплекс робіт з влаштування «важкого бетону»  американським бетоноукладачем Gomaco GP4 в одеському аеропорту.

Останні кубометри «важкого бетону» бетоноукладач виконав на руліжній доріжці, якою літаки прямуватимуть із перону на злітно-посадову смугу,  РД-С3 та на узбіччі торця ШЗПС. Перед тим було забетоновано 46 тис. кв. м. площі перону.

Торік Gomaco GP4 виконав укладання «важкого бетону» на 2800 м злітно-посадкової смуги, яку ми збудували паралельно до існуючої ЗПС аеродрому.

Верхній шар покриття ЗПС влаштовано із «важкого» бетону товщиною 40 см. До складу Gomaco GP4 входять бетоноукладач, система автоматичного занурення арматурних стержнів і «фінішер» для захисту бетонної суміші від випаровування води та нанесення текстури, шорсткості. Використання Gomaco GP4 дозволило укладати бетон товщиною  40 см з використанням ковзноі опалубки ( без стаціонарної) на проектну ширину 8 м за один прохід. «Автомагістраль-Південь» стала першою компанією у Східній Європі, яка інвестувала в обладнання саме американського виробника.

Загалом за проєктом реконструкції аеровокзального комплексу було укладено понад 700 тисяч тон сумішей, вироблених на двох бетонних заводах та грунтозмішувальній  установці нашої компанії, розташованих на об’єкті будівництва.

Надалі бетоноукладач Gomaco GP4 буде підготовлено до транспортування та він продовжить роботу на ще одному об’єкті будівництва доріг. Але перед новими звершеннями його очікує модернізація, яка дозволить укладати покриття ще більшої ширини.  А бетонні роботи на невеликих ділянках аеродрому ми виконаємо з використання засобів малої механізації, що передбачено проектом. Завершити їх плануємо до кінця червня.

До робіт залучено понад 120 співробітників та близько 40 одиниць техніки.

Окрім бетонних робіт, продовжуємо монтаж периметрового огородження з боку овідіопольської дороги, для чого проводимо розчищення ділянок від зелених насаджень за погодженою схемою робіт, виконуємо агротехнічні роботи на льотній смузі. Після цього масштабний етап проєкту капітального будівництва злітно-посадкової смуги одеського міжнародного аеропорту буде завершено.

Масштабуємо роботи по відновленню траси Н-07 у Сумській області

На Сумщині окрім капітального ремонту ділянки траси Н-07 км 213+260-км 224+114, на початку травня стартували роботи з поточного середнього ремонту ділянки км 230+437 – км 262+112 траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». Даний відрізок дороги починається від Ромнів в напрямку до міста Суми та має протяжність понад 30 кілометрів.

Відновлення дороги ми розпочали з найгіршої ділянки поблизу села Штепівка у напрямку селища Недригайлів на відрізку км 262 – км 250. На разі одночасно проводимо декілька технологічних процесів: розпушуємо зношене дорожнє покриття, вирівнюємо профіль дороги та влаштовуємо посилену дорожню основу зі щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. Нещодавно тут також вже розпочали влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.

Паралельно з новою ділянкою продовжуємо роботи на відрізку км 213+260 – км 224+114 поблизу міста Ромни. Зараз там активно виконуємо дорожньо-ремонтні роботи. На всій протяжності ділянки вже влаштовано нижній шар зі крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см та понад 8 км середнього шару із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см. Також проводимо земляні роботи, облаштування з’їздів, автобусних зупинок та тротуарів.

Асфальтобетонні суміші для виконання робіт постачаємо з нашої виробничої бази у селищі Степанівка, де на початку квітня цього року розпочав роботу новий асфальтобетонний завод Marini Top Tower 3000.

Для відновлення траси Н-07 залучено понад 120 працівників та 80 одиниць техніки.

На Львівщині розпочали ремонт ділянки дороги на виїзді з курортної Східниці

На початку травня на дорозі Т-14-02 «Східниця-Пісочна» «Автомагістраль-Південь» розпочато поточний середній ремонт ще одної ділянки на відрізку від км 0+000 до км 6+139.

Наразі на 6-кілометровій ділянці дороги на виїзді з курортного селища проводимо підготовчі роботи з розпушення зношеного асфальтобетонного покриття фрезою та послідуюче його планування автогрейдером і ущільнення котками.

Наступними основними етапами робіт буде влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, а також двошарового асфальтобетонного покриття: вирівнюючого шару із
дрібнозернистого асфальтобетону та верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см кожний.
Ділянка дороги пролягає у гірській місцевості, яка вимагає додаткових заходів із водовідведення з проїжджої частини та захисту земляного полотна від розмивів. Для цього передбачено влаштування прикромочних лотків та водоскидних споруд.

Окрім цього, на ділянці км 29+360 – 62+396 автодороги Т-14-02 виконуємо влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на 12-ти кілометровому відрізку, де, починаючи з березня поточного року, ми влаштували посилену дорожню основу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та вирівнюючий шар із дрібнозернистого асфальтобетону. Також у населених пунктах Опори та Меденичі зараз виконуємо роботи зі встановлення бортового каменю та облаштування тротуарів.

Завершити всі роботи на ділянках плануємо у серпні поточного року.
До ремонтних робіт залучено понад 70 працівників та 50 одиниць техніки.
Отже, цьогоріч жителі області отримають майже 40 кілометрів відновленої дороги, яка має важливе значення для економічного розвитку Львівської області, адже веде до курортних Трускавця та Східниці – популярних серед українців та іноземців оздоровниць Карпатського регіону.