Новини
Підготовчі роботи в рамках капітального ремонту автошляху Н-32 «Покровськ — Бахмут — Михайлівка» на Донеччині ми розпочали ще на початку літа. Дорожнє покриття на багатьох ділянках фактично знищене інтенсивним рухом важких автомобілів та військової техніки, містить вибоїни, надимання, колійність. Тож ми сконцентрували на об’єкті достатню кількість персоналу, техніки та обладнання, аби почергово охопити відновлюваними роботами відразу чотири ділянки автошляху загальною протяжністю понад 30 км. На середину липня роботи з капітального ремонту Н-32 набрали максимального розмаху.
Так, на відрізку дороги км 6+490 – км 8+398, який проходить через село Мирне та місто Мирноград, після фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття виконали поширення дороги, влаштування основи із органо-мінеральної суміші та нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону, а також монтаж двох водопропускних труб. Наразі тут виконуємо роботи зі встановлення бортових каменів та облаштування узбіч.
На інших ділянках дороги – км 16+800 – км 31+00 та км 59+500 – км 71+200 – проводимо розчищення придорожньої смуги від чагарників та порослі, земляні роботи, а також фрезерування зношеного дорожнього покриття. Відфрезерований матеріал накопичуємо на виробничій базі в місті Константинівка для подальшого виготовлення органо-мінеральної суміші шляхом його змішування з щебеневим матеріалом, цементом та бітумною емульсією. З даної суміші надалі буде влаштовано посилену дорожню основу. Саме такий етап капітального ремонту зараз проводимо на четвертій ділянці – км 71+200 – км 74+550.
До робіт залучено понад 100 працівників та 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Працюємо у дві зміни. Роботи проводимо під рухом автотранспорту. Проїзд автотрасою організований у реверсному режимі по одній половині дороги. Ділянки проведення робіт облаштовані відповідними тимчасовими огородженнями та попереджувальними дорожніми знаками. Просимо водіїв зважати на них та дотримуватися правил дорожнього руху.
Завершити капітальний ремонт 30 кілометрів автотраси Н-32 «Покровськ — Бахмут — Михайлівка» плануємо до кінця дорожньо-будівельного сезону 2020 року.
На одній з пріоритетних доріг президентської програми «Велике будівництво» – Т-13-06 «Сєвєродонецьк – Новоайдар» – цього тижня завершено влаштування фінішного шару покриття.
Як і було заплановано графіком робіт, влаштування верхнього шару дорожнього покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на основному проїзді майже 40-кілометрової ділянки наші асфальтні бригади завершили всередині липня.
Відтак відучора стартували роботи з облаштування та благоустрою дороги. Наразі асфальтуємо з’їзди та примикання. Також виконуємо роботи з влаштування водовідвідних прикрайкових лотків, встановлення бортових каменів, досипання та укріплення узбіч. Завершальним етапом відновлення дороги будуть роботи з встановлення нових дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків, бар’єрного огородження, а також нанесення дорожньої розмітки.
Відтак наприкінці літа майже 40-кілометрова ділянка траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар” буде здана в експлуатацію, а жителі прифронтових територій Луганської області отримають комфортний та безпечний напрямок від Станиці Луганської до Сєвєродонецька.
Відновлення траси Т-13-06 черговий раз підтверджує спроможність «Автомагістраль-Південь» високоякісного виконання робіт у стислі терміни в будь-якому регіоні країни.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочинає соціальну програму «Велика родина «Автомагістралі-Південь» для підтримки наших співробітників.
Перша акція програми охопить дітей працівників компанії.
Щоліта «Автомагістраль-Південь» організовувала для дітей програму відпочинку. Та цього року літо видалося особливе. Через карантинні обмеження курортно-санаторні заклади не працюватимуть у липні і, можливо, не відкриються й до кінця канікул. Тому більшості школярів доводиться проводити вільний час не в галасливих таборах відпочинку чи на березі теплого моря, а в колі родини.
Проте літні канікули ніхто не скасовував! Тож наша компанія вирішила запропонувати дітям провести їх у чарівному світі читання.
У межах соціальної акції «Спекотне літо з книжками» компанія «Автомагістраль-Південь» подарує дітям працівників комплект художніх видань.
Партнер соціальної програми – видавництво «Ранок». Книжки підібрані фахівцями відповідно до віку дитини. Це книги і для найменших діток, які лише знайомляться з літерами. Це також і розвивальна література, яка допомагає пізнавати світ дошкільнятам та молодшим школярикам. Це й книжки для тих, хто прагне влітку закріпити набуті знання, і для тих, хто хоче поринути у вир веселих досліджень та ігор. І для тих, хто просто полюбляє мандрувати безмежним книжковим світом!
Шановні колеги, очікуємо від вас заявок на подарунковий комплект для ваших діток!
Щоби отримати набір книжок, заповніть невелику анкету й надішліть її на електронну пошту books2020@automagistral.com.ua.
Після верифікації даних анкети кожен учасник соціальної програми отримає вітальне повідомлення.
Ми обробимо дані анкети та надішлемо подарунковий комплект книг якнайшвидше.
Важливо: кількість книжкових комплектів нелімітована, тому подарунки отримають усі учасники соціальної програми.
Упевнені, що книжками, які надійдуть діточкам, зачитуватимуться у кожній сім’ї нашої дружньої «Родини «Автомагістраль-Південь».
Заявка учасника соціальної акції “Спекотне літо з книжками”:
– прізвище, ім’я та по батькові співробітника;
– підрозділ, посада у компанії;
– прізвище, ім’я та по батькові дитини, рік народження;
– адреса відділення «Нової пошти», де вам зручно отримати подарунок;
– прізвище, ім’я, по батькові та номер телефону отримувача подарункового комплекту книг.
Відшуміли-відгули напружені дні захисту дипломних проектів, хвилюючі та щемні миті випуску в Барському фахового коледжу транспорту та будівництва Національного технічного університету. Здається, можна й перепочити. Але частині випускників цього літа не до відпочинку. Їх уже з нетерпінням чекають на виробництві.
Знаковим є те, що перше робоче місце для них надала компанія «Автомагістраль-Південь» – лідер дорожнього будівництва в Україні.
«Цьогорічний випуск увійде в історію і коледжу, і компанії, – зазначив директор навчального закладу Йосип Кібітлевський. – Дипломи техніків-будівельників, техніків-механіків, менеджерів перевезень, інженерів з безпеки дорожнього руху отримали ті молоді люди, за чиїм професійним зростанням упродовж чотирьох літ стежили фахівці «Автомагістралі-Південь».
Співпраця навчального закладу та компанії виявилася надзвичайно ефективною. Завдяки керівництву «Автомагістралі-Південь» у коледжі створена сучасна матеріально-технічна база. Найкращі студенти отримували додаткову стипендію. Практики, технологічна і переддипломна – щедро оплачувались… А сьогодні наші випускники отримали не лише дипломи та гарантовану роботу, а й сертифікати на 5 тисяч гривень від компанії»
За словами Йосипа Кібітлевського, «Автомагістраль-Південь» – єдиний роботодавець у дорожній галузі, який дбає про «вирощування» молодих кадрів ще зі шкільної лави. Тому й проводить профорієнтаційну роботу там, де ці кадри і потрібні, і приживуться.
Цьогоріч компанія разом із коледжем досить потужно стартували у Миколаївській та Одеській областях. Саме звідти в «Автомагістралі- Південь» чимало працюючих династій. А наступність поколінь – це гарантія успіху.
Окрім проведеної роботи в школах (для цього компанія навіть профінансувала зйомку і монтаж професійного фільму про БФКТБ НТУ), учнів привезли на екскурсію у коледж. Відбулося знайомство з викладачами, студентами, школярі мали нагоду взяти участь у конкурсі «Твій шанс!», майстер-класах, відвідати їдальню, гуртожиток, спортивний комплекс, майстерні та навчальні аудиторії.
Більшість із них зрозуміла, що після навчання в такому супер-коледжі вони без роботи не залишаться. Тому й обирають для старту своєї кар’єри БФКТБ НТУ!
Цьогорічні карантинні обмеження суттєво впливають на перебіг вступної кампанії до закладів фахової передвищої освіти. Та в коледжі знайшли вихід: спільно з «Автомагістраллю-Південь» організовують виїзну приймальну комісію. У Кривому Озері на Миколаївщині представники коледжу приймають документи у вступників, а вже 17 липня в одній із місцевих шкіл відбудуться вступні іспити. Такі ж виїзні комісії працюватимуть і в інших регіонах.
Із наступного навчального року співпраця навчального закладу з компанією буде розширена завдяки впровадженню дуальної форми здобуття освіти: теоретичне навчання – у коледжі, практикування – на потужностях «Автомагістралі-Південь». Відтак галузь отримає висококласних спеціалістів, озброєних найсучаснішими знаннями й практичними навичками.
За підсумками перших шести місяців 2020 року «Автомагістраль-Південь» вийшла на справді рекордні за всю історію обсяги!
Роботи киплять на понад 40 об’єктах у 10 регіонах України (Львівська, Волинська, Київська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області).
Загальна протяжність реалізованих об’єктів становить понад 600 км! Роботи виконуються з випередженням планових графіків!
Уже готуються до введення в експлуатацію понад 20 км ділянок автодоріг Н-31 і Р-33. Також на фінішний етап вийшли ремонтні роботи на об’єктах:
Н-30 «Василівка-Бердянськ», Запорізька обл.;
Н-26 «Чугуїв-Мілове», Харківська обл.;
Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград», Харківська обл.;
Р-15 «Ковель-В.-Волинський-Червоноград-Жовква», Волинська обл.;
Т-14-02 «Східниця-Пісочна», Львівська обл.;
Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар», Луганська обл.
І ми не зупиняємося на досягнутому – успішно продовжуємо боротися за нові об’єкти!
На кінець минулого місяця вироблено понад 880 тис. т асфальтобетонних сумішей і 410 тис. т сумішей, оброблених цементом. До середини липня плануємо відзначати перший мільйон тонн асфальтобетону цього року!
Нагадаємо, що за весь рекордний для компанії 2018 рік загалом було відремонтовано та побудовано близько 500 км доріг. Але за два роки компанія виробила значні інвестиції в модернізацію та розвиток виробничих потужностей.
Фундамент нинішніх перемог – всеукраїнська мережа з 18 сучасних виробничих баз (14 асфальтобетонних заводів; 7 змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей, оброблених цементом), понад 1500 одиниць техніки і команда з 3500 співробітників.
Тому до кінця сезону-2020 плануємо вийти на новий рекорд – 1000 км доріг!
Масштабні ремонти – від підготовчих робіт до влаштування верхнього шару дорожнього покриття – «Автомагісталь-Південь» розгорнула відразу на кільк
ох ділянках автотраси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» у Сумській області.
На відрізку км 230+437 – км 262+112 розчищаємо придорожню смугу від чагарників та дрібнолісся, проводимо холодне фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом.
Нижній шар покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону товщиною 10 см влаштували на 12-кілометровому відрізку дороги від м. Недригайлів до с. Штепівка.
Понад 7 км верхнього шару покриття виконано зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Капітальний ремонт проводимо на ділянці км 213+260 – км 224+114, де асфальтні бригади завершують укладання верхнього шару покриття зі ЩМА-20 товщиною 5 см.
Асфальтобетонні суміші на об’єкти ремонту доставляємо з виробничої бази у селищі Степанівка, де у квітні 2020 року ввели в експлуатацію новий асфальтобетонний завод Marini TOPTOWER 3000 продуктивністю 240 т на годину.
Також облаштовуємо з’їзди та примикання, укріплюємо узбіччя, встановлюємо бортовий камінь, влаштовуємо тротуари та автобусні зупинки.
До кінця поточного року Сумщина отримає понад 40 км відновленої траси Н-07 «Київ–Суми-Юнаківка».
Украй важлива для західного регіону транспортна артерія Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка» отримала повністю заасфальтовану ділянку капітального ремонту км 24+500 – км 34+000.
Останні кілометри верхнього шару наші дорожні ланки уклали впродовж вихідних. Для цього рух автотранспорту було перекрито у відповідності з тимчасовою схемою ОДР погодженою з Нацполіцією та Службою автомобільних доріг у Львівській області.
До робіт залучили близько 70 працівників і 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Щоби виконати влаштування асфальтобетонного покриття швидко та якісно, задіяли надсучасний перевантажувач, який забезпечує додаткове перемішування асфальтобетонної суміші, безперервний режим укладання та виключає безпосередній контакт автосамоскидів з асфальтоукладачем, що дозволяє досягти найкращих показників рівності.
Щодня на ділянці капітального ремонту вкладали понад 2000 тонн щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, який постачали самоскидами відразу з двох виробничих баз у Жвирці та Ходовичах.
Одночасно кипіла робота і на інших відрізках ремонту автотраси Т-14-25.
Верхній шар покриття зі ЩМА-15 влаштований і на кількох кілометрах ділянки реконструкції від км 34+000 до км 40+738. Раніше тут також було виконано роботи із влаштування поширення проїзної частини, водовідведення, нижнього шару асфальтобетонного покриття з попереднім посиленням основи щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, а також тротуари.
На пересіченні дороги із трасою Н-13 «Львів-Ужгород», де здійснюємо влаштування кільцевої транспортної розв’язки, проводимо роботи із поширення проїзної частини: влаштування дренуючого шару з піску товщиною 20 см та основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 18 см.
На ділянці капітального ремонту з “нульового” кілометра по 12-й продовжуємо влаштовувати верхній шар основи зі ЩПС та завершуємо роботи з прокладання дощової каналізації та монтажу оглядових та дощоприймальних колодязів.
Нагадуємо, що автошлях Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка» є частиною нового транзитного кільця, яке розміщене на відстані 20-40 км від Львова, для перенаправлення в обхід міста значної частини транспортних потоків, що прямують до міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Польщею.
Завершення робіт з відновлення дороги Т-14-25 на ділянці від Миколаєва до Городка заплановано вже наприкінці 2020 року.
Вважається, що Україна має один із найкращих Основних Законів, але ми б пропонували доповнити Конституцію ще однією статтею, де б закріплювалось право громадян нашої країни на якісні дороги та обов’язок держави забезпечити безпечне пересування автодорожньою мережею країни.
Якщо ви підтримаєте нашу пропозицію, ми готові подарувати нашу ідею депутатам Верховної Ради!
А наразі ми докладаємо максимум зусиль, щоб мрія українців про сучасні європейські дороги ставала реальністю, навіть якщо це ще і не закріплено в Основному Законі.
Компанія сьогодні працює без вихідних у режимі 24/7
Наступного місяця заплановано відкрити відремонтовані автошляхи до курортів на Чорному та Азовському морях. Ці дороги відновлені за президентською програмою «Велике будівництво» – якісно та у стислі терміни.
Один із таких проєктів – ремонт понад 60-кілометрової ділянки траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» – «Автомагістраль-Південь» реалізовує з початку цьогорічного дорожньо-будівельного сезону.
За масштабами робіт відновлення ділянок траси Н-30 можна порівняти із будівництвом траси Н-31 у Дніпропетровській області. На об’єкті задіяно близько 300 працівників і 200 одиниць дорожньої техніки. Ремонтні роботи виконуємо на кількох ділянках одночасно.
Що зроблено?
На ділянці км 32+010 – км 55+082 вже завершено роботи з влаштування верхнього шару із ЩМА-20. Виконуємо укріплення узбіч на відновленій ділянці дороги.
На ділянці км 55+082 – км 89+526 відфрезерували зношене покриття та регенерували посилену основу із суміші фрезерованого матеріалу та ЩПС, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ). Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші на модифікованому бітумі виконали на відрізку дороги у 17 км. Верхній шар зі ЩМА-20 влаштовано на ділянці основного проїзду завдовжки 12 км. Паралельно проводимо облаштування узбіч.
Відтак на ділянці км 89+526 – км 112+026 завершено влаштування двох шарів асфальтобетону по основному проїзду, виконуємо влаштування з’їздів, примикань, пішохідних доріжок та узбіч.
Працюємо у дві зміни. Для безпеки робіт темної пори доби будівельну техніку оснащено додатковим освітленням.
Проведення робіт без зупинок дозволяє завершити відновлення ділянки траси Н-30 раніше запланованого терміну.
Так само безперервно працюють і мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500 на виробничій базі в селі Новополтавка Чернігівського району Запорізької області та змішувальна установка MARINI сoldFALT400 у місті Токмак, продукцію яких постачаємо на ділянки ремонту.
Рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі. Звертаємо увагу водіїв на тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Запевняємо, що ці тимчасові незручності зникнуть уже за кілька тижнів, і проїзд стратегічно важливою трасою Н-30 до Бердянська, Маріуполя та інших населених пунктів на узбережжі Чорного та Азовського морів буде безпечним і комфортним.
Ділянка капітального ремонту дороги Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” км 378 – км 386 готова до здачі в експлуатацію.
Нещодавно на відрізку капремонту автошляху між селами Степанівка та Розалівка дорожні бригади «Автомагістраль-Південь» закінчили нанесення дорожньої розмітки, встановлення нових дорожніх знаків, провели укріплення труб водовідведення, облаштування зупинок громадського транспорту та пішохідних доріжок у межах населених пунктів.
Нагадаємо, що траса Р-33 поєднує Вінницьку та Одеську області. На Одещині вона проходить уздовж кордону з Молдовою та закінчується поблизу контрольно-пропускного пункту «Кучурган». Капітальний ремонт ділянки траси Р-33 ми розпочали в минулому році. На всій протяжності відрізку капітального ремонту дороги було відновлено зруйноване покриття з влаштуванням нової посиленої дорожньої конструкції: дренуючий шар, двошарову основу із верхнім шаром із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, нижній шар покриття з крупнозернистого щільного асфальтобетону та верхній шар зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Відтак «Автомагістраль-Південь» створила справді комфортні та безпечні умови для учасників дорожнього руху та місцевих мешканців.
Одразу на кількох ділянках автотраси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» у Сумській області розгорнулися масштабні ремонти – від підготовчих робіт до влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На ділянці поточного середнього ремонту км 230+437 – км 262+112 проводиться розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся на відрізку від селища Недригайлів у бік села Штепівка. Інші дорожньо-будівельні бригади виконують слідом холодне фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, вирівнювання профілю з додаванням щебенево-піщаної суміші, влаштування основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та нижнього шару.
Спеціалізовані бригади вже влаштували нижній шар покриття із крупнозернистого щільного асфальтобетону на 12-кілометровому відрізку дороги і 7 км верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Асфальтобетонні суміші на об’єкт доставляємо з виробничої бази, що розміщена у селищі Степанівка, де у квітні 2020 року ввели в експлуатацію новий асфальтобетонний завод Marini TOPTOWER 3000 продуктивністю 240 т на годину. Його потужності забезпечують також виконання робіт з капітального ремонту ділянки дороги Н-07 на км 213+260 – км 224+114. Там уже влаштовано нижні шари асфальтобетонного покриття. Асфальтні бригади завершують укладати верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Одночасно проводимо й інші роботи: облаштовуємо з’їзди та примикання, укріплюємо узбіччя, встановлюємо бортовий камінь, влаштовуємо тротуари та автобусні зупинки.
До виконання робіт на об’єкті задіяно понад 120 працівників та 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки.
Відтак уже до кінця поточного року Сумщина отримає понад 40 км відновленої траси Н-07 «Київ–Суми-Юнаківка».
На Харківщині активними темпами ведуться роботи з поточного середнього ремонту автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 516+200 – км 646+200, які було розпочато в 2017 році.
Фінансові можливості замовника з того часу дозволили виконати фрезерування зношеного дорожнього покриття та
влаштувати вирівнюючий шар з крупнозернистого асфальтобетону на загальній протяжності ділянок дороги понад 90 км та лише часткове влаштування верхнього шару покриття.
Наразі здійснюємо завершальний етап асфальтобетонних робіт, який виконуємо двома асфальтоукладальними бригадами, що влаштовують верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Дорожньо-ремонтні роботи проводимо з 630-го кілометра автодороги М-03 у напрямку Чугуєва.
До виконання робіт залучено понад 70 працівників та 50 одиниць техніки.
Під час виконання робіт рух транспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі. Тому перепрошуємо за тимчасові незручності та просимо учасників дорожнього руху звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, дотримуватись правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
До кінця 2020 року на ділянці км 516+200 – км 646+200 автодороги М-03 заплановано завершити весь комплекс робіт із поточного середнього ремонту, який, окрім влаштування верхнього шару покриття, передбачає також облаштування узбіч, примикань та автобусних зупинок, встановлення нових дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків та бар’єрного огородження, а також нанесення дорожньої розмітки.
Прем’єр-міністр Молдови Іон Кіку завітав сьогодні на нашу ділянку ремонту в гагаузькому селі Кірсова, де ознайомився з перебігом робіт із реконструкції траси М3 «Кишинів-Джурджулешти».
Село Кірсове розташоване на 101-му кілометрі дороги. Половина проїзної частини автошляху, що йде через село, вже заасфальтована. На другій половині дороги наші асфальтобетонні ланки завершують влаштування нижнього шару покриття товщиною 6 см. Також укріплюємо узбіччя та асфальтуємо примикання до приватних домогосподарств та пішохідні доріжки вздовж дороги. А в найближчі тижні на всій протяжності понад 54-кілометрового відрізку траси розпочнемо влаштування верхнього шару покриття товщиною 4 см.
Загалом до робіт на об’єкті залучено близько 200 дорожників, майже половина яких – місцеві жителі.
Голова молдовського уряду також оглянув нову техніку, яку ми привезли для проведення дорожньо-будівельних робіт.
«Упевнений, що контракт буде виконаний вчасно та якісно, як ми і домовилися», – зазначив прем’єр-міністром Молдови на зустрічі з «автомагістралівцями».
Нагадаємо, перший міжнародний проєкт – реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові – ми розпочали минулого року. Цей проєкт реалізується за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.
За контрактом, упродовж трьох років ми відремонтуємо відрізок дороги км 96+800 — км 151+200 та збудуємо ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750.