Новини
«Автомагістраль-Південь» закінчує відновлення 7-кілометрової ділянки автодороги Р-73 (км 0+000 – км 6 +935), від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю, яка є найкоротшим шляхом з Дніпра до Нікополя. Основний проїзд уже відновлено!
Проєкт стартував у середині червня. За цей час проведені наступні етапи робіт: фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та локальне посилення дорожньої основи, влаштування двох шарів асфальтобетону з крупнозернистої та щебенево-мастикової сумішей.
Залишилось завершити ремонт шляхопроводу («нульовий» кілометр траси), влаштувати зупинки громадського транспорту та облаштувати узбіччя.
Наразі тривають роботи з відновлення перехідних плит і тротуарної частини шляхопроводу. З початку наступного тижня плануються роботи з влаштування двох шарів асфальтобетону на шляхопроводі та верхнього шару на з’їздах з нього. Незабаром також розпочнуться роботи з відновлення деформаційних швів мостової споруди.
Водночас тривають роботи з ремонту водопропускних труб малих мостів: відновлюються вхідні-вихідні оголовки цих труб, а також проводиться їхня очистка.
Придорожня смуга розчищається від кущів та чагарників, узбіччя дороги досипається та розширюється до нормативних параметрів. Наступним етапом буде укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Паралельно завершуються роботи з монтажу бортового каменю на автобусних зупинках.
Після цього на цій ділянці Р-73 залишиться тільки встановити металеве бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, нові дорожні знаки та нанести дорожню розмітку.
Повне завершення проєкту планується у вересні.
Нагадаємо, автомобільна дорога Р-73 має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини. Раніше на Р-73 проводився виключно ямковий варіант, який не призводив до значного покращення якості дороги.
На першій ділянці траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові (км 96+800 – км 151+200) закінчуємо влаштування фінішного асфальтобетонного шару дорожнього покриття! Незабаром роботи по основному проїзду цієї ділянки довжиною понад 55 км завершаться, залишиться відновити лише одну «проблемну» ділянку (км 121+800 – км 122+800), на якій наразі виконуємо повну заміну та посилення земляного полотна дороги та дорожньої конструкції.
Проблема була виявлена вчасно ще минулого року під час обстеження траси фахівцями нашої компанії. Ділянка має слабу основу з явно недостатньою несучою здатністю – тому комплекс відновлювальних робіт передбачає заміну не лише основи, а й посилення слабкого земляного полотна. Новий конструктив складається з декількох шарів стабілізованого цементом грунту, дренажного шару піску, шару посиленої основи, влаштованого методом холодного ресайклінгу. Тривалість робіт займе близько трьох місяців.
Крім того, на першій ділянці продовжуються роботи зі влаштування тротуарів, майданчиків для зупинки громадського транспорту, монтажу зовнішнього освітлення. Фінішній етап – дорожня розмітка та знаки. Плануємо, що до кінця цього року весь комплекс робіт для першої ділянки автодороги буде завершений.
Тим часом на другій ділянці (км 151+200 — км 171+290, км 179+650 — км 190+750) у розпалі всі види робіт. Ділянки складні, проєктом передбачено спорудження насипів до 8 м заввишки, а це сотні тисяч кубометрів грунту. Наразі об’єм виконаних земляних робіт уже перевищує 200 тис. кубометрів. Одночасно стартували роботи з влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу. На ділянках загальною протяжністю 3,5 км виконано стабілізацію основи з додаванням нового матеріалу – щебеню та цементу (шар завтовшки 20 см), влаштовано шар основи зі ЩПС, обробленої цементом (22 см), та шар зі так званого «чорного щебеню» завтовшки 8 см. У підсумку маємо три шари конструктиву для подальшого влаштування шарів асфальтобетону. Така складна багатошарова конструкція використовується не на всій протяжності об’єкту, а лише на ділянках загальною довжиною 14 км – об’їзди населених пунктів та спрямлення крутих поворотів, де споруджується повністю нове дорожнє полотно. На інших ділянках відновлення дороги передбачено влаштування посиленої дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням двох шарів асфальтобетонного покриття.
Паралельно виконуються роботи з реконструкції штучних споруд – влаштовуються нові залізобетонні водопропускні труби, а також відновлюються та перебудовуються мости. На ділянці понад 10 мостів, два з яких слід повністю реконструювати. На найбільшому із них триває етап влаштування опорних частин.
Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові «Автомагістраль-Південь» виконує з минулого року. Згідно з контрактом, на відрізку км 96+800 — км 151+200 буде проведено ремонт, а ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750 – реконструйовано або збудовано залежно від проєктних рішень.
На реалізацію проєкту замовником відведено три роки. Відновлення автотраси М3 реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. #АвтомагістральПівдень
#АвтомагістральПівдень #АвтомагистральЮг #дорогиУкраїни #дорогиУкраины #БудуємоУкраїнуРазом #Строим_Украину_Вместе #Молдова #трасаМ3 #Кишинів_Джурджулешти #міжнароднийпроект
Як проїхати до чорноморських курортів Катранка та Російка?
Донедавна, аби дістатися до відомої рекреаційної зони у Татарбунарському районі на Одещині, водії були змушені обирати грунтові дороги через поля. Виїжджати на 10-кілометровий відрізок автошляху С-162405 «Білолісся-Приморське-Російка» поблизу села Трапівка автомобілісти не наважуватися через значну кількістю вибоїн та ям. Але вже цього літа проїзд дорогою, яка не знала ремонту останні 30 років, буде відновлено. Минулого тижня «Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт на відрізку автошляху км 15+500 – км 25+500.
Розпушення зношеного асфальтобетонного покриття вже проведено на протяжності 8 км. Зараз проводимо роботи поблизу села Лиман. Паралельно виконуємо виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу – 500 кубометрів щебенево-піщаної суміші С-7 на кожен кілометр. До виконання робіт задіяно 15 працівників та 10 одиниць техніки.
Іще цього тижня плануємо розпочати асфальтні роботи. На всій протяжності ділянки буде влаштовано вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см. Верхній шар покриття укладемо із дрібнозернистого асфальтобетону типу А товщиною 5 см м з попереднім розливом бітумної емульсії ЕКШ-60.
На завершальному етапі робіт виконаємо влаштування примикань, досипання узбіч щебенево-піщаною сумішшю, встановлення нових дорожніх знаків, напрямних стовпчиків та нанесення дорожньої розмітки. На зупинках автотранспорту у селах Лиман та Приморське змонтуємо світлодіодні світильники на сонячних батареях.
Завершити відновлення відрізку км 15+500 – км 25+500 автошляху С-162405 «Білолісся-Приморське-Російка» плануємо у серпні 2020 року.
У Львівській області розпочали поточний середній ремонт автодороги О141003 «Мостиська – Краковець», яка з’єднує пункти пропуску через державний кордон між Україною та Республікою Польща «Шегині – Медика» та «Краковець – Корчова».
До виконання підготовчих робіт задіяно 20 дорожників та 10 одиниць техніки.
Надалі кількість працівників зросте удвічі, адже під час ремонту влаштовуватимемо два типи дорожнього одягу. Перший – на 5-кілометровій ділянці від Краковця у бік Мостиськ – передбачає фрезерування зношеного дорожнього покриття та укладання вирівнюючого шару покриття середньою товщиною 5 см та верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу А. На решті ділянки ремонту виконаємо розпушення асфальтобетонного покриття, виправлення профілю дороги з додаванням нового матеріалу – щебенево-піщаної суміші С-7 та влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетону. А в кожному селі, якими пролягає місцева дорога, також влаштуємо тротуари загальною протяжністю понад 8 км та автобусні зупинки.
Завершити відновлення автошляху включно із заходами з організації дорожнього руху плануємо до кінця поточного дорожньо-будівельного сезону.
Відновлення автошляху О141003 «Мостиська – Краковець» виконується у межах проєкту «Доступне українсько-польське прикордоння: спільні дії щодо модернізації дорожньої інфраструктури». Дорога є надзвичайно важливою для західного регіону країни. Адже розвинена дорожня інфраструктура збільшує інвестиційну привабливість Львівщини та створює нові умови для економічної співпраці з країнами Європи. А для водіїв, які прямують до пунктів пропуску через державний кордон, час у дорозі між ними скоротиться щонайменше удвічі. Досі на це потрібно було не менше 40 хв.
Фінансову підтримку проєкту відновлення автошляху О141003 «Мостиська – Краковець» надає Європейський Союз за Програмою транскордонного співробітництва Польща — Білорусь — Україна 2014-2020.