Новини

«Автомагістраль-Південь» закінчує відновлення 7-кілометрової ділянки автодороги Р-73 (км 0+000 – км 6 +935), від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю, яка є найкоротшим шляхом з Дніпра до Нікополя. Основний проїзд уже відновлено!
Проєкт стартував у середині червня. За цей час проведені наступні етапи робіт: фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та локальне посилення дорожньої основи, влаштування двох шарів асфальтобетону з крупнозернистої та щебенево-мастикової сумішей.
Залишилось завершити ремонт шляхопроводу («нульовий» кілометр траси), влаштувати зупинки громадського транспорту та облаштувати узбіччя.
Наразі тривають роботи з відновлення перехідних плит і тротуарної частини шляхопроводу. З початку наступного тижня плануються роботи з влаштування двох шарів асфальтобетону на шляхопроводі та верхнього шару на з’їздах з нього. Незабаром також розпочнуться роботи з відновлення деформаційних швів мостової споруди.
Водночас тривають роботи з ремонту водопропускних труб малих мостів: відновлюються вхідні-вихідні оголовки цих труб, а також проводиться їхня очистка.
Придорожня смуга розчищається від кущів та чагарників, узбіччя дороги досипається та розширюється до нормативних параметрів. Наступним етапом буде укріплення узбіччя відфрезерованим матеріалом.
Паралельно завершуються роботи з монтажу бортового каменю на автобусних зупинках.
Після цього на цій ділянці Р-73 залишиться тільки встановити металеве бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, нові дорожні знаки та нанести дорожню розмітку.
Повне завершення проєкту планується у вересні.
Нагадаємо, автомобільна дорога Р-73 має важливе значення насамперед для пасажиро- та вантажоперевезень між крупними промисловими містами Дніпропетровщини. Раніше на Р-73 проводився виключно ямковий варіант, який не призводив до значного покращення якості дороги.

На першій ділянці траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові (км 96+800 – км 151+200) закінчуємо влаштування фінішного асфальтобетонного шару дорожнього покриття! Незабаром роботи по основному проїзду цієї ділянки довжиною понад 55 км завершаться, залишиться відновити лише одну «проблемну» ділянку (км 121+800 – км 122+800), на якій наразі виконуємо повну заміну та посилення земляного полотна дороги та дорожньої конструкції.
Проблема була виявлена вчасно ще минулого року під час обстеження траси фахівцями нашої компанії. Ділянка має слабу основу з явно недостатньою несучою здатністю – тому комплекс відновлювальних робіт передбачає заміну не лише основи, а й посилення слабкого земляного полотна. Новий конструктив складається з декількох шарів стабілізованого цементом грунту, дренажного шару піску, шару посиленої основи, влаштованого методом холодного ресайклінгу. Тривалість робіт займе близько трьох місяців.
Крім того, на першій ділянці продовжуються роботи зі влаштування тротуарів, майданчиків для зупинки громадського транспорту, монтажу зовнішнього освітлення. Фінішній етап – дорожня розмітка та знаки. Плануємо, що до кінця цього року весь комплекс робіт для першої ділянки автодороги буде завершений.
Тим часом на другій ділянці (км 151+200 — км 171+290, км 179+650 — км 190+750) у розпалі всі види робіт. Ділянки складні, проєктом передбачено спорудження насипів до 8 м заввишки, а це сотні тисяч кубометрів грунту. Наразі об’єм виконаних земляних робіт уже перевищує 200 тис. кубометрів. Одночасно стартували роботи з влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу. На ділянках загальною протяжністю 3,5 км виконано стабілізацію основи з додаванням нового матеріалу – щебеню та цементу (шар завтовшки 20 см), влаштовано шар основи зі ЩПС, обробленої цементом  (22 см), та шар зі так званого «чорного щебеню» завтовшки 8 см. У підсумку маємо три шари конструктиву для подальшого влаштування шарів асфальтобетону. Така складна багатошарова конструкція використовується не на всій протяжності об’єкту, а лише на ділянках загальною довжиною 14 км – об’їзди населених пунктів та спрямлення крутих поворотів, де споруджується повністю нове дорожнє полотно. На інших ділянках відновлення дороги передбачено влаштування посиленої дорожньої основи методом холодного ресайклінгу з подальшим влаштуванням двох шарів асфальтобетонного покриття.
Паралельно виконуються роботи з реконструкції штучних споруд – влаштовуються нові залізобетонні водопропускні труби, а також відновлюються та перебудовуються мости. На ділянці понад 10 мостів, два з яких слід повністю реконструювати. На найбільшому із них триває етап влаштування опорних частин.
Нагадаємо, реконструкцію траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові «Автомагістраль-Південь» виконує з минулого року. Згідно з контрактом, на відрізку км 96+800 — км 151+200 буде проведено ремонт, а ділянки км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750 – реконструйовано або збудовано залежно від проєктних рішень.
На реалізацію проєкту замовником відведено три роки. Відновлення автотраси М3 реалізується кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. #АвтомагістральПівдень
#АвтомагістральПівдень #АвтомагистральЮг #дорогиУкраїни #дорогиУкраины #БудуємоУкраїнуРазом #Строим_Украину_Вместе #Молдова #трасаМ3 #Кишинів_Джурджулешти #міжнароднийпроект

Черговий проєкт на Волині – ремонт ділянки траси Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква».
Транспортний потік прямує цією трасою зі Львова до Луцька в об’їзд міста Володимир-Волинський. Загальна протяжність ділянки становить 3,8 км.
Особливість цього відрізку траси в тому, що за час експлуатації краї дороги зруйновані вантажним транспортом. Тому під час середнього поточного ремонту потрібно провести відновлення ширини траси з наявних 7 метрів до 8,5 м. Це дозволить об’їзній дорозі відповідати нормативним параметрам для автошляхів 2-ої категорії.
Проєктом також заплановані ремонт мосту через річку Луга та виконання комплексу заходів з організації безпеки дорожнього руху.
Наразі на трасі проводимо фрезерування старого асфальтобетонного покриття. Відфрезерований матеріал згодом використаємо для укріплення узбіч.
Окрім відновлення нормативної ширини, також заплановані вирівнювання профілю дороги та посилення дорожньої конструкції на слабких ділянках. Для цього проєктною документацією передбачено влаштування посиленої основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом.
Асфальтобетонне покриття складатиметься з двох шарів – крупнозернистого завтовшки 10 см і щебенево-мастикового (ЩМА-20) товщиною 5 см.
Окрім об’їзної дороги, ми також виконаємо відновлення ділянки автотраси Р-15 на в‘їзді до Володимира-Волинського з боку Ковеля протяжністю 1,25 км.
Відновлення дорожнього покриття на цих об‘єктах плануємо завершити вже у вересні поточного року.
Дніпропетровщина – один із найбільших за обсягами робіт регіонів присутності нашої компанії. Ми не лише будуємо, але й обслуговуємо дорожню мережу області!
Найбільший наш об’єкт у регіоні – будівництво нової траси Н-31. Але цього тижня стартував теж досить великий проєкт – поточний середній ремонт траси 1 категорії міжнародного значення М-04 “Знам’янка-Ізварине”.
Наша ділянка (км 151+930 – км 196 +816) має протяжність 44,8 км. Це напрямок від Дніпра до Кривого Рога – ділянка від Криничанського посту поліції до межі міста Дніпро.
Ділянка траси М-04 є дуже важливою для регіону – сполучає відразу кілька великих міст області та є основним напрямком перевезення вантажів до портів Чорного моря.
Трафік тут дуже інтенсивний з великою кількістю великовантажних автомобілів, які в умовах неналежного вагового контролю у цілодобовому режимі деформували та руйнували дорожнє покриття. Тому проєктом передбачено комплекс робіт із посилення дорожньої основи на ділянках значних деформацій та руйнувань дорожнього покриття. Цей процес буде здійснюватись за допомогою технології холодного ресайклінгу, який передбачає виготовлення укріпленої суміші: відфрезерованного матеріалу, щебенево-піщаної суміші, цементу та бітумної емульсії для влаштування посиленої дорожньої основи.
На всій протяжності траси також буде відновлено дорожнє покриття за рахунок влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття – вирівнюючого з крупнозернистого асфальтобетону на модифікованому бітумі та верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На першому етапі асфальтобетонні суміші будуть поставлятися з нашого АБЗ у Новомосковську. Надалі чекаємо на запуск в експлуатацію нового АБЗ, який наразі монтується безпосередньо біля об’єкту на нашій виробничій базі у Пашеній Балці.
Окрім відновлення дорожнього покриття, передбачено також розчищення від чагарників та порослі придорожньої смуги, ремонт мостів і шляхопроводів, укріплення узбіч, облаштування транспортних розв’язок, примикань та автобусних зупинок, встановлення нового бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком.
Наразі для виконання робіт задіяно понад 100 одиниць техніки та 120 працівників. Проводимо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару, а також розчищення придорожньої смуги.
Відновити дорожнє покриття на всій протяжності ділянки плануємо до кінця поточного сезону. Відтак Дніпропетровщина вже цього року отримає комфортне та якісне сполучення в напрямку від Дніпра до Кривого Рога.
Це професійне свято усіх, хто щоденною невтомною працею змінює вигляд нашої країни.
Кожен кілометр збудованої дороги – чи то національної магістралі, чи то автошляху між сільськими територіями і маленькими містами, кожен новий міст дають потужний імпульс українській економіці. Адже біля якісних доріг виростають нове виробництво, нові робочі місця, нове житло, нова соціальна інфраструктура.  А все це разом – нова Україна.
Ми ставимо перед собою амбітні цілі й вирішуємо найскладніші завдання.
Бажаємо усім будівельникам міцного здоров’я, енергії для звершень сміливих планів, здійснення мрій та сімейного щастя!
Ми будуємо Україну разом!
У порту Очакова розвантажується перший танкер із бітумом, який прибув із Греції. Імпортер – компанія «Кантарелл Україна» – надійний партнер «Автомагістралі-Південь» уже вподовж п’яти років. Танкер розвантажив 3,5 тис. т бітуму, з яких 2 тис. т – саме для нашої компанії.
Бітум – один із головних складників процесу ремонту та будівництва доріг. Його використовують не лише для виготовлення асфальтобетонних сумішей, але й для емульсії, якою обробляють суміші для дорожньої основи. Завдяки програмі «Велике будівництво» попит на бітум цього сезону збільшився в рази. Потреба «Автомагістралі-Південь» у бітумі сягає понад 100 тис. т. Для нас важливо купити не абиякий матеріал, а лише з гарантованою, стабільною якістю. Адже рецептура, за якою працюють наші АБЗ, налаштована на бітум із певними параметрами.
Звичайні логістичні маршрути та традиційні постачальники вже не справляються з навантаженням – на допомогу прийшли морські поставки. Танкерні перевезення – це не лише збільшення обсягів, але й диверсифікація поставок, зменшення залежності українського ринку від продукту з Білорусії, а відповідно – і російської нафти.
Дякуємо партнерам із «Кантарелл Україна»! Завдяки вам ми реалізуємо всі наші проєкти за графіком та забезпечимо традиційну бездоганну якість нашої роботи!
Наш унікальний проект «Дорожня експертиза 2015-2020» продовжується!
Експерти «Автомагістралі-Південь» інспектують ділянки автотрас, які компанія ремонтувала у попередні роки, й оприлюднюють свій висновок щодо експлуатаційних характеристик дорожнього покриття.
Сьогодні знайомимо вас із експертизою всім відомої дороги М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), на якій майже 80 кілометрів протяжності ми відновили протягом 2016-2018 років.
Траса М-15 має стратегічне значення для економічного розвитку Півдня України, з’єднує 5 портів на Чорному морі і служить транспортним коридором для великовагових вантажівок, що прямують до міжнародного пункту пропуску Джурджулешти. Для експертизи було обрано ділянку автотраси км 83+000 – км 97+000 між населеними пунктами Монаші та Миколаївка Новоросійська протяжністю 14 кілометрів, яка була саме відремонтована в 2016 році та вже понад 4 роки перебуває в интенсивній експлуатації.
До ремонту дана ділянка була в настільки непридатному для експлуатації стані, що місцеві жителі у відчаї пікетували будівлю Кабінету Міністрів, вимагаючи негайно розпочати лагодження проїзної частини.
У межах поточного середнього ремонту ділянки на замовлення Служби автомобільних доріг в Одеській області ми виконали розпушення зношеного асфальтобетонного покриття фрезою, розподілення щебенево-піщаної суміші з наступним влаштуванням дорожньої основи за методом «холодного ресайклінгу» та вирівнюючого шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Верхній шар дорожнього покриття було влаштовано з ЩМА-20. Також облаштували з’їзди та автобусні зупинки, встановили нові дорожні знаки, металеве бар’єрне огородження та нанесли дорожню розмітку.
Інтенсивність руху важковагового автотранспорту відремонтованою ділянкою дороги за останні роки зросла щонайменше вдвічі. Та, незважаючи на надмірні навантаження автотранспорту, дорожнє покриття відрізку км 83+000 – км 97+000 перебуває у такому ж стані, як і після ремонту 2016-го, підтверджують інспектори дороги.
«Дорожнє покриття на ділянці між населеними пунктами Монаші та Миколаївка Новоросійська зберігає належні експлуатаційні якості. Деформацій та руйнувань дорожнього покриття не виявлено. Лише на одній невеликій ділянці було виявлено незначне механічне пошкодження дорожнього покриття, найімовірніше, диском колеса вантажного автомобіля. Усунути таке пошкодження можна в рамках експлуатаційного утримання. Також нами були проведені вимірювання ухилів та рівності дорожнього покриття – показники перебувають у межах допустимих значень, колійність відсутня», – розповів про результати інспекції начальник відділу технічного контролю Євген Смаль.
Отже, черговий іспит на якість виконання дорожніх робіт «Автомагістраль-Південь» склала успішно. Наші дороги справно служать, незважаючи на надмірні навантаження!
А наш проєкт триває, на черзі – нові інспекції. Також очікуємо, що нашу акцію підтримають й інші учасники ринку, і ми всі побачимо, наскільки сумлінно в Україні будують та ремонтують дороги.
Стан 23-кілометрової ділянки головної транспортної артерії Запорізької області – траси М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” – уже не викликає нарікань в автомобілістів. Про значну колійність, напливи та просадки дорожнього покриття, які були на дорозі ще на початку літа, водії автотранспорту тепер згадують як про страшний сон.
Аби відновити дорожнє полотно на відрізку дороги км 299+491 – км 322+705, упродовж липня ми у цілодобовому режимі організували виконання цілого комплексу робіт з поточного середнього ремонту з залученням понад 130 працівників і 100 одиниць техніки, а також двох виробничих баз – АБЗ Новомосковськ та АБЗ Новополтавка.
Відтак на всій протяжності основного проїзду проведено фрезерування зношеного дорожнього покриття та влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону середньою товщиною 12 см. Також на деяких ділянках дороги зі слабкою основою забезпечуємо посилення дорожньої конструкції: влаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 21 см та щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною 18 см, а також шар із крупнозернистого пористого асфальтобетону товщиною 10 см.
Шалений темп та цілодобове виконання ремонтних робіт дозволив нам в стислі терміни розпочати фінішний етап асфальтних робіт – укладання верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см, який плануємо закінчити вже в кінці серпня. Після цього одразу приступимо до облаштування примикань та автобусних зупинок, укріплення узбіч, встановлення бар’єрного металевого огородження, напрямних стовпчиків та дорожніх знаків, а також нанесення дорожньої розмітки.
Автодорога міжнародного значення М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” у Запорізькій області з’єднує крупні промислові міста Запоріжжя, Василівка та Мелітополь та веде до курортних зон на Азовському морі. Відновлення цього ключового для економічного розвитку Півдня України автошляху є одним із головних завдань ініційованої президентом Володимиром Зеленським програми “Велике будівництво”.
На новій виробничій базі у смт. Царичанка у Дніпропетровській області запущено високопродуктивний асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000.
Потужність виробництва становить 240 т асфальтобетонної суміші на годину.
Виробничу базу в Царичанці наші фахівці змогли організувати у стислі терміни, усього за місяць. На ділянці площею 2 га перед монтажем обладнання асфальтобетонного заводу спочатку довелось виконати значний комплекс робіт з розчищення та благоустрою занедбаної території. Під час монтажу паралельно завозили інертні матеріали, бітум, мінеральний порошок. Тому одразу після пусконалагоджувальних робіт асфальтобетонний завод запрацював на повну потужність.
Окрім нової асфальтозмішувальної установки, на виробничій базі розміщено бітумосховище ємністю 800 т, два 100-кубометрових силоси мінерального порошку та установку для модифікації бітуму.
Контроль якості матеріалів на всіх етапах виробництва асфальтобетонних сумішей забезпечує випробувальна лабораторія, оснащена обладнанням провідних світових виробників MATEST, CONTROLS, TransTech Systems та ін.
Обладнання заводу автоматизоване, відповідає найжорсткішим світовим екологічним стандартам. Завод оснащений новітніми очисними спорудами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів.
Роботою самого ж АБЗ управляють біля десяти працівників, які пройшли спеціальну підготовку на аналогічних підприємствах компанії.
У 2020 році «Автомагістраль-Південь» продовжує нарощення та оновлення виробничих потужностей, відтак в цьому році це вже третій новий асфальтобетонний завод компанії.
Загалом наше асфальтобетонне виробництво вже налічує 15 сучасних високопродуктивних заводів сумарною потужністю 3160 тонн сумішей за годину!
Відновлення траси Н-07 “Київ-Суми-Юнаківка” – один із головних об’єктів проєкту “Великого будівництва”.
Автошлях має велике значення, адже з’єднує столицю з обласним центром. До кінця року наша компанія повністю відновить понад 72 км автотраси.
“Керівник “Укравтодору” Олександр Кубраков відвідав із робочим візитом ділянки, на яких тривають роботи, й оцінив високі темпи їх виконання. Усі технологічні процеси зі влаштування дорожнього покриття відповідають найвищим стандартам. Це, напевно, перший візит керівника “Укравтодору” до Сумської області з 2007 року. Нарешті регіону, який багато років недофінансовувався, приділена гідна увага”, – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
Працювати на Н-07 компанія розпочала 2019 року. Торік ми виконали капітальний ремонт відрізку довжиною 5 км на ділянці від межі з Чернігівською областю в напрямку міста Ромни. Зі середини березня 2020-го продовжили виконувати капітальний ремонт до міста Ромни на двох відрізках загальною протяжністю майже 11 км (км 213+260 – км 218+320 та км 218+320 – км 224+114).
На першому етапі виконано фрезерування асфальтобетонного покриття, земляні роботи в місцях влаштування перехідно-швидкісних смуг та пішохідні доріжки.
На другому етапі влаштовано посилену дорожню основу зі фрезерованого матеріалу та щебенево-піщаної суміші, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ) у змішувальній установці, яка розташована на новоствореній виробничій базі в селі Бацмани неподалік ділянки виконання робіт.
Фінішний етап – три шари асфальтобетонного покриття: нижній – із крупнозернистої суміші, середній – із дрібнозернистої та верхній – зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Крім того, провели облаштування з’їздів, автобусних зупинок та тротуари.
Основні роботи з капітального ремонту вже завершені. Виконуємо укріплення узбіч, влаштування водоскидів з проїзної частини, встановлюємо дорожні знаки, бар’єрне огородження та наносимо дорожню розмітку.
Іще одним нашим об’єктом на трасі Н-07 є капітальний ремонт мосту у селі Правдюки на 244-му кілометрі траси. Міст побудований у 1964 році. 2015 року споруда почала руйнуватись – обвалилися тротуарні блоки.
Наш мостобудівний підрозділ наразі виконує демонтаж старих конструкцій мосту, влаштована тимчасова об’їзна дорога. Залізобетонні конструкції будуть замінені на металеві (оцинковані) гофровані труби, які вимагають менших витрат на будівництво та експлуатацію.
Окрім капітального ремонту, ми також проводимо середній поточний ремонт двох ділянок траси Н-07.
Роботи на першій 30-кілометровій ділянці, яка починається від селища Недригайлів у напрямку до міста Суми, стартували на початку травня.
Етапність робіт була наступною: розпушуємо зношене дорожнє покриття, вирівнюємо профіль дороги та влаштовуємо посилену дорожню основу зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. На наступному етапі відбувається укладання нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону. Також облаштовуємо з’їзди та примикання, тротуари та автобусні зупинки, укріплюємо узбіччя, встановлюємо бортовий камінь та бар’єрне огородження
Роботи на 26 кілометрах ділянки вже завершені на основному проїзді. На решті відрізку завершуємо влаштування нижнього шару асфальтобетону. До середини серпня плануємо закінчити всі роботи! Працюємо у дві зміни, майже цілодобово.
Роботи на другій ділянці км 266+612 – км 296+280 розпочали наприкінці липня. Це відрізок траси стартує від села Штепівка та пролягає до самого в’їзду в місто Суми. Наразі відбувається фрезерування, розпушування покриття та вирівнювання профілю дороги. Роботи ще багато, але до кінця року проєкт буде завершений!
За словами Миколи Тимофеєва, Сумщина стала одним із стратегічних регіонів компанії. Не випадково на початку квітня цього року “Автомагістраль-Південь” на виробничій базі у смт Степанівка запустила в експлуатацію найсучасніший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000. Ми зацікавлені у тому, щоб і надалі продовжувати відновлювати дороги Сумщини.
У свою чергу, і місцева служба автомобільних доріг, і влада Сумщини мали змогу переконатись, що “Автомагістраль-Південь” є надійним партнером, який завжди забезпечує високу якість та дотримується заданих термінів.
“Автомагістраль-Південь” на Харківщині, окрім ремонту основних доріг державного значення М-03, Н-26 та Р-51, у межах поточного середнього ремонту активно відновлює територіальну дорогу Т-21-11 “Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук”. Відтак уже за кілька місяців жителі області отримають комфортний та безпечний проїзд – як по трасі національного рівня – і на відрізку км 1+200 – км 27+321 дороги.
Ця автодорога не знала капітального ремонту з часу побудови у 1960-х. У 2018-2019 роках поточним ремонтом було охоплено лише кілька ділянок загальною протяжністю понад 7 км. Тепер же дорожнє покриття буде відновлено і на решті ділянки протяжність якої складає понад 18 км.
  
Ремонтні роботи стартували на 26-му км дороги в бік Чугуєва, біля повороту на с. Мартове. Дорожні бригади паралельно виконують роботи з розчищення придорожньої смуги від чагарників і порослі, фрезерування зношеного дорожнього покриття та влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші. Для попередження появи тріщин виконуємо влаштування прошарку із армуючого синтетичного матеріалу на ділянці з цементобетонними плитами.
На ділянках, де є суттєві руйнування та деформації покриття, а також недостатня ширина дорожнього полотна, виконуємо роботи з відновлення дорожньої основи, її укріплення і посилення георешіткою та щебенево-піщаною сумішшю, обробленою цементом.
А після того, як на всій протяжності ділянки ремонту буде влаштовано верхній шар дорожнього покриття, проведемо також відновлення з’їздів та зупинок громадського автотранспорту, облаштування узбіч, виконаємо роботи зі встановлення дорожніх знаків, бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.
До робіт наразі задіяно понад 70 працівників і 50 одиниць техніки.
Завершити поточний середній ремонт ділянки км 1+200 – км 27+321 автодороги Т-21-11 “Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук” плануємо до кінця цьогорічного будівельного сезону.
«Автомагістраль-Південь» нарощує рекордні темпи.
Іще місяць тому ми звітували про роботи на 40 об’єктах сумарною протяжністю 600 км.
А нині у нас уже понад 50 об’єктів ремонту та будівництва доріг загальною протяжністю ділянок майже 700 км!
Минулого тижня керівник «Укравтодору» Олександр Кубраков повідомив, що в Україні будується та ремонтується 3900 км доріг державного значення.
Якщо у планах «Укравтодору» відновити 4200 км автошляхів, то ми до кінця сезону-2020 плануємо вийти на показник у 800 км доріг.
Порівняно з березнем-липнем 2019 року, обсяг виконаних цього сезону робіт збільшився у 2,5 раза. Попри таке фантастичне зростання, роботи виконуються відповідно до планових графіків, а деякі – навіть із випередженням.
У липні ми встановили рекорд з виробництва асфальтобетонних сумішей – 1 млн т. На кінець місяця виробіток збільшився до 1,2 млн т.
План на серпень іще більш вражаючий – досягнути позначки у 1,7 млн т!
Роботи відбуваються у 10 регіонах України (Львівська, Волинська, Київська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області), де розміщені 18 сучасних виробничих баз (14 асфальтобетонних заводів; 8 змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей, оброблених цементом). У компанії понад 1500 одиниць техніки і команда із 3500 співробітників.
Основні роботи вже завершені на ділянках протяжністю понад 400 км. Рух відкрито, наразі завершуються фінішні роботи – нанесення розмітки, встановлення огороджень та дорожніх знаків тощо на трасах:
19,4 км – Н-31 “Дніпро-Решетилівка”, Дніпропетровська область;
4 км – Р-33 “Вінниця-Велика Михайлівка”, Одеська область;
63,7 км – Н-30 “Василівка-Бердянськ”, Запорізька область;
65 км – Н-26 “Чугуїв-Мілове”, Харківська область;
60,7 км – Р-51 “Мерефа-Павлоград”, Харківська область;
9,5 км – Р-15 “Ковель-Жовква”, Волинська область;
25,8 км – Т-14-02 “Східниця-Пісочна”, Львівська область;
37,1 км – Т-13-06 “Сєвєродонецьк-Новоайдар”, Луганська область;
7 км – Т-16-10 “/Н-33/- Татарбунари”, Одеська область;
32 км – Н-07 “Київ-Юнаківка”, Сумська область;
22 км – Т-14-25 “Миколаїв-Городок”, Львівська область;
6,5 км – Р-73 “/Н-08/-Нікополь”, Запорізька область;
50 км – М-03 “Київ-Довжанський”, Харківська область;
9 км – Р-65 КПП “Миколаївка”-КПП “Катеринівка”, Сумська область.
Будуємо Україну разом!
Наш унікальний проект “Дорожня експертиза 2015-2020» продовжується!
Нагадаємо, експерти “Автомагістралі-Південь” інспектують ділянки автотрас, які ми ремонтували у минулі роки. Досліджують, чи змінилися експлуатаційні характеристики дорожнього покриття.
Минулого місяця ми розповіли про першу інспекцію автотраси Н-09 “Мукачеве – Львів”. Її ділянку км 416+000 – км 436+433 “Автомагістраль-Південь” ремонтувала 2015-го. Як і п’ять років тому, дорога перебуває у відмінному експлуатаційному стані, без деформацій та втрати рівності покриття. Не виявлено ані ямковості, ані колійності.
Сьогодні оприлюднюємо результати другої експертизи – автодороги Т-14-10 “Броди-Червоноград” на Львівщині.
Ділянку км 49+460 – км 81+360 компанія відновила у 2016 році в межах поточного середнього ремонту.
Дорожнє покриття між містами Радехів та Червоноград до весни 2016 року було настільки в незадовільному стані, що дістатися до них було вкрай складно. Через суцільні ями на дорозі пасажирський автотранспорт ходив до населених пунктів лише кілька разів на тиждень. Приїзду “швидкої” доводилося чекати кілька годин!
Для відновлення майже 32-кілометрової ділянки автодороги Т-14-10 ми виконали комплекс робіт з фрезерування та розпушування дорожнього покриття, влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та двох шарів асфальтобетону. У населених пунктах, через які проходить дорога, заасфальтували тротуари та заїзні кишені для громадського транспорту.
Із відновленою автодорогою регіон ожив! Зросла кількість районних та міжобласних пасажирських маршрутів. На дорозі пожвавився рух транзитного транспорту, почала розвиватись придорожня інфраструктура.
Сьогодні якість дорожнього покриття, як і після ремонтних робіт 2016 року, не викликає нарікань.
З часом змінився лише колір дороги, але це цілком нормальне явище. Чорна бітумна плівка на поверхні зникає, і дорога стає того кольору, що й кам’яний матеріал, використаний при виготовленні асфальтобетонної суміші (сірий, червоний тощо).
“Інспекцію провели в обидва напрямки з багаторазовими вибірковими промірами рівності за допомогою триметрової рейки. Покриття без деформацій і помітної зношеності, колійність відсутня.
Хоча трасу активно використовують аграрії, пересувається важка техніка. Дорога перебуває майже у відмінному експлуатаційному стані як у межах населених пунктів, так і в лісистій місцевості, на відкритих ділянках, на поворотах.
Помітно, що лінія осьової розмітки, яку ми нанесли 2016 року, поновлена, а ось крайові лінії місцями не проглядаються. Але це вже питання до організації, яка проводить утримання дороги”, – розповів про результати інспекції інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович.
Отже, “Автомагістраль-Південь” знову здала екзамен на “відмінно”!
Наші дороги справді служать багато років – це цілком виправдана інвестиція!
Наш проєкт триває! Незабаром оприлюднимо результати наступних інспекцій.
Також очікуємо, що нашу акцію підтримають й інші учасники ринку, і ми всі побачимо, наскільки сумлінно в Україні будують та ремонтують дороги.

Як проїхати до чорноморських курортів Катранка та Російка?

Донедавна, аби дістатися до відомої рекреаційної зони у Татарбунарському районі на Одещині, водії були змушені обирати грунтові дороги через поля. Виїжджати на 10-кілометровий відрізок автошляху С-162405 «Білолісся-Приморське-Російка» поблизу села Трапівка автомобілісти не наважуватися через  значну кількістю вибоїн та ям. Але вже цього літа проїзд дорогою, яка не знала ремонту останні 30 років, буде відновлено. Минулого тижня «Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт на відрізку автошляху км 15+500 – км 25+500.

Розпушення зношеного асфальтобетонного покриття вже проведено на протяжності 8 км. Зараз проводимо роботи поблизу села Лиман. Паралельно виконуємо виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу – 500 кубометрів щебенево-піщаної суміші С-7 на кожен кілометр. До виконання робіт задіяно 15 працівників та 10 одиниць техніки.

Іще цього тижня плануємо розпочати асфальтні роботи. На всій протяжності ділянки буде влаштовано вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см. Верхній шар покриття укладемо із дрібнозернистого асфальтобетону типу А товщиною 5 см м з попереднім розливом бітумної емульсії ЕКШ-60.

На завершальному етапі робіт виконаємо влаштування примикань, досипання узбіч щебенево-піщаною сумішшю, встановлення нових дорожніх знаків, напрямних стовпчиків та нанесення дорожньої розмітки. На зупинках автотранспорту у селах Лиман та Приморське змонтуємо світлодіодні світильники на сонячних батареях.

Завершити відновлення відрізку км 15+500 – км 25+500 автошляху С-162405 «Білолісся-Приморське-Російка» плануємо у серпні 2020 року.

У Львівській області розпочали поточний середній ремонт автодороги О141003 «Мостиська – Краковець», яка з’єднує пункти пропуску через державний кордон між Україною та Республікою Польща «Шегині – Медика» та «Краковець – Корчова».

До виконання підготовчих робіт задіяно 20 дорожників та 10 одиниць техніки.

Надалі кількість працівників зросте удвічі, адже під час ремонту влаштовуватимемо два типи дорожнього одягу. Перший – на 5-кілометровій ділянці від Краковця у бік Мостиськ – передбачає фрезерування зношеного дорожнього покриття та укладання вирівнюючого шару покриття середньою товщиною 5 см та верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу А. На решті ділянки ремонту виконаємо розпушення асфальтобетонного покриття, виправлення профілю дороги з додаванням нового матеріалу – щебенево-піщаної суміші С-7 та влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетону. А в кожному селі, якими пролягає місцева дорога, також влаштуємо тротуари загальною протяжністю понад 8 км та автобусні зупинки.

Завершити відновлення автошляху включно із заходами з організації дорожнього руху плануємо до кінця поточного дорожньо-будівельного сезону.

Відновлення автошляху О141003 «Мостиська – Краковець» виконується у межах проєкту «Доступне українсько-польське прикордоння: спільні дії щодо модернізації дорожньої інфраструктури».  Дорога є надзвичайно важливою для західного регіону країни. Адже розвинена дорожня інфраструктура збільшує інвестиційну привабливість Львівщини та створює нові умови для економічної співпраці з країнами Європи. А для водіїв, які прямують до пунктів пропуску через державний кордон, час у дорозі між ними скоротиться щонайменше удвічі. Досі на це потрібно було не менше 40 хв.

Фінансову підтримку проєкту відновлення автошляху О141003 «Мостиська – Краковець» надає Європейський Союз за Програмою транскордонного співробітництва Польща — Білорусь — Україна 2014-2020.