Новини

Ми продовжуємо наш великий тур регіонами присутності компанії «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Київську область.
Перший контракт у Києві – капітальний ремонт вулиці Радунської в Деснянському районі – наша компанія здобула у 2015 році. Це був абсолютно новий досвід роботи, адже через щільний трафік вулицею нам довелось враховувати десятки факторів, які безпосередньо могли вплинути на виконання робіт. Наприклад, влаштування верхнього шару покриття по всій ширині проїзду вимагає проведення робіт виключно у нічний період, коли припиняється рух тролейбусів.
За час роботи у Києві наші спеціалісти розробили повністю новий підхід планування та організації виконання робіт у міських умовах. Як результат – за п’ять років плідної праці «Автомагістраль-Південь» успішно провела роботи на 19 об’єктах.
Серед найбільш масштабних об’єктів у столиці – капітальний ремонт бульвару Дружби Народів у 2017 році. Того ж року стартував капітальний ремонт вул. О. Теліги на ділянці від проспекту Степана Бандери до вул. О. Довженка.
У сезоні 2020 ми завершили грандіозний проєкт із реконструкції вулиці академіка Туполєва загальною протяжністю 3,1 км, який було розпочато у жовтні 2018 року. Відповідно до проєктної документації, проїзну частину вулиці розширено до 15 м. По обидва боки проїзної частини влаштовано тротуари із фігурних елементів мощення (бруківки) та велосипедні доріжки.
Проведено перекладання інженерних і теплових мереж, водо- та газогонів, встановлено зовнішнє освітлення на опорах, контактну мережу тролейбусу, світлофорні об’єкти, нові дорожні знаки, зупинки громадського транспорту, пішохідне огородження, влаштовано дощову каналізацію, виконано благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території.
Також минулого сезону завершено капітальний ремонт однієї з найбільш завантажених автотранспортом магістралей столиці – вулиці академіка Заболотного протяжністю майже 3 км.
Цей проєкт ми також почали у 2018 році, капітально відновивши дорожню конструкцію та влаштувавши тротуари та велодоріжки. Завершили роботи у 2020 році – влаштували верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності ділянки.
Також були проведені супутні роботи: встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків, нанесення розмітки холодним пластиком, а також влаштування зовнішнього освітлення.
Наймасштабніший столичний проєкт сезону 2020 – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери від Північного мосту до вул. Олени Теліги протяжністю 3,831 км.
Через щільний трафік автотранспорту на одному із найбільш завантажених проспектів столиці було прийнято рішення розділити капітальний ремонт на два етапи.
Перший етап роботи стартував ще у 2019 році на найбільш складній ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. 2020 року ми завершили роботи у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
За сезон було виконано значний об’єм робіт, зокрема, перевлаштовано дощові каналізації, прокладено резервні кабельні канали, встановлено опори освітлення та змонтовано огородження вздовж пішохідних зон.
На початку жовтня 2020 року ми розпочали другий етап капітального ремонту ділянки від Оболонського проспекту до вул. Олени Теліги завдовжки близько 1,6 км. За цей час наші бригади влаштували нижній та середній шар асфальтобетонного покриття. Завершити всі роботи ділянці у повному обсязі плануємо у цьому році.
У сезоні 2021 ми розпочнемо капітальний ремонт однієї із найбільш навантажених доріг столиці – проспекту Героїв Сталінграда протяжністю 5 км.
Варто зазначити, що в Київській області ми також реалізовували пілотний проєкт – Weight-in-Motion (WiM), який передбачав влаштування шести пунктів габаритно-вагового контролю на трасах M-06 «Київ-Чоп», M-03 «Київ-Харків-Довжанський», Р-03 Пiвнiчносхiдний обхiд м. Бориспiль, М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» та М-05 «Київ-Одеса».
Система WiM – ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим у дорожнє покриття індикаторам спостереження система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.
Окрім відновлення доріг на Київщині, «Автомагістраль-Південь» також здійснює всесезонне експлуатаційне утримання 234 км доріг державного значення: автошляху М-05 км 11 – км 143 і траси М-03 км 18 – км 33 та км 41 – км 126. Для робіт на об’єктах експлуатаційного утримання задіяно понад 50 одиниць спеціальної техніки.
Ми прагнемо і надалі розвивати автошляхи Київщини, адже наша компанія має всі можливості для якісного обслуговування, відновлення та будівництва доріг будь-якої складності. Маємо надію, що в 2021 році фінансування дорожньо-будівельних робіт у столиці та області забезпечить завершення поточних робіт та реалізацію нових проєктів.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт вулиці академіка Заболотного
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 2,9 км
Виконано у верхньому шарі – 2,9 км (100%)
Реконструкція вулиці академіка Туполєва
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3 км
Виконано у верхньому шарі – 3 км (100%)
Капітальний ремонт проспекту Бандери
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,8 км
Виконано у верхньому шарі – 2,4 км (63%)
Разом:
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 9,7 км
Виконано у верхньому шарі – 8,3 км (85,5%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 200 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 100 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, с. Кобці
На Україну насувається арктичний циклон, який принесе морози до мінус 20 градусів, сильний вітер та снігопади.
Сьогодні з п’ятої години ранку підрозділи нашої служби експлуатаційного утримання вивели на автотраси в Одеській, Харківській та Дніпропетровській областях понад 180 одиниць снігоприбиральної спецтехніки.
Арктичний циклон – уже другий виклик для наших експлуатаційників. У грудні вони максимально оперативно впорались з наслідками льодяного дощу, коли дороги та тротуари перетворились на ковзанки. У цілодобовому режимі дороги обробляли піщано-соляним розчином та сіллю.
«Автомагістраль-Південь» заздалегідь підготувалась до зимового обслуговування автошляхів. На дорожньо-експлуатаційних базах компанії заготовлено понад 16 тисяч тонн технічної солі та 46 тисяч тонн фрикційних матеріалів. Мобілізовано майже 700 працівників.
Окрім прибирання снігу та усунення слизькості, у наші обов’язки також входить комплекс інших експлуатаційних робіт, зокрема: ремонт або заміна бар’єрного огородження, очистка систем водовідведення, розширення узбіччя автогрейдерами, вирубка порослі, вивіз сміття, встановлення дорожніх знаків та інші, не менш важливі роботи, зокрема, аварійний ремонт дорожнього покриття.
У зимовий період для оперативної ліквідації ям, що виникають унаслідок коливання температур, ми використовуємо холодні суміші бітумомінеральні дорожні (СБМД). Суміші для аварійного ремонту створені за унікальною рецептурою компанії на виробничій базі у Новомосковську. При влаштуванні суміші навіть за мінусової температури повітря тимчасова «латка» протримається тривалий час. З настанням теплого сезону її можна буде за необхідності замінити на більш стійку, влаштовану за допомогою традиційних гарячих асфальтобетонних сумішей.
Аварійні ремонти автодоріг ми виконуємо з початку грудня, але в січні вони значно активізувались. Наші бригади виконали ямковий ремонт на площі понад тисячу квадратних метрів. Під час ремонтів було використано 115 тонн холодних бітумомінеральних сумішей.
Нагадаємо, «Автомагістраль – Південь» здійснює експлуатаційне утримання автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05 «Київ-Одеса». У Харківській – М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
У 2021 році компанія планує розширити дорожню мережу всесезонного обслуговування, а також охопити нові регіони.
Будуємо Україну разом!
Наприкінці 2020-го ми розпочали великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь», демонструючи результати дорожньо-будівельних робіт у 10 областях України, в яких ми працювали впродовж останніх років.
Відеочастину цього проєкту розпочинаємо із Запорізької області.
У цьому регіоні «Автомагістраль-Південь» працює вже третій рік. Масштабне відновлення доріг розпочалось у 2019 році з поточного середнього ремонту дороги Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь». Для реалізації проєкту було залучено понад 250 одиниць техніки та 450 працівників, які працювали у цілодобовому режимі.

Досвід цілодобового режиму роботи у сезоні 2020 наша запорізька команда зуміла масштабувати на всі проєкти та достроково завершити їх. Ремонтні роботи були організовані так, що величезний виробничий конвеєр не зупинявся ні на хвилину.
Загалом у 2020 році у Запорізькій області компанія виконувала роботи на 5 об’єктах загальною протяжністю 92,9 км. Вони повністю завершені у верхньому шарі покриття.
У регіоні працює мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500, продуктивністю – 200 т на годину, та змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивністю 400 тонн на годину.
Постійний штат працівників, залучених до роботи на об’єктах у Запорізькій області, виріс до 300 осіб, а кількість техніки перевищила 200 одиниць.
У кожному регіоні «Автомагістраль-Південь» створює потужні виробничий та логістичний комплекси, формує професійну команду. Це дає нам безперечні конкурентні переваги та можливість для реалізації одразу низки інфраструктурних проєктів будь-якої складності та масштабу.
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Донецьку область.
Відновлювати дороги на Донеччині ми почали з 2017 року. За цей час відремонтували понад 70 км автошляхів із використанням найсучасніших технологій на ринку дорожнього будівництва.
2020 року за президентською програмою «Велике будівництво» ми провели масштабні роботи з капітального ремонту на двох важливих для Донеччини трасах загальною протяжністю понад 50 км.
Один із найбільших проєктів компанії у регіоні – капітальний ремонт двох ділянок автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» між Краматорськом та Добропіллям: км 28+300 – км 36+750 (від села Андріївка до села Сергіївка протяжністю 8,5 км) та км 36+750 – км 49+615 (від села Сергіївка до міста Краматорськ протяжністю майже 13 км).
Виконуючи проєкти, ми розширили дорогу з 7 м до 8 м і влаштували додаткові смуги руху на ділянках підйомів та пересічень.
Також проведено роботи з перебудови автошляху на ділянках крутих поворотів, спусків і підйомів із доведенням поперечного та поздовжнього профілів до нормативних вимог.
Повна перебудова виконана на ділянках автошляху, елементи плану та поздовжнього профілю яких не відповідають розрахунковій швидкості руху. Для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту ми привели радіуси кривих до нормативних показників. На цих відрізках фактично «з нуля» побудована нова дорога.
На ділянці км 28+300 – км 36+750 завершено весь комплекс дорожньо-будівельних робіт за винятком окремого відрізку протяжністю близько 200 м, що проходить через лісовий масив, по якому наразі триває процес отримання дозвільних документів Замовником робіт.
На іншій ділянці км 36+750 – км 49+615 виконані підготовчі роботи, влаштовано земляне полотно та водопропускні труби. У нижньому шарі асфальтобетонного покриття влаштовано 12,8 км автошляху та 8,8 км у верхньому.
Завершити капітальний ремонт двох ділянок траси Т-05-14 плануємо у 2021 році.
Ще одним масштабним інфраструктурним проєктом у Донецькій області, який ми почали реалізовувати у 2020-му, є капітальний ремонт автошляху Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка».
Автошлях має протяжність 137,4 км та проходить через густонаселені районні центри у Донецькій та Луганській областях. В останні роки від водіїв надходили численні скарги через понівечений стан дороги. Інтенсивний рух важких автомобілів і військової техніки майже зруйнував трасу, а пересуватись нею було вкрай проблематично.
Цього літа ми розпочали капітальний ремонт траси одразу на чотирьох ділянках загальною протяжністю понад 30 км. Зокрема, на двох відрізках км 6+490 – км 8+398 від міста Покровск у напрямку міста Костянтинівка та км 71+200 – км 74+550 від села Іванівське до міста Бахмут роботи завершені у повному обсязі.
Згідно з проєктною документацією, наші бригади також виконали комплекс супутніх робіт: влаштували нові водопропускні труби, автобусні зупинки, пішохідні доріжки та тротуари, облаштували примикання та узбіччя, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики, бар’єрне та пішохідне огородження, нанесли дорожню розмітку та змонтували освітлення уздовж автошляху.
На третій ділянці км 16+800 – км 31+000 біля виїзду з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки влаштовано основу дорожнього одягу та нижній шар покриття по всьому відрізку протяжністю 14,2 км.
Варто зазначити, що під час реалізації проєкту «Автомагістраль-Південь» використовувала обладнання, аналогів якому немає на вітчизняному ринку дорожнього будівництва – бетонолом RB-500, який спеціально було доставлено зі США.
За проєктом, старе цементобетонне покриття на дорозі треба було зруйнувати та підготувати до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття. Проте під час виконання робіт виявилося, що земляне полотно споруджено із слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Бетонолом забезпечив руйнування тільки шару бетонного покриття, не завдавши шкоди підстилковим шарам основи та земляному полотну. За словами наших фахівців, обладнання показало свою роботу надзвичайно ефективно.
Четверта ділянка – км 59+500 – км 71+200 – знаходиться між містами Костянтинівка та Бахмут та має протяжність 11,7 км. На відрізку завершено основні роботи. Зокрема, виконано розширення та посилення дороги та влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону. Повне завершення робіт передбачено у 2021 році.
У 2021 році ми також плануємо розпочати капітальний ремонт ще на двох ділянках траси Н-32 у Донецькій області: км 13+535 – км 16+800 та км 56+300 – км 59+500.
Відтак ми й надалі продовжимо будувати та відновлювати дороги Донеччини з гарантованою якістю та швидкими темпами робіт. Маємо надію, що фінансування проєктів і надалі буде здійснюватись на належному рівні, адже у Донецькій області ще багато автошляхів котрі потребують негайного ремонту. «Автомагістраль-Південь» здатна працювати на об’єктах будь-якої складності, адже ми володіємо усіма необхідними потужностями, найновішою передовою технікою та маємо найчисельніший штат висококваліфікованих та професійних спеціалістів.
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 28 + 300 – км 36 + 750
Планова протяжність ремонту – 8,4 км
Виконано у верхньому шарі – 7,8 км (93%)
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 36 + 750 – км 49 + 615
Планова протяжність ремонту – 12,9 км
Виконано у верхньому шарі – 8,8 км (68,2%)
Капітальний ремонт Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 6 + 490 – км 8 + 398
Планова протяжність ремонту – 1,9 км
Виконано у верхньому шарі – 1,9 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 16 + 800 – км 31 + 000
Планова протяжність ремонту – 14,2 км
Виконано у верхньому шарі – 0 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 59 + 500 – км 71 + 200
Планова протяжність ремонту – 11,7 км
Виконано у верхньому шарі – 11,7 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 71 + 200 – км 74 + 550
Планова протяжність ремонту – 3,4 км
Виконано у верхньому шарі – 3,4 км (100%)
Разом
Планова протяжність ремонту – 52,5 км
Виконано у верхньому шарі – 33,6 км (64%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 450 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 240 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-168637Б, продуктивність 160 т/год, с. Слов’янка, Дніпропетровська область
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT, продуктивність – 400 т/год, м. Костянтинівка
Бажаємо всім нашим друзям, партнерам, колегам та співробітникам щастя та успіхів у новому 2021 році!
Нехай втілюються всі ваші мрії та плани, а улюблена справа дарує задоволення, надихає та заряджає позитивом!
Міцного вам здоров’я, любові, підтримки близьких та друзів!
Будуємо Україну разом!
Шановні колеги!
Раді повідомити про продовження корпоративного конкурсу «Є рекорд!» до початку нового сезону 2021!
Наш конкурс «Є рекорд!» стартував на початку серпня. Упродовж п’яти місяців ми розповіли про 17 співробітників «Автомагістралі-Південь», чиї рекорди допомагають рухати компанію до нових звершень.
Нагородити переможців ми планували на нашому традиційному передноворічному корпоративі. Проте через карантинні обмеження ухвалили рішення відтермінувати урочистості та продовжити конкурс.
Ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень у 2020 році досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
2020 рік обов’язково ввійде в історію України як початок наймасштабнішого відновлення та будівництва доріг. Центральне місце у цій визначній події відіграє компанія «Автомагістраль-Південь».
Ми з вами досягли неймовірних результатів. Відновили доріг більше, ніж уся дорожня галузь за минулі роки!
Напередодні Нового року ми зібрали основні факти про діяльність компанії у сезоні 2020.
«Автомагістраль-Південь» завершує 2020 рік абсолютним лідером галузі. Наступного 2021 року компанія налаштована розвиватись іще динамічніше.
Плани у галузі амбітні, але нові виклики лише мотивують нашу команду до чергових перемог та рекордів!
Найбільший регіон присутності компанії «Автомагістраль-Південь» – Дніпропетровщина. Тут ми і будуємо найбільший інфраструктурний проєкт в Україні, і відновлюємо сотні кілометрів доріг, і забезпечуємо всесезонне обслуговування майже 3000 км автошляхів державного значення.
Компанія розпочала свою роботу в регіоні у 2017 році і за чотири сезони відновила понад 30 об’єктів. Наші виробничі потужності у сукупності із командою професійних дорожніх будівельників та передовою спецтехнікою дозволили відремонтувати та побудувати понад 250 км доріг.
У регіоні створено шість потужних виробничих баз, які обладнані високопродуктивними асфальтобетонними заводами та змішувальними установками. На виробничих базах також функціонують сучасні випробувальні лабораторії, одна з яких є справжнім науково-дослідним центром і єдиною в Україні, яка проводить випробування якості асфальтобетонних сумішей за передовою системою Superpave.
Варто відзначити, що на Дніпропетровщині наша компанія використовує найсучаснішу в Україні дорожньо-будівельну техніку. Зокрема, дорожні фрези, бульдозери та автогрейдери, що обладнані системами автоматичного управління, а також новітні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, які першою в Україні почала масово використовувати саме «Автомагістраль-Південь».
Найбільш масштабним проєктом компанії у Дніпропетровській області є будівництво чотирисмугової траси Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка». Його реалізація розпочалася 2017 року. Мов європейський автобан, нова дорога буде комфортною та безпечною, проходитиме в обхід населених пунктів. Завдяки президентській програмі «Велике будівництво» темпи реалізації проєкту у 2020 році досягли рекордних показників та зросли у півтора раза. Лише цьогорічний обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів.
Будівництво дороги Н-31 велось одразу на дев’яти ділянках загальною протяжністю понад 28 км на відрізку від пересічення траси Н-31 з дорогою на Кам’янське та до каналу «Дніпро-Донбас». Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси.
Проєкт передбачав будівництво нових штучних споруд. Зокрема, на 20-му кілометрі побудовано шляхопровід тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки та два скотопрогони із металевих гофрованих конструкцій між 24-им та 26-им кілометрами.
Крім того, частиною цього проєкту є будівництво двох важливих дворівневих транспортних розв’язок.
Перша розташована у Петриківському районі на км 21+900. Розв’язка з’єднає трасу Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка- Шульгівка».
Будівництво другої транспортної розв’язки триває у Царичанському районі поблизу села Проточи на км 27+970 над дорогою ІІІ категорії Т-04-02 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне».
Також у межах проєкту Н-31 розпочато будівництво мосту через канал «Дніпро-Донбас». Цей етап робіт є вкрай важливим, адже саме завдяки спорудженню мосту буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас».
Наступного року ми також плануємо збільшити темпи робіт та забезпечити будівництво нової траси до межі з Полтавською областю в найкоротші терміни.
Іще одним важливим проєктом у регіоні є будівництво 2-ї черги південного обходу міста Дніпро від запорізької траси Н-08 до Південного мосту протяжністю 7,1 км. Будівництво об’їзної дороги дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правому березі міста, що суттєво зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Окрім робіт з будівництва, «Автомагістраль-Південь» 2020 року проводила поточні середні ремонти доріг державного значення, які передбачали відновлення двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
На відрізку км 151+930 – км 196+816 ми розпочали роботи від м. Дніпро у напрямку Кривого Рога. Упродовж чотирьох місяців наші бригади завершили підсилення дорожньої основи та влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття по всій протяжності ділянки 44,8 км, а на 28 км влаштували верхній шар.
У жовтні стартував ремонт другої ділянки автотраси М-04 – «п’ятихатського напрямку» км 72+442 – км 151+930, від межі з Кіровоградською областю до Криничанського поста поліції. Цього року було виконано влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на найбільш проблемних відрізках загальною протяжністю 13,3 км.
Наступного року ми завершимо роботи по всіх 75,4 км обох ділянок траси М-04.
Також 2020 року у верхньому шарі ми відновили понад 80 км дорожнього покриття ділянок автошляху Н-11 «Дніпро-Миколаїв» км 53 – км 107 та км 112 – км 127 і відрізку траси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» км 81 – км 105.
Обидві ділянки дороги мають стратегічне значення, оскільки є в’їздом в Дніпропетровську область і поєднують Кривий Ріг із великими обласними та районними центрами Півдня та Центру України.
Роботи на обох автошляхах велись паралельно і цілодобово у режимі non-stop. Протягом 3 місяців ми виробили та влаштували понад 500 тис. тонн органо-мінеральних та асфальтобетонних сумішей.
Окрім будівництва та оновлення автошляхів, «Автомагістраль-Південь» упродовж року обслуговує майже 3000 км доріг державного значення у Дніпропетровській області. Зокрема, наші фахівці проводять роботи із забезпечення безпеки дорожнього руху, ремонт дорожнього покриття, догляд за автодорожньою інфраструктурою, виконують прибирання, очищення та благоустрій придорожньої смуги, очищення доріг від снігу та проводять заходи для боротьби із зимовою слизькістю.
Загалом у 2020 році на об’єктах Дніпропетровського регіону компанією було відновлено понад 129 км доріг у верхньому шарі. Для роботи було залучено понад 1000 працівників та 700 одиниць спецтехніки.
Сподіваємось, що фінансування дорожньо-будівельних проєктів у Дніпропетровській області й надалі буде забезпечено на належному рівні, що, окрім відновлення зношеної дорожньої мережі, також дозволить створити нові робочі місця та побудувати відповідну інфраструктуру для подальшого розвитку економічного потенціалу регіону.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Н-11 «Дніпро – Миколаїв» км 112+608 – км 127+110
Планова протяжність – 14,5 км
Виконано у верхньому шарі – 14,5 км (100%)
Н-11 «Дніпро – Миколаїв» км 53+000 – км 107+000
Планова протяжність – 44,5 км
Виконано у нижньому шарі – 44,5 км
Виконано у верхньому шарі – 32,5 км (73%)
Н-23 «Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя», км 81+881 – км 105+272
Планова протяжність – 23,4 км
Виконано у верхньому шарі – 23,4 км (100%)
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», км 151+930 – км 196+886
Планова протяжність – 44,8 км
Виконано у нижньому шарі – 42,5 км
Виконано у верхньому шарі – 31 км (69%)
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», км 72+442 – км 151+930
Планова протяжність – 13,3 км
Виконано у нижньому шарі – 13,3 км
Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка», км 0+000 – км 28+600
Планова протяжність – 28 км
Виконано у верхньому шарі – 28 км (100%)
Загалом:
Планова протяжність – 168,5 км
Виконано у нижньому шарі – 166,2 км
Виконано у верхньому шарі – 129,4 км (77%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 1000 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 700 одиниць
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Девладове
Асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-168637Б, продуктивність – 160 т/год, с. Слов’янка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, с. Пашена Балка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Меліоративне
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Царичанка
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, м. Новомосковськ
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, . Девладове
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, с. Пашена Балка
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, смт Петриківка
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Львівську область.
Відновлення автодоріг у цьому регіоні ми проводимо вже майже 10 років. І щоразу стаємо свідками, як відремонтовані автошляхи призводять до економічного пожвавлення: зростає кількість районних та міжобласних пасажирських маршрутів, більшає транзитного автотранспорту, розвивається придорожня інфраструктура.
Так було після ремонту автотраси Н-09 “Мукачеве-Львів” у 2015 році. Відрізок дороги на ділянці км 416+000 – км 436+433 між селом Давидів і містом Бібрка, на якому ми влаштували посилену основу та асфальтобетонне покриття, став основним для руху вантажівок між Львовом та Івано-Франківськом.
Так сталося і після відновлення автодороги Т-14-10 «Броди-Червоноград» у 2016 році на ділянці км 49+460 – км 81+360. До ремонту дорожнє покриття між містами Радехів та Червоноград було у настільки незадовільному стані, що пасажирський автотранспорт до населених пунктів ходив лише кілька разів на тиждень, а приїзду «швидкої» доводилося чекати кілька годин!
І так само безпечним та комфортним стало пересування автотрасою М-09 «Тернопіль-Львів- Рава-Руська», поточний середній ремонт ділянки дороги від межі Львівської та Тернопільської областей до Львова загальною протяжністю 72,8 км наша компанія проводила у 2016-2018 роках.
Оновлені об’єкти, незважаючи на тривалу експлуатацію в умовах інтенсивного транспортного руху та специфічних регіональних погодних умов, досі перебувають у гарному стані, що підтверджено нашими пост аудитами.
2020 року у Львівській області силами «Автомагістралі-Південь» традиційно швидко та якісно відновлено майже 100 км доріг.
Зокрема, «Автомагістраль-Південь» відремонтувала половину із майже 100-кілометрової дороги зі Львова до рекреаційних перлин та популярних курортів Прикарпатського краю: «Сколівські Бескиди», фортеці Тустань, Східниці, Трускавця. Поточний середній ремонт ділянок траси Т-14-02 «Східниця-Пісочна» ми завершили на початку вересня, і нині один із головних туристичних маршрутів Львівщиною нічим не відрізняється від європейських доріг.
Також цього року розпочали будівництво ділянки дороги «Східниця-Пісочна» в об’їзд міста Трускавець протяжністю 3,8 км. Новозбудована ділянка автошляху спрямує транзитний автотранспорт в обхід Трускавця, що збереже міські вулиці від руйнування та зменшить забруднення повітря, а також в обхід територій, де виникають небезпечні явища, пов’язані з утворенням техногенних карстів у зоні підземних шахт Стебницького родовища калійних солей. Проєкт передбачає будівництво двох кільцевих розв’язок на в’їзді та виїзді з нової ділянки автошляху, влаштування шести водопропускних труб та двох очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автодороги.
Не менш важливе значення має відновлення автодороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка». Цей шлях суттєво розвантажить кільцеву дорогу Львова від транзитного транспорту. Наша компанія здійснює капітальний ремонт ділянок км 0+000 – км 12+000 та км 24+500 по 34+000, а також реконструкцію від км 34+000 до км 40+738. У 2016-2018 роках ми виконано капремонт ділянки км 12+000 – км 21+900.
Відновленим автошляхом О141003 «Мостиська – Краковець» ми поєднали між собою пункти пропуску через державний кордон із Республікою Польща «Шегині – Медика» та «Краковець – Корчова». Для водіїв час у дорозі між пунктами завдовжки 19,1 км скоротився щонайменше удвічі. Досі на це потрібно було не менше 40 хв. А от виграш усього західного регіону країни важко переоцінити: розвинена дорожня інфраструктура збільшує інвестиційну привабливість Львівщини та створює нові умови для економічної співпраці з країнами Європи.
Цього року також фінішував поточний середній ремонт дороги державного значення М-06 «Київ-Чоп» на відрізку км 650+800 – км 665+400 поблизу міста Сколе. Відновлення цієї ділянки загальною протяжністю 14,6 км ми розпочали в 2018 році, однак обмежене фінансування дозволило провести лише роботи зі влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття. Проте і після трьох сезонів експлуатації дорога знаходиться у доброму стані, тож наші бригади без зволікань виконали влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, примикань та нанесення дорожньої розмітки.
Також у рамках програми «Велике будівництво» в листопаді розпочато ремонтні роботи на дорозі Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква»: влаштували майже 3 кілометри верхнього шару покриття на ділянці біля селища Великі Мости та виконали холодний ресайклінг та вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону на 6-кілометровій ділянці від села Острів у напрямку Волинської області.
Наша компанія в поточному році також виконала капітальне відновлення однієї з найдовших вулиць Львова – Личаківської, яка з’єднує обласний центр з містом Винники. Наші дорожні бригади провели холодне фрезерування зношеного асфальтного покриття, розбирання та перевлаштуванням дорожнього одягу в місцях вирівнюванням поздовжнього профілю дороги та влаштували два шари із крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону. На окремому відрізку дороги довжиною 600 м у межах густонаселеного району Львова влаштовано новий господарсько-побутовий каналізаційний колектор, реконструйовано дощовий каналізаційний колектор, відновлено інженерні мережі та влаштовано посилену дорожню основу та трьох шарове асфальтобетонне покриття.
Також на Львівщині восени 2020 року ми почали ремонтувати гірські дороги. У Сколівському районі капітально відновлюємо понад 11-кілометровий відрізок дороги між селищем Славське та селом Хащованя. Досі два населені пункти були з’єднані кам’янистою дорогою, яка в одному місці взагалі проходить через річку. Проїхати нею, особливо взимку, можна лише на позашляховику. Та вже наступного року якісна дорога С141516 Славське-Хащованя стане частиною автомобільного шляху, що сполучатиме гірськолижні курорти Львівської та Закарпатської областей – Тисовець, Орявчик, Плай, Славське, Волосянка, Захар Беркут, Пилипець, Ізки.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
М-06 «Київ-Чоп», км 650+800 – км 665+400
Планова протяжність ремонту – 14,6 км
Виконано у верхньому шарі – 14,6 км (100%)
Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 137+000 – км 159+780
Планова протяжність ремонту – 2,8 км
Виконано у верхньому шарі – 2,8 км (100%)
Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 89+538 – км 114+311
Планова протяжність ремонту – 6,3 км
Виконано у нижньому шарі – 6,3 км (100%)
Т-14-02 «Східниця-Пісочна»», км 0+000 – км 6+139
Планова протяжність ремонту – 6,1 км
Виконано у верхньому шарі – 6,1 (100%)
Т-14-02 «Східниця-Пісочна»», км 29+360 – км 62+396
Планова протяжність ремонту – 20 км
Виконано у верхньому шарі – 20 км (100%)
Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка», км 0+000 – км 12+000
Планова протяжність ремонту – 21,1 км
Виконано у верхньому шарі – 21,1 км (100%)
Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка», км 34+000 – км 40+738
Планова протяжність ремонту – 6,7 км
Виконано у верхньому шарі – 6,7 км (100%)
О141003 «Мостиська-Краковець», км 0+00 – км 19+100
Планова протяжність ремонту – 19,1 км
Виконано у верхньому шарі – 19,1 км (100%)
С141516 «Славське-Хащованя», км 5+500 – км 12+200
Планова протяжність ремонту – 4,6 км
Виконано у верхньому шарі – 4,6 км (100%)
вул. Личаківська, м.Львів
Планова протяжність ремонту – 4,1 км
Виконано у верхньому шарі – 4,1 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 150 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-1687, продуктивність – 160 т/год, с. Ходовичі
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, смт Жвирка
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність –400 т/год, смт Жвирка.
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності компанії «Автомагістраль-Південь». На черзі – Одещина.
Одеська область – перший регіон, у якому «Автомагістраль-Південь» почала оновлювати дороги. З 2004 року ми провели роботи на понад 50 об’єктах будівництва, капітальних та поточних середніх ремонтів. Серед найбільших проєктів компанії варто відзначити поточний середній ремонт траси М-15 «Одеса-Рені», капітальний ремонт доріг М-05 «Київ-Одеса» та Р-33 «Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка».
На Одещині «Автомагістраль- Південь» створила виробничу базу в селищі Авангард, на якій працює асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-16837 потужністю 160 т/год. На території бази знаходиться випробувальна лабораторія, яка ретельно контролює якість матеріалів та продукції з використанням обладнання та стандартів ЄС та США.
2020 року на Одещині за президентською програмою «Велике будівництво» ми відновили понад 28 км автотрас у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
У липні розпочали поточний середній ремонт траси С162405 «Білолісся-Приморське-Російка» км 15+500 – км 25+500 від села Трапівка у напрямку села Лиман Татарбунарського району протяжністю 10 км.
Ця ділянку дороги не знала ремонту майже 30 років. Щоби проїхати до чорноморських курортів Катранка та Російка, водіям потрібно було об’їжджати майже вщент зруйновану дорогу польовими шляхами.
Ще один об’єкт на Одещині, який ми відновили у цьому році поточним середнім ремонтом – автошлях Т-16-10 «Приморське-Жовтий Яр-Татарбунари» км 12+931 – км 27+189 у Білгород-Дністровському районі протяжністю 14,2 км.
Ця дорога має стратегічне значення, оскільки прямує уздовж моря, а в літній сезон нею пересуваються численні туристи в напрямку від Затоки до Сергіївки та Приморського. Останні роки траса перебувала у занедбаному стані, тому її відновлення збільшило туристичну привабливість одного з наймальовничіших кутків регіону.
Згідно з проєктом, ми відновили ширину дороги з 6 м до 7 м, відремонтували міст шляхом гільзування з використанням збірних металевих гофрованих труб.
Цього року було завершено капітальний ремонт автотраси Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” на ділянці км 378+505 – км 386+431 між селами Степанівка та Розалівка загальною протяжністю 3,9 км.
Траса Р-33 поєднує дві області – Вінницьку та Одеську. На Одещині вона проходить уздовж кордону з Молдовою та закінчується поблизу контрольно-пропускного пункту «Кучурган».
Реалізацію проєкту ми розпочали ще минулого року, а вже в червні 2020-го по всій протяжності відрізку дороги було влаштовано верхній шар асфальтобетону. Окрім цього, наші бригади виконали комплекс супутніх робіт: укріплення труб водовідведення, облаштування зупинок громадського транспорту та пішохідних доріжок у межах населених пунктів, встановлення нових дорожніх знаків та нанесення розмітки.
Також нещодавно завершено капітальний ремонт ділянки траси М-05 «Київ-Одеса» км 405+000 – км 407+000, де в поточному році влаштовано автономну систему дорожнього освітлення та виконано комплекс робіт з організації дорожнього руху.
Найбільший інфраструктурний проєкт у регіоні – будівництво злітно-посадкової смуги в Одеському аеропорту.
Роботи на території одеського летовища «Автомагістраль-Південь» розпочала у 2017 році. Реалізація масштабного проєкту завершилась влітку 2020-го, після 31 місяця важкої роботи. Для будівництва ЗПС ми створили власну виробничо-технічну базу на території аеропорту: встановили два сучасні бетонні заводи фірми Goker та одну змішувальну установку для приготування щебеневих сумішей, оброблених цементом.
Окрім цього, під час будівництва ми використовували і найсучасніші технології. Зокрема, унікальний для України та Східної Європи бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4.
Нова ЗПС дозволить аеропорту приймати більш важкі типи повітряних суден, включаючи «Боїнг-767», та збільшити пасажиропотік удвічі. Крім того, в Одесу прибуватимуть і літаки компаній-лоукостерів, що зробить авіаподорожі більш доступними для жителів Одещини.
Протяжність нової смуги становить 2,8 км, а ширина – 45 м.
Окрім відновлення доріг на Одещині, «Автомагістраль-Південь» також здійснює експлуатаційне утримання автошляху М-05 «Київ-Одеса» на ділянці км 274 – км 466 протяжністю 192 км.
Одещина – один із найбільш перспективних регіонів України. Область має високий потенціал для розвитку туризму та безпосередньо впливає на економіку держави завдяки найбільшим морським портам. Тому вкрай важливо й надалі продовжувати розбудову транспортної інфраструктури Одещини.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д С162405 «Білолісся-Приморське-Російка», км 15+500 – км 25+500
Планова протяжність ремонту – 10 км;
Виконано у верхньому шарі – 10 км (100%).
Поточний середній ремонт а/д Т-16-10 «Приморське- Жовтий Яр-Татарбунари», км 12+931 – км 27+189
Планова протяжність ремонту – 14,2 км;
Виконано у верхньому шарі – 14,2 км (100%).
Капітальний ремонт а/д Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка”, км 378+505 – км 386+431
Планова протяжність ремонту – 3,9 км;
Виконано у верхньому шарі – 3,9 км (100%).
Капітальний ремонт а/д М-05 «Київ-Одеса», км 405+000 – км 407+000
Планова протяжність ремонту – 2 км;
Виконано у верхньому шарі – 2 км (100%).
Разом:
Планова протяжність ремонту – 30,1 км;
Виконано у верхньому шарі – 30,1 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 150 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 100 одиниць.
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-16837, продуктивність – 160 т/год, смт Авангард;
бетонний завод Goker GBS Compact 120 – 2 одиниці, продуктивність – 2 х 120 м3/год, міжнародний аеропорт «Одеса»;
змішувальна установка MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, міжнародний аеропорт «Одеса».
Представляємо вам чергового учасника нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!»: Максим Калашник, керівник проєктів компанії «Автомагістраль-Південь» у Донецькій області.
У 2006 році Максим закінчив Придніпровську державну академію будівництва та архітектури. І з того часу працює у дорожньо-будівельній сфері.
«Я почав свій шлях в «Автомагістралі-Південь» у 2017 році, на посаді інженера відділу технічного контролю. До цього здобув чималий досвід роботи, проте саме у компанії досяг найвищого рівня професіоналізму. За кілька років мене призначили на посаду регіонального керівника проєктів у Донецькій області. За цей час я встиг випробувати свої сили на справді великих та масштабних проєктах. Проте, без сумніву, саме 2020 рік можна назвати рекордним, адже ми провели капітальний ремонт одразу на двох трасах: Т-05-14 «Добропілля-Лиман» та Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка» загальною протяжністю майже 60 км. І це лише початок, оскільки плани компанії на наступний рік ще більш грандіозні», – розповів Максим.
За словами Максима Калашника, рекордною подією 2020 року стало те, що наша регіональна команда змогла, незважаючи на складність проєктів, опанувати нові технології та виконати у тричі більші обсяги робіт порівняно з минулими роками.
Цьогорічні наші проєкти входять ТОП-10 компанії за обсягами робіт. А якщо врахувати фактичні терміни та проблемні питання, з якими нам довелось зіштовхнутись при їх реалізації, то проєкти, мабуть, є одними з найскладніших. До прикладу, під час виконання робіт на відрізку траси Н-32 км 16+800 – км 31+000 ми виявили, що споруджене зі слабких ґрунтів земполотно не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Старе цементобетонне покриття, згідно з проєктом, потрібно було зруйнувати та влаштувати поверх нього новий дорожній конструктив. Але за такого стану земполотна зробити це якісно було неможливо. Тому наші фахівці почали шукати технології, які допомогли б якнайкраще розв’язати цю проблему. Вибір зупинили на технології віброрезонансного руйнування з використанням спеціальної машини – бетонолома RB-500. Цю машину у серпні було доправлено на об’єкт зі США разом із трьома професійними операторами. Обладнання забезпечило руйнування виключно шару бетону і не завдало шкоди підстилковим шарам основи та земляному полотну. У результаті складне питання проєкту було успішно вирішено.
«В останні роки автошляхи Донеччини перебувають у незадовільному стані через інтенсивний рух важких автомобілів та військової техніки. Хоча ремонт і називається капітальним, однак виконані об’єми робіт свідчить про те, що фактично ми будуємо дороги «з нуля». Варто зазначити, що траси, на яких працює «Автомагістраль-Південь» прослужать багато років, адже якість – кредо нашої команди і ми цим пишаємось. Наша мета – побудувати найкращі автодороги в області та країні», – зазначив Максим Калашник.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні – розповідь про Волинську область.
Волинь – це регіон із 10-річною історією проєктів «Автомагістралі-Південь». Саме 2010 року ми розпочали перші проєкти в області – поточний ремонт автомобільної дороги державного значення «Київ-Ковель-Ягодин» на ділянках км 353+844 – км 447+638 та км 451+000 – км 478+000. Тоді наші виробничі потужності розташовувались у селищі Маневичі, а зараз забезпечення дорожньо-будівельних робіт асфальтобетонними сумішами здійснюється з потужної виробничої бази, що діє поблизу в селища Жвирка Львівської області. За десятиліття ми реалізували десятки проєктів з ремонту основних трас: Н-17 «Львів-Радехів-Луцьк», Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» та Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква».
У 2020 році першим об’єктом у західному регіоні, де ми розпочали роботи, стала саме ділянка шляху Р-15 у Волинській області протяжністю 9,5 км від м. Нововолинськ до межі зі Львівською областю. Відрізок км 80+000 – км 89+514 відремонтували впродовж трьох місяців. Наші бригади локально посилили дорожню основу та влаштували двошарове асфальтобетонне покриття. Також силами нашого мостобудівельного підрозділу на км 89+294 відновлено міст через ріку Західний Буг довжиною 124 м. По всій протяжності ділянки ремонту виконано влаштування покриття на з’їздах, перехідно-швидкісних смугах, заїзних кишенях та посадкових майданчиках. На відновленій ділянці траси нанесено дорожню розмітку, влаштовано бар’єрне огородження, встановлено нові сигнальні стовпчики та дорожні знаки.
Значного оновлення зазнала дорожня інфраструктура і навколо міста Володимир-Волинський, через який пролягає дорога Р-15.
На ділянці км 0+000- км 1+250 – виїзд з міста у напрямку Ковеля – бригади «Автомагістралі-Південь» комплексно відновили дорожнє покриття та виконали облаштування дороги.
На іншій ділянці дороги Р-15 – км 0+000 – км 3+800, об’їзд Володимира-Волинського – виконано комплекс робіт із відновлення ширини дороги до нормативних параметрів з 7 м до 8,5 м. Також проведені роботи на мосту через річку Луга, зокрема відновлено деформаційні шви.
Відтак місто Володимир-Волинський отримало якісні дороги на об’їзді та в’їзді, що забезпечить комфортні та безпечні умови для пересування автошляхом і місцевим мешканцям, і транзитному транспорту, який прямує трасою зі Львівської області до Луцька.
Комфортним та безпечним став проїзд трасою Р-15 між селом Верба та Володимиром-Волинським. На ділянках км 42+000 — км 44+708 та км 45+255 – км 48+670 загальною протяжністю 6,12 км влаштовано посилену основу зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та два шари асфальтобетонного покриття. Також проведено роботи з відновлення мосту через меліоративний канал поблизу села Верба: наші мостобудівельники виконали влаштування перехідних плит та монолітної залізобетонної плити. Також завершені роботи з облаштування узбіч, тротуарів, примикань та автобусних зупинок.
Окрім відновлення ділянок регіональної дороги Р-15 у Волинській області, наша компанія цього року відремонтувала понад 7 км територіальної дороги Т-03-05 «Нововолинськ–Іваничі-Павлівка–Локачі» в Іваничівському районі на ділянці від Новолинська у напрямку селища Іваничі. На ділянці влаштовано два шари асфальтобетонного покриття, тротуарні доріжки, посадкові майданчики, встановлено дорожні знаки та нанесено розмітку.
Загалом поточного року силами «Автомагістраль-Південь» відновлено майже 28 км доріг державного значення в регіоні.
Наступного року ми готові виконати відновлення ще більшої протяжності кілометрів доріг Волинської області з забезпеченням максимально стислих термінів та гарантованої якості робіт.
Проєкти 2020 року
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 0+000-км1+250
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 1,25 км
Виконано у верхньому шарі – 1,25 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 0+000-км 3+800
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,8 км
Виконано у верхньому шарі – 3,8 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 42+000 – км 44+708
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 2,7 км
Виконано у верхньому шарі – 2,7 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 45+255 – км 48+670
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,41 км
Виконано у верхньому шарі – 3,41 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 80+000 – км 89+514
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 9,51 км
Виконано у верхньому шарі – 9,51 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Т-03-05 «Нововолинськ-Іваничі-Павлівка-Локачі», км 0+070 – км 7+300
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 7,2 км
Виконано у верхньому шарі – 7,2 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 100 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 70 одиниць.
Як учасника нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!» представляємо Романа Зубка – керівника виробничої бази «Автомагістралі-Південь» у місті Дергачі Харківської області.
Роман керує базою два роки. До того накопичив чималий досвід управління виробництвом, очолюючи АБЗ на Львівщині.
«У мене дві вищі освіти. Першу здобув 2005 року у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури на механічному факультеті, а другу – торік у «Львівській Політехніці» за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми». Іще студентом підробляв асфальтобетонником-варильником ІІІ розряду. У дорожньо-будівельній сфері працюю понад 15 років, третину з них – в «Автомагістралі-Південь». Починав із посади керманича виробничої бази у Ходовичах, згодом працював у Жвирці Львівської області. За кілька років очолив найбільшу та найпотужнішу базу компанії – у Дергачах», – розповів Роман.
Найбільшим досягненням у сезоні 2020 Роман Зубко вважає рекордну з 16 АБЗ компанії кількість асфальтобетонних сумішей, яку виробив завод у Дергачах – понад 340 тис. тонн. Це у півтора разу більше, ніж торік.
“Рік видався неймовірно насичений для нашої команди та компанії загалом. Майже 3 мільйони тонн асфальтобетонних сумішей за цей рік виготовила компанія. Із них понад 10% – саме виробнича база у Дергачах. Як результат – на Харківщині відновлено у верхньому шарі понад 253 км автодоріг. Без сумніву, цей результат вражає своїми масштабами. Тільки уявіть – у піковий момент сезону в цілодобовому режимі ми вантажили понад 130 самоскидів на добу. Тобто, кожні 10 хвилин з бази виїжджав Ford, завантажений асфальтобетоном. За допомогою високопродуктивної італійської установки MARINI Top Tower 4000 виготовили понад 340 тис. тонн асфальтобетонних сумішей. Зокрема, майже 180 тис. тонн щебенево-мастикових сумішей та понад 160 тис. тонн дрібнозернистої та крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Ми забезпечували матеріалами такі об’єкти, як: Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук», Р-51 «Мерефа-Лозова–Павлоград», О212349 «Печеніги–Мартове–Борщова», Н-26 «Чугуїв–Мілове». Проте найбільше асфальтобетонних сумішей – понад 240 тис. тонн – пішло на реалізацію грандіозного проєкту компанії на Харківщині – на поточний середній ремонт автошляху М-03 «Київ-Харків-Довжанський», який ми виконували на ділянці від Харкова до Ізюма. Завдяки нашим спільним зусиллям та роботі у цілодобовому режимі «Автомагістраль-Південь» цього року відновила у верхньому шарі майже 100 кілометрів автошляху М-03», – зазначив Роман Зубко.
Виробнича база у Дергачах не лише найбільша в компанії, але й одна з найбільших в Україні. Кожен рік ми намагаємось всіляко модернізувати її та максимально ефективно налагодити кожну ланку і процес роботи. Наприклад, цього року наш асфальтобетонний завод Marini Top Tower 4000 пропрацював без простою. Усі необхідні планові роботи ми проводили виключно в неробочий час, тому це вплинуло на продуктивність і звело шанси на аварійні зупинки під час виробництва майже до нуля. Бувало, що завод працював без упину цілу добу. Завдяки злагодженій роботі професійного колективу за три сезони експлуатації заводу було вироблено майже 800 тис. тонн асфальтобетонних сумішей.
Також на виробничій базі розміщено сучасну змішувальну установку для приготування холодних сумішей MARINI сoldFALT продуктивністю 400 т/год, емульсійну установку MARINI emulFALT продуктивністю 15 т/год та установку для модифікації бітуму MARINI modiFALT продуктивністю 20 т/год.
Крім того, є випробувальна лабораторія, яка регулярно проводить досліди із сумішами та випробовує добавки для забезпечення найкращої якості нашої продукції. Працівники лабораторії здійснюють постійний контроль якості матеріалів, що прибувають на виробничу базу, а також вхідний та операційний контроль на всіх етапах виробництва. Варто відзначити, що на базі створені комфортні умови для роботи та відпочинку наших працівників, яких у піковий час сезону може досягати до 150 осіб.
«Упевнений, що найбільші рекорди у нас ще попереду, адже плани на 2021 рік у компанії грандіозні. Колектив бази із ентузіазмом дивиться у майбутнє та чекає на нові звершення», – підсумував Роман.
Колеги, якщо ви підтримуєте Романа Зубка для виходу у фіналу конкурсу, ставте ваші «лайки» під публікацією.
Крім того, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!

Ми активно готуємося до сезону-2021 і вже проводимо формування складів інертних матеріалів.

Іще цього року на залізничних коліях з’явилися 100 новеньких піввагонів із логотипом «Автомагістралі-Південь» виробництва вітчизняного підприємства «Дніпровагонмаш».
Поява фірмового вагонного парку посилює наші конкурентні переваги. Компанія менше залежить від застарілих орендованих піввагонів, процес вивантаження продукції відбувається значно динамічніше. Отже, витрати на логістику скорочуються.
Новий вагонний парк – яскраве свідчення того, чому держава має робити ставку саме на українського підрядника. Кошти, витрачені на нові дороги, повернулись в економіку країни у вигляді замовлення для вагонобудівників. А ті, у свою чергу, створюють попит на продукцію вітчизняних металургів. Саме таким чином програма будівництва доріг стимулює розвиток інших галузей економіки.
Ми плануємо і далі розширювати фірмовий вагонний парк. Адже під час дорожнього сезону потреби компанії в матеріалах у середньому становлять близько тисячі піввагонів.

Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні – розповідь про Луганську область.
У 2020 році ми розширили географію власних проєктів – Луганська область стала десятим регіоном нашої присутності. Перед нами стояло амбітне завдання – в експрес-режимі організувати виробничі потужності та команду для роботи в новому для нас регіоні та забезпечити швидку та якісну реалізацію проєктів масштабного відновлення стратегічних маршрутів на Луганщині за президентською програмою «Велике будівництво». Відтак із запланованих Службою автомобільних доріг у Луганській області понад 200 км відновлення доріг силами «Автомагістраль-Південь» було виконано майже 60 км.
Ремонтні роботи ми проводили на двох автошляхах: Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар» на ділянці км 7+400 – км 44+960 та Н-21«Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк» на ділянці км 20+000 – км 39+960.
Поточний середній ремонт майже 40-кілометрової ділянки автодороги Т-13-06 виконано у стислі терміни – усього за 4 місяці. Для забезпечення дорожньо-ремонтних робіт поблизу м. Сєвєродонецьк була організована нова виробнича база, де розміщено установку для приготування холодних сумішей та асфальтобетонний завод. Роботи розпочалися у квітні: наші дорожньо-будівельні бригади виконали фрезерування зношеного дорожнього покриття, ураженого ямковістю та значними деформаціями, влаштування посиленою дорожньої основи зі суміші фрезерованого та щебеневого матеріалів, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ), нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону. У липні 2020 року майже 40 км траси від Сєвєродонецька до Новоайдара було повністю відновлено. Згодом ми провели комплекс робіт з облаштування та благоустрою траси: виконали розчищення придорожньої смуги від чагарників, влаштували з’їзди, узбіччя, автобусні зупинки, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики та бар’єрне огородження, а також нанесли дорожню розмітку.
Масштабні пожежі, які влітку вирували у районі проведення робіт, не стали на заваді вчасному завершенню відновлення ділянки автотраси Т-13-06. Ба більше – саме відремонтована до того часу якісна дорога дозволила пожежним підрозділам швидко дісталися до місця надзвичайної ситуації.
Наприкінці серпня 2020 року розпочали роботи з відновлення 20-кілометрової ділянки автодороги Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк», яка розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар. Основне завдання полягало у забезпеченні проїзду ділянкою траси до настання несприятливих погодних умов. І з ним ми впоралися. На всій протяжності проведено фрезерування зношеного покриття, влаштування посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та нижнього шару зі крупнозернистого асфальтобетону. Також наші бригади влаштували понад 11 км верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Повне завершення робіт заплановане вже на наступний рік.
Сподіваємось, що наступного року темпи та обсяги ремонтних робіт на дорогах Луганської області продовжать нарощуватись, що беззаперечно дозволить швидко відновити дорожню інфраструктуру й дати новий поштовх розвитку економіки регіону.
Проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар», км 7+400 – км 44+960
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 37 км
Виконано у верхньому шарі – 37 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк», км 20+000 – км 39+960
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 19,96 км
Виконано у нижньому шарі – 19,96 км (100 %), у верхньому шары – 11,5 км (60%)
Загальна кількість залучених працівників – майже 200 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 150 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, м. Сєвєродонецьк
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год., м. Сєвєродонецьк.