Новини

«Автомагістраль-Південь»  активними темпами проводить комплекс робіт із поточного середнього ремонту автотраси державного значення М-03 «Київ-Харків-Довжанський» на ділянці км 516+200 – км 646+200 на Харківщині.
Цей автошлях проходить через п’ять областей, збігається з найдовшим європейським коридором Е-40 та забезпечує транспортне сполучення центральної та східної частин країни. З початком бойових дій на територіях Донеччини та Луганщини М-03 також отримала назву «дорога життя».
Траса також є дорожнім «довгобудом» – ремонтувати її почали ще 2011 року в рамках підготовки до UEFA Euro 2012, після чого роботи було призупинено. Масштабні ремонтні роботи поновилися тільки у 2018 році. Відтоді траса М-03 стала одним із ключових проєктів «Автомагістралі-Південь» у Харківській області, адже загальна протяжність ділянки ремонту дороги становить 130 км.
Відповідно до проєктної документації, відновлення дороги проводимо шляхом фрезерування зношеного покриття та влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття- вирівнюючого з дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см та верхнього зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см. На жаль, брак фінансування у 2018-2019 роках не дозволив повністю завершити запланований обсяг ремонту. Більшість ділянок була виконана у вирівнюючому шарі, а верхній шар був укладений частково. Лише з початку будівельного сезону-2020 роботи з повного відновлення незавершених ділянок траси М-03 продовжились.
Поточного року  комплекс відновлювальних робіт уже виконано на ділянках км 538 – км 564 та км 587 – км 630 загальною протяжністю понад 70 км.
Наразі ремонтні роботи сконцентровано між Харковим та містом Чугуїв на ділянці км 516 – км 538, де вже по правому проїзду на 5 км влаштовано верхній шар покриття.
Тут також паралельно проводимо роботи з фрезерування зношеного дорожнього покриття та влаштовуємо вирівнюючий шар із дрібнозернистого асфальтобетону.
Окрім відновлення дорожнього покриття, на всій протяжності ремонту а/д М-03 проводимо укріплення узбіч асфальтогранулятом, облаштування з’їздів та примикань, встановлення металевого бар’єрного огородження.
Незабаром заплановано розпочати роботи з нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком та  встановлення нових дорожніх знаків.
До проведення ремонтних робіт залучено понад 150 працівників, 100 одиниць дорожньо-будівельної техніки та 2 асфальтобетонні заводи.
Загалом 2020 року за програмою «Велике будівництво» заплановано відновити понад 90 км автотраси М-03 на відрізку від Харкова до межі з Донецькою областю.
Будуємо Україну разом!
Щомісяця ми звітуємо про чергові рекорди, і результати нашої роботи у серпні ще більш вражаючі, ніж у липні. Компанія збільшила кількість об’єктів до 70!
Загальна протяжність наших ділянок становить 850 км. Ми працюємо у 10 областях України (Львівська, Волинська, Київська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області).
«Укравтодор» звітує, що загалом в Україні з початку сезону вже завершено влаштування верхнього шару покриття на 1703 км. Приємно повідомити, що близько третини цієї роботи виконала наша компанія!
«Автомагістраль-Південь» за період березень-серпень 2020-го відремонтувала 527 км доріг (завершено влаштування верхнього шару покриття):
Одеська область – 22 км;
Харківська область – 192 км;
Сумська область – 71 км;
Луганська область – 37 км;
Львівська область – 62 км;
Волинська область – 11 км;
Запорізька область – 96 км;
Донецька область – 5 км;
Дніпропетровська область – 23 км;
Київська область – 8 км.
У серпні ми завершили повну модернізацію виробничої бази у Пашеній Балці. І сьогодні маємо в арсеналі 18 потужних та сучасних виробничих баз (15 асфальтобетонних заводів; 9 змішувальних установок для приготування щебеневих сумішей, укріплених цементом).
Наші заводи за підсумками серпня встановили новий рекорд – майже 1,7 млн тон асфальтобетонних сумішей та 750 тис. т щебеневих сумішей, укріплених цементом, із початку сезону. Наші виробничі підприємства сьогодні щодобово відвантажують близько 20 тис. т асфальтобетонних сумішей, це приблизно тисяча вантажівок! А до кінця поточного року ми плануємо виготовити справді рекордну кількість – 2,5 млн т асфальтобетонних сумішей! Це для нас амбітний план, який не під силу жодному іншому підряднику, але ми з ним гарантовано впораємось!
Адже кількість нашої техніки збільшилась до 1800 одиниць, а кількість співробітників зросла до 4 тисяч осіб!
Відтак завдяки програмі «Велике будівництво», окрім відновлення та розбудови дорожньої інфраструктури, в Україні створено тисячі нових робочих місць.
2020-й для компанії – рік постійних рекордів. Але успіхи «Автомагістралі-Південь» – це насамперед трудове звершення наших співробітників.
Місяць тому ми анонсували корпоративний конкурс «Є рекорд!». Наша мета – визначати рекордсменів компанії. Ми вже зібрали перші пропозиції та заявки, тож починаємо кваліфікаційний етап – знайомство з учасниками конкурсу.
Перший наш кандидат – Олександр Онищенко, начальник геодезичної служби у Дніпропетровській області.
Олександр працює в «Автомагістралі-Південь» четвертий рік. За цей час виріс із геодезиста до начальника регіональної геодезичної служби. Фактично до його слова при вирішенні професійних питань прислухаються решта геодезистів компанії. Адже фахівці, підготовлені Олександром, працюють на кожному об’єкті «Автомагістралі-Південь» – від поточних середніх ремонтів до будівництва нових автотрас.
«За кожною областю закріплений окремий начальник, який відповідає за геодезичний супровід усіх об’єктів ремонту та будівництва доріг, які ми виконуємо у регіоні, – розповідає Олександр Онищенко. – Компанія динамічно розвивається, проводить технологічне переоснащення. Це дозволяє зростати професійно і нашим працівникам».
Олександр Онищенко був одним із перших наших колег, хто опановував системи управління технікою Trimble 3D та Topcon 3DMC². Їх застосовують для виконання високоточних земляних робіт на об’єктах. Система Trimble 3D створює тривимірний макет, відповідно до якого роботизований тахеометр управляє висотою відвалу автогрейдера. Супутникова система управління Topcon 3DMC² за допомогою спеціальних датчиків регулює висоту відвалу на бульдозері незалежно від погодних умов та часу доби. Застосування цих технологій дозволяє нам суттєво зменшити витрати часу та ресурсів при розрівнюванні матеріалів відповідно проєктних відміток і гарантувати високу якість виконання робіт.
«Моїм особистим рекордом 2020 року став одночасний супровід одразу чотирьох проєктів та формування найбільшого штату геодезичної служби, – ділиться Олександр Онищенко. – На початку будівельного сезону я відповідав за роботи на об’єкті будівництва автотраси Н-31. А нині забезпечую ще й геодезичний супровід проєктів Н-11, Н-23 і М-04. Сумарно це понад 150 кілометрів ремонту та будівництва доріг. Складність завдань виросла в рази. Адже будівництво одного кілометра траси Н-31 за обсягом геодезичних робіт зіставне з обсягом, який треба провести на 10 км поточного ремонту. Відповідно, потрібно підготувати до роботи достатню кількість висококваліфікованих геодезистів, які можуть замінити одне одного незалежно від складності об’єкта. Ми провели ретельний відбір кандидатів і сформували рекордний штат геодезичної служби – 10 працівників. Більшість з яких безпосередньо працює на об’єктах у Дніпропетровській області».
Онищенко зазначає, що досвід геодезистів та унікальне для вітчизняного ринку технологічне оснащення «Автомагістралі-Південь» дозволяє виконувати роботи зі значно вищою якістю та швидкістю.
«Зараз ми відновлюємо ділянку автотраси М-04 від Дніпра у напрямку Кривого Рога. Для точного виконання робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття на фрезу було запропоновано встановити локальну систему позиціювання, яка передбачає використання роботизованого тахеометра – як на автогрейдері. Таке технічне рішення, унікальне для українського ринку дорожніх робіт, зарекомендувало себе з найкращого боку. Якість фрезерування значно поліпшилася. І це теж – одна із запорук наших рекордів», – розповідає Олександр.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Першого вересня до маленьких читачів вирушив 400-й подарунковий комплект художніх книжок у межах нашої соціальної акції «Спекотне літо з книжками»!
Ми щасливі досягнути такого результату. Участь у нашій акції взяли сотні родин наших співробітників з усіх регіонів країни.
Індивідуальні книжкові колекції, дбайливо підібрані партнером нашої соціальної програми – видавництвом «Ранок» – потрапили до рук як дошкільнят, так і старших школярів.
І нам особливо приємно, що цієї осені наш книжковий скарб потрапив до портфелів і рюкзаків 120 першокласників. Ми бажаємо усім школярам натхнення та міцного здоров’я на шляху в Країну знань.
І ще одна приємна новина: наша акція не завершується! Ми читатимемо книжки з дітьми і далі, цієї затишної осені!
Для цього заповніть невелику анкету й надішліть її на електронну пошту: books2020@automagistral.com.ua.
Після верифікації даних анкети кожен учасник соціальної програми отримає вітальне повідомлення. Ми обробимо дані анкети та надішлемо подарунковий комплект книг якнайшвидше.
Міцніймо та зростаймо разом у колі у нашої дружньої «Родини «Автомагістраль-Південь»!
Заявка учасника соціальної акції «Спекотне літо з книжками»
  • Прізвище, ім’я та по батькові співробітника
  • Підрозділ, посада у компанії
  • Прізвище, ім’я та по батькові дитини, рік народження
  • Адреса відділення «Нової пошти», де вам зручно отримати подарунок.
  • Прізвище, ім’я, по батькові та номер телефону отримувача подарункового комплекту книг.
Минулого тижня “Автомагістраль-Південь” розпочала роботи з будівництва нової ділянки автодороги Т-14-02 “Східниця-Пісочна” в об’їзд міста Трускавець у Львівській області.
Новий відрізок автошляху матиме довжину 3,8 км. Він починається на км 21+584 від перехрестя між селами Модричі та Сільце і закінчується на виїзді з Трускавця в напрямку міста Борислав на км 16+262 дороги “Східниця-Пісочна”.
На ділянці автошляху Т-14-02 від 16-го до 21-го кілометра, якою раніше можна було проїхати у напрямку Борислава та Східниці через Трускавець, виникли несприятливі геологічні явища та небезпечні умови для руху автотранспорту, пов’язані з утворенням техногенних карстів у зоні підземних рудників Стебницького родовища калійних солей, які не дозволяють подальшу безпечну експлуатацію цієї ділянки дороги. Відтак будівництво нової ділянки дороги Т-14-02 дозволить відновити зручне транспортне сполучення між курортними містечками регіону, а також спрямувати транзитний автотранспорт в обхід Трускавця, що збереже міські вулиці від руйнування та зменшить забруднення повітря.
Наразі на об’єкті тривають підготовчі роботи. Виконуємо розчищення ділянки будівництва від кущів та чагарника, зняття рослинного шару грунту, а також влаштування тимчасових технологічних доріг та будівельних майданчиків. Найближчим часом розпочнуться також роботи з перенесення інженерних комунікацій водо- та газопостачання, ліній електропередач, а також археологічні вишукування. Нова дорога запроєктована на місцевості з пересіченим рельєфом, тому земляні роботи передбачатимуть спорудження насипу заввишки до 5 м та виїмки глибиною до 3 м. Для захисту автомобільної дороги від можливого виникнення карстових деформацій, проєктом передбачено влаштування спеціальних обойм із геосинтетичних матеріалів в основі земляного полотна.
Також на ділянці дороги передбачено влаштування шести водопропускних труб та двох споруд для очищення стічних вод із поверхні автомобільної дороги. Наразі вже розпочато підготовчі роботи з будівництва водопропускної прямокутної труби отвором 4,0х2,5 м довжиною 35,9 м через виток річки Вишниця.
На початку та в кінці ділянки будівництва при примиканні до автодороги Т-14-02 будуть влаштовані кільцеві розв’язки.
Поточного року передбачено виконання повного комплексу земляних робіт, влаштування штучних споруд, а також шарів дорожньої основи. Завершити будівництво об’їзної дороги Трускавця заплановано у 2021 році.
Цього року відновленням майже 40 км автотраси Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар» «Автомагістраль-Південь» уперше розпочала свою роботу у Луганській області та розширила географію власних проєктів до 10 регіонів.
Ми також розпочали роботи ще на одному об’єкті в Луганській області – поточний середній ремонт ділянки автотраси Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк, км 20+000 – км 39+960». Як і проєкт Т-13-06, відновлення дороги виконуємо у межах програми «Велике будівництво», ініційованої президентом України Володимиром Зеленським.
Ремонтна ділянка автодороги Н-21, що поєднує місто Старобільськ із містом Щастя, розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар. Внаслідок того, що останні вісім років на цьому відрізку автошляху не проводилось необхідних ремонтних робіт при значній інтенсивності руху великовантажного транспорту, дорожнє покриття перебуває в незадовільному стані та потребує повного відновлення. Відтак ремонт ділянки передбачає значний комплекс відновлювальних робіт: поширення дорожнього одягу, фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття,
влаштування посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та двошарового покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 10 см і щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Проєктом поточного середнього ремонту дороги також передбачено влаштування тротуарів та зовнішнього освітлення у населених пунктах, через які проходить траса, відновлення залізобетонних водопропускних труб, влаштування з’їздів та примикань, автобусних зупинок, бар’єрного огородження, дорожніх знаків, сигнальних стовпчиків та нанесення дорожньої розмітки.
Наразі проводимо підготовчі роботи на ділянці від Новоайдара в напрямку Старобільська. Придорожню смугу розчищаємо від чагарників та дрібнолісся. На перших трьох кілометрах траси наші дорожні бригади вже відфрезерували зношене покриття. Незабаром плануємо розпочати роботи з поширення та влаштування посиленої дорожньої основи.
Під час виконання робіт рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі, тому перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності і звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Завершити комплекс робіт з відновлення дорожнього покриття на всій протяжності ділянки плануємо наприкінці поточного року.

Черговий новий високопродуктивний асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 запущено в роботу на виробничій базі у селі Пашена Балка неподалік міста Дніпро.

Потужність нового виробництва становить 240 т асфальтобетонної суміші на годину.

Корейську асфальтозмішувальну установку DMI DMAP MB 2000 на виробничій базі у Пашеній Балці замінено італійською Marini TopTower 3000. Обладнання нового заводу автоматизоване, відповідає найжорсткішим світовим екологічним стандартам. Для підігріву використовуються комбіновані пальники, що дозволяє спалювати і скраплений газ, і природний газ, і дизельне паливо. При цьому завод оснащений новітніми очисними системами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів.

Роботою самого ж АБЗ управляють близько десяти працівників, які пройшли спеціальну підготовку на аналогічних підприємствах компанії.

Виробничу базу також укомплектовано установкою для приготування бітумних емульсій та установкою модифікації бітуму.

Також у Пашеній Балці змонтовано нову змішувальну установку coldFALT400 продуктивністю 400 т на годину  укріплених щебеневих матеріалів для влаштування посиленої дорожньої основи.

Як і на кожному АБЗ компанії, для контролю якості матеріалів на всіх етапах виробництва продукції передбачено функціонування випробувальної лабораторії, яка оснащена сучасним обладнанням провідних світових виробників MATEST, CONTROLS, TransTech Systems та ін.

Загалом переоснащення виробничої бази у Пашеній Балці наші фахівці змогли організувати у стислі терміни –  усього за три тижні. Оновлена виробнича база забезпечуватиме продукцією проєкти відновлення ділянок автотрас та будівництва доріг у Дніпропетровській області.

Модернізація виробничої бази у Пашеній Балці завершує цьогорічну програму компанії з нарощення та оновлення виробничих потужностей. «Автомагістраль-Південь» 2020 року запустила в роботу чотири асфальтобетонні заводи: у селі Степанівка на Сумщині та у Слов’янці, Царичанці та Пашеній Балці – на Дніпропетровщині.

Виробничі потужності «Автомагістраль-Південь» уже налічують 15 високопродуктивних заводів загальною продуктивністю 3240 т сумішей за годину. Це гарантовано забезпечить нам можливість виконання плану виробництва у 2020 році для реалізації програми «Великого будівництва» в обсязі 2,5 млн т асфальтобетонних сумішей!

Будуємо Україну разом!

 

Президент України Володимир Зеленський сьогодні відвідав іще один об’єкт нашої компанії – автошлях М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине».
«Приємно бачити, що Дніпропетровська область будується. Дуже важливі і траса «Дніпро-Кривий Ріг», і дорога на Нікополь, і повністю нова дорога на Київ. У наступному курортному сезоні люди з різних областей зможуть доїхати на Азовське і Чорне моря по якісним дорогам. Це магістралі, які зв’яжуть нашу країну», – зазначив Президент.
Темпи робіт на М-04 із кожним днем зростають. До робіт на об’єкті зараз задіяні близько 160 дорожників. Із завтрашнього дня працюватимемо у дві зміни – відновлення автотраси перейде у цілодобовий режим.
Поточний середній ремонт траси 1-ої категорії міжнародного значення М-04 «Знам’янка — Луганськ — Ізварине» стартував на початку серпня. Наша ділянка (км 151+930 – км 196+816) має протяжність 44,8 км. Це напрямок від Дніпра до Кривого Рогу. Траса сполучає відразу декілька великих міст області та є основним напрямком перевезення вантажів до портів Чорного моря.
Проєктом заплановано комплекс робіт із посилення дорожньої основи на ділянках значних деформацій та руйнувань дорожнього покриття.
Передбачено конструктив двох типів. Перший – це фрезерування і посилення вирівнюючим шаром покриття товщиною 12 см із подальшим влаштуванням верхнього шару із ЩМА завтовшки 5 см.
Другий тип – влаштування основи з суміші фрезерованої, обробленої в’яжучим (СФОВ), товщиною 20 см, влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см і верхнього шару товщиною 5 см.
Співвідношення ділянок із першим та другим типом конструктиву – 50 на 50. Асфальтобетон та СФОВ на об’єкт з початку цього тижня постачаємо з повністю модернізованої виробничої бази у Пашеній Балці.
У нижньому шарі на ділянках першого типу вже відновлено близько 8 км. Два дні тому приступили до влаштування основи з СФОВ на ділянках другого типу. Паралельно виконуємо величезний обсяг робіт із демонтажу старих залізобетонних конструкцій, планування смуги відводу після корчування чагарників, планування роздільної смуги та укріплення узбіч.
«Автомагістраль-Південь» завершила поточний середній ремонт автодороги Р-51 «Мерефа-Павлоград» на ділянці км 0+000 – км 131+189.
Цей масштабний проєкт у Харківській області ми розпочали рік тому. Автошлях не знав капітального ремонту з 1960-тих, відколи його побудували. Деякі ділянки дороги, особливо у Лозівському районі, водії були змушені об’їжджати узбіччями та польовими дорогами – настільки дорожнє полотно було знищене.
Аби відновити комфортний і безпечний проїзд автошляхом, було проведено значний за обсягами комплекс дорожніх робіт:  фрезерування асфальтобетонного покриття, стабілізацію дорожньої конструкції методом холодного ресайклінгу,  влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, зміцненої цементом, вирівнювання зношеного цементобетонного покриття дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю та укладання спеціального армуючого прошарку із синтетичного матеріалу. На всій протяжності ділянки ремонту влаштовано два шари асфальтобетонного покриття з сумішей, які виготовляли асфальтобетонні заводи компанії на виробничих базах у Дергачах Харківської області та Новомосковську Дніпропетровської області.
Облаштування та благоустрій траси виконували паралельно з асфальтобетонними роботами. Проведено також укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, монтаж прикрайкових лотків і водоскидів, влаштування з’їздів та автобусних зупинок, на яких встановлено 20 павільйонів для пасажирів.
Завершальний етап ремонтних робіт – встановлення дорожніх знаків, бар’єрного огородження і нанесення горизонтальної дорожньої розмітки із використанням холодного пластику – закінчили у минулого тижня.
Відтак на Харківщині водії та місцеві мешканці, які роками роками потерпали від бездоріжжя між Харковом та Лозовою, отримали відновлену дорогу Р-51. Шлях із Мерефи до кордону з Дніпропетровською областю триває не 4-6 годин, а втричі менше.
Це не перша автодорога, яку ми відновили цього року за президентською програмою «Велике будівництво». Ми не зупиняємося і продовжуємо працювати, аби змінити нашу країну на краще.
Будуємо Україну разом!
Цього року здійснилась мрія мільйонів українців. В Україні почалось масштабне будівництво та ремонт автошляхів.
Країна змінюється на очах. Регіони та міста стають ближчими одне до одного, якісна мережа доріг зшиває та об’єднує наш народ та нашу землю. Зміцнює нашу економіку, робить Україну більш потужною та незалежною.
Команда «Автомагістралі-Південь» пишається участю в проєкті «Велике будівництво». Ми будуємо не лише дороги – ми будуємо Україну!
Зі святом вас, друзі! Зичимо здоров’я вам і вашим родинам, успіхів та добробуту!
І, звісно, усім бажаємо, щоби з кожним роком у нас з’являлося все більше нагод пишатися нашою Батьківщиною!
На Донеччині триває капітальний ремонт автошляху Н-32 «Покровськ-Михайлівка». На одній з ділянок ремонту – км 16+800 – км 31+00 – відновлення дорожнього покриття, зруйнованого інтенсивним рухом важких автомобілів та військової техніки, проводимо з використанням обладнання, аналогів якому немає на вітчизняному ринку дорожнього будівництва.
На всій протяжності майже 14-кілометрової ділянки дорожнє покриття із цементобетону має значні пошкодження та не відповідає нормативній ширині. Тому за проєктом необхідно виконати комплекс робіт з поширення дороги, а старе цементобетонне покриття слід зруйнувати з підготовкою до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття.
Однак під час виконання робіт було виявлено, що існуюче земполотно споруджене зі слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції, тому за таких умов зруйнувати старе цементобетонне покриття традиційними методами на дорозі та якісно влаштувати з нього шар основи  неможливо.
Проте ми знайшли альтернативний спосіб – віброрезонансне руйнування цементобетонного покриття, яке є унікальним рішенням, що може використовуватись при даних умовах, значно спрощує технологічність виконання робіт, не вимагає повного закриття руху для автотранспорту, економить час та кошти.
Для подрібнення цементобетонного покриття просто на дорозі ми використовуємо віброрезонансний бетонолом RB-500, спеціально привезений для цих робіт зі Сполучених Штатів Америки. Дане обладнання забезпечує руйнування тільки шару бетону, не завдаючи шкоди підстиляючим шарам основи та земляному полотну, не вимагає повного перекриття руху при виконанні робіт. Також шляхом налаштування режиму роботи машини є можливість отримати необхідні розміри фрагментів цементобетонного покриття в процесі його руйнування. Відтак після деструктуризації цементобетонного покриття виконуємо розподілення щебенево-піщанної суміші С13 за допомогою автогрейдера на запроєктовану ширину дороги та, додатково для посилення дорожньої конструкції, укладаємо на нього спеціальну армуючу решітку й влаштовуємо додатковий шар основи зі ЩПС С5 товщиною 21 см. Проєктом також передбачено влаштування верхнього шару основи із щебенево-піщаної суміші, зміцненої цементом, товщиною 17 см, нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 12 см та верхній шар покриття зі ЩМА-20 товщиною 5 см.
Саме використання технології віброрезонансного руйнування бетону дозволить нам ефективно та якісно виконати роботи з капітального ремонту 14-кілометрової ділянки автотраси Н-32 «Покровськ-Михайлівка» у найкоротші терміни.
Наразі проїзд автотрасою організований у реверсному режимі по одній половині дороги. Ділянки проведення робіт облаштовані відповідними тимчасовими огородженнями та попереджувальними дорожніми знаками. Просимо водіїв зважати на них та дотримуватися правил дорожнього руху.
Будуємо Україну разом!

Ремонт траси Н-30 «Василівка-Бердянськ» – один із найбільших проєктів компанії у цьогорічному сезоні. Основні роботи на ділянці довжиною понад 60 кілометрів були завершені лише за три місяці. Сьогодні на дорозі встановлюють знаки, наносять дорожню розмітку, влаштовують тротуари та з’їзди.

Як компанії вдається працювати з такою швидкістю? Адже потрібно не лише мобілізувати дуже велику кількість техніки та співробітників, але й налагодити безперебійну і практично безупинну роботу цього гігантського конвеєра, коли кожні 15 хвилин у режимі 24/7 на об’єкт із нашого асфальтобетонного заводу під’їжджає самоскид з асфальтобетоном.

Про це – наш перший фільм із серії «Супероб’єкти сезону 2020»:

Тривають дорожні роботи на головному проєкті столиці – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери на ділянці між вулицею Олени Теліги та Північним мостом завдовжки 3,831 км.

У межах першого етапу ремонту роботи проводимо на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту загальною протяжністю 2,4 км. Враховуючи високу інтенсивність руху транспорту та необхідність мінімізації обмежень та незручностей для учасників дорожнього руху, виконання робіт на цьому відрізку розділено на 10 окремих ремонтних ділянок. Починаючи з минулого року, ми почергово відновили вже 8 ділянок магістральної вулиці включно з ремонтом шляхопроводу на перетині з проспектом Героїв Сталінграда.

Із початку серпня роботи проводимо на останніх двох ділянках – від вул. Богатирської до Оболонського проспекту. На ремонтній ділянці з проїздом у напрямку вул. Олени Теліги вже завершено основний комплекс з відновлення дорожнього покриття: відфрезеровано старе асфальтобетонне покриття, виправлено профіль щебеневої основи з подальшим армуванням георешіткою та влаштовано посилену основу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, укладено нижній та середній шари з асфальтобетонної суміші. Також було переобладнано дощову каналізацію, змонтовано бортовий камінь та повністю відремонтовано покриття на розворотному кільці громадського транспорту. Транспортний потік уже перенаправлено на відновлений проїзд проспекту та розпочато ремонтні роботи на останній ділянці, які плануємо завершити до 1 вересня, аби розвантажити обидва проїзди проспекту під час пікового збільшення трафіка у столиці. Одночасно з основними роботами проводимо влаштування тротуарів, велодоріжок, встановлення бар’єрного огородження та виконуємо оновлення системи освітлення проспекту. Після завершення виконання основних робіт на останній ділянці приступимо до влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності відрізку першого етапу ремонту, а також встановлення бар’єрного огородження, дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.

Для виконання робіт на об’єкті залучено понад 50 одиниць техніки та 100 співробітників. Дорожні роботи проводимо у цілодобовому режимі.

Уже наприкінці осені ми плануємо повністю завершити весь комплекс дорожньо-ремонтних робіт. Відтак мешканці та гості столиці отримають відновлений проспект Степана Бандери на відрізку від Північного мосту до Оболонського проспекту, який, за інформацією департаменту транспортної інфраструктури міста Києва, капітально не ремонтувався вже понад 40 років!

Президент України Володимир Зеленський відвідав автошлях М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” – головну транспортну артерію Запорізької області.
З липня наша компанія здійснює відновлення 23-кілометрової ділянки цієї автодороги (силами різних підрядників планується відремонтувати 122,9 км шляху). Понад 250 наших співробітників та 100 одиниць техніки працюють цілодобово!
«Це дійсно прекрасний результат. Запоріжжя показує один з найкращих результатів в Україні. Дякуємо за все це всім службам», – зазначив Президент.
“Якщо подивитися на статистику, ніколи стільки доріг за всю історію незалежності України в Запорізькій області не робили. Це не віртуальні якісь кілометри, а ось вони – покладені вже з верхніми шарами асфальтобетону, майже 150 км лише в цьому році. А сезон тільки на піку. Думаю, що ми довели, що на дорогах державного значення ми це можемо робити. Гадаю, після виборів ми доведемо, що на місцевих дорогах результат буде такий самий», – заявив керівник “Укравтодору” Олександр Кубраков.
Автодорога міжнародного значення М-18 з’єднує крупні промислові міста Запоріжжя, Василівка та Мелітополь та веде до курортних зон на Азовському морі. Проєкт незабаром фінішує. Залишилось влаштувати останні 7,5 км верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см та завершити заміну нестабільної основи на деяких локальних ділянках. До кінця серпня основний проїзд у верхньому шарі буде відкритий.
Одночасно виконуємо роботи зі влаштування прикрайкових лотків для водовідведення з дороги.
Траса М-18 є лише частиною величезного комплексу робіт, які цього року виконала наша компанія у Запорізький області. Першим стартував поточний ремонт понад 60-кілометрової ділянки траси Н-30 “Василівка-Бердянськ”. Основний проїзд на ній уже відкритий, виконуються роботи зі влаштування автобусних зупинок, тротуарів, примикань, заїздів у двори, нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
До середини вересня всі роботи плануємо завершити.
За 2019-2020 роки в Запорізькій області буде відновлено понад 500 км автошляхів, і ми пишаємось, що найбільший внесок у цей результат робить наша компанія.
«Автомагістраль-Південь» продовжує благодійну програму підтримки медичних закладів.
У квітні наша компанія надала значну допомогу інфекційним відділенням українських лікарень, які готувались до прийому хворих на коронавірусну інфекцією. Ми закупили та передали чималі партії медичного обладнання та засобів індивідуального захисту в обласні та міські лікарні Дніпра, Львова, Запоріжжя, Одеси, Кривого Рога Бердянська, Дніпрорудного, Мелітополя, Першотравенська, Пологів та інших населених пунктів.
Перша гостра фаза пандемії минула. Але проблема дефіциту медичного обладнання для рятування життя людей залишається!
Нещодавно генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв разом з іншими співробітниками передав одеському пологовому будинку №5 апарат штучної вентиляції легень. Про такий апарат лікарі мріяли давно, адже заклад спецiалiзується на веденні передчасних пологiв і виходжуванні дітей з екстремально малою масою тіла.
«Коли надходить така допомога – це справжнє свято. Наш пологовий цього року отримав від міської влади медичне обладнання для реанімації новонароджених, монітори стану та шприцевi насоси на 3 мільйони гривень. Проте заклад і далі потребує обладнання для відстеження стану новонароджених та породіль, транспортний кювез для перевезення новонародженого у реанімаційне відділення тощо», – розповів директор 5-го пологового будинку, заслужений лікар України Ігор Шпак.
Щороку у 5-му пологовому Одеси народжуються близько 2000 дітей. Та в останні місяці кількість передчасних пологів зросла на третину – через стресові ситуації, у які під час карантину потрапили вагітні.
«Нам потрібно збільшити запас міцності, щоби бути готовими до зростання кількості передчасних пологів. Дуже приємно, що бізнес це розуміє і йде нам на допомогу. Ми дуже радіємо подарованому «Автомагісталлю-Південь» апарату штучної вентиляції легень. Це універсальний апарат, яким можна надавати допомогу з перших хвилин життя новонародженого та його матері. Маємо вже шість таких апаратів. А потрібно десять», – зазначив Ігор Шпак.
Микола Тимофеєв зазначив, що компанія планує продовжувати нашу благодійну програму підтримки медичних закладів.
«З 1 квітня в Україні запущений другий етап медичної реформи. Утримання медичних закладів – закупівля обладнання, капітальні інвестиції – це відповідальність місцевої громади. Але ж ми розуміємо, що не завжди місцева влада має можливість виділити лікарні необхідну суму. Тому допомога благодійників як ніколи потрібна», – заявив Микола Тимофеєв.
За словами Ігоря Шпака, у липні у 5-му пологовому будинку народилося 86 дівчат та 84 хлопчиків. Разом із лікарями закладу бажаємо діточками та їхнім батькам міцного здоров’я!