Новини

Останні дні наша служба експлуатації та утримання доріг в Одеській області працює 24 години на добу. За цей час на Одещині випала неймовірна кількість опадів, а снігові замети подекуди сягають понад 2 м.
Очищення від снігу та ожеледі 200-кілометрової ділянки автошляху М-05 «Київ-Одеса» здійснюють 40 одиниць спецтехніки та близько 100 працівників. Прибирання снігу почалось у перші години снігопаду, але негода виявилась настільки потужною, що десятки автомобілів все одно застрягли посеред автотраси. Не рухалася навіть спецтехніка ДСНС. Але поступово рух був відновлений, а люди – врятовані.
У перші два дні снігопадів працівники компанії визволили із заметів водіїв близько ста автомобілів, зокрема автобус із дітьми.
«Наші хлопці діяли вкрай професійно та відчайдушно. Вони розуміли, що від них залежать людські життя, ніхто навіть не обмовився про відпочинок. У ці дні на сон випадало 3-4 години, однак усі розуміють, заради чого працюють. Адже це той момент, коли навіть служби порятунку не можуть дістатися до людей, які застрягли на трасі. Ми працюємо цілодобово у дві зміни. Одним із найважчих видався перший день снігопаду, 26 січня. Тоді наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка, зокрема, великогабаритну машину ДСНС», – розповів директор філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» Євген Кубарський.
За його словами, 27 січня наші бригади допомогли іще щонайменше 70 автомобілям на ділянці дороги М-05 між селами Знам’янка та Старі Маяки. Серед них був автобус із дітьми, фури та численні легкові автомобілі. Працівники компанії допомогли врятованим зі снігової пастки дістатись до найближчої АЗС, аби водії та пасажири зігрілися та відпочили. Наші хлопці проявили себе як справжні герої – вони розчищали не лише ділянку, яку обслуговує компанія, але і сусідні автодороги, де люди замерзали у заметах.
«Хочу подякувати керівнику дорожньо-експлуатаційної дільниці Миколі Козаку за стійкість, адже він за допомогою навантажувача майже самотужки розчистив місцеву дорогу біля селища Іванівка. Хоча ця ділянка не перебуває у зоні відповідальності компанії. Він просто побачив, що люди потребують допомоги, тому зробив усе можливе для порятунку. Окрема подяка дорожньому майстру Дмитру Березовському та механіку В’ячеславу Кумпану за проявлений професіоналізм. Вони справжні герої», – розповів прес-службі компанії «Автомагістраль-Південь» Євген Кубарський.
Компанія пишається своїми співробітниками та висловлює подяку нашим героїчним хлопцям з бригади Миколи Козака. Керівництво компанії вирішило нагородити співробітників, які мужньо боролись зі стихією та рятували людей.
Також окрему подяку висловлюємо:
машиністам перевантажувачів Олександрові Мельнику, Іллі Корчмарю та Анатолію Боцу;
машиністу автогрейдера Григорію Мишуренку;
машиністу бульдозера Олегові Рябощуку.
На Дніпропетровщині «Автомагістраль-Південь» реалізує найбільший інфраструктурний проєкт в Україні, відновлює сотні кілометрів доріг та забезпечує всесезонне утримання понад 3 тисяч км автошляхів. За кількістю проєктів це найбільший регіон присутності компанії, і саме про результати дорожньо-будівельних робіт у ньому – наша наступна відеорозповідь.
Найбільш масштабним проєктом «Автомагістралі-Південь» у Дніпропетровській області 2020 року стало будівництво чотирисмугового автошляху Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка», яке велося відразу на дев’яти ділянках загальною протяжністю понад 28 км. Темпи реалізації цього проєкту вражають: лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів. Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси. Також проєктом передбачене будівництво шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки, двох скотопрогонів, двох дворівневих транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».

У 2021 році розпочнеться спорудження іще 30 км дороги Н-31 на ділянці від каналу «Дніпро-Донбас» до межі з Полтавською областю. Відповідний найбільший договір у дорожньо-будівельній галузі в історії сучасної України «Автомагістраль- Південь» підписала наприкінці 2020-го.
Іще одним важливим проєктом у регіоні є будівництво другої черги південного обходу міста Дніпро від траси Н-08 до Південного мосту протяжністю 7 км.
Окрім робіт з будівництва, «Автомагістраль-Південь» 2020 року у режимі non-stop проводила поточні середні ремонти двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та понад 80 км трас Н-11 «Дніпро-Миколаїв» і Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя».
Загалом у Дніпропетровській області торік компанія відновила у верхньому шарі близько 130 км доріг. До робіт було залучено понад 1000 працівників і  700 одиниць спецтехніки, зокрема новітні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000.
В області створено шість виробничих баз, які обладнані високопродуктивними асфальтобетонними заводами та змішувальними установками. На виробничій базі у Новомосковську діє надсучасний науково-дослідний центр, який проводить випробування якості асфальтобетонних сумішей за передовою системою Superpave.
Компанія також здійснює всесезонне обслуговування та утримання майже 3000 км доріг державного значення.
Починаючи з 2017 року, «Автомагістраль-Південь» відремонтувала та побудувала в Дніпропетровській області понад 30 об’єктів загальною протяжністю понад 250 км.
В Україну прийшли сильні снігопади. Фактично надзвичайна ситуація склалася на Одещині, яка опинилась у справжній сніговій пастці. За добу тут випала місячна норма опадів – товщина снігового покрову перевищила 50 см. Для південного регіону це справжнє стихійне лихо.
Через значні навали снігу проїхати трасою М-05 на легковому автомобілі стало на деякий час майже неможливо, чимало машини просто вставали у заметах посеред дороги. Але експлуатаційна служба «Автомагістралі-Південь» не зупиняла роботу ані на хвилину. Траса була розчищена, наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка.
Про інтенсивність снігопаду свідчить той факт, що на порятунок водіям приїхала великогабаритна вантажівка ДСНС і також… застряла у снігу. Лише наша спецтехніки була здатна розблокували автомобілі та врятувати водіїв від сніжної пастки.
Окрім прибирання снігу, наші бригади також працюють над усуненням ожеледиці на дорогах. Для цього за останню добу використали близько 1800 тон фрикційних матеріалів.
Наразі роботи тривають, а наші фахівці працюють на автошляхах в Одеській та Київській областях у режимі non-stop.
Експлуатаційна служба компанії закликає водіїв найближчим часом утриматись від подорожей автомобілем. І дати можливість спецтехніці завершити прибирання снігу.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання 3,6 тис. км автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 “Київ-Харків-Довжанський” у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05. У Харківській – М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Поки асфальтобетонні заводи компанії на зимових канікулах, наш мостобудівний підрозділ продовжує активну роботу. Зокрема, на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» на Дніпропетровщині у цілодобовому режимі триває спорудження двох транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».
РОЗВ’ЯЗКА КМ 21+900
Перша розв’язка розташована у Петриківському районі. Шляхопровід забезпечить пересічення у двох рівнях нової траси Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка-Шульгівка». Мостова споруда має три прогони загальною довжиною 75 м та шириною 10,7 м.
Будівництво розв’язки ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади провели комплекс робіт із монтажу 18 балок довжиною 21 м і 33 м.
Також влаштовано монолітну плиту прогонової будови і перехідні плити на підходах до мостової споруди. Наразі триває влаштування монолітних тротуарів, конусів, бордюрного каменю і бар’єрного та перильного огородження.
РОЗВ’ЯЗКА КМ 27+970
Друга розв’язка розташована у Царичанському районі поблизу села Проточі. Вона забезпечить пересічення траси Н-31 з дорогою ІІІ категорії Т-04-12 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне». Довжина шляхопроводу становитиме 45 м, ширина – 26,7 м.
Роботи на об’єкті ми розпочали у листопаді 2020 року. Наші фахівці влаштували 60 буронабивних паль, «стакани» монолітних фундаментів, стійки проміжних опор та капітелі. Крім того, змонтовано ригелі та балки прогонових будов середнього прольоту над проїздом автошляху Т-04-12.
Тривають роботи зі влаштування монолітних шафових стінок та плит перекриття зазорів балок прогонових будов. Найближчим часом розпочнемо влаштування монолітної плити прогонових будов.
Окремо перед шляхопроводом збоку міста Дніпро у дренажному каналі проводимо роботи з влаштування збірної залізобетонної труби з ланок прямокутного перерізу довжиною 73,4 м.
МІСТ ЧЕРЕЗ КАНАЛ «ДНІПРО-ДОНБАС».
Будівництво мосту вкрай важливим для поточної та майбутньої реалізації проєкту траси Н-31. Адже саме завдяки його спорудженню буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас», та забезпечено безперешкодну доставку будівельних матеріалів для подальшого будівництва траси.
Уже завершено монтаж балок прогонових будов та влаштовано перехідні плити. Продовжуються роботи з влаштування монолітної плити проїжджої частини.
Найближчим часом розпочнеться влаштування монолітних тротуарів, роботи з формування берегу каналу, розчищення дна та монтаж системи водовідведення.
Варто зазначити, що компанія «Автомагістраль-Південь» завжди турбується про довкілля. Під час робіт на каналі ми застосовуємо спеціальне обладнання, яке запобігає потраплянню мастила у воду.
Після завершення будівництва мостових споруд стане можливим рух автотранспорту на всій протяжності новозбудованої 28-кілометрової ділянки траси Н-31в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Нагадаємо, що у грудні 2020 року компанія підписала новий контракт на будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» (км 28+600) до межі з Полтавською областю. Роботи на цій ділянці також передбачають спорудження 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів.
“Велике будівництво” не припиняється навіть узимку! Активно працюють мостобудівний підрозділ, служба експлуатаційного утримання автошляхів «Автомагістралі-Південь». А логістичний відділ компанії реалізує зимову програму формування складів щебню та інших інертних матеріалів.
До середини березня 2021 року на виробничих базах у різних регіонах буде заготовлено 2,2 млн тонн щебеню та інших інертних матеріалів. Це справді масштабна кампанія – аби завезти на кожну виробничу базу по кілька сотень тисяч тонн матеріалів, залучено 3100 залізничних вагонів і близько 200 самоскидів! Тобто, завдяки «Великому будівництву» увесь рік працюють не лише виробники матеріалів, а й логісти.
Сформованих складів матеріалів вистачить, аби забезпечити 3,5-4 місяці роботи АБЗ компанії, якщо виходити з обсягів роботи, виконаної у 2020 році. Звичайно, ми сподіваємось, що 2021 року обсяги зростуть, але в будь-якому випадку накопичений гігантський запас матеріалів гарантує впевнену та безперебійну роботу підприємства упродовж сезону. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов’язання.
Крім того, взимку ціни на будівельні матеріали традиційно нижчі, і це дає нам значну конкурентну перевагу.
«Автомагістраль-Південь» виставляє до якості будівельного матеріалу найжорсткіші вимоги. Кожну партію перед розвантаженням перевіряє лабораторна служба компанії, аби переконатись, що якість – на найвищому рівні.
Будуємо Україну разом!
Експлуатаційна служба утримання доріг компанії «Автомагістраль-Південь» не тільки всесезонно обслуговує автошляхи, але і завжди готова надати допомогу водіям, які опинились в екстремальній ситуації.
Близько 15-ї години 19 січня нашому диспетчеру нашої філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг у Харківській області зателефонували з поліції з проханням перевірити 53-й кілометр траси М-29 «Харків-Красноград-Перещепине», на якому, за повідомленням автомобілістів, біля великогабаритного автомобіля ЗІЛ бачили непритомного чоловіка.
За словами керівника філії Сергія Пляки, рішення виїхати на допомогу було прийняте негайно. Адже непритомній людині, що лежала на землі за температурі -20°C, кожна зайва хвилина могла коштувати життя.
«Наш майстер Максим Лосьєв знаходився приблизно за 30 кілометрів від постраждалого, поїхав особистим автомобілем. На місці виявив скривавленого чоловіка похилого віку з ознаками травми голови. Максим зреагував вкрай професіонально: викликав «швидку», зупинив попутну машину і з допомогою водія переніс постраждалого у салон автомобіля, щоби обігріти його до прибуття медиків», – розповів Сергій Пляка прес-службі «Автомагістралі-Південь».
Врятований на дорозі зараз перебуває у лікарні. Як з’ясувалося, чоловік зупинив вантажівку на узбіччі, аби щось перевірити під капотом, вибрався на бампер, проте послизнувся і впав з висоти близько півтора метра. Від удару головою об землю знепритомнів. На щастя, зараз його життю ніщо не загрожує.
Ми вдячні своїм працівникам за небайдужість та оперативне прийняття відповідального рішення, яке допомогло врятувати людське життя. Максим Лосьєв вчинив так само рішуче та самовіддано, як і його колеги Володимир Починок, Іван Дмитренко та Валентин Ільницький, які 16 жовтня 2020 року врятували чоловіка та жінку з палаючого автомобіля на вулиці Борщагівській у Києві.
Ми пишаємось нашою командою професіоналів та зичимо їм та їхнім сім’ям міцного здоров’я та добробуту.
Відеорозповідь про результати дорожньо-будівельних робіт у десятьох областях України, в яких працює компанія «Автомагістраль-Південь», продовжуємо на автошляхах Харківщини. Саме у цьому регіоні 2020 року ми встановили абсолютний рекорд відновлення автодоріг – понад 250 км.
Основними проєктами компанії у Харківській області в сезоні 2020 стали завершення відновлення окремих ділянок доріг Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград», Н-26 «Чугуїв-Мілове», а також поточний середній ремонт дороги М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Також силами «Автомагістралі-Південь» відремонтовано 18-кілометрову ділянку важливого для регіону шляху Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук».

Вийти на рекордні показники відновлення автодоріг дозволила злагоджена робота усіх підрозділів компанії у цілодобовому режимі. Кількість працівників, залучених до роботи на об’єктах у Харківській області, у 2020 році зросла до 300 осіб, а кількість дорожньо-будівельної техніки перевищила 200 одиниць.

Виробництво щебенево-піщаних та асфальтобетонних сумішей для проведення ремонтних робіт забезпечили дві промислові бази у селищі Шевченкове та місті Дергачі. Тут діють асфальтобетонний завод AMMANN Global 160 Quick продуктивністю 160 т/год, установка для приготування холодних сумішей продуктивністю 400 т/год та найбільший в Україні асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 4000 продуктивністю 320 т/год.
Окрім відновлення доріг, на Харківщині наша компанія також забезпечує всесезонне утримання понад 250 км доріг державного значення.
За майже 10 років роботи у Харківській області «Автомагістраль-Південь» зарекомендувала себе як надійний підрядник, який відновив сотні кілометрів автодоріг і може впоратися із завданням будь-якої складності.
Конкурс «Є рекорд!» триває. Представляємо наступного рекордсмена – Євгена Смаля, керівника відділу технічного контролю компанії «Автомагістраль-Південь».
Євген – справжній експерт у дорожній галузі, має дві вищі освіти. Першу здобув у 2012 році в Одеській державній академії будівництва і архітектури за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво». А минулого року отримав ступінь магістра в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.
«Я маю майже десятилітній досвід роботи у дорожньому будівництві. За цей час встиг попрацювати в дорожній галузі і як замовник, і як підрядник. У 2018 році влаштувався на роботу в «Автомагістраль-Південь» і саме тут став професіоналом своєї справи. Починав із посади інженера відділу технічного контролю, а вже через рік працював провідним інженером, а ще через рік – керівником відділу. Сьогодні моїми основними обов’язками є загальна координація роботи відділу та організація якісного інженерно-технічного супроводу усіх об’єктів будівництва або ремонтів. Інженерно-технічний супровід проєктів значно триваліший, аніж безпосереднє виконання робіт, адже він починається з моменту отримання проєктної та дозвільної документації, а завершується введенням об’єктів в експлуатацію. Це надзвичайно відповідальна справа, адже від роботи нашого відділу залежить успішність реалізації проєктів загалом. Тому ми завжди намагаємось працювати в режимі «швейцарського годинника» – якісно, точно та надійно. Це наш секрет успіху», – розповів Євген.
За словами Євгена Смаля, рекордною подією 2020 року стала організація якісної та вчасної реалізації компанією масштабних обсягів робіт завдяки детальному плануванню та власному контролю якості робіт за проєктами.
«Наш підрозділ налічує понад 30 інженерів у десяти регіонах України. Ми забезпечуємо розробку комплексної програми робіт на проєктах та функціонування внутрішньої системи контролю якості компанії. Після отримання проєктної документації від замовника ми її опрацьовуємо та налаштовуємо графік виконання робіт упродовж усієї реалізації проєкту, стежимо, аби наші бригади чітко дотримувались плану та контролюємо якість зробленого. Завдяки детальній програмі робіт та внутрішній системі аудиту якості, штат із чотирьох тисяч працівників та двотисячний парк техніки разом із виробничими базами компанії мають можливість працювати максимально ефективно та злагоджено. Це дозволяє нам реалізовувати проєкти будь-якої складності у найкоротші терміни. І при цьому ми завжди можемо гарантувати високу якість виконання робіт», – зазначив Євген.
Як стверджує Євген Смаль, у компанії грандіозні плани на 2021 рік.
«У новому сезоні важливим завданням для нас є завершення розпочатих проєктів. Також ми впевнені, що «Автомагістраль-Південь» досягне нових рекордів та охопить реалізацією масштабних проєктів іще більше областей, адже для цього маємо всі необхідні технічні та кваліфікаційні можливості», – резюмував Євген.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук.
Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Триває наш корпоративний конкурс «Є рекорд!». Наш черговий рекордсмен – Михайло Білай, менеджер із якості та керівник лабораторної служби на виробничій базі у місті Вулканешти, Молдова.
Михайло – професіонал своєї справи, має дві вищі освіти та понад 12 років досвіду роботи у дорожньо-будівельній галузі. У 2008 році здобув першу вищу освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) за спеціальністю «Екологія і охорона навколишнього середовища у дорожньому будівництві». У позаминулому році успішно склав іспити та отримав ще один диплом інженера-будівельника. У компанії працює з 2016 року. Свій шлях розпочинав із посади інженера лабораторії на виробничій базі у селищі Шевченкове Харківської області. Згодом очолив лабораторію «Автомагістралі-Південь» у місті Вулканешти, Республіка Молдова.
«У мої обов’язки входить контроль якості вхідних матеріалів, лінія виробництва, технологія влаштування сумішей та організація роботи лабораторії на умовах контракту FIDIC. Я вважаю, що цей досвід дійсно безцінний, адже за рік роботи за кордоном ми налагодили роботу унікальної для цієї країни випробувальної лабораторії, яка працює за системою Superpave. Можна сказати, що наша компанія – новатор у дорожньо-будівельній сфері Молдови», – розповів Михайло.
За словами Михайла Білая, рекордною подією 2020 року стала організація роботи надсучасної лабораторії у Вулканешти відповідно до вимог FIDIC.
«За рік ми успішно налагодили процес роботи відповідно до вимог FIDIC, що передбачає взаємодію між представниками міжнародної компанії Eptisa, які виконують функцію інженерів-консультантів з питань якості на всіх етапах випробувань і будівництва. За цей час наша команда провела понад 5 тисяч тестів. Зокрема, визначення коефіцієнту ущільнення ґрунтів та стабілізованих матеріалів, випробування кернів, визначення фізико-механічних властивостей інертних матеріалів, бітумних емульсій, асфальтобетону та матеріалів стабілізованих цементом. Для ефективної роботи задіяно надсучасне обладнання. Наприклад, дефлектометр та автоматичний програмований компактор провідних світових виробників. Із впевненістю можна сказати, що лабораторія «Автомагістралі – Південь» – одна із найбільш прогресивних у Молдові», – зазначив Михайло.
Як стверджує Михайло Білай, стандарти дорожнього будівництва, за якими у Молдові ще донедавна відновлювали дороги, вже стали історією.
«У 2021 році Молдова перейшла на європейські стандарти дорожнього будівництва. Таким чином і сертифікація продукції буде відбуватися за новими критеріями. Проте ми готові до будь-яких змін та чекаємо на нові виклики. Цьогоріч ми завершимо проєкт відновлення траси М3 «Кишинів – Джурджулешти» та ставимо перед собою амбіційні плани і надалі працювати на європейському ринку», – наголосив Михайло.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Ми продовжуємо наш великий тур регіонами присутності компанії «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Київську область.
Перший контракт у Києві – капітальний ремонт вулиці Радунської в Деснянському районі – наша компанія здобула у 2015 році. Це був абсолютно новий досвід роботи, адже через щільний трафік вулицею нам довелось враховувати десятки факторів, які безпосередньо могли вплинути на виконання робіт. Наприклад, влаштування верхнього шару покриття по всій ширині проїзду вимагає проведення робіт виключно у нічний період, коли припиняється рух тролейбусів.
За час роботи у Києві наші спеціалісти розробили повністю новий підхід планування та організації виконання робіт у міських умовах. Як результат – за п’ять років плідної праці «Автомагістраль-Південь» успішно провела роботи на 19 об’єктах.
Серед найбільш масштабних об’єктів у столиці – капітальний ремонт бульвару Дружби Народів у 2017 році. Того ж року стартував капітальний ремонт вул. О. Теліги на ділянці від проспекту Степана Бандери до вул. О. Довженка.
У сезоні 2020 ми завершили грандіозний проєкт із реконструкції вулиці академіка Туполєва загальною протяжністю 3,1 км, який було розпочато у жовтні 2018 року. Відповідно до проєктної документації, проїзну частину вулиці розширено до 15 м. По обидва боки проїзної частини влаштовано тротуари із фігурних елементів мощення (бруківки) та велосипедні доріжки.
Проведено перекладання інженерних і теплових мереж, водо- та газогонів, встановлено зовнішнє освітлення на опорах, контактну мережу тролейбусу, світлофорні об’єкти, нові дорожні знаки, зупинки громадського транспорту, пішохідне огородження, влаштовано дощову каналізацію, виконано благоустрій та озеленення прилеглої до вулиці території.
Також минулого сезону завершено капітальний ремонт однієї з найбільш завантажених автотранспортом магістралей столиці – вулиці академіка Заболотного протяжністю майже 3 км.
Цей проєкт ми також почали у 2018 році, капітально відновивши дорожню конструкцію та влаштувавши тротуари та велодоріжки. Завершили роботи у 2020 році – влаштували верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на всій протяжності ділянки.
Також були проведені супутні роботи: встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків, нанесення розмітки холодним пластиком, а також влаштування зовнішнього освітлення.
Наймасштабніший столичний проєкт сезону 2020 – капітальний ремонт проспекту Степана Бандери від Північного мосту до вул. Олени Теліги протяжністю 3,831 км.
Через щільний трафік автотранспорту на одному із найбільш завантажених проспектів столиці було прийнято рішення розділити капітальний ремонт на два етапи.
Перший етап роботи стартував ще у 2019 році на найбільш складній ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. 2020 року ми завершили роботи у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
За сезон було виконано значний об’єм робіт, зокрема, перевлаштовано дощові каналізації, прокладено резервні кабельні канали, встановлено опори освітлення та змонтовано огородження вздовж пішохідних зон.
На початку жовтня 2020 року ми розпочали другий етап капітального ремонту ділянки від Оболонського проспекту до вул. Олени Теліги завдовжки близько 1,6 км. За цей час наші бригади влаштували нижній та середній шар асфальтобетонного покриття. Завершити всі роботи ділянці у повному обсязі плануємо у цьому році.
У сезоні 2021 ми розпочнемо капітальний ремонт однієї із найбільш навантажених доріг столиці – проспекту Героїв Сталінграда протяжністю 5 км.
Варто зазначити, що в Київській області ми також реалізовували пілотний проєкт – Weight-in-Motion (WiM), який передбачав влаштування шести пунктів габаритно-вагового контролю на трасах M-06 «Київ-Чоп», M-03 «Київ-Харків-Довжанський», Р-03 Пiвнiчносхiдний обхiд м. Бориспiль, М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» та М-05 «Київ-Одеса».
Система WiM – ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Завдяки вмонтованим у дорожнє покриття індикаторам спостереження система дозволяє точно визначити вагу вантажівки. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.
Окрім відновлення доріг на Київщині, «Автомагістраль-Південь» також здійснює всесезонне експлуатаційне утримання 234 км доріг державного значення: автошляху М-05 км 11 – км 143 і траси М-03 км 18 – км 33 та км 41 – км 126. Для робіт на об’єктах експлуатаційного утримання задіяно понад 50 одиниць спеціальної техніки.
Ми прагнемо і надалі розвивати автошляхи Київщини, адже наша компанія має всі можливості для якісного обслуговування, відновлення та будівництва доріг будь-якої складності. Маємо надію, що в 2021 році фінансування дорожньо-будівельних робіт у столиці та області забезпечить завершення поточних робіт та реалізацію нових проєктів.
Будуємо Україну разом!
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт вулиці академіка Заболотного
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 2,9 км
Виконано у верхньому шарі – 2,9 км (100%)
Реконструкція вулиці академіка Туполєва
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3 км
Виконано у верхньому шарі – 3 км (100%)
Капітальний ремонт проспекту Бандери
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,8 км
Виконано у верхньому шарі – 2,4 км (63%)
Разом:
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 9,7 км
Виконано у верхньому шарі – 8,3 км (85,5%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 200 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 100 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, с. Кобці
На Україну насувається арктичний циклон, який принесе морози до мінус 20 градусів, сильний вітер та снігопади.
Сьогодні з п’ятої години ранку підрозділи нашої служби експлуатаційного утримання вивели на автотраси в Одеській, Харківській та Дніпропетровській областях понад 180 одиниць снігоприбиральної спецтехніки.
Арктичний циклон – уже другий виклик для наших експлуатаційників. У грудні вони максимально оперативно впорались з наслідками льодяного дощу, коли дороги та тротуари перетворились на ковзанки. У цілодобовому режимі дороги обробляли піщано-соляним розчином та сіллю.
«Автомагістраль-Південь» заздалегідь підготувалась до зимового обслуговування автошляхів. На дорожньо-експлуатаційних базах компанії заготовлено понад 16 тисяч тонн технічної солі та 46 тисяч тонн фрикційних матеріалів. Мобілізовано майже 700 працівників.
Окрім прибирання снігу та усунення слизькості, у наші обов’язки також входить комплекс інших експлуатаційних робіт, зокрема: ремонт або заміна бар’єрного огородження, очистка систем водовідведення, розширення узбіччя автогрейдерами, вирубка порослі, вивіз сміття, встановлення дорожніх знаків та інші, не менш важливі роботи, зокрема, аварійний ремонт дорожнього покриття.
У зимовий період для оперативної ліквідації ям, що виникають унаслідок коливання температур, ми використовуємо холодні суміші бітумомінеральні дорожні (СБМД). Суміші для аварійного ремонту створені за унікальною рецептурою компанії на виробничій базі у Новомосковську. При влаштуванні суміші навіть за мінусової температури повітря тимчасова «латка» протримається тривалий час. З настанням теплого сезону її можна буде за необхідності замінити на більш стійку, влаштовану за допомогою традиційних гарячих асфальтобетонних сумішей.
Аварійні ремонти автодоріг ми виконуємо з початку грудня, але в січні вони значно активізувались. Наші бригади виконали ямковий ремонт на площі понад тисячу квадратних метрів. Під час ремонтів було використано 115 тонн холодних бітумомінеральних сумішей.
Нагадаємо, «Автомагістраль – Південь» здійснює експлуатаційне утримання автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05 «Київ-Одеса». У Харківській – М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
У 2021 році компанія планує розширити дорожню мережу всесезонного обслуговування, а також охопити нові регіони.
Будуємо Україну разом!
Наприкінці 2020-го ми розпочали великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь», демонструючи результати дорожньо-будівельних робіт у 10 областях України, в яких ми працювали впродовж останніх років.
Відеочастину цього проєкту розпочинаємо із Запорізької області.
У цьому регіоні «Автомагістраль-Південь» працює вже третій рік. Масштабне відновлення доріг розпочалось у 2019 році з поточного середнього ремонту дороги Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь». Для реалізації проєкту було залучено понад 250 одиниць техніки та 450 працівників, які працювали у цілодобовому режимі.

Досвід цілодобового режиму роботи у сезоні 2020 наша запорізька команда зуміла масштабувати на всі проєкти та достроково завершити їх. Ремонтні роботи були організовані так, що величезний виробничий конвеєр не зупинявся ні на хвилину.
Загалом у 2020 році у Запорізькій області компанія виконувала роботи на 5 об’єктах загальною протяжністю 92,9 км. Вони повністю завершені у верхньому шарі покриття.
У регіоні працює мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500, продуктивністю – 200 т на годину, та змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивністю 400 тонн на годину.
Постійний штат працівників, залучених до роботи на об’єктах у Запорізькій області, виріс до 300 осіб, а кількість техніки перевищила 200 одиниць.
У кожному регіоні «Автомагістраль-Південь» створює потужні виробничий та логістичний комплекси, формує професійну команду. Це дає нам безперечні конкурентні переваги та можливість для реалізації одразу низки інфраструктурних проєктів будь-якої складності та масштабу.
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповімо про Донецьку область.
Відновлювати дороги на Донеччині ми почали з 2017 року. За цей час відремонтували понад 70 км автошляхів із використанням найсучасніших технологій на ринку дорожнього будівництва.
2020 року за президентською програмою «Велике будівництво» ми провели масштабні роботи з капітального ремонту на двох важливих для Донеччини трасах загальною протяжністю понад 50 км.
Один із найбільших проєктів компанії у регіоні – капітальний ремонт двох ділянок автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» між Краматорськом та Добропіллям: км 28+300 – км 36+750 (від села Андріївка до села Сергіївка протяжністю 8,5 км) та км 36+750 – км 49+615 (від села Сергіївка до міста Краматорськ протяжністю майже 13 км).
Виконуючи проєкти, ми розширили дорогу з 7 м до 8 м і влаштували додаткові смуги руху на ділянках підйомів та пересічень.
Також проведено роботи з перебудови автошляху на ділянках крутих поворотів, спусків і підйомів із доведенням поперечного та поздовжнього профілів до нормативних вимог.
Повна перебудова виконана на ділянках автошляху, елементи плану та поздовжнього профілю яких не відповідають розрахунковій швидкості руху. Для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту ми привели радіуси кривих до нормативних показників. На цих відрізках фактично «з нуля» побудована нова дорога.
На ділянці км 28+300 – км 36+750 завершено весь комплекс дорожньо-будівельних робіт за винятком окремого відрізку протяжністю близько 200 м, що проходить через лісовий масив, по якому наразі триває процес отримання дозвільних документів Замовником робіт.
На іншій ділянці км 36+750 – км 49+615 виконані підготовчі роботи, влаштовано земляне полотно та водопропускні труби. У нижньому шарі асфальтобетонного покриття влаштовано 12,8 км автошляху та 8,8 км у верхньому.
Завершити капітальний ремонт двох ділянок траси Т-05-14 плануємо у 2021 році.
Ще одним масштабним інфраструктурним проєктом у Донецькій області, який ми почали реалізовувати у 2020-му, є капітальний ремонт автошляху Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка».
Автошлях має протяжність 137,4 км та проходить через густонаселені районні центри у Донецькій та Луганській областях. В останні роки від водіїв надходили численні скарги через понівечений стан дороги. Інтенсивний рух важких автомобілів і військової техніки майже зруйнував трасу, а пересуватись нею було вкрай проблематично.
Цього літа ми розпочали капітальний ремонт траси одразу на чотирьох ділянках загальною протяжністю понад 30 км. Зокрема, на двох відрізках км 6+490 – км 8+398 від міста Покровск у напрямку міста Костянтинівка та км 71+200 – км 74+550 від села Іванівське до міста Бахмут роботи завершені у повному обсязі.
Згідно з проєктною документацією, наші бригади також виконали комплекс супутніх робіт: влаштували нові водопропускні труби, автобусні зупинки, пішохідні доріжки та тротуари, облаштували примикання та узбіччя, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики, бар’єрне та пішохідне огородження, нанесли дорожню розмітку та змонтували освітлення уздовж автошляху.
На третій ділянці км 16+800 – км 31+000 біля виїзду з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки влаштовано основу дорожнього одягу та нижній шар покриття по всьому відрізку протяжністю 14,2 км.
Варто зазначити, що під час реалізації проєкту «Автомагістраль-Південь» використовувала обладнання, аналогів якому немає на вітчизняному ринку дорожнього будівництва – бетонолом RB-500, який спеціально було доставлено зі США.
За проєктом, старе цементобетонне покриття на дорозі треба було зруйнувати та підготувати до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття. Проте під час виконання робіт виявилося, що земляне полотно споруджено із слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Бетонолом забезпечив руйнування тільки шару бетонного покриття, не завдавши шкоди підстилковим шарам основи та земляному полотну. За словами наших фахівців, обладнання показало свою роботу надзвичайно ефективно.
Четверта ділянка – км 59+500 – км 71+200 – знаходиться між містами Костянтинівка та Бахмут та має протяжність 11,7 км. На відрізку завершено основні роботи. Зокрема, виконано розширення та посилення дороги та влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону. Повне завершення робіт передбачено у 2021 році.
У 2021 році ми також плануємо розпочати капітальний ремонт ще на двох ділянках траси Н-32 у Донецькій області: км 13+535 – км 16+800 та км 56+300 – км 59+500.
Відтак ми й надалі продовжимо будувати та відновлювати дороги Донеччини з гарантованою якістю та швидкими темпами робіт. Маємо надію, що фінансування проєктів і надалі буде здійснюватись на належному рівні, адже у Донецькій області ще багато автошляхів котрі потребують негайного ремонту. «Автомагістраль-Південь» здатна працювати на об’єктах будь-якої складності, адже ми володіємо усіма необхідними потужностями, найновішою передовою технікою та маємо найчисельніший штат висококваліфікованих та професійних спеціалістів.
Проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 28 + 300 – км 36 + 750
Планова протяжність ремонту – 8,4 км
Виконано у верхньому шарі – 7,8 км (93%)
Капітальний ремонт Т-05-14 «Добропілля-Лиман», км 36 + 750 – км 49 + 615
Планова протяжність ремонту – 12,9 км
Виконано у верхньому шарі – 8,8 км (68,2%)
Капітальний ремонт Н-32 Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 6 + 490 – км 8 + 398
Планова протяжність ремонту – 1,9 км
Виконано у верхньому шарі – 1,9 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 16 + 800 – км 31 + 000
Планова протяжність ремонту – 14,2 км
Виконано у верхньому шарі – 0 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 59 + 500 – км 71 + 200
Планова протяжність ремонту – 11,7 км
Виконано у верхньому шарі – 11,7 км (100%)
Капітальний ремонт Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка», км 71 + 200 – км 74 + 550
Планова протяжність ремонту – 3,4 км
Виконано у верхньому шарі – 3,4 км (100%)
Разом
Планова протяжність ремонту – 52,5 км
Виконано у верхньому шарі – 33,6 км (64%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 450 осіб.
Загальна кількість залученої техніки – понад 240 одиниць.
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод Кредмаш ДС-168637Б, продуктивність 160 т/год, с. Слов’янка, Дніпропетровська область
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT, продуктивність – 400 т/год, м. Костянтинівка
Бажаємо всім нашим друзям, партнерам, колегам та співробітникам щастя та успіхів у новому 2021 році!
Нехай втілюються всі ваші мрії та плани, а улюблена справа дарує задоволення, надихає та заряджає позитивом!
Міцного вам здоров’я, любові, підтримки близьких та друзів!
Будуємо Україну разом!
Шановні колеги!
Раді повідомити про продовження корпоративного конкурсу «Є рекорд!» до початку нового сезону 2021!
Наш конкурс «Є рекорд!» стартував на початку серпня. Упродовж п’яти місяців ми розповіли про 17 співробітників «Автомагістралі-Південь», чиї рекорди допомагають рухати компанію до нових звершень.
Нагородити переможців ми планували на нашому традиційному передноворічному корпоративі. Проте через карантинні обмеження ухвалили рішення відтермінувати урочистості та продовжити конкурс.
Ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень у 2020 році досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!