Новини
Скористайтесь шансом долучитись до найбільшої та найкращої дорожньої компанії в Україні.
Нам потрібні:
Начальник дільниці
Умови:
Робота в різних регіонах України. Службовий транспо
Начальник дільницірт, проживання, харчування за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Управління виробничо-господарською діяльністю дільниці, складання графіків виконання робіт, організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності, взаємодія з представниками Замовника та контролюючих організацій.
Виконроб
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння та досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності.
Майстер
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння та досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Геодезист
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD, Civil 3D), вміння та досвід роботи з електронним та оптичним геодезичним обладнанням (тахеометр, GNSS-приймач, нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Виконання геодезичних зйомок з складанням топо-геодезичних планів, прив’язка об’єктів з виносом в натуру проектних даних, геодезичні вимірювання (розбивка, нівелювання), геодезичний контроль дорожньо-будівельних робіт, ведення та складання виконавчих схем і документації
Інженер ВТК
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD, MS Project), досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль виробничо-господарської діяльності дільниці, контроль якості виконання робіт, складання графіків виконання робіт, контроль ведення, опрацювання та оформлення виконавчої документації, контроль та облік обсягів виконаних робіт, взаємодія з представниками Замовника та контролюючих організацій
Інженер-лаборант
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль якості матеріалів та дорожньо-будівельних робіт, лабораторні випробовування та дослідження матеріалів та продукції для визначення відповідності діючим нормативним вимогам, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Інженер з безпеки руху
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль за виконанням усіма працівниками автотранспортного підрозділу підприємства правил дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів (спецмашин), інструкцій, наказів та інших керівних матеріалів з питань забезпечення безпеки руху. Розробка організаційно-технічних заходів щодо запобігання ДТП, укріплення трудової і транспортної дисципліни.
Телефонуйте: 067 132 26 98, 067 150 21 19
або відправляйте резюме: rabota@automagistral.com.ua.
Поспішайте, кількість нових вакансій обмежена!
«АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» – ЦІНУЄМО ПРОФЕСІОНАЛІВ!
В Україну знову прийшли рясні снігопади, рвучкий вітер та ожеледиця. Служба експлуатаційного утримання автошляхів «Автомагістралі-Південь» вивела на автотраси у Київській, Одеській, Харківській та Дніпропетровській областях понад 100 одиниць снігоприбиральної спецтехніки та мобілізувала понад 275 співробітників.
Найбільше опадів у Київській області, де за добу випало 30 см снігу. Наша команда у цілодобовому режимі стежить за станом доріг Київщини та розчищає від снігу траси М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Наші спеціалісти також працюють над усуненням ожеледиці на дорогах. Для цього за останню добу використали близько 4000 тонн фрикційних матеріалів.
У результаті оперативних дій усі автошляхи, експлуатаційне утримання яких здійснює «Автомагістраль-Південь», якісно оброблені й залишаються проїзними для автотранспорту.
Експлуатаційна служба компанії закликає водіїв найближчим часом утриматись від подорожей автомобілем. Це потрібно, аби спецтехніка безперешкодно завершила прибирання снігу.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Київській області, 192 км автошляху М-05 – в Одеській та 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» – у Харківській. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання автодоріг є Дніпропетровська область, де під нашою опікою перебувають усі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Ти випускник вищого, або професійно-технічного навчального закладу?
У тебе ще не має досвіду, але хочеш одразу досить високу зарплату? Перспективу швидкого кар’єрного зростання? Нових друзів з дуже дружньої команди? Соціальний пакет?
Тоді це твій шанс!!!
Найбільша та найкраща дорожня компанія країни «Автомагістраль-Південь» оголошує набір молодих спеціалістів!
Наші фахівці допоможуть тобі стати справжнім професіоналом європейського рівня. Ти будеш працювати із найсучаснішою технікою і отримаєш унікальний досвід роботи у найбільших інфраструктурних проєктах.
Поспішай, кількість місць обмежена!
Нам потрібні:
Молодший майстер
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності.
Молодший геодезист
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Виконання геодезичних зйомок, прив’язка об’єктів з виносом в натуру проектних даних, геодезичні вимірювання (розбивка, нівелювання), геодезичний контроль дорожньо-будівельних робіт.
Інженер ВТК
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Контроль якості виконання робіт, опрацювання та оформлення виконавчої документації, контроль та облік обсягів виконаних робіт.
Лаборант
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet)
Обов’язки:
Контроль якості матеріалів та дорожньо-будівельних робіт, лабораторні випробовування та дослідження матеріалів та продукції для визначення відповідності діючим нормативним вимогам, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Приєднуйся до нашої команди!
Телефонуй або відправляй резюме: rabota@automagistral.com.ua
067 132 26 98
067 150 21 19
«АВТОМАГІСТРАЛЬ – ПІВДЕНЬ» – ТВІЙ ШАНС НА УСПІХ!
Сьогоднішній учасник нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!» володіє унікальним досвідом.
Дмитро Шульга, керівник проєктів компанії у Луганській області, вміє в експрес-режимі організувати виробничі потужності та команду для роботи в новому для компанії регіоні та забезпечувати швидку та якісну реалізацію проєктів. Саме за його безпосередньої участі «Автомагістраль-Південь» 2020 року розширила географію проєктів на Луганську область, і в 10-му регіоні нашої присутності здійснено масштабне відновлення стратегічних маршрутів. Із понад 200 км, запланованих Службою автомобільних доріг у Луганській області, силами «Автомагістралі-Південь» було відремонтовано майже 60 км.
Дмитро Шульга працює у дорожньо-будівельній галузі 17 рік. Дві вищі освіти – з організації перевезень і управління на автомобільному транспорті та інженера-будівельника – здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. У компанії – з 2017 року.
«Перша посада – інженер відділу технічного контролю проєктів у Сумській області. Згодом став провідним інженером, а 2020 року мені довірили керівництво проєктами у новому для компанії регіоні – у Луганській області. Досі ми тут не працювали, а завдання перед нами поставили дуже відповідальне – відновити вкрай важливі транспортні коридори регіону. Зокрема, «дорогу життя» Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар» на ділянці км 7+400 – км 44+960 та Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк» на відрізку км 20+000 – км 39+960», – розповів Дмитро Шульга.
За його словами, у багатьох місцях автотрас дорожнє покриття було фактично знищене пересуванням важкої військової техніки. Останні ямкові ремонти на них проводили понад 10 років тому. Проте компанія зуміла професійно та в максимально стислі терміни відновити комфортний проїзд десятками кілометрів доріг.
Рекорд!
Рекордною подією 2020 року Дмитро Шульга вважає відновлення майже 40-кілометрової ділянки автодороги Т-13-06, здійснене за 4 місяці.
«Ми почали середній поточний ремонт траси «Сєвєродонецьк-Новоайдар» у квітні, а вже на «екваторі» липня завершили влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття. Це рекорд для нашої компанії. Для досягнення цього результату треба було залучити кілька факторів. Насамперед – організувати цілодобовий режим робіт та своєчасну доставку матеріалів та спецтехніки на об’єкти. Мій досвід дозволив максимально ефективно налагодити всі ланки робочого процесу. Пишаюсь цим, адже довелось керувати командою справжніх фахівців, які працювали non-stop та завжди вправно виконували поставлені задачі», – розповів Дмитро Шульга.
За чотири місяці на ділянці автодороги Т-13-06 було виконано понад 46 тис. кубометрів земляних робіт, влаштовано майже 2 тис. тонн основи зі ЩПС, понад 100 тис. тонн суміші фрезерованої, обробленої в’язучим, понад 160 тис. тонн асфальтобетонних сумішей. Крім того, компанія влаштувала понад 5 км монолітного лотка та понад 2,5 км бар’єрного огородження. На перешкоді не стали й масштабні пожежі, які влітку 2020 року вирували у районі проведення робіт. Навпаки – саме відремонтована компанією ділянка автотраси Т-13-06 дозволила підрозділам рятувальників швидко дістатися до місця надзвичайної ситуації.
За словами Дмитра Шульги, у 2021 році компанія запланувала іще масштабніші роботи у Луганській області.
«Маємо завершити влаштування верхнього шару та ряд супутніх робот на автошляху Н-21. Також виконаємо середній поточний ремонт 35 км траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» та 14 км дороги Т-13-02 «Танюшівка (пункт контролю)-Новопсков-Старобільськ-Рубіжне-Новодружеськ-Лисичанськ-Соледар-Бахмут». Потужності компанії у регіоні дозволяють будувати та відновлювати об’єкти будь-якої складності», – підсумував Дмитро.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
У центральному офісі «Автомагістралі-Південь» відбулась зустріч представників Ради директорів компанії з керівниками основних підрозділів та проєктів.
Генеральний директор Микола Тимофеєв окреслив стратегію розвитку компанії на 2021-2023 роки.
Насамперед, «Автомагістраль-Південь» посилить кадровий потенціал і створюватиме умови для залучення в компанію кращих фахівців дорожньої сфери. За рахунок спільних програм з профільними навчальними закладами зростуть інвестиції у підготовку молодих спеціалістів.
Другий напрямок розвитку – збільшення капітальних інвестицій. У 2021 році компанія планує витратити на модернізацію виробничих потужностей, оновлення та розширення парку техніки, збільшення вагонного парку понад 1,5 млрд грн.
Третій напрямок – активне просування на суміжні ринки: експлуатація доріг, мостобудування.
Компанія також планує значно підвищити ефективність операційних процесів, більшість із яких автоматизує. «Автомагістраль-Південь» переходить на електронний документообіг!
«У 2021 році автоматизація всіх управлінських процесів у компанії стоїть на першому місці. Це автоматизація документообігу, використання найбільш сучасних технологій автоматизованого управління підприємством», – зазначив Микола Тимофеєв.
Окрему увагу керівник нашої компанії приділив соціальній відповідальності та безпеці праці.
«Ми оголосили 2021-й роком нульової толерантності до виробничого травматизму. Значну кількість проєктів ми реалізуємо рекордними темпами, майже цілодобово. Тому безпека співробітників – першочергове завдання керівників проєктів. Будь-який випадок недотримання норм безпеки праці отримає найжорсткіше реагування», – наголосив Микола Тимофеєв.
Заступник генерального директора з будівництва та ремонту автодоріг Валерій Вакарчук анонсував виробничий план компанії на 2021 рік. Про його деталі ми розкажемо трохи згодом. Нині ж зазначимо, що вже цього місяця компанія розпочинає масштабну кампанію із залучення нового персоналу – начальників дільниць, інженерів, виконробів, майстрів, геодезистів, лаборантів. Отже, план компанії промовистий – значно збільшити обсяги робіт порівняно з 2020 роком.
Після виступу керівництва компанії представник кожного за наших регіональних підрозділів відзвітував про підсумки діяльності у 2020 році, а також проінформував про стан підготовки виробничих баз, ділянок інженерного супроводу, кадрів до нового сезону.
Конференція керівників продовжить роботу ще два дні.
Управлінський тренінг за участю професійних бізнес-тренерів відбудеться 5-6 лютого. Регіональні керівники та керівники проєктів зможуть підвищити кваліфікацію та оволодіти новими навичками управління трудовими колективами, адміністрування бізнес-процесів тощо.
У 2020 році за програмою «Велике будівництво» компанія «Автомагістраль- Південь» відновила у Сумській області близько 80 км автодоріг. Які автошляхи в регіоні зроблено з європейською якістю – дивіться у нашому відеоогляді.
Найбільший минулорічний об’єкт компанії у Сумській області – автотраса Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». За сезон 2020 ми відновили середнім та капітальним ремонтами чотири ділянки дороги загальною протяжністю понад 70 км. На 244-му кілометрі траси Н-07 у селі Правдюки ми виконали реконструкцію аварійного мосту, замінивши старий залізобетонний конструктив сучасною спорудою із металевих гофрованих конструкцій аркового типу.
Окрім відновлення траси Н-07, у 2020 році компанія виконала поточний середній ремонт 9 км автошляху Р-65 «КПП «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів- КПП «Катеринівка».
Ще один об’єкт «Автомагістралі- Південь» на Сумщині, який розпочався у сезоні 2020 – поточний середній ремонт окремих ділянок автомобільної дороги Н-12 «Суми-Полтава» загальною протяжністю 37 км.
Дороги Сумщини ми відновлюємо з 2017 року. Перший наш проєкт – ремонт автотраси Т-19-07 «Шостка-Кролевець». Загалом компанія відремонтувала в області понад 110 км автошляхів і три мости.
Сумщину розглядаємо як стратегічно важливий для себе регіон, тому в області створена потужна виробнича база. У селищі Степанівка працює асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т на год. та змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400 продуктивністю 400 т на год.
На виробничій базі у Глухові діє АБЗ Benninghoven MBA 2000 продуктивністю 160 т на год.
Штат працівників «Автомагістралі-Південь», залучених до роботи на об’єктах у регіоні, минулого року склав близько 300 осіб, а кількість техніки – 200 одиниць. Компанія також створила в області понад 100 робочих місць.
Сподіваємося, що в 2021 році фінансування дорожніх робіт здійснюватиметься на належному рівні, що дозволить відновити у Сумській області всі основні дороги державного значення й забезпечити якісне транспортне сполучення з сусідніми Чернігівською та Київською областями. «Автомагістраль-Південь» готова до виконання цього амбіційного завдання з гарантованою високою якістю.
Останні дні наша служба експлуатації та утримання доріг в Одеській області працює 24 години на добу. За цей час на Одещині випала неймовірна кількість опадів, а снігові замети подекуди сягають понад 2 м.
Очищення від снігу та ожеледі 200-кілометрової ділянки автошляху М-05 «Київ-Одеса» здійснюють 40 одиниць спецтехніки та близько 100 працівників. Прибирання снігу почалось у перші години снігопаду, але негода виявилась настільки потужною, що десятки автомобілів все одно застрягли посеред автотраси. Не рухалася навіть спецтехніка ДСНС. Але поступово рух був відновлений, а люди – врятовані.
У перші два дні снігопадів працівники компанії визволили із заметів водіїв близько ста автомобілів, зокрема автобус із дітьми.
«Наші хлопці діяли вкрай професійно та відчайдушно. Вони розуміли, що від них залежать людські життя, ніхто навіть не обмовився про відпочинок. У ці дні на сон випадало 3-4 години, однак усі розуміють, заради чого працюють. Адже це той момент, коли навіть служби порятунку не можуть дістатися до людей, які застрягли на трасі. Ми працюємо цілодобово у дві зміни. Одним із найважчих видався перший день снігопаду, 26 січня. Тоді наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка, зокрема, великогабаритну машину ДСНС», – розповів директор філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» Євген Кубарський.
За його словами, 27 січня наші бригади допомогли іще щонайменше 70 автомобілям на ділянці дороги М-05 між селами Знам’янка та Старі Маяки. Серед них був автобус із дітьми, фури та численні легкові автомобілі. Працівники компанії допомогли врятованим зі снігової пастки дістатись до найближчої АЗС, аби водії та пасажири зігрілися та відпочили. Наші хлопці проявили себе як справжні герої – вони розчищали не лише ділянку, яку обслуговує компанія, але і сусідні автодороги, де люди замерзали у заметах.
«Хочу подякувати керівнику дорожньо-експлуатаційної дільниці Миколі Козаку за стійкість, адже він за допомогою навантажувача майже самотужки розчистив місцеву дорогу біля селища Іванівка. Хоча ця ділянка не перебуває у зоні відповідальності компанії. Він просто побачив, що люди потребують допомоги, тому зробив усе можливе для порятунку. Окрема подяка дорожньому майстру Дмитру Березовському та механіку В’ячеславу Кумпану за проявлений професіоналізм. Вони справжні герої», – розповів прес-службі компанії «Автомагістраль-Південь» Євген Кубарський.
Компанія пишається своїми співробітниками та висловлює подяку нашим героїчним хлопцям з бригади Миколи Козака. Керівництво компанії вирішило нагородити співробітників, які мужньо боролись зі стихією та рятували людей.
Також окрему подяку висловлюємо:
машиністам перевантажувачів Олександрові Мельнику, Іллі Корчмарю та Анатолію Боцу;
машиністу автогрейдера Григорію Мишуренку;
машиністу бульдозера Олегові Рябощуку.
На Дніпропетровщині «Автомагістраль-Південь» реалізує найбільший інфраструктурний проєкт в Україні, відновлює сотні кілометрів доріг та забезпечує всесезонне утримання понад 3 тисяч км автошляхів. За кількістю проєктів це найбільший регіон присутності компанії, і саме про результати дорожньо-будівельних робіт у ньому – наша наступна відеорозповідь.
Найбільш масштабним проєктом «Автомагістралі-Південь» у Дніпропетровській області 2020 року стало будівництво чотирисмугового автошляху Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка», яке велося відразу на дев’яти ділянках загальною протяжністю понад 28 км. Темпи реалізації цього проєкту вражають: лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів. Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси. Також проєктом передбачене будівництво шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки, двох скотопрогонів, двох дворівневих транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».
У 2021 році розпочнеться спорудження іще 30 км дороги Н-31 на ділянці від каналу «Дніпро-Донбас» до межі з Полтавською областю. Відповідний найбільший договір у дорожньо-будівельній галузі в історії сучасної України «Автомагістраль- Південь» підписала наприкінці 2020-го.
Іще одним важливим проєктом у регіоні є будівництво другої черги південного обходу міста Дніпро від траси Н-08 до Південного мосту протяжністю 7 км.
Окрім робіт з будівництва, «Автомагістраль-Південь» 2020 року у режимі non-stop проводила поточні середні ремонти двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та понад 80 км трас Н-11 «Дніпро-Миколаїв» і Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя».
Загалом у Дніпропетровській області торік компанія відновила у верхньому шарі близько 130 км доріг. До робіт було залучено понад 1000 працівників і 700 одиниць спецтехніки, зокрема новітні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000.
В області створено шість виробничих баз, які обладнані високопродуктивними асфальтобетонними заводами та змішувальними установками. На виробничій базі у Новомосковську діє надсучасний науково-дослідний центр, який проводить випробування якості асфальтобетонних сумішей за передовою системою Superpave.
Компанія також здійснює всесезонне обслуговування та утримання майже 3000 км доріг державного значення.
Починаючи з 2017 року, «Автомагістраль-Південь» відремонтувала та побудувала в Дніпропетровській області понад 30 об’єктів загальною протяжністю понад 250 км.
В Україну прийшли сильні снігопади. Фактично надзвичайна ситуація склалася на Одещині, яка опинилась у справжній сніговій пастці. За добу тут випала місячна норма опадів – товщина снігового покрову перевищила 50 см. Для південного регіону це справжнє стихійне лихо.
Через значні навали снігу проїхати трасою М-05 на легковому автомобілі стало на деякий час майже неможливо, чимало машини просто вставали у заметах посеред дороги. Але експлуатаційна служба «Автомагістралі-Південь» не зупиняла роботу ані на хвилину. Траса була розчищена, наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка.
Про інтенсивність снігопаду свідчить той факт, що на порятунок водіям приїхала великогабаритна вантажівка ДСНС і також… застряла у снігу. Лише наша спецтехніки була здатна розблокували автомобілі та врятувати водіїв від сніжної пастки.
Окрім прибирання снігу, наші бригади також працюють над усуненням ожеледиці на дорогах. Для цього за останню добу використали близько 1800 тон фрикційних матеріалів.
Наразі роботи тривають, а наші фахівці працюють на автошляхах в Одеській та Київській областях у режимі non-stop.
Експлуатаційна служба компанії закликає водіїв найближчим часом утриматись від подорожей автомобілем. І дати можливість спецтехніці завершити прибирання снігу.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання 3,6 тис. км автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 “Київ-Харків-Довжанський” у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05. У Харківській – М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Поки асфальтобетонні заводи компанії на зимових канікулах, наш мостобудівний підрозділ продовжує активну роботу. Зокрема, на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» на Дніпропетровщині у цілодобовому режимі триває спорудження двох транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».
РОЗВ’ЯЗКА КМ 21+900
Перша розв’язка розташована у Петриківському районі. Шляхопровід забезпечить пересічення у двох рівнях нової траси Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка-Шульгівка». Мостова споруда має три прогони загальною довжиною 75 м та шириною 10,7 м.
Будівництво розв’язки ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади провели комплекс робіт із монтажу 18 балок довжиною 21 м і 33 м.
Також влаштовано монолітну плиту прогонової будови і перехідні плити на підходах до мостової споруди. Наразі триває влаштування монолітних тротуарів, конусів, бордюрного каменю і бар’єрного та перильного огородження.
РОЗВ’ЯЗКА КМ 27+970
Друга розв’язка розташована у Царичанському районі поблизу села Проточі. Вона забезпечить пересічення траси Н-31 з дорогою ІІІ категорії Т-04-12 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне». Довжина шляхопроводу становитиме 45 м, ширина – 26,7 м.
Роботи на об’єкті ми розпочали у листопаді 2020 року. Наші фахівці влаштували 60 буронабивних паль, «стакани» монолітних фундаментів, стійки проміжних опор та капітелі. Крім того, змонтовано ригелі та балки прогонових будов середнього прольоту над проїздом автошляху Т-04-12.
Тривають роботи зі влаштування монолітних шафових стінок та плит перекриття зазорів балок прогонових будов. Найближчим часом розпочнемо влаштування монолітної плити прогонових будов.
Окремо перед шляхопроводом збоку міста Дніпро у дренажному каналі проводимо роботи з влаштування збірної залізобетонної труби з ланок прямокутного перерізу довжиною 73,4 м.
МІСТ ЧЕРЕЗ КАНАЛ «ДНІПРО-ДОНБАС».
Будівництво мосту вкрай важливим для поточної та майбутньої реалізації проєкту траси Н-31. Адже саме завдяки його спорудженню буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас», та забезпечено безперешкодну доставку будівельних матеріалів для подальшого будівництва траси.
Уже завершено монтаж балок прогонових будов та влаштовано перехідні плити. Продовжуються роботи з влаштування монолітної плити проїжджої частини.
Найближчим часом розпочнеться влаштування монолітних тротуарів, роботи з формування берегу каналу, розчищення дна та монтаж системи водовідведення.
Варто зазначити, що компанія «Автомагістраль-Південь» завжди турбується про довкілля. Під час робіт на каналі ми застосовуємо спеціальне обладнання, яке запобігає потраплянню мастила у воду.
Після завершення будівництва мостових споруд стане можливим рух автотранспорту на всій протяжності новозбудованої 28-кілометрової ділянки траси Н-31в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Нагадаємо, що у грудні 2020 року компанія підписала новий контракт на будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» (км 28+600) до межі з Полтавською областю. Роботи на цій ділянці також передбачають спорудження 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів.
“Велике будівництво” не припиняється навіть узимку! Активно працюють мостобудівний підрозділ, служба експлуатаційного утримання автошляхів «Автомагістралі-Південь». А логістичний відділ компанії реалізує зимову програму формування складів щебню та інших інертних матеріалів.
До середини березня 2021 року на виробничих базах у різних регіонах буде заготовлено 2,2 млн тонн щебеню та інших інертних матеріалів. Це справді масштабна кампанія – аби завезти на кожну виробничу базу по кілька сотень тисяч тонн матеріалів, залучено 3100 залізничних вагонів і близько 200 самоскидів! Тобто, завдяки «Великому будівництву» увесь рік працюють не лише виробники матеріалів, а й логісти.
Сформованих складів матеріалів вистачить, аби забезпечити 3,5-4 місяці роботи АБЗ компанії, якщо виходити з обсягів роботи, виконаної у 2020 році. Звичайно, ми сподіваємось, що 2021 року обсяги зростуть, але в будь-якому випадку накопичений гігантський запас матеріалів гарантує впевнену та безперебійну роботу підприємства упродовж сезону. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов’язання.
Крім того, взимку ціни на будівельні матеріали традиційно нижчі, і це дає нам значну конкурентну перевагу.
«Автомагістраль-Південь» виставляє до якості будівельного матеріалу найжорсткіші вимоги. Кожну партію перед розвантаженням перевіряє лабораторна служба компанії, аби переконатись, що якість – на найвищому рівні.
Будуємо Україну разом!
Експлуатаційна служба утримання доріг компанії «Автомагістраль-Південь» не тільки всесезонно обслуговує автошляхи, але і завжди готова надати допомогу водіям, які опинились в екстремальній ситуації.
Близько 15-ї години 19 січня нашому диспетчеру нашої філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг у Харківській області зателефонували з поліції з проханням перевірити 53-й кілометр траси М-29 «Харків-Красноград-Перещепине», на якому, за повідомленням автомобілістів, біля великогабаритного автомобіля ЗІЛ бачили непритомного чоловіка.
За словами керівника філії Сергія Пляки, рішення виїхати на допомогу було прийняте негайно. Адже непритомній людині, що лежала на землі за температурі -20°C, кожна зайва хвилина могла коштувати життя.
«Наш майстер Максим Лосьєв знаходився приблизно за 30 кілометрів від постраждалого, поїхав особистим автомобілем. На місці виявив скривавленого чоловіка похилого віку з ознаками травми голови. Максим зреагував вкрай професіонально: викликав «швидку», зупинив попутну машину і з допомогою водія переніс постраждалого у салон автомобіля, щоби обігріти його до прибуття медиків», – розповів Сергій Пляка прес-службі «Автомагістралі-Південь».
Врятований на дорозі зараз перебуває у лікарні. Як з’ясувалося, чоловік зупинив вантажівку на узбіччі, аби щось перевірити під капотом, вибрався на бампер, проте послизнувся і впав з висоти близько півтора метра. Від удару головою об землю знепритомнів. На щастя, зараз його життю ніщо не загрожує.
Ми вдячні своїм працівникам за небайдужість та оперативне прийняття відповідального рішення, яке допомогло врятувати людське життя. Максим Лосьєв вчинив так само рішуче та самовіддано, як і його колеги Володимир Починок, Іван Дмитренко та Валентин Ільницький, які 16 жовтня 2020 року врятували чоловіка та жінку з палаючого автомобіля на вулиці Борщагівській у Києві.
Ми пишаємось нашою командою професіоналів та зичимо їм та їхнім сім’ям міцного здоров’я та добробуту.
Відеорозповідь про результати дорожньо-будівельних робіт у десятьох областях України, в яких працює компанія «Автомагістраль-Південь», продовжуємо на автошляхах Харківщини. Саме у цьому регіоні 2020 року ми встановили абсолютний рекорд відновлення автодоріг – понад 250 км.
Основними проєктами компанії у Харківській області в сезоні 2020 стали завершення відновлення окремих ділянок доріг Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград», Н-26 «Чугуїв-Мілове», а також поточний середній ремонт дороги М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Також силами «Автомагістралі-Південь» відремонтовано 18-кілометрову ділянку важливого для регіону шляху Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук».
Вийти на рекордні показники відновлення автодоріг дозволила злагоджена робота усіх підрозділів компанії у цілодобовому режимі. Кількість працівників, залучених до роботи на об’єктах у Харківській області, у 2020 році зросла до 300 осіб, а кількість дорожньо-будівельної техніки перевищила 200 одиниць.
Виробництво щебенево-піщаних та асфальтобетонних сумішей для проведення ремонтних робіт забезпечили дві промислові бази у селищі Шевченкове та місті Дергачі. Тут діють асфальтобетонний завод AMMANN Global 160 Quick продуктивністю 160 т/год, установка для приготування холодних сумішей продуктивністю 400 т/год та найбільший в Україні асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 4000 продуктивністю 320 т/год.
Окрім відновлення доріг, на Харківщині наша компанія також забезпечує всесезонне утримання понад 250 км доріг державного значення.
За майже 10 років роботи у Харківській області «Автомагістраль-Південь» зарекомендувала себе як надійний підрядник, який відновив сотні кілометрів автодоріг і може впоратися із завданням будь-якої складності.
Конкурс «Є рекорд!» триває. Представляємо наступного рекордсмена – Євгена Смаля, керівника відділу технічного контролю компанії «Автомагістраль-Південь».
Євген – справжній експерт у дорожній галузі, має дві вищі освіти. Першу здобув у 2012 році в Одеській державній академії будівництва і архітектури за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво». А минулого року отримав ступінь магістра в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.
«Я маю майже десятилітній досвід роботи у дорожньому будівництві. За цей час встиг попрацювати в дорожній галузі і як замовник, і як підрядник. У 2018 році влаштувався на роботу в «Автомагістраль-Південь» і саме тут став професіоналом своєї справи. Починав із посади інженера відділу технічного контролю, а вже через рік працював провідним інженером, а ще через рік – керівником відділу. Сьогодні моїми основними обов’язками є загальна координація роботи відділу та організація якісного інженерно-технічного супроводу усіх об’єктів будівництва або ремонтів. Інженерно-технічний супровід проєктів значно триваліший, аніж безпосереднє виконання робіт, адже він починається з моменту отримання проєктної та дозвільної документації, а завершується введенням об’єктів в експлуатацію. Це надзвичайно відповідальна справа, адже від роботи нашого відділу залежить успішність реалізації проєктів загалом. Тому ми завжди намагаємось працювати в режимі «швейцарського годинника» – якісно, точно та надійно. Це наш секрет успіху», – розповів Євген.
За словами Євгена Смаля, рекордною подією 2020 року стала організація якісної та вчасної реалізації компанією масштабних обсягів робіт завдяки детальному плануванню та власному контролю якості робіт за проєктами.
«Наш підрозділ налічує понад 30 інженерів у десяти регіонах України. Ми забезпечуємо розробку комплексної програми робіт на проєктах та функціонування внутрішньої системи контролю якості компанії. Після отримання проєктної документації від замовника ми її опрацьовуємо та налаштовуємо графік виконання робіт упродовж усієї реалізації проєкту, стежимо, аби наші бригади чітко дотримувались плану та контролюємо якість зробленого. Завдяки детальній програмі робіт та внутрішній системі аудиту якості, штат із чотирьох тисяч працівників та двотисячний парк техніки разом із виробничими базами компанії мають можливість працювати максимально ефективно та злагоджено. Це дозволяє нам реалізовувати проєкти будь-якої складності у найкоротші терміни. І при цьому ми завжди можемо гарантувати високу якість виконання робіт», – зазначив Євген.
Як стверджує Євген Смаль, у компанії грандіозні плани на 2021 рік.
«У новому сезоні важливим завданням для нас є завершення розпочатих проєктів. Також ми впевнені, що «Автомагістраль-Південь» досягне нових рекордів та охопить реалізацією масштабних проєктів іще більше областей, адже для цього маємо всі необхідні технічні та кваліфікаційні можливості», – резюмував Євген.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук.
Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Триває наш корпоративний конкурс «Є рекорд!». Наш черговий рекордсмен – Михайло Білай, менеджер із якості та керівник лабораторної служби на виробничій базі у місті Вулканешти, Молдова.
Михайло – професіонал своєї справи, має дві вищі освіти та понад 12 років досвіду роботи у дорожньо-будівельній галузі. У 2008 році здобув першу вищу освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) за спеціальністю «Екологія і охорона навколишнього середовища у дорожньому будівництві». У позаминулому році успішно склав іспити та отримав ще один диплом інженера-будівельника. У компанії працює з 2016 року. Свій шлях розпочинав із посади інженера лабораторії на виробничій базі у селищі Шевченкове Харківської області. Згодом очолив лабораторію «Автомагістралі-Південь» у місті Вулканешти, Республіка Молдова.
«У мої обов’язки входить контроль якості вхідних матеріалів, лінія виробництва, технологія влаштування сумішей та організація роботи лабораторії на умовах контракту FIDIC. Я вважаю, що цей досвід дійсно безцінний, адже за рік роботи за кордоном ми налагодили роботу унікальної для цієї країни випробувальної лабораторії, яка працює за системою Superpave. Можна сказати, що наша компанія – новатор у дорожньо-будівельній сфері Молдови», – розповів Михайло.
За словами Михайла Білая, рекордною подією 2020 року стала організація роботи надсучасної лабораторії у Вулканешти відповідно до вимог FIDIC.
«За рік ми успішно налагодили процес роботи відповідно до вимог FIDIC, що передбачає взаємодію між представниками міжнародної компанії Eptisa, які виконують функцію інженерів-консультантів з питань якості на всіх етапах випробувань і будівництва. За цей час наша команда провела понад 5 тисяч тестів. Зокрема, визначення коефіцієнту ущільнення ґрунтів та стабілізованих матеріалів, випробування кернів, визначення фізико-механічних властивостей інертних матеріалів, бітумних емульсій, асфальтобетону та матеріалів стабілізованих цементом. Для ефективної роботи задіяно надсучасне обладнання. Наприклад, дефлектометр та автоматичний програмований компактор провідних світових виробників. Із впевненістю можна сказати, що лабораторія «Автомагістралі – Південь» – одна із найбільш прогресивних у Молдові», – зазначив Михайло.
Як стверджує Михайло Білай, стандарти дорожнього будівництва, за якими у Молдові ще донедавна відновлювали дороги, вже стали історією.
«У 2021 році Молдова перейшла на європейські стандарти дорожнього будівництва. Таким чином і сертифікація продукції буде відбуватися за новими критеріями. Проте ми готові до будь-яких змін та чекаємо на нові виклики. Цьогоріч ми завершимо проєкт відновлення траси М3 «Кишинів – Джурджулешти» та ставимо перед собою амбіційні плани і надалі працювати на європейському ринку», – наголосив Михайло.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!