Новини
Побудувати і запустити у виробництво асфальтобетонний завод усього за два тижні – це новий технологічний стандарт, який на вітчизняному ринку запровадила «Автомагістраль-Південь». За цим рекордним досягненням стоїть ретельне планування та опрацювання всіх виробничих етапів, злагоджена робота висококваліфікованого персоналу та цілеспрямованість управлінців.
Саме таких співробітників компанії відзначаємо у нашому корпоративному конкурсі «Є рекорд!», і сьогодні знайомимо вас із черговим його учасником – заступником технічного керівника Сергієм Денисюком.
Кар’єра Сергія Денисюка в «Автомагістралі-Південь» почалася 2016 року з посади оператора технологічних установок. Далі була робота оператором асфальтобетонного заводу, провідним технічним спеціалістом та заступником технічного керівника. Відтак про виробництво високоякісних асфальтобетонних сумішей Сергій Денисюк знає практично все. Нині він відповідає за саме технічне переоснащення, пристосування та модифікацію асфальтобетонних заводів під виробничі потреби компанії.
«Купівля нового обладнання потребує його технічного удосконалення. Наприклад, твердість вітчизняних інертних матеріалів вища, ніж у європейських країнах. Із них асфальтобетонний завод у стандартній комплектації може виробити до 100 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, хоч розрахований на обсяги у 5 разів більші. Відповідно, ми винаходили покращення, погоджували їх разом із представниками заводу і запускали у виробництво. Так, під наші потреби була модифікована ціла лінія виробництва асфальтобетонних заводів Marini. Наші напрацювання в удосконаленні схеми електрифікації та модернізації програмного забезпечення лягли в основу багатьох удосконалень АБЗ цього виробника. Зараз спільно проводимо модернізацію елеватора наповнювача», – розповідає Сергій Денисюк.
Найбільшим досягненням цього року Сергій Денисюк вважає відсутність вимушених простоїв асфальтобетонних заводів внаслідок технічніх поломок та їхню готовність виробляти суміші у цілодобовому режимі.
«Ми власними силами монтуємо, запускаємо, експлуатуємо й обслуговуємо свої асфальтобетонні заводи. Вони розміщені по всій Україні, ми жодного разу не допустили простоювання виробництва. Це – найважливіше у будівництві та ремонті доріг. Бо коли зупиняється АБЗ – переривається цілий ланцюг процесів. Тоді зупиняється все: перевезення бітуму та інертних матеріалів, відвантаження сумішей, робота на лінії, – каже Сергій Денисюк. – Ми налагодили роботу так, що можемо на кожному АБЗ випускати продукцію у цілодобовому режимі. Цього року у такий режим роботи переведено виробничі бази у Новомосковську, Степанівці, Девладовому, Новополтавці, Жвирці та на Пашеній Балці. А загалом ми здатні випускати асфальтобетонну продукцію цілодобово на всіх 15 наших заводах. Яка ще компанія в Україні здатна на таке?»
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Найбільш складна ділянка капітального ремонту проспекту Степана Бандери у Києві – від Північного мосту до Оболонського проспекту – вже готова до експлуатації.
Наразі, згідно із затвердженим замовником графіком виконання робіт, на відрізку протяжністю 2,4 км повністю оновили дорожнє покриття основного проїзду. Перед тим було виконано комплекс робіт з перевлаштування дощової каналізації та прокладання резервних кабельних каналів.
Влаштування нового дорожнього одягу передбачало кілька етапів робіт у стислі терміни: відновлення профілю основи дорожнього одягу з додаванням нового матеріалу з подальшим армуванням георешіткою; влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші С-7, укріпленої цементом; влаштування трьох шарів покриття: нижнього – з крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші, середнього – з крупнозернистої щільної на модифікованому бітумі та верхнього – зі ЩМА.
Дотриматись стислих термінів виконання робіт вдалось досягти завдяки злагодженій роботі колективу та високій кваліфікації робітників. Для виконання робіт на об’єкті залучено понад 50 одиниць техніки та 100 співробітників.
Ремонті роботи тривали у цілодобовому режимі. Окрім відновлення дорожнього покриття основного проїзду, ми облаштували з’їзди, тротуари та велодоріжки, встановили бар’єрне огородження парапетного типу Vario-guard, оновили системи освітлення проспекту, а також нанесли дорожню розмітку.
На початку жовтня плануємо вже розпочати другий етап капітального ремонту проспекту Степана Бандери – на ділянці від Оболонського проспекту до вул. Олени Теліги завдовжки близько 1,6 км.
Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери у Києві від Північного мосту до вул. Олени Теліги протяжністю майже 4 км виконуємо з 2019 року.
Ця частина столичної транспортної інфраструктури капітально не ремонтувалася вже понад 40 років.
Наш унікальний проєкт «Дорожня експертиза 2015-2020» триває!
Нагадаємо, експерти «Автомагістралі-Південь» інспектують ділянки автотрас, які ми ремонтували у минулі роки. Досліджують, чи змінилися експлуатаційні характеристики дорожнього покриття.
Кілька тижнів тому ми перевіряли стан автошляху М-06 «Київ-Чоп» на відрізку 690+000 – км 702+424. Дорожнє покриття на цій ділянці ми оновили у 2015-2017 роках. З того часу дорога залишається без деформацій або втрати рівності покриття. Кромки на всіх частинах дороги знаходяться у відмінному стані, немає тріщин або дефектів.
А сьогодні представляємо результати інспекції автотраси М-09 «Тернопіль-Львів- Рава-Руська». Середній поточний ремонт різних ділянок цієї дороги загальною протяжністю 72,8 км наша компанія проводила у 2016-2018 роках.
Автошлях М-09 має стратегічне значення для економічного розвитку Заходу України. Починається дорога у Тернополі, проходить через південну околицю Золочева, Львів, Жовкву і закінчується на пропускному пункті Рава-Руська на кордоні з Польщею.
На автошляху М-09 зосереджений інтенсивний рух автотранспорту, зокрема великовантажних автомобілів. Аби дорога витримувала таке навантаження, на всій протяжності ділянок ремонту виконано роботи зі влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом. Два шари асфальтобетонного покриття влаштовано зі крупнозернистої суміші товщиною 10 см та щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см. На дорозі також було встановлено бар’єрне огородження, дорожні знаки, у межах населених пунктів влаштовано з’їзди, посадкові майданчики зупинок громадського транспорту, понад 8 км тротуарів та нанесено дорожню розмітку.
Під час інспекції наші спеціалісти виконали візуальне обстеження та перевірку дорожнього покриття за допомогою триметрової рейки. На всіх відрізках дороги провели вибіркові проміри рівності.
«На ділянках відсутні дефекти, руйнування та колійність покриття, – розповідає про результати інспекції інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович. – Стан дорожнього покриття відмінний. Помітно, що експлуатаційне обслуговування автошляху проводиться на високому рівні. Уздовж траси вирізані чагарники для кращої видимості, тому пересування трасою стало більш безпечним».
Укотре «Автомагістраль – Південь» демонструє відмінний результат! Попри надмірні навантаження та високу інтенсивність руху автотранспорту, дорожнє покриття автотрасою М-09 залишається неушкодженим та з високими експлуатаційними характеристиками.
І це не остання інспекція об’єктів, які відремонтувала наша компанія! Уже незабаром проінформуємо про результати нової дорожньої експертизи!
Також закликаємо членів Національної дорожньої асоціації України та інших учасників ринку підтримати нашу акцію! Разом покажемо, що при обранні підрядника його позитивна історія та досвід є не менш важливими критеріями, ніж найнижча ціна.
У Львівській області минулого тижня було справжнє дорожнє свято: відкрили дорогу Т-14-02 «Східниця-Пісочна». Середній поточний ремонт ділянок цієї автотраси наша компанія завершила на початку вересня. Першими якість нового покриття автошляху перевірили сотні байкерів, які з’їхалися з усієї України на масштабний мотопробіг.
Колона байкерів стартувала у селі Солонка під Львовом. Саме звідси починається один із головних туристичних маршрутів Львівщиною – майже 100-кілометрова дорога до рекреаційних перлин та популярних курортів Прикарпатського краю: «Сколівські Бескиди», фортеці Тустань, Східниці, Трускавця. Через півтори години довжелезна колона байкерів прибула до Східниці. Половину шляху подолали по ділянках, які відновлювала «Автомагістраль-Південь».
«Дорога шикарна. Я кілька разів мандрував на байку Європою, аж до Норвегії пощастило дістатися, і можу запевнити: нічим ця дорога до Східниці не відрізняється від європейських трас. Якість – найвищий клас. Дорога гладка, радіуси поворотів вивірені, проїзд безпечний. Дорога проходить через гірську місцевість, минає повз струмки та хвойні ліси. Під час поїздки можна милуватися краєвидами», – поділився враженнями від мотопробігу байкер «Голландець».
Байкери не вперше відзначають високу якість доріг, відновлених «Автомагістраллю-Південь».
«Після нинішнього мотопробігу у байкерів зародилася ідея відкривати усі дороги, які ремонтує компанія. Байкери постійно в дорозі. Вони знають про стан автошляхів чи не найкраще. Тому їхня участь у таких заходах – це своєрідний знак якості дорожніх робіт», – кажуть організатори мотопробігу.
Ремонт дороги Т-14-02 наша компанія виконала цьогоріч. На ділянках загальною протяжністю близько 40 км відфрезерували зношений шар дорожнього покриття, влаштували укріплену основу зі щебенево-піщаної суміші та конструктивні шари асфальтобетону, з’їзди та тротуари у межах населених пунктів,в становили металеве бар’єрне огородження, дорожні знаки маршрутного орієнтування, нанесли дорожню розмітку.
Радіють відновленій дорозі й місцеві мешканці, які прийшли привітати учасників мотопробігу.
До карантину до нас приїжджали відпочивальники з усієї Європи. Трохи нарікали на якість дороги. Тепер, після ремонту, коли ми маємо таку гарну дорогу, сподіваємося, що кількість туристів до нас зросте у рази», – розповів селищний голова Східниці Іван Піляк.
«Автомагістраль-Південь» також сподіваємося, що відновлена дорога пришвидшить економічний, культурний та інвестиційний розвиток Прикарпаття. Ми пишаємося участю в реалізації цього важливого інфраструктурного проєкту й рухаємося далі, до нових перемог!
Будуємо Україні разом!
Триває наш корпоративний конкурс «Є рекорд!», у якому відзначаємо трудові звершення співробітників «Автомагістралі-Південь» рекордного для компанії 2020 року.
Сьогодні представляємо вам ще одного рекордсмена – Максима Сібіберта, керівника проєкту відновленням автотраси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській області.
Кар’єру в «Автомагістралі-Південь» Максим розпочав 2013 року, коли паралельно з навчанням в університеті працював слюсарем. Згодом завдяки проявленій ініціативі та самовіддачі був переведений на посаду майстра, і в цьому амплуа брав участь у поточних ремонтах доріг Н-26 «Чугуїв-Мілове», Р-46 «Харків-Охтирка», Н-08 «Запоріжжя-Маріуполь», проспекту Дружби народів у Києві. А коли у 2018 році компанія почала експлуатаційне утримання автотраси М-05 «Київ-Одеса», виявив бажання працювати на цьому об’єкті, щоби набути досвіду.
«Вирішив подивитися, як відбувається експлуатаційне утримання доріг і навчитися безпосередньо від людей, які мають великий досвід у цій справі. Навчання тривало чотири місяці у цілодобовому режимі. Цей досвід знадобився при створенні дорожньо-експлуатаційного управління, яке нині здійснює всесезонне утримання близько 3200 км всіх автодоріг у Дніпропетровській області та автотрас М-29 і М-18 – у Харківській», – розповідає Максим Сібіберт.
Дорожньо-експлуатаційне управління у Дніпропетровській області є одним із наймолодших підрозділів «Автомагістралі-Південь». Починалося воно з самого Максима та його службового автомобіля. А нині підрозділ утримання доріг налічує 180 працівників і 65 одиниць спецтехніки.
Проте не розбудова дорожньо-експлуатаційного управління, а нова посада і керівництво проєктом відновлення автотраси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» стало для Максима Сібіберта особистим рекордом 2020 року.
«Можливість очолити проєкт була дуже бажаною і довгоочікуваною. Хотілося взяти участь у одному з масштабних інфраструктурних проєктів, що входить до програми президента «Велике будівництво». Відновлення автодороги М-04 – це найбільший в історії компанії проєкт із поточного середнього ремонту у Дніпропетровській області. У стислі терміни – до кінця року – треба відновити 45 км дороги першої категорії, що складає близько 1 млн квадратних метрів асфальтобетонного покриття, половину з яких – у верхньому шарі. Щоби виконати цей обсяг робіт, цілодобово на лінії працюють 175 висококваліфікованих працівників , у безперервному режимі працюють асфальтобетонні та грунтозмішувальна установка. Нашій команді вдалося мобілізувати дуже велику кількість техніки та працівників, налагодити безперебійну роботу всіх ланок і вийти на пікову продуктивність», – розповідає Максим Сібіберт.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Ми встановили черговий рекорд: з початку року наші АБЗ виготовили другий мільйон тонн асфальтобетонних сумішей! Це рекорд не лише для «Автомагістраль-Південь», але й для всього дорожньо-будівельного ринку.
Жоден підрядник в історії України не досягав настільки грандіозних обсягів виробництва упродовж одного сезону.
Але навіть за таких неймовірних темпів наші виробництва не завантажені на повну потужність. Потенціал збільшення виробництва ще досить значний. Наші виробничі потужності налічують 15 АБЗ, які сумарно здатні виробляти 3,24 тис. т сумішей на годину.
Ми змогли збільшити потужність та досягти рекордних показників завдяки масштабній програмі модернізації та розширення виробництва. З початку року запущені в роботу чотири асфальтобетонні заводив у селі Степанівка на Сумщині, у Слов’янці, Царичанці та Пашеній Балці – на Дніпропетровщині.
Попереду нас очікують нові рекорди. Ми впевнено рухаємось до нового досягнення – 2,5 млн т асфальтобетону, яке плануємо підкорити на фініші дорожнього сезону 2020.
«Автомагістраль-Південь» розпочала роботи з середнього поточного ремонту на ще одній, третій ділянці регіональної автодороги Р-15 «Ковель – Жовква» – на км 42+000 — 44+708 та км 45+255 – км 48+670 між селом Верба та містом Володимир-Волинський.
Нова ділянка ремонту розташована на в‘їзді до Володимира-Волинського з Ковеля. Рух автотранспорту цим відрізком дороги дуже інтенсивний, тож стан дорожнього покриття за останні роки експлуатації істотно погіршився.
Відтак, згідно з технічним завданням, передбачено комплекс робіт із відновлення цієї ділянки дороги загальною протяжністю 6,12 км: фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та двох шарів асфальтобетонного покриття з крупнозернистої та щебенево-мастикової сумішей.
Наразі наші бригади одночасно влаштовують посилену основу та вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття.
На іншій ділянці – на під’їзді до міста Володимир-Волинський, км 0+000 – км 1+250 – уже завершено влаштування верхнього 5-сантиметрового шару зі ЩМА на основному проїзді дороги.
А на об’їзній дорозі Володимира-Волинського, км 0+000 – км 3+800, наші бригади вже виконали влаштування дорожньої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та нижнього шару дорожнього покриття зі крупнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 10 см.
Незабаром розпочнемо роботи зі влаштування верхнього шару покриття.
Під час виконання робіт на ділянках ремонту рух автотранспорту здійснюється в реверсному режимі на одній половині проїзної частини.
Завершити поточні середні ремонти всіх трьох ділянок траси Р-15 «Ковель – Жовква» плануємо до кінця поточного року. Після проведення комплексу робіт з облаштування узбіч, з’їздів та автобусних зупинок, встановлення нових дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки Володимир-Волинський отримає якісно відновлені ділянки дороги Р-15 на об’їзді та в’їзді до міста, що забезпечить комфортні та безпечні умови для місцевих мешканців та транзитного транспорту.
«Автомагістраль-Південь» поставила черговий технологічний рекорд: парк дорожньо-будівельної техніки компанії поповнився чотирма перевантажувачами асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000. Тепер у нас п’ять перевантажувачів, які дозволяють будувати дороги світового рівня. За цим показником ми не маємо рівних на вітчизняному ринку дорожніх робіт!
Державні будівельні норми (ДБН) з вересня минулого року вимагають застосовувати перевантажувач при влаштуванні асфальтобетонних покриттів на міжнародних автомобільних дорогах першої категорії. Та ще до набрання чинності цих вимог ми використовували перевантажувач при будівництві автотраси національного значення Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» у Дніпропетровській області.
Перевантажувач працює у тандемі з асфальтоукладачем, рухаючись із ним з однаковою швидкістю, але на безпечній дистанції від нього. За дотримання потрібної відстані між перевантажувачем та асфальтоукладачем відповідає автоматика, яка орієнтується на дані трьох лазерних датчиків.
Використання перевантажувача дозволяє уникнути механічного контакту самоскида та асфальтоукладача під час асфальтних робіт. Привезена самоскидом асфальтобетонна суміш потрапляє у місткий бункер-накопичувач перевантажувача, перемішується потужними шнеками і за сталої температури та консистенції подається стрічковим транспортером в асфальтоукладач, який влаштовує шар асфальтобетонного покриття безперервно і без зайвих поперечних стиків. Окрім високої швидкості укладання асфальтобетонних сумішей, застосування перевантажувача дозволяє досягти ідеально рівного дорожнього полотна, сприяє підвищенню його якості, терміну експлуатації та мінімізує появу вибоїн, тріщин і викришування.
Таке ж рівне та високоякісне асфальтобетонне дорожнє покриття влаштовуємо за допомогою перевантажувачів і на інших об’єктах ремонту. І не лише на автодорогах І категорії М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Харківській області та М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській, а й на автошляхах нижчих категорій. Перевантажувач застосовували під час відновлення дорожного покриття доріг на Львівщині: Т-14-02 “Східниця-Пісочна” та Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка».
Незабаром із допомогою перевантажувача будуть влаштовані перші кілометри асфальтобетонного покриття автотраси Н-11 «Дніпро-Миколаїв» на Дніпропетровщині.
Інвестиція у придбання перевантажувачів чимала, та ми свідомо йдемо на витрати, адже результат вони гарантують – будівництво високоякісних та довговічних доріг.
2020 року «Автомагістраль-Південь» запустила в роботу чотири асфальтобетонні заводи. Це рекордний показник оновлення виробничих потужностей не лише для нашої компанії, а й усього вітчизняного ринку дорожньо-будівельних робіт.
Сумарна потужність 15 високопродуктивних заводів компанії у 10 областях країни становить 3240 тонн сумішей за годину!
Переважна більшість наших АБЗ нові, експлуатуються менше 5 років. Обладнання автоматизоване, оснащене новітніми очисними системами, які дозволяють відфільтрувати 99,8% викидів. Виробництво асфальтобетонних сумішей відтак відповідає найжорсткішим світовим екологічним стандартам. А от стандарти швидкості та темпів будівництва асфальтобетонних заводів в Україні встановлюємо ми.
Підготувати майданчик виробничої бази, змонтувати обладнання і виробити першу тонну асфальтобетонної суміші за 17 діб – ми це робимо! – розповідає технічний керівник компанії Володимир Шаргу. Саме його ми представляємо сьогодні як учасника нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!», у якому відзначаємо цьогорічні трудові звершення співробітників «Автомагістралі-Південь».
У компанії Володимир Шаргу працює з 2015 року. Перша посада – начальник промислової бази у Ходовичах на Львівщині.
«Із 2016 року дорожня галузь почала розвиватися. З’явилися великі проєкти, для реалізації яких потрібно було мати потужну виробничу базу. Тоді ж ми збудували перший асфальтобетонний завод Marini TopTower 3000 у Жвирці. І з того року впродовж сезону кількість асфальтобетонних заводів та грунтозмішувальних установок збільшувалася на кілька одиниць», – розповідає Володимир Шаргу.
Максимальне нарощення виробничих потужностей компанії відбулося 2020 року: запущено в експлуатацію чотири асфальтобетонні заводи, три з яких – у Дніпропетровській області. Рекордним досягненням Володимир Шаргу вважає реконструкцію виробничої бази у селі Пашена Балка неподалік міста Дніпро.
«Будівництво кожного заводу – це завжди нова, ще вища планка для нас. З нуля, в чистому полі, з реконструкцією покинутих промислових майданчиків – будь-яка складність, але незмінно якісний результат. У Пашеній Балці ми демонтували корейську асфальтозмішувальну установку DMI DMAP MB 2000, яка діяла з 2017 року, встановили італійський завод Marini TopTower 3000, установки для приготування бітумних емульсій та модифікації бітуму та змішувальну установку coldFALT400 для приготування укріплених щебеневих матеріалів. І ця виробнича база вже на 17 день з початку реконструкції відвантажила продукцію на відновлення доріг! За швидкістю та темпами будівництва асфальтобетонних заводів ми переважаємо всіх конкурентів», – каже Володимир Шаргу.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
В аеропорту міста Дніпро розпочалася підготовка до масштабного будівництва аеродромного комплексу з пропускною здатністю 1000 пасажирів на годину.
За два роки в Дніпрі спорудять пасажирський та VIP-термінали, а також нову злітно-посадкову смугу довжиною 3,2 км, оснащену сучасними системами навігації, метеорологічним і світлосигнальним обладнанням.
Проєктом передбачено створення нових перонів та місць для стоянок літаків, будівництво базової та стартової аварійно-рятувальних станцій, радіотехнічних засобів, інженерних мереж, трансформаторних підстанцій та очисних споруд.
У тендері на проведення підготовчих робіт на об’єкті будівництва аеродромного комплексу перемогла наша компанія.
Відповідно до договору, ми виконаємо перенесення двох трансформаторних підстанцій, які зараз розташовані на місці майбутньої злітно-посадкових смуги, а також винесення кабелів зв’язку та електропостачання, перемикання світлосигнального обладнання.
Тендер із визначення виконавця основних робіт із модернізації аеропорту та будівництва ЗПС планується провести після завершення підготовчих робіт.
На Донеччині «Автомагістраль-Південь» активними темпами продовжує відновлення автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» на відрізку між Краматорськом та Добропіллям.
Наразі проводимо роботи з капітального ремонту дороги Т-05-14 на ділянці км 36+750 – км 49+615 протяжністю майже 13 км. Вона є продовженням відрізку дороги км 28+300 – км 36+750, який ми капітально відновили у 2018-2020 роках.
Згідно з проєктною документацією, на всій протяжності об’єкту заплановані роботи з розширення та посилення існуючої дороги, а також повна перебудова дороги на ділянках крутих поворотів, спусків і підйомів із доведенням поперечного, поздовжнього профілю та плану траси до нормативних параметрів, передбачених для дороги III категорії.
Роботи з поширення та посилення дороги передбачають збільшення ширини дорожнього полотна з 7 м до 8 м. Для цього спершу виконуємо фрезерування зношеного покриття та по обидва боки дороги проводимо комплекс земляних робіт зі влаштуванням на поширеннях дороги прошарку із геосинтетичного матеріалу, дренуючого шару із щебенево-піщаної суміші товщиною 15 см та шару основи із ЩПС С-5 завтовшки 28 см. Далі на всю проєктну ширину влаштовуємо шар посиленої основи із суміші фрезерованого та нового щебеневого матеріалу, обробленої цементом та бітумною емульсію (СФОВ), а також два шари асфальтобетонного покриття: 10-сантиметровий нижній шар із крупнозернистого щільного асфальтобетону та верхній шар зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Повна перебудова буде виконана на ділянках автошляху, елементи плану та поздовжнього профілю яких не відповідають розрахунковій швидкості руху. Для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту слід привести радіуси кривих до нормативних показників. На цих відрізках ми будуємо фактично нову дорогу.
Нині на ділянці новобудови одночасно виконуємо комплекс земляних робіт, який включає зрізання рослинного ґрунту, влаштування земляного полотна з пошаровим розрівнюванням та ущільненням ґрунту. Також проводимо
роботи з подовження та перевлаштування водопропускних труб, влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу: роздільного прошарку із геосинтетичного матеріалу, дренуючого та нижнього шару основи з щебенево-піщаної суміші С-5, посиленої дорожньої основи зі СФОВ, нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття.
Для виконання робіт на об’єкті задіяно понад 70 працівників та 50 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Асфальтобетонні та органо-мінеральні суміші на об’єкт доставляємо з двох наших виробничих баз, які розміщені в м. Костянтинівка Донецької області та у с. Слов’янка Дніпропетровської області.
Роботи виконуємо в цілодобовому режимі без перекриття руху транспорту. Тому перепрошуємо учасників дорожнього руху за тимчасові незручності та просимо бути пильними, дотримуватись правил дорожнього руху, звертати увагу на тимчасові дорожні знаки та виконувати вказівки регулювальників.
Завершити роботи з капітального ремонту відрізку км 36+750 – км 49+615 плануємо ще цього року. Аби пришвидшити здачу об’єкта, наші бригади працюють одночасно на двох кінцях ділянки, рухаючись назустріч.
Відремонтована ділянка дороги буде облаштована водовідвідними спорудами, автобусними зупинками та пішохідними доріжками, зовнішнім освітленням у межах населених пунктів. Також заплановано виконання комплексу робіт зі забезпечення безпеки дорожнього руху: встановлення нових дорожніх знаків, бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.
Наш унікальний проєкт «Дорожня експертиза 2015-2020» триває!
Експерти «Автомагістралі-Південь» інспектують ділянки автотрас, які компанія ремонтувала у попередні роки, та звітують про стан та експлуатаційні характеристики дорожнього покриття.
Цього літа ми писали про результати експертизи автодороги Н-09 «Мукачеве-Львів» та Т-14-10 «Броди-Червоноград» на Львівщині. Дані дороги були відновлені нами протягом 2015-2016 рр. у межах поточного середнього ремонту. В ході обстежень нашими експертами встановлено, що вони досі перебувають майже у відмінному експлуатаційному стані як у межах населених пунктів, так і в лісистій місцевості, на відкритих ділянках тощо.
А сьогодні розповідаємо про результати експертизи ділянки автодороги М-06 «Київ – Чоп» км 690+000 – км 702+424, яка веде до Верецького перевалу на межі Львівської та Закарпатської областей. Поточний середній ремонт цього 12-кілометрового відрізку автошляху повз гірську ріку Стрий у межах сіл Івашківці та Сможе ми виконали у 2015-2017 роках.
Траса М-06 є важливою транспортною артерією у західному регіоні і служить транспортним коридором для великовагових вантажівок, що прямують до міжнародного пункту пропуску з Угорщиною. Аби відновити безпечний проїзд дорогою, на ділянці провели фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Після цього облаштували два шари з асфальтобетонного покриття: вирівнюючий із дрібнозернистого асфальтобетону та верхній зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Незважаючи на надмірні навантаження,високу інтенсивність руху автотранспорту та специфічні погодні умови місцевості, дорожнє покриття відремонтованої ділянки траси перебуває у такому ж стані, як і щойно після ремонту, стверджують наші спеціалісти.
Варто зазначити що додаткове навантаження на покриття автошляху створює велика кількість серпантинів, підйомів та спусків. Однак дорога зберігає високі експлуатаційні характеристики.
«За 4 роки експлуатації на дорозі відсутні деформацій або втрати рівності покриття. Краї на всіх ділянках дороги знаходяться у відмінному стані, немає тріщин та дефектів. Дещо пошкоджені прикрайкові лотки, виконані з цементобетону. Це пов’язано з дією агресивних соляних сумішей, якими надто часто та інтенсивно обробляють дорожнє покриття у зимовий період», – зазначив інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович.
Отже, наша інспекція довела: після 4 років експлуатації дороги «Автомагістраль-Південь» за характеристиками майже не відрізняються від щойно відремонтованих чи збудованих магістралей.
Інспекція об’єктів компанії продовжується! Будемо інформувати вас про її результати! Також закликаємо членів Національної дорожньої асоціації України та інших учасників ринку підтримати нашу акцію!
Разом покажемо, що при обранні підрядника його позитивна історія та досвід є не менш важливими критеріями, ніж найнижча ціна.
Ми змінюємо країну. На карті України вже з’явилися 19 км автотраси національного значення Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» у Дніпропетровській області. Проєкт чотирисмугового швидкісного автобану, який сполучатиме місто Дніпро з Києвом, «Автомагістраль-Південь» реалізує з 2017 року. А вже наступного року загальна протяжність готової до експлуатації дороги сягне 28 км.
Наші будівельні роботи на трасі Н-31 тривають цілорічно і практично без зупинок. Щоби пришвидшити введення в експлуатацію нових кілометрів, більшу частину будівельного сезону працюємо у дві зміни. Будівництво дороги виглядає як величезний конвеєр, усі виробничі елементи якого розписані буквально до хвилини.
За обсягами та темпами будівництва автодоріг у 2020 році «Автомагістраль-Південь» упевнено утримує лідерство. Окрім спорудження автотраси Н-31, ми будуємо ділянки обходу м. Дніпра автодороги М-04 «Знам’янка – Луганськ – Ізварине» у Дніпропетровській області та обходу м. Трускавець автошляху Т-14-02 «Східниця-Пісочна» на Львівщині. Це – ще один рекорд компанії 2020 року.
Проте всі успіхи «Автомагістралі-Південь» – це насамперед трудове звершення наших співробітників.
Аби відзначити їх і визначити справжніх рекордсменів, ми проводимо корпоративний конкурс «Є рекорд!». На етапі кваліфікації знайомимося з учасниками конкурсу. Сьогодні представляємо вам ще одного рекордсмена – Артема Животова, заступника керівника проєктів у Дніпропетровській області.
Кар’єрна історія Артема Животова – приклад для тих, хто шукає можливості для професійної самореалізації. Артем потрапив в «Автомагістраль-Південь» 10 років тому. Студент третього курсу Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ) прийшов на виробничу практику – і залишився.
«Я дорожник у третьому поколінні. Дороги будували мій дід, мій дядько. Саме вони й сформували мій професійний напрямок», – розповідає Артем Животов. Кар’єру у компанії він розпочав молодшим інженером виробничо-технічного відділу. А за три роки, коли закінчив навчання в ХНАДУ, уже був на посаді інженера відділу технічного контролю.
Вагомим будівельним досягненням у своїй кар’єрі Артем Животов називає участь у спорудженні Дністровської ГАЕС. Проте справжнім дорожнім будівельником, каже, став на будівництві автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
«Були різні проєкти: десятки кілометрів поточних ремонтів доріг, тисячі тонн влаштованих асфальтобетонних сумішей… Але будувати «з нуля» автотрасу національної категорії – це абсолютно інша робота. Мої прямі обов’язки – працювати з проєктною документацією. Це фактично цілодобова робота. Для прикладу, уся кошторисна документація, графічна частина та пояснювальна записка до проєкту ділянки будівництва автотраси Н-31 завдовжки 1,5 км уміщується на понад 2500 аркушах формату А4. А на дорозі таких ділянок аж дев’ять. І це – обсяг лише проєктної документації. А якщо взяти виконавчу документацію – проєкти та графіки виконання робіт, креслення, акти, дозволи тощо – то кількість аркушів збільшується у чотири-п’ять разів. І всі ці сотні тисяч аркушів документації відділ інженерів, який я очолюю, вдалося опрацювати, розробити, узгодити і звірити на різних рівнях – від замовника робіт до начальника дільниці на об’єкті будівництва. Якщо скласти всі ці аркуші у стос, то він буде вищим, ніж наш новий асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 у Царичанці (27 м). Такого досвіду роботи з проєктною документацією неможливо набути в іншій компанії, – каже Артем Животов. – Вважаю це своїм рекордом і великим поштовхом у кар’єрі».
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Наша компанія опановує нові ринки та напрями діяльності. Раніше для ремонту та реконструкції мостів, шляхопроводів, тунелів компанія часто використовувала субпідрядників. У результаті виникали запитання і щодо якості, і щодо термінів виконання робіт. Але проблема вирішена.
На початку дорожнього сезону «Автомагістраль-Південь» створила окремий мостобудівний підрозділ.
Наші мостобудівці одночасно реалізовують кілька проєктів у різних регіонах країни. На автошляху Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-Кам’янка-Бузька-Бібрка» у Львівській області проводять демонтаж конструкцій невеликих залізобетонних мостів, які були зведені за типовим проєктом понад 60 років тому, та фактично «під ключ» будують споруди.
До загону, який мобілізований на Т-14-25, входять понад два десятків працівників. Він забезпечений усією необхідною технікою, починаючи з 50-тонного крану. Протягом цього сезону загін завершить ремонт двох мостів (одного 18 м довжиною, другого – близько 30 м).
У східних регіонах мостобудівний підрозділ розпочав роботу наприкінці травня цього року на будівництві траси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка». Наразі наші будівельники виконують кілька об’єктів.
Один із них – шляхопровід тунельного типу (4,5 м на 6 м) для пропуску сільськогосподарської техніки. Наші мостобудівці також розпочали підготовчі роботи до спорудження дворівневої транспортної розв’язки. Штат загону на трасі Н-31 налічує 50 працівників. Технікою він забезпечений повністю, зокрема, 60-тонним та 25-тонним автокранами.
Команду підрозділу формували дуже ретельно. Українські фахівці із будівництва мостів сьогодні часто працюють в Росії, Казахстані, Грузії. Отже, будівельників із досвідом, які можуть виконувати завдання будь-якої складності, збирали, як кажуть, «по крихтах».
Створення мостобудівельного підрозділу зміцнює позиції компанії як лідера дорожнього ринку. Адже будівництво мостів є дуже перспективним напрямом. Достатньо сказати, що за програмою «Велике будівництво», у якій бере участь «Автомагістраль-Південь», цього року планують відремонтувати 73 мости та шляхопроводи. І це лише початок!
Звісно, ми плануємо не лише вийти на мостобудівний ринок, а й стати на ньому одним із лідерів. Адже лідерство є нашим головним принципом, частиною нашою філософії. Якщо ти чимось займаєшся – маєш бути у цьому першим та найкращим!
На початку серпня ми розповідали про один із наших проєктів на трасі Н-07, а саме про капітальний ремонт мосту в селі Правдюки на 244-му кілометрі траси «Київ-Суми-Юнаківка».
Мостова споруда експлуатувалась майже 60 років, але вже з 2015 року міст знаходився в аварійному стані. Спочатку утворилися тріщини та деформації, а згодом обвалились тротуарні блоки.
Наразі ми виконали демонтаж старих залізобетонних конструкцій мосту та влаштували свайне поле з насадками, на які буде змонтовано триочкову металево-гофровану конструкцію (МГК) арочного перерізу.
Металеві гофровані арочні конструкції матимуть довжину 20 м.
Порівняно з залізобетонною мостовою спорудою, МГК більш зручні та прості в монтажі, мають значно нижчу вартість, а також потребують мінімальних витрат на експлуатаційне утримання.
Після завершення монтажу МГК, наступними етапами будівництва об’єкту передбачено пошарове засипання та ущільнення конструкції піском, влаштування геомембрани та дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші.
Фінішним етапом буде влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття: нижнього – із крупнозернистого пористого асфальтобетону товщиною 10 см, середнього – із дрібнозернистого щільного асфальтобетону завтовшки 6 см та верхнього – із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Плануємо, що об’єкт буде введений в експлуатацію вже до кінця жовтня.
Нагадаємо, відновлення траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» – один із найважливіших об’єктів проєкту «Велике будівництво». Реалізовувати його ми розпочали 2019 року з капітального ремонту відрізка довжиною у 5 км на ділянці від межі з Чернігівською областю в напрямку міста Ромни. Зі середини березня 2020-го продовжили виконувати капітальний ремонт до міста Ромни на двох відрізках загальною протяжністю майже 11 км.
Окрім цього, ми здійснюємо поточний середній ремонт на двох інших ділянках загальною протяжністю 60 км. Перший 30-кілометровий відрізок автошляху від селища Недригайлів у напрямку міста Суми ремонтується з початку травня. Ще один пролягає від села Штепівка до самого в’їзду в Суми.
Загалом до кінця року наша компанія планує повністю відновити понад 70 км автотраси Н-07.