Новини

У Дніпропетровській області відновлено дорожнє покриття ділянок трас Н-11 та Н-23 на в’їздах в область з Миколаєва та Кіровограда в напрямку Кривого Рога.
Обидві ділянки дороги мають стратегічне значення, оскільки поєднують Кривий Ріг із великими обласними та районними центрами Півдня та Центру України. За останні роки від водіїв надходило багато скарг щодо незадовільного стану дорожнього покриття даних ділянок трас, які були уражені численними ямами, напливами та колійністю та мали статус найгірших доріг в Україні.
Відтак на трасі Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв» ремонтні роботи розпочались одночасно з роботами на трасі Н-23 і тут наша команда вже закінчила всі основні роботи у верхньому шарі дорожнього покриття, які виконали на відрізку км 112+608 – км 127+110, від Кривого Рога до межі з Миколаївською областю, протяжністю 14,5 км.
Згідно з проєктом, на ділянці було передбачено 2 ремонтні конструктиви: на ділянці цементобетонних плит протяжністю майже 2 км наші бригади влаштували шар з чорного щебеню товщиною 12 см та два шари покриття із крупнозернистого та щебенево-мастикового асфальтобетону. На інших ділянках було виконано посилення існуючої дорожньої конструкції методом холодного ресайклінгу та влаштовано два шари асфальтобетонного покриття.
Окрім відновлення дорожнього покриття, було виконано комплекс робіт з водовідведення з проїзної частини, облаштування узбіч, примикань та автобусних зупинок. По всій протяжності ділянки встановлено нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики, автопавільйони та  бар’єрне огородження.
Наразі ми наносимо дорожню розмітку та на км 117+275 завершуємо заміну деформаційних швів шляхопроводу.
На трасі Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» наші бригади працюють на відрізку км 81+881 – км 105+272 загальною протяжністю майже 24 км.
За проєктною документацією, на ділянці було передбачено відновлення зношеної дорожньої конструкції шляхом влаштування шару посиленої дорожньої основи та двошарового асфальтобетонного покриття.
Дорожньо-ремонтні роботи на ділянці від Кривого Рога до межі з Кіровоградською областю розпочались в липні та наразі добігають до кінця: наші ремонтні бригади займаються облаштуванням примикань та автобусних зупинок, завершують роботи зі влаштування водовідведення з проїзної частини, встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
У межах поточного середнього ремонту проводяться роботи з  відновлення аварійного мосту через річку Інгулець в селі Мар’янівка. Також ми завершили ремонтні роботи на трьох шляхопроводах, на яких було проведено комплекс робіт з відновлення деформаційних швів.
Завершення робіт у повному обсязі на автошляхах Н-11 та Н-23 заплановано у грудні поточного року.
Уже незабаром жителі Кривого Рога отримають повноцінно та комплексно відновлені траси на під’їздах до міста. Та нарешті вже непроїзні та аварійні автошляхи Дніпропетровщини стають комфортними, а головне – безпечними.
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні розповімо про Сумську область.
Як і в кожному іншому регіоні, тут створено потужні виробничий та логістичний комплекси та сформована професійна команда дорожніх будівельників, які дозволяють компанії реалізовувати інфраструктурні проєкти будь-якої складності та масштабу.
Дороги Сумської області компанія відновлює з 2017 року, розпочавши свою роботу у регіоні з проєкту ремонту автотраси Т-19-07 «Шостка-Кролевець». Упродовж трьох років на Сумщині ми відремонтували та відновили майже 100 км доріг та 3 мости.
Основний цьогорічний об’єкт компанії у Сумській області – автотраса Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». Це найкоротший шлях від міста Суми до столиці. Донедавна більша частина цієї дороги перебувала в такому стані, що автомобілісти вимушені були обирати інші маршрути і долати більші відстані до кінцевого пункту.
Цього року «Автомагістраль-Південь» поклала цьому край, відновивши понад 70 кілометрів траси Н-07.
Зокрема, на ділянці км 213+260 – км 224+114 проведено цілий комплекс робіт з капітального ремонту, який передбачав розширення та підсилення дорожнього покриття, перебудову 2 мостів, а також облаштування та благоустрій дороги.
На ділянках км 230+437 – км 262+112 і км 266+612 – км 296+280 за рахунок поточного середнього ремонту було повністю відновлено зношене дорожнє полотно та забезпечено комфортні та безпечні умови руху транспорту.
Також на 244-му кілометрі траси Н-07 ми виконали перебудову аварійного мосту замінивши його новою штучною спорудою із металевих гофрованих конструкцій арочного типу.
Зараз на трасі Н-07 завершуються роботи з нанесення дорожньої розмітки, встановлення бар’єрного огородження, нових дорожніх знаків та облаштування придорожньої смуги відремонтованих ділянок дороги.
Відновлення автодороги Н-07 забезпечить якісне транспортне сполучення між Сумською, Чернігівською та Київською областями, надійний транспортний зв’язок районних центрів Сумської області, розвиток транспортної інфраструктури, соціально-економічний розвиток області, позитивно вплине на обсяг перевезень та безпеку дорожнього руху.
Окрім відновлення траси Н-07, цьогоріч компанія також виконала поточний середній ремонт 9 км автошляху Р-65 «КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – КПП «Катеринівка».
Загалом відновлення цієї дороги ми почали у 2018 році, відремонтувавши понад 30 км шляху.
Ще одним нашим об’єктом в регіоні є поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава, окремими ділянками на км 12+090 – км 67+120, який передбачає відновлення 37 км шляху. У поточному році заплановано виконати ремонтні роботи на 9 км дороги в нижніх шарах асфальтобетонного покриття. Повне завершення робіт з відновлення цієї ділянки передбачено вже на наступний рік.
У 2020 році штат працівників, залучених до роботи на об’єктах у Сумській області, становить близько 300 осіб, а кількість техніки – 200 одиниць. До нашої компанії приєдналося близько сотні нових працівників-жителів Сумської області. Створення нових робочих місць у галузі будівництва та ремонту доріг має значний соціально-економічний ефект: + 6 робочих місць у суміжних галузях (машинобудування, нафтопереробний комплекс, виробництво будівельних матеріалів, металургійний комплекс, транспорт тощо).
Сподіваємось, що обсяг фінансування дорожніх робіт у наступні роки буде забезпечено на належному рівні, що дозволить відновити всі основні дороги державного значення Сумської області. «Автомагістраль-Південь» готова до виконання цього амбіційного завдання з гарантованою високою якістю
Сумська область
Основні проєкти 2020 року:
Капітальний ремонт а/д Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» (на м. Курськ), км 213+260 – км 218+320
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 5,06 км
Виконано у верхньому шарі – 5,06 км (100%)
Капітальний ремонт а/д Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» (на м. Курськ), км 218+320 – км 224+114
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 5,79 км
Виконано у верхньому шарі – 5,79 км (100%)
Капітальний ремонт мостового переходу на км 244+092 а/д «Київ-Суми-Юнаківка» (на м. Курськ)
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 0,2 км
Виконано у верхньому шарі – 0,2 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» (на м.Курськ), км 230+437 – км 262+112
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 31,67 км
Виконано у верхньому шарі – 31,67 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» (на м.Курськ), км 266+612 – км 296+280
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 29,67 км
Виконано у верхньому шарі – 29,67 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-12 Суми-Полтава, км 12+090 – км 67+120
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 10 км
Виконано у нижніх шарах – 10 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-65 «КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський — Глухів – КПП «Катеринівка», км 104+456 – км 119+456
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 3,7 км
Виконано у верхньому шарі – 3,7 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-65 «КПП «Миколаївка» – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – КПП «Катеринівка», км 119+456 – км 134+863
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 5,3 км
Виконано у верхньому шарі – 5,3 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – близько 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 200 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод Benninghoven MBA 2000, продуктивність – 160 т/год, м. Глухів
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність –240 т/год, смт Степанівка
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т /год, смт Степанівка
У сезоні 2020 наша компанія провела не лише масштабну модернізацію виробничих баз. Рекордні інвестиції направлені на розбудову нашого науково-дослідного центру та мережі лабораторій. Каталізатором та драйвером процесу є головний технолог «Автомагістралі-Південь» Віталій Екімов – учасник нашого корпоративного конкурсу “Є рекорд!”
Досвід роботи Віталія в експертизі дорожньо-будівельних сумішей становить понад 12 років. У компанію він прийшов у 2017 році. Перша посада – керівник лабораторії. На посаді головного технолога компанії Віталій працює не так давно. Власне, й сама посада у нас з’явилась завдяки саме Вiталію!
«Посаду затвердили нещодавно. До цього булі лише регіональні керівники лабораторій. Проте компанія стрімко розвивається, тому було прийнято рішення запровадити посаду головного технолога, який би координував роботу понад 80 фахівців у всіх регіональних лабораторіях. Я контролюю якість вхідних матеріалів, лінію виробництва, технологію влаштування сумішей та відповідаю за пошук та впровадженням нових, сучасних технологій. У компанії я запровадив нашу корпоративну сертифікацію, згідно з якою працюємо. Тестування всіх сумішей та матеріалів здійснюється за стандартами ЄС та США. Сподіваюсь, з часом ця система буде запроваджена на державному рівні. Я закінчую Харківській національний автомобільно-дорожній університет і працюю над магістерською роботою на цю тему. У майбутньому планую здобути науковий ступінь. Моя мрія – аби бренд «Автомагістралі-Південь» був визнаний і на світовому рівні”, – розповідає Віталій Екімов.
Власним рекордом він вважає масштабну програму оновлення лабораторій та створення науково-дослідного центру компанії, який першим в Україні розпочав проводити випробування за системою Superpave. У результаті жоден інший підрядник чи навіть спеціалізована державна установа не можуть похвалитись настільки професійною та комплексною системою досліджень властивостей продукції.
“Цього року компанія відкрила чотири нові лабораторії у Пашеній Балці, Царичанці, Рубіжному та Степанівці. Крім того, для наших лабораторій було придбано 500 одиниць найсучаснішого обладнання та приборів, завдяки яким у 2020 році ми провели понад 16 тисяч фізико-механічних випробувань дорожньо-будівельних матеріалів. Це 50 тестів кожного дня. Під час дослідів було використано понад 30 тонн сумішей. Також на 30% зросла кількість працівників. Окремо варто відзначити нашу лабораторію в Новомосковську. Це унікальний для України науково-дослідний центр. Цьогоріч ми розподілили його на три спеціальні зони для випробувань. У першій зоні тестуємо бітум. У другій – працюємо з гарячими асфальтобетонними сумішами. У третій зона проводяться випробування зразків асфальтобетону. У кожному відділі забезпечено потрібну температура, вологість та інші умови для успішних досліджень. Компанія вкладає значні фінансові ресурси на розвиток науково-дослідного центру та намагається максимально сприяти покращенню якості дорожнього покриття. У нас запроваджено дуже жорсткий контроль якості. Як результат – дорожнє покриття стабільно якісне та довговічне», – говорить Віталій.
Науковий центр компанії на виробничій базі у Новомосковську регулярно відвідують професори профільних інститутів з усієї країни, аби випробувати найсучасніше лабораторне обладнання.
«Це вже справжній науково-дослідний інститут: у нас дуже широкий спектр випробувань, які ми проводимо за міжнародними стандартами. Згідно з українськими стандартами, випробування треба проводити лише за трьома показникама якості матеріалу, а ми тестуємо за десятьма. Цей аналіз дозволяє нам розуміти, чи варто застосовувати певну рецептуру на конкретному об’єкті,  як себе покаже влаштоване асфальтобетонне покриття протягом декількох років експлуатації.
Зокрема, використовуємо гіраторний компактор, який працює за американською системою Superior Performance Asphalt Pavements (Superpave) та імітує влаштування та ущільнення асфальтобетону катком. Також ми використовуємо установку «Гамбургське колесо», яка вимірює опір асфальтобетону до колійності та водостійкості. Тобто, ми в лабораторних умовах можемо максимально точно до реальних умов відтворити приготування та влаштування асфальтобетону та передбачити наперед усі можливі сценарії його «життєвого циклу» та в результаті підібрати необхідну рецептуру під певну категорію дороги, щоб запобігти передчасній деформації і тим самим збільшити термін придатності дорожнього покриття.
Ще одне дуже важливе обладнання – це аналізатор асфальтобетону. За допомогою цієї машини ми можемо розкласти асфальтобетон на окремі матеріали, які використовуються під час виготовлення суміші. Так ми точно та оперативно контролюємо суміш, яку виготовляє асфальтобетонний завод.
Варто згадати і про лабораторну установку для модифікації, якою ми користуємось для швидкого й точного приготування модифікованого бітуму та підбору найкращих варіантів покращення бітумів. Відтак ми володіємо власним унікальними рецептами для модифікації всіх можливих варіацій бітуму, які наразі імпортуються в Україну для виготовлення асфальтобетонних сумішей з найкращими характеристиками. Скажу більше: наші технічні можливості дозволяють нам створювати асфальтобетонні суміші, які можливо влаштовувати навіть взимку за температури – 5°C, і це ніяк не вплине на якість дорожнього покриття», – розповів Віталій Екімов.
Обладнання та прилади для науково-дослідного центру та лабораторій купуємо у представників відомих компаній Matest, Controls, Infratest та ін. італійського та німецького виробництва.
«Наступного року плануємо ще більше розширити лабораторію у рамках системи Superpave та власної програми стратегічного дослідження у галузі автомобільних доріг та придбати динамічну машину, яка максимально точно імітує навантаження автотранспорту на дорожнє покриття. Також 2021 року будемо розширювати штат спеціалістів та шукати нові таланти для роботи у науково-дослідному центрі», – резюмував Віталій.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
У столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» проходить 18-й Міжнародний форум із проєктування, будівництва та утримання автомобільних доріг та мостів «Автодорекспо 2020».
Традиційно, ця виставка є одним із найбільшим в Україні форумом дорожньо-будівельної галузі. Тут експонуються дорожньо-будівельна техніка, установки для виготовлення асфальтобетонних сумішей та бітумних емульсій, спеціальні матеріали та добавки для дорожньої галузі, дорожні знаки, матеріали та техніка для нанесення дорожньої розмітки, бар’єрні огородження, лабораторне обладнання тощо.
Незважаючи на складну епідеміологічну ситуацію, форум зібрав понад 70 компаній-виробників, постачальників, імпортерів та понад 140 торгових марок із 27 країн світу. Участь у виставці узяла й «Автомагістраль-Південь».
«Форум продемонстрував, що активний розвиток галузі дорожнього будівництва стимулює появу на українському ринку кращих світових виробників обладнання, матеріалів та техніки, – зазначив заступник генерального директора Валерій Вакарчук.
– Усе більше зарубіжних компаній розуміють, що в Україні є попит на їхню продукцію. Чималу роль у цьому зіграла і наша компанія, адже саме ми є драйвером дорожньо-будівельної галузі. «Автомагістраль-Південь» першою випробує новітнє обладнання чи запроваджує технологію, і вже потім вона з’являється на українському ринку. Наші вимоги до виробників теж зростають. Зокрема, підрядники вимагають від імпортерів не лише поставити сучасну техніку, але і забезпечити якісний сервіс».
За словами Валерія Вакарчука, на форумі сформувалися кілька основних трендів.
«Перший тренд – нові надміцні геосинтетичні матеріали на основі ПВА і араміду, які мають значно кращі показники та суттєво збільшують довговічність та міцність конструкції дорожнього одягу.
Другий тренд – поява на українському ринку найсучаснішого обладнання для контролю якості та лабораторних випробувань. Зокрема, на виставці представлено новітні зразки обладнання для проведення лабораторних випробувань за системою Superpave. Ми також надалі плануємо продовжувати впроваджувати реалізацію цієї системи випробувань для проєктування асфальтобетонних сумішей на базі нашого науково-дослідного центру.
Третій тренд – системи автоматичного управління технікою. На виставці, наприклад, було представлено 3D-системи для управління технікою. Саме завдяки нам ці системи набирають популярності на українському ринку, адже ми володіємо найбільшим парком спецтехніки, які обладнані подібними системами. Зокрема, ми використовуємо їх під час будівництва траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка» у Дніпропетровській області», – зазначив Валерій Вакарчук.
Використання останніх зразків техніки та новітніх технологій дозволяє нашій компанії впевнено гарантувати найвищу якість роботи на ринку дорожньо-будівельних робіт.
Верхній шар покриття влаштовано на трьох ділянках у межах поточного середнього ремонту автошляху Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» у Волинській області.
На першій ділянці – на під’їзді до Володимира-Волинського з Ковеля км 0+000 – км 1+250 протяжністю 1,25 км – бригади «Автомагістралі-Південь» відфрезерували зношене асфальтобетонне покриття, виконали локальне посилення дорожньої основи та влаштували два шари асфальтобетонного покриття: нижнього – з крупнозернистої суміші товщиною 10 см і верхнього – зі щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Основні роботи на ділянці завершені. Наші фахівці виконують супутні роботи, а саме: влаштування примикань, пішохідних доріжок та автобусних зупинок, укріплення узбіччя, встановлення системи освітлення, дорожніх знаків та нанесення розмітки.
Ще одна ділянка, на якій ми закінчили роботи у верхньому шарі, – об’їзд Володимира-Волинського, км 0+000 – км 3+800. Цей відрізок автошляху Р-15 має стратегічне значення, оскільки забезпечує об’їзд центральної частини міста для транспортного потоку, який прямує трасою зі Львівської області до Луцька. Загальна протяжність оновленої ділянки становить 3,8 км. На ній ми влаштували шар основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, товщиною 15 см, вирівнюючий шар із крупнозернистого асфальтобетону завтовшки 10 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону товщиною 5 см.
Також виконано комплекс робіт із відновлення ширини дороги до нормативних параметрів – з 7 м до 8,5 м.
На цій ділянці наші фахівці влаштували зупинкові майданчики, пересічення та примикання. Також були проведені роботи на мосту через річку Луга, зокрема відновлено деформаційні шви. На черзі – облаштування посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту, укріплення узбіч, встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки.
На третій ділянці – між селом Верба та містом Володимир-Волинський, км 42+000 — 44+708 та км 45+255 – км 48+670 протяжністю 6,12 км – влаштовано посилену основу зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та два шари асфальтобетонного покриття.
Нині на ділянці тривають роботи з відновлення мосту через меліоративний канал біля села Верба. Наш мостобудівельний підрозділ проводить влаштування перехідних плит та монолітної залізобетонної плити. Також виконуємо роботи з облаштування узбіч, тротуарів, примикань та автобусних зупинок.
Повне завершення робіт на всіх ділянках автошляху та здача об’єктів ремонту в експлуатацію планується наприкінці поточного року.
Незабаром місто Володимир-Волинський нарешті отримає якісні дороги на об’їзді та в’їзді до міста, що забезпечить комфортні та безпечні умови для пересування автошляхом і місцевим мешканцям, і транзитному транспорту.
2020 року наша компанія створила окремий підрозділ для будівництва мостів. Цей напрям дуже перспективний, бо тільки за програмою «Велике будівництво», у якій бере участь «Автомагістраль-Південь», в Україні планується відновити понад 100 мостів і шляхопроводів.
Представляємо керівника новоствореного підрозділу у Львівському регіоні і нашого чергового рекордсмена корпоративного конкурсу «Є рекорд!» – Ігоря Солгана!
В «Автомагістраль-Південь» Ігор прийшов на посаду майстра дорожніх робіт та відповідав за комплекс робіт з облаштування, водовідведення та штучні споруди. Завдяки своїм організаторським вмінням та високому професіоналізму незабаром став виконробом. Відтак, враховуючи значний досвід мостобудівельних робіт, саме Ігоря призначено керівником новоутвореного підрозділу з будівництва мостів у Львівському регіоні. За його словами, створення у складі компанії такої окремої повноцінної структури – давня його мрія. Коли ця нагода випала, Ігор швидко зібрав власну команду справжніх майстрів своєї справи, які можуть виконувати найскладніші завдання.
«Я працюю у компанії з 2017 року. До цього в мене був досвід будівництва штучних споруд в інших компаніях, проте саме в «Автомагістралі – Південь» отримав можливість повноцінної реалізації та розвитку своїх професіональних навичок. Компанія стрімко розвивається, і пишаюсь тим фактом, що у нас нарешті виник цей підрозділ. Наприклад, ще торік будівництвом мостів займались субпідрядники, тому інколи виникали запитання і щодо якості, і щодо термінів виконання робіт. Наразі ця проблема вирішена», – зазначив Ігор.
Особистим рекордом Ігор Солган вважає те, що новостворена структура працює зі штучними спорудами власними силами, не потребуючи допомоги підрядників. Новий підрозділ виконує поставлені задачі максимально якісно і результативно.
«Нашому підрозділу немає ще й року, але свою ефективність ми продемонстрували вже на перших об’єктах. Зокрема, на автошляху Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» у Волинській області, де ми активними темпами провели роботи з відновлення деформаційних швів на мосту довжиною 110 метрів та виконали супутні роботи. Також, на початку жовтня розпочались ремонтні роботи на трасі С141516 «Славське – Хащованя» на Львівщині. Згідно з проєктом, на мосту буде влаштовано монолітну накладну плиту. Крім того, ми збільшимо габарити до нормативних показників та посилимо берегові опори. Окремо варто відзначити, що цей об’єкт знаходиться над гірською річкою, де швидко підіймається вода, тому роботи тут проводити важко та подекуди небезпечно. Наймасштабнішим нашим проєктом у 2020 році став ремонт двох мостів довжиною 36 і 24 м на автошляху Т-14-25 «Миколаїв-Бібрка» у Львівській області. У процесі роботи ми здійснили комплекс робіт з розширення мостів до нормативних параметрів та виконали заміну несучих балок. Основні роботи на цих об’єктах виконані. Проте справжнім періодом випробувань для нас стане наступний рік. Ми плануємо працювати на об’єктах у гірській місцевості зі швидкими та потужними під час злив течіями річок. Якщо ми можемо будувати мости в Карпатах, це значить, що ми збудуємо будь-який штучний об’єкт де завгодно», – наголосив Ігор Солган.
За його словами, мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» розвивається шаленими темпами. Наступного року планується суттєво збільшити штат працівників.
«Наш підрозділ укомплектований необхідною технікою та обладнанням для успішного функціонування. Під моїм керівництвом знаходиться понад 20 працівників. Деякі з них мають досвід роботи на будівництві грандіозних об’єктів за кордоном. Наступного року ми плануємо збільшити кількість робітників у декілька раз! Це пов’язано з кількістю об’єктів, яких дедалі буде тільки більше. І це лише початок. Я впевнений, що з кожним роком нам будуть потрібні нові, молоді фахівці, з яких я особисто готовий зробити професіоналів», – зазначив Ігор.
Потрапити до мостобудівельного підрозділу «Автомагістралі-Південь» – це випробування. Адже, за словами Ігоря Солгана, на роботу беруть кращих спеціалістів із «багажем» досвіду у міжнародних проєктах. Крім цього, слід бути перспективним фахівцем та прагнути самовдосконалюватись кожен день.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
У межах поточного середнього ремонту «Автомагістраль-Південь» розпочала відновлення ще однієї важливої траси в Сумському регіоні – Н-12 «Суми-Полтава» на ділянці км 12+090- км 67+120. Проєкт передбачає ремонт окремих відрізків дороги загальною протяжністю 37,6 км.
Цього року ми плануємо виконати роботи на двох ділянках: від села Верхня Сироватка в напрямку міста Тростянця – км 16+500 – км 21+000 протяжністю 4,5 км та км 21+400 – км 25+500 протяжністю 4,1 км.
Ремонт проводимо паралельно на двох відрізках і плануємо завершити їх у нижньому шарі до кінця поточного року. Влаштування верхнього шару та відновлення наступних 29 км автошляху “Суми-Полтава” заплановано вже на наступний рік.
Наразі наші дорожні бригади проводять роботи з розпушення зношеного асфальтобетоного покриття самохідною фрезою, вирівнювання профілю дороги та влаштування посиленого шару основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, а також нижнього шару покриття зі щільного крупнозернистого асфальтобетону.
На об’єкті задіяно 30 одиниць техніки і 60 працівників. Під час виконання робіт рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі, тому перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності і звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки, необхідність дотримання правил дорожнього руху та вказівок регулювальників.
Траса Н-12 є важливим транспортним коридором, який з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. В останні роки траса викликала багато нарікань серед водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.
Нова дорога дозволить поєднати Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня, а пересуватися нею нарешті стане комфортно та безпечно.
Нагадаємо, на Сумщині ми також проводимо роботи з ремонту траси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка», яка є одним із головних об’єктів проєкту «Великого будівництва». Автошлях має велике значення, адже з’єднує столицю з містом Суми. До кінця року наша компанія повністю відновить понад 72 км автотраси.
Експерти профільного видання MINTRANS напередодні інфраструктурного форуму проаналізували ефективність роботи керівників найбільших дорожніх компаній, які працюють на українському ринку. За підсумками дослідження найкращим топ-менеджером визнано Миколу Тимофеєва!
Відверто кажучи, ми не сумнівалися в перемозі нашого генерального директора. Адже під керівництвом Миколи Тимофеєва «Автомагістраль-Південь» стала справжнім національним лідером дорожньої галузі.
Ми не просто найбільші – ми приклад для інших компаній.
Під час церемонії нагородження Микола Тимофеєв зазначив, що нагорода належить усій команді «Автомагістралі-Південь».
Наша команда у цьому році справді досягла неймовірних результатів.
Відновлено майже 900 км доріг!
Буде вироблено приблизно 3 млн тонн асфальтобетону!
Реалізовано понад 80 об’єктів у 10 регіонах країни!
Микола Сергійович також подякував Офісу Президента, Уряду України та керівництву «Укравтодору». Завдяки їхнім зусиллям стає реальністю мрія поколінь українців – у країні нарешті з’являються дороги європейського рівня!
У Києві проходить перший міжнародний форум інфраструктури і транспорту Mintrans. Подія зібрала топ-менеджерів провідних компаній дорожньої галузі. Компанія «Автомагістраль-Південь» також бере участь у заході.
Основними темами обговорення під час форуму стали плани на наступний рік, реформування галузі та перспективи виходу українських компаній на зовнішні ринки.
“У сезоні 2020 українська дорожня галузь вийшла на новий рівень. Наші провідні компанії значно збільшили свій потенціал. Ми модернізували виробництво, збільшили парк техніки. І сьогодні готові реалізовувати об’єкти будь-якої складності. І ми дуже позитивно сприймаємо той факт, що керівництво держави не планує знижувати темпи. Програма «Велике будівництво» продовжується і набирає обертів.
У цьому році «Укравтодор» запланував відновити 4 тисячі кілометрів доріг державного значення, плани на 2021 рік значно збільшені – планується відновити понад 6 тисяч кілометрів. Це дуже добре, коли у держави є чітка і послідовна стратегія, у такому випадку і бізнесу значно простіше формувати виробничі плани”, – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
Під час виступу на форумі Микола Сергійович акцентував увагу на необхідності державної підтримки українського виробника. Український ринок сьогодні відкритий закордонним підрядникам. Участь у тендерах беруть компанії з Туреччини, Китаю, Білорусі та інших країн. Водночас ринки цих країн закриті для українських дорожніх компаній. Вирішити цю проблему без участі та допомоги держави неможливо. Українська влада сьогодні має виступити адвокатом та лобістом українського бізнесу на міжнародній арені. Адже наші компанії вже не поступаються закордонним – питання лише у кваліфікаційних вимогах.
Микола Тимофеєв також наголосив на важливості завершення реформування регуляторної бази. Ринок очікує ухвалення Верховною Радою законопроєкта, який здійснює дерегуляцію та змінює систему ціноутворення.
За підсумками жовтня протяжність завершених на основному проїзді робіт збільшилась на 120 км, а з початку року наші бригади завершили роботи зі влаштування верхнього шару дорожнього покриття на майже 720 км автошляхів на 80 об‘єктах у 10 регіонах!
В областях ситуація виглядає наступним чином:
Одеська область – 30 км;
Харківська область – 245 км;
Сумська область – 81 км;
Луганська область – 41 км;
Львівська область – 92 км;
Волинська область – 28 км;
Запорізька область – 93 км;
Донецька область – 27 км;
Дніпропетровська область – 71 км;
Київська область – 9 км.
Загальна протяжність ділянок виконання робіт становить майже 900 км.
У жовтні показники роботи наших виробничих баз збільшились до 2,6 млн т асфальтобетонних сумішей та 1,5 млн т щебеневих сумішей укріплених цементом.
Погодні умови наразі дозволяють не збавляти оберти й активно завершувати об’єкти цього сезону. Отже, за підсумками листопада нас очікують нові рекорди!
До виконання робіт на об’єктах задіяно понад 1800 одиниць техніки та 4000 працівників.
Будуємо Україну разом!
5 листопада у КВЦ «Парковий» у Києві розпочне роботу Міжнародний форум інфраструктури і транспорту MINTRANS.
Захід обіцяє стати головною подією вітчизняної галузі інфраструктури та транспорту 2020 року.
Участь у форумі візьмуть понад 700 топ-менеджерів провідних інфраструктурних компаній та корпорацій, чиновників та представників громадських організацій.
Нам приємно відзначити, що партнером цьогорічного форуму є «Автомагістраль-Південь» – компанія №1 дорожньо-будівельної галузі України.
Запрошуємо колег до участі у форумі!
Будуємо Україну разом!
Ремонтні роботи на автошляху Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк» вийшли на новий етап – розпочато влаштовування верхнього шару.
Н-21 – автошлях ІІІ категорії, що проходить територією Луганської та Донецької областей. До початку ремонту дорожнє покриття було настільки зношене, що пересуватися трасою було вкрай небезпечно. Насамперед, це пов’язано з тим, що дорога зазнала значних руйнувань під час активних бойових дій, коли по ній пересувалася важка військова техніка. Крім того, на Н-21 дуже інтенсивний рух великовантажного транспорту.
Ремонтна ділянка автодороги Н-21, що поєднує місто Старобільськ із містом Щастя, розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар.
«Автомагістраль – Південь» розпочала середній поточний ремонт на ділянці км 20+000 – км 39+960 загальною протяжністю майже 20 км в кінці серпня в межах програми «Велике будівництво», ініційованої президентом України Володимиром Зеленським.
Наші бригади відфрезерували старе асфальтобетонне покриття та влаштували по всій протяжності ділянки вирівнюючий шар посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом та нижній шар крупнозернистого асфальтобетонного покриття.
Нещодавно, від селища Новоайдар у бік Старобільська наші бригади розпочали влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші. Наразі у верхньому шарі вже виконано понад 2 км автошляху.
Паралельно проводяться роботи з облаштування узбіч та примикань.
Найближчим часом наші бригади розпочнуть й інші супутні роботи: влаштування прикрайкових лотків для водовідведення, влаштування тротуарів та автобусних зупинок. На завершальному етапі виконаємо встановлення нових дорожніх знаків, бар’єрного огородження та нанесення розмітки.
На об’єкті задіяно 120 працівників та 60 одиниць спецтехніки.
Завершити всі роботи у повному обсязі та здати об’єкт в експлуатацію плануємо до кінця поточного року.
Незабаром жителі Луганщини отримають ще одну якісно відновлену дорогу європейського рівня, яка забезпечить комфортний та безпечний транспортний зв’язок між містами регіону.
Нагадаємо, це вже другий проєкт компанії в Луганській області. До цього ми виконали середній поточний ремонт 40 кілометрів траси Т-13-06 “Сєвєродонецьк – Новоайдар”. Ця дорога поєднує тимчасовий центр Луганщини з Новоохтиркою та Новоайдаром. Під час активних військових дій цим напрямком до лінії розмежування прямувала важка військова техніка. Тож траса є стратегічною для регіону.

Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» триває. Cьогодні представляємо вам чергового рекордсмена «Автомагістралі-Південь» – Олександра Кришу, технічного керівника проєкту будівництва траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».

Кар’єру в компанії Олександр Криша почав майже 10 років тому. До цього випускник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури тривалий час працював у дорожній сфері, пройшовши шлях від майстра до начальника будівельної дільниці. В «Автомагістраль-Південь» Олександр одразу прийшов на посаду начальника будівельної дільниці. За час роботи в компанії Олександр вже об’їздив майже всю Україну, особисто брав участь у реалізації наших найбільших проєктів, а також у вирішенні кадрових питань компанії. Лише протягом останніх трьох років за участю Олександра було відібрано та підготовлено до роботи декілька десятків майстрів, деякі з яких уже працюють на посадах виконробів та начальників дільниць.
«Керував будівництвом транспортних розв’язок на трасі М-05 «Київ – Одеса» в Одеській області, також довелось працювати і на об’єктах у Харківській, Львівській, Івано-Франківській та Волинській областях. Зокрема, у Західній Україні це були масштабні проєкти ремонту доріг: автотраси Н-09 «Львів-Івано-Франківськ», Н-02 «Львів-Тернопіль», Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» та інші» – розповідає Олександр.
Але найбільшим досягненням Олександр Криша вважає цьогорічний результат будівництва автошляху Н-31 на Дніпропетровщині, темпи якого досягли рекордних показників завдяки злагодженій роботі та використанню найсучасніших технологій та техніки.
«Це найбільш масштабне будівництво автошляху не тільки в рамках Дніпропетровської області, але й України. На об’єкті зосереджено понад 600 фахівців і близько 300 одиниць спецтехніки. Мій досвід дозволив максимально ефективно налагодити та організувати всі ланки будівництва, якісно сформувати колектив, що в комплексі дає нам можливість працювати як швейцарський годинник у цілодобовому режимі. Наш план робіт розписаний похвилинно до кінця будівельного сезону. У своїй роботі ми використовуємо передове обладнанням та найсучаснішу спецтехніку. Зокрема, варто відзначити систему автоматичного управління технікою TOPCON 3D-MC2, яка встановлена на бульдозерах та працює на основі супутникової системи навігації. Техніка з цією технологією виконує завдання більш точно і рівно, а що найважливіше – у рази швидше.
Крім того, «Автомагістраль-Південь» – перша компанія в Україні, яка почала масово використовувати інноваційну систему Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів, що дозволяє з найвищою точністю виконувати планувальні роботи у відповідності до проектних відміток. Вперше цю систему наша компанія застосувала під час будівництва злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту. Тепер цю технологію ми постійно використовуємо на будівництві автошляху Н-31. Перелік дорожньо-будівельної техніки, яка працює на об’єкті, дуже різноманітний, зокрема: асфальтоукладальники, катки, бульдозери, навантажувачі, автогрейдери, екскаватори, автосамоскиди та інші. Окремо варто відзначити успішну роботу найсучасніших перевантажувачів асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, завдяки яким на дорожньому покритті відсутні поперечні стики, а сама дорога виходить більш рівна та якісніша. Проєкт Н-31 за своїми масштабами вражає. Я впевнений, що наші спеціалісти, які працюють та отримують досвід на даному проекті в подальшому зможуть впевнено та з легкістю виконувати роботи на будь-яких інших об‘єктах дорожнього будівництва», – розповів Олександр.

За словами Олександра Криші, цьогорічні обсяги виконаних робіт на автошляху Н-31 порівняно з минулим роком збільшились у півтора рази. Лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів з щоденною відсипкою по 25 тисяч тонн ґрунту.

«Наші бригади працюють на десяти ділянках загальною протяжністю понад 28 кілометрів: 19 кілометрів готуються до вводу в експлуатацію, а на решті вже розпочато роботи з влаштування верхнього шару покриття та комплекс робіт з облаштування дороги. Будівництво нової дороги вже дійшло до каналу «Дніпро-Донбас», де почали будувати міст. Також нещодавно завершено будівництво монолітного залізобетонного шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки та триває спорудження двох транспортних розв’язок. Плани на наступний рік ще більш грандіозні: збільшити кількість працівників і техніки для продовження нарощення темпів виконання робіт та забезпечити будівництво нової траси до межі з Полтавською областю в найкоротші терміни», – наголосив Олександр Криша.

Колеги, ми  чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук.
Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.

Сезон 2020 став для «Автомагістралі-Південь» не лише часом неймовірних рекордів. Оновлюється наша стратегія. Компанія все більше орієнтується не на конкретні проєкти, а на розвиток регіональних напрямів.
У кожному нашому регіоні створюємо потужні виробничий та логістичний комплекси, формуємо професійну команду.
Це дає нам безперечні конкурентні переваги та можливість для реалізації одразу низки інфраструктурних проєктів будь-якої складності та масштабу.
Ми запускаємо проєкт «Країна Автомагістраль-Південь», у межах якого проведемо для вас великий тур регіонами компанії. Ви зможете переконались, яку велику роботу ми провели за останні роки. Та оцінити весь величезний потенціал «Автомагістралі-Південь».
Починаємо наш тур із Запорізької області. Цей регіон є особливим – саме наша запорізька команда цьогоріч зуміла перевести реалізацію всіх проєктів у цілодобовий режим та достроково завершити їх.
У Запорізькій області «Автомагістраль-Південь» працює вже третій рік. Відтак перші кілометри автошляхів області почали ремонтувати у 2018 році. Масштабне відновлення доріг розпочалось у 2019 році, коли ми виконали поточний середній ремонт дороги Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь». Це понад 58 км на ділянках км 548+108 – км 593+089 – від міста Оріхів до міста Пологи та км 647+089 – км 667+089 – поблизу селища Розівка.
Дорога Н-08 має стратегічне значення для безпеки країни. Автошлях веде до портів Азовського моря та сполучає з тимчасово окупованими територіями. Стан траси потребував термінового ремонту.
Аби виконати заплановані ремонтні роботи у стислі терміни, для реалізації проєкту було залучено високопродуктивні асфальтобетонний завод та змішувальну установку для приготування холодних сумішей, понад 250 одиниць техніки та 450 працівників, які працювали у цілодобовому режимі.
Досвід цілодобового режиму роботи цього року був використаний при відновленні важливої для регіону траси Н-30 «Василівка-Бердянськ». Ремонтні роботи на цьому об’єкті були організовані так, що величезний виробничий конвеєр не зупинявся ні на хвилину. Це дозволило завершити поточний середній ремонт понад 60 км дороги вдвічі швидше, ніж було заплановано.
♻️Загалом у поточному році «Автомагістраль-Південь» виконує роботи на 5 об’єктах загальною протяжністю 92,9 км, які повністю завершено у верхньому шарі покриття. Наразі тривають роботи з облаштування та організації дорожнього руху на відремонтованих ділянках доріг.
Постійний штат працівників, залучених до роботи на об’єктах у Запорізькій області, цього року виріс до 300 осіб, а кількість техніки перевищила 200 одиниць. Кістяк персоналу становлять співробітники, які упродовж останніх трьох років працювали на відновленні ключових автотрас регіону. Безпосередньо в області на час виконання проєктів було створено 150 нових робочих місць.
Проєкти 2020 року виконані у верхньому шарі на 100% від планової протяжності ремонту:
Поточний середній ремонт а/д М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» км 299+491 – км 322+705
Протяжність ремонту (км) – 23,2
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 32+010 – км 55+082
Протяжність ремонту (км) – 23,1
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 55+082 – км 89+526
Протяжність ремонту (км) – 17,2
Поточний середній ремонт а/д Н-30 «Василівка-Бердянськ», км 89+526 – км 112+026
Протяжність ремонту (км) – 22,5
Поточний середній ремонт а/д Р-73 /Н-08/ – Нікополь, км 0+000 – км 6+935
Протяжність ремонту (км) – 6,9
Сумарна протяжність ремонту проектів 2020 складає 92,9 км.
Загальна кількість залучених працівників – близько 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 200 одиниць
Виробничі потужності:
 – мобільний асфальтобетонний завод MARINI XPRESS 2500, продуктивність – 200 т /год, с. Новополтавка
 – змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т /год, м. Токмак.
У нашій країні автомобілісти традиційно не дуже симпатизували дорожникам. І це зрозуміло – жахливі дороги тривалий час були візитівкою України. Яка ж тут може бути симпатія!
Але, на щастя, все змінюється. Українські дороги відновлюються на очах! І наша компанія грає в цьому казковому перетворені одну з головних ролей.
Одночасно змінюються і ставлення автомобілістів та дорожників – усе частіше ми чуємо від водіїв та автовласників слова подяки. Нарешті українці почали отримувати задоволення від автомобільних подорожей!
І це надихає. Адже ми по-справжньому пишаємось своєю роботою.
На жаль, епідемія коронавірусу змусила нас скасувати святкування професійного свята. Але ми знайшли інший спосіб привітати наших кращих співробітників – дорожніх робітників, майстрів, виконробів, операторів асфальтоукладачів, водіїв, інженерів та десятків інших спеціалістів. Майже дві сотні працівників у всіх регіонах присутності компанії з нагоди професійного свята отримали почесну відзнаку – грамоту компанії.
І наших переможців, і увесь наш величезний колектив вітаємо зі святом! Бажаємо усім дорожникам міцного здоров’я, невтомного професійного зростання та кар’єрних висот! Країна нарешті пишається нами, і нехай тепер так буде завжди!
З Днем автомобіліста і дорожника!