Новини

Траса Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” поєднує Вінницьку та Одеську області. Автошлях проходить уздовж кордону з Молдовою та закінчується поблизу контрольно-пропускного пункту “Кучурган”.
Капітальний ремонт ділянки автошляху км 378+505 – км 386+431 між селами Степанівка та Розалівка ми розпочали 2019-го. У червні минулого року ми успішно завершили влаштування верхнього шару по всій протяжності у 3,9 км.
Цьогорічні роботи стартували на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку Розалівки. На відрізку протяжністю 8,7 км тривають роботи з видалення чагарників та дрібнолісся. Незабаром розпочнеться фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• поширення дорожнього одягу;
• влаштування посиленої основи за технологією «холодний ресайклінг»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 50 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Проходить через великі районні центри Вінницької та Одеської областей. Після завершення робіт нова дорога забезпечить комфортне та безпечне транспортне сполучення двох регіонів.
Будуємо Україну разом!
Автошлях Т-13-02 «КПП «Танюшівка»-Старобільськ- Бахмут» сполучає Луганську та Донецьку області. Інтенсивний рух важких автомобілів і військової техніки майже зруйнував трасу, пересуватись нею вкрай проблематично.
Наші бригади розпочали роботи на ділянці км 141+100 – км 155+100 від міста Лисичанськ до межі із Донецькою областю. На відрізку протяжністю 14 км триває розчищення придорожньої смуги від чагарників та фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення напрямних стовпчиків;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-13-02 протяжністю 162,1 км проходить через великі та густонаселені районні центри Донеччини та Луганщини. За останні роки від водіїв надходили численні скарги на незадовільний стан дорожнього покриття. Зокрема, деякі ділянки автошляху уражені численними ямами і напливами. Ремонт дороги дозволить відновити якісне транспортне сполучення між двома областями. Пересуватись трасою стане комфортно та безпечно.
Будуємо Україну разом!
Сезон 2021 у Львівській області «Автомагістраль-Південь» розпочинає іще одним проєктом – завершенням робіт на дорозі Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка».
Траса Т-14-25 – важлива транспортна артерія Львівської області. Дорога є частиною нового кільця навколо Львова для транзитного транспорту, що прямує до міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Польщею.
Торік ми проводили масштабне відновлення автошляху відразу на трьох ділянках. Зокрема, капітальний ремонт відрізків км 0+000 – км 12+000 від межі села Дроговиж у сторону села Велика Горожанка та км 24+500 – 34+000 від селища Комарно до кільцевої розв’язки на пересіченні з трасою Н-13 «Львів-Ужгород». Також було проведено реконструкцію ділянки дороги км 34+000 – км 40+738 від пересічення з дорогою Н-13 у напрямку міста Городок.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 0+000 – КМ 12+000 ТА КМ 24+500 – КМ 34+000
Загальна протяжність ділянок капітального ремонту складає понад 21 км. Торік наші бригади виконали:
• влаштування дощової каналізації;
• розширення дороги та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
• встановлення автопавільйонів;
• укріплення узбіччя;
• монтаж бортового каменю та влаштування тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань.
Окрім відновлення дорожнього покриття, мостобудівельний підрозділ виконав перебудову двох аварійних мостів через річки Щирка та Зубра.
Наразі на ділянці тривають роботи з влаштування тротуарів, облаштування з’їздів та примикань у межах радіусу заокруглення. Також проєктом передбачено укріплення укосів на водопропускних трубах, встановлення дорожніх знаків, монтаж бар’єрного огородження та нанесення розмітки. Незабаром на ділянках розпочнеться благоустрій території.
РЕКОНСТРУКЦІЯ ДІЛЯНКИ КМ 34+000 – КМ 40+738
Ділянка має протяжність понад 5 км. Торік на відрізку ми виконали значний комплекс робіт:
• влаштування шару основи з піску та ЩПС С-5;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування кільцевої транспортної розв’язки на пересіченні дороги із трасою Н-13;
• монтаж освітлення на транспортній розв’язці;
• укріплення узбіччя;
• монтаж бортового каменю;
• монтаж очисних споруд;
• облаштування з’їздів та примикань;
• встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту.
Цього року стартували роботи зі влаштування тротуарів у місцях примикань та з’їздів, укріплення водопропускних труб, встановлення бар’єрного огородження.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 40 працівників;
• 10 одиниць спецтехніки.
ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях Т-14-25 протяжністю 173,7 км проходить через великі районні центри Львівщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Роботи з поточного середнього ремонту стартували ще на одному відрізку – км 302+880 – км 333+111 – між селищем Петропавлівка та містом Павлоград загальною протяжністю ділянок 24 км.
Відновлення автошляху М-04 є стратегічно важливим для програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні і західні області України найдовшою трасою в державі.
Наразі на донецькому напрямку траси М-04 розпочато фрезерування зношеного покриття та розчищення придорожньої смуги від дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування посиленої основи;
• влаштування шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування бортового каменю;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• відновлення водопропускних труб;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – важливий транспортний коридор протяжністю 597,7 км, який проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Роботи на автошляху М-04 ми розпочали у 2020 році на двох відрізках загальною протяжністю понад 120 км.
На першому відрізку у п’ятихатському напрямку – км 72+442 – км 151+930 – роботи проводились на найбільш проблемних ділянках протяжністю 13,3 км. Торік ми виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар асфальтобетонного покриття. На початку березня наші бригади розпочали розчищення придорожньої смуги від порослі.
На другій ділянці – км 151+930 – км 196+816 – торік ми виконали влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси було влаштовано верхній шар.
Перший цьогорічний проєкт компанії на Донеччині – капітальний ремонт чотирьох ділянок траси Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка».
Торік ми проводили капітальний ремонт автотраси Н-32 на ділянках загальною протяжністю понад 30 км. Зокрема, на відрізках км 6+490 – км 8+398 та км 71+200 – км 74+550 роботи закінчені.
Капітальний ремонт іще двох ділянок завершиться цього року.
ДІЛЯНКА КМ 16+800 – КМ 31+000
Відрізок протяжністю 14,2 км починається на виїзді з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки. Минулоріч на ділянці було влаштовано шар основи та нижній шар асфальтобетонного покриття.
Цього року наші бригади виконають:
влаштування з’їздів і примикань;
влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
укріплення узбіччя;
монтаж водопропускних труб;
встановлення дорожніх знаків;
нанесення розмітки.
ДІЛЯНКА КМ 59+500 – КМ 71+200
Відрізок протяжністю 11,7 км розташований між містами Костянтинівка та Бахмут. Торік на ділянці завершили роботи з розширення та посилення дороги, влаштування верхнього шару покриття. Наразі тривають роботи з облаштування автопавільйонів. Найближчим часом розпочнеться влаштування з’їздів і примикань та влаштування елементів водовідведення.
Також цього року розпочали роботи на двох нових ділянках траси Н-32 загальною протяжністю 6,4 км.
Перший відрізок – км 13+535 – км 16+800 – починається від межі міста Мирноград у напрямку Костянтинівки.
Другий відрізок – км 56+300 – км 59+500 – веде від межі Костянтинівки в напрямку Бахмута.
На обох ділянках тривають підготовчі роботи: розчищаємо придорожню смугу від чагарників та дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
фрезерування зношеного асфальтобетону;
влаштування ровиків поширення зі ЩПС;
влаштування шару основи зі СФОВ;
влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
перенесення інженерних комунікацій;
укріплення узбіччя;
встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
влаштування з’їздів та примикань;
влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
влаштування нових водопропускних труб;
нанесення розмітки;
встановлення нових дорожніх знаків.
НАША КОМАНДА:
150 працівників;
100 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-32 – автомобільний шлях територіального значення у Донецькій та Луганській областях протяжністю 137,4 км. Поєднує великі районні центри двох областей. В останні роки дорога перебувала у понівеченому стані через інтенсивний рух важких автомобілів та військової техніки.
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру.
Сьогодні розповімо про фахівців геодезичної служби «Автомагістралі-Південь». Саме з них формується кістяк будь-якого проєкту будівництва чи ремонту доріг.
Геодезисти забезпечують проведення вимірювань та перевіряють точність проведення усіх робіт на об’єкті відповідно до проєктних відміток. Важливість їхньої роботи складно переоцінити, тому компанія намагається створити найкращі умови для своїх працівників.
Герої нашої публікації працюють у найбільшому регіоні присутності компанії – Дніпропетровській області.
«Компанія допомогла придбати житло за безвідсотковий кредит»
Олександр Онищенко, 27 років, керівник геодезичної служби компанії.
Олександр родом із Харкова. Вищу освіту здобув у Харківському національному автодорожно-будівельному університеті на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». У 2015-2016 роках працював у Туркменістані, геодезистом на будівництві міжнародного аеропорту у місті Туркменабат.
«Дуже непросто європейцю працювати у Центральній Азії, тим паче – в одній із найбільш закритих країн світу. Там зовсім інший клімат, а люди та їхній світогляд досить суттєво відрізняються від українського. За два сезони, які я пропрацював у Туркменістані, умови роботи були досить лояльні. Зокрема, було безкоштовне проживання та харчування. Працював вахтовим методом: 3 місяці там – 3 тижні вдома. Платили непогано як для випускника без досвіду. І хоч будівництво аеропорту – надзвичайно цінний досвід, за яким далі розкривалися нові перспективи, все ж мріяв якнайшвидше повернутись в Україну. Коли проєкт завершився, за порадою приятеля звернувся в «Автомагістраль-Південь». Запропоновані умови роботи мене вразили. Зарплатня на третину вища, ніж отримував у Туркменістані. Компанія динамічно росте, є десятки способів розвиватися і її працівникам. Я за 4 роки пройшов шлях від геодезиста до керівника служби. Паралельно з роботою навчаюся в аспірантурі ХНАДУ. Компанія допомогла мені придбати житло, надавши безвідсотковий кредит. Я однозначно вибираю Україну і для роботи, і життя», – розповів Олександр Онищенко.
«В Україні можна заробити не менше, аніж у провідних і багатих країнах»
Віталій Лубенський, 39 років, геодезист
Віталій родом із Харківської області. Першу вищу освіту здобув 2003 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. За другою освітою – геодезист. Кілька років працював у Росії.
«Робота була на Далекому Сході, будував дороги в екстремальних умовах лютих морозів. А до того по кілька місяців працював у Франції та Фінляндії, не за будівельними професіями. І хоч на умови годі було нарікати, все одно не покидало відчуття, що ти не на своєму місці. У вересні 2020 року вирішив повернутися в Україну. Спершу було лячно, чи знайду відразу роботу. Але коли потрапив до «Автомагістралі-Південь», то всі сумніви зникли. Зааробляю, як за кордоном, але я вдома, біля сім’ї! Пишаюся, що в Україні можливо заробити не менше, аніж у провідних і багатих країнах. За таких умов працювати в іншій країні справжнім спеціалістам сенсу нема», – поділився Віталій Лубенський.
«У нас – найсучасніша техніка, біля якої ростеш як професіонал»
Віктор Абрамович, 35 років, геодезист
За фахом Віктор – залізничний будівельник, вищу освіту отримав у Дніпровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна за спеціальністю «Організація будівництва залізничних шляхів». До того, як працевлаштувався в «Автомагістралі-Південь», у 2017-2018 роках працював у Білорусі геодезистом під час прокладання ліній високошвидкісного інтернету.
«У Білорусі умови для роботи – нижче середнього. Ніби й безоплатне проживання і харчування, а грошей все одно не вистачало. Отримував тоді на 30% менше, ніж маю зараз. Коли знайомі в 2018 році порекомендували надіслати резюме до «Автомагістралі-Південь», я недовго вагався. З тих пір працюю в компанії. Найбільше задоволений тим, що у нас – найсучасніша техніка, і працюючи з нею, ти ростеш як професіонал. Є перспективи для стабільної роботи та кар’єрного просування, а тому їхати на заробітки – ніколи», – розповів геодезист Віктор Абрамович.
Харківська об’їзна дорога є частиною траси державного значення М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Торік «Автомагістраль-Південь» відновила майже 100 км автошляху М-03 на ділянці км 516+200 – км 646+200.
Цього року ми розпочали масштабний проєкт з оновлення об’їзної дороги Харкова. Автошлях має стратегічне значення для міста. Упродовж останніх 10 років дорожнє покриття під впливом погодних умов та інтенсивного руху транспорту зазнало чисельних руйнувань і деформацій. Через це частина водіїв змушені обирати більш безпечний маршрут через місто. Відновлення автотраси дозволить відновити комфорт і безпеку дорожнього руху та спрямувати транзитний транспорт повз міську забудову.
Поточний середній ремонт дороги триватиме до кінця року. Плануємо відновити понад 44 км автошляху.
Ремонт буде виконано на двох відрізках: км 472+040 – км 493+400 та км 493+400 – км 516+400 від транспортної розв’язки біля міста Дергачі в напрямку Донецької області.
Наші бригади розпочали підготовчі роботи. Триває фрезерування старого асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• підсилення слабких місць дорожнього полотна;
• влаштування шарів асфальтобетонного покриття;
• відновлення елементів та споруд для поверхневого водовідведення;
• влаштування системи зовнішнього освітлення;
• перевлаштування бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Попри інтенсивний рух автотранспорту, ремонт дороги проходитиме в оперативному режимі. Просимо поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Харківська об’їзна дорога – стратегічно важлива транспортна артерія, що пролягає по адміністративній межі Харкова. Має протяжність 82,7 км.
«Автомагістраль-Південь» уже розпочала дорожні проєкти у чотирьох областях. У найбільшому регіоні присутності компанії – Дніпропетровщині, окрім будівництва траси Н-31 та Південного обходу м. Дніпро, стартували роботи з поточного середнього ремонту двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
ДІЛЯНКА КМ 72+442 – КМ 151+930 – «П’ЯТИХАТСЬКИЙ НАПРЯМОК»
Відновлення ділянки протяжністю 75,4 км розпочалось у жовтні 2020 року від межі з Кіровоградською областю до Криничанського поста поліції.
Роботи проводились на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
Ми виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На початку березня наші бригади розпочали роботи із розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Також проводяться роботи з демонтажу старих бордюрів та бар’єрного огородження.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• влаштування шару основи;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• відновлення трьох мостів та одного шляхопроводу;
• влаштування нового бар’єрного огородження;
• встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
• влаштування бортового каменю;
• влаштування водоскидів;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення нових дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 робітників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДІЛЯНКА КМ 151+930 – КМ 196+816
Роботи на відрізку протяжністю 44,8 км розпочались у серпні минулого року від м. Дніпро в напрямку м. Кривий Ріг.
Минулоріч наші бригади виконали влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси було влаштовано верхній шар.
Також було зроблено:
• облаштування з’їздів та примикань;
• планування відкосів;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок;
• роботи з ремонту 5 шляхопроводів і 3 мостів.
На початку березня роботи стартували на ділянці протяжністю 2,2 км у межах міста Дніпра. Наразі триває фрезерування зношеного покриття та влаштування прикрайкових лотків та водоскидних споруд. Незабаром на цій ділянці розпочнуться роботи з влаштування асфальтобетонного покриття.
Окрім того, буде виконано встановлення бар’єрного огородження, нанесення розмітки та встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 50 працівників
• 30 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областей і сполучає з окупованими Росією територіями. Відновлення автошляху М-04 є одним із найбільш масштабних проєктів компанії у Дніпропетровській області. Цьогоріч за програмою «Велике будівництво» «Автомагістраль-Південь» планує оновити понад 120 км траси М-04.
Будуємо Україну разом!
Випускникам шкіл радимо здобути перспективну професію у Барському коледжі транспорту та будівництва.
Ми чудово знаємо, яку якісну освіту пропонує цей найкращий професійно-технічний заклад у країні. Уже тривалий час «Автомагістраль-Південь» сприяє підвищенню кваліфікації викладачів коледжу, підтримує матеріально-технічну базу, забезпечує сучасним навчальним устаткуванням і організовує оплачувану виробничу практику для студентів безпосередньо на об’єктах будівництва та ремонту доріг.
За останні 5 років лави співробітників нашої компанії поповнили понад 100 техніків-будівельників, техніків-механіків, менеджерів перевезень, інженерів з безпеки дорожнього руху та інших випускників БКТБ. Окрім першого робочого місця, «Автомагістраль-Південь» пропонує молодим спеціалістам ще й окрему програму розвитку кар’єри. Ми кредитуємо їхнє подальше навчання у столичному Національному транспортному університеті та Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.
Розвиток профільної освіти – один із пріоритетних напрямків соціальних програм компанії. Наша мета – забезпечити випускників шкіл можливістю здобути освіту та побудувати кар’єру у галузі, яка динамічно розвиватиметься у найближчі десятиліття. Не змарнуйте свого шансу й долучайтеся до нашої команди!
Будуємо Україну разом!
На початку березня «Автомагістраль-Південь» розпочала дорожньо-будівельний сезон 2021 на Запоріжжі, Львівщині та Сумщині. Тепер до них приєдналась і Харківська область.
Наш перший цьогорічний проєкт у регіоні – поточний середній ремонт автошляху С211017 «Дергачі – П’ятихатки» протяжністю 5,8 км. Роботи стартували на ділянці км 0+360 – км 6+180 від міста Дергачі у напрямку села Черкаська Лозова.
Наразі бригади компанії проводять розпушування дорожнього покриття. Також виконуються роботи з розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• Стабілізація дорожньої основи методом холодного ресайклінгу із додаванням цементу;
• Влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• Влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• Влаштування з’їздів та примикань;
• Нанесення дорожньої розмітки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Травень 2021.
ДОВІДКОВО:
Автошлях С211017 – дорога місцевого значення, що примикає до трас Т-21-03 «Харків-Дергачі-Золочів» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Має стратегічне значення також і для нашої компанії, оскільки поєднує найбільшу виробничу базу «Автомагістралі – Південь» у Дергачах із важливими транспортними артеріями Харківщини. Дорога вже довгі роки знаходиться у понівеченому стані через чисельні ями та вибоїни та не відповідає сучасним транспортно-експлуатаційним вимогам. Її відновлення дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху в передмісті Харкова.
«Автомагістраль-Південь» розпочала дорожні проєкти у Запорізькій та Львівській областях. На черзі – Сумщина.
Роботи стартували відразу на двох автошляхах: Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» та Н-12 «Суми-Полтава».
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ АВТОШЛЯХУ Н-07
Минулого року ми успішно відновили понад 70 км траси Н-07. Роботи проводили з капітального та поточного середнього ремонтів. Зокрема, виконали перебудову трьох мостів.
Цього року стартували роботи на ділянці км 232+260 – км 244+000 від межі міста Ромни до селища Недригайлів. Протяжність відрізку становить 11,7 км. Наші бригади розпочали фрезерування на ділянках влаштування перехідно-швидкісних смуг. Паралельно тривають роботи з розширення земляного полотна.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• влаштування шару основи;
• влаштування трьох шарів асфальтобетону;
• влаштування металевих гофрованих водопропускних труб;
• влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
• влаштування бортового каменю;
• встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
• влаштування пересічень та примикань;
• влаштування пішохідних тротуарів;
• встановлення систем автономного освітлення;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення розмітки холодним пластиком.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-07 – дорога національного значення, що проходить територією Київської, Чернігівської та Сумської областей. Протяжність автотраси становить 336,3 км. Це найкоротший шлях від міста Суми до столиці.
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК ТРАСИ Н-12
Роботи на автошляху Н-12 ми розпочали у жовтні минулого року. Працювали на окремих відрізках км 12+090 – км 67+120 від села Верхня Сироватка в напрямку села Боромля. Загальна протяжність ділянок становить 37,6 км.
Наші бригади виконали комплекс робіт з вирівнювання профілю дороги та влаштуванню шару основи із ЩПС, обробленої цементом. Також влаштували нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону протяжністю 8,3 км.
Уже цьогоріч на початку березня наші бригади розпочали на окремих ділянках підготовчі роботи. Незабаром розпочнеться основний комплекс робіт.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• виправлення профілю;
• влаштування шару основи;
• влаштування двох шарів асфальтобетону;
• влаштування пересічень і примикань;
• укріплення узбіч;
• влаштування прикрайкових лотків;
• облаштування автобусних зупинок та посадкових майданчиків;
• встановлення нових автопавільйонів;
• влаштування бортового каменю;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення розмітки холодним пластиком.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-12 є важливим транспортним коридором загальною протяжністю 193,7 км. Автошлях з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. В останні роки траса викликала багато нарікань водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.
Завершення ремонтних робіт на ділянках автодоріг Н-07 та Н-12 заплановано на жовтень 2021 року.
Будуємо Україну разом!
Здобутки «Автомагістралі-Південь» не були б такими рекордними, якби не наші співробітниці. А їх у компанії понад дві сотні.
Так, ви не побачите жінок за кермом грейдера чи за влаштуванням асфальтобетонної суміші вручну – ці важкі виробничі завдання ми, чоловіки, виконуємо самі. Але найбільш відповідальні ділянки у компанії доручаємо саме жінкам. Як у сім’ї. Тому у нас лад у фінансах, чистота в інженерних розрахунках, затишок у роботі з персоналом і безпека в охороні праці.
Ми пишаємося нашими прекрасними колегами. Чимало з них пов’язали свою долю з компанією понад десять років тому, реалізували себе як професіонали, створили щасливі сім’ї, ростять дітей і будують Україну у буквальному сенсі. Цей безцінний внесок у розвиток компанії надихає нас усіх на творення, дарує енергію, вселяє впевненість.
Вітаючи з Міжнародним жіночим днем, ми бажаємо Вам, дорогі жінки, міцного здоров’я, сонячного настрою та бадьорості духу, добробуту і родинного затишку. Будьте щасливими і коханими!
Основним об’єктом мостового будівництва на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є міст через канал «Дніпро-Донбас» на км 28+132.
Ця переправа є вкрай важливою ланкою проєкту будівництва автошляху. Завершення її спорудження дозволить поєднати частини лінійної ділянки нової дороги км 26+600 – км 28+600 та забезпечити безперешкодну доставку матеріалів для будівництва траси до межі Дніпропетровської області.
Спорудження моста розпочалося у серпні 2020 року і проходило у кілька етапів.
Спершу з обох берегів каналу було облаштовано тимчасові штучні півострівці для можливості роботи важкої будівельної техніки.
Далі на них були влаштовані залізобетонні буронабивні палі та фундаменти під проміжні опори мосту.
Після влаштування опорних частин було проведено монтаж 42 балок прогонових будов по 33 м кожна.
Також уже влаштовано залізобетонну монолітну плиту проїжджої частини, монолітні тротуари.
Наразі тривають роботи з відсипання земляного полотна на ділянках підходів до моста, укріплення берегів каналу.
Аби запобігти потраплянню зливових вод у канал, міст буде обладнано системою збору води з проїзної частини і технологічних тротуарів у вертикальний сепаратор, який забезпечуватиме механічне очищення рідини від нафтопродуктів та завислих речовин. Окрім цього, спеціальна група водолазів проведе розчищення дна каналу та відновить його за допомогою збірних залізобетонних плит.
Повна довжина нового мосту становить 99,8 м, ширина – 27 м.
Для руху автотранспорту у двох напрямках відведено по дві смуги шириною 3,75 м.
Роботи зі спорудження мосту тривають у режимі 24/7. Будівництво без зупинок упродовж зими дозволило виконати більшість запланованого із випередженням графіка на 1 місяць.
Окрім мосту через канал, наші мостобудівельники паралельно виконують спорудження двох шляхопроводів, які є невід‘ємною частиною транспортних розв’язок на км 21+900 та км 27+970.
Будівництво шляхопроводу на км 21+900 уже на фінішній прямій: завершуємо бетонування конусів штучної споруди і плануємо незабаром влаштувати верхній шар покриття. Тому вже в найближчі місяці по новозбудованому шляхопроводу буде відкрито проїзд для транспорту.
Також поруч із будівництвом мосту через канал активно тривають роботи зі спорудження шляхопроводу на км 27+960 через дорогу Т-04-12 “Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне”. Основний обсяг цих робіт виконано достроково. Зараз наші мостобудівельники займаються влаштуванням монолітної плити проїзної частини.
Загалом уже в травні ми плануємо завершити будівництво мостових споруд, що дасть змогу відкрити повноцінний рух для транспорту на новозбудованих 28 км траси Н-31 в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Будуємо Україну разом!
Минулоріч «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» на Дніпропетровщині. Черговий проєкт поточного середнього ремонту автодороги Н-23 тепер триває у Запорізькій області – на 10-кілометровому відрізку км 272+849 – км 282+880 у напрямку від міста Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю.
Підготовчі роботи на ділянці ми розпочали у грудні 2020-го. Через несприятливі погодні умови основну частину ремонту перенесли на новий сезон.
Уже цьогоріч на початку березня наші бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Незабаром стартують роботи з влаштування шарів дорожнього одягу.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• посилення дорожньої основи на окремих ділянках;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування водовідведення з проїзної частини;
• ремонт та відновлення водопропускних труб;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ
• 80 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ
• червень 2021 року.
ДОВІДКА
Автотраса Н-23 – важливий транспортний коридор національного значення протяжністю 255,8 км. Автодорога поєднує великі міста Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише ямкові ремонти. Дорожнє покриття перебуває у жахливому стані через численні ями, напливи та колійність.
Роботами з поточного середнього ремонту автотраси Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» стартував дорожньо-будівельний сезон у Львівській області.
Дорогу Р-15 у Львівській області ми почали відновлювати торік у листопаді. На першій ділянці км 89+538 – км 114+311 протяжністю 24,7 км роботи проводились на 6-кілометровому відрізку від села Острів у напрямку межі з Волинською областю.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розпушення покриття;
• відновлення дорожньої основи методом холодного ресайклінгу;
• влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Ремонт другої ділянки км 137+000 – км 159+780 протяжністю 22,7 км проходив на відрізку від міста Великі Мости до межі Сокальського та Жовківського районів. Наші бригади влаштували верхній шар із ЩМА на 3 км автошляху.
Цього року на початку березня стартували роботи на першій ділянці. Наші бригади виконують розпушування зношеного асфальтобетонного покриття фрезою.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування шару основи зі ЩПС С-7;
• регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• монтаж водопропускних труб;
• облаштування з’їздів та примикань;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчиків для габаритно-вагового контролю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• понад 70 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ –
• липень 2021 року.
ДОВІДКОВО: Автошлях Р-15 має протяжність 151 км і поєднує обласні та районні центри північно-західних регіонів України. За останні роки дорога, яка перетинає туристичні маршрути Львівщини, почала руйнуватись і деякі ділянки перебувають у понівеченому стані. На дорожньому покритті численні ями, напливи та колійність, пересуватись трасою подекуди вкрай небезпечно.