Новини

Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні – розповідь про Волинську область.
Волинь – це регіон із 10-річною історією проєктів «Автомагістралі-Південь». Саме 2010 року ми розпочали перші проєкти в області – поточний ремонт автомобільної дороги державного значення «Київ-Ковель-Ягодин» на ділянках км 353+844 – км 447+638 та км 451+000 – км 478+000. Тоді наші виробничі потужності розташовувались у селищі Маневичі, а зараз забезпечення дорожньо-будівельних робіт асфальтобетонними сумішами здійснюється з потужної виробничої бази, що діє поблизу в селища Жвирка Львівської області. За десятиліття ми реалізували десятки проєктів з ремонту основних трас: Н-17 «Львів-Радехів-Луцьк», Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» та Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква».
У 2020 році першим об’єктом у західному регіоні, де ми розпочали роботи, стала саме ділянка шляху Р-15 у Волинській області протяжністю 9,5 км від м. Нововолинськ до межі зі Львівською областю. Відрізок км 80+000 – км 89+514 відремонтували впродовж трьох місяців. Наші бригади локально посилили дорожню основу та влаштували двошарове асфальтобетонне покриття. Також силами нашого мостобудівельного підрозділу на км 89+294 відновлено міст через ріку Західний Буг довжиною 124 м. По всій протяжності ділянки ремонту виконано влаштування покриття на з’їздах, перехідно-швидкісних смугах, заїзних кишенях та посадкових майданчиках. На відновленій ділянці траси нанесено дорожню розмітку, влаштовано бар’єрне огородження, встановлено нові сигнальні стовпчики та дорожні знаки.
Значного оновлення зазнала дорожня інфраструктура і навколо міста Володимир-Волинський, через який пролягає дорога Р-15.
На ділянці км 0+000- км 1+250 – виїзд з міста у напрямку Ковеля – бригади «Автомагістралі-Південь» комплексно відновили дорожнє покриття та виконали облаштування дороги.
На іншій ділянці дороги Р-15 – км 0+000 – км 3+800, об’їзд Володимира-Волинського – виконано комплекс робіт із відновлення ширини дороги до нормативних параметрів з 7 м до 8,5 м. Також проведені роботи на мосту через річку Луга, зокрема відновлено деформаційні шви.
Відтак місто Володимир-Волинський отримало якісні дороги на об’їзді та в’їзді, що забезпечить комфортні та безпечні умови для пересування автошляхом і місцевим мешканцям, і транзитному транспорту, який прямує трасою зі Львівської області до Луцька.
Комфортним та безпечним став проїзд трасою Р-15 між селом Верба та Володимиром-Волинським. На ділянках км 42+000 — км 44+708 та км 45+255 – км 48+670 загальною протяжністю 6,12 км влаштовано посилену основу зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та два шари асфальтобетонного покриття. Також проведено роботи з відновлення мосту через меліоративний канал поблизу села Верба: наші мостобудівельники виконали влаштування перехідних плит та монолітної залізобетонної плити. Також завершені роботи з облаштування узбіч, тротуарів, примикань та автобусних зупинок.
Окрім відновлення ділянок регіональної дороги Р-15 у Волинській області, наша компанія цього року відремонтувала понад 7 км територіальної дороги Т-03-05 «Нововолинськ–Іваничі-Павлівка–Локачі» в Іваничівському районі на ділянці від Новолинська у напрямку селища Іваничі. На ділянці влаштовано два шари асфальтобетонного покриття, тротуарні доріжки, посадкові майданчики, встановлено дорожні знаки та нанесено розмітку.
Загалом поточного року силами «Автомагістраль-Південь» відновлено майже 28 км доріг державного значення в регіоні.
Наступного року ми готові виконати відновлення ще більшої протяжності кілометрів доріг Волинської області з забезпеченням максимально стислих термінів та гарантованої якості робіт.
Проєкти 2020 року
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 0+000-км1+250
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 1,25 км
Виконано у верхньому шарі – 1,25 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 0+000-км 3+800
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,8 км
Виконано у верхньому шарі – 3,8 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 42+000 – км 44+708
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 2,7 км
Виконано у верхньому шарі – 2,7 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 45+255 – км 48+670
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 3,41 км
Виконано у верхньому шарі – 3,41 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква», км 80+000 – км 89+514
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 9,51 км
Виконано у верхньому шарі – 9,51 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Т-03-05 «Нововолинськ-Іваничі-Павлівка-Локачі», км 0+070 – км 7+300
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 7,2 км
Виконано у верхньому шарі – 7,2 км (100%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 100 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 70 одиниць.
Як учасника нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!» представляємо Романа Зубка – керівника виробничої бази «Автомагістралі-Південь» у місті Дергачі Харківської області.
Роман керує базою два роки. До того накопичив чималий досвід управління виробництвом, очолюючи АБЗ на Львівщині.
«У мене дві вищі освіти. Першу здобув 2005 року у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури на механічному факультеті, а другу – торік у «Львівській Політехніці» за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми». Іще студентом підробляв асфальтобетонником-варильником ІІІ розряду. У дорожньо-будівельній сфері працюю понад 15 років, третину з них – в «Автомагістралі-Південь». Починав із посади керманича виробничої бази у Ходовичах, згодом працював у Жвирці Львівської області. За кілька років очолив найбільшу та найпотужнішу базу компанії – у Дергачах», – розповів Роман.
Найбільшим досягненням у сезоні 2020 Роман Зубко вважає рекордну з 16 АБЗ компанії кількість асфальтобетонних сумішей, яку виробив завод у Дергачах – понад 340 тис. тонн. Це у півтора разу більше, ніж торік.
“Рік видався неймовірно насичений для нашої команди та компанії загалом. Майже 3 мільйони тонн асфальтобетонних сумішей за цей рік виготовила компанія. Із них понад 10% – саме виробнича база у Дергачах. Як результат – на Харківщині відновлено у верхньому шарі понад 253 км автодоріг. Без сумніву, цей результат вражає своїми масштабами. Тільки уявіть – у піковий момент сезону в цілодобовому режимі ми вантажили понад 130 самоскидів на добу. Тобто, кожні 10 хвилин з бази виїжджав Ford, завантажений асфальтобетоном. За допомогою високопродуктивної італійської установки MARINI Top Tower 4000 виготовили понад 340 тис. тонн асфальтобетонних сумішей. Зокрема, майже 180 тис. тонн щебенево-мастикових сумішей та понад 160 тис. тонн дрібнозернистої та крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Ми забезпечували матеріалами такі об’єкти, як: Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук», Р-51 «Мерефа-Лозова–Павлоград», О212349 «Печеніги–Мартове–Борщова», Н-26 «Чугуїв–Мілове». Проте найбільше асфальтобетонних сумішей – понад 240 тис. тонн – пішло на реалізацію грандіозного проєкту компанії на Харківщині – на поточний середній ремонт автошляху М-03 «Київ-Харків-Довжанський», який ми виконували на ділянці від Харкова до Ізюма. Завдяки нашим спільним зусиллям та роботі у цілодобовому режимі «Автомагістраль-Південь» цього року відновила у верхньому шарі майже 100 кілометрів автошляху М-03», – зазначив Роман Зубко.
Виробнича база у Дергачах не лише найбільша в компанії, але й одна з найбільших в Україні. Кожен рік ми намагаємось всіляко модернізувати її та максимально ефективно налагодити кожну ланку і процес роботи. Наприклад, цього року наш асфальтобетонний завод Marini Top Tower 4000 пропрацював без простою. Усі необхідні планові роботи ми проводили виключно в неробочий час, тому це вплинуло на продуктивність і звело шанси на аварійні зупинки під час виробництва майже до нуля. Бувало, що завод працював без упину цілу добу. Завдяки злагодженій роботі професійного колективу за три сезони експлуатації заводу було вироблено майже 800 тис. тонн асфальтобетонних сумішей.
Також на виробничій базі розміщено сучасну змішувальну установку для приготування холодних сумішей MARINI сoldFALT продуктивністю 400 т/год, емульсійну установку MARINI emulFALT продуктивністю 15 т/год та установку для модифікації бітуму MARINI modiFALT продуктивністю 20 т/год.
Крім того, є випробувальна лабораторія, яка регулярно проводить досліди із сумішами та випробовує добавки для забезпечення найкращої якості нашої продукції. Працівники лабораторії здійснюють постійний контроль якості матеріалів, що прибувають на виробничу базу, а також вхідний та операційний контроль на всіх етапах виробництва. Варто відзначити, що на базі створені комфортні умови для роботи та відпочинку наших працівників, яких у піковий час сезону може досягати до 150 осіб.
«Упевнений, що найбільші рекорди у нас ще попереду, адже плани на 2021 рік у компанії грандіозні. Колектив бази із ентузіазмом дивиться у майбутнє та чекає на нові звершення», – підсумував Роман.
Колеги, якщо ви підтримуєте Романа Зубка для виходу у фіналу конкурсу, ставте ваші «лайки» під публікацією.
Крім того, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!

Ми активно готуємося до сезону-2021 і вже проводимо формування складів інертних матеріалів.

Іще цього року на залізничних коліях з’явилися 100 новеньких піввагонів із логотипом «Автомагістралі-Південь» виробництва вітчизняного підприємства «Дніпровагонмаш».
Поява фірмового вагонного парку посилює наші конкурентні переваги. Компанія менше залежить від застарілих орендованих піввагонів, процес вивантаження продукції відбувається значно динамічніше. Отже, витрати на логістику скорочуються.
Новий вагонний парк – яскраве свідчення того, чому держава має робити ставку саме на українського підрядника. Кошти, витрачені на нові дороги, повернулись в економіку країни у вигляді замовлення для вагонобудівників. А ті, у свою чергу, створюють попит на продукцію вітчизняних металургів. Саме таким чином програма будівництва доріг стимулює розвиток інших галузей економіки.
Ми плануємо і далі розширювати фірмовий вагонний парк. Адже під час дорожнього сезону потреби компанії в матеріалах у середньому становлять близько тисячі піввагонів.

Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні – розповідь про Луганську область.
У 2020 році ми розширили географію власних проєктів – Луганська область стала десятим регіоном нашої присутності. Перед нами стояло амбітне завдання – в експрес-режимі організувати виробничі потужності та команду для роботи в новому для нас регіоні та забезпечити швидку та якісну реалізацію проєктів масштабного відновлення стратегічних маршрутів на Луганщині за президентською програмою «Велике будівництво». Відтак із запланованих Службою автомобільних доріг у Луганській області понад 200 км відновлення доріг силами «Автомагістраль-Південь» було виконано майже 60 км.
Ремонтні роботи ми проводили на двох автошляхах: Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар» на ділянці км 7+400 – км 44+960 та Н-21«Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк» на ділянці км 20+000 – км 39+960.
Поточний середній ремонт майже 40-кілометрової ділянки автодороги Т-13-06 виконано у стислі терміни – усього за 4 місяці. Для забезпечення дорожньо-ремонтних робіт поблизу м. Сєвєродонецьк була організована нова виробнича база, де розміщено установку для приготування холодних сумішей та асфальтобетонний завод. Роботи розпочалися у квітні: наші дорожньо-будівельні бригади виконали фрезерування зношеного дорожнього покриття, ураженого ямковістю та значними деформаціями, влаштування посиленою дорожньої основи зі суміші фрезерованого та щебеневого матеріалів, оброблених комплексним в’яжучим (СФОВ), нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону. У липні 2020 року майже 40 км траси від Сєвєродонецька до Новоайдара було повністю відновлено. Згодом ми провели комплекс робіт з облаштування та благоустрою траси: виконали розчищення придорожньої смуги від чагарників, влаштували з’їзди, узбіччя, автобусні зупинки, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики та бар’єрне огородження, а також нанесли дорожню розмітку.
Масштабні пожежі, які влітку вирували у районі проведення робіт, не стали на заваді вчасному завершенню відновлення ділянки автотраси Т-13-06. Ба більше – саме відремонтована до того часу якісна дорога дозволила пожежним підрозділам швидко дісталися до місця надзвичайної ситуації.
Наприкінці серпня 2020 року розпочали роботи з відновлення 20-кілометрової ділянки автодороги Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк», яка розташована між селом Штормове та селищем Новоайдар. Основне завдання полягало у забезпеченні проїзду ділянкою траси до настання несприятливих погодних умов. І з ним ми впоралися. На всій протяжності проведено фрезерування зношеного покриття, влаштування посиленої дорожньої основи із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, та нижнього шару зі крупнозернистого асфальтобетону. Також наші бригади влаштували понад 11 км верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Повне завершення робіт заплановане вже на наступний рік.
Сподіваємось, що наступного року темпи та обсяги ремонтних робіт на дорогах Луганської області продовжать нарощуватись, що беззаперечно дозволить швидко відновити дорожню інфраструктуру й дати новий поштовх розвитку економіки регіону.
Проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д Т-13-06 «Сєвєродонецьк-Новоайдар», км 7+400 – км 44+960
Планова протяжність ремонту у 2020 році – 37 км
Виконано у верхньому шарі – 37 км (100%)
Поточний середній ремонт а/д Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк», км 20+000 – км 39+960
Планова протяжність ремонту в 2020 році – 19,96 км
Виконано у нижньому шарі – 19,96 км (100 %), у верхньому шары – 11,5 км (60%)
Загальна кількість залучених працівників – майже 200 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 150 одиниць
Виробничі потужності:
асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000, продуктивність – 240 т/год, м. Сєвєродонецьк
змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год., м. Сєвєродонецьк.
«Автомагістраль-Південь» розвивається активними темпами і працює не тільки на українському ринку дорожньо-будівельних робіт. Минулого року ми підписали договір із урядом Республіки Молдова про відновлення автошляху М-3 «Кишинів-Джурджулешти», за яким упродовж трьох років виконаємо реконструкцію понад 85 км дороги.
Технічне керівництво роботами у закордонному проєкті здійснює Сергій Пастух – учасник нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!»
У команду «Автомагістраль-Південь» Сергій прийшов ще в 2012 році на посаду молодшого інженера. Завдяки своїм професійним та організаторським здібностям став провідним інженером технічного контролю, а згодом керівником проєкту у Харківській області.
«Коли компанія реалізовувала грандіозний проєкт Дністровської ГАЕС, працював інженером виробничо-технічного відділу. Потім уже самостійно організовував інженерний супровід об’єктів ремонту на Львівщині. У 2017 році був призначений керівником проєктів у Харківській області, там у 2018 році під моїм керівництвом наша команда реалізувала в рекордні терміни проект відновлення траси Р-46 «Харків-Охтирка». Вважаю, що наступний важливий крок у моїй кар’єрі – саме робота у міжнародному проєкті. Тим паче, що ми з командою не просто представляємо компанію за кордоном, ми – обличчя країни, тому вкрай важливо виконати роботу якісно та вчасно», – розповів Сергій Пастух.
Рекордною подією 2020 року Сергій Пастух вважає набуття практичного досвіду організації та виконання робіт на умовах контрактів FIDIC при реалізації проєкту М-3 «Кишинів-Джурджулешти».
«Це справжній виклик для нашої команди — перший контракт за кордоном, наш перший контракт FIDIC, а також значна складність та велика протяжність ділянки реконструкції, на якій ми повинні виконати надзвичайно багато видів та обсягів робіт. Контрактом передбачено реконструкцію двох ділянок дороги. На першому відрізку км 96+800 — км 151+200 протяжністю 54,4 км роботи вже завершені у верхньому шарі. Виконано відновлення семи із дев’яти мостів, будівництво та подовження декілька десятків водовідвідних труб. Влаштовано систему зовнішнього освітлення загальною протяжністю 22 кілометри в межах чотирьох населених пунктів. Наразі тривають роботи з облаштування з’їздів і примикань, водовідведення та тротуарів в межах населених пунктів. Друга ділянка загальною протяжністю 31,19 км поділена ще на два відрізки: км 151+200 — км 171+290 і км 179+650 — км 190+750. Роботи на ній більш складні, оскільки проектом передбачено спрямлення крутих поворотів та нове будівництво дороги в об’їзд населених пунктів, а також будівництво мосту довжиною 75 метрів. В свою чергу стан існуючого дорожнього покриття настільки занедбаний, що фактично ці відрізки ми також будуємо «з нуля». Цьогоріч ми провели підготовчі та земляні роботи майже на всій протяжності ділянки будівництва, виконали перевлаштування та будівництво нових водопропускних труб, а також вже завершили основні будівельні роботи з влаштуванням нижнього шару асфальтобетонного покриття на ділянках загальною протяжністю 6 км», – розповів Сергій Пастух.
За його словами, під час реалізації проєкту використовуються найсучасніші технології, зокрема інноваційна система Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів, що дозволяє з найвищою точністю виконувати планувальні роботи відповідно до проєктних відміток.
«У місті Вулканешти було змонтовано асфальтобетонний завод MARINI Top Tower 3000 та організовано випробувальну лабораторію, яка сертифікована за європейськими стандартами. Під час робіт на об’єкті було задіяно понад 60 одиниць спецтехніки, а саме: десятки самоскидів, екскаватори, асфальтоукладальні комплекси, ресайклер, котки, автогрейдери, бульдозери та інші машини. За цей сезон ми встигли зробити величезний обсяг робіт. Зокрема, виконано понад 100 тисяч кубічних метрів земляних робіт, використано близько 50 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей, понад 100 тисяч тонн щебеневої продукції. Наступного року ми плануємо завершити цей грандіозний проєкт. Сподіваюсь, що наша компанія і надалі продовжить працювати на міжнародному ринку, адже «Автомагістраль-Південь» має все необхідне для виконання дорожніх робіт будь-якої складності», – підсумував Сергій.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Продовжуємо наш великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь». Сьогодні розповімо про Харківську область.
Саме на дорогах цього регіону “Автомагістраль-Південь” працює вже майже 10 років. Перші проєкти виконали за програмою підготовки об’єктів дорожньої інфраструктури до проведення футбольного чемпіонату Євро-2012. З того часу у Харківській області ми відновили сотні кілометрів автодоріг і стали надійним та потужним підрядником, який може впоратися із завданням будь-якої складності.
Свідченням цього стала швидка та якісна реалізація у 2018 році проєкту відновлення дороги державного значення Р-46 “Харків-Охтирка” – ключової транспортної артерії для Харківської та Сумської областей, яка дала новий поштовх економічному розвитку обох територій.
При відновленні траси Р-46 наша компанія встановила один із перших значних рекордів – ремонт понад 100 км дороги протягом чотирьох місяців. Аби досягнути такого результату, ми мобілізували понад 500 співробітників, які працювали у дві зміни, використовуючи близько 300 одиниць сучасної техніки. Загалом для ремонту дороги було використано понад 200 тис. тонн щебенево-піщаних сумішей і 220 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, які компанія виробила на власній виробничій базі.
Для забезпечення виконання робіт на автотрасі Р-46 у квітні 2018 року в місті Дергачі було відкрито найбільший в Україні асфальтобетонний завод. Його продуктивність становить 320 тонн на годину, що дозволяє виробляти до 7000 тонн асфальтобетонних сумішей на добу. Сума інвестицій у нове виробниче підприємство, укомплектоване найсучаснішим обладнанням та сучасною лабораторією для контролю сировини та готової продукції, склала понад 3 млн євро.
Виробнича база у Дергачах – не єдина у Харківській області. Асфальтобетонні суміші також постачаються з селища Шевченкове, де розміщено АБЗ AMMANN Global 160 Quick продуктивністю 160 тонн на годину.
У 2020 році встановлено черговий рекорд – силами «Автомагістралі-Південь» у Харківській області відновлено найбільшу протяжність доріг – верхній шар покриття влаштовано на понад 250 кілометрах! Основними цьогорічними регіональними проєктами компанії стали завершення відновлення окремих ділянок доріг державного значення Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград» та Н-26 «Чугуїв-Мілове», а також поточний середній ремонт міжнародної дороги М-03 «Київ-Харків-Довжанський, повне завершення якого заплановано у 2021 році. Також ми комплексно відремонтували 18-кілометрову ділянку важливого для регіону шляху Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук», яка поєднує Харків із районними центрами та веде до найулюбленіших місць відпочинку місцевих мешканців.
Окрім доріг державного значення, «Автомагістраль-Південь» з 2019 року активно бере участь у відновленні мережі місцевих автошляхів Харківщини. Ми вже реалізували близько 10 проєктів відновлення місцевих доріг, зокрема в поточному році виконали ремонт 8-кілометрової ділянки дороги О212349 «Печеніги – Мартове – Борщова», якість якого відповідає стандартам відновлення автошляхів національного рівня.
На наступні роки ми впевнено налаштовані продовжувати розширення географії проєктів відновленням автошляхів державного та місцевого значення у Харківській області. Для виконання цього завдання маємо у своєму розпорядженні не лише потужні виробничі бази та високоякісну техніку провідних світових виробників, а й згуртований високопрофесійний колектив, кістяк якого сформовано саме з місцевих жителів.
Проте роботи у Харківській області вистачає не лише під час будівельного сезону. Адже «Автомагістраль-Південь» також забезпечує всесезонне утримання понад 250 км доріг державного значення в регіоні: М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» (138 км) та М-29 «Харків-Красноград-Перещепине-/М-18/» (127 км). Відтак понад 70 працівників дорожньо-експлуатаційних підрозділу у цілодобовому режимі виконують комплекс робіт з забезпечення належних транспортно-експлуатаційних умов на відповідальних ділянках трас: чергування та патрулювання доріг, обробку проїзної частини протиожеледними матеріалами, очищення та прибирання її від снігу, догляд за придорожньої смугою та інфраструктурою, організація дорожнього руху, ліквідація ямковості, тріщин, а також інших руйнувань та деформацій дорожнього покриття.
Будуємо Україну разом!
Харківська область,  проєкти 2020 року:
Поточний середній ремонт а/д Н-26 “Чугуїв–Мілове”, км 2+365 – км 110+735 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 68,2
Виконано у верхньому шарі, км – 68,2 (100%)
Поточний середній ремонт а/д М-03 “Київ – Харків – Довжанський”, км 516+200 – км 646+2 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 99,2
Виконано у верхньому шарі, км – 98,3 (99%)
Поточний середній ремонт а/д Р-51 “Мерефа-Лозова–Павлоград”, км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 60,7
Виконано у верхньому шарі, км – 60,7 (100%)
Поточний середній ремонт а/д Т-21-11 “Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук”, км 1+200 – км 27+321 (окремими ділянками)
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 18,2
Виконано у верхньому шарі, км – 18,2 (100%)
Поточний середній ремонт а/д О-212349 “Печеніги–Мартове–Борщова”, км 0+000 – км 10+600
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 8,2
Виконано у верхньому шарі, км – 8,2 (100%)
Разом:
Планова протяжність ремонту в 2020 році, км – 254,5
Виконано у верхньому шарі, км – 253,6 (99,7%)
Загальна кількість залучених працівників – понад 300 осіб
Загальна кількість залученої техніки – понад 200 одиниць
Виробничі потужності:
Асфальтобетонний завод AMMANN Global 160 Quick, продуктивність – 160 т/год, смт Шевченкове
Асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 4000, продуктивність – 320 т/год, м. Дергачі
Змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400, продуктивність – 400 т/год, м. Дергачі
Учора ввечері на Україну насунулось справжнє стихійне лихо. За мінусової температури повітря на території Київської, Одеської та Харківської областей пройшов рясний дощ. Дороги та тротуари вкрилися шаром криги, пересуватися якою стало вкрай небезпечно. На багатьох автошляхах виникли аварійні ситуації через обвалені дерева.
Наші бригади зреагували оперативно. Минулого вечора та цієї ночі було задіяно 38 одиниць спецтехніки та понад 100 працівників, які за лічені години розподілили по проїзній частині понад 500 км автотрас піщано-соляний розчин та технічну сіль із використанням соляного розчину.
Ситуація на дорогах ускладнювалася через те, що за годину після обробки проїзну частину знову вкривала крижана кірка. Тому виїзди наших бригад упродовж вечора та ночі повторювались десятки разів.
Насамперед було оброблено найбільш небезпечні ділянки: спуски та підйоми, круті повороти, шляхопроводи та мости, пересічення та примикання. Також уздовж доріг були усунені численні обвалені дерева.
У результаті оперативних дій усі дороги, експлуатаційне утримання яких здійснює «Автомагістраль-Південь», якісно оброблені, а слизькість на дорожньому покритті відсутня.
На ділянках автошляхів М-05 «Київ – Одеса» км 11 – км 87 та км 128 – км 143 і М-03 «Київ-Харків-Довжанський» км 18 – км 35 та км 41 – км 126 у Київській області працювало 23 одиниці техніки, зокрема 6 навантажувачів. Упродовж ночі було використано 894 т піщано-соляної суміші, 280 т солі та 44 м3 соляного розчину.
На ділянках автошляху М-05 км 466 – км 407 та км 407 – км 274 в Одеській області задіяно п’ять комбінованих дорожніх машин.
Дорожнє покриття відрізку від Харкова до 127-го кілометра автошляху М-29 «Харків-Перещепине» у Харківській області обробляли десять одиниць техніки.
Роботи з експлуатаційного утримання автошляхів у зимовий період ми розпочали наприкінці листопада разом із першими морозами. Наші спеціалісти у цілодобовому режимі чергують на автошляхах та стежать за станом доріг.
У зв’язку з погіршенням погодних умов закликаємо водіїв бути уважними та обережними на дорогах, дотримуватись безпечних дистанції та швидкісного режиму руху.
Нагадаємо, “Автомагістраль-Південь” здійснює експлуатаційне утримання 3,6 тис. км автодоріг у чотирьох областях. Загальна протяжність ділянок міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 “Київ-Харків-Довжанський” становить 234 км. В Одеській області ми обслуговуємо 192 км автошляху М-05. У Харківській – М-29 «Харків – Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровщина, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Серед працівників «Автомагістралі-Південь» є чимало вихідців із Кривозерського району Миколаївської області, зокрема зі села Берізки. Тому компанія прийняла рішення взяти під опіку місцеву школу-інтернат та сприяти її вихованцям не тільки у навчанні, але і в здобутті професії.
«Автомагістраль-Південь» обладнала Березківську школу-інтернат двома телевізорами Xiaomi Mi TV UHD 4S 43″, інтерактивною смарт-дошкою Yesvision RBS 82 та проєктором Optoma X 308.
Також за фінансової підтримки компанії п’ятеро випускників школи отримали можливість розпочати навчання у Барському коледжі транспорту та будівництва.
Ми прагнемо, щоби випускники школи знайшли себе в житті, здобули фах і впевненість у майбутньому. Адже галузь дорожнього будівництва завжди потребує кваліфікованих спеціалістів. Після завершення навчання нові працівники дорожньої галузі зможуть твердо стояти на ногах. Окрім того, «Автомагістраль-Південь» гарантовано надасть робочі місця майбутнім випускникам.
Відзначимо, що, крім допомоги школам-інтернатам, наша компанія реалізує низку інших соціальних програм. В усіх регіонах, де ми ремонтуємо та будуємо автодороги, лише цього року для боротьби із коронавірусною інфекцією виділили лікарням десятки мільйонів гривень на медичне обладнання та засоби індивідуального захисту. Окрім цього, ми допомагаємо і пологовим будинкам.
У наступному році ми плануємо виділити ще більше коштів та розширити наші соціальні програми. Зокрема, це стосується освіти дітей та молоді та надання підтримки навчальним закладам і талановитим студентам.
Наша мета – забезпечити дітей можливістю здобути освіту та побудувати кар’єру у найбільш стабільній галузі в Україні.
«Автомагістраль-Південь» завершує роботи з капітального ремонту чотирьох ділянок автошляху Н-32 «Покровськ – Бахмут – Михайлівка», розпочаті влітку за президентською програмою «Велике будівництво».
Загалом траса Н-32 має протяжність 137,4 км та проходить через густонаселені районні центри у Донецькій та Луганській областях. В останні роки дорога знаходилась у понівеченому стані з чисельними ямами та напливами через інтенсивний рух важких автомобілів та військової техніки, тому відновлення автошляху стало невідкладним питанням.
У червні-липні ми розпочали капітальний ремонт траси одразу на чотирьох ділянках загальною протяжністю майже 31 км. На першій ділянці км 6+490 – км 8+398 між Покровськом та Мирноградом наші бригади відфрезерували зношений асфальтобетон та розширили дорогу з 7 м до 13 м за рахунок будівництва додаткових перехідно-швидкісних смуг. Далі ми влаштували основу із суміші фрезерованої, обробленої в’яжучим (СФОВ), нижній шар покриття із крупнозернистого асфальтобетону та верхній шар із щебенево-мастикової суміші.
Окрім відновлення дорожнього покриття, ми виконали комплекс супутніх робіт, зокрема влаштували нові водопропускні труби, автобусні зупинки, пішохідні доріжки та тротуари, облаштували примикання та узбіччя, встановили нові дорожні знаки, сигнальні стовпчики, бар’єрне та пішоходне огородження та нанесли дорожню розмітку.
Друга ділянка, на якій роботи завершені у верхньому шарі – км 71+200 – км 74+550. На дорозі влаштовано шар основи зі СФОВ, двошарове покриття із крупнозернистого та щебенево-мастикового асфальтобетону.
На ділянці встановлено нові дорожні знаки, бар’єрне огородження, сигнальні стовпчики, а також нанесено дорожню розмітку. Тривають роботи зі влаштування пішохідних доріжок, водовідведення з проїзної частини та монтажу освітлення вздовж траси.
На третій ділянці траси Н-32 біля виїзду з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки км 16+800 – км 31+000 ми застосували унікальний для України метод віброрезонансної деструкції.
За проєктом, старе цементобетонне покриття на дорозі треба було зруйнувати та підготувати до влаштування нової основи та асфальтобетонного покриття. Проте, під час виконання робіт виявилося, що земполотно споруджено із слабких ґрунтів та не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Щоби зруйнувати старе цементобетонне покриття, зі Сполучених Штатів Америки в Україну було доставлено бетонолом RB-500, який показав себе у роботі вкрай ефективно. Обладнання забезпечило руйнування тільки шару бетонного покриття, не завдавши шкоди підстиляючим шарам основи та земляному полотну.
Також, згідно з проєктною документацією, ми розширили дорогу до нормативних показників з 7 м до 8,5 м. Після деструктуризації цементобетонного покриття ми виконали розподілення щебенево-піщаної суміші С13 за допомогою автогрейдера. Додатково для посилення дорожньої конструкції влаштували на ній спеціальну армуючу решітку та шар основи зі щебенево-піщаної суміші С5. Далі наші бригади влаштували верхній шар основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом.
Наразі на завершальному етапі знаходяться роботи зі  влаштування нижнього шару покриття із щільного крупнозернистого асфальтобетону та монтажу нових водопропускних труб на основному проїзді. Влаштування верхнього шару ЩМА та комплекс супутніх робіт на об’єкті ми виконаємо наступного року.
На четвертій ділянці між містами Костянтинівка та Бахмут км 59+500 – км 71+200 також завершено основні роботи: на всій протяжності ділянки виконано розширення та посилення дороги та влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Наразі тривають роботи зі влаштування з’їздів, водовідвідних споруд, монтаж освітлення, встановлення бар’єрного огородження.
Повне завершення робіт передбачено 2021 року.
Також наступного року ми розпочнемо капітальний ремонт ще на двох нових ділянках автошляху Н-32 у Донецькій області: км 13 – км 16 та км 56 – км 59.
Тому незабаром відремонтований автошлях Н-32 стане європейського рівня та нарешті забезпечить жителям Донеччини комфортні та безпечні умови дорожнього руху.
Добігають кінця роботи з поточного середнього ремонту ділянки км 2+635 – км 110+735 автошляху Н-26 «Чугуїв-Мілове» у Харківській області від селища Малинівка до межі з Луганською областю загальною протяжністю 108 км.
Траса Н-26 – важливий транспортний коридор протяжністю 298 км, який поєднує великі районні центри Харківської та Луганської областей. За останні роки від водіїв надходило багато нарікань через понівечений стан дорожнього покриття та численні ями, напливи та колійність.
Нагадаємо, що роботи з відновлення автошляху «Автомагістраль-Південь» розпочала 2016 року. У зв’язку з обмеженим фінансування було посилено конструктивні шари дорожньої основи та влаштовано нижній шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші на понад 80 км дороги, а верхній шар – на майже 40 км. 2020 року в рамках програми «Велике будівництво» нарешті забезпечено повне відновлення автошляху Н-26 на Харківщині. Відтак на початку весни «Автомагістраль-Південь» активними темпами приступила до довгоочікуваного виконання робіт.
Поточного року ми виконали посилення дорожньої основи на 20 км шляху та влаштували майже 70 км верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Крім того, наші дорожні бригади провели значний комплекс супутніх робіт, які передбачали на всій протяжності облаштування узбіч, влаштування 6000 м бортового каменю, понад 230 водоскидів та 20000 м прийкрайкових водовідвідних лотків, встановлення 11 км бар’єрного огородження та понад 1000 дорожніх знаків.
Неподалік перетину з автодорогою М-03 «Київ-Харків-Довжанський» км 8+600 влаштовано майданчик контрольно-вагового зважування для проведення перевірок вантажного транспорту.
Наразі добігають до кінця роботи з нанесення дорожньої розмітки, а також облаштування автобусних зупинок та примикань.
Відтак 2020 року довгоочікуване відновлення траси Н-26 нарешті завершиться, а Харківщина отримає якісне і комфортне транспортне сполучення у напрямку Луганської області.
Наша компанія не тільки будує та відновлює автомобільні дороги, але й обслуговує їх упродовж року, адже підтримувати автошляхи у належному стані – не менш відповідальна справа, оскільки від цього залежить комфорт та безпека автомобілістів.
Участь у нашому корпоративному конкурсі «Є рекорд!» бере і директор філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг компанії «Автомагістралі- Південь» Євген Кубарський.
«2006 року я закінчив Національний транспортний університет за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» і вже понад 14 років працюю у дорожній сфері. Перша робота – посада дорожнього майстра на автомобільній дорозі М-05 «Київ – Одеса». Далі працював інженером у службі замовника. Також протягом п’яти років працював інженером-консультантом інжинірингової компанії, яка виконувала роботу за контрактом FIDIC. З 2018 року розпочав свою роботу в «Автомагістралі-Південь» на посаді інженера технічного контролю на проєкті з експлуатаційного утримання автомобільної дороги М-05 «Київ-Одеса» в межах Київської області, і згодом мене призначили директором новоствореного відокремленого підрозділу «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання автодоріг. Наразі ми обслуговуємо понад 3600 кілометрів автомобільних шляхів у чотирьох регіонах. Зокрема, це траси М-05 «Київ – Одеса», М-03 «Київ – Харків – Довжанський» у Київській області, М-29 «Харків – Красноград – Перещепине», М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» у Харківській області, траса М-05 в Одеській області та всі дороги державного значення у Дніпропетровській області”, – зазначив Євген Кубарський.
Наша компанія завжди використовує нову і найсучаснішу спецтехніку. Зокрема, це близько сотні спеціальних комбінованих дорожніх машин (КДМ) та півсотні іншої техніки для зимового утримання. У зимовий період за допомогою спеціального обладнання ми готуємо соляні розчини, які використовуємо при ліквідації зимової слизькості. Парк техніки дорожньої-експлуатаційного підрозділу налічує понад 70 одиниць техніки та обладнання: технічні автомобілі, трактори з навісними фрезами, самохідні фрези, навісні косарки, бітумізатори, мульчери, деревоподрібнююче обладнання, спеціальні дорожні машини-ремонтери для перевезення та укладання асфальтобетонних сумішей, машини для ремонту покриття пневмо-струменевим методом та інші.
“Завданням нашого підрозділу є підтримання на дорогах належних транспортно-експлуатаційних показників, а також роботи із забезпечення безпеки дорожнього руху, ремонт дорожнього покриття, догляд за автодорожньою інфраструктурою, прибирання, очищення та благоустрій придорожньої смуги, очищення доріг від снігу та боротьба із зимовою слизькістю», –  розповів Євген Кубарський.
Рекордною подією 2020 року стало збільшення об’єктів обслуговування майже на півтисячі кілометрів та впровадження нових і сучасних методів експлуатаційного утримання шляхів як у зимовий, так і в літній періоди.
«Цього року ми при ремонті дорожнього покриття почали використовувати литі емульсійно-мінеральні суміші (ЛЕМС). Ця технологія дозволяє вирішити проблеми захисту верхніх шарів дорожнього одягу. Завдяки ЛЕМС збільшується термін служби покриттів у результаті герметизації волосяних тріщин і невеликих вибоїн, а також суттєво підвищуються зчіпні властивості, рівність покриття. Крім того, технологія попереджує утворення тріщин на поверхні дороги і захищає від водонасичення. У зимовий період наші технологічні можливості дозволяють використовувати найефективніші методи для боротьби із слизькістю на дорогах, а саме соляний розчин для зволоження реагентів, якими обробляється дорожнє покриття при ожеледі. Якщо порівнювати з класичною піщано-соляною сумішшю, цей розчин здешевлює витрати на зимове утримання доріг за рахунок економії протиожеледних і пально-мастильних матеріалів. Крім того, соляний розчин скорочує термін ліквідації зимової слизькості та дозволяє забезпечити більш безпечні умови для дорожнього руху. Для його використання компанія модифікувала автомобілі Ford Cargo 3542 D надсучасною установкою для розподілу матеріалів рідкого посипання від хорватського виробника «Rasco», – розповів Євген.
За словами Євгена Кубарського, минулого року його команда обслуговувала дороги тільки Київської та Дніпропетровської областей, а в 2020 році підрозділ розпочав роботу ще в двох регіонах – Одеській та Харківській областях.
«У цьому році ми охопили ще майже півтисячі доріг, тому кількість техніки та працівників збільшилась на 20 %. Звичайно, пік сезону – зимовий період, проте «Автомагістраль-Південь» повністю готова до будь-якої погоди. Ми приготували понад 140 одиниць найсучаснішої спецтехніки та майже 700 працівників для забезпечення цілодобового і безперебійного комплексу робіт з очищення доріг від снігу та ожеледиці. Для цього, на дорожньо-експлуатаційних базах компанії було заготовлено понад 16 тисяч тонн технічної солі та 46 тисяч тонн фрикційних матеріалів, зокрема, пісок річковий, відсів і шлак. Для попередження утворення сніжних заметів на дорогах уздовж шляху буде встановлено близько 5 тисяч метрів снігозахисних сіток», – підсумував Євген.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
Завершується дорожньо-будівельний сезон 2020 року. На абсолютній більшості об’єктів будівництва та ремонту доріг наша компанія закінчила роботи з відновлення основного проїзду. Зараз тривають роботи з дорожньої обстановки: облаштування з’їздів та примикань, водовідвідних споруд та узбіч, нанесення дорожньої розмітки, встановлення напрямних сигнальних стовпчиків, дорожніх знаків та бар‘єрного огородження. Тож можна підбити підсумки сезону, що минає.
У березні-листопаді 2020 року ми виконали роботи на понад 80 об’єктах загальною протяжністю понад 900 км у 10 областях України
Верхній шар покриття влаштовано на дорогах протяжністю понад 800 км в:
Одеській області – 30 км;
Харківській області – 253 км;
Сумській області – 111 км;
Луганській області – 49 км;
Львівській області – 99 км;
Волинській області – 28 км;
Запорізькій області – 93 км;
Донецькій області – 32 км;
Дніпропетровській області – 120 км;
Київській області – 9 км.
Виробництво асфальтобетонних сумішей у сезоні 2020 сягнуло рекордної позначки у 2,9 млн. тонн.
Також виготовлено 1,7 млн тонн сумішей, укріплених цементом.
Уся продукція вироблена на 18 виробничих базах компанії, на яких діють 15 асфальтобетонних заводів і 9 грунтозмішувальних установок.
Штат компанії 2020 року сягнув 4000 працівників. До виконання робіт було задіяно понад 1800 одиниць техніки.
Цього року «Автомагістраль-Південь» створила власний мостобудівельний підрозділ та успішно завершила реалізацію проєкту будівництва злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту “Одеса”.
Відтак ми поступово з лідера дорожньої галузі перетворюємося на лідера всього інфраструктурного будівництва у країні!
Будуємо Україну разом!
Добігають кінця цьогорічні роботи з поточного середнього ремонту на двох ділянках одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – автошляху М-04 «Знам’янка – Луганськ -Ізварине».
Відновлення першого відрізка траси М-04 км 151+930 – км 196+816 від м. Дніпро в напрямку Кривого Рога загальною протяжністю 44,8 км ми розпочали у серпні.
Наші бригади виконали влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на всій протяжності ділянки. Верхній шар влаштовано майже на 30 км автошляху.
Наразі виконуємо облаштування з’їздів та примикань, наносимо дорожню розмітку холодним пластиком, встановлюємо напрямні сигнальні стовпчики та дорожні знаки. Для забезпечення якісної організації дорожнього руху влаштовуємо в дорожньому покритті світлоповертальні елементи.
Паралельно тривають супутні роботи з облаштування роздільної смуги, планування відкосів, укріплення узбіччя, влаштування прикрайкових лотків для водовідведення, а також облаштування автобусних зупинок. На черзі – влаштування металевого бар’єрного огородження.
Крім того, проводяться роботи на восьми мостах та шляхопроводах уздовж автошляху. Зокрема, виконуємо заміну деформаційних швів, перильного огородження, ліквідацію розмивів і пошкоджень на мостових спорудах.
У жовтні ми розпочали ремонт другої ділянки автотраси М-04 – «П’ятихатському напрямку» км 72+442 – км 151+930, від межі з Кіровоградською областю до Криничанського поста поліції, протяжністю 75,4 км.
У поточному році було заплановано виконання робіт на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км. Наші фахівці виконали регенерацію основи за методом «холодного ресайклінгу» товщиною 20 см та влаштували нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону завтовшки 12 см. Верхній шар на цих відрізках влаштуємо наступного року.
Наразі проводимо роботи з облаштування узбіч і відкосів, а також влаштування з’їздів та примикань. Незабаром буде нанесено тимчасову дорожню розмітку.
А вже наступного року ми плануємо завершити весь комплекс робіт із поточного середнього ремонту на всій протяжності обох ділянок автошляху М-04, від межі з Кіровоградською областю до міста Дніпро. Дніпропетровщина нарешті отримає понад 120 км якісно відновленої траси міжнародного значення.
Одеський аеропорт отримав нову злітно-посадкову смугу, яку спорудила компанія «Автомагістраль-Південь».
Реалізація масштабного проєкту завершилася влітку, після 31 місяця важкої роботи.
Для будівництва нової ЗПС ми створили власну виробничо-технічну базу на території аеропорту та використовували найсучасніші технології. Зокрема, унікальний бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4.
Довжина нової злітно-посадкової смуги складає 2800 метрів, а ширина – 45 метрів. Конструктив ЗПС має товщину 105 см, і з них 40 см – «важкий бетон». Влаштування бетону велось без стаціонарної опалубки на проєктну ширину 8 м за один прохід.
Наразі триває сертифікація та отримання дозволів на експлуатацію ЗПС. Також проводиться випробування світлосигнального, радіонавігаційного та метеорологічного обладнання.
Несуча спроможність нової ЗПС дозволить приймати майже в два рази більше літаків.
Нова ЗПС відчинить небо для лоукостерів та літаків категорії D, щоби мандрувати у будь-якому напрямку.

Триває наш корпоративний конкурс «Є рекорд!», участь у якому беруть працівники «Автомагістралі-Південь», чиї успіхи в роботі вплинули на ефективність реалізації проєктів компанії.
Цьогоріч Харківщина лідирує серед усіх областей за протяжністю відновлених автошляхів у верхньому шарі асфальтобетонного покриття. Це досягнення – результат професіональних і злагоджених дій підрозділів, якими у харківському регіоні керує Микола Азацький.
Свій шлях в «Автомагістралі-Південь» Микола розпочав з посади дорожнього майстра. За кілька років накопичений досвід дозволив йому отримати посаду регіонального керівника проєктів.
«Я закінчив Харківський національний автомобільно-дорожній університет і вже понад 13 років працюю в дорожньо-будівельній сфері. На пік свого професіонального зростання почав виходити 2016 року – відколи працюю в «Автомагістралі-Південь». Я дуже вдячний за цей досвід, адже маю можливість удосконалити свої професіональні навички, використовуючи найсучаснішу в Україні дорожньо-будівельну техніку разом із командою справжніх фахівців», – зазначив Микола Азацький.
За словами Миколи Азацького, рекордним досягненням 2020 року стали обсяги виконаних ремонтних робіт у Харківській області – 245 км у верхньому шарі дорожнього покриття.
«Рік видався насиченим. Середній поточний ремонт ми проводили на таких об’єктах, як: Р-51 «Мерефа-Лозова-Павлоград», Н-26 «Чугуїв-Мілове», Т-21-11 «Чугуїв-Печеніги-Великий Бурлук», М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Масштаби та об’єми виконаних робіт вражають. Завдяки моєму досвіду вдалось максимально ефективно налагодити та організувати всі ланки ремонтних робіт, що у підсумку дало результат у 245 кілометрів доріг, виконаних у верхньому шарі асфальтобетонного покриття. Окремо хочу подякувати своїй команді, яка цьогоріч виконала величезний масив роботи. Зокрема, з початку сезону на всіх об’єктах ми влаштували майже 500 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей, які виробили на наших регіональних промислових базах. Також наші спеціалізовані бригади влаштували понад 18 км прикрайкових лотків, 10 км бортового каменю, 46 км бар’єрного огородження, майже 270 водоскидів, встановили понад 1200 дорожніх знаків та облаштували 50 зупинок громадського транспорту», – розповів Микола Азацький.
Кількість одиниць спецтехніки, яку компанія задіяла на всіх об’єктах у Харківській області, зросла на 20%. Значно збільшилась і кількість працівників.
«У цьому році було задіяно понад 400 фахівців і 180 одиниць найсучаснішої спецтехніки. Це десятки котків, асфальтоукладачів, автогрейдерів, фрез, бульдозерів, маніпуляторів, навантажувачів, самоскидів та іншої спецтехніки. Це також два надсучасні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, які забезпечують безперервність укладання асфальтобетонних шарів, завдяки чому покриття дороги влаштовується з найвищою якістю. Я пишаюсь тим, що роблю дороги рідної Харківщини найвищого гатунку. Упевнений, що справжні рекорди на нас чекатимуть наступного року, адже попереду ще багато роботи», – резюмував Микола.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.