Новини
Ремонтні роботи на автошляху Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» у Запорізькій області вийшли на новий етап – влаштування вирівнюючого шару покриття.
Дорога Н-23 – важлива транспортна артерія, яка поєднує великі районні центри Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя.
Роботи з поточного середнього ремонту стартували на початку березня на ділянці траси км 272+849 – км 282+880. Протяжність ділянки у напрямку від Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю становить понад 10 км.
Наші бригади завершили фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштували вирівнюючий шар на відрізку майже 7 км. На окремих ділянках також виконуємо посилення дорожньої основи. Паралельно триває комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся, а також відновлення водопропускних труб.
Окрім цього, на об’єкті заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування водовідведення з проїзної частини;
• укріплення узбіч;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 80 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-23 – автомобільний шлях національного значення. Дорога протяжністю 255,8 км проходить через густонаселені районні центри центральних та південних областей України. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише ямкові ремонти. Дорожнє покриття перебуває у жахливому стані через численні ями, напливи та колійність. Минулоріч «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 на Дніпропетровщині.
«Автомагістраль-Південь» розпочала роботи з капітального ремонту двох ділянок автошляху М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області.
Траса М-19 – важливий міжнародний транспортний коридор, який проходить територією західних областей і сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони. Останні роки дорога знаходиться у незадовільному стані через ями та напливи на дорожньому покритті.
У березні ми почали відновлення автошляху відразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 63+822 – КМ 71+822
Ділянка протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина. Наші бригади розпочали комплекс робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та видалення порослі уздовж автошляху.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• відновлення водопропускних труб;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• заміну опор лінії електропередач;
• перенесення ліній зв’язку;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування тротуарів;
• влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Наш мостобудівельний підрозділ проведе заміну двох аварійних мостів на водопропускні труби. Також заплановано виконати капітальний ремонт мосту на км 67+725.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНКИ КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність ділянки становить 6,2 км. Починається вона від селища Голоби в напрямку Луцька. Наразі виконуємо фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші;
• регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування з’їздів та примикань;
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-19 протяжністю 512 км проходить через великі районні центри Волинської, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей.
Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про керівників ділянок з ремонтів трас. Саме завдяки ним процес відновлення автошляхів завжди проходить успішно та вчасно. Герої нашої публікації керують ділянками ремонтів трас Донеччини.
«В «Автомагістралі-Південь» ціную можливості для професійного і кар’єрного зростання»
Віталій Щербаков, 39 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Віталій родом з міста Красноград Харківської області. Вищу освіту здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». З 2013 по 2015 роки Віталій працював у Росії дорожнім майстром, а потім і виконробом на масштабних проєктах у Воронежі та Сочі. На той час зарплата у нього становила близько 1100 доларів.
«Звичайно, в Україні я заробляю значно більше, однак у ті роки вдома такі гроші було не заробити. Тим більше – знайти вакансію у дорожньо-будівельній сфері. Тому довелось шукати роботу за кордоном. Умови праці у Росії було доволі посередні, особливо це стосується житла. Трохи кращі умови були в Казахстані, де я провів іще рік, відновлюючи автошляхи поблизу Астани, а потім в Актау. Ми жили у модульних містечках із триразовим харчуванням. Серед плюсів варто відзначити вдвічі вищу зарплату, ніж у Росії. Однак найбільшим випробуванням для мене став графік роботи – три місяці на об’єкті і лише 10 днів удома. Я майже не бачив свою сім’ю. Тим паче, морально непросто було працювати тільки з двома вихідними на місяць. Мені посміхнулась фортуна у 2016 році, коли я повернувся з відрядження. Саме у той момент мої знайомі запропонували пошукати роботу в компанії «Автомагістраль-Південь», чим я і скористався. Тепер працюю вдома – у рідній країні. Я надзвичайно задоволений і більше не планую шукати щастя на чужині. Варто відзначити, що в компанії ціную можливості для кар’єрного та професійного зростання. За чотири роки я піднявся з дорожнього майстра до керівника дільниці. Випробував свої сили на масштабних проєктах та використовував лише найсучаснішу техніку. Планую скористатись соціальними програмами компанії та придбати власне житло. Сподіваюсь, компанія мені допоможе. Тому я обираю Україну», – розповів Віталій Щербаков.
«Робота в нашій компанії – це висока зарплатня та стабільність»
Дмитро Боронін, 35 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Дмитро живе у Новомосковську Дніпропетровської області. Вищу освіту здобував у ХНАДУ на факультеті дорожнього-будівництва. У 2014-2015 роках отримав досвід роботи у Казахстані. Як і Віталій Щербаков, Дмитро також працював дорожнім майстром поблизу Астани та в Актау.
«Хоча у Казахстані моя зарплатня складала приблизно дві тисячі доларів, проте ми працювали там неофіційно. А це завжди ризиковано, тим паче у чужому краї. Я мріяв отримати можливість знайти не менш оплачувану роботу у нашій державі. Така можливість випала у 2016 році. В інтернеті я знайшов оголошення щодо набору фахівців в компанію «Автомагістраль-Південь» і відправив своє резюме. Наступного дня зі мною зв’язались та запропонували приїхати до Одеси на співбесіду. Все пройшло надзвичайно успішно, і вже через деякий час я розпочав свій трудовий шлях в компанії. Хоча я родом з Дніпропетровщини, але зараз працюю у Донецькій області. Тут компанія «Автомагістраль-Південь» створила для нас комфортні умови для роботи та життя. Зокрема, це проживання за рахунок компанії. Не бачу сенсу працювати деінде на чужині. Тим паче, що в Україні отримую високу зарплатню та впевнений у завтрашньому дні. Крім того, я дуже задоволений тим фактом, що в Україні почало з’являтись все більше можливостей для нашої професії. Це надзвичайно важливо, адже інфраструктура країни повинна розвиватись, а ми як професіонали зробимо все можливе, аби виконати свою роботу якнайкраще. Обираю Україну для роботи та життя», – поділився Дмитро Боронін.
«Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають»
Роман Лимар, 37 років, керівник ділянки з ремонту траси Т-05-14 у Донецькій області
Роман живе у місті Дніпро. Має вищу освіту, яку отримав 2005 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. Роман також працював у Казахстані на посаді виконроба у 2014-2016 роках.
«Разом із Дмитром Бороніним працював на проєкті з реконструкції автомобільної дороги «Астана-Караганда». Умови роботи та зарплатня були доволі пристойними, мене забезпечили службовим автомобілем. Ми з колегами проживали у містечку для дорожників. Загалом я провів там близько трьох років. Навіть встиг відпрацювати на зимовому утриманні автошляхів на півночі країни в умовах екстремальних морозів та триметрових заметів уздовж трас. В одну зі своїх відпусток в Україні від своїх знайомих я дізнався про компанію «Автомагістраль-Південь» та вирішив поцікавитись щодо працевлаштування. На мій подив, мені запропонували дуже пристойну зарплатню та цікаві умови роботи. Я погодився, не вагаючись. Тим більше, на той час у Казахстані істотно впав курс місцевої валюти, і я став отримувати десь на 25% менше. Тому можливість повернутись на роботу додому, та ще й за дуже добрі гроші – я сприйняв як подарунок долі. Я радий, що опинився у компанії «Автомагістраль-Південь» саме у той період. Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають. Це сотні нових одиниць найсучаснішої спецтехніки щороку, мільйони тонн асфальтобетону та десятки грандіозних проєктів по всій країні. За майже п’ять років у компанії мені вдалось примножити свої професійні навички, і я надзвичайно пишаюсь тим фактом, що мені вдалось стати учасником цього процесу. Це надихає. Це справжня дорожньо-будівельна гонка, і ми в ній – лідери. Більше планів щодо роботи за кордоном я не маю. Все найкраще ми повинні будувати у нашій рідній державі», – розповів Роман Лимар.
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розпочала завершальний етап капітального ремонту вулиці Личаківської у Львові протяжністю 4,1 км.
Вулиця Личаківська – важлива транспортна артерія, яка з’єднує центр Львова з містом Винники. Останні роки дорога перебувала у занедбаному стані.
Ремонт міської магістралі ми почали наприкінці травня 2020-го. Під час реалізації цього складного та масштабного проєкту наші бригади виконали значний комплекс робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від кущів, дрібнолісся, пошкоджених та аварійних дерев;
• фрезерування зношеного асфальтного покриття;
• перевлаштування дорожнього одягу в місцях вирівнювання поздовжнього профілю дороги;
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування елементів поверхневого водовідведення;
• влаштування пішохідних та велосипедних доріжок;
• влаштування опор зовнішнього освітлення.
Окрім того, на ділянці від вул. Букової до заводу «Ензим» протяжністю 600 м виконано перевлаштування мережі різноманітних комунікацій. Влаштовано новий господарсько-побутовий каналізаційний колектор та проведено відновлення дощового каналізаційного колектора. Також на цій ділянці посилено дорожню основу двома шарами щебенево-піщаної суміші: С-5 та С-7, укріпленої цементом.
У березні 2021-го ми розпочали влаштування водовідвідних лотків на крутосхилах та гасників. Окрім цього, незабаром буде виконано:
• влаштування технічних тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного та турнікетного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 30 працівників;
• 5 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Вулиця Личаківська – одна із найдовших у Львові (протяжність – понад 7 км). Починається від площі Митної та прямує до міста Винники. Капітальний ремонт вулиці дозволить відновити комфортні та безпечні дорожні умови в передмісті Львова.
«Автомагістраль-Південь» увійшла до першої тридцятки рейтингу 100 найбільш динамічних вітчизняних компаній за версією журналу «Новое время» (nv.ua).
У переліку підприємств, які підвищують економічне зростання країни, ми посідаємо 24-ту сходинку. Ця позиція є найвищою для компаній у сфері дорожнього будівництва.
Рейтинг найбільш динамічних компаній охоплює період з 2015 року. Саме у цей час «Автомагістраль-Південь» дійсно перетворилася на справжнього національного лідера, чия діяльність охоплює найбільші регіони країни.
Протяжність побудованих і відремонтованих компанією доріг з 2015 року зросла більше ніж у 5 разів – із 155 км до 835 км. Обсяг вироблених асфальтобетонних сумішей на виробничих базах компанії збільшився у понад 10 разів – із 250 тис. т до 2.8 млн т. Компанія не просто в рази наростила кількість техніки та виробничих баз, а провела комплексне матеріально-технічне переозброєння.
Дякуємо журналістам та експертам видання за високу оцінку нашої роботи.
Наша мета – зберігати таку ж високу динаміку розвитку впродовж наступних 5-6 років.
У Запорізькій області стартували роботи з поточного середнього ремонту автошляху О081976 «Чернігівка-Богданівка». Останнім часом від водіїв надходили численні скарги на якість дорожнього покриття через ями, напливи та колійність.
Відновлення траси О081976 ми розпочали у листопаді 2020 року на ділянці км 0+000 – км 19+800 загальною протяжністю майже 20 км. Роботи проводились від селища Чернігівка до перехрестя з автотрасою Н-30 «Василівка-Бердянськ».
Торік наші бригади відновили 8 км місцевого автошляху у нижніх шарах. Цього року ми продовжуємо поточний середній ремонт на решті ділянки: проводимо фрезерування покриття та виконуємо влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
• відновлення основи щебенево-піщаною сумішшю;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 50 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях О081976 – дорога місцевого значення у Чернігівському районі Запорізької області. Траса проходить через села Довге та Богданівка. Перетинається з курортним напрямком – дорогою Н-30 «Василівка-Бердянськ».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала дорожньо-будівельний сезон у Києві. Ми продовжуємо другий етап капітального ремонту проспекту Степана Бандери від вулиці Олени Теліги у напрямку Оболонського проспекту.
Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці. Через щільний трафік автотранспорту було прийнято рішення розділити капітальний ремонт проспекту на два етапи.
Перший етап стартував 2019 року на найбільш складній ділянці – від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. Роботи тривали у цілодобовому режимі. 2020 року ми завершили роботи у верхньому шарі асфальтобетонного покриття.
ЩО ЗРОБЛЕНО:
- виправлення профілю основи дорожнього одягу зі ЩПС і подальшим армуванням георешіткою;
- влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
- влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
- влаштування тротуарів і велодоріжок;
- перевлаштування дощової каналізації;
- встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
- монтаж системи LED-освітлення;
- влаштування бортового каменю;
- облаштування з’їздів і тротуарів;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- благоустрій території.
Другий етап робіт розпочався у жовтні минулого року на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік наші бригади виконали фрезерування та влаштували два шари асфальтобетонного покриття на ділянці від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
Наразі на об’єкті тривають підготовчі роботи. Зокрема, проводимо влаштування ФЕМ-тротуарів, бортового каменю та велодоріжок.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування трьох шарів асфальтобетону;
- монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
- встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
- перевлаштування дощової каналізації;
- облаштування з’їздів і тротуарів;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- благоустрій території.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 100 працівників
- 50 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Проспект Степана Бандери розташований в Оболонському та Подільському районах Києва. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. В останні роки проспект перебував у незадовільному стані, тому відновлення дороги стало невідкладним питанням.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт автотраси Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» у Сумській області.
Дорога Р-61 – важливий транспортний коридор, який сполучає великі районні центри Сумської та Чернігівської областей. Через ущент зруйноване дорожнє покриття водії зазвичай обирають інші шляхи для пересування. Відновлення автотраси дозволить відновити комфортне та безпечне сполучення між двома найбільшими містами регіону – Сумами та Конотопом.
Наші бригади працюють на ділянці км 61+793 – км 95+726 загальною протяжністю майже 34 км від селища Терни у напрямку міста Конотоп. Наразі виконуємо роботи з розпушення асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару основи, укріпленого цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування пересічень і примикань;
• укріплення узбіч;
• влаштування прикрайкових лотків;
• облаштування автобусних зупинок та посадкових майданчиків;
• влаштування освітлення дороги;
• влаштування гофрованих водопропускних труб;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення розмітки холодним пластиком.
ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• листопад 2021 року
ДОВІДКОВО:
Траса Р-61 – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 147,6 км. Це найкоротший шлях від міста Сум до Конотопа.
Шановні колеги!
Вітаємо Вас з днем народження компанії!
Сьогодні ми справді маємо чим пишатися. Ми не лише найбільша – ми найкраща в країні дорожня компанія з найкрутішою командою, з найсучаснішою технікою, з найбільш передовими технологіями і з бездоганною репутацією. Нас поважають та цінують, нами захоплюються, нам заздрять.
Ми швидко вчимося, опановуємо нове і зростаємо. Як справжній лідер, ми завжди рухаємось швидше, ніж ринок.
Не змінюється єдине – як і далекого 2004 року, залишаємося великою дружньою родиною. Ми радіємо успіхам одне одного і цінуємо кожного, хто став частиною нашого великого колективу.
Зі святом Вас, друзі!
Будуємо Україну разом!
Будуємо майбутнє сьогодні!
Траса Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” поєднує Вінницьку та Одеську області. Автошлях проходить уздовж кордону з Молдовою та закінчується поблизу контрольно-пропускного пункту “Кучурган”.
Капітальний ремонт ділянки автошляху км 378+505 – км 386+431 між селами Степанівка та Розалівка ми розпочали 2019-го. У червні минулого року ми успішно завершили влаштування верхнього шару по всій протяжності у 3,9 км.
Цьогорічні роботи стартували на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку Розалівки. На відрізку протяжністю 8,7 км тривають роботи з видалення чагарників та дрібнолісся. Незабаром розпочнеться фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• поширення дорожнього одягу;
• влаштування посиленої основи за технологією «холодний ресайклінг»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 50 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Проходить через великі районні центри Вінницької та Одеської областей. Після завершення робіт нова дорога забезпечить комфортне та безпечне транспортне сполучення двох регіонів.
Будуємо Україну разом!
Автошлях Т-13-02 «КПП «Танюшівка»-Старобільськ- Бахмут» сполучає Луганську та Донецьку області. Інтенсивний рух важких автомобілів і військової техніки майже зруйнував трасу, пересуватись нею вкрай проблематично.
Наші бригади розпочали роботи на ділянці км 141+100 – км 155+100 від міста Лисичанськ до межі із Донецькою областю. На відрізку протяжністю 14 км триває розчищення придорожньої смуги від чагарників та фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення напрямних стовпчиків;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-13-02 протяжністю 162,1 км проходить через великі та густонаселені районні центри Донеччини та Луганщини. За останні роки від водіїв надходили численні скарги на незадовільний стан дорожнього покриття. Зокрема, деякі ділянки автошляху уражені численними ямами і напливами. Ремонт дороги дозволить відновити якісне транспортне сполучення між двома областями. Пересуватись трасою стане комфортно та безпечно.
Будуємо Україну разом!
Сезон 2021 у Львівській області «Автомагістраль-Південь» розпочинає іще одним проєктом – завершенням робіт на дорозі Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка».
Траса Т-14-25 – важлива транспортна артерія Львівської області. Дорога є частиною нового кільця навколо Львова для транзитного транспорту, що прямує до міжнародних пунктів пропуску на кордоні з Польщею.
Торік ми проводили масштабне відновлення автошляху відразу на трьох ділянках. Зокрема, капітальний ремонт відрізків км 0+000 – км 12+000 від межі села Дроговиж у сторону села Велика Горожанка та км 24+500 – 34+000 від селища Комарно до кільцевої розв’язки на пересіченні з трасою Н-13 «Львів-Ужгород». Також було проведено реконструкцію ділянки дороги км 34+000 – км 40+738 від пересічення з дорогою Н-13 у напрямку міста Городок.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 0+000 – КМ 12+000 ТА КМ 24+500 – КМ 34+000
Загальна протяжність ділянок капітального ремонту складає понад 21 км. Торік наші бригади виконали:
• влаштування дощової каналізації;
• розширення дороги та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
• встановлення автопавільйонів;
• укріплення узбіччя;
• монтаж бортового каменю та влаштування тротуарів;
• облаштування з’їздів та примикань.
Окрім відновлення дорожнього покриття, мостобудівельний підрозділ виконав перебудову двох аварійних мостів через річки Щирка та Зубра.
Наразі на ділянці тривають роботи з влаштування тротуарів, облаштування з’їздів та примикань у межах радіусу заокруглення. Також проєктом передбачено укріплення укосів на водопропускних трубах, встановлення дорожніх знаків, монтаж бар’єрного огородження та нанесення розмітки. Незабаром на ділянках розпочнеться благоустрій території.
РЕКОНСТРУКЦІЯ ДІЛЯНКИ КМ 34+000 – КМ 40+738
Ділянка має протяжність понад 5 км. Торік на відрізку ми виконали значний комплекс робіт:
• влаштування шару основи з піску та ЩПС С-5;
• влаштування шару основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування кільцевої транспортної розв’язки на пересіченні дороги із трасою Н-13;
• монтаж освітлення на транспортній розв’язці;
• укріплення узбіччя;
• монтаж бортового каменю;
• монтаж очисних споруд;
• облаштування з’їздів та примикань;
• встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту.
Цього року стартували роботи зі влаштування тротуарів у місцях примикань та з’їздів, укріплення водопропускних труб, встановлення бар’єрного огородження.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 40 працівників;
• 10 одиниць спецтехніки.
ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях Т-14-25 протяжністю 173,7 км проходить через великі районні центри Львівщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Роботи з поточного середнього ремонту стартували ще на одному відрізку – км 302+880 – км 333+111 – між селищем Петропавлівка та містом Павлоград загальною протяжністю ділянок 24 км.
Відновлення автошляху М-04 є стратегічно важливим для програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні і західні області України найдовшою трасою в державі.
Наразі на донецькому напрямку траси М-04 розпочато фрезерування зношеного покриття та розчищення придорожньої смуги від дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування посиленої основи;
• влаштування шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування бортового каменю;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• відновлення водопропускних труб;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – важливий транспортний коридор протяжністю 597,7 км, який проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Роботи на автошляху М-04 ми розпочали у 2020 році на двох відрізках загальною протяжністю понад 120 км.
На першому відрізку у п’ятихатському напрямку – км 72+442 – км 151+930 – роботи проводились на найбільш проблемних ділянках протяжністю 13,3 км. Торік ми виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар асфальтобетонного покриття. На початку березня наші бригади розпочали розчищення придорожньої смуги від порослі.
На другій ділянці – км 151+930 – км 196+816 – торік ми виконали влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси було влаштовано верхній шар.
Перший цьогорічний проєкт компанії на Донеччині – капітальний ремонт чотирьох ділянок траси Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка».
Торік ми проводили капітальний ремонт автотраси Н-32 на ділянках загальною протяжністю понад 30 км. Зокрема, на відрізках км 6+490 – км 8+398 та км 71+200 – км 74+550 роботи закінчені.
Капітальний ремонт іще двох ділянок завершиться цього року.
ДІЛЯНКА КМ 16+800 – КМ 31+000
Відрізок протяжністю 14,2 км починається на виїзді з селища Новоекономічне у напрямку Костянтинівки. Минулоріч на ділянці було влаштовано шар основи та нижній шар асфальтобетонного покриття.
Цього року наші бригади виконають:
влаштування з’їздів і примикань;
влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
укріплення узбіччя;
монтаж водопропускних труб;
встановлення дорожніх знаків;
нанесення розмітки.
ДІЛЯНКА КМ 59+500 – КМ 71+200
Відрізок протяжністю 11,7 км розташований між містами Костянтинівка та Бахмут. Торік на ділянці завершили роботи з розширення та посилення дороги, влаштування верхнього шару покриття. Наразі тривають роботи з облаштування автопавільйонів. Найближчим часом розпочнеться влаштування з’їздів і примикань та влаштування елементів водовідведення.
Також цього року розпочали роботи на двох нових ділянках траси Н-32 загальною протяжністю 6,4 км.
Перший відрізок – км 13+535 – км 16+800 – починається від межі міста Мирноград у напрямку Костянтинівки.
Другий відрізок – км 56+300 – км 59+500 – веде від межі Костянтинівки в напрямку Бахмута.
На обох ділянках тривають підготовчі роботи: розчищаємо придорожню смугу від чагарників та дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
фрезерування зношеного асфальтобетону;
влаштування ровиків поширення зі ЩПС;
влаштування шару основи зі СФОВ;
влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
перенесення інженерних комунікацій;
укріплення узбіччя;
встановлення автопавільйонів на зупинках громадського транспорту;
влаштування з’їздів та примикань;
влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
влаштування нових водопропускних труб;
нанесення розмітки;
встановлення нових дорожніх знаків.
НАША КОМАНДА:
150 працівників;
100 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-32 – автомобільний шлях територіального значення у Донецькій та Луганській областях протяжністю 137,4 км. Поєднує великі районні центри двох областей. В останні роки дорога перебувала у понівеченому стані через інтенсивний рух важких автомобілів та військової техніки.
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру.
Сьогодні розповімо про фахівців геодезичної служби «Автомагістралі-Південь». Саме з них формується кістяк будь-якого проєкту будівництва чи ремонту доріг.
Геодезисти забезпечують проведення вимірювань та перевіряють точність проведення усіх робіт на об’єкті відповідно до проєктних відміток. Важливість їхньої роботи складно переоцінити, тому компанія намагається створити найкращі умови для своїх працівників.
Герої нашої публікації працюють у найбільшому регіоні присутності компанії – Дніпропетровській області.
«Компанія допомогла придбати житло за безвідсотковий кредит»
Олександр Онищенко, 27 років, керівник геодезичної служби компанії.
Олександр родом із Харкова. Вищу освіту здобув у Харківському національному автодорожно-будівельному університеті на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». У 2015-2016 роках працював у Туркменістані, геодезистом на будівництві міжнародного аеропорту у місті Туркменабат.
«Дуже непросто європейцю працювати у Центральній Азії, тим паче – в одній із найбільш закритих країн світу. Там зовсім інший клімат, а люди та їхній світогляд досить суттєво відрізняються від українського. За два сезони, які я пропрацював у Туркменістані, умови роботи були досить лояльні. Зокрема, було безкоштовне проживання та харчування. Працював вахтовим методом: 3 місяці там – 3 тижні вдома. Платили непогано як для випускника без досвіду. І хоч будівництво аеропорту – надзвичайно цінний досвід, за яким далі розкривалися нові перспективи, все ж мріяв якнайшвидше повернутись в Україну. Коли проєкт завершився, за порадою приятеля звернувся в «Автомагістраль-Південь». Запропоновані умови роботи мене вразили. Зарплатня на третину вища, ніж отримував у Туркменістані. Компанія динамічно росте, є десятки способів розвиватися і її працівникам. Я за 4 роки пройшов шлях від геодезиста до керівника служби. Паралельно з роботою навчаюся в аспірантурі ХНАДУ. Компанія допомогла мені придбати житло, надавши безвідсотковий кредит. Я однозначно вибираю Україну і для роботи, і життя», – розповів Олександр Онищенко.
«В Україні можна заробити не менше, аніж у провідних і багатих країнах»
Віталій Лубенський, 39 років, геодезист
Віталій родом із Харківської області. Першу вищу освіту здобув 2003 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. За другою освітою – геодезист. Кілька років працював у Росії.
«Робота була на Далекому Сході, будував дороги в екстремальних умовах лютих морозів. А до того по кілька місяців працював у Франції та Фінляндії, не за будівельними професіями. І хоч на умови годі було нарікати, все одно не покидало відчуття, що ти не на своєму місці. У вересні 2020 року вирішив повернутися в Україну. Спершу було лячно, чи знайду відразу роботу. Але коли потрапив до «Автомагістралі-Південь», то всі сумніви зникли. Зааробляю, як за кордоном, але я вдома, біля сім’ї! Пишаюся, що в Україні можливо заробити не менше, аніж у провідних і багатих країнах. За таких умов працювати в іншій країні справжнім спеціалістам сенсу нема», – поділився Віталій Лубенський.
«У нас – найсучасніша техніка, біля якої ростеш як професіонал»
Віктор Абрамович, 35 років, геодезист
За фахом Віктор – залізничний будівельник, вищу освіту отримав у Дніпровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна за спеціальністю «Організація будівництва залізничних шляхів». До того, як працевлаштувався в «Автомагістралі-Південь», у 2017-2018 роках працював у Білорусі геодезистом під час прокладання ліній високошвидкісного інтернету.
«У Білорусі умови для роботи – нижче середнього. Ніби й безоплатне проживання і харчування, а грошей все одно не вистачало. Отримував тоді на 30% менше, ніж маю зараз. Коли знайомі в 2018 році порекомендували надіслати резюме до «Автомагістралі-Південь», я недовго вагався. З тих пір працюю в компанії. Найбільше задоволений тим, що у нас – найсучасніша техніка, і працюючи з нею, ти ростеш як професіонал. Є перспективи для стабільної роботи та кар’єрного просування, а тому їхати на заробітки – ніколи», – розповів геодезист Віктор Абрамович.