Новини
«Автомагістраль-Південь» розпочала ще один проєкт у Харківській області – поточний середній ремонт автошляху С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне протяжністю 7,5 км.
Траса С212518 починається на межі міста Харкова та проходить через села Елітне та Вільхівка до населеного пункту Сороківка. Протяжність автошляху складає 21,5 км.
Наші бригади розпочали відновлення траси на відрізку км 5+000 – км 12+2500 від об’їзної дороги Харкова, яка є частиною траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський», до села Вільхівка.
Наразі спеціалісти компанії виконують підготовчі роботи, зокрема, триває фрезерування асфальтобетонного покриття. Незабаром на ділянці розпочнеться поширення дорожнього одягу.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару посиленої основи із ЩПС, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування з’їздів та примикань;
• влаштування зупинок громадського транспорту;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 35 працівників;
• 20 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Після старту асфальтних робіт, відновлення автошляху буде проводитись у цілодобовому режимі. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Шлях С212518 – автодорога місцевого значення протяжністю 21,1 км. Проходить від міста Харків до села Сороківка. Уже багато років стан автошляху викликає нарікання у місцевого населення через деформації на дорожньому покриття, зокрема, тріщини, напливи, колійність та численні ями. Ремонт траси дозволить забезпечити безпечні та комфортні умови для руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
На трасі М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області «Автомагістраль-Південь» розпочала новий етап робіт – влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
Нагадаємо, капітальний ремонт автошляху М-19 ми розпочали у березні. Відтак на ділянці км 63+822 – км 71+822 від межі міста Ковель у напрямку села Мислина протяжністю 8 км ми вже завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Наразі на ділянці наші дорожні бригади паралельно виконують такі роботи:
- фрезерування асфальтобетонного покриття;
- поширення дорожнього одягу та влаштуванням геосинтетичного матеріалу;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування шару основи із ЩПС, обробленої цементом;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
- заміна опор лінії електропередач;
- перенесення ліній зв’язку;
- укріплення узбіч;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
- влаштування з’їздів та примикань;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
У селі Дубове також проводимо облаштування тротуарів: монтуємо бортовий камінь та влаштовуємо покриття із ФЕМ.
Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії виконує підготовчі роботи перед стартом капітального ремонту мосту на км 67+725. Також проводимо заміну двох шестиметрових аварійних мостів на збірні залізобетонні труби.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 80 працівників;
- 55 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест) — Ковель — Чернівці — Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо публікації в рубриці «Обираю Україну» історій співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про висококваліфікованих спеціалістів виробничої бази «Автомагістралі-Південь» у селі Пустовійтівка, що на Сумщині.
«В Україні відчуваю себе затребуваним спеціалістом»
Ігор Власов, 39 років, керівник виробничої бази
Родом із Павлограда Дніпропетровської області. Одружений, має двох дітей. Проживає у Дніпрі. Дві вищі освіти здобув у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури. Працював у міжнародних проєктах у Канаді та Словаччині.
«У Канаді робив опалубником у дорожньо-будівельній фірмі в Едмонтоні. Не робота, а мрія: по житлу, харчуванню і дозвіллю умови були взірцеві. Але через фінансові проблеми компанії контракт, що був розрахований на два роки, розірвали раніше запланованого. Довелося шукати нову роботу. 2019 року у Словаччині працював спеціалістом з монтажу мокрих фасадів. А потім карантин, і нову роботу довелося вже шукати вдома. Нагодилася вакансія в «Автомагістралі-Південь». Умови мене повністю влаштували: зарплатня не менша, ніж у Словаччині, працюєш неподалік від дому, постійно бачишся з ріднею. Приємно, коли компанія робить усе, аби створити найкращі умови для праці, дає найсучасніше обладнання і спецтехніку, відкриває можливості для кар’єрного зростання та професійної реалізації. Саме завдяки цьому я нарешті відчуваю себе затребуваним спеціалістом у рідній країні. Планую і надалі жити і працювати в Україні. У майбутньому хочу скористатись соціальними програмами від компанії та придбати власне житло», – поділився Ігор Власов.
«Велике будівництво» дало мені стабільну роботу в період кризи»
Сергій Тихонов, 34 роки, оператор АБЗ
Родом із міста Суми. Одружений, має сина. За професією технік-електрик. Вищу освіту здобув у Сумському національному аграрному університеті. До працевлаштування в «Автомагістралі-Південь» три роки виїжджав на заробітки до Польщі.
«Робота електриком передбачала тримісячні відрядження по всій Польщі. З одного боку, цікаво, бо мандруєш, отримуєш непогану заробітну плату. Але важко проводити стільки часу за кордоном без родини. Згодом твердо вирішив шукати роботу в Україні. Вакансію в «Автомагістралі-Південь» побачив у соціальній мережі. Зателефонував за номером відділу кадрів. Ті умови праці, про які мені розповіли, насправді виявилися навіть іще кращими: до місця роботи рукою подати, інструменти, техніка, устаткування – усе новеньке, а винагорода за роботу дуже конкурентна. Крім того, компанія забезпечує харчування та безкоштовне проживання. Але найбільший плюс – можливість мати стабільну роботу в Україні у період кризи. Тому працювати деінде, окрім рідного краю, я більше не погоджуся», – поділився Сергій Тихонов.
«Я задоволений тим фактом, що вдома можна заробляти пристойні гроші»
В’ячеслав Давиденко, 49 років, слюсар-ремонтник, зварювальник
Проживає у місті Ромни. Одружений, має сина. За професією тракторист-машиніст широкого профілю. У 2019 році працював на лісоповалі поблизу Вільнюса у Литві.
«За кордоном відпрацював два місяці. Валили ліс неподалік Вільнюса, безкоштовно проживали у приватному будиночку на двох осіб. Зарплата висока, європейського рівня. Але контракт був лише на пару місяців, тож далі треба було шукати нову роботу. Коли повертався в Україну, думав, що не надовго. А вийшло якраз навпаки. «Автомагістраль-Південь» торік саме проводила ремонт автотраси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» поблизу Ромен. Виявилося, що в компанії працюють мої знайомі. Розпитав їх про умови праці та зарплатню. Слово за слово, і я вже записався на співбесіду. А за кілька днів пішов працювати. Виробнича база у Пустовійтівці – це ж поруч із Ромнами, зарплатня – як у Литві, але я кожен день бачу свою сім’ю! Задоволений, що в Україні можна заробляти пристойні гроші та відчувати впевненість у завтрашньому дні. Маю надію, що будівельна галузь і надалі розвиватиметься, адже державі потрібна добра інфраструктура для розвитку економіки. За таких умов виїжджати працювати за кордон просто не буде сенсу», – розповів В’ячеслав Давиденко.
Разом – до нових перемог!
Продовжуємо реалізацію масштабного проєкту з відновлення однієї з найбільш завантажених транспортних артерій столиці – проспекту Степана Бандери.
Нагадаємо, що капітальний ремонт проспекту ми розпочали 2019 року. Через складність проєкту та щільний трафік автотранспорту було прийнято рішення розділити відновлення магістралі на два етапи.
Перший етап ми завершили торік: верхній шар асфальтобетонного покриття влаштовано на найбільш складній ділянці – від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний об’єм дорожніх та супутніх робіт.
Другий етап відновлення розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік наші бригади завершили влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
Цьогорічні роботи почались наприкінці березня. Наразі на об’єкті триває влаштування тротуарів та велосипедних доріжок. На відрізку від залізничної станції «Зеніт» у напрямку Оболонського проспекту завершується комплекс робіт із фрезерування асфальтобетонного покриття, а також розпочато асфальтні роботи.
ПРОЄКТОМ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
• встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
• перевлаштування дощової каналізації;
• облаштування з’їздів і тротуарів;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки;
• благоустрій території.
Звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Просимо подбати про свою безпеку та оточуючих.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 60 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Відновлення проспекту Степана Бандери має стратегічне значення для столичної інфраструктури. Автошлях розташований в Оболонському та Подільському районах Києва та є одним із найбільш завантажених магістралей, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Завершення капітального ремонту проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту траси Р-33 «Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка», який ми розпочали цьогоріч у березні на відрізку км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку Розалівки. Протяжність ділянки становить 8,7 км.
Спеціалісти компанії вже завершили роботи з видалення чагарників та дрібнолісся. Наразі триває комплекс робіт із розпушення асфальтобетонного покриття та поширення дорожнього одягу.
Паралельно стартував новий етап робіт – влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу». Незабаром розпочнемо влаштування нижнього шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ
• 70 працівників;
• 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 р.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені населені пункти Одеської та Вінницької областей. Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси дозволить відновити комфортне сполучення між двома областями та забезпечить безпечні умови руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
Відновлення донецького напрямку траси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській області набирає максимальних обертів. Кількість працівників на об’єкті зросла до 250 осіб, а техніки – до 150 одиниць. Для успішної реалізації проєкту задіяно три виробничі бази у містах Новомосковськ, Павлоград та селі Слов’янка.
Автотраса М-04 є стратегічно важливим об’єктом для президентської програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка сполучить західні та східні області України якісною трасою європейського рівня.
Масштабний проєкт з поточного середнього ремонту автошляху М-04 від міста Павлоград у напрямку Донецької області до села Слов’янка ми розпочали у березні. Роботи тривають на двох відрізках – км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864 – загальною протяжністю майже 55 км.
Наразі проводимо комплекс робіт з відновлення ураженого ямковістю та деформаціями дорожнього полотна: фрезерування покриття, влаштування посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ), та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші, а також укріплення узбіччя шлаком. На об’єкті задіяно чотири найсучасніші асфальтоукладальні комплекси
Аби пришвидшити відновлення траси, наші бригади працюють одночасно на двох ділянках, рухаючись назустріч одна одній. Таким чином уже наприкінці травня ми плануємо завершити основний комплекс ремонтних робіт на донецькому напрямку траси М-04.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• ремонт чотирьох мостів;
• відновлення залізобетонних водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 250 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями та є важливою транспортною артерією центральної і східної України.
Відновлення траси є одним із найбільш масштабних проєктів компанії у Дніпропетровській області. Окрім відрізку між містом Павлоград та селом Слов’янка, ми також проводимо поточний середній ремонт іще на двох ділянках.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – нещодавно стартували роботи із влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На другому відрізку – км 151+930 – км 196+816 – від Дніпра в напрямку до Кривого Рога протяжністю 44,8 км наші бригади на початку квітня розпочали влаштування верхнього шару покриття.
Будуємо Україну разом!
Роботи з будівництва південного обходу міста Дніпра тривають на всіх ділянках від запорізької траси Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь» до Південного мосту загальною протяжністю 7 км. Найбільш масштабні роботи на об’єкті – будівництво дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Спорудження південного обходу міста – надзвичайно складний проєкт, який має стратегічне значення. Нова об’їзна дорога дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правобережного Дніпра. Автошлях також суттєво зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Роботи на окремих відрізках дороги тривали ще з 2013 року. 2019-го ми побудували три ділянки загальною протяжністю 3,7 км, які з’єднали запорізьку трасу Н-08 з вулицею Аеропортівською. Роботи на відрізках були завершено у нижньому шарі асфальтобетонного покриття.
Торік ми розпочали будівництво наступних ділянок об’їзної дороги. Розповімо про кожну з них детальніше.
ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200
Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки ми розпочали у жовтні 2020-го. Наші бригади проводили роботи із влаштування земляного полотна та переносу інженерних комунікацій. Наразі на ділянці завершується комплекс земляних робіт та плануються роботи з влаштування шарів основи дорожнього одягу.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА
Протяжність ділянки складає 1,5 км. Згідно з проєктною документацією, для перепуску поверхневих вод з полів та ярів на ділянці буде влаштовано збірну залізобетонну водопропускну трубу діаметром 2,5 м та довжиною 130 м. Наразі ми виконали розробку ґрунту під влаштування основи водопропускної споруди. Після влаштування труби приступимо до влаштування над нею насипу висотою до 28 м протяжністю 180 м.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
Ділянка протяжністю 1,2 км також пересікає глибоку балку та проходить болотистою місцевістю. Тому для забезпечення належного водовідведення проєктом передбачено влаштування металевої гофрованої труби діаметром 3 м та довжиною 81 м, яку ми спорудили ще торік. Також минулого року ми виконали комплекс земляних робіт та почали будівництво залізобетонної труби отвором 1,5х2 м, довжиною 68 м та влаштування зливового колектору із поліетиленових труб діаметром 1,2 м. Обсяг земляних робіт склав майже 70 тис. кубометрів.
У цьому році стартували роботи із продовження спорудження земляного полотна та завершення влаштування зливового колектору.
У найближчий час розпочнемо наступний етап робіт – влаштування верхньої частини земляного полотна із піску з пошаровим армуванням геосинтетичним матеріалом.
Окрім будівництва трьох лінійних ділянок автошляху, у березні 2021 року розпочались роботи зі спорудження дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Ця частина проєкту є вкрай важлива, адже дасть змогу повноцінно з’єднати всі ділянки 7-кілометрової об’їзної дороги, забезпечивши комфорт та безпеку транспортного руху при пересіченні нової траси з магістральною вулицею міста.
Будівництво транспортної розв’язки передбачає спорудження мостової споруди – шляхопроводу довжиною 45 м та шириною 22 м.
Наразі активно тривають роботи з влаштування буронабивних паль та ростверків під опори шляхопроводу. Вже на початку травня ми плануємо розпочати монтаж залізобетонних балок мостової споруди.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 200 працівників
- 75 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року
ДОВІДКОВО:
Південний обхід міста Дніпра стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Загальна протяжність відрізку складатиме 7,1 км. Південний обхід міста покликаний вирішити проблеми дорожньо-вуличної мережі та мешканців правобережжя міста Дніпро.
Триває завершальний етап поточного середнього ремонту автотраси С211017 «Дергачі-П’ятихатки» протяжністю 5,8 км у Харківській області.
Дорога місцевого значення С211017 сполучає автотрасу Т-21-03 «Харків-Дергачі-Золочів» з обходом Харкова, що є частиною автошляху М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Вона також має стратегічне значення для нашої компанії, адже поєднує найбільшу виробничу базу у Дергачах із важливими транспортними артеріями області.
Відновлення автотраси С211017 стало першим цьогорічним проєктом компанії у регіоні. На початку березня роботи проводяться на ділянці км 0+360 – км 6+180 від міста Дергачі у напрямку села Черкаська Лозова.
За місяць наші спеціалісти активними темпами виконали значний обсяг робіт із суттєвим випередженням графіку. Уже завершено влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.
ВИКОНАНО РОБОТИ З:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• розпушення дорожнього покриття;
• стабілізації дорожньої основи методом «холодного ресайклінгу» із додаванням цементу;
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Спеціалісти компанії завершують влаштування з’їздів та примикань. Найближчим часом розпочнеться укріплення узбіччя та нанесення дорожньої розмітки.
Відтак відновлена ділянка дороги вже наприкінці квітня буде готовою до вводу в експлуатацію.
ДОВІДКОВО:
Дорога С211017 тривалий час перебувала у понівеченому стані через чисельні ями та вибоїни й не відповідала сучасним транспортно-експлуатаційним вимогам. Її відновлення дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху в передмісті Харкова.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про наших спеціалістів, які відновлюють дороги у стратегічному для компанії регіоні – Харківській області.
«Завдяки компанії отримав чудову роботу в період пандемії»
Євген Гора, 37 років, машиніст екскаватора
Євген родом із Краснограда Харківської області. За професією автослюсар. Освіту здобув у ПТУ №28. Батько трьох дітей. Працював машиністом на багатьох об’єктах у Росії та Казахстані.
«Маю великий досвід роботи за кордоном. Умови праці всюди були різні. Десь більше платять, а в іншому місці – гірше житло, особливо, коли доводиться часто змінювати об’єкти і переїжджати країною. Я розумів, що на чужині не варто чекати щастя, і чекав нагоди повернутись на Батьківщину. Наприкінці 2020 року нарешті опинився вдома. Мої знайомі саме запропонували надіслати резюме до «Автомагістралі-Південь», адже компанія надійна та стабільна. Я скористався їхньою порадою і в березні цього року влаштувався на роботу. Фактично, працюю менше місяця. Але вже знаю, що отримуватиму зарплатню не меншу, ніж за кордоном. Але ж є одна суттєва перевага: я працюю вдома і моя сім’я поруч. Діти наступного року планують вступати до університету, та в мене не виникає жодного сумніву, що зможу спонсорувати їхнє навчання. Маю надійну опору та віру у завтрашній день. Тим паче зараз, в особливо важкі часи для держави. Хочу зазначити, що програма «Великого будівництва» стала просто порятунком для багатьох людей у нашій галузі», – розповів Євген Гора.
«Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні»
Роман Дрогомирецький, 34 роки, водій автотранспорту
Роман родом з Криму. Останні 18 років проживає у Харкові. Вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, за спеціальністю – механік. У 2015-2017 роках працював у Казахстані. Після повернення в Україну заснував власний бізнес із транспортних перевезень.
«За два роки роботи у Казахстані працював на багатьох об’єктах по всій країні. Зокрема, будував трасу так званого «Шовкового шляху» в Алматинській області. Це шалений досвід. Зарплата та умови мене влаштовували, адже наш роботодавець – італійська фірма, яка всіляко сприяла повсякденню робітників. Проте коли на рік випадає можливість побувати вдома лише 20 днів – це важко. Тому я спробував організувати невеликий бізнес в Україні та придбав вантажівку. Звісно, у період кризи власна справа не склалася. Та через друзів знайшов чудовий варіант із працевлаштуванням в «Автомагістралі-Південь». Зараз працюю водієм у компанії на об’єкті з поточного ремонту об’їзної дороги Харкова. Це дає змогу триматись ближче до моєї сім’ї. Умови та зарплатня мене влаштовують, але роблю все можливе, аби піднятись кар’єрною драбиною. Є така звичка – прагнути більшого. Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні. І гідні зарплати можна отримувати вдома», – поділився Роман Дрогомирецький.
«Свій досвід та потенціал краще реалізувати у рідній країні»
Сергій Сирцев, 50 років, виконроб
Харків’янин Cергій має дві вищі освіти у дорожньо-будівельній галузі та понад 25 років cтажу. У 2010 році працював у Туркменістані на будівництві дороги через пустелю Кара-Кум. Уже за рік влаштувався на роботу за Полярним колом у Росії.
«Працював рік в умовах пустельної спеки Туркменістану, але ніколи навіть не міг уявити, що мене занесе в Заполяр’я. Сім років працював у надзвичайно екстремальних умовах лютих морозів, де температура іноді опускається нижче 65 градусів. Будували «Північний широтний хід», де я керував ділянкою. Згодом перейшов на інший проєкт в Якутії, де споруджував технічні дороги до нафтових родовищ. Після повернення додому пройшов співбесіду в «Автомагістралі-Південь». Був вражений чудовими умовами і зарплатнею, яку запропонували. Адже ще кілька років тому таких грошей у галузі в Україні просто не платили. Тому робота за кордоном мене більше не цікавить. Свій досвід та потенціал краще реалізувати в рідній країні», – розповів Сергій Сирцев.
Разом – до нових перемог!
На Дніпропетровщині активними темпами триває реалізація одного з найбільш масштабних проєктів «Автомагістралі-Південь» – поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – один із найбільших автошляхів України та важливий транспортний коридор, який сполучає Кіровоградську, Дніпропетровську, Донецьку та Луганську області.
«Автомагістраль-Південь» відновлює автодорогу в межах Дніпропетровщини на трьох відрізках загальною протяжністю майже 145 км.
Роботи на стратегічно важливій ділянці км 151+930 – км 196+816 від Дніпра в напрямку до Кривого Рога, яка має протяжність 44,8 км, ми розпочали торік у серпні. Влаштування основи та нижнього шару асфальтобетонного покриття було виконано на 42,5 км ділянки. Ще на 31 км автотраси влаштували верхній шар.
ТАКОЖ ЗРОБЛЕНО:
• облаштування з’їздів та примикань;
• планування відкосів;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт 5 шляхопроводів і 3 мостів.
У березні роботи стартували на ділянці протяжністю 2,2 км у межах міста Дніпра. Уже влаштовано вирівнюючий шар покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На початку квітня наші бригади розпочали заключний етап ремонту – влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової суміші на решті протяжності ділянки траси. Паралельно триває встановлення бортового каменю, влаштування прикрайкових лотків та водоскидних споруд. Окрім того, спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт, зокрема досипання розділювальної смуги та планування відкосів.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року
ДОВІДКОВО:
Автошлях М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Відновлення траси М-04 є стратегічно важливим для президентської програми «Велике будівництво», оскільки дорога стане частиною найбільшої в Україні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту на автошляху Т-13-02 «КПП «Танюшівка»-Старобільськ-Бахмут» у Луганській області.
Траса Т-13-02 має стратегічне значення, оскільки сполучає Луганську область із Донецькою. В останні роки дорожнє покриття перебувало в незадовільному стані через інтенсивний рух військової та великовагової техніки.
Ремонт на автотрасі ми розпочали у березні на ділянці км 141+100 – км 155+100 від міста Лисичанськ до межі із Донецькою областю. Наші бригади завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся і продовжують комплекс робіт із фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Також стартували роботи зі влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• облаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 130 працівників;
• 70 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-13-02 – автомобільний шлях територіального значення в Луганській та Донецькій областях протяжністю 162,1 км. В останні роки від водіїв надходили численні скарги на незадовільний стан дорожнього покриття. Зокрема, деякі ділянки автошляху уражені численними ямами і напливами. Ремонт дороги дозволить відновити якісне транспортне сполучення між двома областями. Пересуватись трасою стане комфортно та безпечно.
Продовжуємо реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Траса М-04 – важлива транспортна артерія центральних та східних областей України. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Роботи на автошляху М-04 у Дніпропетровській області проводимо в межах поточного середнього ремонту трьох ділянок загальною протяжністю майже 145 км.
Найбільша ділянка траси – км 72+442 – км 151+930. Роботи на так званому «п’ятихатському напрямку» ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади виконали посилення дорожньої основи та влаштували нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
У березні 2021-го ми продовжили відновлення траси М-04. Наразі проводяться роботи з фрезерування зношеного покриття та влаштування посиленої основи за технологією «холодний ресайклінг». На окремих ділянках виконуємо заміну слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна. Також стартували роботи зі влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
Паралельно проводимо комплекс робіт із розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся, досипання узбіч та влаштування системи водовідведення.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіч;
• відновлення трьох мостів та одного шляхопроводу;
• влаштування нового бар’єрного огородження;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Пролягає територією Кіровоградської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей. Відновлення автошляху за президентською програмою «Велике будівництво» має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни.
“Автомагістраль-Південь” продовжує відновлення автошляху Р-15 “Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква” у Львівській області.
Траса Р-15 – автомобільний шлях регіонального значення, який поєднує обласні та районні центри західного регіону України.
Наші бригади виконують поточний середній ремонт ділянки км 89+538 – км 114+311 протяжністю 24,7 км від села Острів у напрямку межі з Волинською областю.
Наразі на відрізку проводиться комплекс робіт із розпушення покриття, влаштування шару основи зі ЩПС та регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу». Паралельно наші фахівці влаштували понад 10 км вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Окрім цього, на ділянці триває влаштування зупинкових майданчиків, з’їздів та примикань, монтаж водопропускних труб. Також виконуємо роботи з планування відкосів та досипання узбіч.
На ділянці заплановано:
• влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття;
• влаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіч;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчиків для габаритно-вагового контролю.
Згодом продовжаться роботи на відрізку км 137+000 – км 159+780, ремонт якого ми розпочали торік. Протяжність ділянки від міста Великі Мости до межі Сокальського та Жовківського районів Львівської області становить 22,7 км.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• понад 70 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автошлях Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» протяжністю 151 км поєднує великі обласні та районні центри західних областей України. За останні роки дорога, яка перетинає туристичні маршрути Львівщини, почала руйнуватись, деякі ділянки перебувають у понівеченому стані. На дорожньому покритті численні ями, напливи та колійність, пересуватись трасою подекуди вкрай небезпечно.
Будуємо Україну разом!
У Дніпропетровській області розпочато влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття на автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».
Траса Н-11 – стратегічно важливий транспортний коридор, який поєднує обласні центри Дніпропетровщини та Миколаївщини. За останні роки дорожнє покриття на автошляху було уражено численними ямами, напливами та колійністю.
Поточний середній ремонт дороги ми розпочали торік одразу на двох ділянках. Зокрема, на відрізку км 112+608 – км 127+110 від Кривого Рога до межі з Миколаївською областю влаштували верхній шар асфальтобетонного покриття. А на другому відрізку км 53+00 – км 107+00 – від перетину з автошляхом М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» в напрямку Кривого Рога – минулого року виконали основний комплекс робіт. На всій протяжності 48-кілометрової ділянки влаштували посилену основу та вирівнюючий шар асфальтобетону, а на половині відрізку роботи завершили у верхньому шарі покриття.
Нині наші бригади приступили до влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону на решті протяжності ділянки.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• благоустрій придорожньої смуги;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування прикрайкових лотків;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 100 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Травень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-11 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 238,2 км. Дорога поєднує великі обласні та районні центри південних та центральних областей України та слугує транспортним коридором для перевезення вантажів до портів Миколаївщини.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» реалізовує у Дніпропетровській області один із найбільших інфраструктурних проєктів країни – будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
Із 2017 року ми збудували понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів на трасі Н-31. Зокрема, виконали більшість запланованих робіт зі спорудження моста через канал «Дніпро-Донбас». Ця переправа з’єднає уже готову ділянку автотраси із 30-кілометровим відрізком, який планується прокласти до межі Дніпропетровської області. Відтак дорога забезпечить комфортне та швидкісне пересування автотранспорту з Дніпропетровщини до Києва.
Довжина мосту становить майже 100 метрів, а ширина – 27 метрів.
Окрім мосту через канал, мостобудівельники завершують спорудження двох автодорожніх шляхопроводів. Ці штучні споруди забезпечать сполучення траси Н-31 з дорогами «Петриківка-Шульгівка» та «Кам’янське-Жемчужне».