Новини
На Запоріжжі фінішують роботи з поточного середнього ремонту автотраси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя». На всій протяжності 10-кілометрового відрізку влаштовано верхній шар покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, ремонт автошляху Н-23 на ділянці км 272+849 – км 282+880 від Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю ми розпочали одним із перших у сезоні 2021.
Упродовж двох місяців наші бригади повністю відновили дорожнє полотно та виконали значний комплекс супутніх робіт.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• перевлаштування слабкої основи на окремих ділянках;
• влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетонного покриття по всій протяжності ділянки;
• відновлення водопропускних труб;
• влаштування водовідведення з проїзної частини.
Наразі на ділянці тривають роботи з укріплення узбіччя, влаштування з’їздів і примикань та встановлення дорожніх знаків. Також фахівці компанії проводять облаштування зупинок громадського транспорту. Незабаром розпочнеться встановлення бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 80 працівників
• 60 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• початок червня 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-23 – автомобільний шлях національного значення. Дорога має протяжністю 255,8 км та проходить через густонаселені районні центри Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя. Дорога вже багато років потребувала ремонту через численні ями, напливи та колійність. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише аварійні ремонти. Після завершення робіт пересуватись дорогою нарешті стане комфортно та безпечно.
Нагадаємо, торік «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 у Дніпропетровській області.
Будуємо Україну разом!
Щороку до нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь» долучаються десятки і сотні молодих фахівців – випускників вищих і середніх навчальних закладів. Багато із них починають роботу в компанії ще студентами під час виробничої практики.
Як нашим новачкам на новому місці? Чи відчувають вони підтримку команди, чи влаштовують їх умови, які плекають плани на майбутнє?
Щоб з’ясувати це, ми починаємо конкурс історій наших молодих спеціалістів.
«Я добре заробляю, а мої друзі – юристи та економісти – без роботи»
Анастасія Нагорна, 19 років
інженер-лаборант 1-ої категорії
стаж роботи у компанії – 2 роки.
досвід:
– дорожній робітник, ділянка автодороги Р-73 від розв’язки на трасі Н-08 до межі з Дніпропетровською областю,
– інженер-лаборант другої категорії, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту.
Випускниця Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Уперше в компанію потрапила на виробничу практику. Відразу зрозуміла, наскільки теорія відрізняється від практики. А згодом захотілося працювати в «Автомагістралі-Південь» постійно. Хотілося мати перспективну роботу, гідну зарплату і будувати кар’єру. Студентська стипендія була близько 900 грн на місяць. А в компанії такі гроші можна було заробити за два дні практики! А нині, працюючи лаборантом першої категорії, за день отримую ще більше», – розповідає про переваги роботи в компанії Анастасія.
Виробництво бетонних сумішей розміщене у селі Бутенки Кобеляцього району на Дніпропетровщині, неподалік будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка». В обов’язки Анастасії входить контроль якості матеріалів та робіт зі влаштування бетонних сумішей.
«Чимало моїх друзів стали юристами чи економістами, а працевлаштуватися не можуть. А якщо і знайшли роботу, то не дуже нею задоволені. А в дорожній сфері зараз чимало вакансій, і компанії буквально б’ються за фахівців, створюючи для них надзвичайні переваги. Завдяки програмі «Велике будівництво» можна не лише знайти робоче місце й отримувати конкурентну зарплату. Хочеш рости – працюй і вчися, компанія створює для цього всі можливості», – резюмує Анастасія Нагорна.
«Компанія надає безкоштовне харчування і проживання. Але головне – в тебе є перспектива»
Владислав Мельник, 18 років
лаборант ІІ-ої категорії
стаж роботи – 1 місяць.
досвід:
– дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
– лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«У школі вагався, ким стати: автомеханіком чи дорожником? Зрештою, вирішив стати дорожнім будівельником. Це ж узагалі круто! Поступив у БКТБ. Під час навчання відчув, що таке робота у великій компанії.
Виробничу практику проходив дорожнім працівником на будівництві автобану Н-31 «Дніпро-Решетилівка». А потім отримав запрошення на посаду лаборанта у Новомосковську, де моїм наставником був Віталій Екімов – керівник лабораторії. За півроку я набрався практичного досвіду, а з квітня 2021 року офіційно працюю в компанії.
У нашій лабораторії найсучасніше обладнання, удосконалювати свої навички на устаткуванні світового рівня – таке можливо лише в «Автомагістралі-Південь». Відзначу чудові умови праці, безкоштовне проживання та харчування. Ну, і високу зарплатню. Заробляю зараз більше, ніж будь-хто з моїх однолітків з рідного села. А ще додайте можливості кар’єрного зростання – перспективи просто вражаючі!
Як отримаю диплом Барського коледжу, далі вступатиму в автодорожній універ», – розповів Владислав Мельник.
«Для мого міста зарплата, яку я отримаю в компанії, це просто фантастика»
Андрій Мохнач, 19 років
лаборант 1-ої першої категорії
стаж роботи – 1 рік.
досвід:
– дорожній робітник, експлуатаційне утримання автошляхів у Дніпропетровській області.
– лаборант виробничої бази у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«З дитинства знав свою майбутню професію, адже походжу з династії дорожніх будівельників. Виробничу практику від Барського коледжу проходив в «Автомагістралі-Південь» на найкращому лабораторному обладнанні в Україні. Робота мені зайшла, уже рік як працюю лаборантом. У мої обов’язки входить контроль вхідних матеріалів, лінія виробництва, технологія влаштування сумішей. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг, тому віддаюся роботі повністю. Тим паче, що за сумлінну роботу компанія добре винагороджує. Зарплата зростає постійно – чи є краща мотивація працювати і розвиватися?
Для мого рідного міста Полонне такий рівень заробітної плати, яку я зараз отримую – просто фантастичний. Пишаюся, що вже можу допомагати фінансово своїй родині.
Далі мрію здобути вищу освіту в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, збудувати кар’єру і перевершити досягнення мого батька та діда», – поділився Андрій Мохнач.
Наш конкурс відкритий для всіх, хто розпочав кар’єру у нашій компанії у 2020-2021 роках. Охочі взяти у ньому участь можуть надіслати повідомлення на нашу сторінку у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти, аби з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби.
Разом – до нових перемог!
За Великоднім столом ми традиційно збираємося цілою родиною. З нами батьки і діти, усі, хто наповнює наші домівки теплом, затишком і радістю. Ми святкуємо Великдень разом із тими, хто зараз далеко від дому і будує дороги, не покладаючи рук навіть у вихідні.
Бажаємо всім відпочити від турбот і наповнитися новими силами для реалізації амбітних планів і світлих намірів, з вірою, надією та любов’ю!
Нехай Великдень принесе у наші домівки по всій країні мир та злагоду, спокій та добробут!
Христос Воскрес!
Міжнародний день праці 4-тисячний колектив «Автомагістралі-Південь» відзначає, працюючи одночасно на 58 об‘єктах у 10 регіонах України!
Зі святом!
В Одеській області «Автомагістраль-Південь» у межах поточного середнього ремонту автотраси Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” розпочала влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття. Роботи на об’єкті проводяться із випередженням графіку.
Нагадаємо, відновлення автошляху Р-33 триває із середини березня на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку села Розалівка. Протяжність відрізку складає 8,7 км.
Бригади компанії виконали:
• видалення чагарників та дрібнолісся;
• влаштування поширення дорожнього полотна;
• розпушення асфальтобетонного покриття.
Наразі на ділянці паралельно проводяться роботи з влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу» та укладання нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Спеціалісти компанії також виконують комплекс супутніх робіт. Зокрема, влаштування основи на з’їздах і примиканнях та досипання узбіч.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• укріплення узбіччя;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 – автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Проходить через густонаселені районні центри Вінницької та Одеської областей. Закінчується неподалік міжнародного пункту пропуску Кучурган на кордоні з Республікою Молдова. Стан дорожнього покриття за останні роки викликав багато нарікань через подекуди вщент зруйновані ділянки дороги та численні ями, напливи та колійність. Після відновлення траси пересуватись нею стане безпечно та комфортно. Завершення поточного середнього ремонту ділянки планується у червні цього року – на місяць раніше запланованого.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» завершує роботи з поточного середнього ремонту траси Н-21 «Старобільськ-Луганськ-Хрустальний-Макіївка-Донецьк» у Луганській області.
Траса Н-21 – важливий транспортний коридор, який проходить через великі районні центри Луганської та Донецької областей. До початку ремонту дорожнє покриття перебувало у понівеченому стані через рух військової та великогабаритної техніки.
Відновлення майже 20-кілометрової ділянки автошляху ми розпочали у серпні минулого року на відрізку км 20+000 – км 39+960 між селом Штормове та селищем Новоайдар.
Торік наші бригади виконали значний об’єм робіт дорожніх робіт, зокрема влаштували верхній шар зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС) на відрізку загальною протяжністю 11,5 км.
ТАКОЖ БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• влаштування посиленої основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі наші бригади продовжили влаштування верхнього шару покриття із ЩМАС на решті ділянки ремонту. Також тривають роботи з облаштування автобусних зупинок.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• укріплення узбіччя;
• ремонт водопропускних труб;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 70 працівників;
• 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-21 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 221 км. До початку ремонту дорожнє покриття було настільки зношене, що пересуватися трасою було вкрай небезпечно. В першу чергу, це пов’язано з тим, що дорога зазнала значних руйнувань під час активних бойових дій, коли по ній пересувалася важка військова техніка. Крім того, на Н-21 дуже інтенсивний рух великовантажного транспорту.
Вже цього літа жителі Луганської області отримають ще одну якісно відновлену дорогу європейського рівня, яка забезпечить комфортний та безпечний транспортний зв’язок між містами регіону.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала ще один проєкт у Харківській області – поточний середній ремонт автошляху С212518 /Т-21-04/ до селища Елітне протяжністю 7,5 км.
Траса С212518 починається на межі міста Харкова та проходить через села Елітне та Вільхівка до населеного пункту Сороківка. Протяжність автошляху складає 21,5 км.
Наші бригади розпочали відновлення траси на відрізку км 5+000 – км 12+2500 від об’їзної дороги Харкова, яка є частиною траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський», до села Вільхівка.
Наразі спеціалісти компанії виконують підготовчі роботи, зокрема, триває фрезерування асфальтобетонного покриття. Незабаром на ділянці розпочнеться поширення дорожнього одягу.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування шару посиленої основи із ЩПС, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• облаштування з’їздів та примикань;
• влаштування зупинок громадського транспорту;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 35 працівників;
• 20 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Після старту асфальтних робіт, відновлення автошляху буде проводитись у цілодобовому режимі. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Шлях С212518 – автодорога місцевого значення протяжністю 21,1 км. Проходить від міста Харків до села Сороківка. Уже багато років стан автошляху викликає нарікання у місцевого населення через деформації на дорожньому покриття, зокрема, тріщини, напливи, колійність та численні ями. Ремонт траси дозволить забезпечити безпечні та комфортні умови для руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
На трасі М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» у Волинській області «Автомагістраль-Південь» розпочала новий етап робіт – влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття.
Нагадаємо, капітальний ремонт автошляху М-19 ми розпочали у березні. Відтак на ділянці км 63+822 – км 71+822 від межі міста Ковель у напрямку села Мислина протяжністю 8 км ми вже завершили розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Наразі на ділянці наші дорожні бригади паралельно виконують такі роботи:
- фрезерування асфальтобетонного покриття;
- поширення дорожнього одягу та влаштуванням геосинтетичного матеріалу;
- відновлення водопропускних труб;
- влаштування шару основи із ЩПС, обробленої цементом;
- влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону.
ПРОЄКТОМ ПЕРЕДБАЧЕНО:
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
- заміна опор лінії електропередач;
- перенесення ліній зв’язку;
- укріплення узбіч;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- влаштування водоскидних споруд і поперечних дренажів;
- влаштування з’їздів та примикань;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
У селі Дубове також проводимо облаштування тротуарів: монтуємо бортовий камінь та влаштовуємо покриття із ФЕМ.
Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії виконує підготовчі роботи перед стартом капітального ремонту мосту на км 67+725. Також проводимо заміну двох шестиметрових аварійних мостів на збірні залізобетонні труби.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 80 працівників;
- 55 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест) — Ковель — Чернівці — Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо публікації в рубриці «Обираю Україну» історій співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про висококваліфікованих спеціалістів виробничої бази «Автомагістралі-Південь» у селі Пустовійтівка, що на Сумщині.
«В Україні відчуваю себе затребуваним спеціалістом»
Ігор Власов, 39 років, керівник виробничої бази
Родом із Павлограда Дніпропетровської області. Одружений, має двох дітей. Проживає у Дніпрі. Дві вищі освіти здобув у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури. Працював у міжнародних проєктах у Канаді та Словаччині.
«У Канаді робив опалубником у дорожньо-будівельній фірмі в Едмонтоні. Не робота, а мрія: по житлу, харчуванню і дозвіллю умови були взірцеві. Але через фінансові проблеми компанії контракт, що був розрахований на два роки, розірвали раніше запланованого. Довелося шукати нову роботу. 2019 року у Словаччині працював спеціалістом з монтажу мокрих фасадів. А потім карантин, і нову роботу довелося вже шукати вдома. Нагодилася вакансія в «Автомагістралі-Південь». Умови мене повністю влаштували: зарплатня не менша, ніж у Словаччині, працюєш неподалік від дому, постійно бачишся з ріднею. Приємно, коли компанія робить усе, аби створити найкращі умови для праці, дає найсучасніше обладнання і спецтехніку, відкриває можливості для кар’єрного зростання та професійної реалізації. Саме завдяки цьому я нарешті відчуваю себе затребуваним спеціалістом у рідній країні. Планую і надалі жити і працювати в Україні. У майбутньому хочу скористатись соціальними програмами від компанії та придбати власне житло», – поділився Ігор Власов.
«Велике будівництво» дало мені стабільну роботу в період кризи»
Сергій Тихонов, 34 роки, оператор АБЗ
Родом із міста Суми. Одружений, має сина. За професією технік-електрик. Вищу освіту здобув у Сумському національному аграрному університеті. До працевлаштування в «Автомагістралі-Південь» три роки виїжджав на заробітки до Польщі.
«Робота електриком передбачала тримісячні відрядження по всій Польщі. З одного боку, цікаво, бо мандруєш, отримуєш непогану заробітну плату. Але важко проводити стільки часу за кордоном без родини. Згодом твердо вирішив шукати роботу в Україні. Вакансію в «Автомагістралі-Південь» побачив у соціальній мережі. Зателефонував за номером відділу кадрів. Ті умови праці, про які мені розповіли, насправді виявилися навіть іще кращими: до місця роботи рукою подати, інструменти, техніка, устаткування – усе новеньке, а винагорода за роботу дуже конкурентна. Крім того, компанія забезпечує харчування та безкоштовне проживання. Але найбільший плюс – можливість мати стабільну роботу в Україні у період кризи. Тому працювати деінде, окрім рідного краю, я більше не погоджуся», – поділився Сергій Тихонов.
«Я задоволений тим фактом, що вдома можна заробляти пристойні гроші»
В’ячеслав Давиденко, 49 років, слюсар-ремонтник, зварювальник
Проживає у місті Ромни. Одружений, має сина. За професією тракторист-машиніст широкого профілю. У 2019 році працював на лісоповалі поблизу Вільнюса у Литві.
«За кордоном відпрацював два місяці. Валили ліс неподалік Вільнюса, безкоштовно проживали у приватному будиночку на двох осіб. Зарплата висока, європейського рівня. Але контракт був лише на пару місяців, тож далі треба було шукати нову роботу. Коли повертався в Україну, думав, що не надовго. А вийшло якраз навпаки. «Автомагістраль-Південь» торік саме проводила ремонт автотраси Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка» поблизу Ромен. Виявилося, що в компанії працюють мої знайомі. Розпитав їх про умови праці та зарплатню. Слово за слово, і я вже записався на співбесіду. А за кілька днів пішов працювати. Виробнича база у Пустовійтівці – це ж поруч із Ромнами, зарплатня – як у Литві, але я кожен день бачу свою сім’ю! Задоволений, що в Україні можна заробляти пристойні гроші та відчувати впевненість у завтрашньому дні. Маю надію, що будівельна галузь і надалі розвиватиметься, адже державі потрібна добра інфраструктура для розвитку економіки. За таких умов виїжджати працювати за кордон просто не буде сенсу», – розповів В’ячеслав Давиденко.
Разом – до нових перемог!
Продовжуємо реалізацію масштабного проєкту з відновлення однієї з найбільш завантажених транспортних артерій столиці – проспекту Степана Бандери.
Нагадаємо, що капітальний ремонт проспекту ми розпочали 2019 року. Через складність проєкту та щільний трафік автотранспорту було прийнято рішення розділити відновлення магістралі на два етапи.
Перший етап ми завершили торік: верхній шар асфальтобетонного покриття влаштовано на найбільш складній ділянці – від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний об’єм дорожніх та супутніх робіт.
Другий етап відновлення розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік наші бригади завершили влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
Цьогорічні роботи почались наприкінці березня. Наразі на об’єкті триває влаштування тротуарів та велосипедних доріжок. На відрізку від залізничної станції «Зеніт» у напрямку Оболонського проспекту завершується комплекс робіт із фрезерування асфальтобетонного покриття, а також розпочато асфальтні роботи.
ПРОЄКТОМ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧЕНО:
• влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
• монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
• встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
• перевлаштування дощової каналізації;
• облаштування з’їздів і тротуарів;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки;
• благоустрій території.
Звертаємо увагу водіїв на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Просимо подбати про свою безпеку та оточуючих.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 60 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Відновлення проспекту Степана Бандери має стратегічне значення для столичної інфраструктури. Автошлях розташований в Оболонському та Подільському районах Києва та є одним із найбільш завантажених магістралей, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Завершення капітального ремонту проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує роботи з поточного середнього ремонту траси Р-33 «Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка», який ми розпочали цьогоріч у березні на відрізку км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка в напрямку Розалівки. Протяжність ділянки становить 8,7 км.
Спеціалісти компанії вже завершили роботи з видалення чагарників та дрібнолісся. Наразі триває комплекс робіт із розпушення асфальтобетонного покриття та поширення дорожнього одягу.
Паралельно стартував новий етап робіт – влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу». Незабаром розпочнемо влаштування нижнього шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• укріплення узбіччя;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ
• 70 працівників;
• 40 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• липень 2021 р.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені населені пункти Одеської та Вінницької областей. Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси дозволить відновити комфортне сполучення між двома областями та забезпечить безпечні умови руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
Відновлення донецького напрямку траси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» у Дніпропетровській області набирає максимальних обертів. Кількість працівників на об’єкті зросла до 250 осіб, а техніки – до 150 одиниць. Для успішної реалізації проєкту задіяно три виробничі бази у містах Новомосковськ, Павлоград та селі Слов’янка.
Автотраса М-04 є стратегічно важливим об’єктом для президентської програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка сполучить західні та східні області України якісною трасою європейського рівня.
Масштабний проєкт з поточного середнього ремонту автошляху М-04 від міста Павлоград у напрямку Донецької області до села Слов’янка ми розпочали у березні. Роботи тривають на двох відрізках – км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864 – загальною протяжністю майже 55 км.
Наразі проводимо комплекс робіт з відновлення ураженого ямковістю та деформаціями дорожнього полотна: фрезерування покриття, влаштування посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ), та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші, а також укріплення узбіччя шлаком. На об’єкті задіяно чотири найсучасніші асфальтоукладальні комплекси
Аби пришвидшити відновлення траси, наші бригади працюють одночасно на двох ділянках, рухаючись назустріч одна одній. Таким чином уже наприкінці травня ми плануємо завершити основний комплекс ремонтних робіт на донецькому напрямку траси М-04.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші;
• ремонт чотирьох мостів;
• відновлення залізобетонних водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок;
• облаштування з’їздів і примикань;
• влаштування бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 250 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
Рух на зазначених ділянках робіт організовано у реверсному режимі. Перепрошуємо водіїв за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями та є важливою транспортною артерією центральної і східної України.
Відновлення траси є одним із найбільш масштабних проєктів компанії у Дніпропетровській області. Окрім відрізку між містом Павлоград та селом Слов’янка, ми також проводимо поточний середній ремонт іще на двох ділянках.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – нещодавно стартували роботи із влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
На другому відрізку – км 151+930 – км 196+816 – від Дніпра в напрямку до Кривого Рога протяжністю 44,8 км наші бригади на початку квітня розпочали влаштування верхнього шару покриття.
Будуємо Україну разом!
Роботи з будівництва південного обходу міста Дніпра тривають на всіх ділянках від запорізької траси Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь» до Південного мосту загальною протяжністю 7 км. Найбільш масштабні роботи на об’єкті – будівництво дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Спорудження південного обходу міста – надзвичайно складний проєкт, який має стратегічне значення. Нова об’їзна дорога дозволить спрямувати транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правобережного Дніпра. Автошлях також суттєво зменшить транспортне навантаження на вуличну мережу та покращить безпеку дорожнього руху.
Роботи на окремих відрізках дороги тривали ще з 2013 року. 2019-го ми побудували три ділянки загальною протяжністю 3,7 км, які з’єднали запорізьку трасу Н-08 з вулицею Аеропортівською. Роботи на відрізках були завершено у нижньому шарі асфальтобетонного покриття.
Торік ми розпочали будівництво наступних ділянок об’їзної дороги. Розповімо про кожну з них детальніше.
ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200
Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки ми розпочали у жовтні 2020-го. Наші бригади проводили роботи із влаштування земляного полотна та переносу інженерних комунікацій. Наразі на ділянці завершується комплекс земляних робіт та плануються роботи з влаштування шарів основи дорожнього одягу.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА
Протяжність ділянки складає 1,5 км. Згідно з проєктною документацією, для перепуску поверхневих вод з полів та ярів на ділянці буде влаштовано збірну залізобетонну водопропускну трубу діаметром 2,5 м та довжиною 130 м. Наразі ми виконали розробку ґрунту під влаштування основи водопропускної споруди. Після влаштування труби приступимо до влаштування над нею насипу висотою до 28 м протяжністю 180 м.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
Ділянка протяжністю 1,2 км також пересікає глибоку балку та проходить болотистою місцевістю. Тому для забезпечення належного водовідведення проєктом передбачено влаштування металевої гофрованої труби діаметром 3 м та довжиною 81 м, яку ми спорудили ще торік. Також минулого року ми виконали комплекс земляних робіт та почали будівництво залізобетонної труби отвором 1,5х2 м, довжиною 68 м та влаштування зливового колектору із поліетиленових труб діаметром 1,2 м. Обсяг земляних робіт склав майже 70 тис. кубометрів.
У цьому році стартували роботи із продовження спорудження земляного полотна та завершення влаштування зливового колектору.
У найближчий час розпочнемо наступний етап робіт – влаштування верхньої частини земляного полотна із піску з пошаровим армуванням геосинтетичним матеріалом.
Окрім будівництва трьох лінійних ділянок автошляху, у березні 2021 року розпочались роботи зі спорудження дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Ця частина проєкту є вкрай важлива, адже дасть змогу повноцінно з’єднати всі ділянки 7-кілометрової об’їзної дороги, забезпечивши комфорт та безпеку транспортного руху при пересіченні нової траси з магістральною вулицею міста.
Будівництво транспортної розв’язки передбачає спорудження мостової споруди – шляхопроводу довжиною 45 м та шириною 22 м.
Наразі активно тривають роботи з влаштування буронабивних паль та ростверків під опори шляхопроводу. Вже на початку травня ми плануємо розпочати монтаж залізобетонних балок мостової споруди.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 200 працівників
- 75 одиниць спецтехніки
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року
ДОВІДКОВО:
Південний обхід міста Дніпра стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Загальна протяжність відрізку складатиме 7,1 км. Південний обхід міста покликаний вирішити проблеми дорожньо-вуличної мережі та мешканців правобережжя міста Дніпро.
Триває завершальний етап поточного середнього ремонту автотраси С211017 «Дергачі-П’ятихатки» протяжністю 5,8 км у Харківській області.
Дорога місцевого значення С211017 сполучає автотрасу Т-21-03 «Харків-Дергачі-Золочів» з обходом Харкова, що є частиною автошляху М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Вона також має стратегічне значення для нашої компанії, адже поєднує найбільшу виробничу базу у Дергачах із важливими транспортними артеріями області.
Відновлення автотраси С211017 стало першим цьогорічним проєктом компанії у регіоні. На початку березня роботи проводяться на ділянці км 0+360 – км 6+180 від міста Дергачі у напрямку села Черкаська Лозова.
За місяць наші спеціалісти активними темпами виконали значний обсяг робіт із суттєвим випередженням графіку. Уже завершено влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.
ВИКОНАНО РОБОТИ З:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• розпушення дорожнього покриття;
• стабілізації дорожньої основи методом «холодного ресайклінгу» із додаванням цементу;
• влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Спеціалісти компанії завершують влаштування з’їздів та примикань. Найближчим часом розпочнеться укріплення узбіччя та нанесення дорожньої розмітки.
Відтак відновлена ділянка дороги вже наприкінці квітня буде готовою до вводу в експлуатацію.
ДОВІДКОВО:
Дорога С211017 тривалий час перебувала у понівеченому стані через чисельні ями та вибоїни й не відповідала сучасним транспортно-експлуатаційним вимогам. Її відновлення дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху в передмісті Харкова.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про наших спеціалістів, які відновлюють дороги у стратегічному для компанії регіоні – Харківській області.
«Завдяки компанії отримав чудову роботу в період пандемії»
Євген Гора, 37 років, машиніст екскаватора
Євген родом із Краснограда Харківської області. За професією автослюсар. Освіту здобув у ПТУ №28. Батько трьох дітей. Працював машиністом на багатьох об’єктах у Росії та Казахстані.
«Маю великий досвід роботи за кордоном. Умови праці всюди були різні. Десь більше платять, а в іншому місці – гірше житло, особливо, коли доводиться часто змінювати об’єкти і переїжджати країною. Я розумів, що на чужині не варто чекати щастя, і чекав нагоди повернутись на Батьківщину. Наприкінці 2020 року нарешті опинився вдома. Мої знайомі саме запропонували надіслати резюме до «Автомагістралі-Південь», адже компанія надійна та стабільна. Я скористався їхньою порадою і в березні цього року влаштувався на роботу. Фактично, працюю менше місяця. Але вже знаю, що отримуватиму зарплатню не меншу, ніж за кордоном. Але ж є одна суттєва перевага: я працюю вдома і моя сім’я поруч. Діти наступного року планують вступати до університету, та в мене не виникає жодного сумніву, що зможу спонсорувати їхнє навчання. Маю надійну опору та віру у завтрашній день. Тим паче зараз, в особливо важкі часи для держави. Хочу зазначити, що програма «Великого будівництва» стала просто порятунком для багатьох людей у нашій галузі», – розповів Євген Гора.
«Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні»
Роман Дрогомирецький, 34 роки, водій автотранспорту
Роман родом з Криму. Останні 18 років проживає у Харкові. Вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті, за спеціальністю – механік. У 2015-2017 роках працював у Казахстані. Після повернення в Україну заснував власний бізнес із транспортних перевезень.
«За два роки роботи у Казахстані працював на багатьох об’єктах по всій країні. Зокрема, будував трасу так званого «Шовкового шляху» в Алматинській області. Це шалений досвід. Зарплата та умови мене влаштовували, адже наш роботодавець – італійська фірма, яка всіляко сприяла повсякденню робітників. Проте коли на рік випадає можливість побувати вдома лише 20 днів – це важко. Тому я спробував організувати невеликий бізнес в Україні та придбав вантажівку. Звісно, у період кризи власна справа не склалася. Та через друзів знайшов чудовий варіант із працевлаштуванням в «Автомагістралі-Південь». Зараз працюю водієм у компанії на об’єкті з поточного ремонту об’їзної дороги Харкова. Це дає змогу триматись ближче до моєї сім’ї. Умови та зарплатня мене влаштовують, але роблю все можливе, аби піднятись кар’єрною драбиною. Є така звичка – прагнути більшого. Не бачу сенсу працювати за кордоном, бо все найкраще є в Україні. І гідні зарплати можна отримувати вдома», – поділився Роман Дрогомирецький.
«Свій досвід та потенціал краще реалізувати у рідній країні»
Сергій Сирцев, 50 років, виконроб
Харків’янин Cергій має дві вищі освіти у дорожньо-будівельній галузі та понад 25 років cтажу. У 2010 році працював у Туркменістані на будівництві дороги через пустелю Кара-Кум. Уже за рік влаштувався на роботу за Полярним колом у Росії.
«Працював рік в умовах пустельної спеки Туркменістану, але ніколи навіть не міг уявити, що мене занесе в Заполяр’я. Сім років працював у надзвичайно екстремальних умовах лютих морозів, де температура іноді опускається нижче 65 градусів. Будували «Північний широтний хід», де я керував ділянкою. Згодом перейшов на інший проєкт в Якутії, де споруджував технічні дороги до нафтових родовищ. Після повернення додому пройшов співбесіду в «Автомагістралі-Південь». Був вражений чудовими умовами і зарплатнею, яку запропонували. Адже ще кілька років тому таких грошей у галузі в Україні просто не платили. Тому робота за кордоном мене більше не цікавить. Свій досвід та потенціал краще реалізувати в рідній країні», – розповів Сергій Сирцев.
Разом – до нових перемог!