Новини

Володимир Зеленський на Дніпропетровщині відвідав об’єкти нашої компанії – ділянки ремонтів автошляхів М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та Н-11 «Дніпро-Миколаїв», які сполучають Кривий Ріг з обласним центром.
Президент України проїхав відновленою ділянкою автошляху від Кривого Рогу до Дніпра. На 151-му кілометрі траси М-04 на перетині з дорогою Н-11 Володимир Зеленський разом із членами делегації зустрілись із представниками нашої компанії та керівництвом обласної служби автодоріг.
«Ми будуємо круті дороги. Маємо продовжувати, адже люди чекають нових і якісних доріг», – зазначив Президент України.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков доповів Володимиру Зеленському про перебіг реалізації проєкту відновлення автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.
Зокрема, відремонтовані ділянки трас М-04 та Н-11, який відвідав Володимир Зеленський, мають загальну протяжність майже 130 км. Роботи на об’єктах завершені у повному обсязі.
Як зазначив генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв, ремонт усіх чотирьох ділянок траси М-04 загальною протяжністю майже 240 км буде завершено до Дня незалежності України.
«Для успішної реалізації проєкту компанія має в регіоні значні ресурси. Лише чисельність нашої команди на Дніпропетровщині сягає 2500 осіб», – зазначив Микола Тимофеєв.
Нагадаємо, що саме відновлення автошляху М-04 є одним із найбільш масштабних проєктів компанії та стратегічно важливим об’єктом для президентської програми «Велике будівництво».
Дорога М-04 стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка сполучить східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
«Автомагістраль-Південь» виконує поточний середній ремонт автошляху в межах Дніпропетровщини відразу на чотирьох ділянках.
На ділянці від Павлограда до села Слов’янка загальною протяжністю майже 50 км роботи тривають на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864. Наразі спеціалісти компанії завершують влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – у травні стартувало влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Роботи на відрізку від Дніпра в напрямку Павлограда стартували наприкінці травня км 216+384 – км 279+693. Протяжність ділянку автошляху 1-ї категорії становить 63 км. На об’єкті задіяна надсучасна спецтехніка із системами автоматичного нівелювання на основі роботизованого тахеометра Trimble та GNSS приймачів від TOPCON.
Спеціалісти компанії виконують фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Паралельно проводяться роботи зі влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ), та нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» реалізовує перший цьогорічний проєкт у Київській області – капітальний ремонт майже 13-кілометрової ділянки автошляху Н-01 «Київ-Знам’янка».
Траса Н-01 – важливий транспортний вузол, який проходить територіями Київської, Черкаської та Кіровоградської областей. Останні роки дорожнє покриття перебуває у незадовільному стані через чисельні вибоїни, колійність та руйнування країв дорожнього одягу.
Відновлення автотраси виконуємо на ділянці км 52+935 – км 65+900 від села Григорівка до села Леонівка.
Згідно з проєктною документацією, на всій протяжності дороги заплановані роботи з розширення та посилення дороги до нормативних параметрів, передбачених для дороги II-ї категорії.
Наразі спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт при поширенні дорожнього полотна. На відфрезерованих ділянках влаштовують основу дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та вже влаштовують нижній шар покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші. Також виконуються роботи зі влаштування тимчасових об’їздів для наступного ремонту штучних споруд.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування поширення дорожнього полотна
• влаштування укріпленого шару основи;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• будівництво підземного пішохідного переходу в селі Григорівка;
• будівництво підпірної стінки в селі Григорівка;
• відновлення двох мостів та двох водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
• влаштування відкритої системи поверхневого водовідведення;
• встановлення бар’єрного огородження;
• влаштування тротуарів;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Роботи з поширення дороги передбачають збільшення ширини дорожнього полотна на 2,5 м з кожного боку траси для влаштування зупинкових смуг на узбіччі. Для цього в місцях поширення, окрім основного ремонтного конструктиву, ми влаштуємо додатковий шар основи із щебенево-піщаної суміші С5.
ПЛАНОВА ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 110 працівників;
• 65 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-01 – автомобільна дорога національного значення протяжністю 289,6 км. У Київській області дорогу капітально не ремонтували з 1980-х років. Відновлення автошляху дозволить поєднати якісною дорогою великі районі центри Київщини – Обухів та Кагарлик.
Будуємо Україну разом!
Цього літа 150 дітей співробітників нашої компанії відпочиватимуть на чорноморському узбережжі в Одесі!
Двотижневі путівки у відпочинковий центр «Чайка» безоплатно отримає кожна дитина віком від 7 до 15 років.
«Ми щодня прагнемо дати нашим дітям найкраще. Проте за час тривалих карантинних обмежень, здається, заборгували їм не один десяток подарунків. Цю ситуацію виправимо негайно! У межах соціальної акції «Канікули на морі» півтори сотні діток наших працівників безпечно і комфортно відпочинуть та оздоровляться у затишному центрі «Чайка», що розташований у парковій зоні Одеси. Покупатися в морі, позасмагати на пляжі, поласувати кавунами – як одна велика родина», – розповів генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв.
У «Чайці» діти співробітників компанії відпочиватимуть у червні-серпні. Зміни триватимуть по два тижні. Та нудьгувати діткам не доведеться, адже у «Чайці» щогодини як не конкурс талантів, то вікторина всезнайків. Тому тонни позитивних емоцій гарантуємо. І запевняємо батьків: за розмаїтими активностями жодна дитина не пропустить 5-разового харчування!
Перша відпочинкова зміна у «Чайці» стартує 18 червня. Тож, батьки, не ловіть гав і зголошуйтеся до відділу кадрів «Автомагістралі-Південь» уже зараз!
Акцією «Канікули на морі» компанія продовжує соціальну програму підтримки співробітників «Велика родина «Автомагістралі-Південь». Торік у межах соціальної акції «Спекотне літо з книжками» ми подарували дітям працівників близько тисячі комплектів художніх видань.
«Автомагістраль-Південь» продовжує відновлення ділянки траси Р-33 на Одещині.
Роботи на об’єкті вийшли на новий етап – влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, поточний середній ремонт автодороги Р-33 “Вінниця-Турбів-Гайсин-Балта-Велика Михайлівка” стартував у середині березня 2021 року на ділянці км 369+802 – км 378+505 від села Ангелінівка у напрямку села Розалівка. Протяжність відрізку складає 8,7 км.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• видалення чагарників та дрібнолісся;
• влаштування поширення дорожнього полотна;
• розпушення покриття;
• влаштування посиленої основи за технологією «холодного ресайклінгу»;
• влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі на автошляху тривають роботи зі влаштування верхнього шару покриття.
Паралельно наші бригади виконують облаштування узбіч. Роботи на об’єкті проводяться із випередженням графіку.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 90 працівників;
• 55 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
Роботи на ділянці проводяться на одній половині дороги з організацією реверсного руху транспорту. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-33 — автомобільний шлях регіонального значення протяжністю 358,9 км. Дорога починається у місті Вінниця та проходить через густонаселені райони Одеської та Вінницької областей. Закінчується неподалік міжнародного пункту пропуску Кучурган на кордоні з Республікою Молдова. Останніми роками автодорога перебувала у катастрофічному стані через значні та численні деформації дорожнього покриття. Ремонт траси дозволить відновити комфортне сполучення між двома областями та забезпечить безпечні умови руху автотранспорту.
Будуємо Україну разом!
Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль відвідав один із найбільших проєктів нашої компанії у Дніпропетровській області – Південний обхід міста Дніпра.
Голова уряду відзначив високі темпи робіт. Денис Шмигаль зауважив, що компанія працює згідно з виробничим графіком, і ближче до осені по основному проїзду дороги буде відкрито рух автомобілів.
«Дніпро є одним з небагатьох великих міст України, у якого досі відсутня об’їзна автомобільна дорога. Через Дніпро проходить сім загальнонаціональних трас, що створює значне навантаження на транспортну систему міста й суттєво шкодить екології. Очікується, що кількість шкідливих викидів у повітря зменшиться на 35-40%, а кількість аварійних ситуацій – удвічі. Крім того, обхід дозволить значно покращити якість транспортних перевезень і позитивно вплине на розвиток логістичної системи країни», — заявив Денис Шмигаль.
Спорудження Південного обходу міста Дніпра триває з 2012 року.
«У різні роки над цим проєктом працювали 7 підрядників. Тепер спорудженням дороги займається «Автомагістраль-Південь». І це є чіткою гарантією того, що проєкт буде успішно завершено вже цього року, незважаючи на величезні обсяги та складність робіт», – зазначив генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв.
Нагадаємо, будівництво дороги в обхід Дніпра є одним із найбільш масштабних проєктів нашої компанії.
Нова об’їзна дорога матиме протяжність 7 км і вирішить проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт на правий берег Дніпра в обхід міської забудови. Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
Проєкт передбачає будівництво декількох надзвичайно складних ділянок в умовах складного рельєфу місцевості та проведення величезного комплексу робіт зі спорудження штучних споруд, складних інженерних рішень і масштабних земляних робіт. Зокрема, це будівництво дворівневої транспортної розв’язки, а також влаштування систем водовідведення на заболоченій місцевості та у глибокій балці. Висота насипів на деяких ділянках сягає 30 м.
Наразі роботи активно проводяться на всіх ділянках будівництва, від траси Н-08 «Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь» до Південного моста в межах міста.
Будуємо Україну разом!

Кілька днів тому заводи компанії випустили перший мільйон тонн асфальтобетонних сумішей. І це – не останнє досягнення у цьому сезоні. Тим паче, що ми щомісяця розпочинаємо нові проєкти з ремонту та будівництва доріг. І щомісяця – відкриваємо нові виробництва. Адже для збільшення виробництва потрібні нові потужності.

Зокрема, у Мелітополі Запорізької області став до роботи асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000+.
Новий АЗБ буквально виріс на місці колишнього пустиря. Підготовка технологічної ділянки, монтаж обладнання – усі роботи зайняли всього 12 діб!
Як працює команда суперпрофесіоналів з виробництва асфальтобетонних сумішей – дивіться у нашому відеосюжеті:

У сезоні 2021 «Автомагістраль-Південь» продовжує встановлювати неймовірні для українського ринку рекорди! За період березень-травень наші заводи виготовили мільйон тонн асфальтобетонних сумішей та 700 тис. тонн сумішей, оброблених цементом. Це вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2020 року.
Наразі роботи виконуються на понад 50 об’єктах загальною протяжністю понад 700 км у 10 областях України: Львівській, Волинській, Київській, Одеській, Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській, Харківській, Донецькій та Луганській. Тривають роботи у місті Києві та у Молдові.
Найбільші за масштабами проведення робіт проєкти «Автомагістраль – Південь» у сезоні 2021 :
М-03 «Київ – Харків – Довжанський» на Харківщині. Поточний середній ремонт 44 км об’їзної дороги міста Харкова;
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» на Дніпропетровщині. Поточний середній ремонт понад 210 км автошляху, який стане частиною магістралі М-30 «Стрий – Ізварине» та поєднає Схід і Захід найдовшою трасою в Україні;
М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» на Дніпропетровщині. Будівництво 7 км південного обходу міста Дніпра;
Н-12 «Суми-Полтава» на Сумщині. Поточний середній ремонт понад 50 км автотраси.
Н-31 «Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка» у Дніпропетровській області. Будівництво з нуля 30 км швидкісного автобану, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів;
Кількість працівників компанії цього сезону збільшилась до 5,5 тисяч осіб, а кількість спецтехніки – до 2 тисяч одиниць. Задіяно 21 виробничу базу. Зокрема, 16 асфальтобетонних заводів та 12 змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей оброблених цементом. У Ходовичах на Львівщині, у Мелітополі на Запоріжжі та в Павлограді Дніпропетровської області почали діяти нові АБЗ італійського виробництва. Павлоградський завод MARINI TOP TOWER 4500 став найпотужнішим в Україні. Із продуктивністю у 360 тонн асфальтобетонних сумішей на годину він переважає наш завод-рекордсмен у Дергачах на Харківщині.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного з найбільш масштабних проєктів у Дніпропетровській області – відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».
Наразі стартували роботи з поточного середнього ремонту наймасштабнішої ділянки траси М-04 км 216+384 – км 279+693 – 63-кілометрового відрізку 1-ї категорії між Дніпром та Павлоградом.
Cпеціалісти компанії активно приступили до фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Паралельно на окремих ділянках розпочались роботи зі влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ).
Під час реалізації проєкту наші фахівці використовують техніку, обладнану надсучасними системами автоматичного нівелювання на основі роботизованого тахеометра Trimble та GNSS-приймачів від TOPCON. Завдяки цим системам фрезерування асфальтобетону виконується в автоматичному режимі з максимальною відповідністю до проєктних відміток.
Аби пришвидшити відновлення траси, бригади «Автомагістралі – Південь» працюють одночасно на двох ділянках, рухаючись назустріч одна одній.
ЩО ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• влаштування прикрайкових лотків і водоскидних споруд;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт 19 мостів та шляхопроводів;
• облаштування з’їздів і примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків та сигнальних стовпчиків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 200 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
На зазначеній ділянці роботи проводяться на одній половині дороги з організацією двостороннього руху на суміжному проїзді. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – важливий транспортний коридор протяжністю 597,7 км, який проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Відновлення автошляху М-04 є стратегічно важливим для програми «Велике будівництво». Дорога стане частиною магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні і західні області України найдовшою трасою в державі.
Окрім поточного середнього ремонту ділянки між Дніпром та Павлоградом, ми також відновлюємо три важливі відрізки автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.
На ділянці від Павлограда до села Слов’янка загальною протяжністю майже 50 км роботи тривають на двох відрізках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864. Наразі спеціалісти компанії завершують влаштування верхнього шару дорожнього покриття.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатському напрямку – км 72+442 – км 151+930 – у травні стартувало влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
На відрізку протяжністю 44,8 км від Дніпра в напрямку до Кривого Рога км 151+930 – км 196+816 роботи завершені у верхньому шарі асфальтобетонного покриття. На фінішному етапі знаходяться супутні роботи. Здати цю ділянку траси в експлуатацію плануємо вже у липні.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про робітників компанії, які працюють на проєктах у Донецькій області.
«Нарешті в Україні з’явилась можливість добре заробляти у дорожньо-будівельній галузі»
Олексій Чередник, 41 рік, провідний інженер відділу технічного контролю
Олексій родом із Маріуполя. Наразі проживає із сім’єю у Краматорську. Має дві вищі освіти – інженера-механіка Горлівського автомобільно-дорожнього інституту та інженера-будівельника Макіївської будівельної академії. Понад п’ять років працював у будівельних проєктах у Туркменістані.
«На жаль, після Євро-2012 дорожньо-будівельний бум в Україні завершився, знайти роботу за спеціальністю було вкрай важко. Тому, порадившись із дружиною, вирішив поїхати на заробітки за кордон. У 2013 році випала можливість підписати контракт на будівництво аеропорту в Туркменабаті. Провів там три роки на посаді керівника виробничо-технічного відділу. Потім іще два роки споруджував аеропорт у Дашогузі.
Разом зі мною працювало чимало українців, адже наші фахівці надзвичайно затребувані у багатьох країнах. Ми ще дивувались: а де ж такий попит на нашу працю в рідній державі?! Зарплатню отримував непогану, умови теж були досить пристойними, але… П’ять років поспіль на чужині мріяв повернутись додому. Бачити свою сім’ю доводилось раз у три місяці, усього кілька тижнів. Хоча мої діти вже виросли, проте все одно потребували батьківської уваги та поради. Тому прийняв рішення, що після завершення закордонного контакту більше не шукатиму щастя в іншій країні.
Повернувся додому, працював у незначних будівельних проєктах. «Велике будівництво» саме починалося, чимало моїх знайомих кликали в «Автомагістраль-Південь». Чесно: своїм вибором задоволений. Уже більше року працюю на масштабних проєктах, відновлюю дороги Н-32 та Т-05-14 на Донеччині. А заробляю так само, як і за кордоном.
Українські фахівці варті найкращого. Тому не варто шукати кращої долі деінде, коли все необхідне поруч – і стабільна робота, і чудові умови для самореалізації. Разом із дружиною зараз будую грандіозні плани на майбутнє. Зокрема, планую взяти відпуску та позасмагати на пляжі», – розповів Олексій Чередник.
«Велике будівництво» – це дороги для держави та стабільна робота для працівників галузі»
Олексій Щербаков, 34 роки, інженер відділу технічного контролю
Народився в місті Покровськ Донецької області, проживає у Краматорську. Вищу освіту здобув у Донбаській національній академії будівництва та архітектури. У 2014-2017 роках працював у Туркменістані.
«Я не одружений, тому можу дозволити собі тривалі закордонні поїздки. Три роки працював у пустельних умовах на будівництві аеропорту у Туркменабаті. Фірма, на яку працював, оплачувала трансфер, житло, харчування та службовий автомобіль з водієм. Я ні в чому себе не обмежував. Щоправда, витрачати гроші у цій країні просто ніде. Зрештою, все швидко набридло, адже країна надзвичайно закрита, менталітет її мешканців дуже відрізняється, а подекуди місцеві звичаї мене як європейця просто шокували. Тому я недовго роздумував, чи повертатися додому, коли закінчився контракт.
Влаштуватися працювати в «Автомагістралі-Південь» порадив мій приятель. А чому б і ні? Зарплатня та умови праці дуже пристойні. Успішно пройшов співбесіду, і вже більше року працюю інженером технічного відділу. Що подобається: з роботи лише одну годину їхати до батьків, зараз я майже завжди поруч, а коли був за кордоном, то фізично не міг допомогти у вирішенні низки питань.
Дуже задоволений тим, що в нашій країні взялись відбудовувати інфраструктуру. Нарешті держава отримає європейські дороги, а працівники – стабільну роботу та впевненість у майбутньому. Хочу створити власну родину та будувати свої плани виключно у рідній державі», – поділився Олексій Щербаков.
«Чудові умови праці та гідна зарплатня – не єдина перевага компанії. Цінується професіоналізм»
Валентин Сафоник, 34 роки, механік
Валентин родом із Павлограда Дніпропетровської області. Вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті за спеціальністю механік. З 2015 року працював на проєктах у Казахстані.
«Мені, холостяку, поїхати на роботу за кордон – це було питання одного дня. Тим паче, що в цей період у нашій галузі була глибока криза, а знайти роботу було надзвичайно важко. За кордоном будував аеропорт та дороги у місті Астана. Спочатку на посаді механізатора, а згодом і механіка. Проте умови праці, про які говорили при працевлаштуванні, виявилися дуже далекими від обіцянок. За півтора роки додому приїжджав усього двічі.
І так сталось, що під час однієї відпустки познайомився зі своєю майбутньою дружиною. Відносини на відстані – це непросто, тому, ще перебуваючи у Казахстані, почав шукати роботу в Україні. Багато чув про «Автомагістраль-Південь», куди й надіслав перше резюме. На щастя, для моєї кандидатури знайшлася чудова пропозиція, і я вже не вагався: купив квиток на літак і повернувся додому. Співбесіду проходив в Одесі, де мене запевнили, що отримуватиму за роботу грошей не менше, аніж за кордоном. Це був подарунок долі!
Спочатку працював механіком на АБЗ компанії у селі Ходовичі на Львівщині. Згодом – регіональним механіком на Донеччині. Нещодавно пішов на підвищення: тепер я механік нового АБЗ у рідному Павлограді. Чудові умови праці та гідна зарплатня – не єдина перевага компанії. Тут цінують професіоналізм. За таких умов я впевнений у своєму майбутньому. Тепер разом із дружиною плануємо якнайбільше мандрувати», – розповів Валентин Сафоник.
Разом – до нових перемог!
Відновлення автошляху М-04 від міста Павлоград у напрямку Донецької області вийшло на фінішний етап – влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Поточний середній ремонт автотраси М-04
ми розпочали у березні від Павлограда до села Слов’янка відразу на двох ділянках: км 295+674 – км 321+049 та км 326+751 – км 355+864 – загальною протяжністю майже 50 км.
Наші бригади усього за два місяці на всій протяжності виконали влаштування посиленої основи зі СФОВ та нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Наразі з обох сторін ділянки одночасно розпочато влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Також паралельно наші мостобудівельники проводять роботи з відновлення аварійних мостів.
Крім того, на ділянках триває комплекс супутніх робіт:
• укріплення узбіччя шлаком;
• облаштування автобусних зупинок;
• ремонт водопропускних труб.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• влаштування бар’єрного огородження;
• облаштування з’їздів і примикань;
• нанесення дорожньої розмітки;
• встановлення дорожніх знаків.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 250 працівників;
• 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине».
Масштабний ремонт траси є одним із ключових проєктів компанії на Дніпропетровщині та має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни.
Окрім відрізку між містом Павлоград та селом Слов’янка, ми також проводимо поточний середній ремонт іще на двох ділянках шляху М-04 у межах Дніпропетровської області.
На 80-кілометровому відрізку п’ятихатського напрямку – км 72+442 – км 151+930 – нещодавно також стартували роботи зі влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону.
На другому відрізку – км 151+930 – км 196+816 – від Дніпра в напрямку до Кривого Рога протяжністю 44,8 км вже на всій протяжності ділянки влаштовано верхній шар покриття, де наразі тривають роботи з нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків.
Будуємо Україну разом!
Чи можливо успішно поєднати якість та швидкість ремонту дороги?
Так, якщо кілька десятків виробничих процесів організовувати у безперебійний конвеєр.
Подивіться, як ми це робимо на трасі Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка».

Траса протяжністю майже 42 км веде до курортних містечок Азовського моря. Її відновлення триває у цілодобовому режимі.
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь». Сьогодні наша розповідь про те, як учорашні студенти-практиканти стають фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються у нашій компанії та які плани плекають плани на майбутнє.
«Від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно?»
Олександр Марков, 21 рік
машиніст котка
стаж роботи у компанії – півроку
досвід: машиніст котка на ділянці поточного середнього ремонту автошляху Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв» у Дніпропетровській області.
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього коледжу (ОНПУ)
«Давно мріяв побудувати кар’єру в дорожньо-будівельній сфері, адже ще зі школи знав, що ця професія затребувана та високооплачувана. Моя сім’я та друзі мене підтримали. Тому вступив до Одеського автомобільно-дорожнього коледжу. Торік проходив виробничу практику в «Автомагістралі-Південь» на автодорозі Н-11. Чесно кажучи, був вражений масштабами цього проєкту. Також, мені сподобалась найсучасніша спецтехніка, на якій працював. Одразу зрозумів, як реальна робота відрізняється від того, що розповідають на навчанні. Тут я здобув не тільки досвід, але і міцну витримку. Для себе вирішив так: отримаю диплом – і гайда працювати в компанію. Це вдалося.
Зараз працюю машиністом котка на ділянці поточного середнього ремонту автотраси Р-61 «Батурин-Конотоп-Суми» у Сумській області. Розумію, що від мене залежить якість українських доріг. Як тут не працювати старанно? Так, іноді доводиться працювати без вихідних. Але я не скаржусь. Це, навпаки, круто, бо чим більше працюєш – тим більше заробляєш! Я, наприклад, заробляю не лише на себе, а й допомагаю фінансово своїй родині. Коли приїжджаю додому в рідне село Дачне на Одещині – обов’язково забиваю увесь холодильник продуктами.
Планую і далі розвиватись, здобути вищу освіту. Мрію дійти по кар’єрній драбині до керівної посади. Я хлопець амбітний, впевнений, що в мене вийде», – розповів Олександр Марков.
«Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну»
Євгеній Баньковський, 20 років
молодший майстер
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
  • помічник геодезиста, капітальне будівництво злітно-посадкової смуги (ЗПС) Одеського міжнародного аеропорту
  • дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автотраси Р-33 «Вінниця-Велика Михайлівка»
Випускник Одеського автомобільно-дорожнього фахового коледжу
«Чого пішов у дорожнє будівництво? Я родом з Миколаївщини, там такі дороги, що ремонтувати їх вистачить не лише на мій вік! Треба ж комусь починати» – розповідає Євгеній. За фахом він технік-будівельник. Після двох років поспіль виробничої практики на різних об’єктах підписав із компанією постійний контракт.
«Працюю молодшим майстром на автотрасі Н-31. Звичайно, великий плюс першого робочого місця – пристойна зарплата. В «Автомагістралі-Південь» зараз заробляю близько 700 грн на день. От спитайте своїх знайомих, чи багато з них мають такі гроші в такому віці? Не хвалюся, тратити маю що, і ще й відкласти залишиться.
Робота займає весь мій час, інакше – нічого не досягну. Але мені вдається поєднувати роботу з навчанням. Працюючи в «Автомагістралі-Південь», паралельно вчуся в Одесі, у Державній академії будівництва та архітектури. Ну, і практичні поради отримую від своїх колег і керівників – начальника дільниці Сергія Голубова та директора будівництва Олександра Криші. Це дуже круті фахівці. Упевнений, що з ними переді мною відкриється кар’єрне зростання», – розповідає Євгеній.
«Я ще студент, а заробляю більше, ніж мій дядько-професіонал зі стажем!»
Володимир Романов, 19 років
дорожній робітник
стаж роботи у компанії – 1 рік.
досвід:
  • дорожній робітник, ділянка будівництва автотраси Н-31 «Дніпро – Решетилівка».
  • дорожній робітник, ділянка поточного середнього ремонту автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине».

Студент Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.

«У компанії я фактично з позаминулого літа. Набирався досвіду під час виробничих практик. Спершу працював дорожнім робітником на будівництві ділянки траси Н-31 поблизу Петриківки. Тепер відновлюю дорогу М-04 на відрізку від Павлограда до межі з Донецькою областю», – розповідає один із наймолодших працівників компанії Володимир Романов. Цього літа він закінчує навчання у Барському фаховому коледжі дорожнього транспорту. Одночасно з дипломом про освіту отримає й нову посаду в нашій компанії.
«Що вмію робити? Та вже майже все. Переймаю у свого наставника Олексія Тимченка тонкощі роботи з геодезичним обладнанням. Сподіваюся, що після захисту диплома перейду працювати на посаду молодшого геодезиста. А наразі я дорожній робітник.
Прикольно, що також дорожнім робітником, але в іншій компанії, працює і мій рідний дядько. Ми як разом збираємося, то маємо про що погомоніти. Наприклад, як на Вінниччині, де він працює, влаштовують дорожній одяг, які матеріали використовують, з якою технікою працюють. І, звісно ж, порівнюємо умови праці. Можете собі уявити: я, студент, заробляю більше, ніж дядько-професіонал зі стажем!
Лайфхак для тих, хто шукає роботу: дивіться, скільки проєктів має компанія. Якщо їх два-три – то стабільної роботи не буде, а коли лічба йде на десятки – то зможете працювати довго і заробити дуже пристойні гроші. Я, наприклад, працюю всього пару років, а вже спонсорую відновлення будинку в себе вдома на Вінниччині. Ну, і трохи відкладаю на навчання. Хочу здобути вищу освіту, і компанія створює для цього всі можливості», – розповів Володимир.
На Дніпропетровщині ми реалізовуємо один із найбільших інфраструктурних проєктів країни – будуємо автотрасу Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
З 2017 року «Автомагістраль-Південь» збудувала понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів.
Усі етапи будівництва супроводжують працівники геодезичної служби компанії. Вони проводять вимірювання на місцевості, виконують обчислення, трасування майбутньої дороги з виносом смуги відведення, визначають місця для підготовчих та земляних робіт тощо.
Застосовують ультрасучасні GNSS-приймачі та передове програмне забезпечення, аби багатотонні будівельні машини виконали всі роботи у строгій відповідності до проєктних габаритів та відміток.

І можете бути певними, що нова дорога з Дніпра до столиці буде комфортною для швидкісного пересування, адже всі будівельні роботи проведені винятково кваліфікованими працівниками.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас зі співробітниками компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру України.
Сьогодні розповімо про талановитих працівників «Автомагістралі-Південь» зі Львівської області.
«Ціную можливості, які дає компанія, а також стабільну та високу зарплату»
Олег Процяк, 27 років, дорожній майстер
Олег родом із міста Дубляни, що на Львівщині. Із дружиною проживає у місті Дрогобич. Вищу освіту здобув у «Львівській політехніці» за спеціальністю «Будівництво доріг та аеродромів». З 2016 року будував автомагістралі у Польщі.
«Працював на асфальтоукладачах та котках. За чотири роки об’їздив всю країну та дуже добре вивчив мову. Свою родину бачив нечасто, приблизно раз-два на місяць. Добре, що мав автомобіль, інакше бував би вдома ще рідше. Платили непогано, але не настільки, аби жити окремо від родини. Мене не покидало відчуття, що все це тимчасове, і що в Польщі я лише гість. Крім того, дружина постійно нарікала, що рідко бачимося. Тому я поставив перед собою завдання знайти роботу в Україні. Така можливість випала у 2020-му, коли почалась пандемія. А в Україні саме в розпалі була програма «Велике будівництво». Тому не тільки я, але й чимало моїх колег у Польщі почали шукати роботу вдома. У Фейсбуці знайшов вакансії в «Автомагістралі-Південь» і записався на співбесіду. З тих пір працюю на рідній Львівщині. Наразі відновлюємо автотрасу Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква». Ціную можливості, які дає компанія, а також стабільну та високу зарплату. Працювати деінде за кордоном бажання більше немає. Планую у найближчі роки піднятись кар’єрною драбиною до виконроба, а згодом – іще вище», – розповів Олег Процяк.
«Нарешті знайшов на Батьківщині можливості для професійного зростання»
Роман Круль, 34 роки, оператор асфальтоукладача
Родом із села Воютичі Самбірського району Львівщини. За освітою психолог. Дорожню освіту здобув у Польщі на спеціалізованих курсах в 2018 році.
«Свого часу через брак роботи в Україні працевлаштувався у Польщі. У цій країні затребувані дорожні працівники. Спочатку працював майстром із влаштування бруківки, а згодом вирішив здобути новий фах і записався на курси. За півроку став оператором асфальтоукладача, адже за роботу на цій позиції оплата значно вища. Працював на різноманітних проєктах у Познані, Кракові, Вроцлаві та Варшаві. Платили непогано, за житло сплачував роботодавець. Кожні два тижні мав вихідні, разом із колегами вирушав автомобілем в Україну. Проте часу, щоби повноцінно побачитися з рідними, не вистачало. Довга дорога, черги, тривале проходження митниці – усе це надзвичайно втомлювало. А липні 2020 року стався карантин, нам усім сказали повертатися в Україну. Чесно кажучи, не сильно й засмутився, адже давно розмірковував над пошуками роботи вдома. В інтернеті натрапив на вакансію оператора асфальтоукладача в «Автомагістралі-Південь». Роботу пропонували на Львівщині – для мене просто ідеальний варіант. У відділі кадрів мені оголосили умови праці та рівень зарплатні. Чесно кажучи, не відразу й повірив! А коли дружина дізналась, що мої закордонні мандри завершились, то стрибала від щастя. Нарешті знайшов на Батьківщині можливості для професійного зростання. Пишаюсь тим фактом, що добре заробляти можна і в рідній країні. Відчуваю себе затребуваним спеціалістом. Крім того, мені подобається працювати із найновішою спецтехнікою, яка нічим не поступається зразкам у європейських компаніях. За кордон поїду тепер лише щоби засмагати на пляжі», – поділився Роман Круль.
«Будую свої плани на майбутнє лише в рідній державі»
Олег Солтис, 25 років, дорожній майстер
Олег родом із села Великі Дідушичі Стрийського району Львівської області. Вищу освіту здобув у «Львівській політехніці» на факультеті «Будівництво доріг та аеродромів». Кілька років працював у дорожньо-будівельних проєктах в Німеччині.
«Заробітки в Німеччині – то моя давня мрія. Багато знайомих розповідали про суперові зарплати. Коли і мені випала така можливість, то поїхав у Нижню Саксонію. Працював на будівництві житлових будинків в місті Пайне. Але не так сталося, як гадалось. Бо обіцяли мені одне, а отримав інше. Зарплатня нижча, за харчі платиш, лише проживання коштом роботодавця. Це було дуже незручно і невигідно, а тому швидко набридло. Вирішив знайти роботу в Україні. Після університету я не працював за фахом, але мій однокурсник, який працює в «Автомагістралі-Південь», переконав таки спробувати сили в дорожньому будівництві. У той час програма «Велике будівництво» набирала обертів. Я надіслав резюме і, можна сказати, витягнув щасливий лотерейний білет. Мене прийняли в компанію, дали роботу в рідній області, що дозволяє мені частіше бачити своїх рідних. При цьому зарплатня та умови праці мене абсолютно влаштовують. Може, за кордоном і платять космічні зарплати, але я в обіцянки більше не вірю. Добре там, де нас нема. А я будую свої плани на майбутнє лише у рідній державі. Мрію придбати власне житло за соціальною програмою компанії. Упевнений, що все складеться так, як я планую», – розповів Олег Солтис.
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розпочала реалізацію нового проєкту на Запоріжжі – поточний середній ремонт автошляху Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка» загальною протяжністю 41,6 км.
Траса Т-08-20 – автомобільний шлях територіального значення у Запорізькій області. Дорога є популярним туристичним маршрутом до курортів Азовського моря. За останні десятиліття на ній проводили лише аварійні ремонти.
Роботи стартували на ділянці км 2+848 – км 44+415 від селища Якимівка у напрямку селища Кирилівка. Наразі наші бригади виконують комплекс робіт з фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Незабаром на об’єкті розпочнуться роботи зі влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Для реалізації проєкту потрібно понад 70 тис. т асфальтобетонних сумішей. На об’єкт їх постачатимуть із нашої нової виробничої бази у місті Мелітополь, де почав роботу надсучасний асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т/год.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• укріплення узбіччя;
• облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
• ремонт водопропускних труб;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ПЛАНОВА ПІКОВА ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 160 працівників;
• 80 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Під час влаштування шарів асфальтобетонного покриття ремонт траси відбуватиметься у цілодобовому режимі. Фахівці компанії максимально швидко відновлять туристичний напрямок, адже під час курортного сезону автошляхом користуються сотні тисяч автомобілістів. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайтн про свою безпеку та оточуючих.
ДОВІДКОВО:
Автотраса Т-08-20 протяжністю 41,6 км проходить територією Якимівського району Запорізької області через населені пункти Кирилівка, Лиманське, Косих, Шелюги, Мала Тернівка та Якимівка. Відновлення автошляху дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху до курортів Азовського моря.
Будуємо Україну разом!