Новини

Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» добігає кінця. Участь у ньому брали працівники «Автомагістралі-Південь», чиї успіхи в роботі вплинули на ефективність реалізації проєктів компанії у 2020 році.
Знайомство з учасниками конкурсу завершуємо представленням Сергія Голубова, начальника ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
У дорожньо-будівельній галузі Сергій Голубов працює шостий рік. За цей порівняно невеликий відрізок часу випускник Одеської державної академії будівництва та архітектури зумів пройти від посади геодезиста до керівника ділянки будівництва одного із найбільш масштабних дорожніх проєктів в Україні.
«Досвід роботи здобув у компанії «Автомагістраль-Південь». Брав участь у реалізації досить складних та цікавих проєктів, зокрема, у капітальному ремонті автотраси М-05 «Київ-Одеса» та будівництві злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту. Та найбільше надихає участь у проєкті будівництва однієї з найкращих швидкісних магістралей в Україні – автошляху Н-31. Під час спорудження дороги використовуємо найсучасніші технології. Крім того, разом зі мною працюють висококласні професіонали», – розповів Сергій Голубов.
Рекордною подією 2020 року Сергій Голубов називає успішне будівництво і здачу в експлуатацію ділянки траси Н-31 протяжністю 19 км.
«Будівництво ділянки швидкісної магістралі ми розпочали 2017 року, а 2020-го темпи реалізації проєкту зросли у півтора разу і досягли рекордних показників. Будівництво дороги Н-31 велось одразу на дев’яти відрізках загальною протяжністю понад 28 км. Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси, а на решті триває комплекс робіт з облаштування дороги. Хоч наші асфальтобетонні заводи у зимовий період і не працюють, робота на трасі не припиняється. Наразі керую будівництвом важливої транспортної розв’язки та підходів до мосту через канал «Дніпро-Донбас». Варто зазначити, що під час реалізації проєкту було використано найсучаснішу техніку. Зокрема, інноваційну систему Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів. Також ми задіяли систему автоматичного управління технікою TOPCON 3D-MC2, яка встановлена на бульдозерах та працює на основі супутникової системи навігації. Окремо варто згадати використання найсучасніших перевантажувачів асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, завдяки яким на дорожньому покритті відсутні поперечні стики, а сама дорога виходить більш рівна та якісніша. І вже найближчим часом автомобілісти зможуть скористатись нової автодорогою й по-справжньому оцінити якість нашої праці», – зазначив Сергій.
2021-й обіцяє стати не менш насиченим на події, вважає Голубов. Адже «Автомагістраль-Південь» цього сезону розпочне будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» до межі з Полтавською областю.
«Окрім спорудження автошляху, наші бригади також розпочнуть будівництво грандіозної мостової споруди – 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, а також чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів. Упевнений, що саме 2021 рік стане дійсно рекордним», – розповів начальник ділянки будівництва автотраси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
Колеги, найближчим часом журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Разом – до нових перемог!
«Автомагістраль-Південь» розширює низку програм підтримки профільних навчальних закладів.
Ми пропонуємо навчальним закладам підвищити кваліфікацію викладачів. До проведення лекцій і майстер-класів компанія залучає своїх кращих спеціалістів. Співробітники профільних навчальних закладів отримають унікальну можливість ознайомитись з найсучаснішими технологіями та технікою у галузі дорожнього будівництва. Головна цінність таких зустрічей – практичний досвід спеціалістів, які працюють із новим обладнанням.
Минулого тижня компанія провела дводенний практичний семінар для викладачів Барського коледжу транспорту та будівництва. Про основні види робіт геодезичної служби при будівництві та ремонті автомобільних доріг нашим багаторічним партнерам розповів керівник геодезичної служби «Автомагістралі-Південь» Олександр Онищенко. Він також ознайомив викладачів спеціальних дисциплін коледжу з вимогами щодо ведення виконавчої документації та роботі з алгоритмами зйомки на місцевості за допомогою роботизованого тахеометра Trimble та GNSS приймача Sokkia.
Під час семінару-практикуму було проведено складання цифрової моделі місцевості, яку студенти зможуть використовувати для проєктування автомобільних доріг у програмах «CREDO ДОРОГИ» та «Autocad Civil 3D». Слухачам також було продемонстровано технологію передачі роботизованим тахеометром даних на спецтехніку, що дозволяє автоматично відтворювати проєктовану поверхню земляного полотна і дорожнього одягу.
«Ми продемонстрували практичне застосування надсучасного геодезичного обладнання. Це надзвичайно важлива місія, адже нові технології з’являються щороку, тож завдяки нам викладачі коледжу завжди триматимуть руку на пульсі подій. А разом із ними – і студенти, яких вони навчають. Це дозволить випускникам швидко адаптуватися при влаштуванні на роботу. Окремо хочу подякувати викладачам коледжу, які за понад 15 годин лекційного часу продемонстрували завзяття та старанність. Жодних сумнівів, що разом із такими наставниками студенти отримають висококласну освіту. А ще ми провели зустріч з учнями коледжу та відповіли на низку питань щодо працевлаштування в «Автомагістралі-Південь», – розповів Олександр Онищенко.
Окрім співпраці із профільним закладами освіти з підвищення кваліфікації викладачів, цього року компанія також планує збільшити кількість студентів, яким запропонуємо виробничу практику. Вони матимуть нагоду не тільки вчитись та здобувати практичні знання у кращій дорожній компанії країни, але й отримувати гідну винагороду за роботу! Обов’язкове розширимо нашу програму стипендій для талановитих студентів.
Майже 100 кілометрів доріг відновила «Автомагістраль-Південь» 2020 року у Львівській області.
Реалізація відразу кількох інфраструктурних проєктів підвищила туристичну привабливість регіону і забезпечила якісне автотранспортне сполучення країни із популярними курортами Прикарпаття.
Як це було – дивіться у нашому відеоогляді.
На початку вересня 2020 року компанія завершила поточний середній ремонт ділянок траси Т-14-02 «Східниця-Пісочна». У той же період розпочався ремонт гірської дороги С141516 «Славське-Хащованя», яка сполучає гірськолижні курорти Львівської та Закарпатської областей – Тисовець, Орявчик, Плай, Славське, Волосянка, Захар Беркут, Пилипець, Ізки.
Також торік розпочато будівництво ділянки дороги «Східниця-Пісочна» в об’їзд міста Трускавець протяжністю 3,8 км.

Не менш важливе значення для регіону має відновлення автодороги Т-14-25 «Миколаїв-Городок-Жовква-К.Бузька-Бібрка». Новий шлях суттєво розвантажить Львів від транзитного автотранспорту.
Також після відновлення ділянки автошляху «Мостиська-Краковець» значно скоротився час у дорозі між пунктами пропуску через державний кордон із Республікою Польща «Шегині-Медика» та «Краковець-Корчова».
Крім того, у 2020 році ми завершили поточний середній ремонт дороги державного значення М-06 «Київ-Чоп» загальною протяжністю 14,6 км та розпочали ремонтні роботи на дорозі Р-15 «Ковель-В.Волинський-Червоноград-Жовква».
Торік працювали і в самому Львові – капітально відремонтували вулицю Личаківську. Це один із найскладніших проєктів минулого року в області.
Виробничі потужності компанії на Львівщині складаються з двох баз. На одній із них у селищі Жвирка діє асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 тонн на годину. Тут же розміщена змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400 продуктивністю 400 тонн на годину. На другій виробничій базі у селі Ходовичі працює АБЗ «Кредмаш ДС-1687» продуктивністю 160 тонн на годину.
До роботи на об’єктах у 2020 році залучено більше 300 працівників та понад 150 одиниць спецтехніки.
Дороги Львівської області «Автомагістраль-Південь» відновлює майже 10 років і готова виконати найамбітніші проєкти.
Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» триває. Сьогодні розповімо про Сергія Гарбуза – керівника дільниці з будівництва злітно-посадкової смуги у міжнародному аеропорту «Одеса».
У дорожньо-будівельній галузі Сергій Гарбуз працює 18-ий рік. Вищу освіту інженера-будівельника здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. Брав участь у масштабних проєктах в Україні та за кордоном. Зокрема, у будівництві автодороги М-05 «Київ-Одеса», північного обходу Житомира, капітальному ремонті автотрас М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» та М-27 «Харків-Красноград-Перещепине», прокладанні дороги у важкодоступній гірській місцевості в Марокко.
«Мав нагоду застосувати свої знання та вміння під час спорудження перонів «D», «F», «S», рульових та магістральних доріжок, місць стоянок літаків міжнародного аеропорту «Бориспіль», та також перону столичного аеропорту «Жуляни». А от давню мрію – збудувати злітно-посадкову смугу – вдалося здійснити саме в «Автомагістралі-Південь». Саме у нашій компанії вдалося досягнути найвищого рівня професіоналізму», – розповів Сергій Гарбуз.
Рекорд!
Рекордною подією 2020 року стало успішне завершення будівництва злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Одеса», вважає Сергій Гарбуз.
«Жодних сумнівів: нова ЗПС в одеському аеропорту є однією із найкращих та найсучасніших в країні. Будівництво розпочалось у 2017 році і тривало 31 місяць. Під час будівництва ми використовували технології, яких немає не тільки на вітчизняному ринку, але і у Східній Європі загалом. Зокрема, задіяли унікальний бетоноукладальний комплекс американського виробництва Gomaco GP4. Крім того, під час реалізації проєкту «Автомагістраль-Південь» створила власну виробничо-технічну базу на території аеропорту, де було розміщено два бетонні заводи та грунтозмішувальну установку. За цей час ми виконали величезний обсяг робіт. Загалом було влаштовано понад 700 тисяч тонн сумішей. Конструктив нової ЗПС має товщину 105 см, і з них 40-сантиметровий верхній шар – «важкий бетон». Влаштування бетонного покриття велось без стаціонарної опалубки шириною 7,5 м за один прохід. Нова ЗПС має довжину 2800 м та ширину – 60 м. Окрім цього, біля нового терміналу ми також побудували сучасний перон для літаків загальною площею 46 тис. кв. м. Ми надзвичайно пишаємось результатом. Уже найближчим часом перший літак приземлиться на новій смузі, і гості міста зможуть по-справжньому оцінити нашу роботу», – зазначив Сергій Гарбуз.
За його словами, зараз нова ЗПС готується приймати літаки. Наразі проводиться випробування світлосигнального, радіонавігаційного та метеорологічного обладнання.
«Несуча спроможність нової ЗПС дозволить приймати майже в два рази більше літаків, зокрема судна типу Вoeing-757 і 767, а також місткістю до 300 пасажирів. Для курортної Одеси такі проєкти допоможуть підняти туристичну привабливість. Аеропорт зможе співпрацювати із провідними європейськими компаніями-лоукостерами, а це значить, що ціни на авіаквитки будуть значно дешевшими», – резюмував Сергій.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів!
Розкажіть, яких досягнень у 2020 році досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!!!
Скористайтесь шансом долучитись до найбільшої та найкращої дорожньої компанії в Україні.
Нам потрібні:
Начальник дільниці
Умови:
Робота в різних регіонах України. Службовий транспо
Начальник дільницірт, проживання, харчування за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Управління виробничо-господарською діяльністю дільниці, складання графіків виконання робіт, організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності, взаємодія з представниками Замовника та контролюючих організацій.
Виконроб
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння та досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності.
Майстер
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння та досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Геодезист
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD, Civil 3D), вміння та досвід роботи з електронним та оптичним геодезичним обладнанням (тахеометр, GNSS-приймач, нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Виконання геодезичних зйомок з складанням топо-геодезичних планів, прив’язка об’єктів з виносом в натуру проектних даних, геодезичні вимірювання (розбивка, нівелювання), геодезичний контроль дорожньо-будівельних робіт, ведення та складання виконавчих схем і документації
Інженер ВТК
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – 3 роки, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD, MS Project), досвід роботи з геодезичним обладнанням (нівелір), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль виробничо-господарської діяльності дільниці, контроль якості виконання робіт, складання графіків виконання робіт, контроль ведення, опрацювання та оформлення виконавчої документації, контроль та облік обсягів виконаних робіт, взаємодія з представниками Замовника та контролюючих організацій
Інженер-лаборант
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль якості матеріалів та дорожньо-будівельних робіт, лабораторні випробовування та дослідження матеріалів та продукції для визначення відповідності діючим нормативним вимогам, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Інженер з безпеки руху
Умови:
Робота в різних регіонах України. Проживання, харчування, проїзд за рахунок підприємства. Повна зайнятість з індивідуальним графіком відпусток.
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді в дорожньо-будівельній галузі – понад 1 рік, володіння ПК (MS Office, Internet), знання дорожньо-будівельних нормативних документів
Обов’язки:
Контроль за виконанням усіма працівниками автотранспортного підрозділу підприємства правил дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів (спецмашин), інструкцій, наказів та інших керівних матеріалів з питань забезпечення безпеки руху. Розробка організаційно-технічних заходів щодо запобігання ДТП, укріплення трудової і транспортної дисципліни.
Телефонуйте: 067 132 26 98, 067 150 21 19
або відправляйте резюме: rabota@automagistral.com.ua.
Поспішайте, кількість нових вакансій обмежена!
«АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» – ЦІНУЄМО ПРОФЕСІОНАЛІВ!
В Україну знову прийшли рясні снігопади, рвучкий вітер та ожеледиця. Служба експлуатаційного утримання автошляхів «Автомагістралі-Південь» вивела на автотраси у Київській, Одеській, Харківській та Дніпропетровській областях понад 100 одиниць снігоприбиральної спецтехніки та мобілізувала понад 275 співробітників.
Найбільше опадів у Київській області, де за добу випало 30 см снігу. Наша команда у цілодобовому режимі стежить за станом доріг Київщини та розчищає від снігу траси М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
Наші спеціалісти також працюють над усуненням ожеледиці на дорогах. Для цього за останню добу використали близько 4000 тонн фрикційних матеріалів.
У результаті оперативних дій усі автошляхи, експлуатаційне утримання яких здійснює «Автомагістраль-Південь», якісно оброблені й залишаються проїзними для автотранспорту.
Експлуатаційна служба компанії закликає водіїв найближчим часом утриматись від подорожей автомобілем. Це потрібно, аби спецтехніка безперешкодно завершила прибирання снігу.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський» у Київській області, 192 км автошляху М-05 – в Одеській та 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» – у Харківській. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання автодоріг є Дніпропетровська область, де під нашою опікою перебувають усі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Ти випускник вищого, або професійно-технічного навчального закладу?
У тебе ще не має досвіду, але хочеш одразу досить високу зарплату? Перспективу швидкого кар’єрного зростання? Нових друзів з дуже дружньої команди? Соціальний пакет?
Тоді це твій шанс!!!
Найбільша та найкраща дорожня компанія країни «Автомагістраль-Південь» оголошує набір молодих спеціалістів!
Наші фахівці допоможуть тобі стати справжнім професіоналом європейського рівня. Ти будеш працювати із найсучаснішою технікою і отримаєш унікальний досвід роботи у найбільших інфраструктурних проєктах.
Поспішай, кількість місць обмежена!
Нам потрібні:
Молодший майстер
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Організація та контроль виконання дорожньо-будівельних робіт, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності.
Молодший геодезист
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Виконання геодезичних зйомок, прив’язка об’єктів з виносом в натуру проектних даних, геодезичні вимірювання (розбивка, нівелювання), геодезичний контроль дорожньо-будівельних робіт.
Інженер ВТК
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet, Autodesk AutoCAD), вміння роботи з геодезичним обладнанням (нівелір).
Обов’язки:
Контроль якості виконання робіт, опрацювання та оформлення виконавчої документації, контроль та облік обсягів виконаних робіт.
Лаборант
Вимоги:
Професійно-технічна або вища освіта, володіння ПК (MS Office, Internet)
Обов’язки:
Контроль якості матеріалів та дорожньо-будівельних робіт, лабораторні випробовування та дослідження матеріалів та продукції для визначення відповідності діючим нормативним вимогам, складання та ведення виконавчої виробничої документації та звітності
Приєднуйся до нашої команди!
Телефонуй або відправляй резюме: rabota@automagistral.com.ua
067 132 26 98
067 150 21 19
«АВТОМАГІСТРАЛЬ – ПІВДЕНЬ» – ТВІЙ ШАНС НА УСПІХ!
Сьогоднішній учасник нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!» володіє унікальним досвідом.
Дмитро Шульга, керівник проєктів компанії у Луганській області, вміє в експрес-режимі організувати виробничі потужності та команду для роботи в новому для компанії регіоні та забезпечувати швидку та якісну реалізацію проєктів. Саме за його безпосередньої участі «Автомагістраль-Південь» 2020 року розширила географію проєктів на Луганську область, і в 10-му регіоні нашої присутності здійснено масштабне відновлення стратегічних маршрутів. Із понад 200 км, запланованих Службою автомобільних доріг у Луганській області, силами «Автомагістралі-Південь» було відремонтовано майже 60 км.
Дмитро Шульга працює у дорожньо-будівельній галузі 17 рік. Дві вищі освіти – з організації перевезень і управління на автомобільному транспорті та інженера-будівельника – здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. У компанії – з 2017 року.
«Перша посада – інженер відділу технічного контролю проєктів у Сумській області. Згодом став провідним інженером, а 2020 року мені довірили керівництво проєктами у новому для компанії регіоні – у Луганській області. Досі ми тут не працювали, а завдання перед нами поставили дуже відповідальне – відновити вкрай важливі транспортні коридори регіону. Зокрема, «дорогу життя» Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар» на ділянці км 7+400 – км 44+960 та Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк» на відрізку км 20+000 – км 39+960», – розповів Дмитро Шульга.
За його словами, у багатьох місцях автотрас дорожнє покриття було фактично знищене пересуванням важкої військової техніки. Останні ямкові ремонти на них проводили понад 10 років тому. Проте компанія зуміла професійно та в максимально стислі терміни відновити комфортний проїзд десятками кілометрів доріг.
Рекорд!
Рекордною подією 2020 року Дмитро Шульга вважає відновлення майже 40-кілометрової ділянки автодороги Т-13-06, здійснене за 4 місяці.
«Ми почали середній поточний ремонт траси «Сєвєродонецьк-Новоайдар» у квітні, а вже на «екваторі» липня завершили влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття. Це рекорд для нашої компанії. Для досягнення цього результату треба було залучити кілька факторів. Насамперед – організувати цілодобовий режим робіт та своєчасну доставку матеріалів та спецтехніки на об’єкти. Мій досвід дозволив максимально ефективно налагодити всі ланки робочого процесу. Пишаюсь цим, адже довелось керувати командою справжніх фахівців, які працювали non-stop та завжди вправно виконували поставлені задачі», – розповів Дмитро Шульга.
За чотири місяці на ділянці автодороги Т-13-06 було виконано понад 46 тис. кубометрів земляних робіт, влаштовано майже 2 тис. тонн основи зі ЩПС, понад 100 тис. тонн суміші фрезерованої, обробленої в’язучим, понад 160 тис. тонн асфальтобетонних сумішей. Крім того, компанія влаштувала понад 5 км монолітного лотка та понад 2,5 км бар’єрного огородження. На перешкоді не стали й масштабні пожежі, які влітку 2020 року вирували у районі проведення робіт. Навпаки – саме відремонтована компанією ділянка автотраси Т-13-06 дозволила підрозділам рятувальників швидко дістатися до місця надзвичайної ситуації.
За словами Дмитра Шульги, у 2021 році компанія запланувала іще масштабніші роботи у Луганській області.
«Маємо завершити влаштування верхнього шару та ряд супутніх робот на автошляху Н-21. Також виконаємо середній поточний ремонт 35 км траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» та 14 км дороги Т-13-02 «Танюшівка (пункт контролю)-Новопсков-Старобільськ-Рубіжне-Новодружеськ-Лисичанськ-Соледар-Бахмут». Потужності компанії у регіоні дозволяють будувати та відновлювати об’єкти будь-якої складності», – підсумував Дмитро.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень 2020 року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!
У центральному офісі «Автомагістралі-Південь» відбулась зустріч представників Ради директорів компанії з керівниками основних підрозділів та проєктів.
Генеральний директор Микола Тимофеєв окреслив стратегію розвитку компанії на 2021-2023 роки.
Насамперед, «Автомагістраль-Південь» посилить кадровий потенціал і створюватиме умови для залучення в компанію кращих фахівців дорожньої сфери. За рахунок спільних програм з профільними навчальними закладами зростуть інвестиції у підготовку молодих спеціалістів.
Другий напрямок розвитку – збільшення капітальних інвестицій. У 2021 році компанія планує витратити на модернізацію виробничих потужностей, оновлення та розширення парку техніки, збільшення вагонного парку понад 1,5 млрд грн.
Третій напрямок – активне просування на суміжні ринки: експлуатація доріг, мостобудування.
Компанія також планує значно підвищити ефективність операційних процесів, більшість із яких автоматизує. «Автомагістраль-Південь» переходить на електронний документообіг!
«У 2021 році автоматизація всіх управлінських процесів у компанії стоїть на першому місці. Це автоматизація документообігу, використання найбільш сучасних технологій автоматизованого управління підприємством», – зазначив Микола Тимофеєв.
Окрему увагу керівник нашої компанії приділив соціальній відповідальності та безпеці праці.
«Ми оголосили 2021-й роком нульової толерантності до виробничого травматизму. Значну кількість проєктів ми реалізуємо рекордними темпами, майже цілодобово. Тому безпека співробітників – першочергове завдання керівників проєктів. Будь-який випадок недотримання норм безпеки праці отримає найжорсткіше реагування», – наголосив Микола Тимофеєв.
Заступник генерального директора з будівництва та ремонту автодоріг Валерій Вакарчук анонсував виробничий план компанії на 2021 рік. Про його деталі ми розкажемо трохи згодом. Нині ж зазначимо, що вже цього місяця компанія розпочинає масштабну кампанію із залучення нового персоналу – начальників дільниць, інженерів, виконробів, майстрів, геодезистів, лаборантів. Отже, план компанії промовистий – значно збільшити обсяги робіт порівняно з 2020 роком.
Після виступу керівництва компанії представник кожного за наших регіональних підрозділів відзвітував про підсумки діяльності у 2020 році, а також проінформував про стан підготовки виробничих баз, ділянок інженерного супроводу, кадрів до нового сезону.
Конференція керівників продовжить роботу ще два дні.
Управлінський тренінг за участю професійних бізнес-тренерів відбудеться 5-6 лютого. Регіональні керівники та керівники проєктів зможуть підвищити кваліфікацію та оволодіти новими навичками управління трудовими колективами, адміністрування бізнес-процесів тощо.
У 2020 році за програмою «Велике будівництво» компанія «Автомагістраль- Південь» відновила у Сумській області близько 80 км автодоріг. Які автошляхи в регіоні зроблено з європейською якістю – дивіться у нашому відеоогляді.
Найбільший минулорічний об’єкт компанії у Сумській області – автотраса Н-07 «Київ-Суми-Юнаківка». За сезон 2020 ми відновили середнім та капітальним ремонтами чотири ділянки дороги загальною протяжністю понад 70 км. На 244-му кілометрі траси Н-07 у селі Правдюки ми виконали реконструкцію аварійного мосту, замінивши старий залізобетонний конструктив сучасною спорудою із металевих гофрованих конструкцій аркового типу.

Окрім відновлення траси Н-07, у 2020 році компанія виконала поточний середній ремонт 9 км автошляху Р-65 «КПП «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів- КПП «Катеринівка».
Ще один об’єкт «Автомагістралі- Південь» на Сумщині, який розпочався у сезоні 2020 – поточний середній ремонт окремих ділянок автомобільної дороги Н-12 «Суми-Полтава» загальною протяжністю 37 км.
Дороги Сумщини ми відновлюємо з 2017 року. Перший наш проєкт – ремонт автотраси Т-19-07 «Шостка-Кролевець». Загалом компанія відремонтувала в області понад 110 км автошляхів і три мости.
Сумщину розглядаємо як стратегічно важливий для себе регіон, тому в області створена потужна виробнича база. У селищі Степанівка працює асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т на год. та змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400 продуктивністю 400 т на год.
На виробничій базі у Глухові діє АБЗ Benninghoven MBA 2000 продуктивністю 160 т на год.
Штат працівників «Автомагістралі-Південь», залучених до роботи на об’єктах у регіоні, минулого року склав близько 300 осіб, а кількість техніки – 200 одиниць. Компанія також створила в області понад 100 робочих місць.
Сподіваємося, що в 2021 році фінансування дорожніх робіт здійснюватиметься на належному рівні, що дозволить відновити у Сумській області всі основні дороги державного значення й забезпечити якісне транспортне сполучення з сусідніми Чернігівською та Київською областями. «Автомагістраль-Південь» готова до виконання цього амбіційного завдання з гарантованою високою якістю.
Останні дні наша служба експлуатації та утримання доріг в Одеській області працює 24 години на добу. За цей час на Одещині випала неймовірна кількість опадів, а снігові замети подекуди сягають понад 2 м.
Очищення від снігу та ожеледі 200-кілометрової ділянки автошляху М-05 «Київ-Одеса» здійснюють 40 одиниць спецтехніки та близько 100 працівників. Прибирання снігу почалось у перші години снігопаду, але негода виявилась настільки потужною, що десятки автомобілів все одно застрягли посеред автотраси. Не рухалася навіть спецтехніка ДСНС. Але поступово рух був відновлений, а люди – врятовані.
У перші два дні снігопадів працівники компанії визволили із заметів водіїв близько ста автомобілів, зокрема автобус із дітьми.
«Наші хлопці діяли вкрай професійно та відчайдушно. Вони розуміли, що від них залежать людські життя, ніхто навіть не обмовився про відпочинок. У ці дні на сон випадало 3-4 години, однак усі розуміють, заради чого працюють. Адже це той момент, коли навіть служби порятунку не можуть дістатися до людей, які застрягли на трасі. Ми працюємо цілодобово у дві зміни. Одним із найважчих видався перший день снігопаду, 26 січня. Тоді наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка, зокрема, великогабаритну машину ДСНС», – розповів директор філії «Дорожній сервіс» з експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» Євген Кубарський.
За його словами, 27 січня наші бригади допомогли іще щонайменше 70 автомобілям на ділянці дороги М-05 між селами Знам’янка та Старі Маяки. Серед них був автобус із дітьми, фури та численні легкові автомобілі. Працівники компанії допомогли врятованим зі снігової пастки дістатись до найближчої АЗС, аби водії та пасажири зігрілися та відпочили. Наші хлопці проявили себе як справжні герої – вони розчищали не лише ділянку, яку обслуговує компанія, але і сусідні автодороги, де люди замерзали у заметах.
«Хочу подякувати керівнику дорожньо-експлуатаційної дільниці Миколі Козаку за стійкість, адже він за допомогою навантажувача майже самотужки розчистив місцеву дорогу біля селища Іванівка. Хоча ця ділянка не перебуває у зоні відповідальності компанії. Він просто побачив, що люди потребують допомоги, тому зробив усе можливе для порятунку. Окрема подяка дорожньому майстру Дмитру Березовському та механіку В’ячеславу Кумпану за проявлений професіоналізм. Вони справжні герої», – розповів прес-службі компанії «Автомагістраль-Південь» Євген Кубарський.
Компанія пишається своїми співробітниками та висловлює подяку нашим героїчним хлопцям з бригади Миколи Козака. Керівництво компанії вирішило нагородити співробітників, які мужньо боролись зі стихією та рятували людей.
Також окрему подяку висловлюємо:
машиністам перевантажувачів Олександрові Мельнику, Іллі Корчмарю та Анатолію Боцу;
машиністу автогрейдера Григорію Мишуренку;
машиністу бульдозера Олегові Рябощуку.
На Дніпропетровщині «Автомагістраль-Південь» реалізує найбільший інфраструктурний проєкт в Україні, відновлює сотні кілометрів доріг та забезпечує всесезонне утримання понад 3 тисяч км автошляхів. За кількістю проєктів це найбільший регіон присутності компанії, і саме про результати дорожньо-будівельних робіт у ньому – наша наступна відеорозповідь.
Найбільш масштабним проєктом «Автомагістралі-Південь» у Дніпропетровській області 2020 року стало будівництво чотирисмугового автошляху Н-31 «Дніпро-Кобеляки-Решетилівка», яке велося відразу на дев’яти ділянках загальною протяжністю понад 28 км. Темпи реалізації цього проєкту вражають: лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів. Наразі у верхньому шарі дорожнього покриття завершено 27 км траси. Також проєктом передбачене будівництво шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки, двох скотопрогонів, двох дворівневих транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».

У 2021 році розпочнеться спорудження іще 30 км дороги Н-31 на ділянці від каналу «Дніпро-Донбас» до межі з Полтавською областю. Відповідний найбільший договір у дорожньо-будівельній галузі в історії сучасної України «Автомагістраль- Південь» підписала наприкінці 2020-го.
Іще одним важливим проєктом у регіоні є будівництво другої черги південного обходу міста Дніпро від траси Н-08 до Південного мосту протяжністю 7 км.
Окрім робіт з будівництва, «Автомагістраль-Південь» 2020 року у режимі non-stop проводила поточні середні ремонти двох ділянок автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та понад 80 км трас Н-11 «Дніпро-Миколаїв» і Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя».
Загалом у Дніпропетровській області торік компанія відновила у верхньому шарі близько 130 км доріг. До робіт було залучено понад 1000 працівників і  700 одиниць спецтехніки, зокрема новітні перевантажувачі асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000.
В області створено шість виробничих баз, які обладнані високопродуктивними асфальтобетонними заводами та змішувальними установками. На виробничій базі у Новомосковську діє надсучасний науково-дослідний центр, який проводить випробування якості асфальтобетонних сумішей за передовою системою Superpave.
Компанія також здійснює всесезонне обслуговування та утримання майже 3000 км доріг державного значення.
Починаючи з 2017 року, «Автомагістраль-Південь» відремонтувала та побудувала в Дніпропетровській області понад 30 об’єктів загальною протяжністю понад 250 км.
В Україну прийшли сильні снігопади. Фактично надзвичайна ситуація склалася на Одещині, яка опинилась у справжній сніговій пастці. За добу тут випала місячна норма опадів – товщина снігового покрову перевищила 50 см. Для південного регіону це справжнє стихійне лихо.
Через значні навали снігу проїхати трасою М-05 на легковому автомобілі стало на деякий час майже неможливо, чимало машини просто вставали у заметах посеред дороги. Але експлуатаційна служба «Автомагістралі-Південь» не зупиняла роботу ані на хвилину. Траса була розчищена, наші співробітники врятували зі снігової пастки близько 20 машин поблизу селища Іванівка.
Про інтенсивність снігопаду свідчить той факт, що на порятунок водіям приїхала великогабаритна вантажівка ДСНС і також… застряла у снігу. Лише наша спецтехніки була здатна розблокували автомобілі та врятувати водіїв від сніжної пастки.
Окрім прибирання снігу, наші бригади також працюють над усуненням ожеледиці на дорогах. Для цього за останню добу використали близько 1800 тон фрикційних матеріалів.
Наразі роботи тривають, а наші фахівці працюють на автошляхах в Одеській та Київській областях у режимі non-stop.
Експлуатаційна служба компанії закликає водіїв найближчим часом утриматись від подорожей автомобілем. І дати можливість спецтехніці завершити прибирання снігу.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання 3,6 тис. км автодоріг у чотирьох областях. Зокрема, це 234 км міжнародних трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 “Київ-Харків-Довжанський” у Київській області. На Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05. У Харківській – М-29 «Харків-Перещепино» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» протяжністю 265 км. Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Поки асфальтобетонні заводи компанії на зимових канікулах, наш мостобудівний підрозділ продовжує активну роботу. Зокрема, на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» на Дніпропетровщині у цілодобовому режимі триває спорудження двох транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас».
РОЗВ’ЯЗКА КМ 21+900
Перша розв’язка розташована у Петриківському районі. Шляхопровід забезпечить пересічення у двох рівнях нової траси Н-31 з дорогою ІV категорії О041201 «Петриківка-Шульгівка». Мостова споруда має три прогони загальною довжиною 75 м та шириною 10,7 м.
Будівництво розв’язки ми розпочали у жовтні 2020 року. Наші бригади провели комплекс робіт із монтажу 18 балок довжиною 21 м і 33 м.
Також влаштовано монолітну плиту прогонової будови і перехідні плити на підходах до мостової споруди. Наразі триває влаштування монолітних тротуарів, конусів, бордюрного каменю і бар’єрного та перильного огородження.
РОЗВ’ЯЗКА КМ 27+970
Друга розв’язка розташована у Царичанському районі поблизу села Проточі. Вона забезпечить пересічення траси Н-31 з дорогою ІІІ категорії Т-04-12 «Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне». Довжина шляхопроводу становитиме 45 м, ширина – 26,7 м.
Роботи на об’єкті ми розпочали у листопаді 2020 року. Наші фахівці влаштували 60 буронабивних паль, «стакани» монолітних фундаментів, стійки проміжних опор та капітелі. Крім того, змонтовано ригелі та балки прогонових будов середнього прольоту над проїздом автошляху Т-04-12.
Тривають роботи зі влаштування монолітних шафових стінок та плит перекриття зазорів балок прогонових будов. Найближчим часом розпочнемо влаштування монолітної плити прогонових будов.
Окремо перед шляхопроводом збоку міста Дніпро у дренажному каналі проводимо роботи з влаштування збірної залізобетонної труби з ланок прямокутного перерізу довжиною 73,4 м.
МІСТ ЧЕРЕЗ КАНАЛ «ДНІПРО-ДОНБАС».
Будівництво мосту вкрай важливим для поточної та майбутньої реалізації проєкту траси Н-31. Адже саме завдяки його спорудженню буде поєднано лінійну ділянку будівництва км 26+600 – км 28+600, яка розділена каналом «Дніпро-Донбас», та забезпечено безперешкодну доставку будівельних матеріалів для подальшого будівництва траси.
Уже завершено монтаж балок прогонових будов та влаштовано перехідні плити. Продовжуються роботи з влаштування монолітної плити проїжджої частини.
Найближчим часом розпочнеться влаштування монолітних тротуарів, роботи з формування берегу каналу, розчищення дна та монтаж системи водовідведення.
Варто зазначити, що компанія «Автомагістраль-Південь» завжди турбується про довкілля. Під час робіт на каналі ми застосовуємо спеціальне обладнання, яке запобігає потраплянню мастила у воду.
Після завершення будівництва мостових споруд стане можливим рух автотранспорту на всій протяжності новозбудованої 28-кілометрової ділянки траси Н-31в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Нагадаємо, що у грудні 2020 року компанія підписала новий контракт на будівництво наступних 30 км чотирисмугової траси Н-31 від каналу «Дніпро-Донбас» (км 28+600) до межі з Полтавською областю. Роботи на цій ділянці також передбачають спорудження 600-метрової естакади за новітньою технологією поздовжнього насуву та пост-напруження, чотирьох транспортних розв’язок і шести шляхопроводів.
“Велике будівництво” не припиняється навіть узимку! Активно працюють мостобудівний підрозділ, служба експлуатаційного утримання автошляхів «Автомагістралі-Південь». А логістичний відділ компанії реалізує зимову програму формування складів щебню та інших інертних матеріалів.
До середини березня 2021 року на виробничих базах у різних регіонах буде заготовлено 2,2 млн тонн щебеню та інших інертних матеріалів. Це справді масштабна кампанія – аби завезти на кожну виробничу базу по кілька сотень тисяч тонн матеріалів, залучено 3100 залізничних вагонів і близько 200 самоскидів! Тобто, завдяки «Великому будівництву» увесь рік працюють не лише виробники матеріалів, а й логісти.
Сформованих складів матеріалів вистачить, аби забезпечити 3,5-4 місяці роботи АБЗ компанії, якщо виходити з обсягів роботи, виконаної у 2020 році. Звичайно, ми сподіваємось, що 2021 року обсяги зростуть, але в будь-якому випадку накопичений гігантський запас матеріалів гарантує впевнену та безперебійну роботу підприємства упродовж сезону. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов’язання.
Крім того, взимку ціни на будівельні матеріали традиційно нижчі, і це дає нам значну конкурентну перевагу.
«Автомагістраль-Південь» виставляє до якості будівельного матеріалу найжорсткіші вимоги. Кожну партію перед розвантаженням перевіряє лабораторна служба компанії, аби переконатись, що якість – на найвищому рівні.
Будуємо Україну разом!