Новини

Здобутки «Автомагістралі-Південь» не були б такими рекордними, якби не наші співробітниці. А їх у компанії понад дві сотні.
Так, ви не побачите жінок за кермом грейдера чи за влаштуванням асфальтобетонної суміші вручну – ці важкі виробничі завдання ми, чоловіки, виконуємо самі. Але найбільш відповідальні ділянки у компанії доручаємо саме жінкам. Як у сім’ї. Тому у нас лад у фінансах, чистота в інженерних розрахунках, затишок у роботі з персоналом і безпека в охороні праці.
Ми пишаємося нашими прекрасними колегами. Чимало з них пов’язали свою долю з компанією понад десять років тому, реалізували себе як професіонали, створили щасливі сім’ї, ростять дітей і будують Україну у буквальному сенсі. Цей безцінний внесок у розвиток компанії надихає нас усіх на творення, дарує енергію, вселяє впевненість.
Вітаючи з Міжнародним жіночим днем, ми бажаємо Вам, дорогі жінки, міцного здоров’я, сонячного настрою та бадьорості духу, добробуту і родинного затишку. Будьте щасливими і коханими!
Основним об’єктом мостового будівництва на трасі Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є міст через канал «Дніпро-Донбас» на км 28+132.
Ця переправа є вкрай важливою ланкою проєкту будівництва автошляху. Завершення її спорудження дозволить поєднати частини лінійної ділянки нової дороги км 26+600 – км 28+600 та забезпечити безперешкодну доставку матеріалів для будівництва траси до межі Дніпропетровської області.
Спорудження моста розпочалося у серпні 2020 року і проходило у кілька етапів.
Спершу з обох берегів каналу було облаштовано тимчасові штучні півострівці для можливості роботи важкої будівельної техніки.
Далі на них були влаштовані залізобетонні буронабивні палі та фундаменти під проміжні опори мосту.
Після влаштування опорних частин було проведено монтаж 42 балок прогонових будов по 33 м кожна.
Також уже влаштовано залізобетонну монолітну плиту проїжджої частини, монолітні тротуари.
Наразі тривають роботи з відсипання земляного полотна на ділянках підходів до моста, укріплення берегів каналу.
Аби запобігти потраплянню зливових вод у канал, міст буде обладнано системою збору води з проїзної частини і технологічних тротуарів у вертикальний сепаратор, який забезпечуватиме механічне очищення рідини від нафтопродуктів та завислих речовин. Окрім цього, спеціальна група водолазів проведе розчищення дна каналу та відновить його за допомогою збірних залізобетонних плит.
Повна довжина нового мосту становить 99,8 м, ширина – 27 м.
Для руху автотранспорту у двох напрямках відведено по дві смуги шириною 3,75 м.
Роботи зі спорудження мосту тривають у режимі 24/7. Будівництво без зупинок упродовж зими дозволило виконати більшість запланованого із випередженням графіка на 1 місяць.
Окрім мосту через канал, наші мостобудівельники паралельно виконують спорудження двох шляхопроводів, які є невід‘ємною частиною транспортних розв’язок на км 21+900 та км 27+970.
Будівництво шляхопроводу на км 21+900 уже на фінішній прямій: завершуємо бетонування конусів штучної споруди і плануємо незабаром влаштувати верхній шар покриття. Тому вже в найближчі місяці по новозбудованому шляхопроводу буде відкрито проїзд для транспорту.
Також поруч із будівництвом мосту через канал активно тривають роботи зі спорудження шляхопроводу на км 27+960 через дорогу Т-04-12 “Кам’янське-Шульгівка-Михайлівка-Котовка-Перещепине-Чернявщина-Жемчужне”. Основний обсяг цих робіт виконано достроково. Зараз наші мостобудівельники займаються влаштуванням монолітної плити проїзної частини.
Загалом уже в травні ми плануємо завершити будівництво мостових споруд, що дасть змогу відкрити повноцінний рух для транспорту на новозбудованих 28 км траси Н-31 в обхід населених пунктів Лобойківка та Петриківка.
Будуємо Україну разом!
Минулоріч «Автомагістраль-Південь» успішно відновила майже 24 км траси Н-23 «Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя» на Дніпропетровщині. Черговий проєкт поточного середнього ремонту автодороги Н-23 тепер триває у Запорізькій області – на 10-кілометровому відрізку км 272+849 – км 282+880 у напрямку від міста Запоріжжя до межі з Дніпропетровською областю.
Підготовчі роботи на ділянці ми розпочали у грудні 2020-го. Через несприятливі погодні умови основну частину ремонту перенесли на новий сезон.
Уже цьогоріч на початку березня наші бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся. Незабаром стартують роботи з влаштування шарів дорожнього одягу.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• посилення дорожньої основи на окремих ділянках;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування водовідведення з проїзної частини;
• ремонт та відновлення водопропускних труб;
• укріплення узбіччя;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ
• 80 працівників;
• 60 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ
• червень 2021 року.
ДОВІДКА
Автотраса Н-23 – важливий транспортний коридор національного значення протяжністю 255,8 км. Автодорога поєднує великі міста Кіровоградщини, Дніпропетровщини та Запоріжжя. За останні 50 років на ділянках траси у Запорізькій області проводили лише ямкові ремонти. Дорожнє покриття перебуває у жахливому стані через численні ями, напливи та колійність.
Роботами з поточного середнього ремонту автотраси Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» стартував дорожньо-будівельний сезон у Львівській області.
Дорогу Р-15 у Львівській області ми почали відновлювати торік у листопаді. На першій ділянці км 89+538 – км 114+311 протяжністю 24,7 км роботи проводились на 6-кілометровому відрізку від села Острів у напрямку межі з Волинською областю.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розпушення покриття;
• відновлення дорожньої основи методом холодного ресайклінгу;
• влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Ремонт другої ділянки км 137+000 – км 159+780 протяжністю 22,7 км проходив на відрізку від міста Великі Мости до межі Сокальського та Жовківського районів. Наші бригади влаштували верхній шар із ЩМА на 3 км автошляху.
Цього року на початку березня стартували роботи на першій ділянці. Наші бригади виконують розпушування зношеного асфальтобетонного покриття фрезою.
ПРОЄКТ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування шару основи зі ЩПС С-7;
• регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
• влаштування автобусних зупинок;
• укріплення узбіччя;
• монтаж водопропускних труб;
• облаштування з’їздів та примикань;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчиків для габаритно-вагового контролю.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• понад 70 працівників;
• 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ –
• липень 2021 року.
ДОВІДКОВО: Автошлях Р-15 має протяжність 151 км і поєднує обласні та районні центри північно-західних регіонів України. За останні роки дорога, яка перетинає туристичні маршрути Львівщини, почала руйнуватись і деякі ділянки перебувають у понівеченому стані. На дорожньому покритті численні ями, напливи та колійність, пересуватись трасою подекуди вкрай небезпечно.
«Автомагістраль-Південь» розширила мережу експлуатаційного утримання автошляхів у Київській області на 869 км. Компанія тепер відповідає за дороги національного, регіонального та територіального значення у Білоцерківському, Фастівському та Обухівському районах. Це майже половина всіх автотрас столичного регіону!
Для ефективного утримання доріг кількість дорожньо-експлуатаційних баз компанії в області збільшено до 9. Нові бази діють у Кончі-Заспі та Обухові. Поповнено парк спецтехніки та залучено нових працівників.
Експлуатаційне утримання автошляхів у Київській області ми розпочали у 2018 році.
Компанія також обслуговує 234 км трас М-05 «Київ-Одеса» та М-03 «Київ-Харків-Довжанський». Обидві траси цієї зими перебували у взірцевому стані – прибирання снігу та обробка покриття проводились максимально оперативно. Бригадам іноді доводилось працювати в цілодобовому режимі. Утім, експлуатаційна служба підтвердила, що компанія цінує репутацію і дотримується високих стандартів не лише у сфері дорожнього будівництва.
Нагадаємо, окрім Київщини «Автомагістраль-Південь» проводить експлуатаційне утримання ще у трьох регіонах. Зокрема, на Одещині компанія обслуговує 192 км автошляху М-05. У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепине» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта». Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис. км.
Одеська область – регіон, з якого розпочався шлях до успіху «Автомагістралі -Південь». Саме тут наша компанія виконала перші контракти. Загалом з 2004 року ми завершили понад 50 проєктів на Одещині.
Торік компанія відновила у верхньому шарі понад 28 км автошляхів та завершила наймасштабніший проєкт у регіоні – будівництво нової злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту.
Більше про здобутки компанії у сезоні 2020 дивіться у нашому відеоогляді, яким завершуємо великий тур регіонами присутності «Автомагістралі-Південь».

Друга половина зими в Україні видалась напрочуд суворою, з рясними снігопадами, ожеледицею та тріскучими морозами. Проте стихія не завадила службі з експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» забезпечити бездоганний стан автошляхів одразу у кількох регіонах.
«Ми ретельно підготувалися. У нас понад 140 одиниць найсучаснішої спецтехніки та майже 700 досвідчених працівників. На дорожньо-експлуатаційних базах компанії напередодні зими було накопичено понад 16 тисяч тонн технічної солі та 46 тисяч тонн фрикційних матеріалів. Для попередження утворення сніжних заметів на автошляхах ми заздалегідь встановили близько 5 тисяч метрів снігозахисних сіток. Отже, хуртовини та морози ми зустріли максимально озброєні!» – розповів керівник служби експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» Євген Кубарський.

Із найскладнішими погодними умовами у цьому році водії зіткнулись на Одещині та Київщині. В Одесі в один із днів випало майже півметра снігу. Звільняти зі сніжного полону довелось навіть спецтехніку служби з надзвичайних ситуацій. Загалом співробітники служби експлуатаційного утримання доріг «Автомагістралі-Південь» урятували близько ста водіїв та автобус із дітьми зі снігових заметів.
«Автомагістраль-Південь» обслуговує автошляхи у Київській, Харківській, Одеській та Дніпропетровській областях загальною протяжністю понад 3600 км. Експлуатаційне утримання доріг також передбачає ремонт та заміну бар’єрного огородження, очистку систем водовідведення, розширення узбіччя, вирубування порослі, вивіз сміття, встановлення дорожніх знаків та аварійні ремонти дорожнього покриття.
Досягнення амбітних цілей було б неможливим без тисяч досвідчених та високопрофесійних працівників «Автомагістралі-Південь». Торік штат нашої компанії збільшився до 4 тисяч співробітників. І ми ростемо далі, активно готуючись до викликів дорожньо-будівельного сезону 2021.
Чимало нових членів нашої великої родини ще донедавна працювали за кордоном. Бо в Україні для цих кваліфікованих і талановитих працівників бракувало робочих місць з гідною зарплатою. Та завдяки «Автомагістралі-Південь» сотні інженерів, виконробів та інших фахівців нарешті змогли займатись улюбленою справою на Батьківщині! І тепер професіонали, які повернулись з-за кордону, кажуть: «Обираю Україну!»
Саме так називається наш новий проєкт, у якому ми познайомимо Вас із будівничими доріг, які повернулися з-за кордону, щоби працювати у найкращій компанії України.
Перші герої нашого проєкту будують мости у Західній Україні.
Мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» – один із наймолодших у нашій компанії. Потрапити до нього непросто – на роботу беруть кращих спеціалістів із досвідом участі у міжнародних проєктах. Кандидат мусить бути не лише перспективним фахівцем, а й має прагнути самовдосконалюватись кожен день.
«Знайти роботу під час карантину – хіба не фантастика?»
Тарас Каплюк, 37 років, виконроб
Родина Каплюка проживає у Червонограді. Тарас здобув дві вищі освіти: правничу і технічну. Будувати мости та транспортні тунелі навчився у «Львівській політехніці». До початку пандемії коронавірусу працював у Польщі виконробом на будівництві житлових споруд. Коли ж запровадили карантинні обмеження, вимушено повернувся в Україну. Як виявилося – щоби знайти кращу роботу.
«Працювати в «Автомагістралі-Південь» планував ще перед від’їздом у Польщу. Та ще два роки тому відповідних вакансій у компанії не було. А коли через карантин повернувся додому, зателефонував мій теперішній керівник Ігор Солган і запропонував роботу уу новоствореному мостобудівельному підрозділі. Я погодився не вагаючись. Знайти роботу під час карантину – хіба не фантастика? Різниця у зарплатні – в Україні маю трохи менше, ніж у Польщі – не настільки суттєва, аби знову їхати за кордон на заробітки. До того ж, «Автомагістраль-Південь» – соціально орієнтована компанія, як завжди готова допомогти своїм співробітникам у вирішенні багатьох питань. Це значна конкурентна перевага, тому я обираю Україну», – каже Тарас Каплюк.
«Завдяки «Великому будівництву» маю стабільну роботу вдома»
Назар Дукельський, 29 років, арматурник
Живе у селі Ниновичі Сокальського району на Львівщині. Вищу освіту здобув 2014 року у «Львівській політехніці» за спеціальністю «Галузеве машинобудування». У мостобудівельному підрозділі «Автомагістралі-Південь» працює з листопада 2020 року. До того два роки заробляв на життя арматурником у Вроцлаві (Польща).
«На той час в Україні не було конкурентної зарплати для моєї спеціальності. Натомість за кордоном пропонували чудові умови. У Польщі, наприклад, зарплата у перерахунку на гривні – приблизно 45 тисяч, за проживання платить роботодавець. Та коли мій знайомий запропонував роботу в новому підрозділі «Автомагістралі-Південь», я відразу погодився. Удома – то не на чужині. Зараз маю пристойно заробітну плату. Їхати на заробітки бажання нема, бо завдяки «Великому будівництву» є стабільна робота вдома. Тепер можна і плани на майбутнє будувати, одружитись та ростити дітей. Крім того, сподіваюся скористатися соціальною програмою «Автомагістралі-Південь», щоби збудувати житло чи придбати готове», – поділився Назар Дукельський.
«В українській компанії запропонували зарплатню на 25% вищу, аніж у Польщі»
Тарас Кінаш, 28 років, провідний інженер
Живе у Львові. Вищу освіту здобув на будівельному факультеті «Львівської політехніки» за спеціальністю «Мости та транспортні тунелі». У 2018 році влаштувався на роботу до польської компанії, займався проєктуванням транспортних споруд для польської залізниці. Через часті та тривалі відрядження до Кракова змушений був жити на дві країни.
«Я хочу будувати Україну. Боляче дивитися, як чужа країна розбудовується, а твоя – ні. Працюючи в Польщі, планував здобути досвід і за першої нагоди повернутися в Україну. На щастя, саме так і сталося. Торік написав у соціальній мережі листа одному зі співробітників «Автомагістралі-Південь», поцікавився вакансіями. Відповідь отримав позитивну, тому відразу ж погодився працювати у мостобудівному підрозділі. На мій подив, в українській компанії запропонували зарплатню на 25% вищу, аніж у Польщі. За таких умов працювати в іншій країні немає сенсу. Галузь дорожнього будівництва в Україні йде вгору. Крім того, за програмою «Велике будівництво» планується відремонтувати або побудувати сотні мостів. Коли є така перспектива, то можна і улюбленою справою займатися, і завести сім’ю планувати», – зазначив Тарас Кінаш.
Разом – до нових перемог!
Цього тижня в Києві відбувся форум «Україна-30: Інфраструктура».
Його учасники обговорили плани оновлення мережі автодоріг України, збільшення обсягів робіт та запровадження нових інструментів фінансування інфраструктурних проєктів.
Участь у заході взяла й «Автомагістраль-Південь» як провідна компанія галузі та представник Національної асоціації дорожників України.
У своєму виступі генеральний директор Микола Тимофеєв акцентував на питанні управління якістю дорожніх робіт. Чому це питання важливо –дивіться у нашому відеосюжеті.

За час проведення конкурсу «Є рекорд!» ми розповіли про досягнення 25 найкращих співробітників «Автомагістралі-Південь».
Усі учасники конкурсу талановиті, ініціативні, неймовірно енергійні та віддані справі. Зверніть увагу – більшість конкурсантів здобули по декілька освіт. Тобто, вони націлені здобувати нові знання та професійні навички.
Відверто кажучи, кожен учасник гідний звання кращого співробітника компанії у сезоні 2020.
Але конкурс є конкурс – тому авторитетне журі з представників ради директорів компанії визначило п’ятірку переможців.
Число “5” обрано не випадково. Наше лідерство та рекорди у 2020 році базуються на п’яти складових:
1. Успішна стратегія та якісне планування.
2. Ефективний топ-менеджмент.
3. Постійне професійне зростання команди, просування на керівні посади найбільш талановитих, енергійних та відданих справі співробітників.
4. Залучення інноваційних передових технологій.
5. Якість – головний пріоритет.
Отже, журі конкурсу визначило переможців у п’яти номінаціях:
Стратегія і планування – Микола Азацький
Ефективний менеджмент – Максим Сібіберт
Відданість справі – Руслан Матвієнко
Залучення нових технологій – Олександр Онищенко
Зразкова якість – Віталій Екімов
Окрім переможців у п’яти основних номінаціях журі конкурсу визначило Улюбленця компанії. Перемогу у цій номінації здобув Артем Животов, розповідь про якого зібрала найбільшу кількість уподобань читачів.
Усі учасники конкурсу отримають пам’ятні призи! Ви – наша гордість, ми пишаємось вами!
Шестірка переможців нагороджуються смартфонами iPhone 12 pro!
Разом – до нових перемог!!!
Основні роботи з реалізації інфраструктурних об’єктів у Київській області 2020 року «Автомагістраль-Південь» проводила у столиці. Які автошляхи Києва відремонтовано з європейською якістю – дивіться у нашому відеоогляді.
Серед завершених інфраструктурних проєктів помітне місце посідає капітальний ремонт вулиці Академіка Заболотного у Києві. Це одна з найбільш завантажених автотранспортом магістралей столиці. Роботи на ділянці протяжністю майже 3 км тривали з 2018 року.
Також у сезоні 2020 завершено проєкт реконструкції вулиці Академіка Туполєва загальною протяжністю 3,1 км.
Успішно виконані роботи на першій, найбільш складній ділянці капітального ремонту проспекту Степана Бандери – від Північного мосту до вул. Олени Теліги протяжністю майже 2,4 км. Другий етап виконання робіт стартував у торік жовтні, а вже цього року кияни зможуть користуватися повністю відремонтованим майже 4-кілометровим відрізком проспекту.
Компанія володіє п’ятирічним досвідом виконання дорожніх робіт за умови щільного трафіку автотранспорту. За цей час розроблено ефективний алгоритм організації ремонтних робіт на багатосмугових автошляхах, якими рухається не лише міський, але й транзитний транспорт. У результаті за п’ять останніх років «Автомагістраль-Південь» успішно реалізувала 19 проєктів у столиці.
Серед найбільш масштабних – капітальний ремонт бульвару Дружби Народів у 2017 році, виконаний у рекордно стислі терміни.
До робіт на об’єктах у Київській області торік було задіяно понад 200 працівників і 100 одиниць техніки. Асфальтобетонні суміші для об’єктів ремонту виготовлені на сучасному заводі MARINI TOP TOWER 3000 в селі Кобці неподалік Василькова. Продуктивність АБЗ становить 240 т/год.
У Київській області компанія стала одним із учасників реалізації проєкту Weight-in-Motion. Шість пунктів габаритно-вагового контролю, здатних зважувати автотранспорт без зупинки руху, встановлено на основних магістралях, які поєднують столицю з регіонами.
Київщина – одна з областей, у яких «Автомагістраль-Південь» здійснює всесезонне експлуатаційне утримання доріг. Компанія опікується мережею з 234 км автошляхів державного значення у режимі 24/7.

Україна поетапно імплементує міжнародні стандарти у сфері дорожнього будівництва. Натомість наша компанія вже давно взяла на озброєння кращі світові галузеві практики. Про це генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв розповів в інтерв’ю UA: Українське радіо під час форуму «Україна 30. Інфраструктура».

У Києві розпочав роботу Всеукраїнський форум «Україна 30. Інфраструктура». У заході бере участь наша компанія.
За словами Президента України Володимира Зеленського, у 2021 році планується відремонтувати та реконструювати 4,5 тис. км державних доріг та 2 тис. км місцевих. Також має розпочатися будівництво Київської обхідної дороги загальною протяжністю 150 км, траси М-30 протяжністю 1400 км, яка буде найдовшою дорогою України і з’єднає східний і західний регіони.
Другим пріоритетним напрямком, як зазначив Володимир Зеленський, є національна програма відновлення мостів, у межах якої 2020 року побудовано та оновлено 216 мостів, зокрема довгобуд у Запоріжжі. Цьогоріч планується будівництво та оновлення 245 мостів, зокрема кременчуцького.
Голова “Укравтодору” Олександр Кубраков зазначив, що Україна планує оновити за 2 роки доріг більше, ніж за попереднє десятиліття.
«Рік тому ми презентували наші плани, більшість сприйняли їх доволі скептично. Мало хто вірив, що в держави є кадрові та матеріальні ресурси, щоб оновити 4000 км державних доріг. Сьогодні ми маємо цифру у 4056 км доріг і 158 мостів, оновлених та побудованих в областях у 2020 році”, – заявив Олександр Кубраков.
У 2021 році “Укравтодор” планує продовжити масштабувати мегапроєкти. У підсумку, в 2020–2021 роках оновлять близько 36–37% основної мережі доріг.
Однією з важливих подій форуму стало оголошення про створення державного фонду для фінансування “Великого будівництва”. Для цього створюється державне акціонерне товариство зі стартовим капіталом майже 3 мільярди доларів.
За словами Олександра Кубракова, Державний дорожній фонд не забезпечує у повному обсязі потребу фінансування для оновлення, будівництва та утримання мережі доріг. З минулого року “Укравтодор” почав залучати кошти під державні гарантії, однак великі проєкти потребують дешевих довгострокових кредитів, які в Україні наразі відсутні.
«За результатом попередніх консультацій з Урядом, Офісом Президента та профільними комітетами Верховної Ради України ми обрали механізм довгострокового фінансування під інфраструктурні облігації», – зазначив Олександр Кубраков.
Фонд “Великого будівництва” в Україні дозволить залучати довгострокове фінансування як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках, зазначив Кирило Тимошенко, заступник керівника Офісу Президента України, координатор програми «Велике будівництво».
Схожі фонди працюють у більшості розвинутих країн світу – Бюро Build America, Фонд Infrastructure Canada, Macquarie Korea Infrastructure Fund, Польський фонд розвитку тощо.
Національна асоціація дорожників України підбила підсумки роботи у минулому році та затвердила програму діяльності у сезоні 2021.
За словами генерального директора «Автомагістралі-Південь» Миколи Тимофеєва, НАДУ виконала головне завдання – об’єднала майже всю українську дорожню галузь.
«В асоціацію входять 52 дорожні компанії, які презентують усі регіони, усі сегменти ринку – від найбільших підрядників національного рівня до регіональних та місцевих гравців. Це означає, що НАДУ захищає інтереси всіх національних виробників – і наших лідерів, і середніх, і малих. Асоціація також об’єднала провідних виробників будівельних матеріалів, логістичні компанії та профільну освіту. Адже вони є невід’ємною частиною галузі і мають бути долучені до формування програми її розвитку», – зазначив Микола Тимофеєв.
Одним із головних напрямків діяльності НАДУ в 2021 році визначений розвиток дорожньо-будівельної освіти та популяризація професії дорожника.
– «Автомагістраль-Південь» першою в Україні почала формувати комплексну систему підтримки профільної освіти. І ми вітаємо той факт, що наш досвід масштабуватиметься на рівні НАДУ. Дефіцит якісних кадрів – це загальна проблема, яка в найближчі роки може стримувати розвиток ринку. Можна завезти будь-яку кількість обладнання та техніки, але підготувати необхідну кількість фахівців – набагато важче. Це розуміють усі, – наголосив керівник нашої компанії.
На з’їзді затвердили такі стратегічні завдання НАДУ:
  • удосконалення моделі функціонування дорожньої галузі: запровадження довгострокового планування нових проєктів;
  • поступова адаптація сфери експлуатаційного утримання відповідно до міжнародних стандартів: запровадження довгострокових контрактів на експлуатаційне обслуговування автомобільних доріг (OPRC);
  • вирішення проблеми відводу земельних ділянок, влаштування технологічних кар’єрів та виїмки грунтів для будівництва доріг;
  • завершення реформи системи ціноутворення і, як наслідок, більш активне залучення інноваційних технологій, зменшення тиску на бізнес;
  • удосконалення системи тендерних закупівель: створення механізму захисту від несумлінних гравців, що об’єднуються у консорціуми;
  • підтримка національного виробника і запровадження для іноземних підрядників обов’язкових квот на залучення місцевих фахівців.
Делегати з’їзду також затвердили Кодекс професійної етики та ділової поведінки членів НАДУ. Учасники асоціації ще раз підтвердили мету об’єднання – спільне бажання удосконалювати загальні правила функціонування ринку та трансформувати галузь до міжнародних стандартів. НАДУ не була і не буде інструментом для просування бізнес-інтересів окремих її членів. Кодекс також передбачає колегіальність ухвалення рішень і обов’язкове врахування позицій та інтересів усіх представників галузі – і малого, і середнього, і великого бізнесу.
Минулого року у Донецькій та Луганській областях «Автомагістраль-Південь» відновила понад 120 км автодоріг. У східних регіонах країни наша компанія створила потужну виробничу базу, яка дозволяє виконувати роботи найскладнішого рівня. Про реалізацію найамбітніших проєктів відновлення дорожньої інфраструктури дивіться у нашому відеоогляді.
Донеччина
Відновлювати дороги у східному регіоні «Автомагістраль-Південь» розпочала у 2017 році. У верхньому шарі асфальтобетонного покриття відремонтовано близько 80 км автошляхів. Із них близько 60 км – у 2020 році.
Один із найбільших проєктів компанії минулого сезону – капітальний ремонт трьох ділянок автотраси Т-05-14 «Добропілля-Лиман» між містами Краматорськ та Добропілля.
Не менш масштабний інфраструктурний проєкт – капітальний ремонт чотирьох ділянок автошляху Н-32 «Покровськ — Бахмут — Михайлівка» загальною протяжністю понад 30 км.
Під час його реалізації компанія використовувала найсучасніші технології дорожнього будівництва. Зокрема, унікальне для України обладнання – бетонолом RB-500, спеціально доставлений зі США.
Виробнича база компанії розташована у місті Костянтинівка, де працює змішувальна установка для приготування холодних сумішей Marini Cold Mix Plant продуктивністю 400 тонн на годину.
Кількість працівників, залучених до роботи на об’єктах у Донецькій області, торік зросла до 450 осіб, а кількість техніки перевищила 240 одиниць.

Луганщина
2020 року Луганська область стала десятим регіоном присутності «Автомагістралі-Південь».
У прем’єрному сезоні компанія відремонтувала близько 60 км доріг.
Найбільший проєкт компанії на Луганщині – поточний середній ремонт траси Т-13-06 «Сєвєродонецьк–Новоайдар». Майже 40-кілометрову ділянку відновлено у стислі терміни – усього за 4 місяці.
Іще один проєкт у регіоні – ремонт 20 км автодороги Н-21 «Старобільськ–Луганськ–Хрустальний–Макіївка–Донецьк». Роботи стартували у серпні, а до кінця сезону на всій протяжності дороги влаштовано нижній шар асфальтобетонного покриття, а на більшій частині ділянки – верхній.
До виконання робіт на об’єктах у Луганській області в 2020 році компанія залучила майже 200 співробітників та понад 150 одиниць спецтехніки.
Як і в кожному регіоні присутності, у Луганській області «Автомагістраль-Південь» створила повний виробничий цикл. У місті Сєвєродонецьк розміщені асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 тонн на годину та змішувальна установка для приготування холодних сумішей MARINI coldFALT 400 продуктивністю 400 тонн на годину.
«Автомагістраль-Південь» – будуємо Україну разом!