Новини
«Автомагістраль – Південь» продовжує активну реалізацію одного із масштабніших проєктів компанії у Дніпропетровській області – поточний середній ремонт траси М-04. Ремонтні роботи на 80-ти кілометровій ділянці п’ятихатського напрямку виходять на фінішний етап – наші бригади вже по всій протяжності відрізку завершили влаштування посиленої дорожньої основи зі СФОВ та вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та зосередились на влаштуванні верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Окрім цього, паралельно проводиться комплекс робіт з досипання та укріплення узбіч, облаштування з‘їздів і автобусних зупинок.
Нагадаємо, роботи на п’ятихатському напрямку ми розпочали у жовтні минулого року на ділянці км 72+442 – км 151+930 від межі із Кіровоградською областю до перетину із трасою Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».
Торік наші бригади виконали відновлення дорожнього полотна на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.
Цьогорічні роботи на об’єкті стартували у березні.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
- фрезерування зношеного покриття;
- влаштування посиленої основи зі щебеневої суміші обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
- заміна слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна на окремих ділянках;
- досипання узбіччя;
- влаштування системи водовідведення.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- ремонт водопропускних труб та штучних споруд;
- влаштування нового бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 300 працівників;
- 150 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Пролягає територією Кіровоградської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей. Відновлення автошляху за президентською програмою «Велике будівництво» має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни, адже дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Окрім поточного середнього ремонту п’ятихатського напрямку траси, ми також відновлюємо три важливі відрізки автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.
На ділянці донецького напрямку від Павлограду до села Слов’янка км 295+674 – км 355+864 загальною протяжністю майже 50 км наші бригади усього за три місяці виконали значний комплекс дорожньо-ремонтних робіт, зокрема, влаштували верхній шар покриття по всій протяжності ділянки.
«Автомагістраль – Південь» розпочала новий етап відновлення головної магістралі країни – траси М-03 між Києвом та Борисполем. На об’єкті проводяться роботи із влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Нагадаємо, відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль.
На даний момент наші дорожні бригади завершили фрезерування зношеного дорожнього покриття та демонтаж старого бар’єрного огородження на правому проїзді траси. На ділянці траси в напрямку від Києва до Борисполя у цілодобовому режимі триває влаштування верхнього шару покриття, яке ми плануємо завершити до 10-го липня. Наразі вже влаштовано понад три кілометри нового покриття.
До роботи задіяно сім асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.
Крім того, проводиться комплекс супутніх робіт, зокрема, перевлаштування опор освітлення, світильників, метеостанцій, відновлення автобусних зупинок та встановлення бар’єрного огородження.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- ремонт підземних пішохідних переходів;
- укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
- ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
- влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
- встановлення систем вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) з обох напрямків траси;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджають про температуру та стан дорожнього покриття.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 250 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.
Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.
Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!
Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери у Києві вийшов на завершальну стадію – розпочато влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги.
Нагадаємо, через щільний трафік автотранспорту відновлення однієї з найбільш завантажених магістралей столиці було розділено на два етапи.
Перший стартував у 2019 році на ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний обсяг дорожніх та супутніх робіт.
Другий етап розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Роботи були завершені у нижньому шарі асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».
У березні цього року роботи на об’єкті продовжились.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування нижнього та середнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування з’їздів;
- перевлаштування мережі водовідведення;
- перевлаштування контактної мережі тролейбусів;
- перевлаштування світлофорних об’єктів;
- капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Героїв Сталінграду та Степана Бандери.
Наразі наші дорожні бригади у цілодобовому режимі влаштовують верхній шар покриття із ЩМА від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги. Роботи проводяться на одній половині дороги з організацією двостороннього руху на суміжному проїзді. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
Також триває комплекс супутніх робіт, зокрема, влаштування пішохідних доріжок, технічних тротуарів та велодоріжок. Паралельно виконується монтаж металевого бар’єрного огородження, направляючого пішохідного огородження та антипаркувальних стовпчиків.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
- встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- благоустрій території.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 100 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.
«Автомагістраль – Південь» продовжує масштабну реалізацію проєкту з будівництва південного обходу міста Дніпра. Роботи на об’єкті вийшли на новий рівень – розпочато влаштування шарів дорожнього одягу на дворівневій транспортній розв’язці на перетині з вулицею Аеропортівською.
Нагадаємо, що новозбудована об’їзна дорога матиме протяжність 7 км і вирішить проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт на правий берег Дніпра в обхід міської забудови. Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.
Роботи на окремих відрізках дороги тривали ще з 2013 року. 2019-го ми побудували три ділянки загальною протяжністю 3,7 км від запорізької траси Н-08 в напрямку до вул. Аеропортівська. Роботи на відрізках було завершено у нижньому шарі асфальтобетонного покриття.
У цьому році роботи на об’єкті продовжились. Розповімо про кожну ділянку будівництва більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 0+000 – КМ 1+800
Наразі на ділянці проводяться роботи з влаштування водовідведення, зокрема, швидкотоків та нагірних каналів. Незабаром розпочнеться комплекс робіт з укріплення вхідного та вихідного русла водопропускних труб та укріплення відкосів.
ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200
Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки ми розпочали у жовтні 2020-го. На даний момент завершено комплекс земляних робіт та влаштування дощової каналізації. Найближчим часом на відрізку розпочнеться влаштування шарів дорожньої основи.
ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА ДНІПРА
Завершуємо влаштування збірної залізобетонної водопропускної труби діаметром 2,5 м та довжиною 130 м для перепуску поверхневих вод з полів та ярів. Після влаштування труби над нею буде влаштовано насип висотою до 28 м та протяжністю 180 м. Відтак наразі ми активно виконуємо земляні роботи – розробляємо ґрунт на ділянці виїмки з наступним його переміщенням для влаштування насипу.
ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА
На відрізку завершуються роботи з улаштування колектора та земляного полотна і піску із подальшим армуванням геосинтетичним матеріалом. Після цього розпочнуться роботи з улаштування дощової каналізації.
БУДІВНИЦТВО ДВОРІВНЕВОЇ ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ
Окрім будівництва трьох лінійних ділянок автошляху, у березні 2021 року розпочалися роботи зі спорудження дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.
Ця частина проєкту є вкрай важливою, адже дасть змогу повноцінно з’єднати всі ділянки 7-кілометрової об’їзної дороги, забезпечивши комфорт та безпеку транспортного руху при перетині нової траси з магістральною вулицею міста.
Будівництво транспортної розв’язки передбачає спорудження мостової споруди – шляхопроводу довжиною 45 м та шириною 22 м.
Наразі на транспортній розв’язці триває будівництво шляхопроводу: наші мостобудівельники завершують влаштування збірно-монолітних стоянів та незабаром планують розпочати монтаж балок прогонової будови. Дорожньо-будівельні бригади завершили влаштування земляного полотна, шарів дорожньої основи із піску та щебенево-піщаної суміші. Зараз тривають роботи з улаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Найближчим часом стартуватимуть роботи із влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 200 працівників;
- 75 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Осінь 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Нова об’їзна дорога матиме протяжність всього 7 кілометрів, однак допоможе вирішити багато проблем із транспортним навантаженням на вуличну мережу.
Дорога стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та спрямує транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правий берег міста.
Наша компанія розпочала новий проєкт у Київській області – поточний середній ремонт швидкісного автошляху М-03 між Києвом та Борисполем.
Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.
Відновлення траси виконуємо на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. Протяжність відрізку складає 17 км. Наразі на правому проїзді траси ми розпочали фрезерування зношеного дорожнього покриття та демонтаж старого бар’єрного огородження.
На період виконання робіт рух автотранспорту буде здійснюватися на чотирьох смугах суміжного проїзду відповідно до затвердженої тимчасової схеми організації дорожнього руху.
У процесі підготовки до реалізації проєкту компанія вперше застосувала унікальну для України технологію геодезичного супроводу – дорожній сканер Trimble MX2.
Наші фахівці оцифрували профіль дороги, створивши 3D-макет. Це дало можливість більш якісно спланувати роботи з фрезерування і влаштування нового покриття.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
- влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
- відновлення автобусних зупинок;
- ремонт підземних пішохідних переходів;
- укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
- ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
- перевлаштування опор освітлення, світильників та метеостанцій;
- влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
- перевлаштування бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
З обох напрямків траси будуть встановлені системи вагового контролю Weight-in-Motion (WiM). Система – ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.
Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджують про температуру та стан дорожнього покриття.
По всій ширині проїзду у цілодобовому режимі працюватимуть шість асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.
Для прискорення робіт дві виробничі ланки працюватимуть одночасно.
Під час ремонту влаштують майже 90 тисяч тон асфальтобетонних сумішей. Частину з них буде вироблено на щойно змонтованому новому асфальтобетонному заводі компанії у місті Березань.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 250 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Автотрасу М-03 «Київ-Харків-Довжанський» на ділянці між Києвом та Борисполем називають першим українським автобаном. Ця 17-кілометрова швидкісна дорога зв’язує столицю з міжнародним аеропортом «Бориспіль».
Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.
Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!
Будуємо Україну разом!
Свої проєкти випускники захищали перед державною екзаменаційною комісією, яку очолював Валерій Вакарчук, заступник генерального директора з будівництва та ремонту автодоріг «Автомагістралі-Південь».
За його словами, більшість випускників продемонстрували чудову теоретичну та практичну підготовку.
«Багатьох випускників ми бачили на виробничій практиці, яку впродовж останніх років організовували на найбільших та найскладніших проєктах нашої компанії, – розповів Валерій Вакарчук. – Приємно відзначити їхній рівень підготовки. Як спеціалісти вони готові працювати з найсучаснішою технікою та із застосуванням новітніх технологій на посадах геодезистів, інженерів-лаборантів, молодших майстрів. Переконаний, що всі вони збудують успішну кар’єру дорожника».
Барський фаховий коледж транспорту та будівництва НТУ вже кілька років поспіль напряму готує кадри для «Автомагістралі-Південь». У нашій компанії працюють понад 200 випускників коледжу останніх років. Про кращих із них ми розповідаємо у нашом конкурсі #Generation.
Розвиток профільної освіти – один із пріоритетних напрямків діяльності «Автомагістралі-Південь». Компанія збагачує матеріально-технічну базу навчальних закладів та створює для студентів коледжів та університетів найкращі умови для проходження виробничої практики та стажування.
ДОВІДКОВО: