Новини

 

«Автомагістраль – Південь» продовжує активну реалізацію одного із масштабніших проєктів компанії у Дніпропетровській області – поточний середній ремонт траси М-04. Ремонтні роботи на 80-ти кілометровій ділянці п’ятихатського напрямку виходять на фінішний етап – наші бригади вже по всій протяжності відрізку завершили влаштування посиленої дорожньої основи зі СФОВ та вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону та зосередились на влаштуванні верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Окрім цього, паралельно проводиться комплекс робіт з досипання та укріплення узбіч, облаштування з‘їздів і автобусних зупинок.

Нагадаємо, роботи на п’ятихатському напрямку ми розпочали у жовтні минулого року на ділянці км 72+442 – км 151+930 від межі із Кіровоградською областю до перетину із трасою Н-11 «Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв».

Торік наші бригади виконали відновлення дорожнього полотна на найбільш проблемних відрізках протяжністю 13,3 км.

Цьогорічні роботи на об’єкті стартували у березні.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся;
  • фрезерування зношеного покриття;
  • влаштування посиленої основи зі щебеневої суміші обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону;
  • заміна слабкої основи та перезволоженого ґрунту земляного полотна на окремих ділянках;
  • досипання узбіччя;
  • влаштування системи водовідведення.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • ремонт водопропускних труб та штучних споруд;
  • влаштування нового бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 300 працівників;
  • 150 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса М-04 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Пролягає територією Кіровоградської, Дніпропетровської, Донецької та Луганської областей. Відновлення автошляху за президентською програмою «Велике будівництво» має стратегічне значення для розвитку транспортної інфраструктури країни, адже дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.

Окрім поточного середнього ремонту п’ятихатського напрямку траси, ми також відновлюємо три важливі відрізки автошляху М-04 у межах Дніпропетровщини.

На ділянці донецького напрямку від Павлограду до села Слов’янка км 295+674 – км 355+864 загальною протяжністю майже 50 км наші бригади усього за три місяці виконали значний комплекс дорожньо-ремонтних робіт, зокрема, влаштували верхній шар покриття по всій протяжності ділянки.

«Автомагістраль – Південь» розпочала новий етап відновлення головної магістралі країни – траси М-03 між Києвом та Борисполем. На об’єкті проводяться роботи із влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

 

Нагадаємо, відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль.

 

На даний момент наші дорожні бригади завершили фрезерування зношеного дорожнього покриття та демонтаж старого бар’єрного огородження на правому проїзді траси. На ділянці траси в напрямку від Києва до Борисполя у цілодобовому режимі триває влаштування верхнього шару покриття, яке ми плануємо завершити до 10-го липня. Наразі вже влаштовано понад три кілометри нового покриття.

До роботи задіяно сім асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.

Крім того, проводиться комплекс супутніх робіт, зокрема, перевлаштування опор освітлення, світильників, метеостанцій, відновлення автобусних зупинок та встановлення бар’єрного огородження.

 

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • ремонт підземних пішохідних переходів;
  • укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
  • ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
  • влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
  • встановлення систем вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) з обох напрямків траси;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

 

Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджають про температуру та стан дорожнього покриття.

 

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 250 працівників;
  • 170 одиниць спецтехніки.

 

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

 

ДОВІДКОВО:

Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.

Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.

Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!

 

Капітальний ремонт проспекту Степана Бандери у Києві вийшов на завершальну стадію – розпочато влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги.

Нагадаємо, через щільний трафік автотранспорту відновлення однієї з найбільш завантажених магістралей столиці було розділено на два етапи.

Перший стартував у 2019 році на ділянці від Північного мосту до Оболонського проспекту протяжністю 2,4 км. За сезон наші бригади у цілодобовому режимі виконали значний обсяг дорожніх та супутніх робіт.

Другий етап розпочався у жовтні 2020-го на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Роботи були завершені у нижньому шарі асфальтобетонного покриття на відрізку від вул. Олени Теліги до залізничної станції «Зеніт».

У березні цього року роботи на об’єкті продовжились.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування нижнього та середнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування з’їздів;
  • перевлаштування мережі водовідведення;
  • перевлаштування контактної мережі тролейбусів;
  • перевлаштування світлофорних об’єктів;
  • капітальний ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Героїв Сталінграду та Степана Бандери.

 

Наразі наші дорожні бригади у цілодобовому режимі влаштовують верхній шар покриття із ЩМА від Оболонського проспекту в бік вул. Олени Теліги. Роботи проводяться на одній половині дороги з організацією двостороннього руху на суміжному проїзді. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

Також триває комплекс супутніх робіт, зокрема, влаштування пішохідних доріжок, технічних тротуарів та велодоріжок. Паралельно виконується монтаж металевого бар’єрного огородження, направляючого пішохідного огородження та антипаркувальних стовпчиків.

 

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • монтаж нових опор освітлення з LED-світильниками;
  • встановлення бар’єрного огородження парапетного типу Vario-Guard;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки;
  • благоустрій території.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 50 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Проспект Степана Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій столиці, якою щодня прямують тисячі автомобілів. Його капітальний ремонт проводився понад 40 років тому. Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.

 

«Автомагістраль – Південь» продовжує масштабну реалізацію проєкту з будівництва південного обходу міста Дніпра. Роботи на об’єкті вийшли на новий рівень – розпочато влаштування шарів дорожнього одягу на дворівневій транспортній розв’язці на перетині з вулицею Аеропортівською.

Нагадаємо, що новозбудована об’їзна дорога матиме протяжність 7 км і вирішить проблему транспортного навантаження на вуличну мережу міста, спрямувавши транзитний транспорт на правий берег Дніпра в обхід міської забудови. Дорога стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає західні області України зі східними.

Роботи на окремих відрізках дороги тривали ще з 2013 року. 2019-го ми побудували три ділянки загальною протяжністю 3,7 км від запорізької траси Н-08 в напрямку до вул. Аеропортівська. Роботи на відрізках було завершено у нижньому шарі асфальтобетонного покриття.

У цьому році роботи на об’єкті продовжились. Розповімо про кожну ділянку будівництва більш детально.

ДІЛЯНКА КМ 0+000 – КМ 1+800

Наразі на ділянці проводяться роботи з влаштування водовідведення, зокрема, швидкотоків та нагірних каналів. Незабаром розпочнеться комплекс робіт з укріплення вхідного та вихідного русла водопропускних труб та укріплення відкосів.

ДІЛЯНКА КМ 3+700 – КМ 4+200

Відрізок починається від вул. Аеропортівської в напрямку Південного мосту. Будівництво ділянки ми розпочали у жовтні 2020-го. На даний момент завершено комплекс земляних робіт та влаштування дощової каналізації. Найближчим часом на відрізку розпочнеться влаштування шарів дорожньої основи.

ДІЛЯНКА КМ 4+200 – МЕЖА МІСТА ДНІПРА

Завершуємо влаштування збірної залізобетонної водопропускної труби діаметром 2,5 м та довжиною 130 м для перепуску поверхневих вод з полів та ярів. Після влаштування труби над нею буде влаштовано насип висотою до 28 м та протяжністю 180 м. Відтак наразі ми активно виконуємо земляні роботи – розробляємо ґрунт на ділянці виїмки з наступним його переміщенням для влаштування насипу.

ДІЛЯНКА ВІД МЕЖІ МІСТА ДО ВУЛ. МІЛЬМАНА

На відрізку завершуються роботи з улаштування колектора та земляного полотна і піску із подальшим армуванням геосинтетичним матеріалом. Після цього розпочнуться роботи з улаштування дощової каналізації.

БУДІВНИЦТВО ДВОРІВНЕВОЇ ТРАНСПОРТНОЇ РОЗВ’ЯЗКИ

Окрім будівництва трьох лінійних ділянок автошляху, у березні 2021 року розпочалися роботи зі спорудження дворівневої транспортної розв’язки на перетині з вулицею Аеропортівською.

Ця частина проєкту є вкрай важливою, адже дасть змогу повноцінно з’єднати всі ділянки 7-кілометрової об’їзної дороги, забезпечивши комфорт та безпеку транспортного руху при перетині нової траси з магістральною вулицею міста.

Будівництво транспортної розв’язки передбачає спорудження мостової споруди – шляхопроводу довжиною 45 м та шириною 22 м.

Наразі на транспортній розв’язці триває будівництво шляхопроводу: наші мостобудівельники завершують влаштування збірно-монолітних стоянів та незабаром планують розпочати монтаж балок прогонової будови. Дорожньо-будівельні бригади завершили влаштування земляного полотна, шарів дорожньої основи із піску та щебенево-піщаної суміші. Зараз тривають роботи з улаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом. Найближчим часом стартуватимуть роботи із влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 200 працівників;
  • 75 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Осінь 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Нова об’їзна дорога матиме протяжність всього 7 кілометрів, однак допоможе вирішити багато проблем із транспортним навантаженням на вуличну мережу.

Дорога стане частиною магістралі М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» та спрямує транзитний транспорт в обхід житлової забудови на правий берег міста.

 

 

Наша компанія розпочала новий проєкт у Київській області – поточний середній ремонт швидкісного автошляху М-03 між Києвом та Борисполем.

 

Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.

Відновлення траси виконуємо на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. Протяжність відрізку складає 17 км. Наразі на правому проїзді траси ми розпочали фрезерування зношеного дорожнього покриття та демонтаж старого бар’єрного огородження.

 

На період виконання робіт рух автотранспорту буде здійснюватися на чотирьох смугах суміжного проїзду відповідно до затвердженої тимчасової схеми організації дорожнього руху.

У процесі підготовки до реалізації проєкту компанія вперше застосувала унікальну для України технологію геодезичного супроводу – дорожній сканер Trimble MX2.

Наші фахівці оцифрували профіль дороги, створивши 3D-макет. Це дало можливість більш якісно спланувати роботи з фрезерування і влаштування нового покриття.

 

ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • відновлення автобусних зупинок;
  • ремонт підземних пішохідних переходів;
  • укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
  • ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
  • перевлаштування опор освітлення, світильників та метеостанцій;
  • влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
  • перевлаштування бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

 

З обох напрямків траси будуть встановлені системи вагового контролю Weight-in-Motion (WiM). Система – ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.

Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджують про температуру та стан дорожнього покриття.

По всій ширині проїзду у цілодобовому режимі працюватимуть шість асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.

Для прискорення робіт дві виробничі ланки працюватимуть одночасно.

Під час ремонту влаштують майже 90 тисяч тон асфальтобетонних сумішей. Частину з них буде вироблено на щойно змонтованому новому асфальтобетонному заводі компанії у місті Березань.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 250 працівників;
  • 170 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Серпень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Автотрасу М-03 «Київ-Харків-Довжанський» на ділянці між Києвом та Борисполем називають першим українським автобаном. Ця 17-кілометрова швидкісна дорога зв’язує столицю з міжнародним аеропортом «Бориспіль».

Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.

Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!

Будуємо Україну разом!

Свої проєкти випускники захищали перед державною екзаменаційною комісією, яку очолював Валерій Вакарчук, заступник генерального директора з будівництва та ремонту автодоріг «Автомагістралі-Південь».

За його словами, більшість випускників продемонстрували чудову теоретичну та практичну підготовку.

«Багатьох випускників ми бачили на виробничій практиці, яку впродовж останніх років організовували на найбільших та найскладніших проєктах нашої компанії, – розповів Валерій Вакарчук. – Приємно відзначити їхній рівень підготовки. Як спеціалісти вони готові працювати з найсучаснішою технікою та із застосуванням новітніх технологій на посадах геодезистів, інженерів-лаборантів, молодших майстрів. Переконаний, що всі вони збудують успішну кар’єру дорожника».

Барський фаховий коледж транспорту та будівництва НТУ вже кілька років поспіль напряму готує кадри для «Автомагістралі-Південь». У нашій компанії працюють понад 200 випускників коледжу останніх років. Про кращих із них ми розповідаємо у нашом конкурсі #Generation.

Розвиток профільної освіти – один із пріоритетних напрямків діяльності «Автомагістралі-Південь». Компанія збагачує матеріально-технічну базу навчальних закладів та створює для студентів коледжів та університетів найкращі умови для проходження виробничої практики та стажування.

Масштабний проєкт відновлення автотраси Н-12 «Суми-Полтава» на Сумщині набирає обертів – розпочато капітальні ремонти ще двох ділянок автошляху та двох аварійних мостів у місті Тростянець.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» розпочала поточний середній ремонт автошляху Н-12 у жовтні минулого року на окремих відрізках км 12+090 – км 67+120 від села Верхня Сироватка в напрямку села Боромля. Загальна протяжність ділянок поточного середнього ремонту складає 37,6 км.
Наприкінці травня 2021-го стартував капітальний ремонт іще двох ділянок траси: на окремих відрізках км 60+620 – км 70+575 та км 71+000 – км 75+220. А кілька днів тому розпочалося відновлення двох мостів на км 60+885 та км 61+699 у межах Тростянця. Розповімо про кожен об’єкт більш детально.
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК КМ 12+090 – КМ 67+120
Торік ми виконали влаштування нижнього шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші на 8,3 км автотраси. У березні цього року ми продовжили ремонтні роботи на ділянках.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розпушення зношеного покриття;
• вирівнювання профілю дороги щебенево-піщаною сумішшю (ЩПС);
• влаштування посиленої основи зі ЩПС, обробленої цементом;
• влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші;
• влаштування тротуарів;
• облаштування з‘їздів та примикань.
Наразі на об’єкті тривають роботи із влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші. Також наші бригади виконують укріплення узбіччя, встановлення бар’єрного огородження та влаштування посадкових майданчиків на автобусних зупинках, а також влаштування прикрайкових лотків та водоскидів.
Незабаром розпочнеться фінальний етап ремонту – встановлення дорожніх знаків та нанесення розмітки.
Крім того, на відрізку км 62+193 – км 67+090 наші бригади одна за одною виконують влаштування основи із ЩПС та нижнього шару асфальтобетонного покриття.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 60+620 – КМ 62+900 ТА КМ 67+800 – КМ 70+575
Роботи на ділянках від Тростянця до села Климентове загальною протяжністю майже 5 км розпочались наприкінці травня.
Зараз спеціалісти компанії виконують поширення земляного полотна до влаштування додаткової смуги руху на ділянках спусків та підйомів.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КМ 71+000 – КМ 75+220
Відновлення дороги проходить на відрізку від Тростянця в напрямку міста Охтирка. Бригади компанії виконують перевлаштування залізобетонних водопропускних труб на металеві гофровані конструкції (МГК).
ПРОЄКТИ КАПРЕМОНТУ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ:
• поширення земляного полотна;
• перевлаштування кабелів зв’язку та ліній електропередач;
• влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
• влаштування двох шарів покриття;
• влаштування водовідвідних споруд;
• влаштування автобусних зупинок;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення систем автономного освітлення на пішохідних переходах;
• влаштування мережі зовнішнього освітлення в населених пунктах;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ КМ 60+875
Аварійний міст знаходиться у межі міста Тростянець. Довжина штучної споруди – 5 м.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• омонолічування крайніх опор бетоном;
• влаштування монолiтної плити прогонової будови;
• влаштування цоколів з монолітного залізобетону;
• влаштування щебенево-мастикового деформаційного шва;
• влаштування лежнів та перехідних плит на щебеневій основі;
• влаштування мостового полотна;
• влаштування бар’єрного огородження;
• земляні та укріплювальні роботи.
БУДІВНИЦТВО МОСТУ КМ 61+699
Через надзвичайно понівечений стан мосту замовник прийняв рішення демонтувати штучну споруду та збудувати нову. Довжина споруди – 15,7 м.
Спеціалісти компанії завершили демонтаж мосту. Наразі тривають підготовчі роботи, зокрема, влаштування буронабивних паль.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• розбирання ґрунту котлованів під фундаменти опор;
• влаштування забивних паль;
• влаштування монолітних залізобетонних ростверків;
• влаштування монолітного залізобетонного тіла опори;
• влаштування монолітних залізобетонних насадок;
• влаштування монолітних залізобетонних шафових стінок та відкрилків;
• влаштування сполучення (перехідні плити, лежні);
• влаштування гідроізоляції залізобетонних поверхонь опор;
• влаштування монолітних залізобетонних підферменників;
• влаштування збірно-монолітної залізобетонної прогонової будови;
• влаштування монолітної плити, монолітних цоколів;
• влаштування деформаційних швів;
• влаштування мостового полотна (покриття проїзної частини, бар’єрна огорожа).
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 150 працівників
• 80 одиниць спецтехніки

ДОВІДКОВО:

Траса Н-12 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 193,7 км. Проходить через великі районні центри Сумської та Полтавської областей. Відновлення автотраси дозволить сполучити Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня, а пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.
Будуємо Україну разом!
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь». Сьогодні розповідаємо про те, як учорашні студенти-практиканти стають у нашій компанії фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються та які плани плекають на майбутнє.
«За рік роботи отримав кар’єрне підвищення і придбав перше власне авто»
Володимир Логов, 19 років
Дорожній майстер на об’єкті М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине»
Стаж роботи у компанії – менше 1 року.
Досвід: дорожній працівник на об’єкті Н-11 «Дніпро-Миколаїв»
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Або військовий, або дорожник – таким переді мною був вибір після дев’ятого класу. Але кар’єру в армії почати не вдалося, бо не вступив до навчального закладу. А от іспити в Барський коледж склав дуже вдало. І з того часу жодного разу не пошкодував. Мені реально пощастило. І в іншій професії я вже себе не бачу. Коли на третьому курсі проходив виробничу практику в «Автомагістралі-Південь» на дорозі Н-11, а потім – на об’єктах у Львівській області, то буквально занурився в професію, у роботу. Хочу подякувати за навчання та цінні поради Миколі Козаку та Максиму Сібіберту, Володимиру Романюку та Станіславу Гонтарю – це мої наставники. Після практики було нове здивування: за роботу заплатили більше, ніж очікував. На радощах, що привіз додому непогану суму, забив холодильник продуктами на кілька тижнів наперед.
Я добре себе показав на практиці, тому керівництво компанії помітило і запропонувало посаду. Я погодився, і за рік часу зумів піднятися по кар’єрній драбині до дорожнього майстра на об’єкті М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине». Навіть встиг придбати своє перше авто Renault Kangoo.
Для мене це ідеальна робота. Тільки уявіть: заробітна плата постійно зростає, безкоштовне харчування та житло. Крім того, якщо сумлінно працюєш – уже завтра будеш на ступінь вище. Я собі поставив за мету стати виконробом уже до кінця цього року. Далі – вступити в університет і накопичити грошей на власну квартиру. Впевнений, що в компанії я зможу реалізувати всі свої амбітні плани», – розповів Володимир Логов.
«Маю чудові стимули розвиватися в компанії як професіонал»
Владислав Ізеринський, 18 років
Інженер-лаборант на виробничій базі в селі Девладове
Стаж роботи у компанії – більше 1 року.
Досвід – інженер у лабораторії на виробничій базі у Новомосковську
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Дорожнім будівельником хотів стати ще в школі. З батьками вирішив вступати у Барський коледж. Іншого варіанту й не було, адже цей коледж розташований у моєму рідному місті. Іще під час навчання до нас часто приїжджали фахівці з «Автомагістралі-Південь», проводили лекції та майстер-класи. Викладачі підказали, що всіх, хто сумлінно навчається, компанія згодом бере на роботу. Навчання мені пішло, я став одним з найкращих. Спочатку планував бути геодезистом, але згодом вирішив все-таки працювати у лабораторії. Це нереально крута робота!
Просто уявіть: я контролюю якість українських доріг! Крім того, набравшись досвіду, можливо, я зможу створити свою власну рецептуру асфальтобетону. Торік я проходив практику у супер-крутій лабораторії у Новомосковську, і всі мої надії виправдались. Усе саме так, як я це уявляв. Тому доклав зусиль, аби залишитись працювати в компанії вже на постійній основі. Наразі я лаборант в лабораторії в селі Девладове на Дніпропетровщині. Пройшов майже рік, і хочу сказати, що це робота моєї мрії. Вражає, як розвивається лабораторія. Постійно оновлюється та вдосконалюється устаткування. Коли приїжджаю додому у відпустку, мої однокласники завжди розпитують щодо моєї роботи. Я їм розповідаю про наші з колегами досліди та про будні працівника лабораторії.
Особливо їх цікавить рівень заробітної плати, який, на мою думку, дуже пристойний, особливо для нашої області. Тому я маю чудові стимули розвиватися в компанії як професіонал. Іти вчитися і працювати в дорожнє будівництво нині дуже вигідно. Кілька моїх знайомих навіть вирішили подавати документи в Барський коледж. У моїх найближчих планах розвиватись як спеціаліст та підніматись по кар’єрній драбині. Впевнений, що у мене все вийде. У цьому році буду вступати до ХНАДУ», – розповів Владислав Ізеринський.
«Тепер фінансово допомагаю родині, паралельно відкладаю гроші на навчання в універcитеті»
Василь Мошак, 20 років
Молодший геодезист на об’єкті Н-31 «Дніпро-Решетилівка»
Стаж роботи у компанії – 1 рік.
Досвід: дорожній робітник на об’єкті Н-31
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Завжди мріяв будувати дороги в Україні. Мабуть, тому, що дороги в моїй рідній Чернівецькій області дуже розбиті. А якщо хочеш зробити добре – зроби це сам. Це моя філософія життя. Крім того, професія дорожника затребувана та престижна. По-перше, дорожником можна працювати у будь-якій країні світу. По-друге, зарплатня дуже висока.
Коли був школярем, довго обирав між профільними закладами, і все-таки вступив у Барський коледж, адже тут навчався мій знайомий. Добре здав іспити, виробничу практику проходив в «Автомагістралі-Південь» на посаді дорожнього робітника на будівництві траси Н-31. Із перших днів я був шокований масштабами цього проєкту. На моїх очах було перевезено сотні тисяч тонн грунту, працював на найсучаснішій у Європі техніці з 3D- системами управління. Зрозумів одразу – теорія і практика зовсім різні речі. Після практики запропонували роботу в компанії. А цього року – перше підвищення. Тепер я молодший геодезист на Н-31. Звичайно, заробітна плата одразу виросла. Компанія безкоштовно годує та надає житло, тому витрачати гроші майже нікуди, а це – величезний плюс. Тепер фінансово допомагаю родині, паралельно відкладаю гроші на навчання у ХНАДУ, куди планую вступати в цьому році.
Моя наступна мета – стати геодезистом. У мене вже є досвід, і я бачу, як мені із кожним днем довіряють все більш відповідальні завдання. Буду йти назустріч своїй мрії», – поділився Василь Мошак.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» у межах будівництва одного із найбільших інфраструктурних проєктів країни – автотраси Н-31 на Дніпропетровщині – завершує спорудження пішохідного мосту в Петриківському районі. Споруда біля селища Петриківка забезпечить місцевим мешканцям безпечне пересічення швидкісної дороги. Мостом також зможуть пересуватися маломобільні групи населення та велосипедисти.
Нагадаємо, у середині травня на автошляху Н-31 завершилося будівництво двох транспортних розв’язок на км 21+900 і км 27+970 та мосту через канал «Дніпро-Донбас». На об’єктах уже влаштовано верхній шар покриття з асфальтобетонної суміші. Наразі тривають супутні роботи.
Будівництво пішохідного мосту на км 7+873 над дорогою Н-31 розпочалось у лютому. Довжина споруди становить 42 м, ширина – 3,2 м.
УЖЕ ВИКОНАНО:
• влаштування паль;
• влаштування монолітних ростверків;
• монтаж стаканів опор;
• монтаж стійок опор;
• монтаж ригелів;
• монтаж косоурів сходових маршів;
• монтаж пандусів;
• влаштування монолітної плити;
• влаштування перильного огородження.
Зараз проводяться роботи з влаштування гідроізоляції мостової споруди, монтажу LED-світильників та фарбування поверхонь.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• червень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво» та одним із найбільших інфраструктурних об’єктів, який споруджується з «нуля».
З 2017 року «Автомагістраль-Південь» збудувала понад 28 км дороги і десятки штучних споруд. У цьому році компанія розпочне будівництво наступних 30 км автошляху до межі із Полтавською областю. Відтак дорога забезпечить комфортне та швидкісне пересування автотранспорту з Дніпропетровщини до Києва.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» розпочала новий етап відновлення автошляху Т-08-20 «Якимівка-Кирилівка» на Запоріжжі – влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС).
Нагадаємо, поточний середній ремонт траси стартував на початку травня на ділянці км 2+848 – км 44+415 від селища Якимівка у напрямку селища Кирилівка. Загальна протяжність відрізку становить 41,6 км.
Наразі спеціалісти компанії у цілодобовому режимі паралельно виконують такі види робіт:
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші;
• влаштування верхнього шару покриття зі ЩМАС;
• видалення чагарників та дрібнолісся;
• влаштування прикрайкових лотків;
• укріплення узбіччя.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• відновлення водопропускних труб;
• облаштування автобусних зупинок, примикань та з’їздів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Для реалізації проєкту буде загалом використано понад 70 тис. т асфальтобетонних сумішей. На об’єкт їх постачають із нашої нової виробничої бази у місті Мелітополь, де у травні 2021 року розпочав роботу надсучасний асфальтобетонний завод MARINI TOP TOWER 3000 продуктивністю 240 т/год.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 160 працівників;
• 80 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Липень 2021 року.
Фахівці компанії максимально швидко відновлять туристичний напрямок, адже під час курортного сезону автошляхом користуються сотні тисяч автомобілістів. На ділянках, де виконуються роботи, організовано реверсний рух. Просимо водіїв звертати увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Подбайте про свою безпеку та оточуючих.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-08-20 – автомобільний шлях територіального значення у Запорізькій області протяжністю 41,6 км. Проходить територією Якимівського району через населені пункти Кирилівка, Лиманське, Косих, Шелюги, Мала Тернівка та Якимівка. Відновлення автошляху дозволить суттєво покращити комфортні та безпечні умови дорожнього руху до курортів Азовського моря.
Будуємо Україну разом!
Сьогоднішній одеський форум «Інфраструктура Півдня України» ще раз яскраво засвідчив – інфраструктурне будівництво в Україні має величезний потенціал.
Тривалий час галузь була недофінансована, накопичилась безліч проблем – наприклад, українські порти потребують значних капіталовкладень. За оцінкою АМПУ, упродовж 2022-2027 року необхідно інвестувати в інфраструктуру портів приблизно 17 млрд грн. Із них понад 11 млрд грн – у причали, а близько 2 млрд грн – в автомобільні та залізничні шляхи, естакади.
Особливо актуальною ця проблема є на тлі зростання обсягів українського експорту, більша частина якого проходить через порти.
Для компанії «Автомагістраль-Південь», як зазначив наш генеральний директор Микола Тимофеєв, це означає можливість узяти участь у нових великих амбіційних проєктах, розширити напрями діяльності, вийти на нові ринки.
Сьогодні в Одесі розпочався форум «Інфраструктура Півдня України». Захід об’єднав понад 200 професіоналів у галузі інфраструктурного будівництва, яке в останні роки стало драйвером росту української економіки.
Основна мета форуму – обговорення шляхів розбудови в Україні ефективної, європейського рівня інфраструктури, яка створить умови для покращення логістики та збільшення потужності транспортних потоків.
Наша компанія презентувала на форумі фільм про проєкти інфраструктурного будівництва, реалізовані в Україні впродовж останніх років.
Зокрема, про спроєктовані та збудовані магістралі, мости та розв’язки, аеродромні комплекси та гідротехнічні споруди.

Примітно, що один із найбільших проєктів «Автомагістралі-Південь» розташований в самій Одесі – аеродромний комплекс міжнародного аеропорту. Будівництво злітно-посадкової смуги, руліжних доріжок та перону тривало 2,5 роки. На території аеропорту компанія змонтувала два бетонні заводи та грунтозмішувальну установку. Для укладання цементобетонних сумішей було використано унікальний для Східної Європи бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4. Масштаб робіт вражає: укладено понад 700 тисяч тонн сумішей, товщина конструктиву – понад 1 метр.
Іще один великий проєкт компанії – будівництво Дністровської ГАЕС. При спорудженні верхнього водосховища найбільшої в Європі гідроспоруди було виконано понад 3,5 млн кубометрів земляних робіт, проведено укріплення дна та берегів на площі понад 1,2 млн м2.
Багато років поспіль «Автомагістраль-Південь» лідирує за обсягами дорожнього будівництва. Штат компанії налічує 5,5 тисяч працівників, а парк техніки – понад 2 тисячі одиниць. Виробничі потужності: 16 асфальтобетонних заводів, 12 установок для приготування щебеневих сумішей. У 2021 році встановлено черговий рекорд: 1 мільйон тонн асфальтобетонних сумішей виготовлено за 3 місяці.
Компанія одночасно відновлює понад 50 об’єктів, будує та ремонтує понад 700 км доріг в Україні та Молдові. Зокрема, реалізує головний проєкт «Великого будівництва» – швидкісну трасу Н-31 між Дніпром та Києвом. Окрім 28 км дороги І категорії, споруджені дві транспортні розв’язки, міст через канал «Дніпро-Донбас». Розпочинається будівництво наступної надскладної 30-кілометрової ділянки траси.
Для будівництва естакад та мостів компанія створила власний мостобудівний підрозділ, який зараз відновлює десятки споруд у Львівській, Волинській та Дніпропетровській областях.
«Автомагістраль-Південь» має досвід, експертизу і величезні виробничі та кадрові ресурси для реалізації складних та масштабних об’єктів.
Будуємо Україну разом!
Капітальний ремонт автошляху М-19 на Волині виходить на новий етап – розпочато регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» на ділянці від селища Голоби у напрямку Луцька.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» з березня 2021 року виконує відновлення автошляху М-19 відразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796. Розповімо вам про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 63+822 – КМ 71+822
Відрізок протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина. Спеціалісти компанії завершили влаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом та укладання нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші на основному проїзді.
Наразі на ділянці наші дорожні бригади паралельно виконують такі роботи:
• влаштування водопропускних труб на в’їздах у двори;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування з’їздів та примикань;
• облаштування майданчику габаритно-вагового контролю.
Проєктом також передбачено:
• влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС);
• заміна опор лінії електропередач;
• перенесення ліній зв’язку;
• укріплення узбіч;
• влаштування водоскидних споруд;
• влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії на 67-му кілометрі автотраси перебудовує аварійний міст через річку Рудка у селі Дубове.
Довжина споруди становить 24,6 м, ширина – 13,7 м. Наші фахівці влаштували буронабивні палі та демонтували елементи аварійної мостової споруди.
Наразі тривають роботи з влаштування монолітних ригелів.
Крім того, ми виконали заміну двох невеличких аварійних мостів довжиною 6 і 3 метри на відрізках км 69+597 та км 65+245. Замість старих залізобетонних споруд наші фахівці влаштували збірні залізобетонні водопропускні труби.
ДІЛЯНКА КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність відрізку становить 6,2 км. Починається від селища Голоби в напрямку Луцька.
На об’єкті вже виконані такі види робіт:
• видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху;
• зняття рослинного шару грунту з узбіччя;
• фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
• поширення дорожнього полотна.
Зараз на об’єкті проводиться влаштування посиленої основи шляхом укладання щебенево-піщаної суміші та регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу».
Також паралельно на відрізку проводиться влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару з ЩМАС;
• укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• влаштування з’їздів та примикань;
• влаштування тротуарів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
•  90 працівників;
•  50 одиниць техніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» продовжує реалізацію одного із наймасштабніших проєктів компанії у Львівській області – будівництво об’їзної дороги міста Трускавець, яка стане частиною автошляху Т-14-02 «Східниця-Пісочна».
Нагадаємо, на ділянці автошляху Т-14-02 з 16–го по 21-й кілометр, якою раніше можна було проїхати в місто дрогобицькою дорогою в напрямку Борислава та Східниці, через карстові провали утворились небезпечні умови для руху автотранспорту. Відтак спорудження ділянки автотраси дозволить відновити зручне та безпечне сполучення між курортними містами Львівщини, та спрямувати автотранспорт в обхід Трускавця.
Будівництво дороги розпочалось у жовтні минулого року на ділянці від перехрестя між селами Модричі та Сільце км 21+700 до виїзду з Трускавця у напрямку міста Борислав км 16+100. Протяжність ділянки складає 3,8 км.
БУЛО ВИКОНАНО:
• зняття рослинного шару грунту;
• розчищення ділянки будівництва від кущів та чагарника;
• влаштування обойми з геосинтетичних матеріалів в основі земляного полотна на ділянках, де є загроза провалів;
• розпочато спорудження земляного полотна;
• будівництво чотирьох водопропускних труб.
У квітні цього року роботи на об’єкті продовжились. Наразі наші бригади виконують земляні роботи: розроблюють грунт на ділянці виїмки з подальшим влаштуванням насипу земляного полотна.
Паралельно тривають роботи із влаштування вхідного та вихідного оголовків на прямокутній водопропускній трубі діаметром отвору 4х2,5 м, довжиною 35,9 м через виток річки Вишниця.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
• будівництво ділянки дороги протяжністю 3,8 км з двома кільцевими розв’язками на сполученні з автошляхом;
• влаштування двох очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автомобільної дороги;
• перевлаштування інженерних мереж;
• влаштування перехідно-швидкісних смуг;
• влаштування з’їздів та примикань;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 50 працівників;
• 30 одиниць техніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
Осінь 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Будівництво об’їзної дороги Трускавця – стратегічно важливий проєкт для регіону. Нова дорога минатиме карстові провалля, які утворилися в 2017-2020 роках. Зокрема, торік на ділянці дороги Т-14-02 між Трускавцем та Дрогобичем виникло нове 100-метрове карстове провалля. Після цього небезпечний відрізок дороги закрили для руху будь-якого автотранспорту. Наразі до Трускавця можна доїхати лише через міста Стебник або Борислав, що суттєво збільшує час на транспортне сполучення з курортом. Нова дорога дозволить поєднати туристичні маршрути Львівщини безпечною дорогою європейського рівня.
Будуємо Україну разом!
На ділянці поточного середнього ремонту автошляху Р-15 у Львівській області на відрізку між містами Великі Мости та Жовква завершено влаштування нижнього шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» відновлює трасу Р-15 одночасно на двох ділянках: км 89+538 – км 114+311 та км 137+000 – км 159+780. Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 89+538 – КМ 114+311
На відрізку протяжністю 25 км від села Острів у напрямку межі з Волинською областю роботи тривають із початку березня 2021 року.
За цей час на ділянці було виконано значний об’єм робіт, зокрема:
• розпушення асфальтобетонного покриття;
• розподілення нового щебеневого матеріалу і регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші;
• влаштування з’їздів та примикань;
• облаштування автобусних зупинок;
• влаштування кільцевої розв’язки;
• влаштування майданчику для габаритно-вагового контролю.
Наразі наші бригади завершують влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС) та виконують укріплення узбіччя щебенево-піщаною сумішшю.
ДІЛЯНКА КМ 137+000 – КМ 159+780
На другому відрізку протяжністю 22,7 км від міста Великі Мости до пересічення з дорогою М-09 «Тернопіль-Львів-Рава-Руська» поблизу Жовкви роботи стартували цьогоріч у травні.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розпушення існуючого дорожнього покриття;
• влаштування посиленої основи за методом «холодного ресайклінгу»;
• влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші.
Зараз спеціалісти компанії проводять роботи із влаштування тротуарів, пересічень і примикань та заїзних кишень на зупинках громадського транспорту. Незабаром на відрізку розпочнеться влаштування верхнього шару покриття зі ЩМАС.
ЩО ЗАЛИШИЛОСЬ ЗРОБИТИ:
• укріплення узбіччя щебенево-піщаною сумішшю;
• відновлення кюветів;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 140 працівників;
• 100 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса Р-15 «Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква» – автомобільний шлях регіонального значення загальною протяжністю 151 км. Проходить територією Волинської та Львівської областей. Відновлення автотраси дозволить поєднати курортні містечка Львівської області якісною дорогою європейського рівня.
Будуємо Україну разом!