Новини
Продовжуємо ремонтні роботи на ділянці траси М-05 Київ – Одеса біля села Троїцьке (км 337), де виник зсув ґрунту та деформація дорожнього покриття протяжністю 35 метрів.
Причина зсуву – розмиті внаслідок рекордних опадів водовідвідні лотки.
На щастя, в момент утворення зсуву на трасі не було автомобілів, тому ніхто не постраждав.
Ділянка траси М-05 біля Троїцького була збудована у 2006 році. Після чого тут проводились лише ямкові ремонти. Минуло вже два міжремонтних терміни – траса потребує повноцінного капітального ремонту.
Звертаємо увагу ЗМІ: «Автомагістраль-Південь» не брала участі у будівництві ділянки! На даний час ми лише експлуатуємо трасу М-05 в межах Одеської області.
Після виникнення зсуву компанія одразу приступила до відновлюваних робіт. Наразі високими темпами у цілодобовому режимі триває ліквідація наслідків стихійного лиха.
Спеціалісти компанії розібрали 5000 м3 перезволоженого ґрунту екскаваторами та влаштовують пошаровий насип товщиною до 30 см. Паралельно ґрунт ущільнюється спеціальними котками та підіймається до проєктної позначки.
Наступний етап – влаштування дорожнього одягу, який передбачає влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом, та двох шарів асфальтобетонного суміші.
До роботи на відрізку задіяно 10 спеціалістів та 8 одиниць спецтехніки. Повністю відновити ділянку дороги плануємо вже за 7-10 днів.
На даний момент крайня права смуга руху у напрямку Одеси перекрита. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, будьте уважні та обережні у місці аварійного обвалу.
Нагадаємо, літо 2021 року в Одеському регіоні видалось рекордним на опади. Регіон вже виконав річну норму за кількістю дощів. Наприклад, з 4 по 6 липня в Одесі пройшло три зливи. Випала місячна норма опадів.
ДОВІДКОВО:
«Автомагістраль-Південь» здійснює експлуатаційне утримання більше 6500 км автодоріг у п’яти областях. Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області. У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення. На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені». У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепине» та М-18 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта». Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
Вже перший рейс засвідчив: посадка тепер відбувається набагато комфортніше та безпечніше. Пасажири більше не будуть нервувати та міцно стискати ручки крісел в момент приземлення. Багато років, під час посадки на стару смугу, люди в буквальному сенсі хрестилися та молилися. Тепер це в минулому.
Керівники регіону та міста не приховували святкового настрою – Одеський аеропорт знову стає цікавим для авіаперевізників.
Під час офіційної церемонії відкриття голова Одеської обладміністрації Сергій Гриневецький зазначив, що нова ЗПС стане магнітом, який допоможе притягнути інвестиції в регіон.
Генеральний директор аеропорту “Одеса” Володимир Семенченко повідомив, що ще до початку офіційного відкриття смуги підприємство почало перемовини з авіакомпанією WizzAir, яка раніше відмовилась літати до Південної Пальміри через низьку якість ЗПС.
Семенченко зазначив, що нова смуга дозволяє перейти з класу С у клас D, і вже через рік вийти на показник 2,2-2,4 млн пасажирів на рік. Цьому сприятиме й безпековий фактор. Завдяки новим технологічним рішенням літаки зможуть сідати на нову смугу навіть у тумани, які раніше часто блокували роботу Одеського аеропорту в осінньо-зимовий період.
За словами генерального директора нашої компанії Микола Тимофеєва, «Автомагістраль-Південь» зробила все, щоб рідна Одеса нарешті отримала аеропорт, яким можна пишатись.
«Запуск в експлуатацію нової ЗПС став можливим завдяки самовідданій робіт нашій команди та інших підрядників на протязі більше ніж двох років у режимі нон-стоп. Я хочу щиро подякувати всім нашим співробітникам за цей проект. Тепер це візитівка нашої компанії. Нова ЗПС побудована за допомогою сучасних технологій та якісних матеріалів. Спеціально для її будівництва ми залучили найсучаснішу техніку провідних виробників. ЗПС відповідає всім світовим стандартам. Ми гарантуємо високу якість нашої роботи і абсолютно впевнені, що смуга буде слугувати ще не одному поколінню одеситів», – зазначив Микола Тимофеєв.
Нагадаємо, новий аеродром «Автомагістраль-Південь» збудувала за два з половиною роки.
Довжина злітно-посадкової смуги – 2800 м, ширина – 45 м.
Несна спроможність ЗПС зросла майже вдвічі. Загальна товщина влаштованого конструктиву нової злітно-посадкової смуги склала понад 1 метр. Покриття нової ЗПС виконане з «важкого» бетону товщиною 40 см. Під шаром «важкого» бетону влаштовано шар «пісного» бетону товщиною 30 сантиметрів. Укладено піщано-цементний шар завтовшки 15 сантиметрів та два 10-сантиметрові шари щебеню стабілізації основи.
Вперше у Східній Європі використаний бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4, здатний укладати бетон без використання опалубки. За один прохід бетоноукладач влаштовував шар бетону шириною 8 метрів.
Крім злітно-посадкової смуги довжиною 2800 метрів та шириною 60 метрів зведено дві рульові доріжки та перон перед новим терміналом.
Усі роботи були проведені без припинення роботи аеропорту – унікальний факт для аеродромного будівництва.
Аеродромно-диспетчерська служба безпеки та технічний контроль компанії постійно координували дії. Адже щогодини на стару ЗПС заходило на посадку чи злітало повітряне судно. І жоден рейс не було відкладено через проведення будівельних робіт.
Роботи в аеропорту ще не завершені. Попереду – третя черга будівництва: встановлення низки обладнання та нова магістральна стернова доріжка.
Четверта черга – збільшення довжини ЗПС до 3200 метрів.
Авіаподорожі до Одеси одразу стануть більш комфортними, безпечними та зручними. Аеропорт може без обмежень зможе приймати літаки класу Boeing 737 чи Airbus A320.
А в перспективі, після подовження смуги з 2800 до 3200 метрів – і літаки класу D. Наприклад, Boeing-767-300. Адже проєктувалась ЗПС саме під дальномагістральні повітряні судна. Наразі приймати їх можна з обмеженням по завантаженню.
Смуга обладнана і новою системою посадки, що дозволить приймати літаки навіть за поганих погодних умов. Раніше деякі з лоукостерів відмовились від рейсів до Одеси: тепер для перевізників створено ідеальні умови.
Одесу зможуть відвідати значно більше туристів – і не лише з Україні. Для міста це додаткові тисячі робочих місць та бюджетні надходження.
Новий аеродром «Автомагістраль-Південь» збудувала за два з половиною роки.
Довжина злітно-посадкової смуги – 2800 м, ширина – 45 м.
На території аеропорту була організована потужна виробнича база: змонтовані два високопродуктивні бетонні заводи та грунтозмішувальна установка.
Виконано гігантський обсяг земляних робіт. Компанія налагодила роботу з герметизації поперечних та поздовжніх швів цементобетонного покриття. Під час будівництва було укладено понад 700 тисяч тонн сумішей.
Несна спроможність ЗПС зросла майже вдвічі. Загальна товщина влаштованого конструктиву нової злітно-посадкової смуги склала понад 1 метр. Покриття нової ЗСП виконане з «важкого» бетону товщиною 40 см. Під шаром «важкого» бетону влаштовано шар «пісного» бетону товщиною 30 сантиметрів. Укладено піщано-цементний шар завтовшки 15 сантиметрів. Два 10-сантиметрові шари щебеню стабілізації основи.
Вперше у Східній Європі використаний бетоноукладальний комплекс Gomaco GP4, здатний укладати бетон без використання опалубки. За один прохід бетоноукладач влаштовував шар бетону шириною 8 метрів.
Крім злітно-посадкової смуги довжиною 2800 метрів та шириною 60 метрів зведено дві рульові доріжки та перон перед новим терміналом
Усі роботи були проведені без припинення роботи аеропорту – унікальний факт для аеродромного будівництва.
Аеродромно-диспетчерська служба безпеки та технічний контроль компанії постійно координували дії. Адже щогодини на стару ЗПС заходило на посадку чи злітало повітряне судно. І жоден рейс не було відкладено через проведення будівельних робіт.
Роботи в аеропорту ще не завершені.
Попереду – третя черга будівництва: встановлення низки обладнання та і нова магістральна стернова доріжка.
Четверта черга – збільшення довжини ЗПС до 3200 метрів. Що дозволить не лише збільшити кількість літаків, але й перетворити Одеській аеропорт на справжній міжнародний авіахаб.
Для «Автомагістраль-Південь» цей проєкт є знаковим. Компанія працює по всій Україні, але Одеса – наш дім. Ми зробили все, щоб наше рідне місто отримало потужні, сучасні та комфортні повітряні ворота. Щоб наша Одеса розквітала, ставала все більш заможною, з кожним роком приймаючи все більше туристів І щоб одесити пишались, що місцевий аеродром збудувала саме «Автомагістраль-Південь»!
Будуємо Україну разом!
Відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня. Роботи тривають на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. На даний правий проїзд траси вже майже завершений.
Як зазначив Кирило Тимошенко, останній капітальний ремонт траси був зроблений ще у 2004 році. Минула зима показала, що масштаби руйнування траси критично збільшуються. Наша компанія, яка експлуатує трасу, максимально оперативно проводила локальні ремонти. Але економічно доцільно було відновити дорогу, замінивши верхній шар асфальтобетону.
Як пояснив заступник голови ОП, саме влітку на трасі найменший трафік. Тому роботи запланували на сезон відпусток.
«Ми бачимо, підрядник (Автомагістраль-Південь) дійсно працює в режимі 24/7, для того щоб дуже швидко, за півтора місяці все зробити. Тому що це обличчя країні», – підсумував Тимошенко.
Олександр Кубраков зазначив, що основа траси перебувала у задовільному стані. Вона робилась за всіма технологіями. Тому відновлюється лише верхній шар покриття. Але цього достатньо, щоб на тривалий час не повертатися до ремонтних робіт.
«На 10 років як мінімум це питання буде закрито», – запевнив міністр. Очільник МІУ додав, що проєкт передбачає також встановлення нового сучасного led освітлення, бар’єрного огородження, систем вагового контролю та інші робити.
На наступних вихідних правий проїзд траси буде відкритий, почнеться фрезерування лівого проїзду. Як і планувалось, повністю оновлена траса буде готова до Дня Незалежності. Наша компанія рухається чітко за графіком.
Нагадаємо, відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль.
До роботи задіяно сім асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- ремонт підземних пішохідних переходів;
- укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
- ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
- перевлаштування системи освітлення;
- влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
- встановлення систем вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) з обох напрямків траси;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджають про температуру та стан дорожнього покриття.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 250 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.
Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.
Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!
Будуємо Україну разом!
Капітальний ремонт автошляху М-19 у Волинській області виходить на фінальний етап – розпочато влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» з березня 2021 року розпочато відновлення автошляху М-19 одразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796. Розповімо вам про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 63+822 – КМ 71+822
Відрізок протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- Фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- влаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- облаштування автобусних зупинок.
Наразі наші бригади паралельно виконують наступні роботи:
- укладання верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування з’їздів та примикань;
- монтаж водопропускних труб на в’їздах у двори;
- влаштування з’їздів та примикань;
- облаштування майданчику габаритно-вагового контролю.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- заміна опор лінії електропередач;
- перенесення ліній зв’язку;
- укріплення узбіч;
- влаштування водоскидних споруд;
- влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії на 67-му кілометрі автотраси перебудовує аварійний міст через річку Рудка у селі Дубове. Довжина споруди становить 24,6 м, ширина – 13,7 м.
На мостовій споруді наші фахівці виконали:
- влаштування буронабивних паль;
- влаштування монолітних ригелів;
- влаштування шафових стінок;
- встановлення блоків відкрилків;
- встановлення опорних тумб.
Наразі тривають роботи з укріплення конусів монолітним бетоном. Крім того, ми виконали заміну двох невеличких аварійних мостів довжиною 6 і 3 метри на км 69+597 та км 65+245. Замість старих залізобетонних споруд наші фахівці влаштували збірні залізобетонні водопропускні труби.
ДІЛЯНКА КМ 98+576 – КМ 104+796
Протяжність відрізку становить 6,2 км. Починається від селища Голоби в напрямку Луцька.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
- фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
- розширення дорожнього полотна;
- посилення дорожньої основи шляхом регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
- влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування кільцевої розв’язки у селищі Голоби.
На даний момент спеціалісти компанії влаштовують дренажні прорізи на узбіччі, а також виконують облаштування з’їздів та примикань.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- укріплення узбіччя;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- влаштування тротуарів;
- ремонт мосту біля селища Голоби км 104+017;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 90 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» розпочинає новий проєкт на Донеччині – відновлення автотраси М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», яка стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине».
Нагадаємо, відновлення траси М-04 загальною протяжністю майже 240 кілометрів ми проводимо на Дніпропетровщині одразу на чотирьох ділянках. Тепер до них приєдналась Донеччина, де стартували роботи на відрізку км 395+960 – км 403+260 від міста Покровськ в напрямку села Михайлівка, протяжністю 7,3 км.
Наші бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття та влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ). Паралельно тривають роботи з видалення чагарників та дрібнолісся вздовж автотраси та демонтаж бортового каменю.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
- влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону;
- відновлення водопропускних труб;
- укріплення узбіччя шлаком;
- посів трав;
- облаштування зупинок громадського транспорту;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки
Відтак вже до 30-ї річниці Незалежності на даній ділянці ми плануємо завершити основний комплекс ремонтних робіт.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 50 працівників;
- 40 одиниць спецтехніки.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями. Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Будуємо Україну разом!
Наша компанія зробила Києву грандіозний подарунок – до Дня Незалежності ми відновимо Театральну площу і фасад будівлі Національної опери.
Велика частина підготовчої роботи вже зроблена. Відновлена зруйнована бетонна основа покриття, облицьовані гранітними плитами ступені, які ведуть до театру.
Наразі триває влаштування нової гранітної плитки навколо фасаду будівлі.
«Наша компанія системно реалізує благодійні проєкти в регіонах присутності. Останніми роками ми дуже активно працюємо у Києві – відновили найбільші столичні магістралі – проспекти Дружби Народів, Заболотного, Бандери та інші дороги. Давно хотіли зробити киянам подарунок. Нам здається, відновлення Театральної площі з радістю сприймуть як кияни, так і численні гості міста», – розповів генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Одне з найкрасивіших місць історичної частини столиці – площа навколо Національної опери – перебувала у занедбаному стані. Гранітні плити покриття, сходи – розтріскались. Бетонна основа під ними частково зруйнована. Ймовірна причина – при будівництві тридцять років тому не зробили систему поливу зелених зон. Для поливу на площу регулярно заїжджала вантажівка з цистерною, при тому, що покриття не було розраховане під її вагу. Взимку гранітне покриття пошкоджувалось снігоприбиральною технікою. Бетонна основа руйнувалася в результаті агресивного впливу солі, якою обробляють ожеледь.
Компанія вже демонтувала старі гранітні плити та бетонну основу площею приблизно 7 тисяч квадратних метрів. Наразі влаштовується нова основа та повністю нове гранітне покриття на сходах, парапетах та прилеглій до театру території.
Ми також проведемо повну заміну електромереж та реконструкцію опор ліхтарів. Пофарбуємо фасад театральної будівлі, влаштуємо гідроізоляцію цокольного поверху. І – що дуже важливо – побудуємо систему поливу зелених зон.
Микола Тимофеєв підкреслює, що проєкт відновлення Театральної площі також є складовою нашої соціальної відповідальності як учасника програми «Великого будівництва».
«Велике будівництво – це не просто проєкт з відродження дорожньої мережі. Відновлюється вся країна. І ми, наскільки дозволяють наші можливості, хочемо бути дотичними до цієї дійсно великої та важливої справи»,– зазначає Микола Тимофеєв.
Будуємо Україну разом!
Наступного тижня в аеропорту Одеси буде відкрита нова злітно-посадкова смуга. 15 липня збудована «Автомагістраль-Південь» ЗПС почне приймати перші літаки.
Для Одеси ця подія – справжнє свято! Авіаподорожі до міста стануть більш комфортними, безпечними та зручними. Аеропорт без обмежень зможе приймати літаки класу Boeing 737 чи Airbus A320. А в перспективі, після подовження полоси з 2800 до 3200 метрів – і літаки класу D.
Наприклад, Boeing-767-300. Смуга обладнана новою системою посадки, що дозволить приймати літаки навіть за поганих погодних умов. Раніше деякі з лоукостерів відмовились від рейсів до Одеси: тепер для перевізників створено ідеальні умови. Одесу зможуть відвідати значно більше туристів – і не лише з Україні. Для міста це додаткові тисячі робочих місць та бюджетні надходження до бюджету.
Сьогодні на новій ЗПС відбувся забіг «ODS New RWY Run 2021». Мета змагань – анонсувати відкриття нової злітної смуги. Участь у змаганнях взяло більше 300 любителів бігу, серед яких 24 представника «Автомагістраль-Південь». До складі нашої команди увійшли співробітники більшості департаментів та структурних підрозділів.
Вся команда «Автомагістраль-Південь» успішно здолала дистанцію 5 кілометрів. На відмінно завершила проєкт нової ЗПС і наша компанія: аеродром Одеси тепер відповідає найкращим світовим стандартам. Отже, у міста з’являється шанс стати справжнім міжнародним авіаційним хабом.
Автомагістраль-Південь продовжує рости і динамічно розвиватися. За підсумками березня-червня 2021 року наша компанія подвоїла кількість об’єктів і обсяги виробленого асфальтобетону.
На кінець червня минулого року ми вийшли на показник більше 800 тис тонн асфальтобетонних сумішей і 400 тис тонн сумішей, оброблених цементом. На кінець червня нинішнього року маємо понад 1,7 млн тонн асфальтобетону та 1 млн тонн сумішей.
Удвічі – з 40 до 80 збільшилася і кількість об’єктів. Роботи на сьогодні проводяться на дорогах загальною протяжністю понад 800 км в 11 областях України (Львівська, Волинська, Київська, Полтавська, Одеська, Дніпропетровська, Запорізька, Сумська, Харківська, Донецька, Луганська області), у м. Київ, а також у Республіці Молдова.
Наприкінці минулого місяця понад 550 км доріг виконано у нижньому шарі та понад 350 км у верхніх шарах покриття.
За рік майже на третину – з 18 до 26 – зросла кількість наших виробничих баз. Додалося 4 нових асфальтобетонних заводи – тепер їх 18. З 7 до 12 збільшилася кількість змішувальних установок з приготування щебеневих сумішей оброблених цементом. Крім того, у наявності компанії 3 бетонних заводи.
До 2 тисяч одиниць збільшився парк техніки. Зросла і чисельність команди – зараз у компанії працює понад 5500 тисяч співробітників.
ТОП-3 об’єктів 1-го півріччя:
- Будівництво швидкісної траси Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка (Дніпропетровська обл.)
- Ремонт дороги Єдності М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (Дніпропетровська область)
- Відновлення головної магістралі країни – траси М-03 на ділянці Київ-Бориспіль (Київська область)
У липні компанія планує встановити черговий рекорд: виготовити більше 2 млн тонн асфальтобетону! Минулого року ми пишалися тим, що зробили у липні 1 млн тонн, що було неймовірною подією для галузі. Вже через рік ми вдвічі покращимо свій же власний рекорд!
Будуємо Україну разом!
Лише два тижні знадобилося нашій компанії для того, щоб відновити половину траси Київ-Бориспіль. Проєкт ще раз засвідчив професіоналізм команди «Автомагістраль-Південь». Ми здатні мобілізувати колосальну кількість людей і техніки, чітко, немов швейцарський годинник, налаштувати процес виконання робіт.
Ще приблизно тиждень на правій половині траси триватимуть супутні роботи – облаштування з’їздів, встановлення бар’єрного огородження, нанесення розмітки та інше. Далі – другий етап, відновлення лівого проїзду.
Роботи на об’єкті відбуваються чітко за плановим графіком.
Нагадаємо, відновлення 17-кілометрового відрізку траси М-03 ми розпочали наприкінці червня на ділянці км 18+000 – км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль.
До роботи задіяно сім асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- ремонт підземних пішохідних переходів;
- укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;
- ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;
- перевлаштування системи освітлення;
- влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;
- встановлення систем вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) з обох напрямків траси;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
Також у межах проєкту ми встановимо інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджають про температуру та стан дорожнього покриття.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 250 працівників;
- 170 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- Серпень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.
Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.
Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!
Будуємо Україну разом!
👉«Автомагістраль – Південь» виконує в Одеській області відновлення дороги Т-16-44 «КПП – «Лісне» – КПП «Малоярославець Перший» на декількох ділянках між контрольно-пропускними пунктами із Республікою Молдова.
Відновлення дороги розпочалось у квітні цього року на ділянці км 41+105 – км 59+893 від селища Тарутине до контрольно-пропускного пункту «Малоярославець Перший». Загальна протяжність ділянки складає 18,7 км.
Дорожні бригади компанії в межах поточного середнього ремонту виконали розчищення придорожньої смуги та розпушення зношеного дорожнього покриття.
🛠Наразі спеціалісти компанії паралельно один за одним виконують наступні роботи:
• поширення та локальні заміни слабких місць існуючого дорожнього полотна;
• влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
• влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.
⚙ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття з дрібнозернистого асфальтобетону;
• досипання та укріплення узбіч;
• облаштування зупинок громадського транспорту;
• встановлення дорожніх знаків;
• влаштування бар‘єрного огородження;
• нанесення дорожньої розмітки.
Окрім ділянки поточного середнього ремонту ми також капітально ремонтуємо 2,5 кілометри даної дороги на двох відрізках: км 14+000 – км 15+000 та км 25+200 – км 26+200.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 💪60 працівників;
• 🚜40 одиниць спецтехніки.
🏁ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
‼Рух на зазначених ділянках організовано у реверсному режимі однією частиною проїзду. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ℹДОВІДКОВО:
Траса Т-16-44 – автомобільний шлях територіального значення в Одеській області. Проходить територією Тарутинського району через населені пункти Лісне, Бородіно, Березине, Тарутине та Малоярославець Перший. Поєднує між собою пункти пропуску на державному кордоні з Республікою Молдова.
Останніми роками стан дорожнього покриття на автошляху перебував у вкрай понівеченому стані через чисельні ями, тріщини та колійність. Відновлення траси дозволить забезпечити комфортний проїзд до контрольно-пропускних пунктів та з’єднати місцеві населені пункти якісною дорогою європейської якості.
Будуємо Україну разом!
На Донеччині «Автомагістраль – Південь» продовжує відновлення важливої транспортної артерії – автошляху Т-05-14 «Добропілля-Лиман» на двох ділянках між Краматорськом та Добропіллям.
Нагадаємо, ремонт траси Т-05-14 ми проводили у 2018-2020 роках одразу на двох відрізках км 28+300 – км 36+750 від села Андріївка до села Сергіївка протяжністю 8,5 км та км 36+750 – км 49+615 від села Сергіївка до міста Краматорськ протяжністю майже 13 км. Розповімо вам про кожну ділянку ремонту більш детально.
ДІЛЯНКА КМ 28+300 – КМ 36+750
Торік на ділянці було завершено весь комплекс дорожньо-будівельних робіт.
🛠БУЛО ЗРОБЛЕНО:
• розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
• фрезерування зношеного покриття;
• влаштування поширення дорожнього полотна;
• влаштування шару посиленої дорожньої основи зі СФОВ;
• влаштування двох шарів асфальтобетонної суміші;
• влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
• влаштування бортового каменю;
• влаштування нових водопропускних труб;
• встановлення бар’єрного огородження;
• встановлення нових дорожніх знаків;
• нанесення дорожньої розмітки.
Нещодавно було отримано дозвільні документи на виконання дорожньо-будівельних робіт на відрізку фактично нового будівництва дороги протяжністю близько 200 м, що проходить через лісовий масив.
ДІЛЯНКА КМ 36+750 – КМ 49+615
Минулого року на ділянці було виконано повний комплекс робіт. Зокрема, нижній шар асфальтобетонного покриття влаштовано на 12,8 км автошляху та 8,8 км верхнього шару із ЩМА. Наразі роботи тривають у межах села Сергіївка.
Дорожні бригади компанії паралельно виконують наступні роботи:
• влаштування тротуарів;
• влаштування водовідвідних споруд;
• влаштування в’їздів у двори.
Також у минулому році на обох ділянках автошляху проведено роботи з перебудови траси на ділянках крутих поворотів, спусків і підйомів із доведенням поперечного та поздовжнього профілів до нормативних вимог.
Повна перебудова виконана на ділянках автошляху, елементи плану та поздовжнього профілю яких не відповідають розрахунковій швидкості руху. Для забезпечення комфортного та безпечного руху автотранспорту ми привели радіуси кривих до нормативних показників. На цих відрізках фактично «з нуля» побудована нова дорога.
Наприкінці липня вже плануємо приступити до завершення влаштування верхнього шару покриття на всій протяжності ділянки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
• 50 працівників;
• 30 одиниць спецтехніки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Жовтень 2021 року.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-05-14 – автомобільний шлях територіального значення у Донецькій області. Пролягає територією Лиманського, Слов’янського та Добропільського районів через Лиман, Райгородок, Слов’янськ, Краматорськ та Добропілля. Загальна довжина траси — 59,4 км.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль-Південь» завершила будівництво двох транспортних розв’язок та мосту через канал «Дніпро-Донбас» у межах реалізації одного з найбільших інфраструктурних проєктів країни – будівництва траси Н-31 у Дніпропетровській області.
Наразі наші спеціалісти виконують фінальні роботи, зокрема, влаштування перильного огородження, гідроізоляцію тротуарів та фарбування бетонних поверхонь.
Перша транспортна розв’язка знаходиться у Петриківському районі на км 21+900. Будівництво штучної споруди ми розпочали у жовтні минулого року. Вона забезпечила безпечне пересічення швидкісної траси Н-31 місцевої дороги IV категорії О041201 «Петриківка-Шульгівка». Довжина шляхопроводу складає 75 м, ширина 10,7 м. Роботи на об’єкті вже виконані у повному обсязі.
Друга транспортна розв’язка знаходиться у Царичанському районі поблизу села Проточі на км 27+970 на пересічені з дорогою ІІІ категорії Т-04-12 «Кам’янське-Жемчужне». Будівництво 45-метрового шляхопроводу ми розпочали у листопаді 2020-го та вже протягом липня всі роботи будуть повністю завершено.
Один із найважливіших етапів реалізації проєкту – будівництво стометрового мосту через канал «Дніпро-Донбас». Ця переправа з’єднає уже готову ділянку автотраси з 30-кілометровим відрізком, який планується прокласти до межі з Полтавською областю.
На даний момент на об’єкті працюють водолази, які виконують завершальний етап – укріплення русла каналу під мостовою спорудою. Ці роботи триватимуть до жовтня.
Нагадаємо, спорудження траси Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Уже найближчим часом нову ділянку дороги буде введено в експлуатацію.
На черзі – наступні майже 30 км автотраси: від каналу Дніпро – Донбас до межі з Полтавською областю.
Будуємо Україну разом!
Ми розпочинаємо новий проєкт у Харківській області – поточний середній ремонт дороги Т-21-13 «Золочів – Максимівка».
Траса Т-21-13 – автомобільний шлях територіального значення протяжністю 33 кілометри. Дорожнє покриття на автошляху перебуває в аварійному стані через чисельні ями, тріщини, напливи та колійність, тому пересуватись дорогою вкрай складно.
Наші бригади розпочали відновлення траси на ділянці км 0+000 – км 33+394 від селища Золочів через село Цапівка в напрямку селища Максимівка.
Наразі ми виконуємо розпушення зношеного асфальтобетонного покриття та розчищення придорожньої смуги від чагарників і дрібнолісся.
ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:
- відновлення земляного полотна до нормативних вимог;
- влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ) на ділянці км 0+000 – км 10+000;
- стабілізація слабкої основи цементом на ділянці км 10+000 – км 33+394;
- влаштування шару основи із ЩПС укріпленої цементом на ділянці км 10+000 – км 33+394;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
- влаштування тротуарів;
- укріплення узбіччя;
- відновлення водопропускних труб;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення нових дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
- 2022 рік.
ДОВІДКОВО:
Траса Т-21-13 «Золочів – Максимівка» – автомобільний шлях територіального значення у Харківській області. Пролягає територією Золочівського та Богодухівського районів через Золочів — Максимівку.
Відновлення автошляху дозволить місцевим жителям отримати сучасну дорогу європейського рівня. Пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.