Новини

«Автомагістраль – Південь» розпочинає новий проєкт у Запорізькій області – поточний середній ремонт автошляху Т-04-08 «Павлоград – Васильківка – Новомиколаївка – Оріхів – Токмак» протяжністю майже 30 км.

Бригади компанії розпочали роботи на ділянці км 140+208 – км 169+671 від села Новоданилівка в напрямку міста Токмак до перетину із автошляхом Н-30 «Василівка-Бердянськ».

Наразі на відрізку проводиться фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, видалення чагарників і дрібнолісся уздовж траси та відновлення ширини дорожнього полотна до нормативних показників.

Також спеціалісти компанії розпочали влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ).

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
  • відновлення водопропускних труб;
  • влаштування прикрайкових лотків;
  • відновлення зупинок громадського транспорту;
  • влаштування тротуарів;
  • влаштування з’їздів у двори;
  • укріплення узбіччя;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • монтаж освітлення;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 50 працівників;
  • 30 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса Т-04-08 – автомобільний шлях територіального значення у Дніпропетровській та Запорізькій областях загальною протяжністю 146 км. Пролягає територією Павлоградського, Васильківського, Новомиколаївського, Оріхівського та Токмацького районів.

Останні роки дорожнє покриття на трасі перебуває у понівеченому стані через чисельні ями, напливи та деформації. Відновлення автошляху дозволить з’єднати населені пункти Запоріжжя якісною дорогою європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

Реалізація одного із наймасштабніших проєктів у Львівській області – будівництво об’їзної дороги Трускавця, яка стане частиною автошляху Т-14-02 «Східниця-Пісочна», виходить на новий етап. Бригади компанії розпочали влаштування шарів дорожньої основи.

Будівництво дороги розпочалось у жовтні минулого року на ділянці від перехрестя між селами Модричі та Сільце км 21+700 до виїзду з Трускавця у напрямку міста Борислав км 16+100. Протяжність ділянки складає 3,8 км.

У квітні цього року роботи на об’єкті продовжились.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • зняття рослинного шару грунту;
  • розчищення ділянки будівництва від кущів та чагарника;
  • влаштування обойми з геосинтетичних матеріалів в основі земляного полотна на ділянках, де є загроза провалів;
  • будівництво чотирьох водопропускних труб;
  • влаштування вхідного та вихідного оголовків на прямокутній водопропускній трубі діаметром отвору 4х2,5 м, довжиною 35,9 м через виток річки Вишниця.

Наразі на об’єкті тривають земляні роботи, зокрема, розробка грунту на ділянці виїмки з подальшим влаштуванням насипу земляного полотна. Паралельно наші спеціалісти влаштовують шар зі щебенево-піщаної суміші (ЩПС), укріплення монолітним бетоном русла річки Вишниця.

Незабаром розпочнуться роботи з переносу магістрального водогону.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування шару основи зі ЩПС обробленої цементом;
  • влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття;
  • будівництво двох кільцевих розв’язок на сполученні з автошляхом;
  • влаштування двох очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автомобільної дороги;
  • влаштування перехідно-швидкісних смуг;
  • встановлення освітлення;
  • влаштування зупинок громадського транспорту;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 50 працівників;
  • 30 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Будівництво об’їзної дороги Трускавця – стратегічно важливий проєкт для регіону. Нова дорога минатиме карстові провалля, які утворилися в 2017-2020 роках. Зокрема, торік на ділянці дороги Т-14-02 між Трускавцем та Дрогобичем виникло нове 100-метрове карстове провалля. Після цього небезпечний відрізок дороги закрили для руху будь-якого автотранспорту.

Наразі до Трускавця можна доїхати лише через міста Стебник або Борислав, що суттєво збільшує час на транспортне сполучення з курортом. Нова дорога дозволить поєднати туристичні маршрути Львівщини безпечною дорогою європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

Нагадаємо, минулого року компанія допомогла інфекційним відділенням лікарень. Ми закупили і передали медикам чималі партії медичного обладнання та засобів індивідуального захисту.

Допомогу отримали обласні та міські лікарні Дніпра, Львова, Запоріжжя, Одеси, Кривого Рогу, Бердянська, Дніпрорудного, Мелітополя, Першотравенська, Пологів та інших населених пунктів.

Цього року продовжуємо наш благодійний проєкт. Неподалік наших столичних об’єктів – проспектів Бандери та Героїв Сталінграду працює Київський міський центр репродуктивної та перинатальної медицини. Він створений на базі пологового будинку № 4, щороку тут приймають близько 1200 пологів.

В цьому році місто надало Центру фінансування для ремонту інфекційного відділення для вагітних та породіль. Але у медичного закладу є інша давня проблема – відсутність нормального під’їзду та зруйнована територія.

Наша компанія вирішила допомогти медикам. Тепер Центр має повністю нову територію. Всі роботи компанія виконала власним коштом в межах нашої благодійної програми.

«Наш заклад побудовано у 1984 році, і з тих пір, на жаль, жодних робіт з ремонту асфальту на території пологового будинку не проводили. Понівечений стан покриття став дуже гострим питанням для нас. Особливо це відчувалось узимку, адже було дуже незручно під’їжджати швидкій або пацієнтам на територію закладу. У нас в лікарні є реанімація для дітей, а в період гострої фази пандемії тут були розміщені важкохворі пацієнти. Тепер все позаду. Асфальт не просто відновлено, але і розширено проїзди, що дозволить спокійно розминатись двом автомобілям швидкої та ще і безперешкодно розвертатись. Крім того, «Автомагістраль-Південь» поставила нові бордюри замість старих та розтрощених, укладено новий асфальт на під’їзді до лікарні за територією закладу. Ми дуже вдячні компанії за таку допомогу», – розповів директор Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини професор В’ячеслав Камінський.

Генеральний директор «Автомагістралі-Південь» Микола Тимофеєв зазначив, що компанія планує і далі продовжувати благодійну програму допомоги медичним закладам.

«Наша благодійна програма продовжується. Ми плануємо і надалі допомагати нашим медичним закладам в регіонах присутності компанії. Наше гасло – ми не просто будуємо дороги, ми будуємо сучасну та заможну Україну!» – пояснив Микола Сергійович.

У Донецькій області «Автомагістраль – Південь» завершує відновлення автошляху М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине», який стане частиною траси М-30 «Стрий-Ізварине».

Дорожні бригади компанії влаштовують фінальний шар зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА)

Поточний середній ремонт на автошляху стартував у середині липня на відрізку км 395+960 – км 403+260 від міста Покровськ в напрямку села Михайлівка, протяжністю 7,3 км.

За цей час було виконано значний комплекс дорожніх робіт, зокрема:

  • видалення чагарників та дрібнолісся вздовж траси;
  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистого асфальтобетону.

Наразі наші спеціалісти проводять фінальні роботи:

  • влаштування верхнього шару зі ЩМА;
  • укріплення узбіччя шлаком;
  • відновлення водопропускних труб;
  • влаштування прикрайкових лотків;
  • влаштування бортового каменю;
  • облаштування зупинок громадського транспорту.

Також незабаром розпочнуться наступні роботи:

  • влаштування освітлення;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Відтак вже до 30-ї річниці Незалежності на даній ділянці ми плануємо завершити основний комплекс ремонтних робіт.

Нагадаємо, крім відновлення відрізку автошляху між Покровськом та Михайлівкою на Донеччині, ми також проводимо поточний середній ремонт траси М-04 одразу на п’яти ділянках у Дніпропетровській області загальною протяжністю понад 250 кілометрів.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 50 працівників;
  • 40 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.

Автошлях стане частиною найдовшої в країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.

Будуємо Україну разом!

ІСТОРІЯ ДРУГА: Механік, водій, машиніст котка

Як вирости з маленького регіональної підрядника в компанію – національного лідера? Робити ставку на правильних людей. Професійних, працьовитих, відданих справі, готових іти з тобою по життю.

В межах нашого проєкту «Автомагістраль-Південь» – «ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ» ми розповідаємо історії наших «ветеранів». Ці люди з нами ще з самого початку. Вони – наша історія і наша родина.

 

«Компанія дає стабільність, роботу цілий рік. Я це дуже ціную»

Артем Коваленко, 41 рік

Старший механік

Стаж роботи: 11 років

«Я розпочав свій трудових шлях у компанії у 2012 році у Харківській області. Тоді нас механіків було лише 5 на всю компанію. Після 2016 року компанія почала стрімко розвиватись, з’являється нова сучасна спецтехніка, проекти. Зараз працює більше 40 механіків, і кожен місяць бачу нові обличчя. Коли я починав роботу в «Автомагістралі – Південь», у нашому автопарку в регіоні налічувалось приблизно 16 автомобілів, а тепер ця цифра сягнула більше 70 одиниць. Це ті, що працюють постійно у нашій області. Додайте ще сотні одиниць різноманітної спецтехніки, які привозять на нові об’єкти. Асфальтоукладальні комплекси, надсучасні перевантажувачі, автогрейдери, бульдозери із автоматичним управлінням. Потрібно постійно підвищувати кваліфікацію, вчитись. Тобто твоя цінність як фахівця зростає. Стабільно підвищують зарплату. Мені подобається, що з керівництвом можна завжди можна вирішити будь-яку робочу або особисту проблему. А це багато про що говорить. Іще один дуже важливий фактор – більшість з нас працює не лише у сезон, але і в зимовий період, адже ми також обслуговуємо техніку, яка виконує експлуатаційне утримання доріг в області. Інші підрядники просто звільняють людей до наступного сезону. Я заробляю пристойні гроші цілий рік, компанія мені гарантує стабільність, що я дуже ціную», – розповів Артем Коваленко.

 

«Із кожним роком спецтехніка змінювалась, і у свою чергу я пересідав на більш комфортні та технічні автомобілі»

Олександр Добранюк, 36 років

Водій

Стаж роботи: 15 років

«Моя сім’я щільно пов’язана із «Автомагістраль – Південь», адже у ній працювали мій батько та брати. Можна сказати, що у нас сімейний підряд, або трудова дорожня династія. Я почав працювати ще у 2006 році, компанія була зовсім молода, було кілька сотень працівників. Що мені найбільше запам’яталось у ту пору – це ліквідація наслідків повені у західній Україні у 2009 році, коли компанія прийняла рішення будь-що допомогти людям. Ми працювали майже цілодобово, укріплювали береги річок. Мій робочий «кінь» – старенький МАЗ. Із кожним роком спецтехніка змінювалась, я пересідав на більш комфортні та технічні автомобілі. Цьогоріч ми придбали вітчизняні трали TAD на базі надсучасної техніки MAN. Керувати цією крихіткою – одне задоволення. Просторий салон, кондиціонер та навіть…холодильник. Вам може смішно, але для водія е важливо – в спеку домашні продукти просто ніде діти, отже, холодильник це велика справа. За 15 років роботи я встиг об’їздити всю Україну. У цьому сезоні працюю у Донецькому регіоні, зокрема, на трасах М-04, Н-32 та Т-05-14. Знаю, що наші хлопці працюють у Молдові. Чекаю, коли у нас з’являться проекти у європейських країнах. Подивитесь на якість наших доріг – вони не гірше європейських», – поділився Олександр Добранюк.

 

«Найбільший скарб компанії – її працівники. Наші боси це розуміють, тому зарплату індексують кожний рік»

Володимир Сокол, 59 років

Машиніст котка

Стаж роботи: 13 років

«Старт моєї кар’єри в «Автомагістралі – Південь» припав на 2008 рік. Я працював у дорожній бригаді, а вже за три роки пересів на грунтовий каток марки Zoomlion. Зараз згадую його і мені смішно – це була справжня шайтан-арба, їм було важко керувати, він був старий і міг зламатись у будь-який момент. Зараз все по-іншому, я керую надсучасним BOMAG BW 216 D-40. І так з усією спецтехнікою у компанії – вона майже повністю нова, найкращих європейських та американських виробників. І це дуже важливо, адже від якості техніки залежить і якість доріг. Але найбільший скарб компанії все ж таки не техніка, а люди. Наші боси самій вийшли з робітників, це розуміють, тому зарплату індексують кожен рік. Якщо згадувати найбільші проєкти у яких я брав участь – це, безумовно, будівництво Дністровської ГАЕС. Сотні механізмів, сотні людей, сотні самоскидів із грунтом. Цей об’єкт дійсно увійде в історію. Далі були не менш масштабний проєкт із капітального ремонту Харківської об’їзної дороги перед Євро-2012. Зараз, ми доросли до таких грандіозних проєктів як будівництво Н-31 та відновлення траси М-04. Мені майже 60, але буду працювати скільки вистачить здоров’я», – розповів Володимир Сокол.

Разом – до нових перемог!

Роботи на проспекті Степана Бандери у Києві на фінішному етапі, а вже поруч «Автомагістраль-Південь» розпочинає іще один масштабний проєкт – відновлення проспекту Героїв Сталінграда протяжністю 5 км.

Роботи пройдуть на ділянці від вул. Приозерної до Північної вулиці.

Через складність проєкту та щільний трафік автотранспорту було прийняте рішення мінімізувати затори на важливій транспортній артерії столиці та розділити капітальний ремонт на кілька етапів.

Перший етап стартував на ділянці від вул. Приозерної в напрямку станції метро «Оболонь» протяжністю 500 метрів. На даній ділянці рух автотранспорту буде частково обмежено з серпня до кінця вересня.

Наразі наші дорожні бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші С-7;
  • влаштування трьох шарів асфальтобетонного покриття;
  • перевлаштування тротуарів та велодоріжок;
  • перевлаштування бортового каменю;
  • перевлаштування дощової каналізації;
  • перевлаштування освітлення вздовж проспекту;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • влаштування острівців безпеки на пішохідних переходах;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • облаштування в’їздів у двори та примикань;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки;
  • благоустрій та озеленення території.

Роботи на зазначеній ділянці тривають у цілодобовому режимі. Просимо водіїв поставитися до цієї ситуації з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності. Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь-ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Проспект Героїв Сталінграда – важливий транспортний коридор в Оболонському районі Києва, яким щодня прямують тисячі автомобілів. За останні роки дорожнє покриття на проспекті викликає чимало нарікань від водіїв. Завершення відновлення проспекту дозволить киянам отримати комфортну та безпечну дорогу європейського рівня.

Будуємо Україну разом!

На Дніпропетровщині «Автомагістраль – Південь» розпочала другий етап будівництва одного із найбільш масштабних інфраструктурних проєктів сучасної України – автошляху Н-31.

Спорудження швидкісної траси проводиться на ділянці від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю. Протяжність ділянки будівництва складає майже 30 км.

Через складність рельєфу під час будівництва траси обсяг земляних робіт сягне більше 5 млн кубічних метрів.

Наразі дорожні бригади компанії виконують зняття рослинного шару грунту, розробку виїмок глибиною до 12 метрів та спорудження земляного полотна з подальшим укріпленням земполотна геосинтетичними матеріалами.

Паралельно триває влаштування водовідвідних залізобетонних труб та металевих гофрованих конструкцій (МГК).

ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:

  • Будівництво 14 штучних споруд (проїзди для сільськогосподарської техніки, монолітні тунелі для сполучення місцевих населених пунктів, дворівневі транспортні розв’язки і шляхопроводи);
  • перенесення існуючих комунікацій;
  • влаштування двох шарів основи зі шлакового щебню;
  • влаштування шару основи зі щебенево-піщаної суміші (ЩПС);
  • влаштування шару основи із ЩПС укріпленої цементом;
  • влаштування трьохшарового асфальтобетонного покриття;
  • влаштування очисних споруд для очищення стічних вод з поверхні автомобільної дороги;
  • влаштування дощової каналізації;
  • встановлення інформаційних табло та метеостанцій;
  • влаштування освітлення на розв’язках;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки;
  • озеленення прилеглої території та висадка 5,5 тисячі дерев;
  • влаштування систем Weight in motion по обидва боки проїзду;
  • встановлення шумозахисних екранів.

Для влаштування дорожнього одягу планується використати майже півмільйона тонн шлаків з металургійних підприємств Дніпропетровщини.

Найскладніший етап проєкту – будівництво майже 600-ти метрової естакади через витки річки Оріль у заповідній зоні за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження. Досі цю технологію в нашій державі не застосовували у таких масштабах.

Прогонову будову естакади за допомогою козлового крану збирають на стапелях, армують та бетонують. Потім за допомогою аванбеку гідравлічними домкратами насувають прогонову будову на опори.

За допомогою технології поздовжнього насуву увесь процес будівництва буде концентровано в одній точці, що допоможе зберегти природну зону від постійного руху техніки.

На даний момент мостобудівельний підрозділ вже збудував три тимчасові технологічні мости для проїзду будівельної техніки. Триває влаштування буронабивних паль, фундаментів опор та ростверків.

Завершити будівництво естакади у повному обсязі плануємо за два роки.

Нагадаємо, спорудження траси Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували понад 28 км дороги і десятки інженерних об’єктів. Уже найближчим часом нову ділянку дороги буде введено в експлуатацію.

ДОВІДКОВО:

Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проєктів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.

Будуємо Україну разом!

🛣В Україні десятки тисяч кілометрів доріг вимагають ремонту. Відновити все і одразу неможливо. Якщо дорога лише починає руйнуватись – її можна врятувати.
👌Наша компанія застосовує унікальну технологію омолодження доріг. Вона полягає у нанесенні тонкошарового покриття литої емульсійно-мінеральної суміші. Скорочено ЛЕМС.
➡️Цього року ми придбали унікальний ремонтний комплекс Schäfer SMS 12000. Тепер процес виготовлення суміші та її нанесення майже повністю автоматизоване.
Унікальна машина не лише наносить покриття, але в автоматичному режимі дозує компоненти і готує суміш. Основні компоненти – щебенева суміш, цемент, особливу бітумну емульсію, емульгатор – завантажують в бункери машини.
🔍А далі Schäfer все робить сам. Машина наносить два шари покриття – вирівнюючий завтовшки 2 сантиметри, та фінішний – сантиметровий.
На 3-4 роки про ремонт дороги, яка відновлена Schäfer, можна забути. Мікропокриття надійно убезпечить дорожній конструктив від подальшого руйнування.
Важливо зазначити, що нове покриття шорстке, що збільшує зчеплення колеса з дорогою. Тобто траса стає не лише комфортнішою, але й безпечнішою.
Працює комплекс швидко – за годину комплекс використовує до 90 тон суміші, за день бригада наносить покриття на ділянці довжиною півтора кілометри.
Для обслуговування Schäfer з урахуванням всіх допоміжних робіт потрібно лише 15 працівників.
Наразі комплекс працює на Чернігівщині: наша компанія відповідає за експлуатацію половини доріг регіону.
☝️Технологія ЛЕМС для України не є абсолютно новою. Але успішний досвід нашої компанії дає надію на більш широке її застосування. «Автомагістраль-Південь», як завжди, встановлює нові стандарти, які стають прикладом для всієї дорожньої галузі.
Будуємо Україну разом!
«Автомагістраль – Південь» реалізовує новий проєкт у Дніпропетровській області – поточний середній ремонт вулиці Дніпровської – найдовшої вулиці міста Павлоград, яка є частиною дороги Єдності М-30 «Стрий – Ізварине».
⚒Протяжність вулиці складає майже 12 км. Наразі спеціалісти компанії розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, демонтаж бортового каменю, а також влаштування вирівнюючого шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону. Роботи проводяться в цілодобовому режимі. Незабаром на ділянці розпочнеться заміна автопавільйонів на зупинках громадського транспорту.
⚙ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
• влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
• заміна каналізаційних люків;
• ремонт мосту через річку Вовча;
• влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
• облаштування автобусних зупинок;
• встановлення бар’єрного огородження ;
• нанесення дорожньої розмітки.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
💪70 працівників;
🚜40 одиниць спецтехніки.
🏁ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Осінь 2021 року.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ℹДОВІДКОВО:
Дніпровська вулиця — найдовша і одна з головних вулиць міста Павлоград, якою через усе місто йде дорога Єдності М-30 «Стрий-Ізварине» з північного заходу на південний схід, з лівого на правий берег річки Вовчої.
Будуємо Україну разом!

На Донеччині «Автомагістраль – Південь» виконує спрямлення аварійно небезпечного 200-метрового відрізку траси Т-05-14 в межах капітального ремонту ділянки км 28+300 – км 36+750 від села Андріївка до села Сергіївка.

Торік на даній ділянці протяжністю 8,5 км було завершено весь комплекс дорожньо-будівельних робіт. На окремому відрізку протяжністю 200 метрів, який запроєктовано через лісовий масив, дозвільні документи на проведення робіт замовником були отримані тільки у цьому році.

Наразі на даній ділянці розпочалися дорожньо-будівельні роботи: нарізання уступів та пошарового відсипання ґрунту з армуванням земляного полотна геосітками.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування конструктивних шарів нового дорожнього одягу: дренуючого та нижнього шару основи зі щебенево-піщаної суміші; посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ); двох шарів асфальтобетонної суміші;
  • влаштування прикрайкових водовідвідних лотків та водоскидних споруд;
  • укріплення укосів та узбіччя;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Нагадаємо, що також в межах капітального ремонту траси Т-05-14 ми проводимо відновлення іще однієї ділянки км 36+750 – км 49+615 від села Сергіївка до міста Краматорськ протяжністю майже 13 км.

Минулого року на відрізку було виконано повний комплекс робіт. Зокрема, нижній шар асфальтобетонного покриття влаштовано на 12,8 км автошляху та 8,8 км верхнього шару із ЩМА. Наразі роботи тривають у межах села Сергіївка.

Незабаром ми плануємо приступити до завершення влаштування верхнього шару покриття на всій протяжності ділянки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 20 одиниць спецтехніки;
  • 30 працівників.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

  • Жовтень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса Т-05-14 «Добропілля-Лиман» – автомобільний шлях територіального значення у Донецькій області. Пролягає територією Лиманського, Слов’янського та Добропільського районів через Лиман, Райгородок, Слов’янськ, Краматорськ та Добропілля. Загальна довжина траси — 59,4 км.

Будуємо Україну разом!

«Автомагістраль-Південь» продовжує поточний середній ремонт траси Н-26 «Чугуїв-Мілове» у Луганській області. Роботи на об’єкті вийшли на новий етап – розпочато влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Ремонт 35-ти кілометрової ділянки траси Н-26 стартував у травні цього року на відрізку км 195+000 – км 230+000 у напрямку від міста Старобільськ до села Євсуг.

Спеціалісти компанії повністю виконали розпушення та планування зношеного асфальтобетонного покриття. Наразі завершується влаштування поширень та посиленої дорожньої основи зі щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом.

Також на ділянці активно тривають наступні види робіт:

  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування верхнього шару зі ЩМА;
  • перевлаштування бортових каменів;
  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;

Незабаром на об’єкті розпочнеться комплекс робіт з облаштування примикань, з’їздів, автобусних зупинок та укріплення узбіччя.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення нових дорожніх знаків та напрямних стовпчиків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Нагадаємо, ще це не перший проєкт компанії на трасі Н-26. На Харківщині «Автомагістраль-Південь» вже відновила майже 110-кілометрову ділянку автошляху на відрізку км 2+635 – км 110+735 від селища Малинівка до межі з Луганською областю.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 100 працівників;
  • 70 одиниць спецтехніки.
  • ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

Жовтень 2021 року.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-26 – автомобільний шлях національного значення протяжністю 298,3 км. Дорога є важливим транспортним коридором, який поєднує великі районні центри Харківщини та Луганщини. На території Луганської області дорога перебувала в занедбаному стані через інтенсивний рух військової техніки. Зокрема, частина дороги була знищена внаслідок бойових дій. Після завершення поточного середнього ремонту жителі області знову зможуть комфортно та безпечно пересуватись відновленою дорогою.

Будуємо Україну разом!

Проспект Бандери – одна з найбільш завантажених транспортних артерій Києва. Вранці десятки тисяч автомобілів прямують з лівого на правий берег Дніпра, а ввечері – навпаки.

Капітального ремонту магістраль не знала ще з часів будівництва Північного мосту. Дорожнє покриття було у жахливому стані. Величезні колії свідчили, що зруйновано не лише верхній шар покриття, але й основа дороги.

Саме через щільний трафік автотранспорту капітальний ремонт проспекту було вирішено розділити на два етапи.

Перший етап капітального ремонту «Автомагістраль-Південь» розпочала у 2019 році. Роботи проводились на відрізку протяжністю 2,4 км. від Північного мосту до Оболонського проспекту.

Другий етап стартував у жовтні минулого року на ділянці від вул. Олени Теліги до Оболонського проспекту протяжністю 1,6 км. Торік на відрізку було влаштовано нижній шар покриття.

Проєкт передбачав виправлення профілю дороги із додаванням нового матеріалу зі ЩПС та подальшим влаштуванням георешітки, шару ЩПС з цементом та трьох шарів асфальтобетонної суміші.

Крім того, був виконаний величезний комплекс супутніх робіт, зокрема, перевлаштування дощової каналізації. Попри магістраль, з’явилися велодоріжки, тротуари з бруківки, нове освітлення.

Нам також довелось перевлаштувати контактну мережу тролейбусів та світлофорних об’єктів.

Крім самого проспекту, був капітально відремонтований шляхопровід на перетині проспектів Героїв Сталінграду та Степана Бандери.

Наразі на проспекті тривають фінальні роботи. Ремонтується шляхопровід біля залізничної станції «Зеніт».

На роздільній смузі монтується металеве огородження Vario-Guard. Попереду – встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та благоустрій території.

Чекати на завершення робіт залишилось недовго. Вже до Дня Незалежності України проспект Степана Бандери буде повністю готовий. Кияни отримають сучасну магістраль європейського рівня.

https://youtu.be/_IFkwBw-coE

Будуємо Україну разом!

ІСТОРІЯ ПЕРША: ВОДІЇ

 

Кілька місяців тому ми запустили новий проєкт Generation A, де розповідаємо про наймолодших членів нашої великої команди.

 

Але в нашій компанії є співробітники, які пропрацювали у нас 10 і більше років. Багато з них на власні очі бачили, як «Автомагістраль-Південь» перетворювалася з маленького регіонального підрядника на гіганта і лідера галузі.

 

В межах нашого нового проєкту «Автомагістраль-Південь» – ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ» ми розповімо історії наших ветеранів. І перша розповідь – про водіїв. Сьогодні їх у нас майже тисяча. Але так було не завжди.

 

«Величезне скупчення нашої техніки на Н-31, мабуть, видно з космосу»

Роман Бабинін, 45 років

Водій

Стаж роботи у компанії: більше 10 років

“Працюю у компанії з 2010 року. Тоді «Автомагістраль-Південь» була невеликою регіональною фірмою. Я влаштувався водієм і керував МАЗом. Ніхто навіть подумати не міг, що лише за десятиліття ми зробимо такий стрибок угору. У 2013-2014 по всіх дорожниках дуже вдарила криза, але ми сильні і все подолали. З проєктів, де я працював, найбільше запам’ятався ремонт траси М-15 «Одеса-Рені», і, звичайно ж, Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка». Коли я побачив ці масштаби – я був просто в шоці. Щохвилини з об’єкту вивозили повні причепи ґрунтів, кожен – десятки тонн! І все працює, як годинник. Мені здається, таке скупчення техніки було видно навіть з космосу. За роки повністю оновився автопарк компанії. Зараз я керую надсучасним тралом MAN на відновленні траси Н-26 на Луганщині. Сиджу у зручному кріслі, за вікном спека, а в кабіні працює кондиціонер, крутити кермо можна одним пальцем. Техніка надійна – мінімум проблем. Це фактично офісна робота! З жахом згадую про свій перший МАЗ. За десять років змінилися умови праці, звичайно у кращу сторону. Компанія дбає про людей – це дуже важливо! Регулярне і безкоштовне харчування, смачне, не гірше ніж дома. Я впевнений, що у компанії завжди буде робота – головне, щоб у країні була стабільність”.

«Під час будівництва водосховища Дністровської ГАЕС ми вивезли мільйони тонн ґрунту з площі, яка більша за територію Ватикану»

 

 

Віталій Бульба, 58 років

Водій

Стаж роботи у компанії: більше 10 років

“Я дорожник понад 16 років, починав працювати в «Автомагістралі- Південь», коли ми були невеличкою компанією. Наш автопарк складався із вантажівок КРАЗ, МАЗ та ASTRA. Техніки було не більше кількох десятків. Згодом почали стрімко розвиватись. Автопарк оновився сучасними «Фордами». Перший проєкт, після якого просто «відпала щелепа» – спорудження верхнього водосховища Дністровської ГАЕС. Це найбільша гідроспоруда в Європі, і будувала її саме наша компанія. Пишаюся, що брав у цьому участь! Під час роботи ми вивезли мільйони тонн ґрунту з площі, яка більша за територію Ватикану – це тисячі самоскидів! Далі я працював на проєктах з ремонту Н-26 на Луганщині, а зараз на одному із найбільших об’єктів компанії – трасі М-04 між Дніпром та Павлоградом. Цей ремонт також просто грандіозний. Сотні одиниць величезної та різноманітної спецтехніки та ще більше людей. Для цієї дороги ми навіть побудували окремий асфальтобетонний завод – як я чув, найбільший в Україні, який у цілодобовому режимі постачає на об’єкт суміші. Чому я стільки років працюю в компанії? Тому що зарплату тут регулярно підвищують – а не як в інших компаніях: прийшов на одну зарплату, і більше тобі ніколи не дадуть. Тому що керівництво ставиться до колективу по-людськи. Тебе поважають. Ти відчуваєш стабільність. Планую працювати в компанії до виходу на пенсію. На роботу до «Автомагістралі-Південь» приходить чимало молодих хлопців – гарні, толкові. Буде не кого залишити нашу справу”.

 

«Я починав, коли у компанії було лише декілька десятків співробітників»

Вадим Гура, 33 роки

Водій автотранспортних засобів

Стаж роботи у компанії: більше 14 років

“Можна сказати, що я один із найперших працівників компанії, адже коли я влаштувався водієм до «Автомагістралі-Південь», нас усього було до 30 чоловік та не більше 10 одиниць спецтехніки. Ми займались земляними роботами та транспортуванням ґрунтів. Якби я зараз зустрів себе, 19-річного хлопця, та сказав, що ця дорожня компанія стане найбільшою в Україні зі штатом працівників у 5,5 тисяч осіб – не повірив би. Однак ми поступово, але впевнено зростали із року в рік. Чому це відбулось? Моя думка така – з самого початку тут всі думали про результат. Не як вкрасти та розбігтись – а як зробити на совість і отримати нові, ще більші проєкти. А зароблене вкладали у нову техніку. Перший проєкт, від якого мені перехопило подих – будівництво Дністровської ГАЕС, далі були об’їзні дороги Львова та Харкова, траса Київ – Одеса. Спецтехніка теж постійно змінювалась. Спочатку з’явилися новенькі самоскиди FORD, а згодом і надсучасні котки, асфальтоукладальники, перевантажувачі. Не кожна компанія може похвалитись таким поповненням. Особливо це стосується останніх років, адже компанія закуповує в Європі найпередовішу техніку для будь-яких виробничих ланок: від латання ям до автоматичних нівелірів. Непрості роки для нас були у 2014-2015 роках. Але дорожника зламати неможливо. Наразі я трохи змінив специфіку роботи і працюю водієм у керівництва. Впевнений, що пройде час, і ми будемо будувати дороги по всій Європі”.

 

Разом – до нових перемог!

 

«Автомагістраль – Південь» продовжує масштабну реалізацію проєкту з відновлення автотраси Н-12 у Сумській області. Роботи на об’єкті вийшли на новий рівень – на всіх ділянках ремонту тривають асфальтні роботи.

Відновлення траси Н-12 є одним із наймасштабніших проєктів компанії у регіоні. Роботи ведуться у межах поточного середнього та капітального ремонтів одразу на всій протяжності автошляху в Сумській області.

Також ми проводимо капітальний ремонт двох мостів в місті Тростянець.

Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.

ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК КМ 12+090 – КМ 67+120

Торік ми виконали влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону на 8,3 км автотраси. У березні цього року ми продовжили ремонтні роботи на ділянках. За цей час бригади компанії завершили майже весь комплекс дорожньо-будівельних робіт.

Наразі на фінішному етапі знаходиться влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА). Також триває встановлення бар’єрного огородження та нанесення дорожньої розмітки.

Незабаром на об’єкті розпочнеться облаштування автопавільйонів та встановлення нових дорожніх знаків.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 60+620 – КМ 62+900 ТА КМ 67+800 – КМ 70+575

Роботи на ділянках від Тростянця до села Климентове загальною протяжністю майже 5 км розпочались наприкінці травня.

Наразі дорожні бригади компанії виконують наступні роботи:

  • розширення дорожнього полотна продовжується для влаштування додаткової смуги руху на ділянках спусків та підйомів;
  • влаштування посиленої дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КМ 71+000 – КМ 75+220

Відновлення дороги проходить з кінця травня на відрізку від Тростянця в напрямку міста Охтирка протяжністю 4,2 км.

Спеціалісти компанії виконують:

  • розширення земляного полотна
  • влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
  • влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.

ПРОЄКТИ КАПРЕМОНТУ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • влаштування водовідвідних споруд;
  • перевлаштування кабелів зв’язку та ліній електропередач;
  • влаштування автобусних зупинок;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • встановлення систем автономного освітлення на пішохідних переходах;
  • влаштування мережі зовнішнього освітлення в населених пунктах;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ КМ 60+875

Аварійний міст знаходиться у межі міста Тростянець. Довжина штучної споруди – 5 м.

Бригади «Автомагістралі – Південь» виконали омонолічування крайніх опор та влаштування монолітної залізобетонної плити прогонової будови.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування цоколів з монолітного залізобетону;
  • влаштування щебенево-мастикових деформаційних швів;
  • влаштування лежнів та перехідних плит на щебеневій основі;
  • влаштування бар’єрного огородження;
  • укріплювальні роботи.

Проїзд по одній стороні штучної споруди буде відкрито вже у середині серпня.

БУДІВНИЦТВО МОСТУ КМ 61+699

Через аварійний стан та невідповідність габаритів мосту замовник прийняв рішення щодо перебудови старої штучної споруди. Її довжина становить 15,7 м.

На об’єкті виконані роботи з улаштування буронабивних паль, залізобетонних ростверків, монолітного залізобетонного тіла опори та влаштування монолітних залізобетонних насадок.

Наразі проводяться роботи з улаштування монолітних залізобетонних шафових стінок та відкрилків.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування сполучення (перехідні плити, лежні);
  • влаштування монолітних залізобетонних підферменників;
  • влаштування збірно-монолітної залізобетонної прогонової будови;
  • влаштування монолітної залізобетонної плити;
  • влаштування гідроізоляції;
  • влаштування деформаційних швів;
  • влаштування двошарового покриття;
  • влаштування бар’єрного та перильного огородження.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 150 працівників;
  • 80 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса Н-12 є важливим транспортним коридором загальною протяжністю 193,7 км. Автошлях з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. Останніми роками траса викликала чимало нарікань водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.

Відновлення автотраси дозволить сполучити Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня, пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.

Будуємо Україну разом!