Новини
Автомагістраль-Південь» розпочала підготовку до старту нового дорожньо-будівельного сезону!
Традиційно кожної зими наші виробничі бази формують величезні склади інертних матеріалів, що гарантуватиме безперебійну роботу впродовж усього року. Навіть у пік найбільш гарячого періоду, коли на ринку виникає дефіцит логістичних потужностей та матеріалів, заводи «Автомагістраль-Південь» забезпечені запасом якісної щебеневої продукції.
Поступове наповнення складів дає можливість провести ретельний контроль якості вхідних матеріалів – співробітники лабораторій перевіряють буквально кожний самоскид із матеріалами. В компанії «Автомагістраль-Південь» створена корпоративна сертифікація матеріалів, на її базі здійснюється моніторинг якості сировини. Тестування сумішей та матеріалів відповідає стандартами ЄС та США.
Після доставки матеріалів з кар’єрів наші спеціалісти виконують візуальний контроль та відбирають проби для проведення детальних випробувань в лабораторії. Визначаються властивості матеріалу, зокрема, міцність, фракційність, коефіцієнт кубовидності та адгезії – здатність зчеплення щебню із бітумом та інші важливі показники.
Аналогічним чином здійснюється і контроль відсіву (штучний пісок). У лабораторії компанії перевіряються наступні параметри: наявність глини, вологість, вміст пиловидних частинок та щільність.
У разі невідповідності матеріалів корпоративним стандартам продукт бракується та повертається постачальнику.
Наші спеціалісти постійно підтримують контакт із представниками виробників (кар’єрів), передають інформацію щодо фізико-механічних характеристик їхньої продукції та за потреби повідомляють про необхідність коригування показників. Після чого виробник переналаштовує виробництво для того, щоб параметри продукції відповідали високим стандартам нашої компанії.
Окрему увагу ми приділяємо зберіганню та складуванню матеріалів (складські конуси матеріалів не повинні торкатися один одного, а матеріали одного типу але з різними показниками складуються окремо), та забезпеченню водовідведення з площадок зберігання, адже перезволожений матеріал ускладнює виготовлення асфальтобетонної продукції та може призвести до погіршення її якості.
Після того, як матеріал пройшов усі необхідні випробування його характеристик, наші інженери розпочинають створення унікальної рецептури для асфальтобетонної суміші з найкращими показниками якості.
Таким чином, вже до початку дорожньо-будівельного сезону ми будемо мати повністю підготовлені матеріали та адаптовані під наявну сировину рецепти виробництва, які гарантують створення максимально якісного та довговічного дорожнього покриття.
Будуємо Україну разом!

Після новорічних свят відновились роботи на одному із наймасштабніших проєктів компанії на Дніпропетровщині – Північному обході міста Дніпро! На об’єкті активними темпами тривають підготовчі роботи.
Будівництво Північного обходу Дніпра ми розпочали на початку листопада 2021 року. За цей час було виконано перенесення трамвайної лінії на перетині вул. Кайдацький Шлях та проспекту Свободи.
Наразі на об’єкті проходять наступні роботи:
- розчищення ділянки від чагарників та дрібнолісся;
- комплекс робіт з підготовки до відновлення водовідвідного колектора, який пролягає на глибині 30 метрів;
- вивіз сміття;
- планування рельєфу поблизу коксохімзаводу (засипка ям глибиною до 20 метрів);
- облаштування території для спорудження будівельного містечка.
Незабаром на об’єкті стартуватиме перенос інженерних комунікацій і спорудження будівельного містечка.
Також мостобудівельний підрозділ «Автомагістралі-Південь» розпочне роботи з будівництва естакади довжиною 1069 метрів.
Мостова споруда стане продовженням Кайдацького мосту та складатиметься із залізобетонних балок довжиною від 21 до 33 метрів та металевих прогонів, які матимуть довжину від 80 до 110 метрів. Естакада пройде над трамвайними і залізничними коліями, а також над промзоною, які знаходяться між пр. Свободи та вул. Маяковського. Металеві прогони естакади над територією заводу буде влаштовано за унікальною технологією поздовжнього насуву.
Основний комплекс дорожніх робіт на об’єкті стартуватиме вже на початку весни із настанням сприятливих погодних умов. Під час будівництва обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3. Буде використано понад 72 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, більше 21 тис. тонн бетону та 8,6 тис. тонн металу.
Також проєктом передбачено будівництво ще двох окремих штучних споруд: шляхопроводу над заводськими коліями довжиною 161,3 м та залізничного шляхопроводу довжиною 114 м.
У піковий період у проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше 200 одиниць спецтехніки. Завершити всі роботи на об’єкті плануємо за два роки.
ДОВІДКОВО:
Північний обхід Дніпра – один із найбільших довгобудів Дніпропетровської області. Його спорудження розпочалось близько десяти років тому, проте через брак коштів роботи на об’єкті зупинились.
Будівництво цього об’єкту має стратегічне значення для міста. Нова об’їзна Дніпра протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою криворізького напрямку траси М-30 «Стрий-Ізварине» та розвантажить від транзиту автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
Після завершення робіт пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину.
Будуємо Україну разом!
Наша компанія продовжує реалізацію масштабного проекту з будівництва автошляху Н-31 у Дніпропетровській області. Зокрема, триває спорудження унікальної естакади, дворівневих транспортних розв’язок, а також шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки.
Нагадаємо, що будівництво траси Н-31 відбувається за передовим принципом «design and build», який передбачає відповідальність підрядника як за розробку проектної документації, так і за будівництво об’єкту. Наші проектні рішення передбачають найсучасніші методи та технології виконання робіт при будівництві швидкісної траси Н-31.
Особливу увагу ми приділяємо окремо і мостобудівельним роботам, відтак будівництво шляхопроводів передбачено за сучасною технологією пост-напруження монолітної прогонової будови.
Основна перевага цієї технології – створювати набагато довші прогонові будови. Також вона дозволяє зменшити вагу конструкції, витрати матеріалів та транспортні витрати на будівництво. Крім того, значно прискорюється будівельний процес та забезпечуються найкращі експлуатаційні характеристики.
Наші мостобудівельники наприкінці минулого року вже завершили основний комплекс робіт зі спорудження шляхопроводу на перетині з місцевою дорогою між селами Цибульківка та Єгорове. Та розпочали будівництво за аналогічною технологією ще одного шляхопроводу на перетині місцевої дороги із трасою Н-31, який поєднає населені пункти Цибульківку та Салівку. Довжина мостової споруди складе 66 метрів.
Наразі вже завершено влаштування буронабивних паль, ростверків, монолітних опор та підферменників. Виконується монтаж риштувань та опалубки для влаштування монолітної залізобетонної прогонової будови.
Будівництво шляхопроводу також передбачає наступні роботи:
- армування прогонової будови;
- заливка монолітного бетону прогонової будови;
- напруження прогонової будови;
- ін’єктування каналів;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування деформаційних швів;
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування двохшарового асфальтобетонного покриття;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження.
Також на трасі продовжується спорудження чотирьох монолітних шляхопроводів тунельного типу для проїзду сільськогосподарської техніки. На даний момент триває армування та бетонування ростверків штучних споруд та влаштування підпірних стінок.
Найскладніший етап будівництва швидкісної траси Н-31 – спорудження унікальної 600-метрової естакади через витки річки Оріль за унікальною для України технологією поздовжнього насуву та постнапруження монолітної бетонної споруди. Досі у нашій державі ще не застосовувалась ця технологія у таких масштабах.
Минулого року ми завершили влаштування буронабивних паль, фундаментів опор, ростверків, стійок опор та монтаж козлового крану. Було заармовано та забетоновано перший етап анкерної опори.Наразі продовжуються роботи зі спорудження анкерної опори і збирального стапелю.
За сприятливих погодних умов роботи продовжаться по всій протяжності майже 30-ти кілометрової ділянки від каналу Дніпро-Донбас до межі з Полтавською областю.
На даний момент спеціалісти компанії виконують комплекс земляних робіт та, зокрема, зняття рослинного шару ґрунту, планування та укріплення відкосів земляного полотна, а також влаштування систем поверхневого водовідведення.
ДОВІДКОВО:
Будівництво автотраси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка» є одним із головних проектів президентської програми «Велике будівництво». Вперше за багато десятиліть країна з нуля створює швидкісний транспортний коридор, який з’єднає столицю з одним із найбільших мегаполісів.
Нагадаємо, спорудження автодороги Н-31 у межах Дніпропетровщини розпочалось в 2017 році. За цей час ми збудували вже понад 28 км нової швидкісної траси.
Будуємо Україну разом!
Дорогі друзі, щиро вітаємо вас з Новим Роком!
Щастя, здоров’я та успіхів кожному з вас в наступному 2022 році!
Автомагістраль-Південь має як ніколи амбітні плани на наступний сезон. Ми налаштовані активно рости та перемагати, встановлювати нові рекорди, масштабувати напрями діяльності, розвивати науково-технічний потенціал.
Отже, давайте цієї новорічної ночі піднімемо келихи та побажаємо нашій команді успішного втілення усіх її грандіозних планів!

Амбітне завдання на наступний сезон анонсовано під час «корпоративного» святкування Нового року.
Цьогорічна передноворічна зустріч – наймасштабніша в історії компанії. Разом відзначали завершення сезону приблизно 500 наших співробітників. І це не дивно, адже колектив «Автомагістралі-Південь» за сезон зріс удвічі – майже до 7 тисяч.
Два останні роки були дуже непростими. Компанія взяла відповідальність за величезні обсяги роботи. Втім, чесною та якісною працею, професіоналізмом ми довели, що наша країна здатна власними силами збудувати дороги європейського рівня, злітно-посадкові смуги, які відповідають усім світовим стандартам.
Ми перевернули світогляд українців і ставлення суспільства до дорожників.
За два роки ми створили нові напрями – зокрема, мостобудівельний, всесезонну експлуатацію. В подальшому плануємо активно розширювати також інші напрями діяльності.
План на наступний рік – зростання ще на 35-40%. Для цього у нас є всі можливості, які лише варто правильно та ефективно використовувати.
Наша стратегія на найближчі роки – завершити відновлення дорожньої мережі країни та приділити більшу увагу будівництву нових швидкісних трас. Наростивши такий величезний потенціал, ми не маємо права його втратити. Ми завжди ставили собі високі планки та досягали поставлених цілей.
«Ми сьогодні не просто найбільша дорожня компанія. «Автомагістраль-Південь» – національний лідер в галузі будівництва та інфраструктури, компанія з діджиталізованої системою управління, найсучаснішим контролем якості, інноваційними технологіями», – зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв.
За словами Миколи Сергійовича, у сезоні 2021 встановлені чергові неймовірні рекорди. Випущено майже 4 млн тонн асфальтобетону, що на третину більше, ніж торік. Ще більш стрімко, ніж кілометри доріг і тонни продукції, зростає професійний рівень нашої команди. У нас дуже багато молоді, але й чимало досвідчених працівників. Це вдале поєднання юності та досвіду, який дає дуже гарний результат.
«Саме неймовірний потенціал нашого дружнього колективу, наша енергія, наша закоханість у професію, наша готовність постійно вчитись та бажання бути першими – запорука стабільності та продовження стрімкого розвитку компанії у наступному 2022 році… Бажаю всім нашим співробітникам, членам нашої великої родини надміцного здоров’я, енергії, оптимізму. Сьогодні будівельники – це опора країни, ми будуємо не просто дороги, ми будуємо Україну, її майбутнє», – заявив Микола Тимофеєв.
Під час святкової події почесними відзнаками було нагороджені найкращих співробітників.
– Шаргу Володимир Анатолійович
– Онищенко Олександр Сергійович
– Ковалів Ігор Мирославович
– Екімов Віталій Миколайович
– Вакарчук Валерій Анатолійович
– Криша Олександр Вікторович
– Гарбуз Сергій Петрович
– Гержов Володимир Іванович
– Помазунова Катерина Миколаївна
– Сібіберт Максим Юрійович
– Матвієнко Руслан Юрійович
– Деревенській Степан Степанович
– Зубко Романа Григорович
– Аніськів Павло Олегович
– Шевцова Олена Анатоліївна
Почесні грамоти отримали:
– Денисюк Сергій Ігорович
– Гребенюк Ігор Васильович
– Шуба Олександр Вадимович.
Сезон-2021 для нашої компанії був насичений спортивними подіями. Ми стали партнерами та учасниками Ультрапробігу Єдності дорогами «Автомагістраль-Південь». Одержали неймовірну перемогу у NADU RACING GAMES 2021.
Наприкінці літа ми провели змагання Кубок «Автомагістраль-Південь» з дисципліни «Московська піраміда».
А в середині грудня стали генеральним партнером найбільшого більярдного турніру в історії України «Дмитро Білозеров запрошує! Кубок Одеси: Міжнародний турнір з комбінованої піраміди».
Турнір тривав чотири дні. У ньому взяли участь як чемпіони світу, так і прості любителі більярду. Загалом 75 учасників із 10 країн. Призовий фонд склав 300 тис грн.
Змагання були розділені на два етапи. Після першого етапу визначились 16 найкращих гравців. У другій частині до фіналістів приєднались ТОП-16 запрошених чемпіонів.
До фіналу найбільшого більярдного турніру в історії України вийшли Йосип Абрамов та Дмитро Білозеров. Їхній двобій запам’ятався надзвичайно видовищною та вкрай складною грою. Після двогодинного протистояння між двома віртуозами переможцем турніру із рахунком 5-3 став Йосип Абрамов.
За словами організаторів, турнір привернув значну увагу. Трансляцію на YouTube подивилось близько 300 тис глядачів.
Подібні змагання допоможуть популяризувати спорт серед молоді та дорослих та залучити у майбутньому інвесторів для розвитку більярдних клубів та шкіл в Україні.
Дізнатись більше, як пройшов міжнародний турнір, можна на нашому YouTube-каналі.
Напередодні різдвяних та новорічних світ ми традиційно підбиваємо підсумки роботи компанії.
Так стрімко, як у сезоні 2021, наша компанія ще не зростала.
Відновлено майже 900 кілометрів доріг та 50 мостів.
Випущено майже 4 млн тонн асфальтобетонних сумішей
Капітальні інвестиції сягнули 1,5 млрд грн.
Мережа виробництв збільшилась до 26 баз та 18 сучасних АБЗ. Відкрито 4 нових заводи. У Павлограді запущений найбільший у країні АБЗ потужністю 360 тонн на годину. Потужність виробництва зросла до 4,2 тисяч тонн на годину.
Парк техніки збільшився до 2,5 тисяч одиниць.
За рік компанія реалізувала понад 100 проєктів у 13 регіонах та Молдові.
Найбільші з них:
Ремонт Дороги єдності М-30 «Стрий-Ізварине».
Будівництво Швидкісної траси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка».
Ремонт Об’їзної дороги міста Харків.
Будівництво Південного обходу міста Дніпро.
Будівництво Об’їзної дороги міста Трускавець.
Ремонт Траси Н-12 «Суми-Полтава».
Капітальний ремонт Проспекту Степана Бандери у Києві.
Відновлення Швидкісної траси з Києва до міжнародного аеропорту Бориспіль.
Капітальний ремонт Траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ».
Реконструкція злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Херсон».
Одна із найгучніших подій 2021 року – відкриття нової злітно-посадкової смуги в аеропорту «Одеса». Даний масштабний проєкт було реалізовано протягом 2 років.
Тепер Одеса приймає великі літаки класу D. Значно виріс рівень безпеки та комфорту польотів. Збільшився туристичний потенціал міста.
Крім ремонту та будівництва доріг, ми активно розвиваємо і напрям експлуатації. Наша дорожня мережа збільшилася до 6,5 тис км. Ми обслуговуємо автошляхи у п’яти регіонах. Створено 24 дорожньо-ремонтних пункти.
Але наша компанія – не лише лідер ринку та рекордсмен. Ми є справжнім драйвером інфраструктурного будівництва. Наш технологічний потенціал та професійний рівень зростають навіть швидше, ніж обсяги робіт. Ми активно застосовуємо роботизовані системи управління. Проєктування та геодезичні вишукування тепер супроводжуються найсучаснішими цифровими технологіями.
Для геодезичного супроводження ми почали використовувати на об’єктах компанії унікальний дорожній автосканер. Впроваджено діджиталізовану систему управління компанією.
Ми першими починаємо застосування BIM-технологій у будівництві інфраструктурних об’єктів.
Використовуємо для спорудження мостів та естакад унікальні технології поздовжнього насуву та постнапруження бетону.
Наша гордість та основа нашого успіху – система управління якістю. Науково-дослідний центр у Новомосковську цього року отримав низку найсучаснішого обладнання.
При проєктування складу асфальтобетонних сумішей ми використовуємо сучасну американську систему суперпейв.
Аналіз та оцінка нових об’єктів тепер більш ефективні та якісні. А робочі процеси стали набагато прогнозованішими та контрольованішими.
Ми першими у країні запровадили мобільну систему аудиту дотримання технології. Три машини наших «янголів якості» допомагають виробничим ланкам усувати недоліки та уникати помилок.
В системі якості задіяно понад 350 інженерів. Таку увагу якості не приділяє жодна інша компанія.
Цього року майже вдвічі збільшився колектив компанії. Велика родина «Автомагістраль-Південь» тепер налічує 6,6 тисяч співробітників! Компанія зібрала найкращих випускників профільних навчальних закладів. Повернула з-за кордону професійних дорожників та мостовиків.
Ми пропонуємо всім, хто до нас долучився, високу та стабільну зарплату, комфортні умови роботи і проживання, соціальну підтримку та якісне харчування, можливості навчання, професійного та кар’єрного зростання.
2021 рік добігає кінця. Це був рік успіху, рекордів та перемог. Ми зробили перший крок у майбутнє концесійних доріг. Виступили розробником ТЕО проекту траси першої категорії «Краковець-Львів-Броди-Рівне».
Наразі підготовка ТЕО майже завершена. Готовий маршрут, спільно з європейськими консультантами розроблена економічно-фінансова модель. Міністерство інфраструктури анонсує запуск проєкту вже на наступний рік!
Завдання для компанії на 2022 рік – ще більше випередити час. Українській підрядник на світовому рівні – ще недавно це здавалось фантастикою. Але ми готові до участі у великих міжнародних проєктах. Наша мета – лідерство у всіх сферах інфраструктурного будівництва.
Будуємо майбутнє сьогодні!
Сьогодні у Києві за участі Президента Володимира Зеленського відбувся форум «Дороги та мости». Керівники держави та галузі підбивали підсумки інфраструктурного сезону-2021, обговорювали плани на наступний рік.
В межах форуму «Автомагістраль-Південь» відзвітувала про результати роботи компанії, а також про хід реалізації наших найбільших проєктів.
За словами Володимира Зеленського, за два останніх роки у країні відремонтовано та побудовано майже 14 тис км автошляхів. Відновлено 40% дорожньої мережі державного значення. Це більше, ніж за попередній десятирічний період. Програма «Велике будівництво» має найбільшу підтримку серед українців, люди на власні очі бачать, як змінюється країна. Отже, наступного року масштабне відновлення інфраструктури буде продовжено.
Президент подякував українським платникам податків – адже це вони фінансують розбудову українських доріг.
За словами міністра Олександра Кубракова, у порівнянні з 2019 роком фінансування галузі цього року було збільшено вп’ятеро. У 2022 році планується інвестувати у програму «Велике будівництво» понад 140 млрд грн. Серед найбільших та найперспективніших проєктів наступного року міністр згадав першу концесійну дорогу «Краковець-Львів-Броди-Рівне». ТЕО для проєкту було розроблено нашою компанією. Олександр Кубраков зазначив, що особливу увагу планується приділяти Сходу та Півдню України. Буде нарешті створений Південний транспортний коридор, якій з’єднає Одесу, Миколаїв та Херсон.
Як зазначив заступник генерального директора компанії Валерій Вакарчук, «Автомагістраль-Південь» у сезоні-2021 встановила низку нових рекордів. Було реалізовано понад 100 об’єктів у 13 регіонах України та Молдові. Випущено майже 4 млн тонн асфальтобетонних сумішей, 860 кілометрів автошляхів відновлено у верхньому шарі покриття.
«Більше всього доріг ми відновили у Дніпропетровській області. Це понад 240 км. Також у трійці регіонів з максимальним показником протяжності відновлених доріг – Запорізька та Сумська області. Наймасштабнішим об’єктом цього року стало відновлення Дороги Єдності М-30 “Стрий-Ізварине” у Дніпропетровській та Донецькій областях, загальна протяжність ремонтних ділянок становить понад 260 км. Об’єкт характеризується великою кількістю штучних споруд – понад 30 мостів і шляхопроводів. Загалом для ремонту траси «Стрий-Ізварине» ми залучили 5 АБЗ, 3 грунтозмішувальні установки. Для потреб цього проекту було використано понад 1,3 млн тонн асфальтобетонних сумішей», – розповів Валерій Вакарчук.
Серед мегапроєктів компанії у сезоні 2021 будівництво дороги Н-31 – Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка.
«Це дорога від Дніпра до Києва, яка поєднає місто Дніпро зі столицею. Наразі ми завершили роботи на перших 28 км і приступили до виконання робіт на найскладнішій ділянці протяжністю 30 км, яка має цікаві проєктні рішення. Проєкт реалізується за принципом «проєктуй та будуй». Ми упродовж 2 років повинні виконати понад 5 млн земляних робіт, побудувати 14 штучних споруд. Проєктом передбачено будівництво унікальної для України споруди – естакади протяжністю майже 600 метрів через витки річки Оріль за технологією повздовжнього насуву та постнапруження», – зазначив Валерій Вакарчук.
Докладніше про результати роботи нашої компанії у 2021 році ми розповімо у наступних матеріалах.
Нещодавно ми відсвяткували автопробігом здачу в експлуатацію одного із найбільших об’єктів компанії на Дніпропетровщині – Південного обходу Дніпра від автотраси Н-08 до Південного мосту. Тепер роботи сконцентровано на іншому мегапроєкті компанії – спорудженні Північного обходу міста.
Хоча дорожній сезон в Україні добігає кінця, але наші бригади продовжують ряд підготовчих робіт на об’єкті, зокрема:
- розчищення ділянки від чагарників та дрібнолісся;
- комплекс робіт з підготовки до відновлення водовідвідного колектору, який проходить на глибині 30 метрів;
- вивіз сміття;
- планування рельєфу поблизу коксохімзаводу (засипка ям глибиною до 20 метрів);
- облаштування території для розміщення будівельного містечка.
На початку січня стартуватимуть роботи з переносу трамвайної лінії поблизу вул. Кайдацький Шлях та проспекту Свободи. Також, мостобудівельний підрозділ компанії розпочне роботи з будівництва естакади.
Основний комплекс дорожніх робіт на об’єкті стартуватиме вже на початку весни. Під час реалізації проєкту буде побудовано 3 транспортні розв’язки. Обсяг земляних робіт складе 2,6 млн м3. Буде використано понад 72 тис. тонн асфальтобетонних сумішей, більше 21 тис. тонн бетону та 8,6 тис. тонн металу.
Найскладніший етап проєкту – будівництво естакади протяжністю 1069 метрів, яка стане продовженням Кайдацького мосту та звивистою траєкторією пройде над територією заводів і залізничною колією від пр. Свободи до вул. Маяковського.
Спорудження естакади над заводською територією вестиметься за технологією поздовжнього зсуву. Загалом ця штучна споруда буде складатись із залізобетонних балок та металевих прогонів. Найбільші металеві прогони матимуть довжину 110 та 80 метрів.
Також проєктом передбачено будівництво шляхопроводу над заводськими коліями протяжністю 161,3 м, та залізничного шляхопроводу довжиною 114 м.
У піковий період у проєкті буде задіяно близько 500 працівників та більше 200 одиниць спецтехніки. Завершити всі роботи на об’єкті плануємо за два роки.
ДОВІДКОВО:
Північний обхід Дніпра – один із найбільших довгобудів Дніпропетровської області. Його спорудження розпочалось близько десяти років тому, проте через брак коштів роботи на об’єкті зупинились.
Будівництво цього об’єкту має стратегічне значення для міста. Нова об’їзна Дніпра протяжністю 6,6 км поєднає Кайдацький міст із ділянкою криворізького напрямку траси М-30 «Стрий-Ізварине» та розвантажить від транзиту автомобілів та великогабаритних фур вулиці Новокодацького району та допоможе вирішити проблему заторів.
Після завершення робіт пропускна спроможність Північного обходу Дніпра складе понад 2 600 автомобілів на годину.
Будуємо Україну разом!
В Україну прийшли перші рясні снігопади. Наша служба з експлуатаційного утримання автошляхів у цілодобовому режимі бореться зі снігом та ожеледицею у Київській, Харківській, Чернігівській, Дніпропетровській та Одеській областях.
Мобілізовано 138 одиниць снігоприбиральної спецтехніки та понад 240 співробітників.
За добу випало у середньому до 5 см снігу, проте завдяки злагодженій роботі експлуатаційної служби «Автомагістралі-Південь» усі дороги залишаються проїзними для автотранспорту.
Було використано близько 5,3 тисячі тонн фрикційних матеріалів, зокрема, 5100 тонн піщано-сольової суміші та 220 тонн солі.
Для ефективної боротьби із зимовою слизькістю нами запроваджено технологію обробки покриття зі зволоженням реагентів з використанням сольового розчину, який не замерзає при температурах до -16 °C.
Найближчими днями сильні морози та снігопади очікуються по всій Україні, проте експлуатаційна служба компанії готова до будь-якої погоди. Наші спеціалісти стежать за ситуацією на всіх автошляхах, утримання яких здійснює «Автомагістраль-Південь».
Шановні водії! Будьте уважними, дотримуйтесь правил дорожнього руху, дистанції та швидкісного режиму.
Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» утримує дороги у 5 регіонах загальною протяжністю 6542 км. Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області. У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення. На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені». У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків-Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта». Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.