Новини

На першому етапі була розширена існуюча дорога в зоні паспортного і митного контролю, влаштовані примикання до площадки огляду автотранспорту та розвороти. Створені майданчики для вагончиків. Проведені комунікації, освітлення, нанесена розмітка, встановлені знаки. Ми також провели комплексне облаштування території – вирізані кущі та дрібнолісся. По всій протяжності зони контроля встановлена огорожа.
Другий етап – будівництво майданчиків для відстою великогабаритного транспорту, що прямує до країн ЄС.
Потік зерновозів та іншого вантажного транспорту через західний кордон України постійно збільшується. Черга вантажівок розтягнулась на багато кілометрів. Наразі більшість з них припаркована на узбіччі, створюючи перешкоди для руху іншого транспорту. Поява спеціальних майданчиків має вирішити проблему.
Площа майданчиків – 2 та 1,7 гектари. На одному з них наразі тривають роботи із зняття шару ґрунту та влаштування основи. На іншому влаштовуємо шар піску. На черзі влаштування геотекстилю, шару ЩПС, георешітки та ще одного шару ЩПС.
Конструктив передбачає можливість будівництва майданчиків у стислі терміни та з мінімальними витратами. Одночасно він достатньо потужний, щоб витримували навантаження багатотонних машин.

Це основний маршрут, що з’єднує обласний центр з Києвом.

Всі проблемні ділянки траси, які заважали руху, нарешті стали «проїзними».
Зокрема, на південному підході до Чернігова наша компанія завершила під’їзд біля зруйнованого мосту. Загальна довжина під’їзної дороги складає понад 800 метрів.
Відновлений і невеличкий міст біля Топчіївки: змонтовані нові плити перекриття, влаштований шар асфальтобетону, тривають роботи зі встановлення бар’єрного огородження.
Міст біля сусідньої Іванівки розібраний. На ньому лише починаються роботи, але організована об’їзна дорога, де минулого тижня ми влаштували шар асфальтобетону.
Водночас, варто зазначити, що на М-01 буде встановлене вагове обмеження – до 10 тонн.
Для вантажного транспорту відкрита регіональна дорога Р-69 Київ-Чернігів, яку планувалось повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво».
Наразі наша компанія продовжує відновлювати найбільш проблемні відрізки цієї траси. Перша ділянка загальною довжиною 17 км (протяжність «карт» – 6,3 км) вже завершена. Роботи тривають на другій ділянці протяжністю 24 км (протяжність «карт» – 3,1 км).
Активізувались роботи на об’їзді Чернігова. Конструкції зруйнованого біля Шестовиці мосту повністю демонтовані та вивезені – найближчим часом планується розпочати влаштування нових буронабивних паль.
На тому ж напрямку створюється тимчасовий об’їзд поруч з іще одним зруйнованим мостом біля села Білоус (157 км траси М-01).
Завершились демонтажні роботи на мосту через Десну неподалік Пирогівки (траса Р-65).
На трасі Н-27 розібраний міст біля Киселівки, ведуться проєктні роботи.
Війна триває, але роботи з відновлення руху дорогами Чернігівщини не можна відкласти «на потім». Нормальна логістика – одна з умов роботи підприємств та соціальної сфери регіону. Саме тому сьогодні поставлено завдання – відновити рух усіма основними автошляхами області.

Сьогодні українські порти в Ізмаїлі та Рені працюють з максимальним завантаженням, обсяги перевалки зростають щомісячно.

Якщо не рахувати залізничні поставки до Європи, це єдиний відкритий логістичний маршрут експорту української агропродукції. Великі морські порти Одеси та Миколаєва, через які раніше на експорт відправлялась левова частка зернових, залишаються заблокованими.
Автошлях до портів виглядає як суцільний караван з великогабаритного транспорту.
Не всі вантажівки одразу потрапляють на термінали – іноді доводиться чекати, адже дефіцит флоту доволі значний.
Для того, щоб вантажівки не заблокували трасу, ми будуємо майданчик для відстою транспорту. Площа майданчика – 1,7 гектара, він зможе вмістити сотні одиниць техніки.

Кожного року наша компанія організує відпочинок для дітей співробітників на чорноморському узбережжі. Безкоштовні путівки планувалось надавати і в цьому сезоні. Але почалась війна, і бази відпочинку на Чорному морі – тепер лише чергова мішень для російських ракет.

Втім, компанія продовжує дотримуватись традицій благодійництва та соціальної відповідальності. Ми вирішили допомогти тим, хто потребує цього найбільше і долучились до евакуації та розміщення українських дітей-сиріт у турецькій Анталії.
Перші групи вихованців дитячих будинків прибули до Туречини ще на початку березня. Тепер їх у країні понад тисячу. Дітей розмістили у двох готелях, що знаходяться в Сіде та Бельдібі.
Евакуація відбувалась під патронатом Олени Зеленської. Велику допомогу у перевезенні дітей надала румунська влада, зокрема трансфер від українського кордону і проживання кожної групи в Румунії перед вильотом до Анталії.
Допомогу з продуктами, речами та іншим надавали волонтери та спонсори, серед яких і наша компанія «Автомагістраль-Південь».
Завдяки підтримці небайдужого бізнесу діти перебуватимуть у Туреччині до кінця війни – вони зможуть не лише відпочивати на морі, але й повноцінно навчатись.
Наша компанія завершила аварійний ремонт однієї з прифронтових ділянок траси Т-04-01 Дніпро – Васильківка – Покровське – Гуляйполе – Пологи – Мелітополь.‼️
↗️Дорогу Т-04-01 планували капітально відремонтувати по всій протяжності – 122,5 км – цього будівельного сезону. Війна змусила поставити на паузу всі масштабні проєкти будівництва та ремонту. Тим часом рух трасою останнім часом значно ускладнився – зросли навантаження, збільшилась ямковість.
✅Покриття відновлено за допомогою карт на найбільш аварійних відрізках. Протяжність ділянки 14,8 км. Загалом влаштовано 37 карт сумарною довжиною 4,1 км.
👷‍♂️На об’єкті працювала наша легендарна команда, яка у травні під обстрілами відновлювала проїзд на трасі Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград. Хлопці вже звикли виходити на роботу у бронежилетах та професійно оволоділи «технологією» дорожніх робіт в умовах бойових дій. ⚠️Техніка дислокується так, щоб залишатись непомітною для ворога, не скупчується на об’єкті. Роботи виконуються бригадою поетапно – чітко та швидко, для того, щоб не стати зручною мішенню.
Дякуємо всім, хто виконував роботу, ризикуючи життям. Безперебійне постачання всього необхідного на фронт наближає нашу Перемогу!
За підсумками 2021 року компанія відновила на Сумщині 112 км автодоріг. Найбільший наш минулорічний проект в регіоні – траса Н-12 Суми-Полтава.
Плани на цей рік були не менш амбітними. Зокрема, компанія виграла тендер на капітальний ремонт мосту довжиною 150 метрів через річку Сейм в селі Чумаково. Це траса Т-19-10, що сполучає Путивль із Сумами.
Наразі міст повністю зруйнований.
Окупанти підірвали його, тікаючи з області.
Міст можна об’їхати місцевими дорогами. Це приблизно 27 кілометрів. Сьогодні увесь потік транзитного транспорту рухається саме цим шляхом, долаючи по дорозі невеличкий вцілілий містечок.
Але місцева мережа вже не витримує навантаження, покриття швидко руйнується. На деяких ділянках транспорт тягнеться узбіччями.
Відсьогодні розпочали аварійний ремонт однієї з ділянок об’їзду. Роботи передбачають фрезерування, виправлення профілю з додаванням нового матеріалу та влаштування шару дрібнозернистого асфальтобетону.
Протяжність ділянки 2,7 км.
Заплановано відновити і невеличкий аварійний міст. Споруда не була пошкоджена внаслідок бойових дій, але фактично розвалюється на очах.
Загалом на Сумщині знищено 5 мостів на дорогах державного значення. Поки що планується відновити два з них. Для повного відновлення інфраструктури потрібна дуже важлива умова – наша Перемога!
На Чернігівщину, незважаючи на постійні ракетні та артилерійські обстріли, повертаються мешканці, потроху відновлюється робота підприємств. Ремонтуються лікарні, готуються до 1 вересня школи.
Проте основний маршрут сполучення між Черніговом та Києвом – траса М-01 ще не відкритий, перешкоджають зруйновані мости через Десну. ⚠️Транспорт рухається альтернативними, регіональними і територіальними дорогами.
✅Зокрема, поетапно ремонтується регіональна дорога Р-69 Київ-Чернігів, яку планувалось повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво».
Наша компанія здійснює ремонт «картами», аналогічний тому, що раніше проводився на дорозі Т-25-35, відновлюючи лише найбільш проблемні ділянки траси.
Сумарна протяжність «карт» – 6,3 км, вони розміщені на ділянці загальною довжиною 17 км. Завершити роботи планується до кінця тижня.
✅Фінішувала розборка великого мосту на трасі М-01 біля Шестовиці, про який ми нещодавно вже розповідали. Залишки бетонних конструкцій вивозимо і використовуємо в якості забутовки на будівництві під’їзду до понтонного мосту на південному підході до Чернігова. Загальна довжина під’їзної дороги складає понад 800 метрів.
✅До речі, на будівництві під’їзду також використовується бій з іще одного демонтованого нами мосту на об’їзді Чернігова (158 кілометр траси М-01). Поруч з цим мостом планується влаштувати тимчасовий об’їзд.
✅Також триває відновлення невеличкого мосту на трасі М-01 біля Топчіївки. Споруда частково вціліла. Один проїзд відкритий – на іншому триває монтаж нових бетонних плит перекриття.
✅Міст біля сусідньої Іванівки наші мостобудівці розібрали у квітні. Поруч збудований об’їзд. Тепер на об’єкті планується влаштування нових 18-метрових бетонних плит прогонової будови.
✅Починаються роботи і на мосту через Десну неподалік від Новгород-Сіверського (траса Р-65).
Отже, крок за кроком дорожня інфраструктура Чернігівщина оживає. Відновлюються невеличкі мости, будуються тимчасові об’їзні дороги, приводяться до ладу регіональні шляхи. Говорити про відбудову великих мостів зарано, але безпечне і швидке транспорте сполучення між основними населеними пунктами регіону ми поступово повертаємо. Причому робимо це мінімальними ресурсами.
Військові дії не вплинули на закордонний проєкт «Автомагістраль-Південь». Компанія в цьому році завершує відновлення траси М3 у Молдові. ❗️
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. Наша компанія навіть побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщені асфальтобетонний завод та грунтозмішувальну установку.
✅Наразі перша ділянка проєкту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
✅На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де по проекту відбувається реконструкція, активне будівництво ще триває.
✅Зокрема, у квітні розпочались масштабні земляні роботи, які наближаються до завершення. Потрібно «з нуля» побудувати 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
✅Крім того, залишаються певні роботи по двох мостах.
Завершити роботи планується до жовтня 2022 року, для цього в Молдову були мобілізовані додаткові 39 одиниць техніки.
Наш проєкт у Молдові – це не просто ремонт автошляху, це повний комплекс відновлення інфраструктури. Великий обсяг робіт припадає на створення супутньої інфраструктури. У тому числі нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Успішне завершення траси «Кишинів-Джурджулешти» – дебют нашої компанії на європейському ринку. Маємо надію на отримання нових замовлень від інших західних сусідів України.
Зазвичай наприкінці травня Одеса починає наповнюватись туристами. Цього року Одещина майже під постійними ракетними обстрілами. І відкриття туристичного сезону явно не на часі.
Але південна столиця продовжує жити, працювати, боротись.
Місто сьогодні перетворилося на великий логістичний хаб, через який прямує велика кількість транзитного транспорту. Тому важливо утримувати дорожню мережу у проїзному стані.
Наша компанія розпочала аварійний ремонт одеських вулиць, щоб автотранспорт міг пересуватись містом зручно та безпечно, не втрачаючи колеса у величезних ямах.
Ремонт здійснюється дуже вибірково.
Покри ття замінюється там, де пересування дійсно є небезпечним і значно ускладнює рух.

На на Чернігівщині пошкоджено або зруйновано 24 штучні споруди, роботи по відновленню попереду ще дуже багато.

Підготовчі роботи з низки об’єктів вже стартували.

Так, наша компанія почала розбрати завали на місці зруйнованого мосту через Десну біля села Шестовиця (автотраса М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі).

Це доволі велика споруда довжиною приблизно 260 метрів. Прибирання залишків залізобетонних конструкцій дасть можливість запустити процес проектування нового мосту.

На Запоріжжі продовжуємо капітальний ремонт траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог)» одразу на чотирьох ділянках від км 400+892 до км 442+731.

Відновлення автошляху ми розпочали минулого року від міста Мелітополь у напрямку до межі з Херсонською областю загальною протяжністю майже 42 км.

Торік на трьох ділянках було виконано весь комплекс робіт, зокрема:

фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;

влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);

локальна заміна та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна на відрізках км 422+343 – км 428+343 та км 428+343 – км 442+731;

влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;

влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);

планування відкосів;

укріплення узбіччя;

влаштування острівців безпеки;

влаштування перехідно-швидкісних смуг;

влаштування кюветів;

облаштування автобусних зупинок;

видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху.

Наразі на цих ділянках тривають супутні роботи:

влаштування водоскидів;

розчищення та відновлення водопропускних труб;

встановлення бар’єрного огородження;

комплекс земляних робіт;

досипка узбіччя ґрунтом.

Проєктом також передбачені роботи зі встановлення дорожніх знаків, ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975, влаштування пересічень, примикань, нанесення дорожньої розмітки.

На четвертій ділянці км 400+892 – км 413+292 протяжністю 12,4 км минулого року нами було відновлено майже 2 км дорожнього покриття, а у цьому році ми виконаємо вже повний комплекс дорожньо-будівельних робіт на всій ділянці.

Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.

ДОВІДКОВО:

Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.

Будуємо Україну разом!

Автомагістраль-Південь” розширює географію проєктів з утримання українських доріг. До нашої мережі автошляхів додалось 567 км у Львівській області!

Відтепер компанія відповідає за дороги національного, регіонального, територіального та міжнародного значення у Дрогобицькому, Золочівському, Львівському, Стрийському та Червоноградському районах Львівщини.

Для ефективного утримання доріг створено 5 дорожньо-ремонтних пунктів. Задіяно понад 70 працівників та 40 одиниць спецтехніки, зокрема, комбіновані дорожні машини, навантажувачі, автогрейдери та технічні автомобілі.

Контракт у Львівській області передбачає стандартний комплекс робіт з експлуатаційного утримання.

Основні роботи взимку – прибирання снігу, ліквідація ожеледиці та аварійні ремонти покриття для забезпечення безпечного проїзду.

В теплий сезон обов’язки експлуатаційників – відновлення дорожньої розмітки, очистка систем водовідведення, планування узбіччя, скошування трави, прибирання сміття, обслуговування зупинок громадського транспорту, встановлення дорожніх знаків та інші, не менш важливі роботи, зокрема, герметизація тріщин, локальні ремонти дорожнього покриття, влаштування тонкошарових покриттів для відновлення цілісності та поліпшення транспортно-експлуатаційних показників.

«Автомагістраль-Південь» тепер забезпечує експлуатаційне утримання доріг у 6 регіонах загальною протяжністю понад 7100 км.

Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області.

У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення.

На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».

У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».

Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.

ДОВІДКОВО:

На Львівщині компанія охопила обслуговування наступних автошляхів: Н-09 «Мукачево – Львів», Р-15 «Ковель – Жовква», М-09 «Тернопіль — Львів — пункт пропуску Рава-Руська», М-30 «Стрий – Ізварине», Н-10 «Стрий — Івано-Франківськ — Чернівці — пропускний пункт Мамалига», Т-14-25 «Миколаїв – Кам’янка-Бузька – Бібрка», Т-18-06 «Рівне – Перемишляни», Т-14-17 «Куровичі – Рогатин», Т-14-19 «Миколаїв – Калуш», Т-14-02 «Східниця – Пісочна», Т-14-18 «Нижанковичі – Стрий».

 

«Автомагістраль-Південь» – найактивніший учасник президентської програми «Велике будівництво». Торік ми відновили майже 900 кілометрів доріг та 50 мостів. Провели реконструкцію Херсонського аеропорту, ввели в експлуатацію Південний обхід Дніпра та відремонтували більше 260 км траси М-30 «Стрий-Ізварине».

Але «Велике будівництво» – це не лише нові дороги та мости, це також програма відновлення соціальної, культурної та освітньої інфраструктури.

Координатори проєкту підбили підсумки 2021 року, і ми раді вас ознайомити із результатами.

За минулий рік завдяки програмі робочі місця отримали понад 100 тисяч осіб. Реальний ВВП країни показав ріст у 2,6%.

Відновлено 7,288 км державних та місцевих доріг та 250 мостів. Встановлено 102 майданчика для зважування в русі.

Побудовано 167 км залізничних колій.

Завдяки програмі відновлено 68 шкіл, 47 садочків, 237 сільських амбулаторій, 132 приймальних відділення та 33 лікарні по всій Україні. Для медичних закладів закуплено 170 апаратів УЗД, 137 КТ, 127 рентген-апаратів та 24 ангіографа.

Реконструйовано та побудовано 7 будинків культури, 10 пам’яток культури та архітектури, завершено відновлення 5 парків.

Відновлено два аеропорти у Херсоні та Ужгороді.

Побудовано та відремонтовано 22 басейни, 13 ДЮСШ, 28 стадіонів, 466 спортивних майданчики, 596 активних парки та 15 спортивних комплексів.

«Автомагістраль-Південь» як лідер інфраструктурного будівництва готова завжди допомогти у розбудові рідної держави.

Сподіваємось, що цьогоріч «Велике будівництво» й далі набиратиме обертів та допоможе змінити нашу країну на краще.

Будуємо Україну разом!

Продовжуємо роботи в межах реконструкції трьох ділянок донецького напрямку траси М-30 «Стрий – Ізварине» км 355+864 – км 363+822 від села Слов’янка до межі з Донецькою областю загальною протяжністю 8 км.

Проєктом передбачено перебудову існуючої двосмугової дороги другої категорії до параметрів дороги першої категорії з чотирма смугами руху. Загальна товщина нового дорожнього конструктиву сягне 73 сантиметрів.

Відновлення зазначених ділянок ми розпочали на початку грудня минулого року. Після новорічних свят на об’єкті продовжились роботи з розчищення ділянки від чагарників і дрібнолісся та розбирання старого насипу зі шлаку.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • розширення земляного полотна;
  • влаштування нового дорожнього конструктиву;
  • влаштування двохочкової водопропускної труби діаметром 1,6 м;
  • подовження існуючих водопропускних труб;
  • будівництво підземного пішохідного переходу.

Паралельно наш мостобудівельний підрозділ виконує перебудову двох мостів неподалік від села Слов’янка та спорудження підземного пішохідного переходу.

Наразі завершено демонтаж першої існуючої штучної споруди на км 355+358 та розпочато забивку паль для спорудження фундаменту під опори мосту.

На другому мості на км 358+664 завершено демонтаж старих опор, триває підготовка під влаштування буронабивних паль.

ДОВІДКОВО:

Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.

Автошлях стане частиною найдовшої у країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.

Будуємо Україну разом!

Зима – не час для відпочинку. Це новий слоган для тисяч співробітників компанії.

Після свят на багатьох об’єктах знову кипить робота. Не знижують темпів узимку наші мостобудівельники. Ведеться спорудження мостових споруд одразу на кількох великих об’єктах.

На Північному обході Дніпра тривають підготовчі роботи до будівництва кілометрової естакади за технологією поздовжнього насуву. На одному із найбільших об’єктів компанії – трасі Н-31 продовжується спорудження унікальної естакади, розв’язок та шляхопроводів тунельного типу. Будівництво мостових споруд ведеться за технологією пост-напруження бетону. Роботи продовжуються і на Дорозі Єдності М-30 «Стрий – Ізварине». Наразі дорожники проводять реконструкцію одразу трьох ділянок траси від села Слов’янка до межі з Донецькою областю.

У цілодобовому режимі працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів. Це більше ніж 500 працівників та 280 одиниць сучасної дорожньої техніки, які обслуговують понад 6,5 тисяч автошляхів у п’яти регіонах. Завдяки їхній праці наші шляхи завжди безпечні та проїзні.

Також у січні-лютому триває активна підготовка до «гарячого» дорожнього сезону. Логістичний відділ компанії формує грандіозні склади інертних матеріалів. До сезону-2022 на виробничих базах ми заготовляємо понад 2 млн тонн щебню та іншої сировини, що гарантуватиме безперебійну роботу на наших об’єктах упродовж всього року. До формування складів залучена і наша лабораторна служба. Інженери-лаборанти відбирають проби та перевіряють властивості матеріалу, зокрема, міцність, фракційність та інші важливі показники.

Більш детально про наші роботи у зимовий період ви можете подивитись у нашому відеосюжеті.

https://youtu.be/XZc_TEVCVbU

Будуємо Україну разом!