Новини
Це основний маршрут, що з’єднує обласний центр з Києвом.
Сьогодні українські порти в Ізмаїлі та Рені працюють з максимальним завантаженням, обсяги перевалки зростають щомісячно.
Кожного року наша компанія організує відпочинок для дітей співробітників на чорноморському узбережжі. Безкоштовні путівки планувалось надавати і в цьому сезоні. Але почалась війна, і бази відпочинку на Чорному морі – тепер лише чергова мішень для російських ракет.







































На на Чернігівщині пошкоджено або зруйновано 24 штучні споруди, роботи по відновленню попереду ще дуже багато.
Підготовчі роботи з низки об’єктів вже стартували.
Так, наша компанія почала розбрати завали на місці зруйнованого мосту через Десну біля села Шестовиця (автотраса М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі).
Це доволі велика споруда довжиною приблизно 260 метрів. Прибирання залишків залізобетонних конструкцій дасть можливість запустити процес проектування нового мосту.
На Запоріжжі продовжуємо капітальний ремонт траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (напрямок на м. Таганрог)» одразу на чотирьох ділянках від км 400+892 до км 442+731.
Відновлення автошляху ми розпочали минулого року від міста Мелітополь у напрямку до межі з Херсонською областю загальною протяжністю майже 42 км.
Торік на трьох ділянках було виконано весь комплекс робіт, зокрема:
фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
влаштування шару дорожньої основи зі щебеневої суміші, обробленої комплексним в’яжучим (СФОВ);
локальна заміна та посилення місць слабкої дорожньої основи та перезволоженого земляного полотна на відрізках км 422+343 – км 428+343 та км 428+343 – км 442+731;
влаштування нижнього шару із крупнозернистого асфальтобетону;
влаштування верхнього шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА);
планування відкосів;
укріплення узбіччя;
влаштування острівців безпеки;
влаштування перехідно-швидкісних смуг;
влаштування кюветів;
облаштування автобусних зупинок;
видалення чагарників та дрібнолісся уздовж автошляху.
Наразі на цих ділянках тривають супутні роботи:
влаштування водоскидів;
розчищення та відновлення водопропускних труб;
встановлення бар’єрного огородження;
комплекс земляних робіт;
досипка узбіччя ґрунтом.
Проєктом також передбачені роботи зі встановлення дорожніх знаків, ремонт мосту довжиною 60 м на км 438+975, влаштування пересічень, примикань, нанесення дорожньої розмітки.
На четвертій ділянці км 400+892 – км 413+292 протяжністю 12,4 км минулого року нами було відновлено майже 2 км дорожнього покриття, а у цьому році ми виконаємо вже повний комплекс дорожньо-будівельних робіт на всій ділянці.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса М-14 – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 634,8 км. Автотраса є важливим транспортним коридором, який поєднує між собою південні регіони України. Проходить територією Одеської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької та Донецької областей.
Будуємо Україну разом!
Автомагістраль-Південь” розширює географію проєктів з утримання українських доріг. До нашої мережі автошляхів додалось 567 км у Львівській області!
Відтепер компанія відповідає за дороги національного, регіонального, територіального та міжнародного значення у Дрогобицькому, Золочівському, Львівському, Стрийському та Червоноградському районах Львівщини.
Для ефективного утримання доріг створено 5 дорожньо-ремонтних пунктів. Задіяно понад 70 працівників та 40 одиниць спецтехніки, зокрема, комбіновані дорожні машини, навантажувачі, автогрейдери та технічні автомобілі.
Контракт у Львівській області передбачає стандартний комплекс робіт з експлуатаційного утримання.
Основні роботи взимку – прибирання снігу, ліквідація ожеледиці та аварійні ремонти покриття для забезпечення безпечного проїзду.
В теплий сезон обов’язки експлуатаційників – відновлення дорожньої розмітки, очистка систем водовідведення, планування узбіччя, скошування трави, прибирання сміття, обслуговування зупинок громадського транспорту, встановлення дорожніх знаків та інші, не менш важливі роботи, зокрема, герметизація тріщин, локальні ремонти дорожнього покриття, влаштування тонкошарових покриттів для відновлення цілісності та поліпшення транспортно-експлуатаційних показників.
«Автомагістраль-Південь» тепер забезпечує експлуатаційне утримання доріг у 6 регіонах загальною протяжністю понад 7100 км.
Зокрема, 1100 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення у Київській області.
У Чернігівській області ми обслуговуємо 1600 км доріг державного значення.
На Одещині компанія обслуговує 730 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».
У Харківській області – 265 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».
Найбільшим регіоном експлуатаційного утримання залишається Дніпропетровська область, де ми обслуговуємо всі дороги державного значення загальною протяжністю майже 3 тис км.
ДОВІДКОВО:
На Львівщині компанія охопила обслуговування наступних автошляхів: Н-09 «Мукачево – Львів», Р-15 «Ковель – Жовква», М-09 «Тернопіль — Львів — пункт пропуску Рава-Руська», М-30 «Стрий – Ізварине», Н-10 «Стрий — Івано-Франківськ — Чернівці — пропускний пункт Мамалига», Т-14-25 «Миколаїв – Кам’янка-Бузька – Бібрка», Т-18-06 «Рівне – Перемишляни», Т-14-17 «Куровичі – Рогатин», Т-14-19 «Миколаїв – Калуш», Т-14-02 «Східниця – Пісочна», Т-14-18 «Нижанковичі – Стрий».
«Автомагістраль-Південь» – найактивніший учасник президентської програми «Велике будівництво». Торік ми відновили майже 900 кілометрів доріг та 50 мостів. Провели реконструкцію Херсонського аеропорту, ввели в експлуатацію Південний обхід Дніпра та відремонтували більше 260 км траси М-30 «Стрий-Ізварине».
Але «Велике будівництво» – це не лише нові дороги та мости, це також програма відновлення соціальної, культурної та освітньої інфраструктури.
Координатори проєкту підбили підсумки 2021 року, і ми раді вас ознайомити із результатами.
За минулий рік завдяки програмі робочі місця отримали понад 100 тисяч осіб. Реальний ВВП країни показав ріст у 2,6%.
Відновлено 7,288 км державних та місцевих доріг та 250 мостів. Встановлено 102 майданчика для зважування в русі.
Побудовано 167 км залізничних колій.
Завдяки програмі відновлено 68 шкіл, 47 садочків, 237 сільських амбулаторій, 132 приймальних відділення та 33 лікарні по всій Україні. Для медичних закладів закуплено 170 апаратів УЗД, 137 КТ, 127 рентген-апаратів та 24 ангіографа.
Реконструйовано та побудовано 7 будинків культури, 10 пам’яток культури та архітектури, завершено відновлення 5 парків.
Відновлено два аеропорти у Херсоні та Ужгороді.
Побудовано та відремонтовано 22 басейни, 13 ДЮСШ, 28 стадіонів, 466 спортивних майданчики, 596 активних парки та 15 спортивних комплексів.
«Автомагістраль-Південь» як лідер інфраструктурного будівництва готова завжди допомогти у розбудові рідної держави.
Сподіваємось, що цьогоріч «Велике будівництво» й далі набиратиме обертів та допоможе змінити нашу країну на краще.
Будуємо Україну разом!
Продовжуємо роботи в межах реконструкції трьох ділянок донецького напрямку траси М-30 «Стрий – Ізварине» км 355+864 – км 363+822 від села Слов’янка до межі з Донецькою областю загальною протяжністю 8 км.
Проєктом передбачено перебудову існуючої двосмугової дороги другої категорії до параметрів дороги першої категорії з чотирма смугами руху. Загальна товщина нового дорожнього конструктиву сягне 73 сантиметрів.
Відновлення зазначених ділянок ми розпочали на початку грудня минулого року. Після новорічних свят на об’єкті продовжились роботи з розчищення ділянки від чагарників і дрібнолісся та розбирання старого насипу зі шлаку.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- розширення земляного полотна;
- влаштування нового дорожнього конструктиву;
- влаштування двохочкової водопропускної труби діаметром 1,6 м;
- подовження існуючих водопропускних труб;
- будівництво підземного пішохідного переходу.
Паралельно наш мостобудівельний підрозділ виконує перебудову двох мостів неподалік від села Слов’янка та спорудження підземного пішохідного переходу.
Наразі завершено демонтаж першої існуючої штучної споруди на км 355+358 та розпочато забивку паль для спорудження фундаменту під опори мосту.
На другому мості на км 358+664 завершено демонтаж старих опор, триває підготовка під влаштування буронабивних паль.
ДОВІДКОВО:
Траса М-04 «Знам’янка-Луганськ-Ізварине» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 597,7 км. Дорога є важливою транспортною артерією країни, яка проходить Кіровоградською, Дніпропетровською, Донецькою та Луганською областями.
Автошлях стане частиною найдовшої у країні магістралі М-30 «Стрий-Ізварине», яка з’єднає східні та західні області України найдовшою автодорогою у державі.
Будуємо Україну разом!
Зима – не час для відпочинку. Це новий слоган для тисяч співробітників компанії.
Після свят на багатьох об’єктах знову кипить робота. Не знижують темпів узимку наші мостобудівельники. Ведеться спорудження мостових споруд одразу на кількох великих об’єктах.
На Північному обході Дніпра тривають підготовчі роботи до будівництва кілометрової естакади за технологією поздовжнього насуву. На одному із найбільших об’єктів компанії – трасі Н-31 продовжується спорудження унікальної естакади, розв’язок та шляхопроводів тунельного типу. Будівництво мостових споруд ведеться за технологією пост-напруження бетону. Роботи продовжуються і на Дорозі Єдності М-30 «Стрий – Ізварине». Наразі дорожники проводять реконструкцію одразу трьох ділянок траси від села Слов’янка до межі з Донецькою областю.
У цілодобовому режимі працює служба з експлуатаційного утримання автошляхів. Це більше ніж 500 працівників та 280 одиниць сучасної дорожньої техніки, які обслуговують понад 6,5 тисяч автошляхів у п’яти регіонах. Завдяки їхній праці наші шляхи завжди безпечні та проїзні.
Також у січні-лютому триває активна підготовка до «гарячого» дорожнього сезону. Логістичний відділ компанії формує грандіозні склади інертних матеріалів. До сезону-2022 на виробничих базах ми заготовляємо понад 2 млн тонн щебню та іншої сировини, що гарантуватиме безперебійну роботу на наших об’єктах упродовж всього року. До формування складів залучена і наша лабораторна служба. Інженери-лаборанти відбирають проби та перевіряють властивості матеріалу, зокрема, міцність, фракційність та інші важливі показники.
Більш детально про наші роботи у зимовий період ви можете подивитись у нашому відеосюжеті.
Будуємо Україну разом!