Новини
«Автомагістраль-Південь» долучилася до підтримки «Культурного Десанту» — об’єднання відомих митців, які виступають для українських воїнів.
На рахунку «Культурного Десанту» — понад 400 концертів на лінії фронту, військових госпіталях, в частинах в деокупованих українських містах. «Культурний Десант» є ініціатором мистецьких, психологічних та освітніх проєктів.
Очільник проєкту- музикант, поет, телеведучий Микола Сєрга.
«Ми працюємо вздовж всієї лінії фронту, працюємо на «нулі», працюємо і на позиціях і в місцях ближнього відведення. Зараз наша команда поділена на дві групи, які дають 3-4 концерти на день. До складу «Культурного Десанту» входять культурні діячі з чіткою свідомою патріотичною позицією. Це і відомі артисти, і молоді таланти, але головне, що це – цікаві люди, які несуть з собою терапевтичну місію. Ми малюємо в уяві бійців ту картинку майбутнього, в якій їм є гідне місце. І в моменти відчаю, в моменти страху ми намагаємося змінити фокус уваги, розбираємо психіку, допомагаємо розвантажитись», – розповідає Коля.
Директор «Культурного Десанту» Анатолій Грабовий – досвідчений юрист, який колись співпрацював з нашою компанією. Дізнавшись від Анатолія про цей чудовий проєкт, наша компанія вирішила надати митцям-патріотам підтримку. Зокрема, ми забезпечуємо логістику (транспорт, пальне) для доставки «десантників» на місце проведення концерту.
На фронті дуже багато тих, хто вперше потрапив на «нуль», хто відчуває неймовірний стрес. «Культурний десант» дає точку опори і підтримує бойовий дух наших воїнів. Що на війні не менш важливо, ніж якісна сучасна зброя.
Роботи на мосту у Стоянці (траса М-06 Київ-Чоп) наша компанія розпочала майже одразу після деокупації Київщини.
Об’єкт став одним з символів відродження України.

Ще у травні минулого року ми звели два тимчасових прогони по лівому проїзду та відкрили рух мостом. У грудні відкрили повністю відбудований правий проїзд. І одразу розпочали демонтаж лівого проїзду.
Наразі розборка лівого проїзду завершена.
Металеві конструкції двох тимчасових прогонів повернуті військовим.
Демонтовані також три старих капітальних прогони, в яких торік були виявлені тріщини.
Під час виконання робіт одна зі старих залізобетонних опор фактично впала. Що підтвердило висновок експертизи про неможливість подальшої експлуатації старих прогонів: конструкції встояли під час вибуху, але отримали суттєві пошкодження.
Наразі триває процес влаштування буронабивних паль. Фундамент однієї з опор вже завершений. Наші будівельники почали влаштування ростверку.
Варто зазначити, що дві руслові опори отримають металеву оболонку. Це дає можливість прискорити темпи будівництва.
Плануємо відкрити рух лівим проїздом орієнтовно у червні.
Неодмінна складова відновлення мостів – влаштування нових підходів до мосту.
Як правило це ділянки дороги довжиною до 100 метрів на підходах з обох боків до мостової споруди.
Дуже часто їх доводиться майже повністю розібрати та будувати наново.
Причин декілька.
Перша – майже на всіх мостах радянських часів спостерігається просідання дорожнього полотна підходів.
Це може бути пов’язано з розмивом земляного полотна та утворення порожнин, що спричиняють просідання. Або під час будівництва не була дотримана технологія ущільнення.
Друга причина – збільшення габаритів мосту і підходів. Доведення їх до нормативних показників.
Третя причина – збільшення висотних відміток мостової споруди після перебудови.
Нещодавно наша компанія завершила будівництво підходів до одного з відновлених мостів у Чернігівській області.
Підходи були повністю розібрані, проведено заміну перезволожених місць земляного полотна та влаштовується новий дорожній конструктив.
Нове дорожнє полотно на підходах є багато шаровим та надійним: підстильний шар основи із піску товщиною 25 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом товщиною 20 см, нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 20 см, середній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см.
Крім відновлення та посилення підходів
збільшено ширину проїзної частини: з’явилась так звана зупинкова смуга, щоб у випадку аварійної зупинки автомобіль не перешкоджав руху транспорту, що значно зменшує ризики виникнення ДТП.
З руїн повстають зруйновані у минулому році мости.
Як символ української незламності, української сили і українського відродження.
Нові мости створюються за сучасними технологіями та відповідають всім міжнародним нормам: замість старих конструкцій радянських часів зводяться потужні і довговічні інфраструктурні споруди.
Наразі на одному з наших об’єктів завершений важливий етап – повздовжній насув величезної металевої прогонової конструкції.
Роботи на об’єкті тривають з минулого року.
Влаштовані нові буронабивні палі, ростверки, монолітні опори та підферменники.
Один з підходів до мосту також розібрали – на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів. На ньому здійснювалось з’єднання елементів металевої прогонової конструкції – секція за секцією.
За допомогою гідравлічних домкратів – штовхачів зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту. Це дуже відповідальний процес, який вимагає від мостовиків максимально прискіпливого дотримання технології.
Переваги технології повздовжнього насуву: більш тривалий термін експлуатації, швидкий монтаж, можливість встановити меншу кількість опор.
Повздовжній насув успішно завершений: роботи виконані чітко за проєктом. Триває монтаж залізобетонних плит перекриття, зверху влаштовуємо армований каркас для монолітної плити.
Наразі на об’єкті працює понад 140 робітників. Повздовжній насув виконували 20 спеціалістів.
Вже цього року Україна почне перемовини щодо вступу в ЄС. «Зараз більше, ніж будь-коли, відчувається, що європейські цілі України стають реальністю», – вважає Президент України Володимир Зеленський.
Вступ до ЄС – це адаптація до європейських стандартів, правил та норм більшості сфер життя, включаючи і будівництво.
Наша компанія в цьому сенсі як завжди випереджає час. Ще до війни за власної ініціативи ми адаптували більшість наших корпоративних стандартів під міжнародні вимоги. І сьогодні продовжуємо цей процес. Не просто відбудовуємо зруйноване, а створюємо сучасні європейські об’єкти, якими може пишатися будь-яка країна ЄС.
У нашій новій рубриці «Технологія відбудови» ми розкажемо про деякі аспекти інфраструктурного будівництва, які часто є непомітними для широкої аудиторії, але яскраво демонструють процес трансформації галузі.
Перший випуск вирішили присвяти системам очищення дощових стоків, якими обладнуються майже всі мости, які відбудовує наша компанія.
Стоки з автошляхів можуть містити шкідливі речовини та нафтопродукти, бути потенційно небезпечними для екології. Але вони очищуються, проходячи через грунт, який є найкращим природним фільтром. Принципово інша ситуація з мостами – у цьому випадку стоки одразу потрапляють у природні водойми, і це дійсно небезпечно. Колись на це не звертали уваги. Але тепер екологічній складовій приділяється величезна увага. Усі об’єкти, які зводить наша компанія за принципом «проєктуй і будуй», обладнані сучасними та ефективними системами фільтрації.
Нещодавно таку систему ми встановили на мосту через річку Трубіж (траса М-03 Київ-Харків-Довжанський).


Механічний поплавок дозволяє візуально контролювати рівень плаваючих нафтопродуктів. Він обладнаний спеціальним патрубком на випадок аварійного переливу чи для забору проб.

На мосту у Стоянці (траса М-06, річка Ірпінь), де наразі тривають роботи з капітального відновлення лівого проїзду, також буде встановлена аналогічна система фільтрації.
Покладений у основу системи принцип роботи є дійсно оптимальним. Фільтри забезпечують високу ефективність очищення, водночас не потребують додаткових насосів та хімічних реагентів. Необхідні лише періодичне обслуговування та відкачка відфільтрованих нафтопродуктів, що здійснюється підрядником, який експлуатує автодорогу.
”Я завжди говорю, що інфраструктурні об’єкти, які будує наша компанія, – це складні інженерні системи. В процесі проєктування враховується дуже багато аспектів. Зокрема, все більше уваги приділяється фактору захисту екології. Україна рухається в ЄС, тому навіть під час війни всі наші об’єкти відповідають високим стандартам. Це стосується не лише інженерії, але й поводження з відходами. Наразі на Трубежі, на місці зведення тимчасової переправи, тривають роботи з рекультивації місцевості. Будівельні роботи не мають завдавати шкоди навколишньому середовищу», – зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.
На Сході тривають запеклі бої, і майже кожен день компанія отримує від наших хлопців «на нулі» прохання про ту чи іншу допомогу.
Складно згадати і розказати про все. Дуже багато зроблено і продовжує робитися для наших воїнів. Але деякі історії настільки вражають, що ми просто не можемо їх не розповісти.
До війни Віталій працював у нас водієм, тепер він командир гранатометного взводу. Звільняв Херсон, наразі його окремий штурмовий батальйон перекинутий під Бахмут.
«Лупимо все, що їде. Рухається колона ворога. Танки, БМП, вантажівки. Ми виїхали, виставились, відпрацювали і назад», – розповідає Віталій.
Скільки підбив рашистських танків? Каже, що навіть не рахував. «Багато відпрацьовуємо вночі. Бачимо, що воно горить, вибухає. То й добре».
Нещодавно підрозділ нашого героя прикривав роботу саперів. Вони мінували дороги, якими ворог підвозив паливо, боєприпаси. І тут снайпер влучив Віталію у голову.
«Мене відкинуло метрів на п’ять, автомат в одну сторону – я в іншу. Не міг зрозуміти, шум в голові. Мене хлопці витягують з під обстрілу, почало очі кров’ю заливати, зрозумів, що зачепило голову», – розказує він.
Всю амуніцію перед мобілізацією Віталій купив за власні гроші. Витратив 60 тисяч гривень. Купив і шолом. Продавці запевняли, нібито кевларовий. Але тепер Віталій підозрює, що це була підробка. Куля пробила каску наскрізь, задню частину розірвало. Добре, що під каскою була шапка, і голову лише зачепило.
У Віталія троє неповнолітніх дітей. По закону це дає право у будь-який момент демобілізуватись. Але він планує битись до кінця. Каже, що полягло надто багато побратимів, залишити підрозділ – це зрадити їх пам’ять.
Звичайно, ми купили та передали Віталію якісний кевларовий шолом. Нехай він захистить Героя.
Бажаємо Віталію і всім, хто сьогодні у справжньому пеклі захищає Україну на Донбасі, перемоги ворога і повернутися додому живими і неушкодженими. Хлопці, ми у вас віримо і чекаємо на ваше повернення!
Важливий логістичний напрямок. І вдень, і вночі майже безперервний рух військових та гуманітарних вантажів.
Відновити трасу до війни не встигли. На даний час дорога на 80% у критичному стані – колійність, напливи, вибоїни.
Але фронт має вчасно отримувати все необхідне!
Тому експлуатаційники «Автомагістраль-Південь» роблять все можливе, щоб ліквідувати критичні руйнування покриття та забезпечити проїзд.
Загалом в Дніпропетровській області компанія відповідає за утримання 2850 км автодоріг державного значення. Пріоритет у програмі зимових аварійних ремонтів надається трасам, що з’єднують основні населені пункти або тилові райони з лінією фронту.
Наразі у області працює 8 наших бригад.
Половина з гарячими ремонтними сумішами, інші – з холодними. Для того, щоб забезпечити якісний аварійний ремонт, навіть взимку не припиняє роботу наш Новомосковський асфальтобетонний завод. Доставка гарячих сумішей на об’єкти здійснюється автомобілями-термосами (взимку протягом 12 годин вони тримають температуру суміші у 150 градусів).
Зазвичай до зимового аварійного ремонту не висувається занадто високих вимог. Це тимчасовий захід. Але у виконанні майстрів «Автомагістраль-Південь» навіть влаштована у зимових умовах латка, як правило, тримається максимально довго. Адже нашими бригадами чітко дотримується увесь технологічний цикл, включаючи обрубування кромки, зачистки, спеціальної обробки, прогрівання. Відіграє важливу роль і створена спеціалістами наукового центру «Автомагістраль-Південь» фірмова ремонтна суміш.
Роботи з ліквідації ямковості припиняються лише у випадку снігопадів, але цього року зима на Дніпропетровщині видалася не дуже сніжною.







Нещодавно наша знімальна група навідалася на одну з них у Харківській області. На жаль, не було снігу. Але ми зайвий раз пересвідчились у тому, що вся техніка у справному стані. База забезпечена і персоналом, і паливом, і реагентами.

До зимового експлуатаційного утримання залучено 700-800 співробітників.
Детальніше про нашу «експлуатаційну» мережу в регіонах:







До нас приєдналося майже 1,5 тис км автошляхів місцевого значення у Сумській області.
На початку зимового сезону 2022/2023 «Автомагістраль-Південь» забезпечувала утримання доріг протяжністю понад 6,1 тис. км, тепер ми обслуговуємо 7,6 тис. км доріг у 7 регіонах країни.
Цьогорічна зима в Україні відносно тепла, хоча роботи з прибирання снігу експлуатаційникам вистачає. Основна небезпека, за словами наших фахівців, полягає у різких перепадах температури, коли внаслідок «льодяних дощів» дорога перетворюється на ковзанку. В таких випадках повинна максимально оперативно проводитись обробка покриття протиожеледними матеріалами.
На даний час найбільше робіт із зимового утримання проводилося у Київській та Чернігівській областях, де фіксувалися найнесприятливіші погодні умови. Загалом вже використано близько 50 тис. тон протиожеледних матеріалів.
Проте зимова експлуатація – це не лише прибирання снігу та ліквідація ожеледі. Щоденно у всіх регіонах проводяться роботи з аварійного ямкового ремонту.
Компанія використовує понад 80 виробничих баз, які наразі забезпечені реагентами на 100%. У разі потреби, буде проводитись додаткова заготівля матеріалу.
Нещодавно наша знімальна група навідалася на одну з них у Харківській області. На жаль, не було снігу. Але ми зайвий раз пересвідчились у тому, що вся техніка у справному стані. База забезпечена і персоналом, і паливом, і реагентами.

До зимового експлуатаційного утримання залучено 700-800 співробітників.
Детальніше про нашу «експлуатаційну» мережу в регіонах:







Нагадаємо історію об’єкта. Міст був зруйнований на початку війни. Після деокупації Київщини наша компанія ще до кінця травня відкрила рух лівим проїздом, що дало можливість уникнути багатокілометрових черг автотранспорту на в’їзді в столицю та займатися капітальною відбудовою правого проїзду.
Конструктив двох нових прогонів лівого проїзду – тимчасовий та складається з металевих опор та балок. Зверху влаштована монолітна плита завтовшки 25 см та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
На жаль, з часом виявилося, що вибухом були пошкоджені також інші прогони лівого проїзду, що в процесі експлуатації призвело до виникнення конструктивних тріщин в опорах.
Тому після капітальної відбудови правого проїзду наприкінці минулого року рух лівим проїздом довелося обмежити.
Прийняте єдине правильне рішення розібрати лівий проїзд і також повністю його відновити. Свою функцію він виконав.
На сьогоднішній день вже завершений процес фрезерування покриття мостового полотна і перехідних плит.
Триває демонтаж монолітних плит. Це кропітка та відповідальна робота – металеві конструкції тимчасової споруди потрібно повернути військовим.
Демонтаж плануємо завершити у першій декаді лютого, щоб приступити до влаштування буронабивних паль.
Лівий проїзд (як і правий) буде капітальною конструкцією з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Також планується наново побудувати 100-метрові підходи до мосту, адже внаслідок влаштування нової системи водовідведення змінюється повздовжній профіль дорожнього полотна.
Плануємо, що в червні цього року роботи з капітального відновлення лівого проїзду будуть повністю завершені!
Напередодні нового року в компанію прийшло звернення від нашого співробітника, командира підрозділу десантно-штурмової бригади. Він просив нас допомогти з тепловізором.
До війни Володя Р. працював оператором асфальтобетонного заводу «Автомагістраль-Південь» у Молдові. Повернувся до рідної Одеси, займався волонтерською роботою. В ЗСУ пішов добровільно. Пояснює, що хотів допомогти брату, який також служить в армії.
Пройшов підготовку у Британії, де військовій майстерності українців навчали інструктори з Норвегії. Тепер командує підрозділом у десантно-штурмовій бригаді.
Володя розповідає, що бригада відбиває наступ ворога на східному фронті. Атаки тривають і вдень і вночі. Рашистська піхота намагається наближатися до наших позицій у темряві. Ворога доводиться виявляти на слух. Що дуже небезпечно.
Звісно, ми допомогли! Десантники тепловізор отримали. Обіцяли одразу зробити групове фото з позицій. Але не встигли! Володя повідомив, що разом із декількома іншими воїнами опинився у шпиталі. Виходили на точку евакуації і потрапили під обстріл. На щастя, всі живі, поранення не важкі. Хоча попереду у нашого героя ще операція по видаленню уламків.
Володя сподівається, що лікування не буде тривалим, і він зможе швидко повернутися на фронт.
Тож, бажаємо хлопцям швидкого одужання!
Це був найскладніший рік в історії Незалежної України. Як і в історії «Автомагістраль-Південь».






Розміщуємо біженців у власних гуртожитках. Евакуюємо сиріт з Харкова та Дніпра. Розміщуємо українських дітей у турецькій Анталії.




Зі східної стороні столиці відбудували міст через річку Трубіж на трасі Київ-Харків.

Відбудували мости біля Топчиївки та Іванівки. Активно відновлюємо низку інших важливих об’єктів.


Після звільнення регіону розчистили трасу М-03 Київ-Харків-Довжанський. Відновили зруйновані дороги в Ізюмі, об’їзну дорогу Харкова. Побудували тимчасові переправи. Виконали ремонт доріг від Чугуєва до Вовчанська.
На мосту Сіверський Донець біля Чугуїва ще триває демонтаж та влаштування тимчасового об’їзду. Будівництво нового мосту заплановано на 2023 рік.


На Одещині реалізовано і багато інших, вже військових, об’єктів, розповісти про які зможемо лише після війни.


Створена супутня інфраструктура – сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування. Компанія отримала безцінний досвід, який відкриває перспективу роботи в європейських країнах.





В Україні за час війни зруйновано понад 150 штучних споруд. Перші з них вже відновлені. І саме наша компанія є лідером інфраструктурної відбудови!
Восени ми відкрили рух обома проїздами через міст у Стоянці (траса М-06, річка Ірпінь). Відновивши найбільш важливий та потужний транспортний коридор, що поєднує Київ з країнами ЄС.
Одночасно зі Стоянкою тривала робота по відбудові мосту через Трубіж (траса М-03 Київ-Харків). В листопаді був завершений правий проїзд. На цьому тижні ми повністю відкрили міст для руху транспорту.
Це справді історична, визначна подія. Наша компанія знову з’єднала Захід та Схід країни!
Міст через Трубіж біля селища Борщів на Харківській трасі був також підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці. Довжина споруди – 93 метри. Було зруйновано три прогонові будови і дві пошкоджено. Наша компанія ще в квітні влаштувала тимчасовий об’їзд та розпочала демонтаж аварійних конструкцій. Міст був повністю розібраний.
Перший етап відбудови: влаштування буронабивних паль, опор, ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій, монтаж залізобетонних балок (на кожен прогін по 8 одиниць).
Наступні етапи: армована монолітна плита завтовшки 22 см, гідроізоляція, два шари асфальтобетону, монолітні тротуари з протиковзким та гідроізоляційним покриттям, металеве бар’єрне огородження, перильне огородження. Відновлена система водовідводу.
Новий міст ставив ширшим, тому підходи до нього на відстані 150 метрів довелось замінити. На ділянках примикання (53 м) проведена повна розборка дорожнього одягу. На решті ( 97 м) виконувалось фрезерування і влаштування вирівнюючого та верхнього шару асфальтобетону.
Отже, «Автомагістраль-Південь» не просто відновила старий міст, а збудувала сучасний інфраструктурний об’єкт, який тепер відповідає параметрам автомобільних доріг першої категорії (від старого мосту залишилась лише частина паль).
Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день проєкт не завершений! Розбирається тимчасовий об’їзд побудований весною, здійснюються інші супутні роботи.
Здача мосту в експлуатацію запланована на наступний рік.

З початку війни Віталій очолив штаб місцевого ТРО. Разом з Віталієм служать машиніст бульдозеру Юрій Москаленко, водії самоскидів Олександр Москаленко, В’ячеслав Лагута та Олександр Костюченко. Всі також автомагістралівці.

– Нам, як будівельникам, дуже шкода було знищувати деякі інфраструктурні об’єкти, але довелось, – розповідає Віталий. – А деякі мости підірвали російські війська, коли тікали з області.

Глухів майже на кордоні з рф, тому основні задачі ТРО – спостереження за діями ворога, патрулювання, виявлення та знищення ДРГ. Безпосередніх бойових дій тут поки що немає. Але майже кожен день тривають обстріли.
– Велика вдячність нашій рідній компанії, яка продовжує нас підтримувати та сплачувати зарплату, адже ми вважаємося добровольчим підрозділом. Знаємо, читаємо про те, що на Сумщині наші бригади вже відбудовують мости та відновлюють дороги. Пишаємося нашою компанією. Всі хлопці, які зі мною, дуже хочуть повернутися до роботи. Проте розуміємо, що ворог у будь-який час може зробити спробу знову атакувати Україну з північного напрямку. Але після Перемоги обов’язково знову повернемося до «Автомагістраль-Південь», бо наша компанія найкраща, – підсумовує Віталій.
Наша компанія повертається у Чернівецьку область. Ми працювали на Буковині ще на зорі існування «Автомагістраль-Південь» у 2009 році. Будували об’їзну дорогу Чернівців, займалися ліквідацією наслідків паводків. 12 років по тому знову працюємо у рідному регіоні і одразу зі стратегічним, знаковим об’єктом.
Не секрет, що з початком війни значно збільшилося навантаження на пункти пропуску на західних кордонах. Кількість транспорту зросла в рази.
Президент Володимир Зеленський та європейські партнери України ініціювали проєкт «Відкритий кордон». Мета – розбудова автомобільної прикордонної інфраструктури.
Влітку цього року в рамках президентської ініціативи наша компанія здійснила комплексну модернізацію пункту «Корчова-Краківець». На 50% збільшили пропускну спроможність КПП, побудували поруч майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
Другий наш прикордонний об’єкт реалізований у Чернівецькій області. Це ділянка дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус».
КПП «Красноїльськ» — довгобуд. Зводити його почали у 2015 році в межах грантового проєкту з транскордонного співробітництва, але в 2016 році роботи заморозили. Цього року об’єкт нарешті добудований. «Красноїльск» має розвантажити «Порубне – Сірет», донедавна єдиний КПП на кордоні з Румунією, передбачений для пропуску вантажного автотранспорту. Пропускна спроможність нового КПП складає 500 автомобілів на добу.
Загальна протяжність ділянки капітального ремонту майже 28 км. Наша компанія побудувала 7-кілометровий відрізок з цементобетонним покриттям.
Дорога Т-26-08 Сторожинець – КПП «Красноїльськ» з’явилася більша ста років тому, з 1896 по 1900 рік. Наша ділянка з початку існування і донині залишалася гравійною. Рішення влаштувати на цьому відрізку цементобетонне покриття обумовлене декількома причинами. Перша – це значний трафік великогабаритного вантажного транспорту. Друга – складний рельєф, спуски, серпантини, що призводить до збільшення навантаження на покриття. Третя причина – для будівництва дороги не довелося використовувати імпортні складові. Увесь матеріал місцевий.
Не всі про це знають, але «Автомагістраль-Південь» має значний досвід будівництва цементобетонних доріг. Зокрема, великі проєкти (на субпідряді) до війні реалізовані у Полтавській та Миколаївській областях. Не можна не згадати і будівництво аеродромного комплексу Одеського міжнародного аеропорту. У компанії 5 цементобетонних заводів, сучасні бетоноукладальні комплекси.
На відстані приблизно 25 км від ділянки ремонту у смт Сторожинець була створена виробнича база. З Миколаївської області мобілізували бетонозмішувальну установку Liebher Betomix 4,5B-R/DW. З Львівської області передислокували грунтозмішувальну установку Marini СoldFALT.
Існуючу дорогу поширили і посилили. Верхній шар основи складається з ЩПС 0-40, укріпленої цементом, завтовшки 16 см. Верхній шар покриття – цементобетон дорожньої марки В25 (М350) завтовшки 23 см. Улаштування верхнього шару відбувалося за допомогою бетоноукладального комплексу Wirtgen SP – 124, на всю ширину проїзної частини (7 м).
Крім проїзної частини влаштували примикання та понад 40 в’їздів у двори.
Для того, щоб встигнути якомога скоріше відкрити рух, роботи виконувалися у дві зміни. На об’єкті було задіяно 250 співробітників.
Рух дорогою вже відкритий, але на наступний рік залишається частина робіт з влаштування системи водовідведення. Для гірської місцевості це дуже важливо. Буде також побудований майданчик для відстою транспорту.
Сподіваємося, що повернення компанії на Буковину не обмежиться лише одним проєктом, а стане частиною нашої стратегії масштабування.