Новини
Сьогодні, 1 серпня, на пункті пропуску «Корчова-Краковець» Львівської області відкривається пропуск легкових автомобілів до Польщі.
Наша компанія збільшила кількість смуг для вантажівок, створила павільйони для митного та паспортного контролю. Провела комунікації, освітлення, змонтувала навіс довжиною 80 метрів, встановила огорожу, влаштувала тротуари з бруківки та виконала ще низку допоміжних робіт.
Планується, що пропускна спроможність пункту «Корчова-Краковець» збільшиться щонайменше на 50%.
На об’єкті працювало одразу декілька бригад. Фундамент влаштовував підрозділ мостобудівельників. Спеціалісти з Київської філії відповідали за влаштування освітлення. Водночас однією бригадою міг виконуватись доволі значний перелік різних за напрямками робіт.
В Європі давно знають, що українці, як кажуть, «майстри на всі руки». На відміну від місцевих робітників, що спеціалізуються винятково на чомусь одному і неохоче виходять за межі власного напряму. Так вже нас, українців, навчило життя – опанувати додаткові чи паралельні спеціальності, і намагатись не просто виконувати роботу, але й отримувати новий досвід, вчитись, знаходити вихід у будь-якій, здавалось б, патовій ситуації. Ми звикли до того, що можемо покладатись лише на власні сили. А чим більше ти знаєш і вмієш, тим більше шансів здолати чергові економічні негаразди чи катаклізми.
Проект модернізації пункту пропуску ще раз засвідчив, що для справжнього професіонала немає нездійсненних завдань. Наприклад, дорожні будівельники швидко та якісно впорались з монтажем величезного навісу. Оператор асфальтоукладальника бездоганно виконав влаштування бруківки. Самі робітники, з якими ми поспілкувались, не бачать у задачах, які виходять за межі їхньої звичайної справи, нічого дивного. «Є робота, треба робити», – кажуть хлопці. Чимало з них мають досвід роботи в ЄС на будівництві, ремонтах, деякі повернулись з Польщі та інших країн, щоб допомогти Україні. Чи хочуть знову повернутись до Євросоюзу? Кажуть, що лише після того, як відбудують нашу країну.
Безпосередньо для нашої компанії опанування нових напрямів завжди було складовою філософії розвитку. Колись у двохтисячних ми починали з земляних робіт, згодом стали лідерами у майже всіх напрямках інфраструктурного будівництва. І навіть у сьогоднішній надскладний час продовжуємо опановувати нові напрямки. В цьому наша сила і запорука лідерства, яке ми ніколи не втрачаємо.
Відтепер вантажівки можуть не накопичуватись вздовж траси Одеса-Рені, а зручно та комфортно, не заважаючи проїзду транспорту, розміщуватись на паркінгу площею майже 2 гектари.
Конструктив покриття майданчика складається з двох шарів ЩПС. Зараз цього цілком достатньо. В майбутньому можливе влаштування асфальтобетонного покриття.
Варто зауважити, що на даний час траса М-15 Одеса-Рені піддається дійсно екстремальним, понаднормативним навантаженням.
Порти Придунав’я залишаються чи не єдиним «вікном» для експорту українського зерна. У червні Ізмаїл та Рені відвантажили рекордні 1,5 млн. тонн агропродукції. Це майже 40 тисяч великогабаритних автомобілів з максимально допустимою вагою вантажу.
Фактично трасою наразі рухається суцільний караван з вантажівок.
Також варто враховувати, що цього літа «Укравтодор», як зазвичай, не запроваджував сезонні обмеження руху: навіть у спеку вантажний транспорт масою до 40 тонн (а на практиці і більше) може рухатись дорогами країни без обмежень. Внаслідок цього Одеса-Рені вичерпує міжремонтний інтервал в рази швидше, ніж передбачено нормативами, і вимагає дуже ретельного експлуатаційного догляду.
Будівництво паркінгу поруч з Ізмаїлом – частина великої програми зі збільшення логістичного потенціалу західного кордону України. Програма включає розширення під’їзних шляхів, створення місця для відстою транспорту, облаштування супутньої інфраструктури пунктів пропуску. Зокрема, наша компанія бере участь у модернізації ПП «Краківець-Корчова» на кордоні з Польщею та деяких інших пунктів пропуску.
Це основний маршрут, що з’єднує обласний центр з Києвом.
Сьогодні українські порти в Ізмаїлі та Рені працюють з максимальним завантаженням, обсяги перевалки зростають щомісячно.
Кожного року наша компанія організує відпочинок для дітей співробітників на чорноморському узбережжі. Безкоштовні путівки планувалось надавати і в цьому сезоні. Але почалась війна, і бази відпочинку на Чорному морі – тепер лише чергова мішень для російських ракет.
На на Чернігівщині пошкоджено або зруйновано 24 штучні споруди, роботи по відновленню попереду ще дуже багато.
Підготовчі роботи з низки об’єктів вже стартували.
Так, наша компанія почала розбрати завали на місці зруйнованого мосту через Десну біля села Шестовиця (автотраса М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі).
Це доволі велика споруда довжиною приблизно 260 метрів. Прибирання залишків залізобетонних конструкцій дасть можливість запустити процес проектування нового мосту.