Новини
В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.
В роботі три нових об’єкти. Найважливіший на перетині трас М-06 Київ-Чоп та Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Ще у 2019 році експлуатаційний стан шляхопроводу визнаний як непрацездатний! Цього року ситуація стала дійсно критичною – відпадали фрагменти тротуарів.
Аварійний ремонт передбачає відновлення тротуарів, нове перильне та бар’єрне огородження, ремонт балок, оновлення верхнього шару асфальтобетонного покриття.
Автовласники, які нарікають на затори, можуть не хвилюватися – ремонт буде гарантовано виконаний максимально швидко, за кілька тижнів!
Другий ремонт розпочався також на трасі Н-09 – відновлюємо 24-метровий міст у Соколівці.
Передбачено демонтаж та заміна ригелів та інших конструкцій мосту, відновлення паль. Влаштуємо нові перехідні плити, монолітну залізобетонну плиту, тротуари, перильне та бар’єрне огородження. Фактично відбудеться капітальне відновлення споруди.
Ще один невеликий об’єкт стартує на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна.
В цьому сезоні ми вже завершили відновлення двох мостів у Львівській області. Через річку Солониця на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочна та через річку Болотня на трасі Р-15 Ковель-Володимир-Червоноград-Жовква.
В найближчих планах відновити ще мінімум 5 об’єктів! Абсолютно всі ремонти є критично важливими, споруди в непрацездатному стані, трапляються навіть випадки обвалу балок. Єдина можливість не закривати мости для руху транспорту – проведення аварійних ремонтів.
Поступово наближається до завершення реконструкція столичного проспекту Івасюка. На більшості кільцевих розв’язок магістралі вже влаштований нижній шар асфальтобетону. Наразі роботи тривають на одній з останніх ділянок.
Залучена велика кількість техніки, процес триває майже безперервно, самоскиди з асфальтобетоном вишукались у чергу. На об’єкті постійно присутні спеціалісти, які контролюють якість матеріалів та виконання робіт.
Оцінювати якість нового покриття доречно після влаштування верхнього шару (загалом заплановано три шари 10 см+10см+5 см), але рухатись проспектом вже сьогодні справжнє задоволення. Особливо, якщо пам’ятаєш, який жах тут був раніше.
На одній з розв’язок ще залишається старе зруйноване покриття – залітаючи на автомобілі з новенького асфальту на суцільні ями, одразу відчуваєш різницю між тим, що «було» і «стало».
Нагадаємо, цього року «Автомагістраль-Південь» завершує капітальний ремонт проспекту Івасюка у столиці, розпочату ще у 2021 році. До війни встигли виконати відновлення на прямолінійних ділянках між кільцевими розв’язками від вулиці Приозерна до вулиці Героїв Дніпра.
У сезоні-2023 заплановано відновити 4 кільцеві розв’язки та одну прямолінійну ділянку.
В минулому році “Автомагістраль-Південь” також повністю відновила 13 зупинок громадського транспорту: відремонтовано покриття із ФЕМ та асфальтобетону, влаштовано сходи та пандуси. Також відновлено покриття на з’їздах.
Критична важливість у завершені реконструкції полягає у тому, що на відновлених до війни ділянках не влаштований верхній шар асфальтобетону, що могло призвести до передчасного руйнування нижніх шарів. Доцільно завершити проєкт повністю, щоб не втратити вже витрачені кошти.
Проєкт передбачає не лише заміну дорожнього покриття, але й нову систему освітлення, зупинки громадського транспорту, тротуари, велодоріжки і зелені зони.
На столичній Оболоні вже частково виконано підготовчі роботи. Змінено схему проїзду перехрестя, нанесено тимчасову розмітку, перенесені комунікації, створено будівельне містечко та виробничий майданчик для виготовлення металевих конструкцій, розчищена територія.
Переходимо до важливого етапу: влаштування буронабивних паль (буріння, монтаж армованих каркасів, бетонування, тощо) для зведення шляхопроводу через вулицю Богатирська.
Шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На шляхопроводі відокремимо смуги для руху громадського транспорту.
Нагадаємо, проєкт реконструкції розв’язки на перетині Богатирської та Полярної наша компанія розпочала на початку червня.
Будівництво відкладалось майже 30 років. Увесь цей час перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Кожен рік тут траплялася велика кількість ДТП, деякі із людськими жертвами. Крім того, світлофор на перетині магістралей провокував постійні затори.
Проєкт повністю планується завершити у 2024 році.
Керівник Державної адміністрації доріг Молдови Сергіу Бежан та генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв підписали контракт на будівництво обходу міста Вулканешти – ділянки нової дороги довжиною 8,58 км.
У церемонії підписання взяли участь Міністр інфраструктури та регіонального розвитку Молдови Лілія Дабіжа та голова представництва ЄБРР у Молдові Анжела Сакс.
Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 – км 8+580). Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.
У 2006 році Україна передала Молдові 430 метрів узбережжя Дунаю і Пруту та відкрила нашим сусідам вихід до Чорного моря. Так утворився порт Джурджулешти, з якого у столицю країни рухається щільний потік вантажівок.
Наразі траса М3 проходить через місто Вулканешти, що створює незручності як для транспорту, та і для місцевих мешканців. Нова ділянка дозволить перенаправити транспортний потік за межі міста.
«Мешканцям міста більше не доведеться терпіти шум від великовантажного транспорту, а також зменшиться забруднення повітря в місті», – заявила міністр Лілія Дабіжа.
Для компанії «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту по реконструкції та будівництву 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатий компанією у 2019 році.
«Наша тендерна пропозиція виявилась кращою – інакше і не могло бути, – зазначає Микола Тимофеєв.
Перемога компанії обумовлена не лише найкращою ціновою пропозицією. І замовник будівництва, і Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) вже пересвідчились у тому, що «Автомагістраль-Південь» чітко дотримується зобов’язань та гарантує високу якість робіт. Крім того, у місті Вулканешти вже працює виробнича база компанії. Нещодавно додатково до асфальтобетонного заводу і ґрунтозмішувальної установки там змонтований новий цементобетоний завод. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, сформована професійна команда фахівців.
«Роботи за новим контрактом стартують вже у вересні. Є побажання наших шановних колег завершити проєкт на півроку раніше. Тому плануємо здати нову дорогу в експлуатацію вже в середині 2025 року. Для нас співпраця з Молдовою є стратегічним напрямом розвитку, який відкриває можливість виходу на ринки інших європейських країн. Для компанії це дуже важливо, адже в умовах війни український ринок не дозволяє задіяти величезний потенціал компанії», – зазначає Микола Тимофеєв.
Новий контракт передбачає не лише будівництво нової дороги протяжністю близько 8,58 км на схід і південь від міста Вулканешть. Роботи включатимуть:
– будівництво мосту протяжністю 42 метри;
– будівництво нових насипів на ділянці км 2+800 – км 8+580;
– облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та облаштування перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».
Нагадаємо, наприкінці минулого року наша компанія здала в експлуатацію першу 54-кілометрову ділянку траси М3 Кишинів-Джурджулешти. Рух трасою вже відкритий. У цьому році завершувались додаткові роботи на двох інших ділянках довжиною 21 та 11 кілометрів неподалік від міста Вулканешти.
Цього тижня тут фінішували останні асфальтобетонні роботи. Наразі триває нанесення розмітки. Вперше в Молдові застосовується технологія холодного пластика, що гарантує високий рівень зносостійкості та безпеки.
В рамках першого проєкту було відремонтовано 10 та побудований 1 міст. Створена вся необхідна супутня інфраструктура – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Здача в експлуатацію двох останніх ділянок запланована на липень.
























Нове дорожнє полотно на підходах є багато шаровим та надійним: підстильний шар основи із піску товщиною 25 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом товщиною 20 см, нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 20 см, середній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см.



На Сході тривають запеклі бої, і майже кожен день компанія отримує від наших хлопців «на нулі» прохання про ту чи іншу допомогу.