Новини

Дніпропетровщина та Сумщина – два регіони, де «Автомагістраль-Південь» утримує найбільшу мережу автошляхів. Зокрема у Сумській області ми доглядаємо 2083 км автодоріг.
✅Експлуатаційне утримання – великий та складний комплекс робіт, якій включає навіть аварійний ремонт мостів.
🔁Невеликий міст на трасі Р-61 Батурін-Конотоп-Суми не був пошкоджений внаслідок бойових дій. Споруда зведена понад 50 років тому і вже давно вичерпала термін експлуатації. Ще трошки почекати, і довелось би закривати вантажний рух. Чого, зрозуміло, ніяк не можна допустити.
✅У межах аварійного ремонту проведений демонтаж старих плит прогонової будови. ✅Посилені та нарощені ригелі, встановлені нові плити, влаштовані монолітна плита та нове дорожнє покриття, забезпечене водовідведення з проїзної частини.
✅Замість збірних тротуарів передбачені монолітні, як того вимагають сучасні нормативи.
✅Буде встановлено бар’єрне огородження з більшою стримуючою здатністю.
✅Крім того, в процесі ремонту укріплюються та бетонуються конуси мосту.
💪Роботи як завжди виконуються швидко, якісно і професійно. Відкриття проїзду планується у травні.
🚧Цей міст відновлюється за унікальною технологією повздовжнього насуву металевої прогонової конструкції.
Роботи на об’єкті тривають з минулого року.
✅За цей час влаштовані нові буронабивні палі, ростверки, монолітні опори та підферменники. ✅Зібрана та влаштована величезна металева прогонова конструкція.
✅Проведено монтаж залізобетонних плит перекриття, влаштовані армований каркас та монолітна плита завтовшки 15 см. Розібрані та наново побудовані підходи до мосту, де вже завершені асфальтобетонні роботи.
✅Триває влаштування гідроізоляції, після чого залишаться ще два шари АБС.
Невдовзі перший проїзд буде готовим до відкриття. Вже розпочались і роботи по відбудові другого проїзду.
👷‍♂️На фото можна побачити наскільки динамічним і чітко організованим є виробничий процес. Наскільки мотивованим є наш персонал. Компанія зробила неймовірне – минулого року на цьому місці була грандіозна руїна. Тепер височіє сучасний міст – інфраструктурою такого рівня може пишатися будь-яка європейська країна.
«Автомагістраль-Південь» долучилася до підтримки «Культурного Десанту» — об’єднання відомих митців, які виступають для українських воїнів.
На рахунку «Культурного Десанту» — понад 400 концертів на лінії фронту, військових госпіталях, в частинах в деокупованих українських містах. «Культурний Десант» є ініціатором мистецьких, психологічних та освітніх проєктів.
Очільник проєкту- музикант, поет, телеведучий Микола Сєрга.
«Ми працюємо вздовж всієї лінії фронту, працюємо на «нулі», працюємо і на позиціях і в місцях ближнього відведення. Зараз наша команда поділена на дві групи, які дають 3-4 концерти на день. До складу «Культурного Десанту» входять культурні діячі з чіткою свідомою патріотичною позицією. Це і відомі артисти, і молоді таланти, але головне, що це – цікаві люди, які несуть з собою терапевтичну місію. Ми малюємо в уяві бійців ту картинку майбутнього, в якій їм є гідне місце. І в моменти відчаю, в моменти страху ми намагаємося змінити фокус уваги, розбираємо психіку, допомагаємо розвантажитись», – розповідає Коля.
Директор «Культурного Десанту» Анатолій Грабовий – досвідчений юрист, який колись співпрацював з нашою компанією. Дізнавшись від Анатолія про цей чудовий проєкт, наша компанія вирішила надати митцям-патріотам підтримку. Зокрема, ми забезпечуємо логістику (транспорт, пальне) для доставки «десантників» на місце проведення концерту.
На фронті дуже багато тих, хто вперше потрапив на «нуль», хто відчуває неймовірний стрес. «Культурний десант» дає точку опори і підтримує бойовий дух наших воїнів. Що на війні не менш важливо, ніж якісна сучасна зброя.
Роботи на мосту у Стоянці (траса М-06 Київ-Чоп) наша компанія розпочала майже одразу після деокупації Київщини. 🇺🇦Об’єкт став одним з символів відродження України.
Ще у травні минулого року ми звели два тимчасових прогони по лівому проїзду та відкрили рух мостом. У грудні відкрили повністю відбудований правий проїзд. І одразу розпочали демонтаж лівого проїзду.
Наразі розборка лівого проїзду завершена.
Металеві конструкції двох тимчасових прогонів повернуті військовим.
Демонтовані також три старих капітальних прогони, в яких торік були виявлені тріщини.
Під час виконання робіт одна зі старих залізобетонних опор фактично впала. Що підтвердило висновок експертизи про неможливість подальшої експлуатації старих прогонів: конструкції встояли під час вибуху, але отримали суттєві пошкодження.
Наразі триває процес влаштування буронабивних паль. Фундамент однієї з опор вже завершений. Наші будівельники почали влаштування ростверку.
Варто зазначити, що дві руслові опори отримають металеву оболонку. Це дає можливість прискорити темпи будівництва.
Плануємо відкрити рух лівим проїздом орієнтовно у червні.
Неодмінна складова відновлення мостів – влаштування нових підходів до мосту.
Як правило це ділянки дороги довжиною до 100 метрів на підходах з обох боків до мостової споруди.
Дуже часто їх доводиться майже повністю розібрати та будувати наново.
Причин декілька.
Перша – майже на всіх мостах радянських часів спостерігається просідання дорожнього полотна підходів.
Це може бути пов’язано з розмивом земляного полотна та утворення порожнин, що спричиняють просідання. Або під час будівництва не була дотримана технологія ущільнення.
Друга причина – збільшення габаритів мосту і підходів. Доведення їх до нормативних показників.
Третя причина – збільшення висотних відміток мостової споруди після перебудови.
Нещодавно наша компанія завершила будівництво підходів до одного з відновлених мостів у Чернігівській області.
Підходи були повністю розібрані, проведено заміну перезволожених місць земляного полотна та влаштовується новий дорожній конструктив.

Нове дорожнє полотно на підходах є багато шаровим та надійним: підстильний шар основи із піску товщиною 25 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші товщиною 20 см, шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом товщиною 20 см, нижній шар із крупнозернистого асфальтобетону товщиною 20 см, середній шар із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 6 см та верхній шар покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) товщиною 5 см.

Крім відновлення та посилення підходів
збільшено ширину проїзної частини: з’явилась так звана зупинкова смуга, щоб у випадку аварійної зупинки автомобіль не перешкоджав руху транспорту, що значно зменшує ризики виникнення ДТП.
З руїн повстають зруйновані у минулому році мости.
Як символ української незламності, української сили і українського відродження.
Нові мости створюються за сучасними технологіями та відповідають всім міжнародним нормам: замість старих конструкцій радянських часів зводяться потужні і довговічні інфраструктурні споруди.
Наразі на одному з наших об’єктів завершений важливий етап – повздовжній насув величезної металевої прогонової конструкції.
Роботи на об’єкті тривають з минулого року.
Влаштовані нові буронабивні палі, ростверки, монолітні опори та підферменники.
Один з підходів до мосту також розібрали – на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів. На ньому здійснювалось з’єднання елементів металевої прогонової конструкції – секція за секцією.
За допомогою гідравлічних домкратів – штовхачів зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту. Це дуже відповідальний процес, який вимагає від мостовиків максимально прискіпливого дотримання технології.
Переваги технології повздовжнього насуву: більш тривалий термін експлуатації, швидкий монтаж, можливість встановити меншу кількість опор.
Повздовжній насув успішно завершений: роботи виконані чітко за проєктом. Триває монтаж залізобетонних плит перекриття, зверху влаштовуємо армований каркас для монолітної плити.
Наразі на об’єкті працює понад 140 робітників. Повздовжній насув виконували 20 спеціалістів.
Вже цього року Україна почне перемовини щодо вступу в ЄС. «Зараз більше, ніж будь-коли, відчувається, що європейські цілі України стають реальністю», – вважає Президент України Володимир Зеленський.
Вступ до ЄС – це адаптація до європейських стандартів, правил та норм більшості сфер життя, включаючи і будівництво.
Наша компанія в цьому сенсі як завжди випереджає час. Ще до війни за власної ініціативи ми адаптували більшість наших корпоративних стандартів під міжнародні вимоги. І сьогодні продовжуємо цей процес. Не просто відбудовуємо зруйноване, а створюємо сучасні європейські об’єкти, якими може пишатися будь-яка країна ЄС.
У нашій новій рубриці «Технологія відбудови» ми розкажемо про деякі аспекти інфраструктурного будівництва, які часто є непомітними для широкої аудиторії, але яскраво демонструють процес трансформації галузі.
Перший випуск вирішили присвяти системам очищення дощових стоків, якими обладнуються майже всі мости, які відбудовує наша компанія.
Стоки з автошляхів можуть містити шкідливі речовини та нафтопродукти, бути потенційно небезпечними для екології. Але вони очищуються, проходячи через грунт, який є найкращим природним фільтром. Принципово інша ситуація з мостами – у цьому випадку стоки одразу потрапляють у природні водойми, і це дійсно небезпечно. Колись на це не звертали уваги. Але тепер екологічній складовій приділяється величезна увага. Усі об’єкти, які зводить наша компанія за принципом «проєктуй і будуй», обладнані сучасними та ефективними системами фільтрації.
Нещодавно таку систему ми встановили на мосту через річку Трубіж (траса М-03 Київ-Харків-Довжанський).
1️⃣Після відбудови на об’єкті встановлена дощова каналізація, з якої стоки потрапляють у розміщені поруч резервуари системи фільтрації. Перший резервуар – бетонний піскоуловлювач для фільтрації твердих часток та піску. Принцип його роботи дуже простий – пісок осідає на дно природнім гравітаційним шляхом.
2️⃣Наступний полімерний резервуар – це коалісцентний металевий фільтр, який виступає у якості нафтовловлювача. Домішки нафтопродуктів з’єднуються між собою та спливають вгору під впливом висхідного потоку.
Механічний поплавок дозволяє візуально контролювати рівень плаваючих нафтопродуктів. Він обладнаний спеціальним патрубком на випадок аварійного переливу чи для забору проб.
3️⃣Останній, також полімерний, резервуар – це сорбційний фільтр доочищення.
На мосту у Стоянці (траса М-06, річка Ірпінь), де наразі тривають роботи з капітального відновлення лівого проїзду, також буде встановлена аналогічна система фільтрації.
Покладений у основу системи принцип роботи є дійсно оптимальним. Фільтри забезпечують високу ефективність очищення, водночас не потребують додаткових насосів та хімічних реагентів. Необхідні лише періодичне обслуговування та відкачка відфільтрованих нафтопродуктів, що здійснюється підрядником, який експлуатує автодорогу.
”Я завжди говорю, що інфраструктурні об’єкти, які будує наша компанія, – це складні інженерні системи. В процесі проєктування враховується дуже багато аспектів. Зокрема, все більше уваги приділяється фактору захисту екології. Україна рухається в ЄС, тому навіть під час війни всі наші об’єкти відповідають високим стандартам. Це стосується не лише інженерії, але й поводження з відходами. Наразі на Трубежі, на місці зведення тимчасової переправи, тривають роботи з рекультивації місцевості. Будівельні роботи не мають завдавати шкоди навколишньому середовищу», – зазначає генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.

На Сході тривають запеклі бої, і майже кожен день компанія отримує від наших хлопців «на нулі» прохання про ту чи іншу допомогу.

Складно згадати і розказати про все. Дуже багато зроблено і продовжує робитися для наших воїнів. Але деякі історії настільки вражають, що ми просто не можемо їх не розповісти.
До війни Віталій працював у нас водієм, тепер він командир гранатометного взводу. Звільняв Херсон, наразі його окремий штурмовий батальйон перекинутий під Бахмут.
«Лупимо все, що їде. Рухається колона ворога. Танки, БМП, вантажівки. Ми виїхали, виставились, відпрацювали і назад», – розповідає Віталій.
Скільки підбив рашистських танків? Каже, що навіть не рахував. «Багато відпрацьовуємо вночі. Бачимо, що воно горить, вибухає. То й добре».
Нещодавно підрозділ нашого героя прикривав роботу саперів. Вони мінували дороги, якими ворог підвозив паливо, боєприпаси. І тут снайпер влучив Віталію у голову.
«Мене відкинуло метрів на п’ять, автомат в одну сторону – я в іншу. Не міг зрозуміти, шум в голові. Мене хлопці витягують з під обстрілу, почало очі кров’ю заливати, зрозумів, що зачепило голову», – розказує він.
Всю амуніцію перед мобілізацією Віталій купив за власні гроші. Витратив 60 тисяч гривень. Купив і шолом. Продавці запевняли, нібито кевларовий. Але тепер Віталій підозрює, що це була підробка. Куля пробила каску наскрізь, задню частину розірвало. Добре, що під каскою була шапка, і голову лише зачепило.
У Віталія троє неповнолітніх дітей. По закону це дає право у будь-який момент демобілізуватись. Але він планує битись до кінця. Каже, що полягло надто багато побратимів, залишити підрозділ – це зрадити їх пам’ять.
Звичайно, ми купили та передали Віталію якісний кевларовий шолом. Нехай він захистить Героя.
Бажаємо Віталію і всім, хто сьогодні у справжньому пеклі захищає Україну на Донбасі, перемоги ворога і повернутися додому живими і неушкодженими. Хлопці, ми у вас віримо і чекаємо на ваше повернення!
Важливий логістичний напрямок. І вдень, і вночі майже безперервний рух військових та гуманітарних вантажів.
Відновити трасу до війни не встигли. На даний час дорога на 80% у критичному стані – колійність, напливи, вибоїни.
Але фронт має вчасно отримувати все необхідне!
Тому експлуатаційники «Автомагістраль-Південь» роблять все можливе, щоб ліквідувати критичні руйнування покриття та забезпечити проїзд.
Загалом в Дніпропетровській області компанія відповідає за утримання 2850 км автодоріг державного значення. Пріоритет у програмі зимових аварійних ремонтів надається трасам, що з’єднують основні населені пункти або тилові райони з лінією фронту.
Наразі у області працює 8 наших бригад.
Половина з гарячими ремонтними сумішами, інші – з холодними. Для того, щоб забезпечити якісний аварійний ремонт, навіть взимку не припиняє роботу наш Новомосковський асфальтобетонний завод. Доставка гарячих сумішей на об’єкти здійснюється автомобілями-термосами (взимку протягом 12 годин вони тримають температуру суміші у 150 градусів).
Зазвичай до зимового аварійного ремонту не висувається занадто високих вимог. Це тимчасовий захід. Але у виконанні майстрів «Автомагістраль-Південь» навіть влаштована у зимових умовах латка, як правило, тримається максимально довго. Адже нашими бригадами чітко дотримується увесь технологічний цикл, включаючи обрубування кромки, зачистки, спеціальної обробки, прогрівання. Відіграє важливу роль і створена спеціалістами наукового центру «Автомагістраль-Південь» фірмова ремонтна суміш.
Роботи з ліквідації ямковості припиняються лише у випадку снігопадів, але цього року зима на Дніпропетровщині видалася не дуже сніжною.
💪До нас приєдналося майже 1,5 тис км автошляхів місцевого значення у Сумській області.
✅На початку зимового сезону 2022/2023 «Автомагістраль-Південь» забезпечувала утримання доріг протяжністю понад 6,1 тис. км, тепер ми обслуговуємо 7,6 тис. км доріг у 7 регіонах країни.
☔️❄️Цьогорічна зима в Україні відносно тепла, хоча роботи з прибирання снігу експлуатаційникам вистачає. Основна небезпека, за словами наших фахівців, полягає у різких перепадах температури, коли внаслідок «льодяних дощів» дорога перетворюється на ковзанку. В таких випадках повинна максимально оперативно проводитись обробка покриття протиожеледними матеріалами.
✅На даний час найбільше робіт із зимового утримання проводилося у Київській та Чернігівській областях, де фіксувалися найнесприятливіші погодні умови. Загалом вже використано близько 50 тис. тон протиожеледних матеріалів.
🚧Проте зимова експлуатація – це не лише прибирання снігу та ліквідація ожеледі. Щоденно у всіх регіонах проводяться роботи з аварійного ямкового ремонту.
👷‍♂️Компанія використовує понад 80 виробничих баз, які наразі забезпечені реагентами на 100%. У разі потреби, буде проводитись додаткова заготівля матеріалу.
Нещодавно наша знімальна група навідалася на одну з них у Харківській області. На жаль, не було снігу. Але ми зайвий раз пересвідчились у тому, що вся техніка у справному стані. База забезпечена і персоналом, і паливом, і реагентами.
✅Загалом в арсеналі експлуатаційників нашої компанії 262 комбінованих дорожніх машини, 135 одиниць іншої спецтехніки – навантажувачів, шнеково-роторних снігоочисних машин, автогрейдерів, тракторів з відвалом, технічних автомобілів, тощо.
До зимового експлуатаційного утримання залучено 700-800 співробітників.
Детальніше про нашу «експлуатаційну» мережу в регіонах:
✅ Київська область: 1160 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення області.
✅ Чернігівська область: 470 км доріг державного значення.
✅ Одеська область: 647 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».
✅ Харківська область: 266 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».
✅Сумська область: 1676 км автошляхів державного та регіонального значення.
✅ Дніпропетровська область: 2850 км автошляхів державного значення.
✅ Львівська область: 567 км автошляхів національного, регіонального, територіального та міжнародного значення.
До нас приєдналося майже 1,5 тис км автошляхів місцевого значення у Сумській області.
На початку зимового сезону 2022/2023 «Автомагістраль-Південь» забезпечувала утримання доріг протяжністю понад 6,1 тис. км, тепер ми обслуговуємо 7,6 тис. км доріг у 7 регіонах країни.
Цьогорічна зима в Україні відносно тепла, хоча роботи з прибирання снігу експлуатаційникам вистачає. Основна небезпека, за словами наших фахівців, полягає у різких перепадах температури, коли внаслідок «льодяних дощів» дорога перетворюється на ковзанку. В таких випадках повинна максимально оперативно проводитись обробка покриття протиожеледними матеріалами.
На даний час найбільше робіт із зимового утримання проводилося у Київській та Чернігівській областях, де фіксувалися найнесприятливіші погодні умови. Загалом вже використано близько 50 тис. тон протиожеледних матеріалів.
Проте зимова експлуатація – це не лише прибирання снігу та ліквідація ожеледі. Щоденно у всіх регіонах проводяться роботи з аварійного ямкового ремонту.
Компанія використовує понад 80 виробничих баз, які наразі забезпечені реагентами на 100%. У разі потреби, буде проводитись додаткова заготівля матеріалу.
Нещодавно наша знімальна група навідалася на одну з них у Харківській області. На жаль, не було снігу. Але ми зайвий раз пересвідчились у тому, що вся техніка у справному стані. База забезпечена і персоналом, і паливом, і реагентами.
✅Загалом в арсеналі експлуатаційників нашої компанії 262 комбінованих дорожніх машини, 135 одиниць іншої спецтехніки – навантажувачів, шнеково-роторних снігоочисних машин, автогрейдерів, тракторів з відвалом, технічних автомобілів, тощо.
До зимового експлуатаційного утримання залучено 700-800 співробітників.
Детальніше про нашу «експлуатаційну» мережу в регіонах:
✅ Київська область: 1160 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення області.
✅ Чернігівська область: 470 км доріг державного значення.
✅ Одеська область: 647 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».
✅ Харківська область: 266 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».
✅Сумська область: 1676 км автошляхів державного та регіонального значення.
✅ Дніпропетровська область: 2850 км автошляхів державного значення.
✅ Львівська область: 567 км автошляхів національного, регіонального, територіального та міжнародного значення.
Нагадаємо історію об’єкта. Міст був зруйнований на початку війни. Після деокупації Київщини наша компанія ще до кінця травня відкрила рух лівим проїздом, що дало можливість уникнути багатокілометрових черг автотранспорту на в’їзді в столицю та займатися капітальною відбудовою правого проїзду.
Конструктив двох нових прогонів лівого проїзду – тимчасовий та складається з металевих опор та балок. Зверху влаштована монолітна плита завтовшки 25 см та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
На жаль, з часом виявилося, що вибухом були пошкоджені також інші прогони лівого проїзду, що в процесі експлуатації призвело до виникнення конструктивних тріщин в опорах.
Тому після капітальної відбудови правого проїзду наприкінці минулого року рух лівим проїздом довелося обмежити.
Прийняте єдине правильне рішення розібрати лівий проїзд і також повністю його відновити. Свою функцію він виконав.
На сьогоднішній день вже завершений процес фрезерування покриття мостового полотна і перехідних плит.
Триває демонтаж монолітних плит. Це кропітка та відповідальна робота – металеві конструкції тимчасової споруди потрібно повернути військовим.
Демонтаж плануємо завершити у першій декаді лютого, щоб приступити до влаштування буронабивних паль.
Лівий проїзд (як і правий) буде капітальною конструкцією з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Також планується наново побудувати 100-метрові підходи до мосту, адже внаслідок влаштування нової системи водовідведення змінюється повздовжній профіль дорожнього полотна.
Плануємо, що в червні цього року роботи з капітального відновлення лівого проїзду будуть повністю завершені!
Напередодні нового року в компанію прийшло звернення від нашого співробітника, командира підрозділу десантно-штурмової бригади. Він просив нас допомогти з тепловізором.
До війни Володя Р. працював оператором асфальтобетонного заводу «Автомагістраль-Південь» у Молдові. Повернувся до рідної Одеси, займався волонтерською роботою. В ЗСУ пішов добровільно. Пояснює, що хотів допомогти брату, який також служить в армії.
Пройшов підготовку у Британії, де військовій майстерності українців навчали інструктори з Норвегії. Тепер командує підрозділом у десантно-штурмовій бригаді.
Володя розповідає, що бригада відбиває наступ ворога на східному фронті. Атаки тривають і вдень і вночі. Рашистська піхота намагається наближатися до наших позицій у темряві. Ворога доводиться виявляти на слух. Що дуже небезпечно.
Звісно, ми допомогли! Десантники тепловізор отримали. Обіцяли одразу зробити групове фото з позицій. Але не встигли! Володя повідомив, що разом із декількома іншими воїнами опинився у шпиталі. Виходили на точку евакуації і потрапили під обстріл. На щастя, всі живі, поранення не важкі. Хоча попереду у нашого героя ще операція по видаленню уламків.
Володя сподівається, що лікування не буде тривалим, і він зможе швидко повернутися на фронт.
Тож, бажаємо хлопцям швидкого одужання!
Це був найскладніший рік в історії Незалежної України. Як і в історії «Автомагістраль-Південь».
🇺🇦Але компанія не зупинилась, не зламалась. Компанія вистояла, працює і перемагає.
✅З перших хвилин агресії ми будуємо блок-пости та фортифікаційні споруди. Облаштовуємо бомбосховища в лікарнях та пологових будинках.
✅Підтримуємо Сили оборони. Надали 12 тисяч комплектів амуніції. Бронежилети, шоломи, взуття. А ще автотранспорт, квадроцикли, дрони. Прилади нічного бачення, рації, генератори.
✅Компанія власним транспортом перевозить військову техніку. Взяла під патронат забезпечення сил протиповітряної оборони, які тримають повітряний щит над Півднем країни. Підтримує спецпідрозділ з охорони інфраструктури.
❗️Загальна сума допомоги військовим склала понад 100 млн грн. Безоплатно виконано робіт на понад 70 млн грн.
✅З перших днів війни по всій країні працює Гуманітарний штаб «Автомагістраль-Південь». Ми піклуємося про соціальні та медичні заклади. Лікарні, шпиталі, пологові та дитячі будинки, школи-інтернати. Купуємо і розвозимо медикаменти, засоби гігієни, харчі.
Розміщуємо біженців у власних гуртожитках. Евакуюємо сиріт з Харкова та Дніпра. Розміщуємо українських дітей у турецькій Анталії.
✅З початком деокупації розчищаємо автошляхи на звільнених територіях, ремонтуємо дороги життя. Облаштовуємо об’їзди та переправи поруч зі зруйнованими. Будуємо для військово-повітряних сил та протиповітряної оборони.
✅Зводимо захисні споруди для енергетичних об’єктів. Відновлюємо зруйновану інфраструктуру.
❗️Працюємо у Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській, Одеській, Львівській, Чернівецькій, Донецькій та Дніпропетровській областях.
✅На Київщині відновили повноцінну логістику із Заходу на Схід. Із західної сторони відбудували міст через Ірпінь на трасі Київ-Чоп. Це перший в країні великий інфраструктурний об’єкт, капітально відновлений з початку війни.
Зі східної стороні столиці відбудували міст через річку Трубіж на трасі Київ-Харків.
✅Відновили сполучення між Києвом та Черніговом, який був майже відрізаний від столиці. Виконали аварійний ремонт альтернативному автошляху Р-69.
Відбудували мости біля Топчиївки та Іванівки. Активно відновлюємо низку інших важливих об’єктів.
✅На деокупованій Сумщині відновили міст через Псел поблизу Бишкінь. Виконали ремонт мережі доріг навколо мосту в Чумаково. Відновили дорогу Т-19-09 Суми-Лебедин. Ділянки трас Н-07 та Р-61.
✅Робота «Автомагістраль-Південь» на Харківщині не припинялися навіть під час облоги Харкова. Разом з військовими вночі відновлюємо проїзд прифронтовими трасами, якими евакуюють поранених і місцевих мешканців.
Після звільнення регіону розчистили трасу М-03 Київ-Харків-Довжанський. Відновили зруйновані дороги в Ізюмі, об’їзну дорогу Харкова. Побудували тимчасові переправи. Виконали ремонт доріг від Чугуєва до Вовчанська.
На мосту Сіверський Донець біля Чугуїва ще триває демонтаж та влаштування тимчасового об’їзду. Будівництво нового мосту заплановано на 2023 рік.
✅Львівщина цього року перетворилася на транзитний хаб. Для його посилення провели модернізацію пункту пропуску «Краківець-Корчова». Розширили підходи до КПП, провели комунікації, встановили освітлення, захисний навіс, огорожу, облаштували зони перевірки транспорту. Влаштували майданчики для відстою на понад 130 вантажівок.
✅Одещина зазнала потужних ракетних ударів по інфраструктурі. Але ворогу не вдалося відрізати сполучення з Південною столицею. Рух основними маршрутами у напрямку західного кордону був ускладнений, але ми провели ремонт альтернативної траси Н-33. Поруч з Ізмаїлом збудували майданчики для відстою вантажівок, які вміщують сотні одиниць техніки.
На Одещині реалізовано і багато інших, вже військових, об’єктів, розповісти про які зможемо лише після війни.
✅На Дніпропетровщині з початку війни забезпечуємо проїзд «дороги життя». Ними рухається військова техніка, машини швидкої. Роботи виконуються на автошляхах Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград,Т-04-01 Дніпро – Васильківка та інших. Активно працює підрозділ експлуатаційного утримання. Наноситься розмітка, встановлюються знаки, бар’єрне огородження, видаляється рослинність, яка заважає руху.
✅Визначна подія – завершення проєкту «Автомагістраль-Південь» у Молдові. За три роки ми відновили 85 км траси Кишинів-Джурджулешти. Перша ділянка 54 км, яка включає 9 мостів, здана в експлуатацію.
Створена супутня інфраструктура – сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування. Компанія отримала безцінний досвід, який відкриває перспективу роботи в європейських країнах.
✅Цього року «Автомагістраль-Південь» повернулася у Чернівецьку область, де працювала ще багато років тому. Ми побудували першу на Буковині цементобетонну дорогу до нещодавно відкритого між Україною та Румунією пункту пропуску «Красноїльськ».
✅Незважаючи на складнощі з поставками реагентів Експлуатаційна служба компанії підготувалася до зими Працюють 79 виробничих баз, 262 комбінованих дорожніх машини, 135 одиниць іншої спецтехніки. Загалом компанія утримує понад 6 тисяч кілометрів автошляхів.
❗️Війна завдала компанії збитків більше ніж на 2 млрд грн. На захоплених територіях лишилося 5 виробничих баз. Втрачено 215 одиниць техніки, будівлі, устаткування. Будівельні матеріали майже на мільярд гривень.
🇺🇦Але як би не було складно, «Автомагістраль-Південь» буде віддана Україні та Українцям!
🇺🇦Компанія працює на країну. І так буде завжди.
В Україні за час війни зруйновано понад 150 штучних споруд. Перші з них вже відновлені. І саме наша компанія є лідером інфраструктурної відбудови!
Восени ми відкрили рух обома проїздами через міст у Стоянці (траса М-06, річка Ірпінь). Відновивши найбільш важливий та потужний транспортний коридор, що поєднує Київ з країнами ЄС.
Одночасно зі Стоянкою тривала робота по відбудові мосту через Трубіж (траса М-03 Київ-Харків). В листопаді був завершений правий проїзд. На цьому тижні ми повністю відкрили міст для руху транспорту.
Це справді історична, визначна подія. Наша компанія знову з’єднала Захід та Схід країни!
Міст через Трубіж біля селища Борщів на Харківській трасі був також підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці. Довжина споруди – 93 метри. Було зруйновано три прогонові будови і дві пошкоджено. Наша компанія ще в квітні влаштувала тимчасовий об’їзд та розпочала демонтаж аварійних конструкцій. Міст був повністю розібраний.
Перший етап відбудови: влаштування буронабивних паль, опор, ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій, монтаж залізобетонних балок (на кожен прогін по 8 одиниць).
Наступні етапи: армована монолітна плита завтовшки 22 см, гідроізоляція, два шари асфальтобетону, монолітні тротуари з протиковзким та гідроізоляційним покриттям, металеве бар’єрне огородження, перильне огородження. Відновлена система водовідводу.
Новий міст ставив ширшим, тому підходи до нього на відстані 150 метрів довелось замінити. На ділянках примикання (53 м) проведена повна розборка дорожнього одягу. На решті ( 97 м) виконувалось фрезерування і влаштування вирівнюючого та верхнього шару асфальтобетону.
Отже, «Автомагістраль-Південь» не просто відновила старий міст, а збудувала сучасний інфраструктурний об’єкт, який тепер відповідає параметрам автомобільних доріг першої категорії (від старого мосту залишилась лише частина паль).
Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день проєкт не завершений! Розбирається тимчасовий об’їзд побудований весною, здійснюються інші супутні роботи.
Здача мосту в експлуатацію запланована на наступний рік.