Новини

Сьогодні, 1 серпня, на пункті пропуску «Корчова-Краковець» Львівської області відкривається пропуск легкових автомобілів до Польщі.

Наша компанія збільшила кількість смуг для вантажівок, створила павільйони для митного та паспортного контролю. Провела комунікації, освітлення, змонтувала навіс довжиною 80 метрів, встановила огорожу, влаштувала тротуари з бруківки та виконала ще низку допоміжних робіт.

Планується, що пропускна спроможність пункту «Корчова-Краковець» збільшиться щонайменше на 50%.

На об’єкті працювало одразу декілька бригад. Фундамент влаштовував підрозділ мостобудівельників. Спеціалісти з Київської філії відповідали за влаштування освітлення. Водночас однією бригадою міг виконуватись доволі значний перелік різних за напрямками робіт.

В Європі давно знають, що українці, як кажуть, «майстри на всі руки». На відміну від місцевих робітників, що спеціалізуються винятково на чомусь одному і неохоче виходять за межі власного напряму. Так вже нас, українців, навчило життя – опанувати додаткові чи паралельні спеціальності, і намагатись не просто виконувати роботу, але й отримувати новий досвід, вчитись, знаходити вихід у будь-якій, здавалось б, патовій ситуації. Ми звикли до того, що можемо покладатись лише на власні сили. А чим більше ти знаєш і вмієш, тим більше шансів здолати чергові економічні негаразди чи катаклізми.

Проект модернізації пункту пропуску ще раз засвідчив, що для справжнього професіонала немає нездійсненних завдань. Наприклад, дорожні будівельники швидко та якісно впорались з монтажем величезного навісу. Оператор асфальтоукладальника бездоганно виконав влаштування бруківки. Самі робітники, з якими ми поспілкувались, не бачать у задачах, які виходять за межі їхньої звичайної справи, нічого дивного. «Є робота, треба робити», – кажуть хлопці. Чимало з них мають досвід роботи в ЄС на будівництві, ремонтах, деякі повернулись з Польщі та інших країн, щоб допомогти Україні. Чи хочуть знову повернутись до Євросоюзу? Кажуть, що лише після того, як відбудують нашу країну.

Безпосередньо для нашої компанії опанування нових напрямів завжди було складовою філософії розвитку. Колись у двохтисячних ми починали з земляних робіт, згодом стали лідерами у майже всіх напрямках інфраструктурного будівництва. І навіть у сьогоднішній надскладний час продовжуємо опановувати нові напрямки. В цьому наша сила і запорука лідерства, яке ми ніколи не втрачаємо.

Відтепер вантажівки можуть не накопичуватись вздовж траси Одеса-Рені, а зручно та комфортно, не заважаючи проїзду транспорту, розміщуватись на паркінгу площею майже 2 гектари.

Конструктив покриття майданчика складається з двох шарів ЩПС. Зараз цього цілком достатньо. В майбутньому можливе влаштування асфальтобетонного покриття.

Варто зауважити, що на даний час траса М-15 Одеса-Рені піддається дійсно екстремальним, понаднормативним навантаженням.

Порти Придунав’я залишаються чи не єдиним «вікном» для експорту українського зерна. У червні Ізмаїл та Рені відвантажили рекордні 1,5 млн. тонн агропродукції. Це майже 40 тисяч великогабаритних автомобілів з максимально допустимою вагою вантажу.

Фактично трасою наразі рухається суцільний караван з вантажівок.

Також варто враховувати, що цього літа «Укравтодор», як зазвичай, не запроваджував сезонні обмеження руху: навіть у спеку вантажний транспорт масою до 40 тонн (а на практиці і більше) може рухатись дорогами країни без обмежень. Внаслідок цього Одеса-Рені вичерпує міжремонтний інтервал в рази швидше, ніж передбачено нормативами, і вимагає дуже ретельного експлуатаційного догляду.

Будівництво паркінгу поруч з Ізмаїлом – частина великої програми зі збільшення логістичного потенціалу західного кордону України. Програма включає розширення під’їзних шляхів, створення місця для відстою транспорту, облаштування супутньої інфраструктури пунктів пропуску. Зокрема, наша компанія бере участь у модернізації ПП «Краківець-Корчова» на кордоні з Польщею та деяких інших пунктів пропуску.

Для повного відновлення потрібен майже трильйон гривень. Настільки масштабні інвестиції можливі лише після завершення війни. На даний час, як висловився міністр Олександр Кубраков, триває «фаза виживання».
Вижити – означає підтримувати основні автошляхи у проїзному стані. Забезпечити чітку, безпечну та швидку логістику.
Саме цим сьогодні займається експлуатаційний відділ «Автомагістраль-Південь», який працює по всій країні.
Програма «Великого будівництва» на 2022 рік передбачала відновлення 5,5 тисяч доріг державного значення та майже 1,5 тисяч місцевих автошляхів. Отже, внаслідок війни тисячі кілометрів доріг так і не дочекались поточного або капітального ремонту і продовжують руйнуватись. На даний час єдина можливість утримувати їх у проїзному стані – аварійний ямковий ремонт.
Тому бригади нашого експлуатаційного підрозділу продовжують ліквідацію ямковості на найбільш зруйнованих ділянках автошляхів.
У Київській області роботи тривають на автодорозі Р-04 Київ — Звенигородка (обхід міста Фастова), щойно приступили до ремонту Т-10-22 Миронівка-Богуслав (поруч з містом Богуслав).
У Дніпропетровській області дві бригади виконують ямковий ремонт на різних територіальних дорогах.
На Одещині ямковий ремонт на трасі М-05 Київ-Одеса.
У Чернігівській області працюють дві бригади на автошляхах М-28 Чернігів-Городня-Сеньківка та М-01 Київ-Чернігів.
Загалом компанія «Автомагістраль-Південь» відповідає за експлуатаційне утримання понад 9,1 тисяч кілометрів автошляхів у 7 регіонах. До Київської, Дніпропетровської, Харківської, Одеської, Чернігівської областей на початку року додалось 560 кілометрів доріг Львівщини. З квітня наш підрозділ мав починати працювати і на Сумщині, але старт проекту відтермінований на час воєнного стану.
З початку літа компанія виконала великий обсяг робіт на останніх ділянках нового будівництва та реконструкції в Молдові.
Завершені конструктиви двох мостів на 151 и 170 кілометрах: залишилось влаштувати шар дорожнього одягу, встановити перильне огородження.
Попереду роботи на 3 кілометрах нового будівництва та 2 кілометрах реконструкції, яка передбачає поширення проїзду.
Здається, ділянки відносно невеликі, втім складність ландшафту обумовлює великий обсяг робіт. Висота насипу в деяких місцях досягає 12 метрів. Відповідно, проект включає і роботи з укріплення схилів, влаштування системи водовідводу. Достатньо сказати, що компанії потрібно встановити 12 кілометрів бетонних лотків!
З моменту активізації робіт у квітні до Молдови додатково переміщено 39 одиниць техніки. Очікується надходження ще 11 одиниць. Наразі у проекті задіяно понад півсотні вантажівок та більше ста одиниць спеціалізованої техніки.
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. Наша компанія навіть побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщені асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
Наразі перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де передбачена реконструкція, активне будівництво ще триває.
Цього року потрібно «з нуля» побудувати 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
Крім того, залишаються роботи по двох мостах.
Завершити роботи планується до жовтня 2022 року.
Наш проект у Молдові передбачає створення супутньої інфраструктури автотраси – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Успішне завершення траси «Кишинів-Джурджулешти» – дебют нашої компанії на європейському ринку. Вже працюємо над отриманням нових замовлень від інших європейських країн.
Вчора представники «Автомагістраль-Південь» взяли участь у нараді під головуванням Володимира Зеленського.
Як відзначив Президент, під час війни дорожні будівельники працюють і виконують стратегічно важливі для країни задачі.
Передусім це роботи, необхідні оборонному сектору, а також забезпечення логістики та відновлення зруйнованої інфраструктури.
Як зазначалось на нараді, перед галуззю наразі стоять нові виклики та завдання. Перемога над агресором залежить від багатьох факторів. Один з них – чітка та ефективна робота інфраструктури.
Дійсно, з початку російського вторгнення «Автомагістраль-Південь» майже постійно знаходиться на передньому краї боротьби з агресором. Наші бригади під обстрілами ремонтують «дороги життя», які забезпечують поставки на фронт всього необхідного. Ми відновлюємо проїзди поруч зі зруйнованими мостами. Будуємо фортифікаційні споруди. Наш парк спеціалізованої автомобільної техніки задіяний у поставках стратегічно важливих вантажів.  Служба експлуатації компанії слідкує за станом найбільших логістичних маршрутів.
Багато років «Автомагістраль-Південь» була національною інфраструктурною компанією номер один. І в часи важких випробувань, які випали на долю України, ми залишаємось з країною та віддано працюємо на інтереси держави.
На першому етапі була розширена існуюча дорога в зоні паспортного і митного контролю, влаштовані примикання до площадки огляду автотранспорту та розвороти. Створені майданчики для вагончиків. Проведені комунікації, освітлення, нанесена розмітка, встановлені знаки. Ми також провели комплексне облаштування території – вирізані кущі та дрібнолісся. По всій протяжності зони контроля встановлена огорожа.
Другий етап – будівництво майданчиків для відстою великогабаритного транспорту, що прямує до країн ЄС.
Потік зерновозів та іншого вантажного транспорту через західний кордон України постійно збільшується. Черга вантажівок розтягнулась на багато кілометрів. Наразі більшість з них припаркована на узбіччі, створюючи перешкоди для руху іншого транспорту. Поява спеціальних майданчиків має вирішити проблему.
Площа майданчиків – 2 та 1,7 гектари. На одному з них наразі тривають роботи із зняття шару ґрунту та влаштування основи. На іншому влаштовуємо шар піску. На черзі влаштування геотекстилю, шару ЩПС, георешітки та ще одного шару ЩПС.
Конструктив передбачає можливість будівництва майданчиків у стислі терміни та з мінімальними витратами. Одночасно він достатньо потужний, щоб витримували навантаження багатотонних машин.

Це основний маршрут, що з’єднує обласний центр з Києвом.

Всі проблемні ділянки траси, які заважали руху, нарешті стали «проїзними».
Зокрема, на південному підході до Чернігова наша компанія завершила під’їзд біля зруйнованого мосту. Загальна довжина під’їзної дороги складає понад 800 метрів.
Відновлений і невеличкий міст біля Топчіївки: змонтовані нові плити перекриття, влаштований шар асфальтобетону, тривають роботи зі встановлення бар’єрного огородження.
Міст біля сусідньої Іванівки розібраний. На ньому лише починаються роботи, але організована об’їзна дорога, де минулого тижня ми влаштували шар асфальтобетону.
Водночас, варто зазначити, що на М-01 буде встановлене вагове обмеження – до 10 тонн.
Для вантажного транспорту відкрита регіональна дорога Р-69 Київ-Чернігів, яку планувалось повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво».
Наразі наша компанія продовжує відновлювати найбільш проблемні відрізки цієї траси. Перша ділянка загальною довжиною 17 км (протяжність «карт» – 6,3 км) вже завершена. Роботи тривають на другій ділянці протяжністю 24 км (протяжність «карт» – 3,1 км).
Активізувались роботи на об’їзді Чернігова. Конструкції зруйнованого біля Шестовиці мосту повністю демонтовані та вивезені – найближчим часом планується розпочати влаштування нових буронабивних паль.
На тому ж напрямку створюється тимчасовий об’їзд поруч з іще одним зруйнованим мостом біля села Білоус (157 км траси М-01).
Завершились демонтажні роботи на мосту через Десну неподалік Пирогівки (траса Р-65).
На трасі Н-27 розібраний міст біля Киселівки, ведуться проєктні роботи.
Війна триває, але роботи з відновлення руху дорогами Чернігівщини не можна відкласти «на потім». Нормальна логістика – одна з умов роботи підприємств та соціальної сфери регіону. Саме тому сьогодні поставлено завдання – відновити рух усіма основними автошляхами області.

Сьогодні українські порти в Ізмаїлі та Рені працюють з максимальним завантаженням, обсяги перевалки зростають щомісячно.

Якщо не рахувати залізничні поставки до Європи, це єдиний відкритий логістичний маршрут експорту української агропродукції. Великі морські порти Одеси та Миколаєва, через які раніше на експорт відправлялась левова частка зернових, залишаються заблокованими.
Автошлях до портів виглядає як суцільний караван з великогабаритного транспорту.
Не всі вантажівки одразу потрапляють на термінали – іноді доводиться чекати, адже дефіцит флоту доволі значний.
Для того, щоб вантажівки не заблокували трасу, ми будуємо майданчик для відстою транспорту. Площа майданчика – 1,7 гектара, він зможе вмістити сотні одиниць техніки.

Кожного року наша компанія організує відпочинок для дітей співробітників на чорноморському узбережжі. Безкоштовні путівки планувалось надавати і в цьому сезоні. Але почалась війна, і бази відпочинку на Чорному морі – тепер лише чергова мішень для російських ракет.

Втім, компанія продовжує дотримуватись традицій благодійництва та соціальної відповідальності. Ми вирішили допомогти тим, хто потребує цього найбільше і долучились до евакуації та розміщення українських дітей-сиріт у турецькій Анталії.
Перші групи вихованців дитячих будинків прибули до Туречини ще на початку березня. Тепер їх у країні понад тисячу. Дітей розмістили у двох готелях, що знаходяться в Сіде та Бельдібі.
Евакуація відбувалась під патронатом Олени Зеленської. Велику допомогу у перевезенні дітей надала румунська влада, зокрема трансфер від українського кордону і проживання кожної групи в Румунії перед вильотом до Анталії.
Допомогу з продуктами, речами та іншим надавали волонтери та спонсори, серед яких і наша компанія «Автомагістраль-Південь».
Завдяки підтримці небайдужого бізнесу діти перебуватимуть у Туреччині до кінця війни – вони зможуть не лише відпочивати на морі, але й повноцінно навчатись.
Наша компанія завершила аварійний ремонт однієї з прифронтових ділянок траси Т-04-01 Дніпро – Васильківка – Покровське – Гуляйполе – Пологи – Мелітополь.‼️
↗️Дорогу Т-04-01 планували капітально відремонтувати по всій протяжності – 122,5 км – цього будівельного сезону. Війна змусила поставити на паузу всі масштабні проєкти будівництва та ремонту. Тим часом рух трасою останнім часом значно ускладнився – зросли навантаження, збільшилась ямковість.
✅Покриття відновлено за допомогою карт на найбільш аварійних відрізках. Протяжність ділянки 14,8 км. Загалом влаштовано 37 карт сумарною довжиною 4,1 км.
👷‍♂️На об’єкті працювала наша легендарна команда, яка у травні під обстрілами відновлювала проїзд на трасі Р-51 Мерефа-Лозова-Павлоград. Хлопці вже звикли виходити на роботу у бронежилетах та професійно оволоділи «технологією» дорожніх робіт в умовах бойових дій. ⚠️Техніка дислокується так, щоб залишатись непомітною для ворога, не скупчується на об’єкті. Роботи виконуються бригадою поетапно – чітко та швидко, для того, щоб не стати зручною мішенню.
Дякуємо всім, хто виконував роботу, ризикуючи життям. Безперебійне постачання всього необхідного на фронт наближає нашу Перемогу!
За підсумками 2021 року компанія відновила на Сумщині 112 км автодоріг. Найбільший наш минулорічний проект в регіоні – траса Н-12 Суми-Полтава.
Плани на цей рік були не менш амбітними. Зокрема, компанія виграла тендер на капітальний ремонт мосту довжиною 150 метрів через річку Сейм в селі Чумаково. Це траса Т-19-10, що сполучає Путивль із Сумами.
Наразі міст повністю зруйнований.
Окупанти підірвали його, тікаючи з області.
Міст можна об’їхати місцевими дорогами. Це приблизно 27 кілометрів. Сьогодні увесь потік транзитного транспорту рухається саме цим шляхом, долаючи по дорозі невеличкий вцілілий містечок.
Але місцева мережа вже не витримує навантаження, покриття швидко руйнується. На деяких ділянках транспорт тягнеться узбіччями.
Відсьогодні розпочали аварійний ремонт однієї з ділянок об’їзду. Роботи передбачають фрезерування, виправлення профілю з додаванням нового матеріалу та влаштування шару дрібнозернистого асфальтобетону.
Протяжність ділянки 2,7 км.
Заплановано відновити і невеличкий аварійний міст. Споруда не була пошкоджена внаслідок бойових дій, але фактично розвалюється на очах.
Загалом на Сумщині знищено 5 мостів на дорогах державного значення. Поки що планується відновити два з них. Для повного відновлення інфраструктури потрібна дуже важлива умова – наша Перемога!
На Чернігівщину, незважаючи на постійні ракетні та артилерійські обстріли, повертаються мешканці, потроху відновлюється робота підприємств. Ремонтуються лікарні, готуються до 1 вересня школи.
Проте основний маршрут сполучення між Черніговом та Києвом – траса М-01 ще не відкритий, перешкоджають зруйновані мости через Десну. ⚠️Транспорт рухається альтернативними, регіональними і територіальними дорогами.
✅Зокрема, поетапно ремонтується регіональна дорога Р-69 Київ-Чернігів, яку планувалось повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво».
Наша компанія здійснює ремонт «картами», аналогічний тому, що раніше проводився на дорозі Т-25-35, відновлюючи лише найбільш проблемні ділянки траси.
Сумарна протяжність «карт» – 6,3 км, вони розміщені на ділянці загальною довжиною 17 км. Завершити роботи планується до кінця тижня.
✅Фінішувала розборка великого мосту на трасі М-01 біля Шестовиці, про який ми нещодавно вже розповідали. Залишки бетонних конструкцій вивозимо і використовуємо в якості забутовки на будівництві під’їзду до понтонного мосту на південному підході до Чернігова. Загальна довжина під’їзної дороги складає понад 800 метрів.
✅До речі, на будівництві під’їзду також використовується бій з іще одного демонтованого нами мосту на об’їзді Чернігова (158 кілометр траси М-01). Поруч з цим мостом планується влаштувати тимчасовий об’їзд.
✅Також триває відновлення невеличкого мосту на трасі М-01 біля Топчіївки. Споруда частково вціліла. Один проїзд відкритий – на іншому триває монтаж нових бетонних плит перекриття.
✅Міст біля сусідньої Іванівки наші мостобудівці розібрали у квітні. Поруч збудований об’їзд. Тепер на об’єкті планується влаштування нових 18-метрових бетонних плит прогонової будови.
✅Починаються роботи і на мосту через Десну неподалік від Новгород-Сіверського (траса Р-65).
Отже, крок за кроком дорожня інфраструктура Чернігівщина оживає. Відновлюються невеличкі мости, будуються тимчасові об’їзні дороги, приводяться до ладу регіональні шляхи. Говорити про відбудову великих мостів зарано, але безпечне і швидке транспорте сполучення між основними населеними пунктами регіону ми поступово повертаємо. Причому робимо це мінімальними ресурсами.
Військові дії не вплинули на закордонний проєкт «Автомагістраль-Південь». Компанія в цьому році завершує відновлення траси М3 у Молдові. ❗️
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. Наша компанія навіть побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщені асфальтобетонний завод та грунтозмішувальну установку.
✅Наразі перша ділянка проєкту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
✅На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де по проекту відбувається реконструкція, активне будівництво ще триває.
✅Зокрема, у квітні розпочались масштабні земляні роботи, які наближаються до завершення. Потрібно «з нуля» побудувати 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
✅Крім того, залишаються певні роботи по двох мостах.
Завершити роботи планується до жовтня 2022 року, для цього в Молдову були мобілізовані додаткові 39 одиниць техніки.
Наш проєкт у Молдові – це не просто ремонт автошляху, це повний комплекс відновлення інфраструктури. Великий обсяг робіт припадає на створення супутньої інфраструктури. У тому числі нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Успішне завершення траси «Кишинів-Джурджулешти» – дебют нашої компанії на європейському ринку. Маємо надію на отримання нових замовлень від інших західних сусідів України.
Зазвичай наприкінці травня Одеса починає наповнюватись туристами. Цього року Одещина майже під постійними ракетними обстрілами. І відкриття туристичного сезону явно не на часі.
Але південна столиця продовжує жити, працювати, боротись.
Місто сьогодні перетворилося на великий логістичний хаб, через який прямує велика кількість транзитного транспорту. Тому важливо утримувати дорожню мережу у проїзному стані.
Наша компанія розпочала аварійний ремонт одеських вулиць, щоб автотранспорт міг пересуватись містом зручно та безпечно, не втрачаючи колеса у величезних ямах.
Ремонт здійснюється дуже вибірково.
Покри ття замінюється там, де пересування дійсно є небезпечним і значно ускладнює рух.

На на Чернігівщині пошкоджено або зруйновано 24 штучні споруди, роботи по відновленню попереду ще дуже багато.

Підготовчі роботи з низки об’єктів вже стартували.

Так, наша компанія почала розбрати завали на місці зруйнованого мосту через Десну біля села Шестовиця (автотраса М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі).

Це доволі велика споруда довжиною приблизно 260 метрів. Прибирання залишків залізобетонних конструкцій дасть можливість запустити процес проектування нового мосту.