Новини

Район залишився без газу і, відповідно, опалення. Крім того, прикордонна місцевість постійно перебуває під обстрілами.
Дамби через Печені́зьке водосховище зруйновані. Тому зв’язок прикордонного регіону з обласним центром лише в об’їзд – через Великий Бурлук та Чугуїв. Але після окупації та військової операції зі звільнення Харківщини мережа місцевих доріг у жахливому стані. Критичні руйнування, просадки, напливи. Тому для забезпечення проїзду наша компанія проводить тут ямковий ремонт та ремонт картами.
Зокрема, на деяких ділянках автошляху Т-21-11 Печеніги-Великий Бурлук ми відфрезерували верхній шар покриття та влаштували вирівнюючий шар дрібнозернистого АБС завтовшки 6 см (у випадку руйнування основи додатково проводилась її розборка і влаштування шару з ЩПС 0-40 завтовшки 20 см). Загальна протяжність об’єкту понад 42 км.
На двох ділянках регіональної траси Т-21-14 Приколотне-Великий Бурлук-Дворічна виконувалися роботи з розпушення основи, перемішування з додаванням нового матеріалу ЩПС 0-40 та влаштування крупнозернистого шару АБС завтовшки 12 см.
Аналогічні роботи ще тривають на Т- 21-04 Харків – Вовчанськ – пункт контролю Чугунівка. Завершення об’єкту залежить цілком від погодних умов.
На півдні області на регіональному автошляху Р-79 Сахновщина — Ізюм компанія продовжує будівництво тимчасової переправи біля села Степок. Вже створені земляні насипи підходів з обох сторін переправи. Проводиться монтаж двохочкової залізобетонної труби діаметром 1,5 метра.
Складні погодні умови впливають на темпи, але роботи тривають, адже автошляхи Харківщини це справжні артерії життя, на яких тримається забезпечення постраждалого від війни регіону.
Проєкт будівництва та реконструкції автошляху М-3 завершується. У найближчі дні плануємо здати в експлуатацію першу ділянку довжиною 54 км. Другу ділянку довжиною 21 км – до середини грудня.
Здача третьої ділянки довжиною 11 км намічена на весну 2023 року. Проїзд дорогою відкритий, але ще продовжується монтаж прикрайкових лотків водовідведення, укріплення узбіч та схилів.
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» створила виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку.
Протягом 2022 року компанією побудовано 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах виконувалось поширення і влаштування допоміжного дорожнього конструктиву.
Проект у Молдові передбачав створення всієї необхідної супутньої інфраструктури автотраси – це нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км включає дев’ять мостів.
Дві інші ділянкі: км 151+200 — км 171+290 та км 179+650 — км 190+750)
Загалом «Автомагістраль-Південь» відновила майже 85 км цього автошляху за три роки. Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.

В Україні перший сніг та ожеледиця: ще з ночі експлуатаційна служба «Автомагістраль-Південь» активно працює на дорогах Львівщини, Київщини, Чернігівщини, Сумщини, Харківщини та Дніпропетровщини.

Працює не лише техніка, робочі вручну обробляють протиожеледними матеріалами надземні пішохідні переходи, зупинки громадського транспорту, тротуари.
За добу використано 537 тонн піщано-соляної суміші та 37 тонн солі!
До приходу зими готувались заздалегідь: встановлені попереджувальні знаки для водіїв, на небезпечних ділянках зі складним рельєфом місцевості створені локальні запаси піщано-соляної суміші. Для протидії сніговим заметам встановлюються снігозахисні сітки та щити.
Поставки з ДП «Артемсіль» припинені, але вже у найближчий час завдяки диверсифікації поставок наші експлуатаційні бази будуть на 100% забезпечені необхідними реагентами.
В арсеналі експлуатаційників 262 комбінованих дорожніх машини, 135 одиниць іншої спецтехніки – навантажувачів, шнеково-роторних снігоочисних машин, автогрейдерів, тракторів з відвалом, технічних автомобілів, тощо.
До зимового експлуатаційного утримання залучено 700-800 співробітників.
В цьому зимовому сезоні «Автомагістраль-Південь» забезпечує експлуатаційне утримання доріг у 7 регіонах загальною протяжністю понад 6,1 тис. км, використовуючи 79 виробничих баз.
✅ Київська область: 1160 км автошляхів національного, регіонального та територіального значення області.
✅ Чернігівська область: 470 км доріг державного значення.
✅ Одеська область: 647 км автошляху М-05 «Київ – Одеса» та М-15 «Одеса – Рені».
✅ Харківська область: 266 км доріг М-29 «Харків – Перещепине» та М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта».
✅Сумська область: 186 км автошляхів державного та регіонального значення.
✅ Дніпропетровська область: 2850 км автошляхів державного значення.
✅ Львівська область: 567 км автошляхів національного, регіонального, територіального та міжнародного значення.
Руїни та попелища: росіяни залишили по собі на Харківщині розбиті вщент міста, скалічені ліси, понівечені дороги, підірвані мости.
Регіон ще повністю не звільнений. Ближче до Луганщини тривають запеклі бої. Але вже відбувається відновлення інфраструктури, невтомно працюють наші дорожники та мостобудівельники. Працюють, ризикуючи життям, адже харківська земля буквально нашпигована мінами та нерозірваними снарядами. Працюють в надскладних умовах.
З початку війни на Харківщині зруйновано 24 штучні споруди. На більшості тривають роботи. На багатьох об’єктах вже влаштовані тимчасові об’їзди. Зокрема, чотири переправи побудовано нашою компанією.
Ворог мріяв відкинути Україну у середньовіччя. Але майстерність та завзятість українців вражає! Замість зруйнованих мостів ще радянського періоду, багато з яких вже були «втомленими», ще ПІД ЧАС ВІЙНИ з’являються відбудовані, сучасні та набагато більш якісні споруди.
Один з наших об’єктів на Харківщині – міст через річку Сіверський Донець (траса М-03 Київ-Харків-Довжанський, місто Чугуїв).
Ще в липні поруч побудували переправу і об’їзну дорогу з щебеневим покриттям, участь в роботах приймала також наша компанія. У вересні на переправі наші фахівці додатково встановили водопропускні труби, адже виник ризик підтоплення дамби – створена влітку конструкція не впоралася зі збільшенням потоку води.
З жовтня розпочалися роботу з демонтажу.
Довжина мосту понад 180 метрів. Побудована конструкція ще на початку 50-х років минулого сторіччя. Тому вирішено розібрати не лише прогонові будови, але й опори.
Роботи з демонтажу складні та відповідальні. Висота над рівнем води понад 10 метрів, є ризик руйнування конструкцій, які були пошкоджені під час підриву.
Будівництво нового мосту заплановано на 2023 рік.
Навіть не маємо сумнівів, що нова споруда буде кращою, надійнішою та сучаснішою. А Україна переможе та стане набагато сильніше!
Одночасно піклуємося про збереження у проїзному стані автошляхів, на яких фактично тримається забезпечення регіону. Зокрема, розпочався черговий етап робіт з аварійного ремонту на регіональній трасі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів.
Навесні тут збудували дві тимчасові переправи біля зруйнованих мостів, в результаті автошлях перетворився на основний логістичний маршрут вантажних перевезень між столицею та обласним центром.
Покриття дороги на багатьох ділянках знаходилося у незадовільному стані – трасу планувалося повністю відремонтувати у 2022 році в межах програми «Велике будівництво». Улітку тут вже проводився аварійний ремонт. Близько 20 ділянок відремонтували суцільним шаром асфальтобетону. Приймала участь в ремонтних роботах і наша компанія.
Тепер роботи продовжуються на інших ділянках. Сумарна протяжність «карт» – 6,5 км, загальна довжина ділянки ремонту – 17 км.
Влаштовується два шари асфальтобетону – вирівнюючий та верхній – завтовшки 8 см.
Завершити роботи планується до кінця листопада.
Одразу дві визначних, історичних події на Київщині!
Вчора ми відкрили рух правим проїздом мостом через річку Трубіж на Харківській трасі (М-03 Київ – Харків – Довжанський).
Сьогодні запускаємо транспорт правим проїздом мосту у Стоянці на Житомирській трасі (М-06 Київ-Чоп).
Вперше в Україні після російського вторгнення відбудовані великі стратегічні інфраструктурні об’єкти.
Важливо! Ми не відновлювали старі споруди, які будувалися ще за радянських часів. Мости споруджені за сучасними технологіями та відповідають сучасним вимогам.
👷‍♂️Реалізація проєктів такого масштабу в максимально рекордні терміни під час війни(!) – це перемога нашої компанії. Свідчення професіоналізму та високої мотивації нашої команди.
Детальніше про кожний з об’єктів.
Про історію мосту у Стоянці ми вже докладно розповідали.
Ще в травні ми відновили лівий проїзд за тимчасовою схемою. Конструктив двох нових прогонів лівої частини складається з металевих опор та балок. Зверху влаштована монолітна плита завтовшки 25 см та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
Правий проїзд – це капітальна конструкція з п’яти прогонів довжиною понад 80 метрів. Також були фактично наново побудовані 100-метрові підходи до мосту, адже геометрія мостової будови змінилася.
На жаль, з відкриттям правого проїзду доведеться частково обмежити рух лівої частини, звузивши проїзд до однієї смуги. Причина – тріщини в опорах на трьох прогонах, які залишилися зі старого мосту. Виявилося, що конструкції також були частково пошкоджені під час підриву. Подальшу долю лівого проїзду будуть вирішувати фахівці, скоріш за все його доведеться розбирати та будувати новий міст за прикладом правого проїзду.
Міст через Трубіж біля селища Борщів на Харківській трасі був також підірваний на початку війни, щоб не допустити прориву ворога до столиці. Довжина споруди – 93 метри. Було зруйновано три прогонові будови і дві пошкоджено. Наша компанія ще в квітні влаштувала тимчасовий об’їзд та розпочала демонтаж аварійних конструкцій. Міст був повністю розібраний.
Будівництво проводилося за стандартною схемою: влаштування буронабивних паль, опор, ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій, монтаж залізобетонних балок (на кожен прогін по 8 одиниць). Наступні етапи – армована монолітна плита завтовшки 22 см, гідроізоляція, два шари асфальтобетону, монолітні тротуари з протиковзким та гідроізоляційним покриттям, металеве бар’єрне огородження, перильне огородження.
Повністю замінені підходи до мосту довжиною 150 метрів, адже споруда була побудована давно і не відповідала сучасним вимогам до автошляхів першої категорії. Новий міст, і підходи ширші, тому довелось на ділянках підходів, що безпосередньо примикають до мосту (по 53 метри), проводити повну розборку дорожнього одягу. На решті підходів (по 97 метрів) здійснювалося лише фрезерування та влаштовуються вирівнюючий та верхній шари асфальтобетону.
Наразі правий проїзд мосту відкритий. На лівому влаштована монолітна плита, тривають роботи на підходах. Плануємо повністю відкрити рух двома проїздами до кінця листопада.
Відновлення обох мостів означає повноцінну роботу стратегічного транспортного коридору від західного кордону до Києва, Полтави, Харкова. Пишаємось, що саме нашій команді довелось реалізувати ці визначні проєкти!
Загалом мостовики «Автомагістраль-Південь» працюють на відновленні десятків інфраструктурних об’єктів у Чернігівській, Сумській, Харківській областях.
Працюємо заради України, працюємо на Перемогу!

Делегація «Автомагістраль-Південь» відвідала міжнародну виставку будівельної техніки, транспорту, обладнання та гірничої техніки BAUMA 2022.

Мюнхенський торгово-виставковий центр Messe вже 33-й рік поспіль збирає найбільш передові та інноваційні зразки будівельних машин. Кожний з провідних світових виробників як завжди намагається здивувати та вразити відвідувачів.

Один з основних міжнародних трендів – відмова від ДВС. Екскаватори, котки, бетонозмішувачі, самоскиди та інші машини з батарейним живленням тепер здатні відпрацювати робочу зміну без підзарядки. Водночас, виробники не забувають удосконалювати і традиційні двигуни – вони стають ще більш економічними, потужними та екологічними.

Продовжується і тренд до збільшення ролі штучного інтелекту. Функціонал оператора звужується, все більше складних процесів виконується системами автоматизованого управління. Це значно підвищує ефективність та якість будівельних робіт.

Внаслідок війни інфраструктура України зазнала величезних руйнувань, великий обсяг робіт, який виконується «Автомагістраль-Південь» пов’язаний з демонтажем пошкоджених споруд. Тому нашу делегацію особливо цікавила сучасна техніка та обладнання для демонтажу та переробки елементів зруйнованих конструкцій.

Для нас також було важливим ознайомитись з обладнанням для будівництва тунелів. Після завершення війни цей напрямок в Україні буде одним з найбільш перспективних.

Як зазначив генеральний директор нашої компанії Микола Тимофеєв, «Автомагістраль-Південь» завжди була лідером у впровадженні нових технологій на українському ринку. Ми продовжуємо тримати руку на пульсі, слідкувати за інноваціями, трендами, появою нових зразків техніки. Все це обов’язково знадобиться для повоєнної відбудови країни.

Символічно, що виставка у Мюнхені почалась майже одночасно з п’ятим німецько-українським бізнес-форумом, де обговорювалася концепція відбудови України. Головний меседж заходу – треба вже зараз готувати конкретні довгострокові плани відновлення, в якій Німеччина та німецький бізнес у тісній взаємодії з українськими партнерами мають намір відігравати одну з ключових ролей. Інвестиції в Україну – капіталовкладення в майбутнього члена ЄС.

Наша команда здобула перемогу у футбольному благодійному турнірі, організованому Службою автомобільних доріг Одеської області!

Участь в турнірі приймали 7 команд – підрядники і замовники робіт (Служба автодоріг Одеської області і Служба місцевих доріг).
В фінальному матчі наші співробітники буквально вирвали перемогу у команди РДС. «Автомагістраль-Південь» програвала 0:1, але за 40 секунд до закінчення зрівняла рахунок і в результаті перемогла за підсумками серії пенальті.
Зібрані завдяки турніру кошти будуть направлені на допомогу ЗСУ.
Благодійний турнір присвячений Дню дорожника і автомобіліста, який ми будемо святкувати у найближчі вихідні.
Подія є продовженням благодійних спортивних змагань, які проводились Службами автодоріг інших областей України.
Зокрема, футбольні турніри були організовані у Дніпрі, Харківській та Донецькій областях.
Служба автодоріг Київської області виступила ініціатором змагань на каяках серед представників 11 дорожніх компаній.
Благодійні спортивні заходи проводились у Черкасах, Полтаві.
 «Автомагістраль-Південь» з початку війни надає величезну допомогу Збройним силам України. Партії одягу, амуніції, бронежилетів, різних технічних засобів, автозапчастин, тощо регулярно передавались та передаються на фронт.
До лав ЗСУ долучилось більше 650 співробітників нашої компанії.
Міст у Іванівці на трасі М-01 був зруйнований під час окупації Чернігівщини. Поруч з ним ще весною збудували об’їзд. Та навіть влаштували на об’їзній дорозі шар асфальтобетону.
З часом зруйновані конструкції розібрали. З’явилася можливість відбудувати споруду.
Міст невеликий: 18 метрів довжини, 13 метрів ширини. В процесі відбудови влаштовано 9 залізобетонних балок та монолітна плита завтовшки 20 см.
Встановлене перильне огородження.
Крім того, повністю замінений дорожній конструктив на двох під’їздах до мосту довжиною 60 та 120 метрів. Влаштовані шари ЩПС (15 см) та ЩПС, укріпленої цементом (17 см).
На одному боці дороги на під’їздах до мосту і на самому мості влаштований крупнозернистий щільний АБС (12 см). Відсьогодні по цій стороні відкривається рух.
Одночасно ми розпочинаємо влаштування АБС на іншому боці дороги. Після цього залишиться останній етап робіт – верхній шар ЩМА на під’їздах та на мосту (5 см).
Іванівка – це лише один з наших об’єктів на Чернігівщині. Далеко не найбільший. Відновлення інфраструктури регіону триває.
Завершено влаштування шару асфальтобетону на майданчику для відстою великогабаритного транспорту площею 1,7 гектари та перехідно-швидкісних смугах. Залишилося змонтувати систему освітлення, нанести розмітку та встановити бар’єрне огородження.
Замінений верхній шар покриття на круговій розв’язці.
Пункт пропуску відіграє дуже важливу роль у сполученні між Україною і Польщею та іншими партнерами нашої країни. Тому ніщо не має заважати руху транспорту за цим маршрутом.
Нагадаємо, що основні роботи на пункті пропуску наша компанія завершила ще влітку. Модернізація проводилася в рамках проєкту «Відкритий кордон». Започаткували його Президент України Володимир Зеленський та Президент Польщі Анджей Дуда.
«Поки звичні шляхи торгівлі заблоковані через окупацію на сході і півдні України, ми розвиваємо інші – на заході. Що вища пропускна здатність українсько-польського кордону, то швидше їде сільгосппродукція та паливно-мастильні матеріали», – зауважив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
В результаті проведених робіт пропускна спроможність пункту «Корчова-Краковець» збільшилася щонайменше на 50%.
Наприкінці вересня компанія завершила відбудову мосту через річку Псел в селі Бишкінь, зруйнований за часів окупації. Що значно спростило сполучення Лебедину та інших громад з обласним центром.
Тепер підійшла черга аварійного ремонту територіальної траси Т-19-09 в сторону Сум. На декількох ділянках старе покриття в жахливому стані, дорога невдовзі може стати непроїзною.
На ділянці 1,2 км проводимо розпушення існуючого покриття, вирівнювання профілю дороги без додавання нового матеріалу та влаштування вирівнюючого шару дрібнозернистого асфальтобетону
завтовшки 7 см.
Сумщина майже кожен день під постійними обстрілами з боку кордону з рф. Гинуть мирні люди. Але життя триває, і проїзні автошляхи – одна з важливих умов забезпечення життєдіяльності в області.
Нагадаємо історію: міст було підірвано на початку війни. Завдяки цьому наступаючим російським колонам не вдалося просунутись у напрямку столиці. Ворог був заблокований і з часом знищений.
У квітні Київщину було звільнено, і наша компанія розпочала роботи з відновлення руху трасою М-06.
Першим відновили лівий проїзд. Конструктив нової прогонової будови складався з металевих опор та металевих балок. Зверху влаштована потужна та надійна монолітна плита завтовшки 25 см. та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
Рух лівим проїздом відкрили у рекордні терміни в кінці травня. Це була перша відбудована мостова споруда в країні з початку війни!
На відміну від тимчасових конструкцій лівого проїзду на правому проїзді передбачався капітальний ремонт, а фактично будівництво нового мосту довжиною понад 80 метрів.
В процесі реалізації проєкту наша компанія виконала наступні етапи робіт:
– Демонтаж прогонових будов існуючого мосту
– Демонтаж опор (залишилися лише старі ростверки і палі)
– Влаштування насипних технологічних острівців у руслі річки Ірпінь
– Влаштування буронабивним методом 20 паль діаметром 1,6 метра глибиною 22-30 метрів, які були об’єднані з існуючими
– Влаштування на опорах ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій
– Монтаж залізобетонних балок (на кожен проліт по 9 штук)
– Влаштування монолітних перехідних плит довжиною 8 метрів завтовшки 40 см
– Армування монолітної плити проїзної частини завтовшки 22 см, бетонування з попереднім влаштуванням деформаційних швів.
– Нанесення гідроізоляції під накладними тротуарами. Встановлення кам’яних бордюрів. Армування каркасу тротуарів з закладними під бар’єрне огородження і під щогли освітлення
– Заливка тротуарів монолітним бетоном завтовшки 20 см
– Повна розборка дорожнього одягу на глибину 92 см підходів до мосту довжиною 100 метрів (поверхневе водовідведення перед мостом виконати було неможливо, адже поруч будується розв’язка, тому потрібно під проїзною частиною влаштовувати дощову каналізацію)
– Будівництво підходів: влаштування шару піску – 30 см, ЩПС С5 – 21 см, ЩПС С-7, укріплений цементом, завтовшки 15 см. Три шари асфальтобетону – крупнозернистий щільний (10 см), крупнозернистий щільний на бітумі модифікований полімерами (10 см) і верхній шар ЩМА (5 см).
З основних робіт ще залишається:
– Влаштування гідроізоляції і влаштування нижнього та верхнього шарів АБС по проїзній частині мосту
– Нанесення спеціального захисного покриття на бетонні монолітні тротуари, яке надає покриттю необхідну шорсткість
– Влаштування бар’єрного огородження
Відкриття лівого проїзду мосту у Стоянці суттєво збільшить пропускну спроможність траси М-06, одного з основних логістичних маршрутів, який зв’язує Київ та східні регіони з західними кордонами.
Ми не просто відновили старий міст, який за різних часів розширювався і добудовувався. Нова конструкція відповідає всім сучасним вимогам і має значно більшу несучу спроможність.
Як завжди, мостовики «Автомагістраль-Південь» відпрацювали швидко та дуже професійно!
Побудували переправу через річку Лозовенька.
На місці зруйнованого мосту довжиною приблизно 30 метрів встановлена трьохочкова водопропускна труба метрового діаметру, зверху влаштовані шари ЩПС (20 см) та відфрезерованого матеріалу (10 см).
Відтепер сполучення між обласним центром та північними районами, постраждалими внаслідок тривалих бойових дій та окупації, буде набагато зручнішим.
Після деокупації на Харківщині активізуються роботи з відновлення пошкодженої та зруйнованої дорожньої інфраструктури. Наразі «Автомагістраль-Південь» замінює покриття на 855-метровій ділянці об’їзної дороги Харкова.
Саме на цьому напрямі тривали найбільш активні бойові дії. Покриття сильно пошкоджено внаслідок переміщення важкої військової техніки.
Життя в регіоні оживає, трафік на об’їзній поступово збільшується, що пришвидшує руйнацію автошляху. У зимовий період траса може стати непроїзною. Тому ремонт – вимушений та критично необхідний захід.
Наразі виконуємо роботи з холодного фрезерування зруйнованого верхнього шару покриття. Після чого передбачено влаштування нового шару покриття з дрібнозернистого асфальтобетону завтовшки 8 см. Одночасно здійснюється чистка водовідвідних лотків.
Нагадаємо, що минулого року «Автомагістраль-Південь» здійснила поточний середній ремонт об’їзної дороги міста Харкова. Об’їзна увійшла в п’ятірку найбільших наших об’єктів за 2021 рік. Роботи тривали на двох відрізках: км 472+040 – км 493+400 та км 493+900 – км 516+400 від транспортної розв’язки біля міста Пісочин в напрямку Донецької області. Загальна протяжність ділянок – понад 41 км.
В 2022 році передбачалось закінчити роботи з організації дорожнього руху та влаштувати водовідвідні споруди. На ділянці, де ми наразі працюємо, планувалось провести капітальний ремонт, побудувати додаткові смуги та обладнати перехрестя світлофорним регулюванням.
Довідково:
Харківська об’їзна дорога має протяжність 82,7 км та є стратегічно важливим транспортним коридором для міста. Автошлях є частиною однієї із найбільших магістралей країни – траси М-03 «Київ-Харків-Довжанський».
В планах до середини листопада завершити у верхньому шарі дві останні діляночки – 188-190 км і 152-154 км.
На першій нижній шар асфальтобетону вже влаштований, на другій залишається влаштувати 200 метрів покриття. Темпи обумовлені дуже складним рельєфом: саме на цій локації компанія проводила величезні земляні роботи і звела насипи до 12 метрів заввишки.
Тривають роботи з монтажу прикрайкових лотків водовідведення та укріплення узбіч та схилів. Водночас мости (151 км и 170 км) та система освітлення повністю завершені.
Залишилось встановити декілька зупинок громадського транспорту. Нанести розмітку і завершити дві кільцеві розв’язки – монтаж бордюрів, тротуарної плитки. Якщо дозволять погодні умови все буде виконано до закінчення цього сезону.
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку. 2022 року «з нуля» побудовано 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
Проект у Молдові передбачає створення супутньої інфраструктури автотраси – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де передбачена реконструкція, фінішні роботи ще тривають.
Загалом «Автомагістраль-Південь» відновила майже 85 км цього автошляху за три роки. Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.