Невдовзі плануємо відкриття руху по правому проїзду через річку Ірпінь у Стоянці.

Нагадаємо історію: міст було підірвано на початку війни. Завдяки цьому наступаючим російським колонам не вдалося просунутись у напрямку столиці. Ворог був заблокований і з часом знищений.
У квітні Київщину було звільнено, і наша компанія розпочала роботи з відновлення руху трасою М-06.
Першим відновили лівий проїзд. Конструктив нової прогонової будови складався з металевих опор та металевих балок. Зверху влаштована потужна та надійна монолітна плита завтовшки 25 см. та 6-сантиметровий шар АБС на модифікованому бітумі.
Рух лівим проїздом відкрили у рекордні терміни в кінці травня. Це була перша відбудована мостова споруда в країні з початку війни!
На відміну від тимчасових конструкцій лівого проїзду на правому проїзді передбачався капітальний ремонт, а фактично будівництво нового мосту довжиною понад 80 метрів.
В процесі реалізації проєкту наша компанія виконала наступні етапи робіт:
– Демонтаж прогонових будов існуючого мосту
– Демонтаж опор (залишилися лише старі ростверки і палі)
– Влаштування насипних технологічних острівців у руслі річки Ірпінь
– Влаштування буронабивним методом 20 паль діаметром 1,6 метра глибиною 22-30 метрів, які були об’єднані з існуючими
– Влаштування на опорах ростверків, насадок, ригелів та інших конструкцій
– Монтаж залізобетонних балок (на кожен проліт по 9 штук)
– Влаштування монолітних перехідних плит довжиною 8 метрів завтовшки 40 см
– Армування монолітної плити проїзної частини завтовшки 22 см, бетонування з попереднім влаштуванням деформаційних швів.
– Нанесення гідроізоляції під накладними тротуарами. Встановлення кам’яних бордюрів. Армування каркасу тротуарів з закладними під бар’єрне огородження і під щогли освітлення
– Заливка тротуарів монолітним бетоном завтовшки 20 см
– Повна розборка дорожнього одягу на глибину 92 см підходів до мосту довжиною 100 метрів (поверхневе водовідведення перед мостом виконати було неможливо, адже поруч будується розв’язка, тому потрібно під проїзною частиною влаштовувати дощову каналізацію)
– Будівництво підходів: влаштування шару піску – 30 см, ЩПС С5 – 21 см, ЩПС С-7, укріплений цементом, завтовшки 15 см. Три шари асфальтобетону – крупнозернистий щільний (10 см), крупнозернистий щільний на бітумі модифікований полімерами (10 см) і верхній шар ЩМА (5 см).
З основних робіт ще залишається:
– Влаштування гідроізоляції і влаштування нижнього та верхнього шарів АБС по проїзній частині мосту
– Нанесення спеціального захисного покриття на бетонні монолітні тротуари, яке надає покриттю необхідну шорсткість
– Влаштування бар’єрного огородження
Відкриття лівого проїзду мосту у Стоянці суттєво збільшить пропускну спроможність траси М-06, одного з основних логістичних маршрутів, який зв’язує Київ та східні регіони з західними кордонами.
Ми не просто відновили старий міст, який за різних часів розширювався і добудовувався. Нова конструкція відповідає всім сучасним вимогам і має значно більшу несучу спроможність.
Як завжди, мостовики «Автомагістраль-Південь» відпрацювали швидко та дуже професійно!