Найбільший міст через Десну: завершуємо правий проїзд!
Відновлення правого проїзду мосту через Десну біля Шестовиці наближається до завершення.
На береговій частині з лівого берегу завершено будівництво останніх прогонів. Минулими вихідними на русловій частині влаштовували фінішний шар асфальтобетону.
За сприятливої погоди плануємо завершити асфальтобетонні роботи також на інших ділянках. Після чого рух перенесемо на правий проїзд та почнемо реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.
Чому реконструкція це справді важливо?
На фото добре видно різницю між посиленими береговими опорами правого проїзду і опорами лівого проїзду.
Після реконструкції штучна споруда здатна витримувати значно більші навантаження. Це означає, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут по забезпеченню міста.
Нагадаємо, на початку квітня цього року наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Ми відбудували зруйновану берегову частину мосту через Десну довжиною 230 метрів.
Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.
Лівий проїзд відкрили, роботи розгорнулися на правому проїзді.
На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції), влаштовані нові прогони.