На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону
DCIM100MEDIADJI_0570.JPG
DCIM100MEDIADJI_0595.JPG
DCIM100MEDIADJI_0592.JPG
DCIM100MEDIADJI_0572.JPG
На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону: минулого тижня виконане тестове влаштування верхнього шару ЩМА.
На 6,8 км обходу (загальна довжина 8,5 км) вже влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону. Готуємось до влаштування верхнього шару (ЩМА).
Тестова ділянка має засвідчити, що характеристики асфальтобетону відповідають всім вимогам і стандартам. Інженер-консультант та представники місцевої Служби автодоріг відберуть зразки, щоб у лабораторії перевірити властивості матеріалу.
На підставі результатів лабораторних випробувань буде наданий дозвіл на виконання робіт.
Паралельно продовжуються інші роботи:
На ділянці довжиною 500 метрів, там де нова автодорога проходить через балку, споруджуємо насип висотою до 12 метрів.
З монолітних бетонних лотів монтуються швидкотоки системи водовідведення (у виїмках, де під час опадів збирається великий обсяг води, їх ширина сягає 3,2 метри). З 5 км водоскидів завершено 2,0 км.
На мості завершено влаштування карнізних блоків та вирівнюючого шару цементобетону, виконується гідроізоляція.
Нагадаємо: компанія реалізує другий великий проєкт у Молдові – будівництво 8,5-кілометрового обходу міста Вулканешти, який стартував рік тому. Проєкт фінансується ЄБРР.Нова дорога стане частиною траси М3 “Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією” (км+0+000 – км 8+580). Обхід з’єднує новозбудовані ділянки М-3, які «Автомагістраль-Південь» здала в експлуатацію у 2022-2023 роках.Нова ділянка перенаправить транспортний потік, який рухається до дунайського порту Молдови, за межі міста.
Об’єкт поділяється на дві частини:
3-кілометровий відрізок обходу (залишки старої дороги);
5,8-кілометровий відрізок (нове будівництво);
Між двома відрізками проєктом передбачено зведення 50-метрового мосту.
На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.