Максим Калашник: «Капітально відновлюємо автошляхи Донеччини зі застосуванням найсучасніших технологій та обладнання»
Представляємо вам чергового учасника нашого корпоративного конкурсу «Є рекорд!»: Максим Калашник, керівник проєктів компанії «Автомагістраль-Південь» у Донецькій області.
У 2006 році Максим закінчив Придніпровську державну академію будівництва та архітектури. І з того часу працює у дорожньо-будівельній сфері.
«Я почав свій шлях в «Автомагістралі-Південь» у 2017 році, на посаді інженера відділу технічного контролю. До цього здобув чималий досвід роботи, проте саме у компанії досяг найвищого рівня професіоналізму. За кілька років мене призначили на посаду регіонального керівника проєктів у Донецькій області. За цей час я встиг випробувати свої сили на справді великих та масштабних проєктах. Проте, без сумніву, саме 2020 рік можна назвати рекордним, адже ми провели капітальний ремонт одразу на двох трасах: Т-05-14 «Добропілля-Лиман» та Н-32 «Покровськ-Бахмут-Михайлівка» загальною протяжністю майже 60 км. І це лише початок, оскільки плани компанії на наступний рік ще більш грандіозні», – розповів Максим.
За словами Максима Калашника, рекордною подією 2020 року стало те, що наша регіональна команда змогла, незважаючи на складність проєктів, опанувати нові технології та виконати у тричі більші обсяги робіт порівняно з минулими роками.
Цьогорічні наші проєкти входять ТОП-10 компанії за обсягами робіт. А якщо врахувати фактичні терміни та проблемні питання, з якими нам довелось зіштовхнутись при їх реалізації, то проєкти, мабуть, є одними з найскладніших. До прикладу, під час виконання робіт на відрізку траси Н-32 км 16+800 – км 31+000 ми виявили, що споруджене зі слабких ґрунтів земполотно не забезпечує необхідну міцність дорожньої конструкції. Старе цементобетонне покриття, згідно з проєктом, потрібно було зруйнувати та влаштувати поверх нього новий дорожній конструктив. Але за такого стану земполотна зробити це якісно було неможливо. Тому наші фахівці почали шукати технології, які допомогли б якнайкраще розв’язати цю проблему. Вибір зупинили на технології віброрезонансного руйнування з використанням спеціальної машини – бетонолома RB-500. Цю машину у серпні було доправлено на об’єкт зі США разом із трьома професійними операторами. Обладнання забезпечило руйнування виключно шару бетону і не завдало шкоди підстилковим шарам основи та земляному полотну. У результаті складне питання проєкту було успішно вирішено.
«В останні роки автошляхи Донеччини перебувають у незадовільному стані через інтенсивний рух важких автомобілів та військової техніки. Хоча ремонт і називається капітальним, однак виконані об’єми робіт свідчить про те, що фактично ми будуємо дороги «з нуля». Варто зазначити, що траси, на яких працює «Автомагістраль-Південь» прослужать багато років, адже якість – кредо нашої команди і ми цим пишаємось. Наша мета – побудувати найкращі автодороги в області та країні», – зазначив Максим Калашник.
Колеги, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки! А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук. Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі.
Разом – до нових перемог!