«Київ-Чернігів»: влаштовуємо балки!

❗️На 164-метровій береговій частині мосту через Десну триває влаштування балок.
Наразі монтуємо найбільші – 24-метрові. На 4 прогонах балки вже змонтовані. В роботі ще 3.
Через декілька днів переходимо до наступного етапу. Починаємо влаштування монолітної плити. Тож проєкт поступово виходить на фінішну пряму.
☝️Історія проєкту:
613-метровий міст у Шестовиці найбільший на трасі М-01 “Київ-Чернігів”. Під час окупації одна з частин споруди з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була повністю зруйнована. Діставатись до столиці доводилося через об’їзди.
Роботи з відновлення розпочалися у червні 2022 року: уламки старих бетонних конструкцій демонтували, вивезли, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
✅Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапелю довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію в два етапи насували на опори мосту.
✅Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркасу, монолітної плити і нарешті асфальтобетонного покриття.
У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція руслової та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення.
✅На русловій частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони.
В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту.
У січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді на русловій частині правого проїзду залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
☝️Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.