Кращі молоді спеціалісти компанії: водій, лаборант, дорожній майстер
Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням дружньої родини «Автомагістраль-Південь». В межах проєкту ми намагаємось дізнатись та розповісти, як учорашні студенти-практиканти стають справжніми професіоналами, як вони почуваються в нашій компанії та які плани плекають на майбутнє.
«Майже не витрачаю зарплатню – за проживання та харчування платить роботодавець»
Микола Казибрід, 20 років, випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ
Водій навантажувача
Стаж роботи у компанії – 2 місяці
«У школі я довго обирав свою майбутню професію. Але все вирішив випадок. Зустрівся зі старим другом і він розповів, що планує вступати до Барського коледжу на дорожника. Спочатку у мене були сумніви, але він запевнив, що в Україні це професія майбутнього, тут великі зарплати та можливість подорожувати країною. Я погодився, і ми разом подали документи. Зараз розумію, що це було одне з найкращих рішень у моєму житті. Тут круті умови праці. Я майже не витрачаю зарплатню під час роботи, адже за все платить роботодавець. Крім того, заробітну плату підвищують. Свою практику починав на рідній Львівщині на проєкті з ремонту траси Р-15. Після цього так і залишився працювати. А за кілька місяців мене перевели на виробничу базу у Ходовичах, де я зараз керую надсучасним навантажувачем. Працюю старанно аби стати водієм-асом. Довгострокові плани у мене – вчитись далі, стати керівником. Вже за кілька днів в мене буде перша двотижнева відпустка. Ну а зимою планую поїхати за враженнями до Єгипту, адже я можу собі це дозволити», – розповів Микола Казибрід.
«Пройшов рік після працевлаштування, і моє життя повністю змінилось. Я сам себе забезпечую, вже придбав свій перший автомобіль, фінансово допомагаю батькам»
Руслан Мариняк, 19 років, випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
Інженер-лаборант
Стаж роботи у компанії – більше року
«Вступив до Барського коледжу по рекомендації мого знайомого. Спочатку просто планував отримати середню спеціальну освіту та згодом працювати в іншій галузі, але виявилось, що професія цікава і навчання мені дається легко. Через кілька років настав час практики, і я обрав «Автомагістраль-Південь», тому що це найкраща компанія. У нас всі мріють потрапити саме до «Автомагістраль-Південь». Мій перший проєкт – будівництво автобану Н-31. Коли я вперше побачив цей об’єкт – був просто шокований кількістю техніки та масштабами будівництва. До моїх обов’язків входив контроль піщаних матеріалів. Далі керівництво запропонувало влаштуватись на постійній основі інженером-лаборантом на виробничій базі у селищі Девладове, і я без вагань погодився. Пройшов рік після працевлаштування, і моє життя повністю змінилось. Я сам себе забезпечую, вже придбав свій перший автомобіль, допомагаю батькам фінансово, а коли приїжджаю додому на Вінниччину – почуваю себе королем, адже мої колишні однокласники сидять без роботи на шиї у батьків. Кожен день у лабораторії дізнаюсь щось нове і розумію, що з моїми навичками та досвідом у майбутньому я зможу працювати на будь-якому проєкті у будь-якій частині світу, адже дійсно крутих спеціалістів у цій сфері не так багато», – поділився Руслан Мариняк.
«Мене підвищили до дорожнього майстра, тому працюю наче скажений, щоб рости далі»
Аріян Предзимірський, 20 років, випускник Львівського автомобільно-дорожнього коледжу
Дорожній майстер
Стаж роботи у компанії – більше двох років
«Я свідомо хотів працювати у дорожньо-будівельній галузі. По-перше, це престижно, по-друге – висока заробітна плата та стабільність. Коли у коледжі настав час обирати місце практики, дуже багато наших викладачів рекомендували звернутись саме до «Автомагістралі-Південь», адже в Україні це реально найкрутіша компанія з найбільшими проєктами по всій країні. Ми з одногрупником звернулись до філії компанії у Львові, ну а далі почалось найцікавіше – реальна практика, після якої я залишився працювати. Хочу подякувати своїм менторам за стажування Варваруку Назарію і Коновському Івану. За два роки роботи я отримав просто нереальний досвід та встиг відпрацювати на восьми об’єктах. Серед найбільших проєктів – траси Т-14-25, Т-14-02, Р-15, М-06 та М-12. Я вже встиг отримати кар’єрне підвищення і стати дорожнім майстром. Кар’єра – моє все, тому працюю наче скажений. Найближчим часом планую відкласти гроші на автомобіль та влаштувати з друзями тур до Європи. Звичайно, допомагаю рідним, сам себе забезпечую всім необхідним. На досягнутому не планую зупинятись», – розповів Аріян Предзимірський.