Дорожньо-будівельний сезон 2020 року розпочато!
Тепла і суха зима дозволила нам уже в середині січня відновити роботи в міжнародному аеропорту «Одеса».
Перше завдання, яке не особливо залежить від погодних умов, – демонтувати старе периметрове огородження аеродрому та встановити нове. Заміна залізобетонних плит на огородження з сітчастих панелей, обладнаних протипідкопом і козирком із колючим дротом, покращить оглядовість та відповідно підвищить безпеку стратегічного об’єкту.
За умови сприятливих погодних умов, продовжимо роботи з влаштування конструктивних шарів на руліжних доріжках РД-С3 та РД-А1. Наразі на них частково влаштовані шари піскоцементу та пісного бетону. Ми продовжимо укладати шар пісного бетону завтовшки 30 см, після чого почнеться фінальний етап – влаштування 40-сантиметрового шару важкого бетону.
Також у планах – влаштування шару важкого бетону на пероні аеропорту. Бетоноукладач Gomaco пройшов регламентні роботи з технічного техобслуговування і вже знаходиться на стартовій позиції у повній готовності.
Відзначимо, що РД-А1 і перон частково знаходяться у чутливій зоні аеродрому, де навіть перебування людей можливе виключно з дозволу аеродромно-диспетчерської служби.
Як і обіцяли, цієї весни компанія виконає всі зобов’язання за контрактом. Але, вочевидь, аеропорт продовжить розвиватись.
Експерти вказують на той факт, що стара злітно-посадкова смуга з бетонних плит, що покладені просто на ущільнений ґрунт, не може використовуватись навіть як магістральна руліжна доріжка. Отже, сподіваємось на продовження розвитку та модернізації аеродромного комплексу одеського аеропорту