«Дорожня експертиза 2015-2020»: траса М-06 «Київ – Чоп» вже 4 роки у відмінному стані

Наш унікальний проєкт «Дорожня експертиза 2015-2020» триває!
Експерти «Автомагістралі-Південь» інспектують ділянки автотрас, які компанія ремонтувала у попередні роки, та звітують про стан та експлуатаційні характеристики дорожнього покриття.
Цього літа ми писали про результати експертизи автодороги Н-09 «Мукачеве-Львів» та Т-14-10 «Броди-Червоноград» на Львівщині. Дані дороги були відновлені нами протягом 2015-2016 рр. у межах поточного середнього ремонту. В ході обстежень нашими експертами встановлено, що вони досі перебувають майже у відмінному експлуатаційному стані як у межах населених пунктів, так і в лісистій місцевості, на відкритих ділянках тощо.
А сьогодні розповідаємо про результати експертизи ділянки автодороги М-06 «Київ – Чоп» км 690+000 – км 702+424, яка веде до Верецького перевалу на межі Львівської та Закарпатської областей. Поточний середній ремонт цього 12-кілометрового відрізку автошляху повз гірську ріку Стрий у межах сіл Івашківці та Сможе ми виконали у 2015-2017 роках.
Траса М-06 є важливою транспортною артерією у західному регіоні і служить транспортним коридором для великовагових вантажівок, що прямують до міжнародного пункту пропуску з Угорщиною. Аби відновити безпечний проїзд дорогою, на ділянці провели фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття. Після цього облаштували два шари з асфальтобетонного покриття: вирівнюючий із дрібнозернистого асфальтобетону та верхній зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Незважаючи на надмірні навантаження,високу інтенсивність руху автотранспорту та специфічні погодні умови місцевості, дорожнє покриття відремонтованої ділянки траси перебуває у такому ж стані, як і щойно після ремонту, стверджують наші спеціалісти.
Варто зазначити що додаткове навантаження на покриття автошляху створює велика кількість серпантинів, підйомів та спусків. Однак дорога зберігає високі експлуатаційні характеристики.
«За 4 роки експлуатації на дорозі відсутні деформацій або втрати рівності покриття. Краї на всіх ділянках дороги знаходяться у відмінному стані, немає тріщин та дефектів. Дещо пошкоджені прикрайкові лотки, виконані з цементобетону. Це пов’язано з дією агресивних соляних сумішей, якими надто часто та інтенсивно обробляють дорожнє покриття у зимовий період», – зазначив інженер відділу технічного контролю Василь Устіянович.
Отже, наша інспекція довела: після 4 років експлуатації дороги «Автомагістраль-Південь» за характеристиками майже не відрізняються від щойно відремонтованих чи збудованих магістралей.
Інспекція об’єктів компанії продовжується! Будемо інформувати вас про її результати! Також закликаємо членів Національної дорожньої асоціації України та інших учасників ринку підтримати нашу акцію!
Разом покажемо, що при обранні підрядника його позитивна історія та досвід є не менш важливими критеріями, ніж найнижча ціна.