Ділянка траси М-18 Харків – Сімферополь у межах Дніпропетровської області.
Важливий логістичний напрямок. І вдень, і вночі майже безперервний рух військових та гуманітарних вантажів.
Відновити трасу до війни не встигли. На даний час дорога на 80% у критичному стані – колійність, напливи, вибоїни.
Але фронт має вчасно отримувати все необхідне!
Тому експлуатаційники «Автомагістраль-Південь» роблять все можливе, щоб ліквідувати критичні руйнування покриття та забезпечити проїзд.
Загалом в Дніпропетровській області компанія відповідає за утримання 2850 км автодоріг державного значення. Пріоритет у програмі зимових аварійних ремонтів надається трасам, що з’єднують основні населені пункти або тилові райони з лінією фронту.
Наразі у області працює 8 наших бригад.
Половина з гарячими ремонтними сумішами, інші – з холодними. Для того, щоб забезпечити якісний аварійний ремонт, навіть взимку не припиняє роботу наш Новомосковський асфальтобетонний завод. Доставка гарячих сумішей на об’єкти здійснюється автомобілями-термосами (взимку протягом 12 годин вони тримають температуру суміші у 150 градусів).
Зазвичай до зимового аварійного ремонту не висувається занадто високих вимог. Це тимчасовий захід. Але у виконанні майстрів «Автомагістраль-Південь» навіть влаштована у зимових умовах латка, як правило, тримається максимально довго. Адже нашими бригадами чітко дотримується увесь технологічний цикл, включаючи обрубування кромки, зачистки, спеціальної обробки, прогрівання. Відіграє важливу роль і створена спеціалістами наукового центру «Автомагістраль-Південь» фірмова ремонтна суміш.
Роботи з ліквідації ямковості припиняються лише у випадку снігопадів, але цього року зима на Дніпропетровщині видалася не дуже сніжною.