«Автомагістраль-Південь» – ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ
ІСТОРІЯ ПЕРША: ВОДІЇ
Кілька місяців тому ми запустили новий проєкт Generation A, де розповідаємо про наймолодших членів нашої великої команди.
Але в нашій компанії є співробітники, які пропрацювали у нас 10 і більше років. Багато з них на власні очі бачили, як «Автомагістраль-Південь» перетворювалася з маленького регіонального підрядника на гіганта і лідера галузі.
В межах нашого нового проєкту «Автомагістраль-Південь» – ТВІЙ ВИБІР НА ВСЕ ЖИТТЯ» ми розповімо історії наших ветеранів. І перша розповідь – про водіїв. Сьогодні їх у нас майже тисяча. Але так було не завжди.
«Величезне скупчення нашої техніки на Н-31, мабуть, видно з космосу»
Роман Бабинін, 45 років
Водій
Стаж роботи у компанії: більше 10 років
“Працюю у компанії з 2010 року. Тоді «Автомагістраль-Південь» була невеликою регіональною фірмою. Я влаштувався водієм і керував МАЗом. Ніхто навіть подумати не міг, що лише за десятиліття ми зробимо такий стрибок угору. У 2013-2014 по всіх дорожниках дуже вдарила криза, але ми сильні і все подолали. З проєктів, де я працював, найбільше запам’ятався ремонт траси М-15 «Одеса-Рені», і, звичайно ж, Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка». Коли я побачив ці масштаби – я був просто в шоці. Щохвилини з об’єкту вивозили повні причепи ґрунтів, кожен – десятки тонн! І все працює, як годинник. Мені здається, таке скупчення техніки було видно навіть з космосу. За роки повністю оновився автопарк компанії. Зараз я керую надсучасним тралом MAN на відновленні траси Н-26 на Луганщині. Сиджу у зручному кріслі, за вікном спека, а в кабіні працює кондиціонер, крутити кермо можна одним пальцем. Техніка надійна – мінімум проблем. Це фактично офісна робота! З жахом згадую про свій перший МАЗ. За десять років змінилися умови праці, звичайно у кращу сторону. Компанія дбає про людей – це дуже важливо! Регулярне і безкоштовне харчування, смачне, не гірше ніж дома. Я впевнений, що у компанії завжди буде робота – головне, щоб у країні була стабільність”.
«Під час будівництва водосховища Дністровської ГАЕС ми вивезли мільйони тонн ґрунту з площі, яка більша за територію Ватикану»
Віталій Бульба, 58 років
Водій
Стаж роботи у компанії: більше 10 років
“Я дорожник понад 16 років, починав працювати в «Автомагістралі- Південь», коли ми були невеличкою компанією. Наш автопарк складався із вантажівок КРАЗ, МАЗ та ASTRA. Техніки було не більше кількох десятків. Згодом почали стрімко розвиватись. Автопарк оновився сучасними «Фордами». Перший проєкт, після якого просто «відпала щелепа» – спорудження верхнього водосховища Дністровської ГАЕС. Це найбільша гідроспоруда в Європі, і будувала її саме наша компанія. Пишаюся, що брав у цьому участь! Під час роботи ми вивезли мільйони тонн ґрунту з площі, яка більша за територію Ватикану – це тисячі самоскидів! Далі я працював на проєктах з ремонту Н-26 на Луганщині, а зараз на одному із найбільших об’єктів компанії – трасі М-04 між Дніпром та Павлоградом. Цей ремонт також просто грандіозний. Сотні одиниць величезної та різноманітної спецтехніки та ще більше людей. Для цієї дороги ми навіть побудували окремий асфальтобетонний завод – як я чув, найбільший в Україні, який у цілодобовому режимі постачає на об’єкт суміші. Чому я стільки років працюю в компанії? Тому що зарплату тут регулярно підвищують – а не як в інших компаніях: прийшов на одну зарплату, і більше тобі ніколи не дадуть. Тому що керівництво ставиться до колективу по-людськи. Тебе поважають. Ти відчуваєш стабільність. Планую працювати в компанії до виходу на пенсію. На роботу до «Автомагістралі-Південь» приходить чимало молодих хлопців – гарні, толкові. Буде не кого залишити нашу справу”.
«Я починав, коли у компанії було лише декілька десятків співробітників»
Вадим Гура, 33 роки
Водій автотранспортних засобів
Стаж роботи у компанії: більше 14 років
“Можна сказати, що я один із найперших працівників компанії, адже коли я влаштувався водієм до «Автомагістралі-Південь», нас усього було до 30 чоловік та не більше 10 одиниць спецтехніки. Ми займались земляними роботами та транспортуванням ґрунтів. Якби я зараз зустрів себе, 19-річного хлопця, та сказав, що ця дорожня компанія стане найбільшою в Україні зі штатом працівників у 5,5 тисяч осіб – не повірив би. Однак ми поступово, але впевнено зростали із року в рік. Чому це відбулось? Моя думка така – з самого початку тут всі думали про результат. Не як вкрасти та розбігтись – а як зробити на совість і отримати нові, ще більші проєкти. А зароблене вкладали у нову техніку. Перший проєкт, від якого мені перехопило подих – будівництво Дністровської ГАЕС, далі були об’їзні дороги Львова та Харкова, траса Київ – Одеса. Спецтехніка теж постійно змінювалась. Спочатку з’явилися новенькі самоскиди FORD, а згодом і надсучасні котки, асфальтоукладальники, перевантажувачі. Не кожна компанія може похвалитись таким поповненням. Особливо це стосується останніх років, адже компанія закуповує в Європі найпередовішу техніку для будь-яких виробничих ланок: від латання ям до автоматичних нівелірів. Непрості роки для нас були у 2014-2015 роках. Але дорожника зламати неможливо. Наразі я трохи змінив специфіку роботи і працюю водієм у керівництва. Впевнений, що пройде час, і ми будемо будувати дороги по всій Європі”.
Разом – до нових перемог!