«Автомагістраль-Південь» робить ставку на молодих фахівців
Минулого року «Автомагістраль-Південь» нарощувала потужності, ремонтувала ключові дороги у дев’яти областях країни, відкрила два заводи та нові напрями діяльності, зокрема, всесезонне утримання доріг. Для того, щоб забезпечити діяльність нових ланок і виробничих ділянок, потрібно було залучити професіоналів і молодих фахівців. Із цим серйозним викликом чудово впорався hr-відділ компанії. На кінець 2018 року штатна кількість працівників «Автомагістраль-Південь» сягнула 2,5 тисяч висококласних спеціалістів.
Де і як наша компанія знаходила нових спеціалістів, як навчали молодих фахівців та чим мотивували – розповіла начальник відділу кадрів Ольга Петровська. У її відділі п’ять працівників.
«Наш hr-відділ насправді невеликий для такої компанії, але ми добре справляємось, бо працюють професіонали. Наша система управління діє чітко і злагоджено, більшість питань вирішуються на місцях. Це економить час та сили», – розповідає Ольга.
Ольга Петровська працює у «Автомагістраль-Південь» шість років. За цей час штат нашої компанії виріс з 300 осіб до 2,5 тисяч.
«2018 року у нас стрімко зростали обсяги виробництва, через що ми відчули суттєву нестачу професіоналів різних рівнів. Бракувало і робітників, і механізаторів, і управлінців середньої ланки. Адже на піку дорожньо-будівельного сезону до роботи стали всі асфальтобетонні заводи із новими включно, йшло активне дорожнє будівництво. Окрім цього, у компанії з’явилась нова високотехнологічна техніка, для управління якою потрібні були кваліфіковані кадри», – пояснює Ольга.
Щоби заповнити вакансії, відділ працював про-активно: шукали професіоналів через сайти пошуку роботи, тісно співпрацювали з обласними центрами зайнятості, які здебільшого допомагали залучати лінійних працівників.
Ключовий акцент зробили на залученні та навчанні молодих спеціалістів, а також на підвищенні кваліфікації робітників. Для цього у дорожньо-будівельних коледжах та університетах, із яким співпрацює компанія, проводили практичні семінари.
«Молодих спеціалістів найчастіше відбирали під час проходження практики. Наймали тих, хто проявив себе найкраще. Ми даємо їм простір для розвитку і підвищення кваліфікації, а самі отримуємо унікальних для кадрового ринку України спеціалістів», – каже Ольга Петровська.
Вирішенню кадрового завдання багато в чому сприяв позитивний імідж компанії «Автомагістраль-Південь» на ринку роботодавців, зазначає Ольга Петровська.
«Люди самостійно нас знаходять, телефонують, цікавляться вакансіями, надсилають свої резюме у резерв», – розповідає Ольга. Багато хто дізнавався про наші пропозиції на сайті компанії у розділі «Кар’єра».
Аби найняти фахівців, компанія врахувала побажання кожного.
«Ми пропонуємо комфортні умови праці, різноманітні пакети допомоги та програми лояльності, страхування, а головне – високу і конкурентну оплату праці. Це стимулює наших працівників не тільки залишатися працювати у «Автомагістраль-Південь», а й запрошувати на роботу своїх друзів та родичів», – говорить Ольга Петровська.
Стрімкий розвиток компанії позначається і на кар’єрному зростанні працівників. Приміром, у нас кожен лінійний працівник із бажанням працювати за невеликий проміжок часу може стати прорабом, керівником відповідального напрямку. І так формується команда, якою ми справді пишаємося.