«Автомагістраль-Південь» оновлює парк дорожньої техніки, який дозволить будувати автобани європейського рівня!
Нещодавно ми придбали перевантажувач VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2 Offset та асфальтоукладач VÖGELE SUPER 2100-3. Із 17 серпня нове обладнання працює «в тандемі» на будівництві дороги першої категорії Н-31 «Дніпро–Царичанка–Кобеляки–Решетилівка». Перші кілометри шару асфальтобетонного покриття, зроблені новою технікою, вже з’явились на ділянці 12 км – 14 км. Наразі наша компанія влаштовує на цій ділянці нижній шар крупнозернистого асфальтобетону.
Відзначимо, що одночасне використання перевантажувача та асфальтоукладача дає гарні результати. Перевантажувач забезпечує безперервність укладання асфальтобетону. Завдяки цьому ми уникаємо зупинок, пов’язаних із перевантаженням асфальтобетонної суміші з самоскида у бункер асфальтоукладача. При застосуванні безперервного процесу не виникає зайвих поперечних стиків на покритті.
Про придбаний перевантажувач ми писали раніше. Зараз хотіли би більше розповісти про новий асфальтоукладач VÖGELE SUPER 2100-3 із виглажуючою плитою.
Цей сучасний асфальтоукладач дозволяє влаштовувати дорожнє покриття одразу на всю ширину до 13 м без поздовжнього технологічного стику. Тобто, дорога першої категорії може бути побудована без стиків, розривів та швів. Така технологія збільшує термін експлуатації автошляху. Зокрема, забезпечує однаковий поперечний похил по всій ширині покриття та кращу рівність дорожнього полотна. Різниця помітна «неозброєним оком»! Також на покритті, влаштованому новим асфальтоукладачем, не спостерігається ні температурної, ані фракційної сегрегації.
VÖGELE SUPER 2100-3 здатен укладати до 1100 т суміші за годину. Товщина шару асфальтобетону може досягати 40 см. Він обладнаний потужним, але економічним дизельним двигуном з системою, яка знижує рівень шуму. Відстань між перевантажувачем та асфальтоукладачем регулюється автоматикою, яка орієнтується на дані лазерних датчиків.
Нагадаємо, що з 1 вересня в Україні починають діяти зміни до Державних будівельних норм (ДБН), згідно з якими при укладанні асфальтобетонних сумішей при будівництві автомобільних доріг І категорії обов’язково застосовувати перевантажувач. Проте на будівництві траси Н-31 ми почали використання сучасного перевантажувача VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2 Offset іще до початку дії нових ДБН. Робота перевантажувача в парі з сучасним асфальтоукладачем дозволить досягнути нових висот якості у будівництві доріг.