Новини

Трубопровід в одному місці перетинає Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.
Для скиду шахтних вод весною цього року була влаштована тимчасова переправа. Тепер маємо час для зведення конструкції для довготривалої експлуатації.
Конструкція мосту металева, прогонова будова спирається на чотири опори – по дві з кожного берегу. На прогоні змонтуємо 90-метрову металеву трубу діаметром 1400 мм.
На берегах Інгульця споруджуємо камери із запірною арматурою, в яких металева труба стикується з поліетиленовою трубою діаметром 1000 мм.


Шахтні води є наслідком роботи гірничорудних підприємств Кривбасу та містять високі концентрації забруднюючих речовин. Точка скиду знаходилась вище водозабору нового магістрального водогону. «Автомагістраль-Південь» вирішила проблему.
До кінця року «Автомагістраль-Південь» побудує та капітально відремонтує понад 100 будинків у майже повністю знищеному селі Посад-Покровське на Херсонщині!
Мешканці села зимуватимуть у власних оселях!
Посад-Покровське розташоване за 35 кілометрів від Херсона, майже на межі з Миколаївською областю. У перші дні російського вторгнення село було окуповане.
17 березня 2022 року населений пункт був звільнений героїчною 28-мою ОМБР імені лицарів Зимового походу.


Російська армія перетворила Посад-Покровське в руїну.
Навесні 2023 року була презентована програма відновлення села. Шведська служба цивільного захисту надала модульні будинки. Планувалось відновити електропостачання та водопостачання, капітально відремонтувати дороги.
Але, врешті-решт, договір з підрядниками розірвали.
Цього року концепцію проєкту переглянули. Запрошені потужні та надійні підрядники.

Проєкт складається з трьох частин.
1. Капітальний ремонт 22 будинків – покрівля, фасади, утеплення та фарбування зовнішніх стін, заміна вікон, облаштування паркану і благоустрій, розведення комунікацій, внутрішні роботи.
2. Будівництво 79 нових будинків площею від 50 до 120 м2. (в залежності від площі зруйнованого житла). Будинки «під ключ», окрім меблів.
3. Відновлення дорожньої мережі – влаштування нового асфальтобетонного покриття, тротуарів, освітлення, тощо.


Посад-Покровське вчора відвідав перший заступник голови Державного агентства відновлення Микола Бойко. Домовились, що зимувати мешканці Посад-Покровського будуть вже у власних нових, або капітально відремонтованих оселях.







ґрунту з тунелю.
Відкрити для руху правого проїзду Одеської траси та тунелю плануємо вже на початку липня!
За той проміжок часу, який іноземний підрядник витратив на влаштування паль, українська компанія встигла побудувати всю розв’язку!!!

Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.

Окупація міста Тростянець на Сумщині тривала лише місяць, але і три роки потому місто оговтується від страшних подій лютого-березня 2022 року.


Ділянка ремонту складає приблизно 2 км.




Завершити роботи плануємо до 30 червня.






Це основний маршрут з Києва на Варшаву, який є частиною Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Довжина нашої ділянки ремонту (від с. Воля-Висоцька до ПП) – 33,4 км.
Ще до війни ЄБРР провів аудит безпеки дорожнього руху, аналіз економічної доцільності, екологічну та соціальну оцінку. У 2020 році між Україною та банком була підписана угода про фінансування низки проєктів, серед яких і капремонт М-09.
Під час війни проєкт став ще більш актуальним – навантаження на автодорогу збільшилось, стан покриття погіршився.
Проєкт передбачає:






Термін реалізації проєкту – два роки.


Точаться безперервні повітряні бої. Дрони атакують дрони.

Передали підрозділу партію «Мавіків» для роботи як вдень, так і вночі, а також пікап та мікроавтобус.
Потреба у автомобілях на фронті наразі не менш гостра ніж у дронах.
ДОВІДКОВО:
З початку війни «Автомагістраль-Південь» надало ЗСУ допомогу на понад 600 млн грн. Адресно підтримуємо наших мобілізованих співробітників. Взяли шефство над низкою підрозділів, зокрема, розвідниками 28-ої ОМБр ім. Лицарів Зимового Походу.


Роботи виконуються у колаборації з румунським підрядником. Минулого року ми влаштували нову дорожню основу з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Укладання верхнього шару покриття перенесли на весну, адже зима у гірській Трансільванії починається рано.



Роботи триватимуть до початку літа.





Перехід на нову більш екологічну техніку потребує величезних інвестицій. Але її наявність у підрядника надає додаткові бали на європейських тендерах. Тож «Автомагістраль-Південь» уважно вивчає пропозиції, консультується, проводить перемовини з постачальниками.


На обході міста Вулканешти у Молдові настала черга фінішного шару асфальтобетону: минулого тижня виконане тестове влаштування верхнього шару ЩМА.
На 6,8 км обходу (загальна довжина 8,5 км) вже влаштовані нижній і середній шари асфальтобетону. Готуємось до влаштування верхнього шару (ЩМА).

На підставі результатів лабораторних випробувань буде наданий дозвіл на виконання робіт.

На ділянці довжиною 500 метрів, там де нова автодорога проходить через балку, споруджуємо насип висотою до 12 метрів.





Об’єкт поділяється на дві частини:



На об’єкті працює понад 120 співробітників та 50 одиниць спеціалізованої будівельної техніки.
Як правило, раз на рік в Кривому Розі приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова (гідротехнічна споруда неподалік міста) у річку Інгулець.
Цього року скид стартував на початку квітня.


Замість старої бетонної труби влаштований новий трубопровід з поліпропіленових труб діаметром 1 м, із скидом води нижче водозабору.


Сучасна автоматика регулює обсяг подачі води, синхронізує та контролює роботу 12 потужних насосів, запірної арматури та іншого обладнання.
Автоматика мінімізує ризик виникнення позаштатних ситуацій та збільшує термін експлуатації обладнання (звісно, якщо сучасною та дороговартісною системою керує якісно підготовлений та мотивований персонал).
На даний час водогін працює на повну потужність 400 тис.м3 на добу.
«Це надсучасний об’єкт, якому не має аналогів в Україні. За рівнем проєктування, технологічності, масштабам, термінам реалізації, водогін складно порівняти з тим, що будувалось раніше», – зазначив генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.


Кривий Ріг залишився без води у червні 2023 року. Після підриву Каховської ГЕС вода з Дніпра припинила надходити у Південне водосховище, з якого місто забезпечувалось водою.
Найближча до міста вода була у річці Інгулець, але це декілька десятків кілометрів!
«Автомагістраль-Південь» знадобилося лише декілька місяців, щоб у тестовому режимі запустити першу частину водогону, перекинувши води Інгульця до каналу, який наповнює Південне водосховище. На повну потужність водогін запрацював у травні 2024 року.
Водогін у цифрах:











Загалом маскуванню об’єкту надається дуже велике значення.


На наступному етапі почнеться монтаж металевих конструкцій.
Полковник ЗСУ Володимир Шаргу:
««Автомагістраль-Південь» чи не єдина велика будівельна компанія, яка допомагає військовим і займається масштабним будівництвом ліній оборони. Ця допомога є дуже важливою, адже у «Автомагістраль-Південь» є необхідна техніка, є інженери, є досвідчені працівники, які можуть забезпечити об’єми, якість, дотримання технологій, терміни виконання робіт. Завдяки перегляду старих методик та напрацюванню нових інженерних рішень, компанія сьогодні будує фортифікації, які дійсно відповідають вимогам сучасної війни. Будівельники працюють в умовах наближених до бойових. Часто під обстрілами. Переконаний, що сотні автомагістралівців, які перебувають у лавах ЗСУ, пишаються за свою компанію. Пишаються своїми колегами, друзями, які пліч-о-пліч з військовими роблять дуже важливу для країни справу. І, відповідно, з нерозумінням і занепокоєнням дізнаються новини про переслідування компанії, спроби рейдерства, тощо. Тим, хто перешкоджає роботі підприємства, раджу хоч раз в житті приїхати на нуль, подивитись в очі військовим та пояснити, навіщо вони завдають удару їм в спину».






«Компанія працює максимально прозоро. У нас високі зарплати, значно вище ніж в середньому у галузі. Процеси управління, обліку цифровізовані. Закупівля матеріалів та обладнання – через відкритий тендерний майданчик. Ми повністю відкриті. Чесно заробляємо – чесно сплачуємо всі податки. Зростання податкової бази і відповідно сплачених податків більше ніж у два рази зайве тому свідчення», – зазначив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.
Прикордонні райони Сумщини – один з найгарячіших напрямів. Там концентруються сили оборони, постійно рухається військова
великогабаритна техніка, вага якої перевищує 90 т., відбувається евакуація місцевого населення та поранених.


Наразі експлуатаційна служба «Автомагістраль-Південь» відновлює безпечний проїзд по дорогах. Виконуються аварійні ямкові ремонти та ремонти картами.

Асфальтобетон доставляється з власного заводу компанії у селищі Степанівка.






Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР).
Підрядником обрали компанію з Азербайджану. Після початку вторгнення підрядник покинув об’єкт. Але донорське фінансування не припинялось. Потреба у розв’язці також актуальна, на перехресті постійно виникають ДТП.





Фінансування проєкту складає €400 млн з реалізацією протягом 4 років.

Аеропорт Алексені побудований в 1954 році на площі 197,8 га для авіабази для захисту повітряного простору в районі Бухареста і його околиць. Він має найширшу бетонну злітно-посадкову смугу в країні – 80 м. Військова авіабаза була покинута в 2001 році. Консорціум, що включає румунську Avant Airports, як розробника та «Автомагістраль-Південь», як підрядника будівицтва, у березні 2024 року уклав концесійний договір із місцевою владою на будівництво нового аеропорту.