Новини
Наразі завершено виконання дорожньої основи на всій ділянці в 21 км, та влаштовано 12 км нижнього шару асфальтобетонну.
Нагадаємо цієї осені «Автомагістраль-Південь» розпочала новий великий Румунії – ремонт 21 км автомобільної дороги у самому серці Трансільванії. Автотраси з’єднує міста Одоргею-Секуеск та Кристуру-Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з місцевим румунським підрядником.
В цьому році передбачено влаштування основи з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Навесні наступного року – укладання верхнього шару покриття.
Працюють дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки. Залучено 20 працівників. Всі з України.
Поки що у компанії не має власної виробничої бази у Румунії, але вона обовʼязково зʼявиться, і ми продемонструємо наші таланти не лише у влаштуванні асфальтобетону, але й у виробництві матеріалів.
«Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
Єдина українська будівельна компанія, яка працює на ринку ЄС!
Наша компанія «Автомагістраль-Південь» в Румунії приймає участь у тендерах на загальну суму понад 3,2 млрд євро!
В процесі подачі пропозицій ще на таку ж суму.
Румунія сьогодні напевно найбільш цікавий ринок східної Європи з точки зору інвестицій у транспортну інфраструктуру.
За задумом Євросоюзу, через країну мають пройти швидкісні транс’європейські маршрути (TEN-T), які з’єднають порти Польщі та країни Балтії з портами Греції та країн Причорномор’я.
У Румунії наразі лише тисяча кілометрів швидкісних магістралей. Більшість транспортних артерій це старі дороги, які проходять через міста, що дуже ускладнює рух.
В планах ЄС принаймні втричі збільшити протяжність швидкісних автошляхів у країні.
Євросоюз інвестує у розвиток румунської інфраструктури десятки мільярдів євро. Розігруються лоти на 600-800 млн євро. Суми величезні. Як правило, це нове будівництво з тунелями в горах та іншими штучними спорудами.
Є дуже цікаві гідротехнічні проєкти, зокрема, модернізація відомого каналу між Дунаєм і Чорним морем.
Румунські проекти мають велике значення і для України. Один з нових маршрутів прямує через Кишинів до Одеси. Це буде найкоротший шлях з українського Півдня до країн ЄС.
На румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але ми впевнені у власних силах.
Наші переваги:
– В «Автомагістраль-Південь» є досвід реалізації таких мега-проєктів як будівництво швидкісної автотраси Н-31 між Києвом та Дніпром, ділянок траси М-05 Київ-Одеса та сотень кілометрів М-30 Стрий – Ізварине, яка перетинає майже всю Україну, багатьох інших об’єктів. Що підтверджує нашу спроможність виконувати масштабні проєкти.
– З 2019 року компанія працює у сусідній Молдові. Реалізований та зданий в експлуатацію перший великий проєкт за кошти ЄБРР, в реалізації другий. Відгуки позитивні, найкращі рекомендації.
– В самій Румунії компанія успішно завершила реконструкцію 2,5 кілометрового аеродромного комплексу аеропорту Сату-Маре. Виконує ремонт дороги у самому серці Трансільванії, яка з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом. Загалом в Румунії у нас або реалізовано, або в стадії реалізації чи проєктування шість об’єктів. Зокрема, компанія є одним з концесіонерів будівництва аеропорту Алексені поруч із Бухарестом. Орієнтовна вартість проєкту 500 млн євро.
– В Румунії створений офіс «Автомагістраль-Південь», передислокована техніка, команда фахівців.
Тож ми налаштовані на успіх. Боремось і обов’язково переможемо!
Серед гостей «Автомагістраль-Південь»!
Захід зібрав чимало учасників ринку інфраструктурного будівництва з країн ЄС. Європейські колеги жваво обговорюють можливість завершення війни вже наступного року. Це посилює оптимізм бізнесу та спонукає пропонувати Україні ідеї та проєктні рішення, нову техніку та технології для повоєнної відбудови.
В рамках конференції наша делегація провела низку зустрічей з європейськими підрядниками, проєктантами, консультантами, виробниками техніки та обладнання, постачальниками матеріалів. У фокусі уваги не лише українські проєкти, але й співпраця на ринку ЄС.
З найбільш важливого в розрізі діяльності нашої компанії:
Внаслідок бойових дій та обстрілів в Україні зруйновано та пошкоджено тисячі будинків, споруд, інфраструктурних об’єктів. Замість значних витрат на вивіз будівельного сміття на смітники, матеріал можна переробляти, повторно використовуючи для інфраструктурного будівництва у якості дорожньої основи, тощо. Є відповідні технології та обладнання, яке партнери готові запропонувати українським компаніям, залученим у проєкти відновлення. Економія подвійна – на утилізації та закупівлі нових матеріалів.
Обговорили з компаніями Junttan, Liebherr, Hydrema, Lissmac, Rockster, Mostarna, можливості застосування техніки з гібридними, або повністю електричними силовими установками. «Автомагістраль-Південь» націлена на контракти у країнах ЄС, де надають увагу фактору викидів у атмосфери в процесі реалізації будівництва. Не виключено, що на проєктах відбудови, на кошти світових донорів, екологічний аспект також буде грати не останню роль.
Зустрілись з проєктувальниками, які мають необхідну експертизу та готові спільно приймати участь у гідротехнічних проєктах в Румунії. Це дуже перспективний напрям, на якому наразі концентруємо зусилля.
Отримали пропозиції щодо поставки обладнання для виготовлення залізобетонних конструкцій, потрібних для одного з наших європейських проєктів. Обговорили умови співпраці щодо релокації деяких наших виробництв в ЄС. Щоб конкурувати на новому ринку, потрібен повноцінний технологічний цикл, який включає і виробництво основних видів матеріалів.
У Харківській області вперше в цьому сезоні вийшла на дороги снігоприбиральна техніка «Автомагістраль-Південь».
В тому числі була задіяні нові комбіновані дорожні автомобілі (КДМ) з дорожньо-ремонтного пункту (ДРП) у Новій Водолазі неподалік Харкова.
КДМ це самоскид, на який спереду монтується відвал, а у кузов встановлюється обладнання для розподілення солі, або піщано-сольової суміші, а також ємності до ропи (соляного розчину).
Цього року до 9648 км зросла дорожня мережа, яку експлуатує компанія. До Дніпропетровської, Чернігівської, Сумської, Харківської, Київської, Львівської, Одеської областей додались 900 км на Волині. Як відповідальний підрядник для виконання робіт, «Автомагістраль-Південь» закупила нових 50 КДМ, інвестувавши майже 70 млн грн.
Загальна кількість КДМ наразі становить 338 машин. Окрім комбінованих до роботи у зимовий період, готові десятки одиниць іншої техніки – навантажувачі, грейдери, шнеко-роторні автомобілі, трактори з відвалами.
На ДРП, які використовує компанія, накопичено:
30 тис. т. солі
103 тис т. фрикційних матеріалів
57 тис. т піщано-сольової суміші.
Минулого тижня час обшуків на наших експлуатаційних базах співробітники Головного слідчого управління вилучили комп’ютерну техніку та засоби комунікації. Але, навіть в умовах безпрецедентного тиску, компанія робить все можливе, щоб гарантувати безпеку на дорозі.
Всі чотири нитки водопроводів працюють на повну потужність. Жодних питань до обладнання не має. Вода цілодобово подається з річки Інгулець у Південне водосховище.
Без цієї води сьогодні просто неможливо уявити життя Кривого Рогу.
Найважливіше!
Компанія стала одним з переможців тендеру на капітальний ремонт дороги М-09 “Львів-Рава-Руська”. Ділянка довжиною 34,5 км, сума майже 50 млн євро. М-09 дуже важлива транспортна артерія, на який тримається автосполучення з країнами ЄС.
Загальна заборгованість за проєктами з держфінансуванням перед «Автомагістраль-Південь» становить понад 8 млрд грн. Ми з розумінням ставилися до того, що держава об’єктивно не має фінансових ресурсів, аби одразу з нами розраховуватись.
Магістральний водогін Кривого Рогу ще влітку переданий на баланс місцевому комунальному підприємству. Єдине, що залишилася, це налаштування автоматичного управління. Восени нарешті з’явилася можливість відключати по черзі нитки трубопроводів для такого налаштування. Влітку місту потрібно було подавати воду й такої можливості не було.
Лінії оброни часто потрібні “на вчора”. Щоб не чекати завершення бюрократичних процедур з боку замовника, цього літа ми вклали власні 200 млн грн у виробництво бетонних конструкцій для ВОПів. Адже їх неможливо виготовити й встановити за тиждень. З точки зору бізнесу це ризик, але ми йдемо на це, бо розуміємо, що втрачений час – то втрачені життя воїнів, втрачені території.
Хто може бути зацікавлений у зупинці роботи компанії ? Не хочу робити припущень. Скажу лише, що замовники цієї історії прорахувалися, сподіваючись, що ми мовчатимемо або станемо домовлятися. Цього не буде.
З початку війни компанія виконала десятки ремонтів на евакуаційних, госпітальних та військових маршрутах. Ми відновили абсолютно розбиті, майже непроїзні дороги, якими доводиться вивозити поранених та доставляти все необхідне для забезпечення військ.
Останній наш проект – ремонт регіональної дороги на Херсонщині, яка прямує до українських позицій на правому березі Дніпра.
Відновлюємо ділянки, стан яких того дійсно потребував.
На ділянці довжиною 15,5 км була проведена регенерація старого покриття з додаванням цементу – створений потужний шар нової дорожньої основи завтовшки 18 см. Влаштовується вирівнюючий шар асфальтобетону товщиною 4 см.
На ділянці довжиною 5,6 км, на якій не було асфальтобетонного покриття, відсипаємо та ущільнюємо шлак.
Ще на 5 км автотраси виконуємо ямковий ремонт.
Минулого місяці під час виконання робіт на цьому об’єкті на міні підірвався каток. Оператор вижив, але отримав важкі поранення. Довелось проводити додаткові роботи з розмінування.
Незважаючи на всі ризики продовжуємо працювати в умовах наближених до фронтових.
Від Львова до Маріуполя, від Києва до Одеси.
І кожен кілометр автошляху, кожен міст, кожна розв’язка побудовані на совість.
Якісно, професійно, надійно.
Ми пишаємось результатами нашої роботи та відповідаємо за кожну витрачену бюджетну гривню.І нікому ніколи не дозволимо поставити під сумнів чесне ім’я компанії.
Поздоровляємо всіх з Днем автомобіліста і дорожника!
Вітаємо воїнів – дорожників!
Сотні автомагістралівців сьогодні б’ються з ворогам. Не припиняємо їх підтримувати та чекаємо на повернення.
Автодорога пролягає в самому серці Трансільванії, з’єднує міста Одоргею, Секуеск та Кристуру Секуеск і є важливим туристичним маршрутом.
Роботи виконуються у колаборації з сильним румунським підрядником.
В цьому році передбачено влаштування основи з щебеню та нижнього шару асфальтобетону. Навесні наступного року – укладання верхнього шару покриття.
Працюють дві асфальтоукладальні ланки – 14 одиниць техніки.
На відміну від України, контролюючим органам в Євросоюзі, навіть в голову не прийде перевіряти, скільки ми сплачуємо за матеріали.
Підрядник зобов’язаний лише дотримуватись стандартів, забезпечити визначену умовами якість та вкластись у ціну контракту!
На цьому крапка!
Замовник і контролюючі органи не втручаються у наші бізнес-процеси.
Так працює увесь європейський ринок!
На міжнародну методику ціноутворення два роки тому перейшла і Україна, щоб раз і назавжди припинити тиск на бізнес з боку силовиків. Але, як бачимо, вакханалія продовжується!
Ми вже розповідали, що в рамках проєкту USAID «Економічна підтримка України» наша компанія виконує роботи з модернізації автомобільного пункту пропуску «Чоп-Захонь».
Окрім цього нещодавно ми розпочали модернізацію ще одного пункту пропуску вже на кордоні з Польщею.
Основна мета модернізації – збільшити пропускну здатність, покращити рівень комфорту для подорожуючих.
Основні роботи, які виконуються нашою компанією, включають заміну дорожнього покриття, ремонт металоконструкцій, заміну шлагбаумів, нанесення розмітки.
На ділянках, де зруйноване дорожня основа, проводимо її перевлаштування за допомогою технології холодного ресайклінгу.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Краковець-Корчова». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Вчора на Херсонщині під час виконання робіт на автошляху, який використовується військовими, на протитанковій міні підірвався каток.
Наш працівник отримав важкі травми, але, на щастя, залишився живим.
Це не перший такий випадок. За час війни компанія відновила десятки кілометрів “військових автошляхів” на Харківщині, Донеччині, Дніпропетровщині, Херсонщині, якими відбувається забезпечення фронту. На мінах втратили не одну одинцю техніки. Є загиблі працівники.
Наша компанія не отримує компенсації ані за знищену під час виконання робіт техніку, ані за зруйновані обстрілами заводи. Ми самі опікуємось родинами загиблих. Працюємо, тому що це потрібно нашим воїнам, нашій країні, всім нам.
Одиниці підрядників погодяться ризикувати технікою, не так багато будівельників зголосяться працювати на замінованих територіях, під ударами російських дронів та ракет будувати злітно-посадкові смуги, об’єкти захисту, утримувати в проїзному стані прифронтові дороги.
Тому особливо боляче, коли тобі завдає удару не ворог, а свої ж тилові щури, яким байдуже на інтереси країни, треба лише виконати замовлення…
Роботи виконуються «Автомагістраль-Південь» за договором з Проєктом USAID «Економічна підтримка України».
В межах Проєкту USAID на чотирьох пунктах пропуску на західному кордоні вже завершено швидку модернізацію приміщень та встановлення необхідного обладнання.
В «Чоп-Захонь» має відбутись заміна дорожнього покриття, влаштування нового асфальтобетонного покриття, очищення зливової каналізації, встановлення засобів примусової зупинки.
Наразі на об’єкті виконується регенерація з додаванням нового матеріалу, фрезерування, влаштування нижнього шару асфальтобетону.
Демонтується старий ваговий комплекс, виконуються бетонні роботи. Зокрема, влаштовуються фундаменти для встановлення блокаторів.
«Автомагістраль-Південь» вже має досвід комплексної реконструкції на західному кордоні.
Зокрема, у 2022 році в рамках проєкту «Відкритий кордон» компанія модернізувала пункт пропуску «Корчова-Краківець». Були оновлені смуги руху для легковиків та вантажівок, модернізувані павільйони для митного та паспортного контролю, розширена під’їзна автодорога, побудований новий автобусний термінал, влаштовані тротуари з бруківки. Поруч побудували майданчик площею 1,7 га для відстою великогабаритного транспорту.
У Чернівецькій області протягом 2022-2023 років «Автомагістраль-Південь» провела реконструкцію 7-кілометрової ділянки дороги Т-26-08 до пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус». Дорогу поширили, влаштувавши нову основу та цементобетонне покриття.
Серед найважливіших тем заходу – застосування будівельної техніки з нульовими викидами (Net-Zero) відповідно до зеленого курсу (Green Deal); діджиталізация та штучний інтелект; інновації у сфері інфраструктурного будівництва.
Європейська інфраструктура з кожним роком стає більш “розумнішою”: навчається збирати та аналізувати дані, управляти транспортними потоками, обмінюватись інформацією з учасниками дорожнього руху.
Штучний інтелект має значний вплив на рівень безпеки та ефективність використання інфраструктури. Тож ще на стадії проєктування будівельним компаніям доводиться передбачати можливості для застосування дуже широкого кола інформаційних систем.
В рамках конгресу відбулась низка зустрічей керівництва «Автомагістраль-Південь» з представниками провідних компанії Болгарії, Румунії, Австрії та інших європейських країн. Обговорювались перспективи співпраці на ринку ЄС і можливості спільної реалізації проєктів в Україні.
Порівняно із сусідньою Румунією болгарський ринок сьогодні не є надто активним. Проте сьогодні ми використовуємо будь-яку можливість для виходу на нові європейські ринки.
Міст у Сокалі унікальний об’єкт, де старий та новий мостові переходи стоять пліч-о-пліч. Можна наочно порівняти які змінились концепція інфраструктурних об’єктів за останні 70 років.
Наразі на будівництво черговий етап – бетонування тротуарів. Вони ширше ніж зазвичай, адже по проекту за перильним огородженням ще відведене місце для розміщення водопроводу та газопроводу. Одночасно продовжуються роботи на підходах до мосту, адже об’єкт треба з’єднати з існуючою автомобільною дорогою.
Нагадаємо, міст у Сокалі (дорога “Сокаль – Стоянів”) був побудований у 1951 році. Чотири року тому його визнали аварійним.
Два роки тому було зафіксовано просідання однієї з опор, встановлено вагове обмеження у 7 тонн для руху вантажного транспорту.
Ремонтувати міст немає сенсу. Він розвалюється на очах, що дуже добре видно на фото. Відтермінувати проєкт на «після війни» неможливо – місцева громада залишиться без автомобільного сполучення.
Тому поруч наша компанія будує новий міст. За сучасними стандартами та технологіями.
Довжина нового мостового переходу 130 м. З урахуванням нових під’їздів – 414 м.
Цього тижня будівництво об’їзної дороги міста Вулканешти відвідали учасники семінару, який проводився представникам Світового банку.
На прикладі нашого об’єкту місцевим фахівцям продемонстрували практичний досвід дотримання екологічних та соціальних вимог у міжнародних контрактах на будівництво інфраструктурних об’єктів.
В процесі реалізації проєкту нашій компанії доводиться вирішувати чимало задач, пов’язаних із мінімізацією впливу на екосистему. Зокрема, будівництво передбачає величезний обсяг земляних робіт, зведення мосту, інших штучних споруд.
Всі задачі вирішуються у відповідності до міжнародних практик та визначених контрактом нормативних документів.
Щомісячно компанія звітує перед Адміністрацією доріг Молдови. У фокусі уваги не лише охорона навколишнього середовища, але й безпека праці, взаємодія з місцевим населенням, інші аспекти.
Нам дуже приємно, що Світовий банк у якості майданчику для навчання обрав саме наш об’єкт.
Працюючи з 2019 року з контрактами, які фінансуються міжнародними фінансовим організаціями, «Автомагістраль-Південь» здобула репутацію надійного партнера, якому можна довіряти.