News

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

«Керую наймасштабнішим проєктом будівництва автошляху в Україні із застосуванням найсучаснішої техніки»
👷‍♂️Наш корпоративний конкурс «Є рекорд!» триває. Cьогодні представляємо вам чергового рекордсмена «Автомагістралі-Південь» –
👇👇👇
Олександра Кришу, технічного керівника проєкту будівництва траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка».
ℹКар’єру в компанії Олександр Криша почав майже 10 років тому. До цього випускник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури тривалий час працював у дорожній сфері, пройшовши шлях від майстра до начальника будівельної дільниці. В «Автомагістраль-Південь» Олександр одразу прийшов на посаду начальника будівельної дільниці. За час роботи в компанії Олександр вже об’їздив майже всю Україну, особисто брав участь у реалізації наших найбільших проєктів, а також у вирішенні кадрових питань компанії. Лише протягом останніх трьох років за участю Олександра було відібрано та підготовлено до роботи декілька десятків майстрів, деякі з яких уже працюють на посадах виконробів та начальників дільниць.
📣«Керував будівництвом транспортних розв’язок на трасі М-05 «Київ – Одеса» в Одеській області, також довелось працювати і на об’єктах у Харківській, Львівській, Івано-Франківській та Волинській областях. Зокрема, у Західній Україні це були масштабні проєкти ремонту доріг: автотраси Н-09 «Львів-Івано-Франківськ», Н-02 «Львів-Тернопіль», Н-22 «Устилуг-Луцьк-Рівне» та інші» – розповідає Олександр.
Рекорд!
🚩🚩🚩
Але найбільшим досягненням Олександр Криша вважає цьогорічний результат будівництва автошляху Н-31 на Дніпропетровщині, темпи якого досягли рекордних показників завдяки злагодженій роботі та використанню найсучасніших технологій та техніки.
📣«Це найбільш масштабне будівництво автошляху не тільки в рамках Дніпропетровської області, але й України. На об’єкті зосереджено понад 600 фахівців і близько 300 одиниць спецтехніки. Мій досвід дозволив максимально ефективно налагодити та організувати всі ланки будівництва, якісно сформувати колектив, що в комплексі дає нам можливість працювати як швейцарський годинник у цілодобовому режимі. Наш план робіт розписаний похвилинно до кінця будівельного сезону. У своїй роботі ми використовуємо передове обладнанням та найсучаснішу спецтехніку. Зокрема, варто відзначити систему автоматичного управління технікою TOPCON 3D-MC2, яка встановлена на бульдозерах та працює на основі супутникової системи навігації. Техніка з цією технологією виконує завдання більш точно і рівно, а що найважливіше – у рази швидше.
Крім того, «Автомагістраль-Південь» – перша компанія в Україні, яка почала масово використовувати інноваційну систему Trimble 3D нівелювання для автогрейдерів на основі роботизованих тахеометрів, що дозволяє з найвищою точністю виконувати планувальні роботи у відповідності до проектних відміток. Вперше цю систему наша компанія застосувала під час будівництва злітно-посадкової смуги в одеському аеропорту. Тепер цю технологію ми постійно використовуємо на будівництві автошляху Н-31. Перелік дорожньо-будівельної техніки, яка працює на об’єкті, дуже різноманітний, зокрема: асфальтоукладальники, катки, бульдозери, навантажувачі, автогрейдери, екскаватори, автосамоскиди та інші. Окремо варто відзначити успішну роботу найсучасніших перевантажувачів асфальтобетонних сумішей VÖGELE PowerFeeder MT 3000, завдяки яким на дорожньому покритті відсутні поперечні стики, а сама дорога виходить більш рівна та якісніша. Проєкт Н-31 за своїми масштабами вражає. Я впевнений, що наші спеціалісти, які працюють та отримують досвід на даному проекті в подальшому зможуть впевнено та з легкістю виконувати роботи на будь-яких інших об‘єктах дорожнього будівництва», – розповів Олександр.
☝️За словами Олександра Криші, цьогорічні обсяги виконаних робіт на автошляху Н-31 порівняно з минулим роком збільшились у півтора рази. Лише обсяг земляних робіт склав понад мільйон кубометрів з щоденною відсипкою по 25 тисяч тонн ґрунту.
📣«Наші бригади працюють на десяти ділянках загальною протяжністю понад 28 кілометрів: 19 кілометрів готуються до вводу в експлуатацію, а на решті вже розпочато роботи з влаштування верхнього шару покриття та комплекс робіт з облаштування дороги. Будівництво нової дороги вже дійшло до каналу «Дніпро-Донбас», де почали будувати міст. Також нещодавно завершено будівництво монолітного залізобетонного шляхопроводу для проїзду сільськогосподарської техніки та триває спорудження двох транспортних розв’язок. Плани на наступний рік ще більш грандіозні: збільшити кількість працівників і техніки для продовження нарощення темпів виконання робіт та забезпечити будівництво нової траси до межі з Полтавською областю в найкоротші терміни», – наголосив Олександр Криша.
☝️☝️☝️Колеги, якщо ви підтримуєте Олександра Кришу для виходу у фіналу конкурсу, ставте ваші «лайки» під публікацією.
Крім того, ми чекаємо на ваші повідомлення-заявки на участь у конкурсі рекордсменів! Розкажіть, яких досягнень цього року досягнули ви особисто, ваш підрозділ, бригада, трудовий колектив.
Перед Новим роком журі конкурсу з керівників компанії визначить найкращих. Рекордсмени-переможці та призери конкурсу отримають цінні подарунки!🎁
А можливо – і кар’єрне підвищення!
Надсилайте ваші повідомлення на електрону адресу конкурсу
👇👇👇
record@automagistral.com.ua, або пишіть на нашій сторінці у Фейсбук.
Обов’язково залишайте ваші контакти для того, щоб з вами могли зв’язатись журналісти прес-служби та з’ясувати деталі

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.