Найдовший міст через Десну зможе витримувати значно більші навантаження!
⚠️На початку квітня наша компанія відновила пряме сполучення між Києвом та Черніговом. Найбільший міст через Десну знову відкрився для проїзду автотранспорту.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=596026135902074&id=100064840772534
Але окрім відбудови зруйнованої частини мосту довжиною 230 метрів наші мостобудівельники мають виконати реконструкцію двох інших частин споруди. Ці частини вцілили, але є частково пошкодженими та не відповідають сучасним будівельним нормам.
Наразі в роботі правий проїзд, лівий відкритий для руху транспорту.
✅Основні роботи по русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів вже завершені – замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу. Лишається реконструкція несучих металевих конструкцій та залізобетонних опор.
✅На береговій частині довжиною 160 метрів основні роботи ще попереду. Наразі тут відбувається демонтаж монолітної плити, залізобетонних балок, ригелів. Плануємо замінювати все крім опор мосту. Опори будемо посилювати – нарощувати діаметр. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення – єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість будівництва.
☝️В планах до кінця року завершити основні роботи на правому проїзді, відкрити його для руху транспорту та почати реконструкцію двох старих частин лівого проїзду.
Результатом проєкту стане не просто відбудова стратегічно важливого мосту, що з’єднує Київ та Чернігів. Отримуємо об’єкт, розрахований на значно більші навантаження, який відповідає всім сучасним будівельним нормам.