Будівництво та реконструкція траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» у Молдові на фінішній прямій.
В планах до середини листопада завершити у верхньому шарі дві останні діляночки – 188-190 км і 152-154 км.
На першій нижній шар асфальтобетону вже влаштований, на другій залишається влаштувати 200 метрів покриття. Темпи обумовлені дуже складним рельєфом: саме на цій локації компанія проводила величезні земляні роботи і звела насипи до 12 метрів заввишки.
Тривають роботи з монтажу прикрайкових лотків водовідведення та укріплення узбіч та схилів. Водночас мости (151 км и 170 км) та система освітлення повністю завершені.
Залишилось встановити декілька зупинок громадського транспорту. Нанести розмітку і завершити дві кільцеві розв’язки – монтаж бордюрів, тротуарної плитки. Якщо дозволять погодні умови все буде виконано до закінчення цього сезону.
Нагадаємо, роботи на 85-кілометрах траси М3 «Кишинів-Джурджулешти» розпочались у 2019 році. «Автомагістраль-Південь» побудувала виробничу базу у місті Вулканешти, де розміщено асфальтобетонний завод та ґрунтозмішувальну установку. 2022 року «з нуля» побудовано 7 кілометрів дороги, ще на 4 кілометрах передбачене поширення і допоміжний дорожній конструктив.
Проект у Молдові передбачає створення супутньої інфраструктури автотраси – нові, сучасні автопавільйони, освітлення, пішохідні доріжки, майданчики для паркування автотранспорту.
Перша ділянка проекту (км 96+800 — км 151+200) протяжністю 55 км, включаючи дев’ять мостів, майже завершена.
На двох інших ділянках (км 151+200 — км 171+290) та км (179+650 — км 190+750), де передбачена реконструкція, фінішні роботи ще тривають.
Загалом «Автомагістраль-Південь» відновила майже 85 км цього автошляху за три роки. Проєкт фінансується за кошти ЄБРР.