Масштабне відновлення траси Н-12 у Сумській області
Реалізація одного із наймасштабніших проєктів на Сумщині – відновлення автошляху Н-12 виходить на новий етап – на відрізку від села Верхня Сироватка в напрямку міста Охтирка завершено влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).
Нагадаємо, роботи ведуться одразу на всій протяжності автошляху в Сумській області. Також ми проводимо капітальний ремонт двох мостів у місті Тростянець.
Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК КМ 12+090 – КМ 67+120
Роботи ми розпочали у жовтні минулого року. Працювали на окремих відрізках від села Верхня Сироватка в напрямку села Боромля. Загальна протяжність ділянок становить 38,6 км.
Торік ми виконали влаштування нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону на 8,3 км автотраси. У березні цього року ми продовжили ремонтні роботи на ділянках. За цей час бригади компанії завершили майже весь комплекс дорожньо-будівельних робіт.
На даний момент наші спеціалісти закінчили влаштування фінішного шару покриття зі ЩМА по всій протяжності відрізку, окрім двокілометрової ділянки в межах міста Тростянець, на якій верхній шар покриття буде завершено вже у наступному році.
Наразі тривають роботи з влаштування водоскидів, встановлення бортового каменю, нанесення дорожньої розмітки, облаштування автопавільйонів, планування узбіч та відкосів.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДІЛЯНОК КМ 60+620 – КМ 62+900 ТА КМ 67+800 – КМ 70+575
Роботи розпочались наприкінці травня на ділянках від Тростянця до села Климентове загальною протяжністю майже 5 км.
На даний момент бригади «Автомагістралі-Південь» виконують наступні роботи:
- влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування водопропускних труб на примиканнях;
- влаштування швидкотоків;
- влаштування дорожнього одягу на примиканнях;
- досипання та планування земляного полотна.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ КМ 71+000 – КМ 75+220
Відновлення дороги проходить з кінця травня на відрізку від Тростянця в напрямку міста Охтирка протяжністю 4,2 км.
За цей час ми виконали:
- розширення земляного полотна;
- влаштування шару посиленої основи зі щебеневого матеріалу, обробленого комплексним в’яжучим (СФОВ);
- влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону.
- влаштувано 3,3 км верхнього шару покриття зі ЩМА;
- влаштування прикрайкових лотків та водоскидів;
Наразі фахівці компанії виконують:
- влаштування з’їздів та примикань і місцевих проїздів;
- влаштування автобусних зупинок;
- встановлення бортових каменів;
- перевлаштування кабелів зв’язку та ліній електропередач.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування мережі зовнішнього освітлення в населених пунктах;
- встановлення бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ КМ 60+875
Аварійний міст знаходиться у межі міста Тростянець. Довжина штучної споруди – 5 м.
Наші спеціалісти виконали:
- влаштування цоколів з монолітного залізобетону;
- влаштування щебенево-мастикових деформаційних швів;
- влаштування лежнів та перехідних плит на щебеневій основі;
- влаштування дорожнього одягу на мосту та на підходах;
- встановлення бар’єрного огородження ;
- укріплювальні роботи.
БУДІВНИЦТВО МОСТУ КМ 61+699
Через аварійний стан та невідповідність габаритів мосту замовник прийняв рішення щодо перебудови старої штучної споруди. Її довжина становить 15,7 м.
На об’єкті виконані роботи з улаштування монолітних залізобетонних шафових стінок, монолітних залізобетонних підферменників та збірно-монолітної залізобетонної прогонової будови, влаштування деформаційних швів та монолітної плити.
Найближчий часом розпочнуться роботи з влаштування сполучення (перехідні плити, лежні).
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування гідроізоляції;
- влаштування двошарового асфальтобетонного покриття;
- монтаж очисної споруди.
- влаштування бар’єрного та перильного огородження.
ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
- 70 працівників;
- 50 одиниць спецтехніки.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
ДОВІДКОВО:
Траса Н-12 є важливим транспортним коридором загальною протяжністю 193,7 км. Автошлях з’єднує Суми та Полтаву, а також великі районні центри двох областей. Останніми роками траса викликала чимало нарікань водіїв через незадовільний стан дорожнього покриття.
Відновлення автотраси дозволить сполучити Суми та Полтаву якісною дорогою європейського рівня. Пересуватись нею стане комфортно, а головне – безпечно.
Будуємо Україну разом!