Відновлємо одразу п’ять мостів на трасі М-06 на Львівщині
У Львівській області мостобудівельний підрозділ компанії виконує капітальний ремонт одразу п’яти мостів через річки Орява, Орявчик, Бринівка та Сможанка на трасі М-06 «Київ – Чоп».
Розповімо про кожен об’єкт ремонту більш детально.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ ОРЯВЧИК КМ 672+728 ТА ОРЯВА КМ 675+835
Мости знаходяться у Стрийському районі поблизу села Козьова та мають протяжність 18 метрів. Останній капітальний ремонт мостів проводили перед Євро-2012.
Наші бригади розпочали капітальне відновлення даних мостових споруд весною цього року.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- влаштування щебеневої основи під перехідні плити;
- влаштування нових збірно-монолітних перехідних плит;
- армування та бетонування монолітної плити;
- влаштування напилювальної гідроізоляції та конструкції водовідведення з прогонової будови;
- влаштування монолітних тротуарів;
- влаштування укріплення конуса на підходах;
- встановлення бар’єрного та перильного огородження;
- влаштування бортового каменю тротуарів мосту та на підходах;
- влаштування двох шарів асфальтобетонного покриття.
Рух на штучних спорудах вже відкрито для проїзду автотранспорту. Наразі на об’єктах тривають фінальні роботи, зокрема, відновлення опор та встановлення підпірних стінок з габіонів для укріплення насипів русла.
МОСТИ ЧЕРЕЗ РІЧКУ БРИНІВКА КМ 681+054 ТА КМ 681+309
Штучні споруди знаходяться у селах Плав’є та Тухолька Стрийського району. Відновлення двох аварійних мостів протяжністю по 17,5 м кожен ми розпочали у серпні цього року.
Наразі на об’єктах ми проводимо демонтаж бар’єрного та перильного огородження, асфальтобетонного покриття, шафових стінок та монолітної плити прогонової будови. Паралельно тривають роботи з улаштування основи зі щебню та монтаж нових збірних лежнів.
МІСТ ЧЕРЕЗ РІЧКУ СМОЖАНКА КМ 688+866
Трьохпрогонова штучна споруда розташована у селі Сможе Стрийського району та є найбільшим мостом, на якому мостобудівельний підрозділ компанії проводить капітальний ремонт у Львівській області. Його довжина становить 51 метр.
Відновлення мосту ми розпочали у середині червня.
БУЛО ЗРОБЛЕНО:
- демонтажні роботи на правій стороні мосту;
- демонтаж трьох крайніх балок прогонової будови;
- відновлення проміжних та берегових опор;
- влаштування конструкції сполучення мосту з насипом;
- влаштування нових підферменників на проміжних та берегових опорах з правої сторони мосту;
- встановлення нових опорних частин з гуми та фторопласту;
- відремонтовано та змонтовано три балки прогонової будови довжиною 16,7 м кожна;
- влаштування монолітних плит прогонової будови;
- встановлення нових деформаційних швів типу Maurer над проміжними опорами;
- влаштування напилювальної гідроізоляції в зоні тротуару.
На даний момент тривають роботи з влаштування конструкції монолітного тротуару, зокрема, гранітного бортового каменю, закладних деталей під бар’єрне та перильне огородження, прокладок з пінополістиролу та арматурних сіток із подальшим бетонуванням.
ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:
- влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону;
- влаштування верхнього шару із щебенево-мастикового асфальтобетону;
- встановлення перильного та бар’єрного огородження;
- встановлення дорожніх знаків;
- нанесення дорожньої розмітки;
- влаштування водовідведення;
- влаштування збірних сходів на підходах до мосту.
Звертаємо увагу на встановлені тимчасові дорожні знаки та необхідність дотримання правил дорожнього руху. Будь ласка, дбайте про власну безпеку та безпеку інших.
Будуємо Україну разом!