Ми продовжуємо знайомити вас із молодим поповненням нашої дружньої родини «Автомагістраль-Південь»
Сьогодні розповідаємо про те, як учорашні студенти-практиканти стають у нашій компанії фахівцями дорожнього будівництва, ким вони почуваються та які плани плекають на майбутнє.
«Все, як я і мріяв – перші справжні гроші та перше відрядження»
Олександр Котик, 18 років
Лаборант на проєкті з відновлення траси Т-05-14 «Добропілля-Лиман»
Стаж роботи у компанії: більше 1 року
Досвід: дорожній робітник на будівництві траси Н-31 на Дніпропетровщині
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Бути дорожником – моя мрія з дитинства, адже я завжди знав, що ця галузь є дуже високооплачуваною та дає можливість їздити у відрядження. Тому я і ще кілька моїх друзів вступили до дорожнього коледжу, який знаходиться у моєму рідному місті Бар Вінницької області. Вже за кілька років навчання нарешті настав час Х! Перша практика! Вдача мені посміхнулася, адже мене направили на найкрутіший проєкт в Україні – будівництво автобану Н-31 на Дніпропетровщині. Все, як я і мріяв – перші справжні гроші та перше відрядження. Згодом перевівся до лабораторії «Автомагістралі – Південь» та залишився працювати лаборантом на постійній основі. А вже зараз мене перевели у Донецьку область на капітальний ремонт дороги Т-05-14, де я слідкую за контролем якості продукцію. Для мене це вже не просто робота, а скоріше хобі, за яке ще платять непогані гроші. Працюю вахтовим методом по 2-3 місяці, а потім приїжджаю додому с «котлетою» грошей у кишені і ні в чому собі та своїй родині не відмовляю, навіть придбав побутову техніку додому. Тепер накопичую гроші на власне авто. Мрію про кар’єрне зростання в компанії. Задля цього вже зовсім скоро буду складати іспити у ХНАДУ. Впевнений, що всі мої амбітні плани зовсім скоро будуть втілені», – поділився Олександр Котик.
«За три місяці роботи я отримав кар’єрне підвищення»
Олександр Краєвський, 18 років
Машиніст навантажувальної машини
Стаж роботи у компанії: 3 місяці
Досвід: слюсар на виробничій базі компанії у місті Дергачі
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«До того, як стати дорожником, я працював у ресторанному бізнесі, але мені це швидко набридло. Потім зацікавився дорожньо-будівельною сферою, зокрема, роботою із механізмами – і понеслось! Вступив до Барського коледжу і чекав на першу роботу. Оскільки наш навчальний заклад співпрацює із «Автомагістраллю – Південь», я ще на першому курсі знав, куди піду працювати, та активно слідкував та проєктами компанії. Виробнича практика пройшла з жовтня по грудень минулого року на базі компанії у місті Дергачі, де я працював слюсарем. Ніколи навіть не замислювався, наскільки це цікаво, а головне – прибутково. В мене зараз є стабільна зарплатня та цікава робота, чого я не можу сказати про своїх однолітків з мого рідного міста на Вінниччині. Поки вони ще шукають своє місце у житті – я вже його давно знайшов та здійснюю свої мрії. При тому я навіть вже отримав кар’єрне підвищення та став машиністом навантажувача першого ступеня. На даний момент працюю на Волині на об’єкті М-19. Дуже приємно, що компанія дає можливість молоді піднятись. Бо інші роботодавці часто ставлять перед молодими фахівцями нереальні задачі. Наприклад, мати у 18 років п’ятирічний досвід, причому для посади, на якій платять мало не прожитковий мінімум. Кар’єра дорожника – чи не найкращий вибір у моєму житті. Буду робити все, аби отримати нове підвищення вже найближчим часом. Крім того, незабаром планую придбати свій перший автомобіль та вступити до вищого навчального закладу», – розповів Олександр Краєвський.
«Я особисто знаю людей, які лише за кілька років побудували собі кар’єру, починаючи простими робітникам, а згодом ставали керівниками проєктів»
Георгій Натмеладзе, 19 років
Машиніст навантажувальної машини
Стаж роботи у компанії: 3 місяці
Досвід: механік на виробничій базі компанії у селищі Жвирка
Випускник Барського фахового коледжу транспорту та будівництва НТУ.
«Завжди любив працювати з механізмами, тому я вступив до Барського коледжу на механіка. Там нас навчали, як розбирати та крутити гайки не тільки у легкових авто, але і на величезних навантажувачах. Процес завжди захоплює, адже ти, неначе хірург, шукаєш, у чому причина несправності, а коли тобі вдається усунути поломку – це неперевершене відчуття. Тому під час виробничої практики я звичайно ж обрав роботу на базі, де стажувався механіком у березні минулого року. Вже за рік я повернувся туди працювати вже як повноцінний співробітник, чому я дуже радий. Адже в компанії дають змогу випробувати себе як механіком, так і машиністом. Зараз працюю вахтовим методом місяць через місяць та вже встиг купити недороге авто, чим дуже пишаюсь. В роботі у дорожній галузі мені подобається стабільність та непогані гроші, які тут платять навіть молодим фахівцям. А ще в «Автомагістралі – Південь» великі перспективи для розвитку. Я особисто знаю людей, які лише за кілька років побудували собі кар’єру, починаючи простими робітникам, а згодом ставали керівниками проєктів. Це захоплює та надихає, і я розумію, що я нічим не гірший. Аби пришвидшити цей процес, у майбутньому планую вступити до ВУЗу. Мої найближчі плани – відправитись у подорож по Європі. Благо, що для цього у мене є всі можливості», – поділився Георгій Натмеладзе.