Фінальний етап відновлення дороги М-19 на Волині

Капітальний ремонт автошляху М-19 у Волинській області виходить на фінальний етап – розпочато влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА).

Нагадаємо, «Автомагістраль-Південь» з березня 2021 року розпочато відновлення автошляху М-19 одразу на двох ділянках: км 63+822 – км 71+822 та км 98+576 – км 104+796. Розповімо вам про кожен об’єкт ремонту більш детально.

ДІЛЯНКА КМ 63+822 – КМ 71+822

Відрізок протяжністю 8 км починається від межі міста Ковель у напрямку села Мислина.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • Фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • влаштування посиленого шару основи зі щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом;
  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • облаштування автобусних зупинок.

Наразі наші бригади паралельно виконують наступні роботи:

  • укладання верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • монтаж водопропускних труб на в’їздах у двори;
  • влаштування з’їздів та примикань;
  • облаштування майданчику габаритно-вагового контролю.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • заміна опор лінії електропередач;
  • перенесення ліній зв’язку;
  • укріплення узбіч;
  • влаштування водоскидних споруд;
  • влаштування тротуарів та пішохідних доріжок;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

Окрім відновлення та облаштування дороги, мостобудівельний підрозділ компанії на 67-му кілометрі автотраси перебудовує аварійний міст через річку Рудка у селі Дубове. Довжина споруди становить 24,6 м, ширина – 13,7 м.

На мостовій споруді наші фахівці виконали:

  • влаштування буронабивних паль;
  • влаштування монолітних ригелів;
  • влаштування шафових стінок;
  • встановлення блоків відкрилків;
  • встановлення опорних тумб.

Наразі тривають роботи з укріплення конусів монолітним бетоном. Крім того, ми виконали заміну двох невеличких аварійних мостів довжиною 6 і 3 метри на км 69+597 та км 65+245. Замість старих залізобетонних споруд наші фахівці влаштували збірні залізобетонні водопропускні труби.

ДІЛЯНКА КМ 98+576 – КМ 104+796

Протяжність відрізку становить 6,2 км. Починається від селища Голоби в напрямку Луцька.

БУЛО ЗРОБЛЕНО:

  • розчищення придорожньої смуги від чагарників та дрібнолісся;
  • фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття;
  • розширення дорожнього полотна;
  • посилення дорожньої основи шляхом регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу»;
  • влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистого асфальтобетону;
  • влаштування кільцевої розв’язки у селищі Голоби.

На даний момент спеціалісти компанії влаштовують дренажні прорізи на узбіччі, а також виконують облаштування з’їздів та примикань.

ПРОЄКТ ТАКОЖ ПЕРЕДБАЧАЄ:

  • влаштування верхнього шару покриття зі ЩМА;
  • укріплення узбіччя;
  • облаштування зупинок громадського транспорту;
  • влаштування тротуарів;
  • ремонт мосту біля селища Голоби км 104+017;
  • встановлення бар’єрного огородження;
  • встановлення дорожніх знаків;
  • нанесення дорожньої розмітки.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

  • 90 працівників;
  • 50 одиниць спецтехніки.

ДОВІДКОВО:

Траса М-19 «Доманове (на Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече (на Бухарест)» – автомобільний шлях міжнародного значення протяжністю 512 км. Проходить через Волинську, Рівненську, Тернопільську та Чернівецьку області. Автошлях має стратегічне значення, оскільки сполучає автомобільні переходи через білоруський та румунський кордони.

Будуємо Україну разом!