«Автомагістраль-Південь» першою випробує новітнє обладнання на вітчизняному ринку дорожньо-будівельних робіт

У столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» проходить 18-й Міжнародний форум із проєктування, будівництва та утримання автомобільних доріг та мостів «Автодорекспо 2020».
Традиційно, ця виставка є одним із найбільшим в Україні форумом дорожньо-будівельної галузі. Тут експонуються дорожньо-будівельна техніка, установки для виготовлення асфальтобетонних сумішей та бітумних емульсій, спеціальні матеріали та добавки для дорожньої галузі, дорожні знаки, матеріали та техніка для нанесення дорожньої розмітки, бар’єрні огородження, лабораторне обладнання тощо.
Незважаючи на складну епідеміологічну ситуацію, форум зібрав понад 70 компаній-виробників, постачальників, імпортерів та понад 140 торгових марок із 27 країн світу. Участь у виставці узяла й «Автомагістраль-Південь».
«Форум продемонстрував, що активний розвиток галузі дорожнього будівництва стимулює появу на українському ринку кращих світових виробників обладнання, матеріалів та техніки, – зазначив заступник генерального директора Валерій Вакарчук.
– Усе більше зарубіжних компаній розуміють, що в Україні є попит на їхню продукцію. Чималу роль у цьому зіграла і наша компанія, адже саме ми є драйвером дорожньо-будівельної галузі. «Автомагістраль-Південь» першою випробує новітнє обладнання чи запроваджує технологію, і вже потім вона з’являється на українському ринку. Наші вимоги до виробників теж зростають. Зокрема, підрядники вимагають від імпортерів не лише поставити сучасну техніку, але і забезпечити якісний сервіс».
За словами Валерія Вакарчука, на форумі сформувалися кілька основних трендів.
«Перший тренд – нові надміцні геосинтетичні матеріали на основі ПВА і араміду, які мають значно кращі показники та суттєво збільшують довговічність та міцність конструкції дорожнього одягу.
Другий тренд – поява на українському ринку найсучаснішого обладнання для контролю якості та лабораторних випробувань. Зокрема, на виставці представлено новітні зразки обладнання для проведення лабораторних випробувань за системою Superpave. Ми також надалі плануємо продовжувати впроваджувати реалізацію цієї системи випробувань для проєктування асфальтобетонних сумішей на базі нашого науково-дослідного центру.
Третій тренд – системи автоматичного управління технікою. На виставці, наприклад, було представлено 3D-системи для управління технікою. Саме завдяки нам ці системи набирають популярності на українському ринку, адже ми володіємо найбільшим парком спецтехніки, які обладнані подібними системами. Зокрема, ми використовуємо їх під час будівництва траси Н-31 «Дніпро-Решетилівка» у Дніпропетровській області», – зазначив Валерій Вакарчук.
Використання останніх зразків техніки та новітніх технологій дозволяє нашій компанії впевнено гарантувати найвищу якість роботи на ринку дорожньо-будівельних робіт.