Компанія відкриває перед працівниками можливості для професійного зростання

Ми продовжуємо серію публікацій про співробітників компанії, які завдяки «Великому будівництву» повернулися з-за кордону розбудовувати дорожню інфраструктуру нашої держави.
Сьогодні розповімо про керівників ділянок з ремонтів трас. Саме завдяки ним процес відновлення автошляхів завжди проходить успішно та вчасно. Герої нашої публікації керують ділянками ремонтів трас Донеччини.
«В «Автомагістралі-Південь» ціную можливості для професійного і кар’єрного зростання»
Віталій Щербаков, 39 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Віталій родом з міста Красноград Харківської області. Вищу освіту здобув 2003 року у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) на факультеті «Будівництво та проєктування автомобільних доріг та аеродромів». З 2013 по 2015 роки Віталій працював у Росії дорожнім майстром, а потім і виконробом на масштабних проєктах у Воронежі та Сочі. На той час зарплата у нього становила близько 1100 доларів.
«Звичайно, в Україні я заробляю значно більше, однак у ті роки вдома такі гроші було не заробити. Тим більше – знайти вакансію у дорожньо-будівельній сфері.  Тому довелось шукати роботу за кордоном. Умови праці у Росії було доволі посередні, особливо це стосується житла. Трохи кращі умови були в Казахстані, де я провів іще рік, відновлюючи автошляхи поблизу Астани, а потім в Актау. Ми жили у модульних містечках із триразовим харчуванням. Серед плюсів варто відзначити вдвічі вищу зарплату, ніж у Росії. Однак найбільшим випробуванням для мене став графік роботи – три місяці на об’єкті і лише 10 днів удома. Я майже не бачив свою сім’ю. Тим паче, морально непросто було працювати тільки з двома вихідними на місяць. Мені посміхнулась фортуна у 2016 році, коли я повернувся з відрядження. Саме у той момент мої знайомі запропонували пошукати роботу в компанії «Автомагістраль-Південь», чим я і скористався. Тепер працюю вдома – у рідній країні. Я надзвичайно задоволений і більше не планую шукати щастя на чужині. Варто відзначити, що в компанії ціную можливості для кар’єрного та професійного зростання. За чотири роки я піднявся з дорожнього майстра до керівника дільниці. Випробував свої сили на масштабних проєктах та використовував лише найсучаснішу техніку. Планую скористатись соціальними програмами компанії та придбати власне житло. Сподіваюсь, компанія мені допоможе. Тому я обираю Україну», – розповів Віталій Щербаков.
«Робота в нашій компанії – це висока зарплатня та стабільність»
Дмитро Боронін, 35 років, керівник ділянки з ремонту траси Н-32 у Донецькій області
Дмитро живе у Новомосковську Дніпропетровської області. Вищу освіту здобував у ХНАДУ на факультеті дорожнього-будівництва. У 2014-2015 роках отримав досвід роботи у Казахстані. Як і Віталій Щербаков, Дмитро також працював дорожнім майстром поблизу Астани та в Актау.
«Хоча у Казахстані моя зарплатня складала приблизно дві тисячі доларів, проте ми працювали там неофіційно. А це завжди ризиковано, тим паче у чужому краї. Я мріяв отримати можливість знайти не менш оплачувану роботу у нашій державі. Така можливість випала у 2016 році. В інтернеті я знайшов оголошення щодо набору фахівців в компанію «Автомагістраль-Південь» і відправив своє резюме. Наступного дня зі мною зв’язались та запропонували приїхати до Одеси на співбесіду. Все пройшло надзвичайно успішно, і вже через деякий час я розпочав свій трудовий шлях в компанії. Хоча я родом з Дніпропетровщини, але зараз працюю у Донецькій області. Тут компанія «Автомагістраль-Південь» створила для нас комфортні умови для роботи та життя. Зокрема, це проживання за рахунок компанії. Не бачу сенсу працювати деінде на чужині. Тим паче, що в Україні отримую високу зарплатню та впевнений у завтрашньому дні. Крім того, я дуже задоволений тим фактом, що в Україні почало з’являтись все більше можливостей для нашої професії. Це надзвичайно важливо, адже інфраструктура країни повинна розвиватись, а ми як професіонали зробимо все можливе, аби виконати свою роботу якнайкраще. Обираю Україну для роботи та життя», – поділився Дмитро Боронін.
«Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають»
Роман Лимар, 37 років, керівник ділянки з ремонту траси Т-05-14 у Донецькій області
Роман живе у місті Дніпро. Має вищу освіту, яку отримав 2005 року у ХНАДУ на дорожньо-будівельному факультеті. Роман також працював у Казахстані на посаді виконроба у 2014-2016 роках.
«Разом із Дмитром Бороніним працював на проєкті з реконструкції автомобільної дороги «Астана-Караганда». Умови роботи та зарплатня були доволі пристойними, мене забезпечили службовим автомобілем. Ми з колегами проживали у містечку для дорожників. Загалом я провів там близько трьох років. Навіть встиг відпрацювати на зимовому утриманні автошляхів на півночі країни в умовах екстремальних морозів та триметрових заметів уздовж трас. В одну зі своїх відпусток в Україні від своїх знайомих я дізнався про компанію «Автомагістраль-Південь» та вирішив поцікавитись щодо працевлаштування. На мій подив, мені запропонували дуже пристойну зарплатню та цікаві умови роботи. Я погодився, не вагаючись. Тим більше, на той час у Казахстані істотно впав курс місцевої валюти, і я став отримувати десь на 25% менше. Тому можливість повернутись на роботу додому, та ще й за дуже добрі гроші – я сприйняв як подарунок долі. Я радий, що опинився у компанії «Автомагістраль-Південь» саме у той період. Масштаби, з якими розвивається компанія з 2016 року, справді вражають. Це сотні нових одиниць найсучаснішої спецтехніки щороку, мільйони тонн асфальтобетону та десятки грандіозних проєктів по всій країні. За майже п’ять років у компанії мені вдалось примножити свої професійні навички, і я надзвичайно пишаюсь тим фактом, що мені вдалось стати учасником цього процесу. Це надихає. Це справжня дорожньо-будівельна гонка, і ми в ній – лідери. Більше планів щодо роботи за кордоном я не маю. Все найкраще ми повинні будувати у нашій рідній державі», – розповів Роман Лимар.
Разом – до нових перемог!